Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

100 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Stiri din F1

cri123
post 11 Oct 2006, 11:59
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Va fi interesant ce tactica o sa aplice renii... Inca o data cred ca va fi complet diferita intre Alonso si Fisico.

Cat despre cate pot pusca la o masina ... in primul rand poate pierde piulite de la roti smile.gif)


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 11 Oct 2006, 12:40
Post #242


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Probabil FA va avea R26C, iar GF R26D imbunatatit (sau E). FA va aplica o strategie de siguranta, fara sa exagereze in calificari si fara sa riste pe pista inutil, iar GF va da tot...

Acum sa nu va asteptati la UN FA pe care il depaseste toata lumea. Eu zic ca va termina pe podium, in nici un caz nu se va bate prea acerb cu FM sau MS.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 11 Oct 2006, 12:45
Post #243


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Riscul cel mai mare va fi la start. Pentru asta trebuie sa fie performant FA in calificari ca in cursa sa nu se trezeasca la start in mijlocul multimii cu riscul de a o incasa. De descurcat apoi se descurca usor sa stea in puncte ca are cu ce.

Fisichella sigur va presa pentru mai mult insa va sta si el relativ cuminte ca sa nu o incaseze pentru a aduce puncte constructorului. Va fi o cursa in care cei doi vor primi motoare cum zice sandman mai sus dar in rest vom vedea ce se intampla. Orice e posibil.

This post has been edited by DigitalScribe: 11 Oct 2006, 12:48


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 11 Oct 2006, 14:05
Post #244


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.558
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Atât ALO cât și MSC au tot interesul să fie cât mai performanți, mă îndoiesc sincer că vreunul o să o lase mai moale în calificări sau cursă. Ca să nu mai spun că bătălia pentru constructori e încă deschisă și atât Renault cât și Ferrari se vor lupta.
Cursa din Brazilia va fi spectaculoasă, cel puțin din punctul de vedere al faptului că una din echipe o va lua pe coajă...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 11 Oct 2006, 21:27
Post #245


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




in orice caz sper ca ne vom vedea pe forum toti in timpul cursei pt comentarii live si pt a sarbatori inca o "dubla" RENAULT!


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 11 Oct 2006, 22:31
Post #246


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Bernie Ecclestone priveste viitorul F1 in roz

Ecclestone nu este foarte ingrijorat de retragerea lui Michael Schumacher, declarand ca acest fapt nu va afecta foarte mult acest sport, citand faptul ca a F1 a continuat si dupa disparitia lui Ayrton Senna.
Realitatea este nu numai ca a continuat dupa moartea brazilianului, ba mai mult, a castigat prin publicitatea facuta (cateodata intr-un mod asemanator jefuitorilor de morminte...), astfel F1 ajungand in ""liga mare", si aproape peste noapte devenind o afacere foarte banoasa.
Privind catre anul 2007, Formula One nu-l pierde doar pe Schumacher, deja pierzandu-i pe Villeneuve si Montoya, trei piloti care au avut ceva de spus in acest sport si al caror cuvant avea destula greutate.
Totusi, o noua serie de piloti talentati vor fi in F1, incluzandu-i pe Kovalainen, Rosberg, Vettel, Kubica si Hamilton, iar perspectivele pe termen lung sunt bune.
Si totusi, indiferent cum incearca Ecllestone s-o dreaga, trebuie sa fie atent ca pierderea a trei piloti populari, ca sa nu mai vorbim de introducerea unor reguli deloc bine primite fac dificil viitorul F1, in mod sigur pe termen scurt.



--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 12 Oct 2006, 09:15
Post #247


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Eh, chestia cu 3 piloti populari e cam fortata biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 12 Oct 2006, 09:38
Post #248


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.558
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Da...., Villeneuve și Montoya, popularitatea întruchipată..., ca să nu mai zic de ce au făcut ei cât au alergat în ultimele sezoane..., adică mai nimic. Șicane mobile! tongue.gif


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 12 Oct 2006, 10:01
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




