Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 29 30 31 32 33 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

GPL megane 2, consum/costuri/eficienta GPL

mark``
post 13 Jul 2016, 06:25
Post #901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




E normal. Daca ai conditii grele de drum, ba o rulota in plus ba un AC ba aglomeratie, plus ca e GPL ce iti mai omoara un pic din cuplu, ajungi la consumuri de 13-15L/100km.
Mergeti gol 100km pe GPL si daca nu scoateti 7% atunci nu e reglata corect instalatia. Si asta ma refer la break, la hatch poate fi si mai bine.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad_voci
post 13 Jul 2016, 11:25
Post #902


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 February 16




mark...ce prostii vorbesti acolo.Megane 1.6 16v consuma in Bucuresti vara cu AC.intre 9.5-13 l/100km,se tine cont de ora la care circuli,distanta,si ''cat porti la picior".Eu personal am un consum pe benzina de 9.5-10.5.
Am instalatia de gaz pe masina din primavara (Lovato),montata de un vecin care se ocupa cu asa ceva,si are toate reglajele posibile...
In oras pastrand acelasi traseu,interval orar si stil de condus,masina consuma 13-14l gpl.Estimare facuta prin metoda plin-plin de peste 10 ori.
Se da oficial un consum cu 20% mai mare pe gpl....eu as spune un 25%-maxim 30%.
Referitor la putere...da taie din cuplu dar foarte putin,cred ca sunt putine situatiile cand o dai pe benzina ex.cand am urcat ca dementu' serpentinele de la Paraul Rece.
In oras nu prea iti dai seama...AC pornit iti taie de 5 ori mai multa putere.
In concluzie...un consum de 7% gpl poate doar extern mers de mosneag.Hai sa fim seriosi!


--------------------
RENAULT MEGANE - B 281 MED 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Jul 2016, 11:39
Post #903


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




ACul consuma vreo 3kW. Faptul ca unii dintre voi isi inchipuie ca simt kWii astia lipsa e placebo 100%.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 13 Jul 2016, 14:03
Post #904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




QUOTE(vad_voci @ 13 Jul 2016, 11:25)
mark...ce prostii vorbesti acolo.Megane 1.6 16v consuma in Bucuresti vara cu AC.intre 9.5-13 l/100km,se tine cont de ora la care circuli,distanta,si ''cat porti la picior".Eu personal am un consum pe benzina de 9.5-10.5.
Am instalatia de gaz pe masina din primavara (Lovato),montata de un vecin care se ocupa cu asa ceva,si are toate reglajele posibile...
In oras pastrand acelasi traseu,interval orar si stil de condus,masina consuma 13-14l gpl.Estimare facuta prin metoda plin-plin de peste 10 ori.
Se da oficial un consum cu 20% mai mare pe gpl....eu as spune un 25%-maxim 30%.
Referitor la putere...da taie din cuplu dar foarte putin,cred ca sunt putine situatiile cand o dai pe benzina ex.cand am urcat ca dementu' serpentinele de la Paraul Rece.
In oras nu prea iti dai seama...AC pornit iti taie de 5 ori mai multa putere.
In concluzie...un consum de 7% gpl poate doar extern mers de mosneag.Hai sa fim seriosi!
*


Am uitat sa precizez ceea ce era mai important, consumul de 7% il scot exclusiv in afara nu in oras.
Am crezut ca se subintelege de vreme ce vorbeam de rulote, chestii grele in general, etc. Doar nu tragi rulota prin oras de dragul de a o trage...


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 13 Jul 2016, 17:00
Post #905


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




QUOTE(vad_voci @ 13 Jul 2016, 12:25)

.........
Referitor la putere...da taie din cuplu dar foarte putin,cred ca sunt putine situatiile cand o dai pe benzina ex.cand am urcat ca dementu' serpentinele de la Paraul Rece.

