Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

logan ruginit in presa :)

sqryn
post 9 Jun 2006, 11:11
Post #31


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Pai e ceva asemanator cu rechemarea la service a diverselor marci. Ca nu iti dau o masina noua. dar e vina producatorului si se remediaza gratuit. Si asta e un caz de defect de fabricatie.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 9 Jun 2006, 11:20
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Bine zis, Marty!Bravo.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 9 Jun 2006, 11:33
Post #33


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Cu chestia asta, daca e adevarata, Dacia si-a dat cu firma in cap. Ceea ce trebuie sa faca este sa ia harbul si sa-i dea omului o masina fara defecte. Daca nu, cred ca pot sa se pregateasca de faliment.



--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 9 Jun 2006, 11:36
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




Am vazut deja Loganuri cu spoilerele cu vopseaua exfoliata. Cele cu culoarea rosie aveau deja panza de paianjen (zgarieturi). Mi se pare rosu pasion cea mai proasta culoare(vopsea). Un vecin a apasat caputa la motor mai tare si i-au ramas urmele de la degete, si saracu' e o piticanie de om. La noi in scumpa noastra tatra se merge pe ideea ca Logan e ieftin si atunci nu are rost sa mai cerem calitate. Acestea sunt motive pentru care ma mai gandesc sa-mi iau Logan. Si fracezii sunt innebuniti dupa el. Probabil au parte de altfel de proces de fabricatie. Sau sunt mai putin pretentiosi...........


--------------------
Renault Megane - Cl-02-xxx 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 9 Jun 2006, 11:38
Post #35


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Daca ar fi sa intre in faliment dupa fiecare chiftea data la oameni, nu ar fi apucat anul 1975. Parerea mea!


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 9 Jun 2006, 11:41
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Parca vad ca daca vrei sa-ti iei Logan fara belele trebuie sa ai pile sa o urmaresti pe banda ca pe vremea lui Ceausescu!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 9 Jun 2006, 12:50
Post #37


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




1. E bine ca problema omului a ajuns in centrul atentiei.

2. Jurnalistul care a trantit articolul e un incapabil (sa nu mai zic de superficial, necunoscator si rau intentionat).

De ce ?

Pai pana si eu care n-am nimic de-a face cu vreun studiu specializat in litere sau jurnalism as putea scrie un articol mai bun in sensul ca mai bine documentat si cu informatii valide, verificate si plin de impartialitate.

Jurnalistul care merita atentia publicului e jurnalistul care lasa publicul sa traga concluziile nu cel care trage concluziile pentru public.

In momentul in care jurnalistul incepe sa-si enunte propriile pareri pierzand argumentatia din cauza superficialitatii si lipsei de dorinta in a avea o imagine corecta asupra realitatii... isi pierde validitatea si isi pierde publicul veritabil. Raman doar amatorii de show, de mahala, de scandal care azi sunt si maine nu mai sunt. Un ziar serios n-ar face niciodata asa ceva. Evenimentul Zilei ramane un ziar care rezista din cauza ca tot timpul trebuie sa se intample ceva care sa aduca aminte ca exista.

Logic vorbind ori e intentionat scris prost articolul in ideea ca merge la prosti ori autorul e prost iar conducerea ziarului si ziarul in sine isi asuma aceste atribute. Cel mai bun lucru care-l putem face e sa ignoram aceasta minune a ziaristicii romanesti.

Ca tot citeam comentariile facute la articol. Daca e sa-mi aduca aminte ceva de pe vremea lui Ceausescu e mai degraba calitatea oamenilor care scriu aceste articole care sunt cu adevarat stigmatizati de trecut si nu calitatea autoturismului pe care-l detin de care nu ma pot plange indiferent cat a costat. Mai degraba am probleme cu taximetristii, cu idiotii din trafic si cu incompetenta autoritatilor decat cu autoturismul in sine.

Chiar si in service-ul auto de care beneficiez si care e prea-contestat cu imperfectiunile lui atunci cand stii sa pui problema (si nu ma refer la spaga) lucrurile tind sa fie cum trebuie dar ca sa se intample lucrul asta trebuie si tu ca om sa fii integru, sa nu fii absurd dar sa stii foarte bine care iti sunt drepturile si sa soliciti sa beneficiezi de ele intr-un mod cat se pote de civilizat.

