Probleme R super 5
![]() ![]() ![]() |
Probleme R super 5
Nyaradi Barna |
![]()
Post
#121
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
5
1990/Super/1600 Disel
- MS 06 MGH
|
|||
davincu |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Apa , daca consuma si nu pierde ar insemna bai la garnitura de chiuloasa.Asta ar insemna fum alb (de la abur) , si daca scoti busonul de la radiator (cu motorul fierbinte- grija sa nu te oparesti) ar scoate bulbuci . Eventual tureaza-l si daca nu face bulbuci nu e garnitura. Probabil pierde pe undeva pe unde nu se vede . Se gasesc niste solutii si prafuri anti-picurare pentru radiator si sunt destul de bune.
Daca ai bateria buna si motorul nu porneste e bai ori la pompa de injectie ori compresia si de multe ori asta merge impreuna cu injectoare murdare. Atunci nici nu e de mirare fum negru la diesel. Din pacate numai la atelier cu banc de proba si scule profesioniste se poate face , dar odata facut n-ai grija multa vreme. Succes ! |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#123
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
- trebuie sa se scurga pe undeva; verifica toata instalatia de racire cu atentie - daca simti miros de antigel in masina se poate scurge pe la radiatorul din bord
- verifica joja de ulei; daca iti creste nivelul atunci ai probleme cu garnitura de chiulasa; daca nu cauta mai bine pe unde se pierde lichid |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
Nyaradi Barna |
![]()
Post
#124
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 September 07 ![]() |
Mersi pentru idei, acum urmeaza putina studiere si daca tot nimic atunci la trebuie sa mergem la "doctor" cu masina.
Oricum mersi inca o data Barni |
--------------------
Renault
5
1990/Super/1600 Disel
- MS 06 MGH
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Mihai, sigur ca o sa va tin la curent, daca ajung acasa in weekend, o scot la plimbare si va spun daca s-a rezolvat din cablul de la soc.
Barna, sa nu desfaci radiatorul ca te arzi, ci capacul vasului de expansiune, daca intra presiune in instalatia de racire se va vedea si acolo. O idee de doctor pentru masinuta ar fi service-ul albastru de pe strada Sinaia, nu stiu daca am voie sa dau numele, eventual in mesaj privat (btw avem inca un muresean pe forum ![]() |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
Nyaradi Barna |
![]()
Post
#126
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 September 07 ![]() |
Mersi, stiu despre care service este vorba, problema e numai ca lucrez la odorheiu secuiesc si numai in weekenduri ajung acasa
BARNI |
--------------------
Renault
5
1990/Super/1600 Disel
- MS 06 MGH
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
E deschis si sambata dimineata, daca imi amintesc bine
![]() Cat despre problema mea...persista. Si cu clapeta in pozitia corecta face la fel. Cred ca au reglat carburatorul cu filtrul dat jos, si cand se pune la loc, se ineaca. Cu motorul rece daca apas jos socul si merge la relanti la o turatie destul de joasa dar stabila si ii iau jos filtrul, da sa se opreasca, are prea mult aer. La cald invers... merge mai frumos la relanti cand scot filtrul. Asta e o problema veche, fiecare mecanic la care am fost de-a lungul timpului a zis ca filtrul, chiar si nou nout, modifica amestecul. Am mai vazut pe forum ca unii au dat gauri in carcasa filtrului, ca sa intre mai mult aer (in afara elementului de filtrare, evident ![]() |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
davincu |
![]()
Post
#128
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Tomi , am convigerea ca nu este nicidecum filtrul de vina (poate doar daca e imbacsit rau).La a mea nu are nici o influenta filtrul de aer si nici la alte masini de diferite tipuri care mi-au trecut prin mana. Nu cumva trage aer fals pe undeva pe la talpa ( e bina strans ?) Incearca sa vezi daca nu are influenta apasarea pe carburator (cu mana) fara sa afecteze apasarea- aerul. Nu vreau sa pun intrebari naive dar restul traseului in suportul de filtru de aer nu este cumva obturat?
In nici un caz nu fa gauri ca anulezi filtrarea.Prin motor trec mii de metricubi de aer si fie doar cateva miligrame/mc X mii de mc = o gramada de praf. Distrugi motorul ! Cred ca amestecul ar trebui imbogatit la relanti din surubul de amestec al carburatorului . Intai il stringi si numeri turele ca sa stii sa pui la loc apoi destrangi dar cu 1-2 ture mai mult. Vezi ce iasa . |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Mersi. Stai linistit ca oricum nu gauream carcasa la interiorul filtrului, pentru ca asa ar intra aer fara sa treaca prin filtru, si ar fi prostie curata
![]() Aer fals nu cred sa traga, pentru ca la rece (adica dupa ce apas la loc socul, dar inca nu s-a incalzit complet) merge fara probleme. La reglaje nu ma bag, ca il stric mai rau. O sa ajunga inapoi la mecanic. Oricum, multumesc pentru ajutor. L.edit: stiti vreun filtru pentru motoare mai mari care s-ar potrivi pe carburatorul de la 1.1? De 1.4 sau ceva? Ideea ar fi sa se potriveasca in suport, si sa fie etans la gura carbului, dar sa poata trece mai mult aer prin el. This post has been edited by tomi87: 27 Oct 2007, 00:43 |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Scuzati mesajele consecutive, a trecut mult timp si nu ma lasa sa editez.