QUOTE
Schumacher tries super engine for Brazil
Following his title-denting engine failure at Suzuka, Ferrari's Michael Schumacher returned to driving duty at Jerez on Wednesday to test the weapon of choice for his last Grand Prix at Interlagos.
According to sources, the German - who must win in Brazil in order to stand a chance of the championship - topped the field of nine with the aid of a special-specification engine.
Because it must last only one Grand Prix rather than the usual two, the V8 has been re-mapped to produce an extra twenty horse power.
Ferrari's unique approach to Interlagos contrasts starkly to that of Renault, who intend to play it safe in order to guarantee Fernando Alonso at least eighth place and a point.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 13 Oct 2006, 10:00
Post #250


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Locul lui Pedro de la Rosa este amenintat

Desi inca se ezita mult pe aceasta tema, nu este inca exclus ca Lewis Hamilton, Campionul en-titre al seriei GP2, sa concureze in Brazilia la bordul unuia dintre bolizii McLaren, alaturi de Kimi Raikkonen. Deocamdata, dupa plecarea lui Juan Pablo Montoya, scaunul de pilot titular a fost mostenit de catre unul dintre pilotii de teste ai echipei, este vorba de Pedro de la Rosa. Spaniolul nu a impresionat in ultimul Mare Premiu in timp ce Hamilton a evoluat foarte bine in decursul primului sau test pentru McLaren, la Silverstone. Dar Ron Dennis este in continuare rezervat in privinta viitorului britanicului, primul pilot de culoare din Formula 1: "As prefera sa il vad pe Lewis cat mai pregatit posibil sa conduca un McLaren in viitor. Nu o sa testam (saptamana aceasta la Jerez) pentru a-i testa abilitatile. Nu acela este obiectivul. Ci sa ii dam cat mai multa experienta de drum pe un circuit diferit".

Sursa: Axonn Echysttas


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 13 Oct 2006, 19:30
Post #251


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Astazi conducerea echipei McLaren a confirmat pe Pedro de la Rosa ca pilot pentru m.p.al Braziliei. sursa: f1racing.net


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 13 Oct 2006, 19:59
Post #252


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Luni se va oficializa intelegerea intre ING si Renault

Luni, 16 octombrie, e programata o conferinta de presa care va avea loc la sediul central din Amsterdam al ING Group, si in care se pare ca banca olandeza va oficializa confirmarea parteneriatului de sponsorizare cu Renault F1 pentru 2007 si mai departe.
Se stie ca Alain Dassas, presedintele RenaultF1Team, va fi prezent, la fel si directorul echipei Flavio Briatore, precum si Cees Maas, vicepresedinte si Chief FInancial Officer al grupului ING.




--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 16 Oct 2006, 10:14
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




QUOTE
Ferrari, with Michael Schumacher at the wheel, cracked the elusive 20,000 RPM barrier with its Brazil-only engine specification whilst testing at Jerez last week.

Cosworth and Honda are believed to have also surpassed the impressive figure at one time or another, but - in pursuit of the constructors' championship and a final Grand Prix win for the retiring German racer - the red team reportedly intend to regularly run the V8 past 20,000 revs in Sao Paulo this weekend.

"Because their engine must only last for one race, I can imagine that 20,000 is a realistic figure," Toyota's former engine boss, Norbert Kreyer, said.

Spain's Marca newspaper, meanwhile, applauded Schumacher after he dominated proceedings last week in testing at Jerez.


"It is a good job for Alonso that the championship is basically decided," the newspaper wrote, "because if it was not, every alarm bell at Renault would now be ringing."

Kicker, however, thinks Schumacher's Brazilian task for an eighth and final world title is distinctly unlikely, as the magazine referred to it as 'Mission Impossible 8'.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 16 Oct 2006, 12:55
Post #254


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




QUOTE(FISICHELU @ 13 Oct 2006, 22:59)
Luni se va oficializa intelegerea intre ING si Renault

Luni, 16 octombrie, e programata o conferinta de presa care va avea loc la sediul central din Amsterdam al ING Group, si in care se pare ca banca olandeza va oficializa confirmarea parteneriatului de sponsorizare cu Renault F1 pentru 2007 si mai departe.
Se stie ca Alain Dassas, presedintele RenaultF1Team, va fi prezent, la fel si directorul echipei Flavio Briatore, precum si Cees Maas, vicepresedinte si Chief FInancial Officer al grupului ING.
*



Asta inseamna ca masinile vor fi portocalii de la anu'? haha lost boyz!


