Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

revizia

NND
post 9 Jun 2004, 03:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 2 June 04




am 8500Km astia au zis sa vin la revizie la 15000 da am auzit de la mai multi ca e cam mult,voi ce parere aveti?


--------------------
Clio bicorp + CBR 600 RR Movistar
gri hallogene
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 9 Jun 2004, 06:39
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




REvizia se face la 15000 sau la 1 an. Depinde de primul termen atins. daca umbli mult cu masina poti sa fcai 15000 in 2 luni atunci te duci dupa 2 luini daca faci mai putin de 15000 de km in decursul unui an te duci cand faci anul.


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
David
post 9 Jun 2004, 07:27
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 27 November 03
From: Cluj




Uleiul este indicat sa-l schimbi mai repede (mai ales la primi cateva mii de km), nu trebuie o revizie completa.
De fapt este numai o precautie, probabil nu pateste nimic daca-l schimbi la 15k


--------------------
Opel Zafira 2003
Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 9 Jun 2004, 14:52
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




Cu uleiul este aceaiasi treaba. la 15000 sau la 1 an.
IN primul an m-am dus si am intrebat de ulei . Eu dupa un an facusem doar 7000 si m-am dus ca altfel ziceau ca pierd garantia. Am intrebat si mi-au spus asa: uleiul tb schimbat din an in an daca faci mai putin de 15000 de km pe an pt ca daca sta mai mult in baia de ulei isi pierde proprietatile si nu face bine motorului. Am crezut ca e banc ca sa ma fraiereasca sa ma duc mai des (aparent e convenabil caci la cati km fac eu pe an l-as fi schimbat cam la 2 ani jumate) dar se pare ca omul avea dreptate. Asa ca alegerea iti apartine dar o faci pe banii tai. Prefer sa schimb uleiul ca la carte decat sa ma calicesc si sa vad dupa 4 ani ca am motorul "obosit". Astea sunt chestii care se vad in timp , nu spune nimeni ca se strica motorul daca tii uleiul 2 ani dar...o faci pe riscuil tau.


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 9 Jun 2004, 21:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




daca mergi majoritar oras schimba la 10000 uleiu ! si revizia de 15000 o faci fara schimb ulei ! daca mergi in afara orasului lasa asa cum scrie in carte la 15000 !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 18 Sep 2004, 06:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




am fcaut recent reviyia de iesire din garantie (este voluntara si nu este in graficul cartii). Aveam 10000 km. Verificat directia, amortizoarele (pe tester) , test calculator motor, proba de mers. IN total toate valorile au iesit in parametrii normali , am platit numai manopera si un set de becuri de rezerva. Total 1 600 000. Multumit de servicii . Ah serviul este Serus. ce ma oftica ca baietii astia nu accepta card si pt astfel de sume care de multe ori sunt imprevizibile s/ar cam cere. am mai dat si un mic polis prin anumite locuri asta cu un bacsis de 100000.


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
Clio Estate 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MecanicRenault
post 25 Sep 2004, 23:53
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 25 September 04




Chiar nici un mecanic Renault nu s-a inscris pe forumul asta?
Voi vad ca aveti ot felul de probleme.
Apropo revizia se face la 15.000 km sau un an nu coteaza in ce conditii circuli :idea:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 26 Sep 2004, 06:05
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




pe bune esti mecanic renault? nu vreau sa jignesc dar ma mir ca au timp si de asa ceva si daca vreun service a luat initiativa de a plati un inginer pt asta nu pot sa spun decat Bravo !


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
Clio Estate 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MecanicRenault
post 26 Sep 2004, 15:41
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 25 September 04




Nu sunt inginer angajat de ei am un hobby pt.calculator eu sunt pt.ei doar mecanic. :!:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murfi
post 26 Sep 2004, 16:26
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 668
Joined: 31 May 04




Bine ai venit pe forum, poate asa aflam si noi smecheriile de la renault.
Sper sa ne spui si noua cat mai multe.
Bafta smile.gif

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:34


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 26 Sep 2004, 19:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




@MecanicRenault
stiu ca e offtopic dar am si eu o rugaminte ...lamureste-ne si pe noi in legatura cu "problema" care a fost semnalata aici de mai multe ori in legarura cu sistemul de alimentare de la 1.5 dci ..adica ai vazut cazuri dintr-astea in care sa cedeze ??? care au fost cauzele??