*



Avand in vedere ca drumul spre Grecia are niste pante lungi pe autostrada, am folosit tempomatul si m-am jucat putin cu trecera de pe un combustibil pe altul. CVA in a-III-a la 3000rot/min, viteza a ramas constanta indiferent de combustibil. Nici nu s-a simtit trecerea de la unul la altul.


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 13 Jul 2016, 18:31
Post #906


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(R19/16v @ 13 Jul 2016, 12:39)
ACul consuma vreo 3kW. Faptul ca unii dintre voi isi inchipuie ca simt kWii astia lipsa e placebo 100%.
*



Pai da, asta inseamna vreo 4 CP. Da, la 5500 rpm unde ai 110 CP, poate nu simti. Dar la 1200 rpm, unde nu ai nici 30 CP, cand pleci de pe loc, se cam simte.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 13 Jul 2016, 19:18
Post #907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Dupa graficul de putere/cuplu de la K4M de pe megane, sunt 27 CP la 1500 rpm. Sub turele astea nici nu se mai da in grafic puterea, deci va dati seama ce impact are pornirea AC. Nici nu trebuie sa fi specialist sa simti cum te incetineste. La mers constant, la o turatie mai amre, fie pe GPL, fie pe benzina, motorul dezvolta destula putere incat sa nu mai conteze, dar pana acolo...


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Jul 2016, 19:56
Post #908


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Conteaza la orice turatie, de aia decupleaza calculatorul compresorul la acceleratie puternica, sa poti depasi in siguranta. E normal ca R19 sa nu simta caii lipsa din 170 , si nici eu la 180, dar la 1.6 16v se simte diferenta.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Jul 2016, 21:12
Post #909


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Sincer sa fiu cred ca diferenta vine din faptul ca eu nu merg cu masina la 1500rpm...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 13 Jul 2016, 21:14
Post #910


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ah, esti inca incepator si pleci cu 3000 rpm de pe loc si miros de ambreiaj, nu? tongue.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin1310
post 13 Jul 2016, 21:33
Post #911


maserati lover


Group: Members
Posts: 214
Joined: 1 August 09
From: Bucuresti




Eu am pus instalatia sambata si am facut plinul dupa care pana azi am mers 125 km numai in Bucuresti si am zis sa fac plinul iar si am bagat 16 l de gaz. Am folosit AC.ul alternativ, mi se pare un consum mare, se mai poate regla din calculator?


--------------------
Dacia 1310 Renault Megane 1996 / 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Jul 2016, 21:42
Post #912


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




3000 is for pussies!
Pedala de acceleratie trebuie sa fie on/off!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yron_mike
post 13 Jul 2016, 22:56
Post #913


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 April 15
From: Bucuresti




r19/16v ce calcul ai facut tu de ti-a iesit ca AC-ul consuma 3kw?eu cred ca ai gresit tastele.tu iti dai seama ce inseamna 3kw?

This post has been edited by yron_mike: 13 Jul 2016, 23:25


--------------------
renault megane sedan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 13 Jul 2016, 23:38
Post #914


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(florin1310 @ 13 Jul 2016, 22:33)
Eu am pus instalatia sambata si am facut plinul dupa care pana azi am mers 125 km numai in Bucuresti si am zis sa fac plinul iar si am bagat 16 l de gaz. Am folosit AC.ul alternativ, mi se pare un consum mare, se mai poate regla din calculator?
*



Deci 13% pe GPL. Daca ai avut o viteza medie de maximum 20 la ora, e normal.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 14 Jul 2016, 04:36
Post #915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Pentru cei care nu vor să piardă putere pe gaz, ci să câștige puțin, există instalații cu injecție gaz în formă lichidă, fără plămân. Am avut una pe un Ford Focus 1.6 16V, dar nu îmi amintesc firma (nu avea nici calculator separat pentru mapare, folosea ECU-ul mașinii). Am găsit însă un pdf de la BRC (sistemul este relativ la fel): http://www.brc.it/pdf/TA01Z160-1_LDI_IT_EN.pdf

Însă, dezavantajele unui astfel de sistem sunt prețul inițial foarte mare și faptul că, cel puțin în cazul meu, nu exista niciun service în România care să fie autorizat pentru el. Cel mai aproape service era la Sofia. Pentru orice filtru, garnitură, revizie trebuia câte un drum acolo. Mașina mergea excelent, fusese adusese din Germania, instalația italienească.

