Sfaturi Pentru Incepatori Si Nu Numai., tot aia
![]() ![]() ![]() |
Sfaturi Pentru Incepatori Si Nu Numai., tot aia
un_vizitator |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Clio
Symbol
2005 dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
|
|||
McVic |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Coada la semafor nu e facuta din niste dobitoci care nu au inteles ca pot depasi intreaga coloana.
Oglinda din dreapta nu este facuta pt simetria masinii. Nu ne place sa ascultam muzica de la altii, avem si noi radio/cass/cd. De obicei o banda de mers este marcata. Ea este gandita pt. o masina, nu 3 inghesuite sa plece primele de la semafor. |
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
raresss |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
nu trebuie sa fii incepator ca sa fii un bolovan in trafic. ce ziceti de tipicul mos cu dacia din 1900 toamna, care merge cu 60 indiferent de drum si in plus se lauda ca nu a avut nici un accident in viata lui, iar in spatele lui s-au omorat cu miile. am mai spus asta la alt topic dar repet pentru ca am ramas marcat de cand o data m-a speriat unul din asta ca inca nu mi-am revenit. si de multe alte ori i-am intalnit pe netotii astia dar n-a fost grav deloc.
|
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
LED |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 August 05 ![]() |
Chestia nu pompa si platitul este discutabila. Coada la pompa sau in fata intrarii in benzinarie?
![]() |
--------------------
Renault
19
1993 Renault 19, 1.4e 75CP, 1993
Opel Astra, 1.7 CDTI, 80CP, 2005 |
|
florindu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru' doar, dar vechi! Group: Members Posts: 354 Joined: 28 May 02 From: ...acu' Timisoara ![]() |
Pompele noi nu se deblocheaza pana ce clientul care a alimentat nu a achitat la casa. Asa ca e mai cuminte sa lasi masina la pompa, astfel incat cel care vine sa nu stea degeaba cu "pistolul" in rezervor asteptand sa curga. Si se evita si aglomerarea de masini care stau in fata statiei pentru ca soferii sa-si achite benzina.
De bun simt este, insa, sa nu fie lasata masina la pompa iar soferul sa se apuce sa-si caute ochelari de soare sau mai stiu eu ce in timp ce ceilalti asteapta... |
--------------------
Renault MeganeII
1,5dCi/80CP
-
2005 Doamna: vezi mai sus
Domnul: Audi A4, 1,6, 2004 Juniorul: Nintendo Wii Nu stii, te'nvatam. Nu poti, te'ajutam. Nu vrei, te'obligam! V.I.Lenin |
|
raducu68 |
![]()
Post
#6
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Revenind la topic, exista excelentul site http://www.incepator.ro
Un mic citat: Incepeti sa va plimbati prin locurile pe care le cunoasteti. Locurile pe unde ati mai fost cu instructorul dumneavoastra ( ![]() Si înca unul mic: Daca v-ati ratacit nu va impacientati! ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
raresss |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
normal este sa lasi masina la pompa pana platesti. asa este peste tot in lume desi sistemul asta se aplica numai noaptea, caz in care platesti intai si dupa aia poti sa-ti pui. ziua este normal sa-ti pui singur benzina si dupa aia platesti dar lasi masina acolo. chiar daca o muti pe langa faptul ca mai pornesti odata pentru cativa metrii, cel care vine din urma nu poate sa-si puna pentru ca este blocata.
|
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
richie |
![]()
Post
#8
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Foaarte educativ topic raducu.
Dar vreau sa cred, ca nu-si are locul pe acest forum, in care nu se afla persoane care sa beneficieze de sfaturile tale, foarte binevenite pentru cei avizati de alftel. Repet: VREAU sa cred asta....... Si tot raman la convingerea mea ca in Romania permisul se da mult prea usor. |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
raresss |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
si in spania se da usor. l-am luat eu si nu am citit niciodata codul, am facut cu ce-mi mai aduceam aminte de la examenul din romania. practica n-a fost o problema.
plus ca conduc aici ca dementii.... mai ales sfarsitul de saptamana. asa sunt cate 50 de morti in accidente un week-end cu maxime de pana 200... ![]() masini puternice si oameni inconstienti, proasta combinatie. |
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
Racky |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.050 Joined: 1 June 05 ![]() |
un_vizitator hai ca ai zis bine.Vad ca nu ai uitat nici un detaliu
![]() |
--------------------
Renault
.
