Ce masina sa-mi iau la max 23.000 cip, Fostul Mercedes B Class
![]() ![]() ![]() |
Ce masina sa-mi iau la max 23.000 cip, Fostul Mercedes B Class
cp |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
|
||
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|||
Race |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
De ce ar fi mai rigida versiunea cu 3 usi ? Rigiditatea este conferita de structura de rezistenta,nu de tabla.Si cum versiunea in 5 usi are stalp rigid intre usa fata si spate,nu pierde nimic la capitolul asta.Dimensiunile sunt aceleasi,cu diferenta ca usa fata e mai lunga la versiunea cu 3 usi.Nu am gasit date despre GTi,ca aparent VW nu considera o informatie importanta masa masinii pentru toate modelele,ca atare nu se publica pe site-uri,insa in general versiunile cu 5 usi au ori aceeasi masa,ori cu maxim 30 kg mai mult fata de versiunile cu 3 usi.Un sofer normal n-o sa faca niciodata diferenta intre 1350 si 1380 kg (in cel mai rau caz,pentru ca s-ar putea sa nu existe deloc diferenta).Pentru un avantaj care te-ar faca sa scoti 8:51 in loc de 8:52 pe Nurburgring,nu merita sa te chinui sa iesi din masina si sa apleci scaunul de fiecare data cand ai pasageri.Sunt masini la care nu ai ce face (Clio RS,Civic Type-R,Focus ST),insa daca ai de ales intre 3 si 5 usi,mi se pare aberant sa optezi pentru 3.Chestia asta nu functioneaza decat la nivel psihologic,in genul "daca Ferrari F430 are 2 usi si-mi iau si eu masina cu 2 usi,o sa ma apropii de performantele sale".
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
cp |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
Stalpul ala rigid de care vorbesti nu ajuta la absolut nimic pentru rigiditatea torsionala, tine doar acoperisul sa nu cada pe sofer. Repet, rigiditatea este oferita exclusiv de sasiu si trenul de rulare.
|
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
Race |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Trenul de rulare ajuta rigiditatea caroseriei...frumos.Din punctul asta nu mai are sens sa continuam discutia.Era si un proverb despre "inteligenta" si fudulie....
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(Race @ Mar 2 2006, 10:34 AM) Chestia asta nu functioneaza decat la nivel psihologic,in genul "daca Ferrari F430 are 2 usi si-mi iau si eu masina cu 2 usi,o sa ma apropii de performantele sale". tin sa te contrazic ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
cp |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
Tren de rulare nu inseamna numai roti si telescoape. Oricum cred ca ai inteles ce am vrut sa zic ca vad ca o dai pe proverbe.
|
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
coocky |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
poate sunt in balarii... dar uite cum vad eu problema:
GTI-ul am inteles ca are anumite modificari fata de standard si nu numai legate de motor...(sau cel putin nu direct legate de motor) si modificarile astea au fost gandite intr-o anumita configuratie...(din cate stiu eu target-ul este cea cu 3 usi) si aici cred ca intra si unele modificari la sasiu...(mai verific si eventual modific daca ma insel ![]() ori la o masina care este dusa aproape de limitele pentru care a fost gandita si proiectata(sa nu uitam ca are la baza un golf normal) o redistributie a greutatii cred ca are un anumit impact... poate nu este sesizabil la o exploatare normala, dar cine isi ia GTI ca sa mearga cu el la fel ca si cu un golf normal... (nu ma pronunt). |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
vladus |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
pfffff.... se prea poate sa se comporte altfel cea in 3 usi, dar chiar nu vreau sa ma dau de fiecare data ca sa intre sau sa iasa cineva. Am avut 2 coupe-uri si de cand mi-am luat prima oara masina in 4 usi nu mai vreau sa aud de cele in 2, decat daca sunt cabrio, cc sau sportive precum nissan 350z, etc
|
--------------------
Renault
Megane2
2004 Dinamique Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
|
|
coocky |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
si eu unul tot pentru cea de 5 usi as opta... cu toate ca... daca ar fi strict dupa capul meu... m-ar unge la suflet una cu 3...(chiar daca s-ar fi numit megane ...
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 02:49 |