Revin cu ce am observat azi: inainte de plecare am curatat bujiile si nu erau negre, asa ca nu cred sa fie amestecul, ci mai mult ceva la aprindere. Mai ales ca azi am mai observat ceva: daca accelerez mai batraneste, asa foarte usor, treptat, nu se ineaca, si daca accelerez mai brusc si nu merge bine, isi revine daca eliberez pedala si o apas mai fin. Sa fie avansul, sau platina, sau ce? Oare rezolv ceva daca schimb bujiile? Multumesc |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#131
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
Vreau sa-mi cumpar jante de tabla pentru masina mea si nu gasesc; unde pot cauta?
Cele de pe masina au fost distruse de caine si de gropi; m-am saturat sa merg des la vulcanizare |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#132
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
La dezmembrari oare nu gasesti ceva ok ? e fain r5-ul sa aiba roti "originale"
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
mihai29 |
![]()
Post
#133
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
este fain dar oricum nu am roti originale (nici cauciucuri - am de 165/65R13 si nu de 145/70R13 cat ar trebui)
si nu as mai vrea second hand pentru ca m-am saturat de dat banii la vulcanizari; de exemplu in ultima saptamana am fost de doua ori la vulcanizare cu aceeasi roata in concluzie as vrea niste jante de tabla noi - si nu gasesc decat de aliaj sau surogat de aliaj |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#134
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
are cineva idee unde gasesc o schema de instalare pt alarma FREE 200 +P???
vreau sa instalez si inchiderea centralizata si nu stiu cum 14 Mar 2008, 16:47: am gasit si denumirea completa - Omega Freedom Free-200+P This post has been edited by mihai29: 14 Mar 2008, 15:47 |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#135
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
am probleme cu schimbatul vitezelor;
daca merg cu viteza mult timp, nu stiu ce se incalzeste sau se intampla ca nu mai reusesc uneori sa mai introduc in treptele 1 si 2 -sau merge extrem de greu; ultima oara am schimbat placa si discul, fara sa schimb si rulmentul de presiune; care ar putea fi cauza? pedala de ambreiaj tine jos, aproape de podea. |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
ulei in CV ai destul? verifica/complecteaza nivelul
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#137
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
am ulei;
am schimbat tot chitul de ambreiaj - am pus valleo; problema este ca nici acum nu schimba cum trebuie - agata aproape la toate treptele - mi s-a recomandat sa schimb si cablul de ambreiaj - stie cineva de unde pot lua unul de calitate, chiar daca este mai scump; pedala de ambreiaj tine tot lipita de podea. |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
davincu |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Dacă am înțeles bine , ambreiajul cuplează-decuplează în poziția pedală la podea?
Dacă e așa ar trebui doar întins cablul de ambreiaj astfel încât să cupleze mai sus. Am o întrebare: - ce conține kitul ambreiaj ? Poate ar prezenta interes prețul dacă l-ai cumpărat ! |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#139
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
Da, cupleaza-decupleaza in pozitia pedala la podea.
Cum intind cablul??? Daca nu ma insel nu exista nici un surub/piulita de reglaj - sa spunem ca este cu autoreglare - cablul deja pare prea lung - are un joc micut la "furca" de care se prinde la cutie. Chitul contine rulment de presiune, disc de ambreiaj si placa de presiune - 350 lei. Deci - un cablu de ambreiaj bun de unde pot cumpara??? |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
davincu |
![]()
Post
#140
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Orice cablu de ambreiaj e bun ...pana se rupe
![]() Mihai , in mod sigur la unul din cele doua capete ale cablului ai o chestie cu filet. Daca nu e capatul dinspre cutie atunci sigur e la pedala. De acolo il mai strangi si daca nu-i dai de capat... du-l la un meserias , ca pentru un intins de cablu nu poate sa ceara mare lucru. Ti-as spune mai exact de unde sa-l intinzi dar n-am umblat pe acolo la masina asta. Daca il intinzi si tot greu schimba atunci poate fi bai in cutie pe la sincroane ,atunci , alti bani si alta distractie . Fa-l sa mearga si zi-ne si noua ! Bafta ! |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
valir5gts |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 14 March 06 ![]() |
cablul de ambreiaj de la super 5 nu are filet de reglaj,tot reglajul se face din mecanismul cu dinti de la pedala.daca vrei neaparat cu reglaj cumpara un cablu de supernova,am inteles ca acela are la un capat filet.
|
--------------------
renault
super5
1987
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
eu asi merge tot pe versiunea originala...cea cu cu auto-reglaj...din chestia aia din plastic,de la pedala.