4. Problemele in general se rezolva si asta e valabil pentru orice marca de autoturism si chiar pentru orice masinarie construita de om. Probleme vor aparea pentru ca nu exista perfectiune si asta se intampla peste tot. Trebuie doar sa aveti onestitatea de a privi si in alte parti pentru a vedea ca se intampla. Singura problema e cine e responsabil si cine rezolva problema iar ca lucrurile sa fie ok trebuie ca toti cei implicati sa-si faca partea lor.

5. Masina era stramba si revopsita prost, lucru datorat cel mai probabil transportului. E un fapt stiut. Daca nu ai cum sa dovedesti ca masina aia asa a iesit de pe poarta fabricii mai bine iti tii gura aia inchisa domnule jurnalist. Ai putea fi chiar dat in judecata impreuna cu ziarul matale pentru afirmatii nefondate care aduc atingere unei marci.

6. Romanul are o deosebita placere in a o face pe-a victima si a racni cat il tin plamanii (si nu ma refer la omul cu problema ci la jurnalist). Vai cat de victimizat e romanul asta. Vai cat de injusta e lumea asta pe el. Dar nu-i nimic... se razbuna el si isi cumpara masina straina, emigreaza, batjocoreste pe oricine indrazneste sa creada ca se poate face ceva aici in tara. In loc sa fim destepti si sa stim sa ne facem reclama pozitiva... ne facem reclama negativa asa cum nici strainul nu-si face.

7. Romanul e tare superstitios si prost. Daca i s-a intamplat o singura data intr-un singur loc ceva ... gata... devine regula. Zic asta nu cu ura (desi am puternice resentimente pe seala acestor atribute care sunt aproape omniprezente) ci cu dezamagire.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe - n/a D-Max 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Jun 2006, 13:32
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(argon @ 9 Jun 2006, 10:45)
PAna una alta, nu aveti nici o dovada ca masina individului din ziar e "stramba" sau alte caracteristici de genul asta, fara un set de poze clare cu elementele caroseriei, nu mai are rost nici o supozitie si afirmatie, doar pe baza unor incopetenti de ziaristi, care fac din țînțar armasar, sau un prorietar cu niste impuritati pe vopsea, si un cheder ruginit(nu ar fi singurul) dornic de razbunare si popularitate !
*


Eu n-am dovada despre masina individului, insa pot sa fac o poza cu capota cu vopsea umflata, de se afla la APAN Braila, in showroom.

Atata timp cat masina e asamblata de nea Sulica Franaru la Pitesti care a asamblat si berlina lu' taica-miu (luata vineri,duminica ploua in ea, martea s-au stricat platinile, cand a venit zapada intra zapada in ea) si cat timp se monteaza CELE MAI IEFTINE PIESE (fara a se verifica daca intr-adevar e rentabil sa fie montate) pe ea, eu n-am sa consider Loganul masina. Imi pare rau.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 9 Jun 2006, 13:47
Post #39


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Cine zice ca-s aceeasi care asambleaza Loganurile cu cei care au asamblat Berlina ta ? Ai vreo dovada ? O certitudine ? Sau faci afirmatii gratuite, presupuneri, supozitii ?


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe - n/a D-Max 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 9 Jun 2006, 13:49
Post #40


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Pai doar a zis: "nea Sulica Franaru la Pitesti ". E clar ca-i stie pe toti.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Jun 2006, 13:51
Post #41


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Dar Renault a concediat toti muncitorii ce au asamblat berlina pana in 2004, si de cand a iesit Loganul, a angajat altii mai speciali? 182.gif
E o rusine pentru voi ca aceasi oameni ce au muncit la berline fac si Loganul?

This post has been edited by argon: 9 Jun 2006, 13:53


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Jun 2006, 13:57
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Daca-s incompetenti... Cum naiba sa iasa o masina de pe poarta fabricii cu vopseaua umflata de la rugina de sub ea?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 9 Jun 2006, 13:57
Post #43


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Aceste discutii s-au purtat pe reno, exact la fel, am auzit ,mia zis un prieten ,vecin(uitativa acolo,mai bine le punem in acest topic sa nu ne mai chinuim), oricum parca se purtau mai cu diplomatie.
@Laurentziu83- pt tine ce este lgn? poate ca si eu cosider Clio 1,4 8v ca este la fel ca lgn, imi pare rau...

This post has been edited by bobo77: 9 Jun 2006, 13:59


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 9 Jun 2006, 14:02
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 9 Jun 2006, 14:57)
Daca-s incompetenti... Cum naiba sa iasa o masina de pe poarta fabricii cu vopseaua umflata de la rugina de sub ea?
*



Asta nu e in regula, dar de unde stii ca asa a iesit masina din fabrica? Daca a fost o masina a dealer-ului pe care au trosnit-o, au reparat-o cum au putut mai repede si pe urma au pus-o in showroom?