. 2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris 2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege 2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI |
|
grizzly |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 25 July 05 ![]() |
QUOTE(raducu68 @ Aug 25 2005, 03:27 PM) Si înca unul mic: Daca v-ati ratacit nu va impacientati! ![]() ![]() In '96 cand am luat permisul, daca vedeam un politist sau masina politiei, incepeam sa tremur ![]() ![]() ![]() |
-------------------- MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :) |
|
Nicotine |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Tineti in talon 20 de eur pentru nenea Gabriel Garcia Marquez.
La inceput lasati-l sa-si spuna textul si apoi bagati din top: "muncesc pt rate la casa si la masina, sunt agent de vanzari raman fara paine!" " Nu facem noi asa ceva! Ce vrei sa-mi faci rau? " "Nu dar stiti, dar bei si matale un dom profesor diseara asa cu gheata, ca daca imi dai amenda ...." Atentie chestia asta nu merge la militienii centauri, ca sunt toti ofiteri si au un fel integritate profesionala, eu mi-am luat amenda c-am vorbit la telefon si n-am putut sa-l conving sa-mi dea amenda pentru centura. This post has been edited by Nicotine: 25 Aug 2005, 22:09 |
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
reno-toto |
![]() ![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 22 December 04 ![]() |
Mai fratilor, nu mai promovati spaga. Ne vaitam ca exista coruptie si cu toate astea chiar noi o incurajam?
Nicotine macar tine-ti recomandarea asta pentru tine. Ne plangem ca mesterii din service-uri stau la ciupeala dar noi dam politistilor spaga? Daca ai comis o contraventie si ai fost prins plateste amenda. E greu, nu-ti convine, dar cand ai comis-o te-ai gandit si la asta. Asta inseamna sa respecti regulile de circulatie, sa stii ca daca le incalci platesti, nu sa le incalci convins ca daca ai trecut pe rosu si esti prins nu e problema ca ai 20 EUR in talon. Macar acest bun simt sa il avem, macar pe noi insine sa ne respectam. Chiar nu e nimic de laudat in a avea banii pregatiti de spaga. |
-------------------- Ravasit de stima si buimac de respect.
megane 2 sedan, 1,5 dCI 100 CP, privilege, negru. |
|
Norad |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 20 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Corect , nu mai dati spaga la mecanici. Sa ii ajutam sa se dezobisnuiasca
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16v
dec. 2004
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa ma duc sa io cer inapoi ?
![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
Perseu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti ![]() |
My 2 cents:
1. Intotdeauna uitati-va in oglinda retrovizoare inainte de a da cu spatele. Am vazut nenumarate busituri usoare datorita lipsei unui minim de asigurare. 2. Incercati sa va orientati pe banda corespunzatoare virarii la dreapta\stanga cu mult inainte de intersectia propriu-zisa. Inca nu am ajuns la acel grad de civilizatie ce ne permite tratarea cu politete a acestor cazuri si manevrele bruste de a te inscrie pe banda corecta vor atrage multe injuraturi si probleme. Plus ca de obicei aceste manevre blocheaza inutil bandele de circulatie, fiindca nimeni nu te va lasa sa intri pe banda dorita si vei bloca fara sa vrei un sir intreg. 3. Fiti politicosi si incercati pe cat puteti sa dati prioritate celor ce incearca sa intre de pe un drum secundar in fata voastra. In special in orasele mari, egoismul in acordarea prioritatii creaza chiar mai multe ambuteiaje si nervi decat in mod normal. Si in Londra de exemplu sunt foarte multe masini, dar fiindca aplica politica fermoarului la acordarea prioritatii, masinile curg mult mai fluent si traficul e mult mai eficient. Politica fermoarului presupune ca la fiecare intersectie a unui drum principal cu unul secundar, soferii intra pe rand in trafic, odata unul de pe drumul secundar, odata unul de pe drumul principal, exact cum se aranjeaza zimtii la un fermoar. 3. Intotdeauna multumiti participantilor la trafic atunci cand va ajuta sau cand faceti o greseala. Am evitat nenumarate discutii aiurea si nervi inutili doar ridicand mana in semn de scuze, atunci cand am gresit. Are un efect garantat asupra colegilor de trafic, fiindca majoritatea se enerveaza nu neaparat de manevrele tale aiurea cat de infumurarea de a nu recunoaste ca ai facut o prostie. 