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 16 Oct 2006, 13:22
Post #255


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Portocalii vor fi cele de la Spyker.
Renii vor ramane galbeni-albastri (ING au si albastru).


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 16 Oct 2006, 18:38
Post #256


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




OFICIAL
ING cofirma titlul de sponsor principal al Renault F1 Team


Intr-o conferinta de presa in Amsterdam din aceasta dimineata, vicepresedintele ING Cees Maas a confirmat faptul ca banca olandeza va fi sponsorul principal al echipei Renault F1 Team pentru 2007, 2008 si 2009.
ING Renault F1 Team va incepe lupta in 2007 in campionatul F1 cu obiectivele clare - succes pe pista si impact global in afara acesteia.
ING a ales Formula 1 ca platforma perfecta pentru cunoasterea globala a brandului si ca o cheie pentru deschiderea oportunitatilor de afaceri. Si cum nu o puteau face cu roicine, au ales echipa castigatoare a campionatului din 2005, cu mari sanse si pentru cel din 2006.
Presedintele Renault F1 Team Alain Dassas:" Suntem incantati sa primim ING in Formula 1 ca sponsor principal. Este o intelegere importanta pentru cresterea si dezvolytarea Renault F1 Team, asigurand stabilitate pe termen lung- ceea ce ne intareste stabilitatea in sport. Ne asteptam de la aceasta banca respectabila la o relatie fructuoasa de ambele parti."
Flavio Briatore: "Suntem mandri sa introducem ING in lumea F1, care este o oportunitate unica in cresterea globala. ING este o marca ce se potriveste perfect cu imaginea Renault F1 Team. Ambele companii sund organizatii dinamice care cauta sa-si imbunatateasca renumele international prin gandire spre viitor si performanta exceptionala. Suntem incantati de perspectiva lucrului impreuna pentru urmatorii ani."
Pe langa formarea echipei cu Renault, ING a incheiat si o intelegere cu Allsport Management pentru sponsorizare pe pista pentru cateva etape din 2007, situate in zone "cheie" din punct de vedere bancar...
Ultima cursa din 2006 va gasi echipa Renault impreuna cu sponsorul curent, Mild Seven, sponsor cu care au lucrat in continuu 13 sezoane atat cu Benetton cat si cu Renault F1 Team.
Briatore a comentat: "Am vrea sa multumim Mild Seven pe aceasta cale pentru cele 13 sezoane petrecute impreuna . Loialitatea si dedicarea lor este un exemplu de urmat pentru asocierile din F1. Au intrat in sport ca si castigatori cu Benetton in 1994 si 1995. Dupa dublul titlu dramatic de anul trecut facem tot posibilul ca ei sa plece din sport in acelasi fel: sus, ca si castigatori a unor campionate consecutive."



--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 16 Oct 2006, 18:52
Post #257


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Victoria, singura optiune pentru Briatore in Brazilia

Intrebat la conferinta de presa de astazi ce va fi in Brazilia, Briatore a spus ca echipa va prefera ca Alonso sa joace "usurel" pentru 1-2 puncte la Interlagos, decat sa riste si sa piarda titlul mondial.
"MErgem acolo sa castigam cursa", a insistat Flavio."E ca in fotbal, daca pleci de la inceput cu gandul la un scor 0-0, pierzi meciul."
"Echipa e puternica. Cu un punct avem titlul Pilotilor, si pentru inca cateva il avem si pe cel al Constructorilor. Daca vom castiga cursa vom avea totul. Va fi interesant de urmarit cursa la TV - va fi un spectacol pe cinste."
Intrebat despre aluziile pe care le-a facut in legatura cu implicarea FIA in mersul competitiei, Briatore a spus:"Cred ca REnault merita castigarea campoionatului pentru ca Renault a fost puternica tot sezonul."
Nu suntem tocmai fericiti in legatura cu ceea ce s-a intamplat in unele situatii in acest sezon intre federatie si alta echipa, dar daca au avut ca scop sa mentina campionatul interesant, atunci au facut o treaba buna."
Privind la cursa din acest week-end, el a spus: " Am vazut prognoza meteo si sunt sanse 50 % pentru o cursa pe ploaie. Va fi interesant, si va fi o cursa corecta intre Michael si Fernando, precum si o lupta buna intre Renault si Ferrari."
"Cred ca spectatorii au nevoie de asta. E o afacere importanta, va fi un eveniment televizat foarte important, asa ca hai sa ne simtim bine si sa luptam."