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 9 Jun 2006, 14:07
Post #45


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Iarasi ati cam "deviat" de la subiect ... este vorba despre o stire din presa ... pentru discutii despre persoanele ce lucreaza pe linia de asamblare dacia/renault, comparatii intre masini, fabrici si alte chestii de acest gen va rog faceti un topic separat la diverse sau cafenea.

Mutumesc pentru intelegere,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Jun 2006, 14:13
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu chiar, eu am reglaj la faruri ELECTRIC, la mine nu s-au zgarcit la motorasele alea amarate de regleaza farurile, stiau clar ca sistemul 'cu sarma' e o porcarie.
La baza, Logan o consider o masina ieftina, destinata sa inlocuiasca parcul de cazane producatoare de fum de pe soselele patriei, in care sa fie loc de o familie si de bagajele aferente. Nu de viteza sau alte performante, ci doar un mijloc de transport din A in B, la care, daca te prezinti la intervalele normale la service, trebuie sa nu ai probleme cu masina. Ca e urata sau altceva, nu e problema mea si n-are rost sa dezbat acest subiect. Felicitari celor ce au aruncat troaca 1310 din batatura si si-au luat Logan, mi-au facut un serviciu si mie, sunt mai putine troace acum care merg cu 70 pe afara.
Ce am zis mai sus reprezinta cam CE TREBUIE SA FIE LOGANUL.
Dar daca pui cele mai ieftine piese, pe principiul ca "merge si asa" atunci se cheama ca iti bati joc de clienti. Ce castigi daca pui reglaj al farurilor "pe sarma" daca va veni clientul de 4-5 ori in garantie sa-i inlocuiesti mecanismul? Ce castigi daca vine clientul de 2-3 ori in mai putin de un an sa-i inlocuiesti pompa de injectie la logan dci?
Dar asa iti convine mai mult sa-i inveti pe mecanici cum sa-i abureasca pe clienti cum ca masina s-a defectat din vina lor, clientul sa ramana cu defectul pe cap, iar tu sa fii multumit ca ai scos profit pe spinarea lui.
Nu conteaza cat costa masina, atata timp cat ea trebuie sa indeplineasca anumite specificatii.
Poate si eu imi fac fabrica de paine si vand paine de 5 ori mai ieftin, dar mai bag si nisip prin faina. Oricum imi va veni opc-ul pe cap.

La prima vedere, da, Clio este asemanator cu Loganul, dar diferentele se simt dupa ce te sui in ea, si mai si mergi ceva timp. Clio-ul meu va suferi o depreciere mai mica in timp fata de Logan.

QUOTE(thecagero @ 9 Jun 2006, 15:02)
Asta nu e in regula, dar de unde stii ca asa a iesit masina din fabrica? Daca a fost o masina a dealer-ului pe care au trosnit-o, au reparat-o cum au putut mai repede si pe urma au pus-o in showroom?
*



Pe mine, ca si client potential care vin sa vad masina si eventual sa o cumpar NU MA INTERESEAZA ce s-a facut cu masina aia, nu stau sa-l intreb pe dealer ce a facut cu masina aia ci il intreb altceva: DE CE ARE RUGINA MASINA? VOI PATI SI EU LA FEL?

Si nu e normal ca sa prezinti ce ai mai bun in expozitie? Nu mai gasiti scuze, ca n-are rost.

This post has been edited by Laurentziu83: 9 Jun 2006, 14:17


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 9 Jun 2006, 14:32
Post #47


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(bobo77 @ 9 Jun 2006, 13:57)
Aceste discutii s-au purtat pe reno, exact la fel, am auzit ,mia zis un prieten ,vecin(uitativa acolo,mai bine le punem in acest topic sa nu ne mai chinuim), oricum parca se purtau mai cu diplomatie.
@Laurentziu83- pt tine ce este lgn? poate ca si eu cosider Clio 1,4 8v ca este la fel ca lgn, imi pare rau...
*



@bobo77


Imi doresc ca Dacia Logan sa mearga la fel de bine ca un Renault Clio.
Si spun acest lucru pentru oameni care au scapat de vechile Dacii si au facut un efort sa isi ia o masina mai buna, dar exact cum m-am asteptat de la aparitia anuntului ca va fii fabricata in Romania am stiut ce calitate va avea doar uitandu-ma la berlinele produse de Dacia.
Odata cu aceste plangeri sper ca nivelul calitativ al Loganului va creste.

