revizia
![]() ![]() ![]() |
revizia
NND |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 2 June 04 ![]() |
|
||
-------------------- Clio bicorp + CBR 600 RR Movistar
gri hallogene |
|||
misterb |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti ![]() |
REvizia se face la 15000 sau la 1 an. Depinde de primul termen atins. daca umbli mult cu masina poti sa fcai 15000 in 2 luni atunci te duci dupa 2 luini daca faci mai putin de 15000 de km in decursul unui an te duci cand faci anul.
|
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015
|
|
David |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 27 November 03 From: Cluj ![]() |
Uleiul este indicat sa-l schimbi mai repede (mai ales la primi cateva mii de km), nu trebuie o revizie completa.
De fapt este numai o precautie, probabil nu pateste nimic daca-l schimbi la 15k |
--------------------
Opel
Zafira
2003 Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995 |
|
misterb |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu uleiul este aceaiasi treaba. la 15000 sau la 1 an.
IN primul an m-am dus si am intrebat de ulei . Eu dupa un an facusem doar 7000 si m-am dus ca altfel ziceau ca pierd garantia. Am intrebat si mi-au spus asa: uleiul tb schimbat din an in an daca faci mai putin de 15000 de km pe an pt ca daca sta mai mult in baia de ulei isi pierde proprietatile si nu face bine motorului. Am crezut ca e banc ca sa ma fraiereasca sa ma duc mai des (aparent e convenabil caci la cati km fac eu pe an l-as fi schimbat cam la 2 ani jumate) dar se pare ca omul avea dreptate. Asa ca alegerea iti apartine dar o faci pe banii tai. Prefer sa schimb uleiul ca la carte decat sa ma calicesc si sa vad dupa 4 ani ca am motorul "obosit". Astea sunt chestii care se vad in timp , nu spune nimeni ca se strica motorul daca tii uleiul 2 ani dar...o faci pe riscuil tau. |
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015
|
|
SorinV |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
daca mergi majoritar oras schimba la 10000 uleiu ! si revizia de 15000 o faci fara schimb ulei ! daca mergi in afara orasului lasa asa cum scrie in carte la 15000 !
|
--------------------
a
a
a
|
|
misterb |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti ![]() |
am fcaut recent reviyia de iesire din garantie (este voluntara si nu este in graficul cartii). Aveam 10000 km. Verificat directia, amortizoarele (pe tester) , test calculator motor, proba de mers. IN total toate valorile au iesit in parametrii normali , am platit numai manopera si un set de becuri de rezerva. Total 1 600 000. Multumit de servicii . Ah serviul este Serus. ce ma oftica ca baietii astia nu accepta card si pt astfel de sume care de multe ori sunt imprevizibile s/ar cam cere. am mai dat si un mic polis prin anumite locuri asta cu un bacsis de 100000.
|
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
MecanicRenault |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 September 04 ![]() |
Chiar nici un mecanic Renault nu s-a inscris pe forumul asta?
Voi vad ca aveti ot felul de probleme. Apropo revizia se face la 15.000 km sau un an nu coteaza in ce conditii circuli :idea: |
-------------------- |
|
misterb |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti ![]() |
pe bune esti mecanic renault? nu vreau sa jignesc dar ma mir ca au timp si de asa ceva si daca vreun service a luat initiativa de a plati un inginer pt asta nu pot sa spun decat Bravo !
|
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
MecanicRenault |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 September 04 ![]() |
Nu sunt inginer angajat de ei am un hobby pt.calculator eu sunt pt.ei doar mecanic. :!:
|
-------------------- |
|
murfi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 ![]() |
Bine ai venit pe forum, poate asa aflam si noi smecheriile de la renault.
Sper sa ne spui si noua cat mai multe. Bafta ![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:34 |
-------------------- |
|
ess1902 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
@MecanicRenault
stiu ca e offtopic dar am si eu o rugaminte ...lamureste-ne si pe noi in legatura cu "problema" care a fost semnalata aici de mai multe ori in legarura cu sistemul de alimentare de la 1.5 dci ..adica ai vazut cazuri dintr-astea in care sa cedeze ??? care au fost cauzele?? This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:35 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
MecanicRenault |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 September 04 ![]() |
Am vazut multe cazuri din astea cu sistemul de injectie la 1,5 dci.
Cauza din punctul meu de vedere (neoficial)este ca pompa de inalta presiune(pompa de injectie)in interior are niste piese facute dintr-un material mai slab,iar motorina noastra(din Romania)nu este asa de lubrifiata ca cea de afara si se produce frecare in pompa de unde rezulta particule mici de pilitura care infunda diuzele injectoarelor(de accea se schimba TOT SISTEMUL DE INJECTIE complect) Ar ma fii multe de scris dar .....nu pot sa ma exprim asa de bine in scris ,in cuvinte e altceva............ |
-------------------- |
|
misterb |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti ![]() |
pun si eu o intrebare sa vad daca am fost sfatuiit bine la alegerea variantei de motorizare sau nu. Am un clio symbol 1,4 8V.
practic dieselul nu-mi place e zgomotos, puturos si in primul rand costuri de intretinere mai mari, masina mai scumpa si motorina la noi proasta inca si la cat merg eu pe an chiar nu merita. (parerea mea, sa nu se supere posesorii de diesel fiecare cu gustul lui). am fost in cumpana intre celelalte versiuni 8V si 16V, desi cu 16 motorul e ceva mai puternic (taicamiu are cu 16) culmea ironiei conduce mai batraneste, ![]() PS. Bine ai venit si sincer ne bucuram tare mult ca un om avizat se afla printre noi. |
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
MecanicRenault |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 September 04 ![]() |
Asa este misterb cei de la service au dreptate la 8v sunt cele mai putine probleme. :!:
|
-------------------- |
|
ess1902 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
@MecanicRenault
merci mult de raspuns ..dar mai am o intrebare...problemele astea la injectie apar la un anumit nr de km,(la inceput ,in garantie sau la nr mare de km) sau absolut aleator...eu am 25000km si nu am avut nici o problema (in afara de claxon ![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:35 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
si inca o intrebare ...cum se manifesta o asemenea problema la injectoare ???