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:35


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MecanicRenault
post 26 Sep 2004, 21:24
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 25 September 04




Am vazut multe cazuri din astea cu sistemul de injectie la 1,5 dci.

Cauza din punctul meu de vedere (neoficial)este ca pompa de inalta presiune(pompa de injectie)in interior are niste piese facute dintr-un material mai slab,iar motorina noastra(din Romania)nu este asa de lubrifiata ca cea de afara si se produce frecare in pompa de unde rezulta particule mici de pilitura care infunda diuzele injectoarelor(de accea se schimba TOT SISTEMUL DE INJECTIE complect)
Ar ma fii multe de scris dar .....nu pot sa ma exprim asa de bine in scris ,in cuvinte e altceva............


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 27 Sep 2004, 06:34
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




pun si eu o intrebare sa vad daca am fost sfatuiit bine la alegerea variantei de motorizare sau nu. Am un clio symbol 1,4 8V.
practic dieselul nu-mi place e zgomotos, puturos si in primul rand costuri de intretinere mai mari, masina mai scumpa si motorina la noi proasta inca si la cat merg eu pe an chiar nu merita. (parerea mea, sa nu se supere posesorii de diesel fiecare cu gustul lui).
am fost in cumpana intre celelalte versiuni 8V si 16V, desi cu 16 motorul e ceva mai puternic (taicamiu are cu 16) culmea ironiei conduce mai batraneste, tongue.gif desi a luat cersiunea mai sportiva, am optat pt 8V din pct de vedere al intretinerii, al unor performante acceptabile pt un sofer normal (adica care nu cere de la masina mai mult decat poate) si prinde suficient pt drumurile noastre. INsa ce m-a facut sa-l aleg a fost vorba printre oamenii din service si la dealerul de unde am luat-o ca dintre toate motorul de 8V ar fi cel mai fiabil este just?? :?:
PS. Bine ai venit si sincer ne bucuram tare mult ca un om avizat se afla printre noi.


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
Clio Estate 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MecanicRenault
post 27 Sep 2004, 16:19
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 25 September 04




Asa este misterb cei de la service au dreptate la 8v sunt cele mai putine probleme. :!:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 27 Sep 2004, 20:42
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




@MecanicRenault

merci mult de raspuns ..dar mai am o intrebare...problemele astea la injectie apar la un anumit nr de km,(la inceput ,in garantie sau la nr mare de km) sau absolut aleator...eu am 25000km si nu am avut nici o problema (in afara de claxon biggrin.gif ) ..dar ma cam pune pe ginduri chestia asta ...motorina iau de la omv sau mol ..ar fi alta mai buna??..multumesc

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:35


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 27 Sep 2004, 20:53
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




si inca o intrebare ...cum se manifesta o asemenea problema la injectoare ???


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 28 Sep 2004, 06:36
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




daca pui numai de la OMV si MOl eu zic ca nu o sa ai probleme sau daca o sa fie o sa-ti apara mult mai tarziu decat la restul. In timp pana pune calitatea si managementul austriac talpa bine pe petrom , produse de calitate o sa gasim si acolo. smile.gif sper in max 6-8 luni sa intre in paine bine de tot.


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
Clio Estate 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 28 Sep 2004, 19:58
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




da ..sper sa ai dreptate ...intr-adevar cunosc 2 taximetristi ..primul cu 1.4 120000 km nici o problema ..al doilea cu 1.5 dci 60000 km tot absolut nici o problema ..amandoi put de la omv in principal si din cind in cind de la mol ..NICIODATA cica n-au pus din alta parte


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MecanicRenault
post 29 Sep 2004, 18:54
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 25 September 04




Aceste probleme apar aleator
Despre motorina ce sa zic depinde de lot...................cum ti-e norocul ohmy.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 2 Dec 2004, 10:38
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