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 16 Oct 2006, 18:55
Post #258


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Vodafone McLaren Mercedes va prezenta echipa in ianuarie

McLaren a anuntat ca prezentarea oficiala a echipei Vodafone McLaren Mercedes va avea loc la Valencia, din 14 ianuarei pana pe 16 ianuarie.

Nota mea: Vodafone nu sponsoriza Ferrari?!?!?!?! blink.gif


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 16 Oct 2006, 19:48
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




He he, Vodafone au fost suflati de Ron Dennis de la Ferrari, nu prea sufereau sa fie numarul 2 ca sponsor pe Ferrari (dupa Marlboro). Nici o grija insa, Ferrari deja au semnat cu TIM (Tele Italia Mobile).


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 17 Oct 2006, 11:39
Post #260


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Lui Piquet ii "face cu ochiul" locul lui Fisichella
Pilotul din GP2 Series si din 2007 pilot de teste la Renault, Nelson Piquet jr a recunoscut ca vrea din tot sufletul sa ii ia locul lui Fisichella din 2008.
DIscutand cu Reuters, tanarul brazilian a spus ca spera ca italianul se va retrage la sfarsitul anului 2007, lasand liber astfel al doilea loc, alaturi de Kovalainen.
"Fisichella e posibil sa se retraga in 2008 si daca toate merg bine, il voi inlocui" a spus Piquet. " Cum acum investesc in Kovalainen, probabil Fisichela va fi cel care se va retrage din cauza varstei."
"Briatore si cu mine suntem parteneri. M-a ajutat sa-mi fac intrarea in Formula 1 si are o parte din tot ceea ce realizam impreuna. El are interes, iar eu am nevoie de cineva care este implicat in acest sport, pentru ca eu sunt prea tanar si tatal meu nu are timp pentru asta. Este si director la Renault, si mi-a spus ca vrea ca eu sa pilotez."
Desi nu a inceput oficial sa lucreze pentru Renault ca pilot de teste, a realizat cateva testari, inclusiv la SIlverstone unde a fost singur saptamana trecuta.
"Este un inceput, insa mai sunt multe de facut" a mai spus brazilianul.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 17 Oct 2006, 11:57
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Cred ca pana la urma tot o comite icon_mrgreen.gif

QUOTE
Interlagos is one of Fernando Alonso's least favourite circuits, according to an 'insider' at the Renault team.

Although the Spaniard wrapped up his maiden drivers' title in Sao Paulo a year ago, he only finished third. The 25-year-old, moreover, has never won the Brazilian Grand Prix.

The 'insider' told German daily Bild-Zeitung that Alonso, who only needs to finish eighth on Sunday to secure his second championship, has been cautious on the 'Autodromo Jose Carlos Pace' layout ever since his horror crash in 2003.

Bringing an end to the race, the then 22-year-old hit debris from an earlier crash at unabated speed on the pit straight, and spent the next 14 hours under observation in hospital.

"It was Fernando's biggest crash," the insider said. "Since then he has always driven more reservedly in Brazil."


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 17 Oct 2006, 12:25
Post #262


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Si tu crezi tot ce scrie Bild? In '99 au scris ca un "insider" de la Ferrari le-a spus ca alt insider de la Ferrari ar fi sabotat masina lui MS pentru a face accident...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 17 Oct 2006, 12:43
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Eu cred ce vreau sau ce-mi place...nu asta e ideea. "Scenariul" descris acolo insa e perfect plauzibil icon_mrgreen.gif Si de ce sa nu pun asa zisa stire aici cand pot intarata atatia omuletzi? wink.gif
Iar despre sabotaje, singurul pilot in viata a carui masina a fost sabotata, e nimeni altul decat...EXACT! Fernandel Alonso.