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
misterb |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti ![]() |
daca pui numai de la OMV si MOl eu zic ca nu o sa ai probleme sau daca o sa fie o sa-ti apara mult mai tarziu decat la restul. In timp pana pune calitatea si managementul austriac talpa bine pe petrom , produse de calitate o sa gasim si acolo.
![]() |
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
da ..sper sa ai dreptate ...intr-adevar cunosc 2 taximetristi ..primul cu 1.4 120000 km nici o problema ..al doilea cu 1.5 dci 60000 km tot absolut nici o problema ..amandoi put de la omv in principal si din cind in cind de la mol ..NICIODATA cica n-au pus din alta parte
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
MecanicRenault |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 September 04 ![]() |
Aceste probleme apar aleator
Despre motorina ce sa zic depinde de lot...................cum ti-e norocul ![]() |
-------------------- |
|
MMihai |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
Am zis sa nu mai deschid un topic numai ca sa intreb urmatoarele:
trebuie sa fac revizia de 30.000km am urmatoarea nelamurire in privinta uleiului. in carte scrie 10w-40 dar am vb cu mai multi si mi-au recomandat 10w-60 deoarece rezista la turatii mai bine si este garantat mai mult. oricum tot la 10.000 il schimb daca e dar vreau sa stiu daca e vreo problema sa fac asta si ce marci de ulei imi recomandati. (clio 1,4 8v) |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
Valix |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai, eu pun ELF 10W40 Competition, si sunt multumit. Am prins acum 2 saptamani o promotie la Carrefour - 4 l = 544.000 lei. Super ieftin. Evident, daca ai bani, iti recomand sa teci pe ARAL sintetic, am inteles ca sunt cele mai bune uleiuri.
|
-------------------- Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP Elegance, full options Neagra, interior bej |
|
r&d |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Problemele la 1.5 dCi au aparut doar la primele modele de pompe facute de Lucas-Delphi. Dintr-o greseala de proiectare pistonul pompei ( sau cama) lovea in anumite conditii in carcasa pompei si producea pilitura care contamina tot sistemul de alimentare.
la_com4.gif Probleme au fost si in Franta si Germania.. dar in Romania se prefera sa se dea vina pe combustibili. Nu trebuie ignorata nici calitatea combustibililor... dar nici sa devenim paranoici... Daca alimentezi de la o statie serioasa e ok...[img] |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001
|
|
_182_ |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
cand au remediat problema ? stii ?
|
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
mallox |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 9 December 04 From: Bacau ![]() |
Eu de cand am schimbat kit-ul distributie, am un scartait ciudat (de curele cred) care se aude din motor. Am observat ca se manifesta doar pe motor rece, dupa ce se incalzeste bine dispare (sau ma rog nu mai e chiar atat de puternic si e acoperit de restul zgomotelor). A mai patit cineva asa ceva?
|
-------------------- Clio Symbol 1.4 16V
Opel New Astra vine pe 15 aug. |
|
McVic |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am patit asta anul trecut iarna, anul asta inca nu a aparut(sau nu mi-am dat seama ca folosesc pornirea din telecomanda)
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:35 |
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
flotl |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
QUOTE Problemele la 1.5 dCi au aparut doar la primele modele de pompe facute de Lucas-Delphi. Dintr-o greseala de proiectare pistonul pompei ( sau cama) lovea in anumite conditii in carcasa pompei si producea pilitura care contamina tot sistemul de alimentare. Probleme au fost si in Franta si Germania.. dar in Romania se prefera sa se dea vina pe combustibili. Nu trebuie ignorata nici calitatea combustibililor... dar nici sa devenim paranoici... Daca alimentezi de la o statie serioasa e ok...[img] Poti sa imi spui de unde ai informatia asta? Ca sa fiu si eu linistit. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
paulp |
![]()
Post
#27
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Am si eu o nelamurire. La citi km se face revizia la DCi?
Please, cei care au cartea de service... |
--------------------
Fiat
Linea
- PAD
Active, 2011
|
|
razvici |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 10 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Toate Renault-urile fac revizia la 15.000. Eu insa vreau sa schimb uleiul la 10.000. Sint din Bucuresti si 95 % din km parcursi ii fac exclusiv urban
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 dci 80 Megane 2014 - dci 110 cp
|
|
reno-Axel |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Salve,
Date privind revizia de 30.000km la Clio Symbol 1,5 dCI -65dCI - martie 2005: vezi attach.. Cost total : 755.02 RON Service-ul a fost AMG - Pantelimon post111292777972le.jpg This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:36 |
--------------------
Renault
Megane III GrandTour 1,5dCi -110CP
2013 Expression Renault Megane III 1,5 dCI(110CP) Expression model 2013
91000 km 26.03.2018 |
|
moromete |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
vad pe factura a doua la pozitia 7 pasta pentru mani;ce fel de pasta e? nivea pentru mani?
![]() |
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 21:27 |