Am zis sa nu mai deschid un topic numai ca sa intreb urmatoarele:
trebuie sa fac revizia de 30.000km
am urmatoarea nelamurire in privinta uleiului. in carte scrie 10w-40 dar am vb cu mai multi si mi-au recomandat 10w-60 deoarece rezista la turatii mai bine si este garantat mai mult. oricum tot la 10.000 il schimb daca e dar vreau sa stiu daca e vreo problema sa fac asta si ce marci de ulei imi recomandati. (clio 1,4 8v)


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valix
post 2 Dec 2004, 11:09
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




Mai, eu pun ELF 10W40 Competition, si sunt multumit. Am prins acum 2 saptamani o promotie la Carrefour - 4 l = 544.000 lei. Super ieftin. Evident, daca ai bani, iti recomand sa teci pe ARAL sintetic, am inteles ca sunt cele mai bune uleiuri.


--------------------
Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP
Elegance, full options
Neagra, interior bej
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 2 Dec 2004, 12:20
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Problemele la 1.5 dCi au aparut doar la primele modele de pompe facute de Lucas-Delphi. Dintr-o greseala de proiectare pistonul pompei ( sau cama) lovea in anumite conditii in carcasa pompei si producea pilitura care contamina tot sistemul de alimentare.
la_com4.gif
Probleme au fost si in Franta si Germania.. dar in Romania se prefera sa se dea vina pe combustibili. Nu trebuie ignorata nici calitatea combustibililor... dar nici sa devenim paranoici... Daca alimentezi de la o statie serioasa e ok...[img]


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 2 Dec 2004, 22:49
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




cand au remediat problema ? stii ?


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mallox
post 10 Dec 2004, 13:38
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 9 December 04
From: Bacau




Eu de cand am schimbat kit-ul distributie, am un scartait ciudat (de curele cred) care se aude din motor. Am observat ca se manifesta doar pe motor rece, dupa ce se incalzeste bine dispare (sau ma rog nu mai e chiar atat de puternic si e acoperit de restul zgomotelor). A mai patit cineva asa ceva?


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V
Opel New Astra vine pe 15 aug.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
McVic
post 10 Dec 2004, 13:49
Post #25


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 358
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Eu am patit asta anul trecut iarna, anul asta inca nu a aparut(sau nu mi-am dat seama ca folosesc pornirea din telecomanda)

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:35


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal
Full options

Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005
Negru
...on za uei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 10 Dec 2004, 15:43
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




QUOTE
Problemele la 1.5 dCi au aparut doar la primele modele de pompe facute de Lucas-Delphi. Dintr-o greseala de proiectare pistonul pompei ( sau cama) lovea in anumite conditii in carcasa pompei si producea pilitura care contamina tot sistemul de alimentare.  
Probleme au fost si in Franta si Germania.. dar in Romania se prefera sa se dea vina pe combustibili. Nu trebuie ignorata nici calitatea combustibililor... dar nici sa devenim paranoici... Daca alimentezi de la o statie serioasa e ok...[img]


Poti sa imi spui de unde ai informatia asta?
Ca sa fiu si eu linistit.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 15 Sep 2005, 08:07
Post #27


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Am si eu o nelamurire. La citi km se face revizia la DCi?

Please, cei care au cartea de service...


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvici
post 15 Sep 2005, 08:17
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




Toate Renault-urile fac revizia la 15.000. Eu insa vreau sa schimb uleiul la 10.000. Sint din Bucuresti si 95 % din km parcursi ii fac exclusiv urban


--------------------
Renault Symbol 2005 dci 80
Megane 2014 - dci 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-Axel
post 14 Oct 2005, 10:16
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 26 August 05
From: Bucuresti




Salve,
Date privind revizia de 30.000km la Clio Symbol 1,5 dCI -65dCI - martie 2005:
vezi attach..
Cost total : 755.02 RON
Service-ul a fost AMG - Pantelimon
post111292777972le.jpg

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:36


--------------------
Renault Megane III GrandTour 1,5dCi -110CP 2013 Expression
Renault Megane III 1,5 dCI(110CP) Expression model 2013
91000 km 26.03.2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moromete
post 14 Oct 2005, 12:07
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 8 September 05




vad pe factura a doua la pozitia 7 pasta pentru mani;ce fel de pasta e? nivea pentru mani? unsure.gif


--------------------
Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 21:27
Dacia