Drum bun.

This post has been edited by Mutzunache: 9 Jun 2006, 16:00


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 9 Jun 2006, 14:41
Post #48


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca comparatiile inutile din acest topic dintre clio si logan, discutiile despre muncitorii din fabricile din Romania etc. nu se opresc ... atunci se inchide topic-ul.

Multumesc,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 9 Jun 2006, 14:54
Post #49


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(axabrt @ 9 Jun 2006, 08:52)
Omu de ce nu s-a uitat la ea inainte? Trebuia s-o refuze
*




la o masina produsa in secolul 21....oare e normal sa te mai uiti dupa rugina de sub chedere.....?

L.E. Ma rog...e retorica....chiar eu am zis in intrebare : "La o masina"....nu ziceam de Logan.

This post has been edited by richie: 9 Jun 2006, 14:58


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 9 Jun 2006, 15:04
Post #50


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 9 Jun 2006, 15:13)
.................

La prima vedere, da, Clio este asemanator cu Loganul, dar diferentele se simt dupa ce te sui in ea, si mai si mergi ceva timp. Clio-ul meu va suferi o depreciere mai mica in timp fata de Logan.
.............
*




trecand peste faptul ca Loganu si clio fac parte din clase de masini separate, am rugamintea sa-*mi wspui pe ce anume te bazezi cand faci afirmatia de mai sus legat de depreciere.

nu de alta dar eu unul nu am vazut logan sh sub 5000 €, ceea ce presupune o depreciere maxima de 1500 €, pe cand la cliouri SH e plina piata de variante la 6-7.000 comparativ cu pretuil de nou care ... in 90% cazuri depaseste 10.000 € (toate taxele incluse), deci ... la o artimetica simpla reiese 2-3000 depreciere ca popa, adica ... cam dublu fata de Logan



--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX - B55MGY 2005 / 1993 / 1999
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 9 Jun 2006, 16:01
Post #51


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




cmandrei ai dreptate, am modificat postul meu. Scuze.


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 9 Jun 2006, 16:22
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




QUOTE(bobo77 @ 9 Jun 2006, 14:57)
@Laurentziu83- pt tine ce este lgn? poate ca si eu cosider Clio 1,4 8v ca este la fel ca lgn, imi pare rau...
*



Chiar mai rau decit LGN...


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 9 Jun 2006, 16:25
Post #53


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




pornind de la afirmatia logan=symbol (sau dacia=renault) hai sa luam una bucata logan de 1.4 8V laureate plus si un symbol fidji 1.4 8V.

motorizarile sint identice. dotari:

symbol fidji:AC, oglinzi electrice si incalzite, geamuri el fata,ABS, 2 airbaguri, cd-player,scaun cu reglare pe inaltime.

logan: toate astea de mai sus+ geamuri electrice si pe spate+scaun cu reglare lombara+computer bord.

deci, daca la aceeasi motorizare logan are mai multe dotari, de ce e totusi mai ieftin. adica 8250 euroi. fata de clio symbol care e 9654 euro. oare asta nu va spune ceva despre calitatea produsului? de ce va mai mirati ca rugineste, ca pica nush ce piese, ca i se jumule vopseaua cand se kk o vrabie,ca-i zboara rotile sau mai stiu io ce alte prob?

P.S symbolul nu e mai scump ptr ca ar avea cine stie ce taxe in pret. dupa cum bine stiti renault chiar are anumite facilitati fata de alti producatori,de cand e investitor la dacia. e mai scump ptr ca pur si simplu e mai bun, ptr ca este renault ,nu made by renault. si ptr ca nu rugineste dupa 1 an de zile. si mai ales ptr ca usa de la torpedou sta inchisa cum trebuie radmasa.gif

P.P.S mai zic unii:"pai io am 150.000 km cu loganu meu". pai normal ca ai, ptr ca ai motor renault. si ala e singuru lucru bun din masina asta. dar mai discutam peste ceva ani cand o sa dispara caroseria din jurul motorului, din cauza ruginii.

nu va suparati stimati loganisti, glumim si noi.... radmasa.gif

This post has been edited by cristib: 9 Jun 2006, 16:33


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luxxxian
post 9 Jun 2006, 17:16
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 6 September 04
From: Cluj-Napoca




>Nu chiar, eu am reglaj la faruri ELECTRIC, la mine nu s-au zgarcit la motorasele alea amarate de regleaza farurile, stiau clar ca sistemul 'cu sarma' e o porcarie.