Acum alta stire
QUOTE
Michael Schumacher's may still be a regular face in the F1 paddock next year and beyond.

The Cologne based newspaper Express reports that Schumacher could be set for a Niki Lauda-style role as informal Ferrari 'advisor', involving attendance at most races on the 2007 calendar.

It is speculated that some Ferrari sponsors are requesting Schumacher's on-site advisory role as a condition of maintaining their current level of team backing.


Meanwhile, the manager-magazin publication has listed Schumacher at position 161 on the annual list of the wealthiest German people. His fortune is estimated at approximately $750m.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 17 Oct 2006, 20:17
Post #264


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




2003brazil_sunday_s002.jpeg
Da, cam asa era masina lui Alonso in 2003 la Interlagos...
Insa cine era pe podium? laugh.gif
2003brazil_sunday_s007.jpeg
Chestiile cu sabotarea masinii mi se par chiar aberatii... Cine isi risca pielea pentru o problema de masina, problema care l-ar putea costa pe pilot chiar viata...
Ma astept ca Alonso, bine instruit de echipa, sa stea cumintel in ciuda impulsurilor lui de a castiga locul 1...


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 19 Oct 2006, 08:19
Post #265


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




WMSC a ajuns la o concluzie cu privire la calendarul competitional in 2007-fara cursa la Imola

Calendarul Campionatului Mondial de Formula 1 va cuprinde astfel doar 17 curse. dupa concluziile World Motor Sport Council.
Dupa WMSC, nu s-a ajuns la nicio intelegere in legatura cu cea de-a 18-a, asa ca in 2007 vor fi 17.

Date Race Circuit
18-Mar Australia Melbourne
07-Apr Malaysia Sepang
15-Apr Bahrain Bahrain International Circuit
13-May Spain Barcelona
27-May Monaco Monaco
10-Jun Canada Montreal
17-Jun United States Indianapolis
01-Jul France Magny-Cours
08-Jul Britain Silverstone
22-Jul Germany** Nurburgring
05-Aug Hungary Hungaroring
26-Aug Turkey Istanbul
09-Sep Italy Monza
16-Sep Belgium Spa Francorchamps
30-Sep China* Shanghai
07-Oct Japan* Fuji
21-Oct Brazil Interlagos

*Urmeaza sa fie confirmate

**2007 German Grand Prix se va tine la Nurburgring. In 2008, se va tine la Hockenheim, si vor alterna astfel anual.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 19 Oct 2006, 08:46
Post #266


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




WMSC a anuntat Regulamentul Sportiv pentru 2007

La intalnirea World Motor Sport Council in Barcelona, urmatoarele reguli sportive au fost aprobate pentru Campionatul Mondial de F1 din 2007.

Free practice
Echipele vor folosi doua masini in sesiunea de free practice. Un al treilea pilot anuntat poate folosi una dintre aceste masini in sesiuni.
Cele doua sesiuni de free practice in prima zi au fost prelungite de la o ora la 90 min. fiecare.

Cauciucuri

Singurului producator de cauciucuri i se cere sa asigure cantitati si specificatii identice fiecarei echipe din campionat pe parcursul anului calendaristic.
Poate asigura doar doua tipuri de cauciucuri la fiecare cursa.
Cantitatea de anvelope de uscat pe care fiecare pilot le poate folosi la o cursa a crescut de la 7 seturi la 14. Un maxim de 4 seturi vor fi valabile fiecarui pilot pentru prima zi de free practice si 10 pentru restul cursei.

Motoare
Regula de un motor pentru doua curse se va aplica acum doar pentru a doua zi de free practice si ziua cursei.
Motoarele omologate si folosite in ultimile doua curse din 2006 trebuie folosite in cursul sezoanelor 2007,2008,2009,2010.

Safety Car

Cand Safety Car intra pe pista, nicio masina nu are voie sa intre la pituri, acest lucru permitandu-se cand s-au strans toate in spatele Safety Car. Acest lucru va impiedica alimentarea pe perioada prezentei SC pe circuit si revenirea in cursa.

Stewards

Stewards-ii au voie sa aplice penalizari prin retrogradarea pilotilor la pozitia de start.