4. La stop, daca sunt 2-3 benzi de circulatie, inscrieti-va pe cea mai libera, asta bineinteles daca nu contravine dorintei dvs. de a va inscrie pe o banda anume (virare, etc.). Multe ambuteiaje se produc datorita acestei folosiri ineficiente a spatiului de rulare. 5. Nu blocati alta masina atunci cand parcati decat daca sunteti sigur ca reveniti cel putin in 15 min. Nimic nu e mai enervant decat sa astepti ca prostul pentru 2-3 ore pana isi rezolva nea Gica treburile... plus ca riscati sa vi se zgarie masina, pneuri dezumflate si alte bucurii de genul asta. 6. Nu blocati intersectia si nu treceti pe galben (stim cu totii ca mai fortam acest lucru cateodata) daca nu sunteti sigur ca treceti de intersectie. Este super enervant sa ai verde si sa nu poti sa pleci datorita la 2-3 fitosi inghesuiti ca prostanacii fix in intersectie. Este cazul clasic de la Magheru cu Rosetti sau Calea Victoriei cu Campineanu unde ma minunez cum in 3-4 m, desi e evident ca n-are unde sa mai inainteze, omul se baga prosteste in intersectie si se opreste fix in mijlocul ei. 7. La drum lung, nu mergeti perioade lungi pe banda 2 decat daca aveti masina puternica si mergeti cu viteza. Asigurati-va frecvent (oglinda retrovizoare) ca nu blocati calea vreunei alte masini ce merge mai repede. Daca observati acest lucru, nu va incapatanati sa ramaneti pe banda respectiva doar pentru a-i face necaz celuilalt. Caz clasic: Otopeni, etc. 8. Pe drumurile din oras cu mai multe benzi, mergeti intotdeauna exact pe una din benzi. Nimic nu e mai enervant decat o masina (ce de obicei merge si incet) ce sta calare pe 2 benzi, tinand in spate 2 carduri de masini... 9. Respectati-va intotdeauna colegii de trafic. |
--------------------
Renault
Megane
2005 E o Bucurie sa ai un Privilege, dar nu e un Privilege sa ai o Bucurie...
Megane II Privilege - 1,5 dCi 80 CP, Clima + Scaune incalzite |
|
McVic |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Perseu @ Aug 28 2005, 05:12 PM) My 2 cents: 1. Intotdeauna uitati-va in oglinda retrovizoare inainte de a da cu spatele. Am vazut nenumarate busituri usoare datorita lipsei unui minim de asigurare. Din pacate asa cica se invata la scoala de soferi acum. UITATIVAN SPATE da nu prin retrovizuare ![]() Aja a intrat in mine un dejtept. |
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
reno-razvan |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 11 April 05 ![]() |
Si o idee (care tine de siguranta )
Cand opriti/stationati in afara localitatilor (desi pe timp de noapte ar trebui aplicata si in localitati) trageti masina cat mai in afara carosabilului, tineti aprinse luminile de avarii si pozitie folositi triunghiul reflectorizant si cel mai important nu stati in spatele masinii sau in fata ei, nu stati intre 2 masini oprite. Daca trebuie sa reparati masina pe timp de noapte aveti grija sa purtati o vesta reflectorizanta pe dumneavoastra este mult mai ieftina decat plimbarea pe la doctor.[B] Si apoi tabla se repara mult mai usor decat oasele. |
--------------------
renault
Clio 1.5 dci 80
|
|
VladK2K |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 30 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca bobocel in ale traficului (mai am pana pe 26.11.05 sa dau jos lamaia) am si eu niste intrebari:
1. Cat de corect este ca, la o stationare (semafor) in rampa sa folosesti ambreiajul semicuplat (in treapta 1) in loc de frana de mana? E mai usor de plecat, nu dai in spate, nici motorul nu prea are cum sa ti se opreasca, dar cat de rau face masinii? 2. Luati situatia urmatoare: eu merg in spatele unei masini care merge incet - e banda continua. In spatele meu se formeaza o coada de 2-3 masini. Cand vreau sa depasesc (am loc si banda e discontinua) ma asigur ca nu e nimeni in spate, dau semnal stanga, si cand ma incadrez pentru depasire (cu cumularea de viteza necesare), hop o alta masina in spatele meu (care, probabil, s-a angajat in depasire inaintea mea, sau imediat dupa mine) care baga faruri si claxoane in disperare. Ce fac? a) franez puternic si incerc sa intru la loc, apoi astept alta ocazie sa depasesc ![]() 3. Care e cea mai buna strategie pentru depasit?