L.E.: Mi-am adus aminte, instalația era ICOM JTG:
http://www.icomitalia.it/icom-jtg/
http://www.caravelgas.com/pdf/istruzioni_j...ev4_english.pdf

This post has been edited by Mr_X: 14 Jul 2016, 04:45


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Jul 2016, 06:28
Post #916


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(yron_mike @ 13 Jul 2016, 23:56)
r19/16v ce calcul ai facut tu de ti-a iesit ca AC-ul consuma 3kw?eu cred ca ai gresit tastele.tu iti dai seama ce inseamna 3kw?
*



Pui CLIPul pe masina si vezi acolo.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad_voci
post 14 Jul 2016, 08:14
Post #917


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 February 16




QUOTE(florin1310 @ 13 Jul 2016, 21:33)
Eu am pus instalatia sambata si am facut plinul dupa care pana azi am mers 125 km numai in Bucuresti si am zis sa fac plinul iar si am bagat 16 l de gaz. Am folosit AC.ul alternativ, mi se pare un consum mare, se mai poate regla din calculator?
*




Asta este consumul normal al masinii,nu ai de ce sa te sperii,cu atat mai mult ce sa reglezi.Se consuma mai mult gpl decat benzina cu aprox.25%.
Dar tot e mai avantajos avand in vedere pretul.
Si inca ceva....am fost la mare in iunie....autostradaBucuresti pana la Jupiter...am consumat 32 litri de gpl deci a trebuit sa fac plinul acolo la plecare.
Surpriza....in Buc. la MOL alimentasem cu 1.98 iar acolo era 2.36...destul de mare diferenta.


--------------------
RENAULT MEGANE - B 281 MED 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Jul 2016, 08:22
Post #918


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(vad_voci @ 14 Jul 2016, 08:14)
Surpriza....in Buc. la MOL alimentasem cu 1.98 iar acolo era 2.36...destul de mare diferenta.

Trebuia sa bagi benzina.....in semn de protest!
GPL-ul este un gaz de amestec dintre propan si butan.....si variatia unuia poate da diferenta de pre si performanta.
Oricare ar fi pretul ramane un combustibil ECOLOGIC!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin1310
post 14 Jul 2016, 08:39
Post #919


maserati lover


Group: Members
Posts: 214
Joined: 1 August 09
From: Bucuresti




Multumesc pentru raspunsuri, am inteles treaba legata de consum, probabil am avut eu asteptari prea mari desi daca stau sa analizez acum, in urma relatarilor voastre, e totul normal, in parametrii.


--------------------
Dacia 1310 Renault Megane 1996 / 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yron_mike
post 14 Jul 2016, 11:41
Post #920


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 April 15
From: Bucuresti




QUOTE(R19/16v @ 14 Jul 2016, 06:28)
Pui CLIPul pe masina si vezi acolo.
*


ba baiatule.un alternator de 100A la o incarcare de 14.00V iti debiteaza o putere de 1400w adica 1.4Kw.si asta in blana.cum sa consume AC-ul masinii 3KW?cand folosim AC-ul,curentul cel mai mare il ia ventilatorul din habitaclu.ala ia vreo 10-12A plus compresorul care ia putin,3-4A.deci in concluzie cand folosim ventilatorul fie vara pe ac,fie iarna pe caldura tot se simte consum la masina.