Eu nu as plati pentru motorase electrice la faruri, indiferent cat de putin ar costa. In 1.5 ani am modificat doar 1 singura data reglajul la faruri.
S-ar putea face optional eventual, dar sincer nu stiu cati ar plati pentru asa ceva.. Poate cei care incarca/descarca masina des, si tot umbla la reglaje ?!
Oricum, presupun ca sistemul cu sarma este mai fiabil - din cate stiu eu o sarma se strica mai greu decat un motoras. smile.gif

>si ala e singuru lucru bun din masina asta. dar mai discutam peste ceva ani cand o sa dispara caroseria din jurul motorului, din cauza ruginii.


Cati ani are garantie Clio Symbol la rugina?
Nici garantie normala nu prea cred ca are 3 ani ca si Dacia Logan in momentul de fata (este promotie intr-adevar, dar vad ca se tot prelungeste)

Later Edit: Sunt multe probleme datorate faptului ca masina se asambleaza manual. Totusi, acesta cazuri sunt izolate, si nu trebuie generalizate. De ex. eu am culoarea Rosu Passion despre care se spune ca este cea mai rea, dar nu am avut niciodata o problema in 1 an si 8 luni, desi spal masina la spalatorie automata cu perii, sau unii prieteni ma asteptau stand pe capota, etc..

This post has been edited by luxxxian: 9 Jun 2006, 17:38


--------------------
Dacia Logan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 9 Jun 2006, 18:50
Post #55


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




In primul rand sa fie clar : articolul din Evenimentul Zilei este o manea jurnalistica, scrisa cam in stilul Stirilor de la ora 5 de pe ProTV, masina aia CLAR nu a iesit asa pe portile fabricii, cred ca au busit-o pe platforma sau (cel mai probabil) la dealer, de aia nici nu vroia Dacia sa suporte reparatia ... felul in care se prezenta masina era cel putin suspect.
Faza cu reprezentantul Dacia care stergea rugina cu maneca si spunea ca nu ai la ce sa te astepti de la o masina de 8500 euro este o inventie a celui care a scris articolul, asa ceva nu cred ca se intampla nici pe vremea lui Ceausescu.
De altfel, eu cred ca articloul este scris la comanda, ganditi-va ca este usor pentru rauvoitori din concurenta sa "aranjeze" o masina de o asemenea maniera, sa plateasca pe un babuin de la un ziar important si sa creeze un astfel de tam-tam, totul pentru a mai descuraja pe potentialii cumparatori de LGN. Un astfel de razboi subteran se practica de cand s-a inventat automobilul.
Pentru baietelul cu Clio Symbol, masina adevarata : diferenta intre tine si noi este ca tu ai cumparat un Logan turcesc pe care ai dat bani mai multi ca sa stea pasagerii mai inghesuiti in spate.La avantaje, puteai si tu sa spui ca ai un interior mai bine finisat si cu materiale mai de calitate, nu reglaje electrice la faruri, care nu fac diferenta intre doua masini.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 9 Jun 2006, 19:00
Post #56


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind





mai corect: loganul este un symbol romanesc. smile.gif
ptr ca pe vremea cand a aparut symbolul si multi intorceau capul dupa el, loganu' nu era nici macar in stadiu' de embrion. da-n fine...fiecare cu mandria lui, fiecare cu masina lui.
se-nvarte roata? se-nvarte...atunci ce mai conteaza.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yeti
post 9 Jun 2006, 21:27
Post #57


Yeti


Group: Members
Posts: 16
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




De ce oare de fiecare data cand apar probleme la un Logan si acestea nu sunt rezolvate sunt atat de multi care ajung in final la concluzia, sau o sugereaza, ca masina e un jeg...etc.
Comparatia dintre symbol si logan poate fi facuta si intre symbol si megane si daca apare ceva la symbol asta e ...e mai ieftina si nu trebuie sa lupti pentru drepturile tale?
La imbunatatirea calitatii contribuie in mod esential reactia cumparatorilor si indiferent de pret (si de conditia sociala care e scoasa in evidenta de unii) dreptul de a avea produsul cu caracteristicile declarate este egal pentru toti.
Faptul ca nu asa a iesit pe poarta fabricii si e vina dealerului nu este o scuza. Daca fabrica vrea sa-si pastreze prestigiul, remediaza problema si penalizeaza dealerul.