Siguranta
Un sistem GPS director, ce presupune un display luminos in cockpit la semnalele cu steaguri, se va introduce din 2007.

Urmatoarele reguli au fost aprobate pentru Campionatul Mondial din 2008

FIA ECU sa fie prezenta la toate testele ce preced o cursa.
O penalizare cu 10 locuri pe grila de start sa va acorda la schimbarea motorului.
O penalizare cu 5 locuri in grila se aplica la schimbarea cutiei de viteza.
Rapoartele de la cutia de viteza pot fi schimbade o singura data pe cursa sub supraveghere.
Rapoarte de la cutia de viteza stricate pot fi schimbate fara a se aplica penalitati daca sunt dovezi clare de stricaciuni, iar acestea nu au fost facute deliberat.
Cererea Ferrari de a fi producatorul de motoare pentru doua echipe in Campionatul din 2008 a fost acceptata.

Un numar de reguli tehnice au fost aprobate pentru campionatele din 2007 si 2008.



--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 19 Oct 2006, 09:07
Post #267


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Mai baieti voi chiar nu aveti deloc imaginatie: pai daca Schumi ar vrea sa castige CM cu orice pret si prin orice mijloace e foarte simplu si pana la urma scopul scuza mijloacele, procedeaza in felul urmator: pole position obtinut de Schumi, de pe locul 2 va pleca Massa care va avea foarte putina benzina. Tactica ar fi in felul urmator: Schumi se duce in fata iar MAssa desi cu benzina putina l-ar lasa pe Alonso sa se apropie de el sau ar merge el mai incet sa fie ajuns. De aici incolo misiune facila: il invita pe Alonso la duel dupa ce lasa cateva usi deschise in niste viraje prin care ii da semne lui Alonso cum ca ar fi cazul sa fie depasit. Si la un viraj in viteza nu prea mare il scoate pe Alonso in decor sau mai simplu ii avariaza masina cat sa nu ajunga Alonso cu ea la boxe sa mai faca mecanicii ceva. Procedeaza la o manevra a la Schumacher. Asa ca metode sunt. Schumi nu pateste nimic in situatia descrisa. Massa poate fi depunctat sau nush ce masuri oricum e scos din cursa pentru titlul mondial. Simplu nu? Si eficient.

This post has been edited by ionutctn: 19 Oct 2006, 09:08


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 19 Oct 2006, 10:11
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Nu pot sa-mi imaginez asa ceva. Totusi, e Formula 1, nu batai in noroi.


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Oct 2006, 10:25
Post #269


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




ionutctn, tu chiar crezi ca in situatia descrisa de tine FA s-ar baga sa-l depaseasca pe FM? cu exceptia cazului in care acesta din urma ar merge atat de incet incat urmatorul sa-l ameninte pe FA. Si si-asa, FA ar putea sa se lase depasit. Daca respectivul in depaseste si pe FM, FA ramane tot in spatele acestuia si tot asa, pana la prima intrare la boxe, cand FM intra in fata lui FA, care baga 2-3 ture rapide si iese in fata lui, poate chiar se departeaza... Daca se interpune cineva intre FA si FM, atunci FA merge linistit in spatele aceluia. Marea problema a acestei strategii (care teoretic ar putea fi adoptata de Ferrari) este ca lui FA ii este suficient 1p.
Eu cred ca nu se va baga nimeni in "activitatea" celor 4 : MS,FM,FA,GF. Fiecare isi va vedea de cursa lui:
Kimi va vrea o victorie si, prin asta, l-ar putea incurca putin pe MS, lucru foarte probabil, insa, avand in vedere ca MS va fi noul sau sef;
JB va vrea sa arate ceva, dar nu cred sa faca mare lucru, RB e acasa si ii place circuitul, dar nu cred sa se ridice la nivelul renilor sau cailor
Toyotele se vor bate cu BMW-urile pentru locul 5, dar undeva in zona 6-8


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 19 Oct 2006, 14:07
Post #270


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




Nu se coboara atat de jos Ferrari. Plus ca-si risca titlul mondial la constructori... daca i se scad lui Massa 20p drept penalizare pt gest?


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
100 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 09:59
Dacia