--------------------
renault megane sedan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Jul 2016, 11:45
Post #921


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai si? Compresorul de AC e un compresor. Comprima. Are o forta de rezistenta mult mai mare decat un alternator. 3kw fata de 1.4 la alternator pare destul de realist. Nu inteleg unde e problema.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Jul 2016, 11:55
Post #922


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cu babaiatule sa-ti iei tie cunostintele, noi n-avem o astfel de relatie. La urmatorul derapaj oricat de mic ne parasesti.
Pune CLIPul pe masina si porneste A/C. Acu' poate pe cotetul tau astmatic o suge mai putin...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yron_mike
post 14 Jul 2016, 12:34
Post #923


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 April 15
From: Bucuresti




QUOTE(R19/16v @ 14 Jul 2016, 11:55)
Cu babaiatule sa-ti iei tie cunostintele, noi n-avem o astfel de relatie. La urmatorul derapaj oricat de mic ne parasesti.
Pune CLIPul pe masina si porneste A/C. Acu' poate pe cotetul tau astmatic o suge mai putin...
*


r19 lasa-ma cu amenintarile astea de gradinita.ca doar nu ma dai afara din Romania.ideea era alta.nu e vb de cotetul meu sau al tau ci de faptul ca pote se refera la altceva consumul asta.cand mai pui testul pe masina ta poti sa imi trimiti un print screen si mie?poate se refera ca se consuma 3kw la un interval de timp.logic daca un alternator ofera 100A maxim cum ar putea sa imi functioneze AC-ul care ,dupa cum zici tu el ar trage peste 200A?plus ca alternatorul mai trebuie sa asigure curent si celorlalti consumatori in acel moment+ sa mai bage si in baterie.cand el saracu in forja maxima imi da 100A.(am dat exemplu aleator de alternator de 100).zi-mi unde nu esti de acord cu mine.lasand clipul la o parte.vad ca tema topicului era alta.da-mi un pm ca sa nu ii mai zapacim pe altii cu contrazicerile noastre.


14 Jul 2016, 12:39:
QUOTE(ssilviu @ 14 Jul 2016, 11:45)
Pai si? Compresorul de AC e un compresor. Comprima. Are o forta de rezistenta mult mai mare decat un alternator. 3kw fata de 1.4 la alternator pare destul de realist. Nu inteleg unde e problema.
*


ssilviu era vb de altceva.alternatorul imi ofera 1.4kw si r19 zice ca ac-ul Consuma 3kw.intelegi ce zic eu?e ca si cum tu solicitat la maxim poti sa cari un sac si vine unu sa iti puna 5 saci in spate sa ii cari.

This post has been edited by yron_mike: 14 Jul 2016, 12:39


--------------------
renault megane sedan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Jul 2016, 12:44
Post #924


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da' pe tine te duce bidonu' ca aia 3kW nu vin din alternator, nu?!
Ai niste lacune grave mai si semnalizezi...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yron_mike
post 14 Jul 2016, 12:50
Post #925


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 April 15
From: Bucuresti




da de unde vin aia?


--------------------
renault megane sedan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Jul 2016, 12:53
Post #926


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Din gazu' ala de-l arzi tu!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 14 Jul 2016, 12:54
Post #927


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.390
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




de la motor .... adica ia 3 kw din puterea dezvoltata de motor ... sau mai pe romaneste ii trebuie 4 cai putere pentru functionare ... acu ai priceput?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Jul 2016, 12:57
Post #928


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ma gandeam acum cum sa-i fac un desen...

14 Jul 2016, 14:02:
Si uite ca se poate si mai rau. Manualul zice ca orice valoare intre 300W si 5kW e ok, deci in situatii grave aparent poate suge pana la 5kW.

This post has been edited by R19/16v: 14 Jul 2016, 13:02


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yron_mike
post 14 Jul 2016, 13:23
Post #929


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 April 15
From: Bucuresti




am inteles baieti.exact cum mi-am inchipuit eu vorbeam despre mere si r19 despre pere.deaia nu ne intelegeam.la mine cu ac-ul pornit pe gaz se simte ca e mai puturoasa la plecari.


--------------------
renault megane sedan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Jul 2016, 13:24
Post #930


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Bine ca te-ai prins. Acu' tin'te bine!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 20:42
Dacia