In ceea ce priveste Loganul :
- nu e frumoasa dar m-am obisnuit cu ea (ca si la aparitia zimbetului lui Iliescu la berlina);
- nu are performante sportive - am mare nevoie de 300CP ca sa merg in oras si chiar afara si stau tot timpul intr-o depasire continua, la limita;


--------------------
Renault Megane II.1 1.6 16V 2005 Influence
si Nova GT/ Mai 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Jun 2006, 21:56
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(luxxxian @ 9 Jun 2006, 18:16)
Eu nu as plati pentru motorase electrice la faruri, indiferent cat de putin ar costa. In 1.5 ani am modificat doar 1 singura data reglajul la faruri.
S-ar putea face optional eventual, dar sincer nu stiu cati ar plati pentru asa ceva.. Poate cei care incarca/descarca masina des, si tot umbla la reglaje ?!
Oricum, presupun ca sistemul cu sarma este mai fiabil - din cate stiu eu o sarma se strica mai greu decat un motoras. smile.gif

Cati ani are garantie Clio Symbol la rugina?
*


Symboala are vro 6 ani garantie anticoroziune, ca fapt divers.

Probabil mergi numai singur in masina tot timpul. Si mergi numai ziua. Eu merg ori singur, ori cu portbagajul plin, etc, si mi-am reglat farurile incat sa lumineze optim. Eu folosesc reglajul ala cam de 2-3 ori pe saptamana, si asta pentru ca si eu vreau sa vad la maxim in fata cand sunt obligat sa merg cu faza scurta, si cel de pe contrasens nu vrea sa fie orbit.
Daca as fi avut reglaj pe sarma cred ca as fi fost de vreo 10-15 ori la service intr-un an, judecand dupa cat de des se strica la taica-miu la dacie sistemul. Inainte de Symbol am avut matiz, care avea acelasi sistem care a mers si merge brici de 3 ani si jumatate si 60 de mii de km.
Da, normal ca nu si-ar cumpara multa lume motorasele electrice, cand pot mai bine sa-si cumpere aripioara de rechin, proiectoare colorate sau capace din vitan.
Si ar trebui sa intre in echiparea standard, nu sa nu fie deloc, la fel cum sunt in standard centurile spate, parasolarele, semnalizarile laterale, becurile cu halogen, a treia lampa stop etc. De ce? Pentru ca TREBUIE desi se poate si fara ele. Si la fel e mai bine sa dai putin mai mult pe piese, dar sa te tina toata durata de viata a masinii, decat sa te zgarcesti si apoi sa ti se faca masina un jaf dupa cativa ani in care: aia nu merge, aia trebuie apasata nustiucum, la aia tre sa tii de buton, etc.

Asa e si cu tabla, daca pun cea mai ieftina sau sar anumite operatiuni de tratare e normal sa rugineasca.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woth
post 9 Jun 2006, 21:56
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 5 June 04




Asa e. De fiecare data cand loganului i se clinteste un surub, automat devine un jeg. Saptamana trecuta am vazut, intamplator, un ford mondeo, model mai nou, cu vopseaua exfoliata in jurul manerelor de la usi ("clante", caci nu stiu cum sa le spun).

Posesor de Logan fiind, am fost curios sa vad cat de mult se plang clientii acestei marci (ford) pe forumul lor (problema cu exfolierea fordurilor e chiar nasoala. multi se plang acolo). Concluziile le trageti singuri. Va invit sa aruncati un ochi:
Forum Ford

Si puteti sa va uitati chiar si la peugeot:
http://www. peugeotclubromania.ro/forum/

Forumul pt. vw (inclusiv skoda si audi) va las pe voi sa le gasiti. Veti fi surprinsi si acolo asa cum veti fi surprisi si pe forumurile ford si peugeot. Cu toate ca-s mult mai scumpe, problemele, in general, sunt aceleasi. smile.gif

This post has been edited by woth: 9 Jun 2006, 21:59


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 9 Jun 2006, 22:32
Post #60


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 9 Jun 2006, 22:56)
Symboala are vro 6 ani garantie anticoroziune, ca fapt divers.
*


Asa ca fapt divers,stii cata garantie are Loganul la acelasi capitol?
Si daca tot zici ca masina aia din show-room are rugina sub vopsea(ca e umflata)cam cat apreciezi ca are acea masina,ca timp,de crezi tu ca ar fi rugina acolo?De unde nu stii ca e altceva??Ai vazut cu ochii tai rugina??


--------------------
FIAT Grande Punto - B 07 CHE 2006
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 13:32
Dacia