|
--------------------
Hyundai
Tucson
2017 LP+
|
|
galileo |
![]()
Post
#20
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
1. eu la stationare in rampa folosesc frana de serviciu, si plecarea o fac fara frana de mana. pana acum nu am avut nici o problema sa se opreasca motorul sau sa dau in spate, dar e bine sa te obisnuiesti intai cu masina. pana te simti stapan pe ea, nu are ce sa strice sa te ajuti de frana de mana. Sa o tii din ambreiaj cat timp e rosu dauneaza mai mult, plus risc mai mare sa iti scape piciorul si sa te infigi fie in fata fie in ala din spate.
2. despre ala care se baga in spatele tau cand tu te-ai angajat REGULAMENTAR in depasire si baga faruri si claxoane, nu poti spune decat ca e un mare bou. nu te lasa stresat de indivizi din astia, mai ales in depasiri, pentru ca poti sa iti provoci tie rau. riscul pentru el e foarte mare sa stea in buza ta, pentru ca tu poate te-ai bagat in depasire la limita si el nu o sa mai aiba loc sa intre inapoi. bineinteles, cu timpul vei "mirosi" din-nainte situatiile astea, si e preferabil sa il lasi pe nebun sa se duca si sa depasesti tu mai tarziu si in siguranta. plus, civilizat este ca cei din spate sa astepte sa depaseasca masinile din fata obstacolul, evitandu-se astfel riscuri inutile. 3. cand vrei sa astepti momentul oportun pentru depasire, nu sta lipit de cel din fata: e foarte periculos, nu stii cand pune o frana, si e si stresant pentru el. pastreaza intotdeauna distanta de siguranta, si la intrarea inapoi pe banda la fel, nu intra brusc si foarte aproape de cel pe care l-ai depasit. |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#21
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Galileo, la 2 e discutabil...
Daca cel din spate deja se angajase in depasire in momentul in care te-ai hotarit tu, stai frumos in banca ta. Oricum, trebuie sa te asiguri inaintea manevrei, si deci sa-l vezi angajat in depasirea ta. Altfel pot iesi accidente urite de tot. Daca insa e nesimtit si a intrat si el in depasire dupa ce ai inceput tu manevra, atunci il lasi in plata Domnului cu farurile si claxoanele lui si-ti vezi de depasire. Poti chiar sa-i arati un deget in timpul asta ![]() Oricum, civilizat e intr-adevar sa astepti sa depaseasca intii cei din fata ta... Sint insa cazuri "penale" de pensionari cu Moskviciul care se hotarasc grrreeeuuu de tot si atunci e firesc sa-i depasesti "la pachet". La 3 eu folosesc de obicei varianta "Stau aproape, in momentul oportun schimb o treapta inferioara si accelerez puternic", asta pe drumurile aglomerate, in ideea de a scurta la maxim durata depasirii. Evident nici nu ma lipesc de fundul aluia din fata (cum mai fac unii...) ca se poate emotiona puternic si cine stie cum mai reactioneaza... Daca soseaua e goala, e buna si prima varianta. |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
galileo |
![]()
Post
#22
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
pai raducule, eu n-am scris ca daca depaseste REGULAMENTAR ? ca normal ca daca ala s-a bagat inainte nu-i tai fata, chiar daca tot el greseste si nu asteapta sa depaseasca si aia din fata lui. dar majoritatea cazurilor sunt cu jmecherii care vor sa iti arate ca au descoperit de unde se aprinde faza lunga
![]() |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#23
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
asigurati-va inainte de a iesi pe un drum sau din parcare sau orice altceva ... zilele astea (de sambata pana acum) vreo 8 masini mi-au taiat calea dintre care si un tir ... asa ca aveti grija
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
raducu68 |
![]()
Post
#24
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Galileo, asa e, scuze. Ma gindeam de fapt la ce a scris Vlad in intrebare: "hop o alta masina in spatele meu (care, probabil, s-a angajat in depasire inaintea mea, sau imediat dupa mine) care baga faruri si claxoane in disperare". Pai Vlade tata, sint doua cazuri diametral opuse in ce spui tu acolo