31 Mar 2008, 01:57: QUOTE(mihai29 @ 28 Mar 2008, 11:35) Da, cupleaza-decupleaza in pozitia pedala la podea. Cum intind cablul??? Daca nu ma insel nu exista nici un surub/piulita de reglaj - sa spunem ca este cu autoreglare - cablul deja pare prea lung - are un joc micut la "furca" de care se prinde la cutie. Chitul contine rulment de presiune, disc de ambreiaj si placa de presiune - 350 lei. Deci - un cablu de ambreiaj bun de unde pot cumpara??? nu vreau sa am dreptate sau sa te sperii...dar daca cablu se dovedeste a fii bun,atunci placa de pesiune nu isi face datoria... 31 Mar 2008, 01:58: ptr cablu ,incerca la autonet This post has been edited by Adi R5: 31 Mar 2008, 00:58 |
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#143
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
probleme am cu sincronul pentru treapta a III a - daca am viteza mai mare si retrogradez in a IIIa, sau turez masina mai mult si schimb vitezele mai repede, la treapta 3 "caraie" ;
incerc la autonet sa vedem ce gasesc |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
poate iesi mai eftin daca schimbi CV
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#145
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
nu stiu ce sa spun de schimbatul cutiei - nu se prea gasesc in stare buna - daca sti pe cineva care vinde cutie da-mi un semn
4 Apr 2008, 12:00: am uitat sa spun - am incercat sa pun diverse saibe la cablu (la pedala, dupa furca, la "dopul" de cauciuc plasat inaintea furcii) si nu am rezolvat nimic - are tendinta sa tina putin mai sus, dar in final ajunge sa nu mai decupleze deloc; daca desprind cablu de la cutie parghia are joc destul de mare - sa fie uzata parghia de la cutie? sau suportul pe care sta? This post has been edited by mihai29: 4 Apr 2008, 11:00 |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
poti cauta la dezmenbrari ..R5.9.11
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#147
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
Am avut o multime de probleme cu masina;
- de ceva timp mergea cu intreruperi - in special de la treapta a IIIa in sus - indiferent de viteza; am crezut ca este o problema electrica si am schimbat capac delco, platina, fise, bobina; am fost la un electrician auto care mi-a spus ca problema ar fi din alternator si ar trebui sa-l schimb (bine ca nu amfacut-o); totul a culminat cu faptul ca avea mersul din ce in ce mai neregulat, raspundea cu intarziere la apasarea pe acceleratie, pornea si dupa ceva timp se oprea, incepuse sa dea rateuri, si sa scoata fum negru; - atunci am reglat din nou aprinderea si (cel mai important), am mai pus o garnitura de aceea metalica (cupru sau ce este) de la cuiul poantou - era prea multa benzina in camera de nivel constant; - de atunci masina merge foarte bine - vreau sa vad ce consum obtin pt ca ajunsesem la 11 in oras; - cat despre schimbatul vitezelor, mari progrese nu am facut - nu mai agata, dar tine tot in partea de jos - am observat ca pe "nuca" (piesa pe care face parghie furca - scuze nu stiu cum se numeste) este un fel de manson de plastic galben - la mine era tocit si a cedat - de aceea cred ca a aparut si jocul in furca in care se prinde cablul de ambreiaj; sa vad daca reusesc sa-i montez ceva acolo fara sa demontez cutia. |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
mirel vicaru |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 10 February 08 ![]() |
mihai, eu am jante originale de r5 gtt dar si cele de tabla. cele de tabla le tin fiindca in talon am 140/r13 si probabil le voi pune la verificare. jantele mele de tabla sunt la fel de indoite si le folosesc cu camere si nu mai am probleme, poate merge si la tine.
PS jantele de aliaj sunt de vanzare daca te intereseaza |
--------------------
Renault
5
1984
- TM37TIA www.renault5.3xforum.ro
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#149
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
1. Primul avantaj in urma reglarii carburatorului - masina porneste la cheie
2. Mirel - am facut pana cu o masina la 120/h intr-o curba; norocul meu ca avea cauciucuri tubeless; asa ca am preferat sa cumpar jante originale de tabla (second) - am inlocuit 2 jante pana acum; 3. De curiozitate - niste poze la jantele de aliaj si un pret te rog - adresa mea este mihail1975mihail@yahoo.com |
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
mirel vicaru |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 10 February 08 ![]() |
http://www.reno.ro/-VAND-jante-originale-r...-1-t107600.html
acum jantele se afla pe r5-ul meu, dar in continuare vreau sa le vand |
--------------------
Renault
5
1984
- TM37TIA www.renault5.3xforum.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:45 |