Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce masina sa-mi iau la max 23.000 cip, Fostul Mercedes B Class

cp
post 2 Mar 2006, 10:07
Post #61


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




Este doar o poveste de adormit copiii ca se pierde din rigiditate la 5 usi. Tabla nu face masina mai rigida ci sasiul, care este identic.


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 2 Mar 2006, 10:34
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




De ce ar fi mai rigida versiunea cu 3 usi ? Rigiditatea este conferita de structura de rezistenta,nu de tabla.Si cum versiunea in 5 usi are stalp rigid intre usa fata si spate,nu pierde nimic la capitolul asta.Dimensiunile sunt aceleasi,cu diferenta ca usa fata e mai lunga la versiunea cu 3 usi.Nu am gasit date despre GTi,ca aparent VW nu considera o informatie importanta masa masinii pentru toate modelele,ca atare nu se publica pe site-uri,insa in general versiunile cu 5 usi au ori aceeasi masa,ori cu maxim 30 kg mai mult fata de versiunile cu 3 usi.Un sofer normal n-o sa faca niciodata diferenta intre 1350 si 1380 kg (in cel mai rau caz,pentru ca s-ar putea sa nu existe deloc diferenta).Pentru un avantaj care te-ar faca sa scoti 8:51 in loc de 8:52 pe Nurburgring,nu merita sa te chinui sa iesi din masina si sa apleci scaunul de fiecare data cand ai pasageri.Sunt masini la care nu ai ce face (Clio RS,Civic Type-R,Focus ST),insa daca ai de ales intre 3 si 5 usi,mi se pare aberant sa optezi pentru 3.Chestia asta nu functioneaza decat la nivel psihologic,in genul "daca Ferrari F430 are 2 usi si-mi iau si eu masina cu 2 usi,o sa ma apropii de performantele sale".


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cp
post 2 Mar 2006, 10:47
Post #63


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




Stalpul ala rigid de care vorbesti nu ajuta la absolut nimic pentru rigiditatea torsionala, tine doar acoperisul sa nu cada pe sofer. Repet, rigiditatea este oferita exclusiv de sasiu si trenul de rulare.


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 2 Mar 2006, 11:30
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




Trenul de rulare ajuta rigiditatea caroseriei...frumos.Din punctul asta nu mai are sens sa continuam discutia.Era si un proverb despre "inteligenta" si fudulie....


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 2 Mar 2006, 11:48
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




QUOTE(Race @ Mar 2 2006, 10:34 AM)
Chestia asta nu functioneaza decat la nivel psihologic,in genul "daca Ferrari F430 are 2 usi si-mi iau si eu masina cu 2 usi,o sa ma apropii de performantele sale".
*



tin sa te contrazic smile.gif . Poate masina arata pur si simplu mai bine in 3 usi smile.gif . Sau poate cineva agreaza lungimea sporita a usilor (eu) a modelului cu 3 fata de cel cu 5. Sau poate pur si am nevoie de un pretext sa nu mai las pe nimeni in spate. smile.gif (nu ca nu s-ar putea altfel, dar daca s-ar indeparta manerul de rabatat scaunele, nu ar mai intra nimeni nici cu politia) smile.gif etc.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cp
post 2 Mar 2006, 12:04
Post #66


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




Tren de rulare nu inseamna numai roti si telescoape. Oricum cred ca ai inteles ce am vrut sa zic ca vad ca o dai pe proverbe.


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 2 Mar 2006, 14:07
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




poate sunt in balarii... dar uite cum vad eu problema:
GTI-ul am inteles ca are anumite modificari fata de standard si nu numai legate de motor...(sau cel putin nu direct legate de motor) si modificarile astea au fost gandite intr-o anumita configuratie...(din cate stiu eu target-ul este cea cu 3 usi) si aici cred ca intra si unele modificari la sasiu...(mai verific si eventual modific daca ma insel smile.gif )
ori la o masina care este dusa aproape de limitele pentru care a fost gandita si proiectata(sa nu uitam ca are la baza un golf normal) o redistributie a greutatii cred ca are un anumit impact...
poate nu este sesizabil la o exploatare normala, dar cine isi ia GTI ca sa mearga cu el la fel ca si cu un golf normal... (nu ma pronunt).


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladus
post 2 Mar 2006, 15:49
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




pfffff.... se prea poate sa se comporte altfel cea in 3 usi, dar chiar nu vreau sa ma dau de fiecare data ca sa intre sau sa iasa cineva. Am avut 2 coupe-uri si de cand mi-am luat prima oara masina in 4 usi nu mai vreau sa aud de cele in 2, decat daca sunt cabrio, cc sau sportive precum nissan 350z, etc


--------------------
Renault Megane2 2004 Dinamique
Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 2 Mar 2006, 16:02
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




si eu unul tot pentru cea de 5 usi as opta... cu toate ca... daca ar fi strict dupa capul meu... m-ar unge la suflet una cu 3...(chiar daca s-ar fi numit megane ... smile.gif )


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 02:49
Dacia