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
VladK2K |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 30 August 05 From: Bucuresti ![]() |
cum am spus, m-am uitat in spate, nu depasea nimeni, am bagat semnal si am inceput manevra; cand m-am uitat din nou in spate era ala (se apropia de mine, inca nu ajunsese in fundul meu)
A, si cum mi s-a terminat banda continua am inceput manevra, deci nu cred ca intru la categoria "pensionari cu Moskviciul" ![]() |
--------------------
Hyundai
Tucson
2017 LP+
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#26
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai incearca o jmekerie: te uiti in oglinda, bagi semnalul si te mai asiguri o data
![]() Apropo (nu e cazul tau, sint sigur), ma dispera cei care la schimbarea directiei sau la depasiri baga semnalul si trag de volan concomitent ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
florindu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru' doar, dar vechi! Group: Members Posts: 354 Joined: 28 May 02 From: ...acu' Timisoara ![]() |
Legat de pornirea in rampa...nu stiu daca se poate pune problema "cum e corect sa...".
In ceea ce ma priveste, prefer varianta cu frana de mana, pentru ca astfel se evita uzura prematura (si foarte evidenta) a ambreiajului - atat a discului de ambreiaj, a placii de presiune cat si a rulmentului de presiune - absolut inutila! In plus, daca esti incepator, poti din neatentie sa calezi motorul in cazul unei porniri mai fortate. Cu frana de mana trasa, stai linistit in scaun, poti asculta radio/cd/caseta, poti face "bilute", te poti uita linistit dupa frumusetile patriei, s.a.m.d., iar la verde pleci in pace. Asta presupune, insa, o frana de mana bine reglata. In ceea ce priveste depasirea, nu poate fi dat decat un singur sfat: "asigura-te ca poti depasi in siguranta!!!". Este manevra care conduce la cele mai multe incidente rutiere, cu urmari grave datorate vitezei relativ mai ridicate in timpul depasirii si implicarii a cel putin trei autovehicule. In rest, reteta absoluta nu exista...Experienta vine pe parcurs, odata cu cresterea numarului de depasiri corecte efectuate. Probabil dupa fro mie de "dublari" vei sti cel mai bine ce si cum. |
--------------------
Renault MeganeII
1,5dCi/80CP
-
2005 Doamna: vezi mai sus
Domnul: Audi A4, 1,6, 2004 Juniorul: Nintendo Wii Nu stii, te'nvatam. Nu poti, te'ajutam. Nu vrei, te'obligam! V.I.Lenin |
|
grizzly |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 25 July 05 ![]() |
Pentru punctul 3: prefer sa tin o oarece distanta si, vizualizand urmatoarea bresa din fata, sa accelerez astfel incat sa intru in depasire exact atunci cand ultimul autovehicul din fata a trecut de cel pe care vreau sa il depasesc. In felul acesta vin "lansat din spate" si efectuez depasirea pe o distanta mai scurta. Bineanteles ca toata treaba presupune sa estimezi corect "ferestrele" din traficul de pe sensul opus de mers.
|
-------------------- MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :) |
|
florindu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru' doar, dar vechi! Group: Members Posts: 354 Joined: 28 May 02 From: ...acu' Timisoara ![]() |
Asta se poate aplica doar intr-un trafic usor. Daca e aglomeratie mare trebuie sa te bazezi pe masina si pe reflexe. Daca un element din astea doua lipseste, inveti sa-ti educi rabdarea...
|
--------------------
Renault MeganeII
1,5dCi/80CP
-
2005 Doamna: vezi mai sus
Domnul: Audi A4, 1,6, 2004 Juniorul: Nintendo Wii Nu stii, te'nvatam. Nu poti, te'ajutam. Nu vrei, te'obligam! V.I.Lenin |
|
grizzly |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 25 July 05 ![]() |
... si cum majoritatea am inceput pe masini "puternice" marca Dacia si reflexe a la Pegas
![]() ![]() Revenind la subiect, ai dreptate. |
-------------------- MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 19:35 |