Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce masina sa-mi iau la max 23.000 cip, Fostul Mercedes B Class

Solon
post 24 Feb 2006, 10:04
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Mazda 6,poate un Avensis!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 24 Feb 2006, 10:35
Post #32


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Saab 9-3......daca o alegi pe asta sa ma dai si pe mine o tura.... biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
Saab1.jpg ( Size: 12.86k ) Number of downloads: 25


--------------------
Reno M 2.1/CD - B xx BOG 2005/1.6 16 V
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 24 Feb 2006, 14:13
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




eu nu zic decat sa te feresti de O2 (daca ti-a trecut prin cap..uita! smile.gif )
materiale care sunt bune numai la privit. Sunt f. f. fragile -de exemplu plasticul de peste "ace" se poate indoi cu mana, rotitele de la clima&co au joc in propriile lacase, butoanele de geamuri sunt f f subtiri, mi-e si frica sas umblu cu ele, geamul scartaie (cel de la sofer doar, dar pe toata durata cursei), un aluminiu din plastic pe bord, fara ESP nu face doi bani - asta daca esti fan sisteme, mie mi'a palcut biggrin.gif. Nu mai stiu acum ce sa spun, dar am observat ca doresti o masina in care sa te simti bine, nu neaparat mare/mica, iar Octavia pare "ospitaliera" dar nu e. Aaaa, mi-am mai amintit - suportul lateral se va indoi la un moment-dat (un burete de carpa ca sa zic asa, la fel cu suportul lateral de pe "perna scaunului" , perna (unde stai cu fundu' smile.gif - n-am stiut cum sa zic - asa, perna de pe care s-a cam dezlipit materialul textil si acum pare ca o husa - bine stransa (asta in 10k km). Duza de apa din partea soferului s'a dereglat din niste cauze necunoscute mie...acum sufla spre stalpul stanga, dupa ce am mai reglat'o o data. Si toate astea la ~+20k euro
Si e si destul de inalta, dar asta depinde de gusturi si nevoi....
Bafta smile.gif


le - cliou' meu spre exemplu care are tot 100cp (marog...98) are un comportament rutier ceva mai bun, cel putin nu fuge de fund cum il bruschez un pic. s.a.m.d.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaiser_bz_ro
post 24 Feb 2006, 20:08
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 20 July 05
From: buzau / bucuresti




pls nu-ti lua octavia 2... dupa mine e masina saracului imbogatzit biggrin.gif...
la 23.000 cip potzi sa-ti iei superb de 130 cp biggrin.gif.. au o super oferta sau
golf 5 diesel de 140 cai
Accordul e super frumoasa dar are taxe vamale f mari.. dar se merita
Mazda 6 e invechita un pic la design dupa parerea mea
Passatul merita din pct de vedere al fiabilitatzii si dotarilor dar parca e prea "de turma" smile.gif
Astra GTC ar fi alegerea mea.. Nervoasa, frumoasa, noua.. coupe.. sexi tongue.gif
bafta


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci - BZ 85 BMC 2004 Privilege
Renault Megane Sedan 1.5dci 40.000km 2004 - Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MeganeCC
post 24 Feb 2006, 20:14
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 06
From: Bucuresti




Honda Civic, Accord
Renault Laguna, daca-ti place poate si un Megane CC (nu pe mine, masina.. smile.gif)
Subaru orice model
Renault Laguna
Peugeot 407
Renault Laguna

Aaa.. si sa nu uit Renault Laguna e super masina, parerea mea. Incearca-le si vezi care-ti place tie cel mai mult. Incearca sa vezi care-ti place cum se conduce, cum se sta in masina, calitatea materialelor etc.
Numele masinii nu ar trebui deloc sa conteze in alegerea masinii...


Sa nu uit... RENAULT LAGUNA


--------------------
Renault Megane 2005 Dynamique
Renault Megane CC 1.6 16v VVT 115cp, Dynamique 07/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Havoc
post 25 Feb 2006, 00:40
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 1 August 05




Seat Leon II
Opel Astra H
Octavia II
Ford Focus


--------------------
Seat Leon 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 25 Feb 2006, 14:49
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




Clio 3 RS (si mai ramane si de seminte)
Golf GTI
Civic type R
Alfa GT
Focus ST
A3 2.0 FSI
Mini Cooper S
Toyota MR2
Megane RS 5u
Impreza WRX
Accord
A4 2.0
Nissan Navarra

max 24 000 CIP toate


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 25 Feb 2006, 15:50
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




se pare ca omul vrea totusi ceva de clasa medie, ceva mai mare. un SAAB mi-ar placea si mie desi nu ma prea incanta interiorul care, la fel ca la Seat, VW sau Opel, e prea din topor, prea sters, urat !


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 25 Feb 2006, 17:38
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Daca ar aduce la noi 2.0dci, clar Laguna 2, Lux Privilege, la 23000 CIP ii pui toate optiunile posibile si imposibile (exeptand Carminat).

Skoda Superb e oferta acuma, la fel cred ca este si Mondeo. Avensis nu sta rau nici ea, si se incadreaza lejer in suma.

Passat cu dotari apropiate de cele de mai sus si 2.0 TDI sare lejer de 23500 CIP, si are numai 2 ani garantie (de mentionat la Laguna se poate duce la 4 ani si sta in 23mii).


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 26 Feb 2006, 16:35
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




omule, la 23000cip gasesti o gramada de masini bune, depinde pt ce iti trebuie: confort, spatiu, viteza/performanta... tu stii cel mai bine.
sfatul meu ar fi sa te gandesti la o japoneza.
bafta!


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladus
post 27 Feb 2006, 11:14
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




ce e nasol e ca nici eu nu mai stiu ce vreau smile.gif. Ce ma atrage la Laguna 2.2 e putere la consum mic si dotari multe. Adica la 23.000 vine full.
Skoda superb e ok, la fel si Avensis. Passat vine cu prea putine optiuni la pretul asta, la fel si accord si audi. Ford nu vreau de nici o culoare, nici seat, nici alfa. Brrrrr... nu pot sa zic ca mai exista o masina care sa-mi placa din toate punctele de vedere la bani astia. Va trebuie sa-mi fac o lista si sa le vad pe toate in carne si oase si eventul sa fac test drive. E singura cale spre o alegere corecta.


--------------------
Renault Megane2 2004 Dinamique
Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 27 Feb 2006, 12:36
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Daca mergi pe Laguna cel mai bine suna Laguna 2.0T 18.xxx CIP dotari standard.
Uita de 2.2dCi, este un motor prea batran care in afara de faptul ca acopera plaja de puteri >120cp si <180cp diesel, nu s-a remarcat cu nimic. Poate pe Trafic si Master.

Renault Laguna 2.0T cu facelift si o sa uiti de restul ofertelor de pe piata...
Nu te speria de consum, nu e mare


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 27 Feb 2006, 12:56
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Chestia cu consumul s-a mai discutat pe forum R&D, si s-a concluzionat ca e cam mare, atata timp cat un 2.0 aspirat se duce in 12-13 (oras) fara sa ai un picior greu, la 2.0T D-zeu cu mila, dar ma rog pt cine nu conteaza consumul intradevar Laguna 2.0T e o alegere buna.
Eu daca m-as orienta spre Laguna facelift as alege un 1.9 dCI, care prin chip (sau power box) ajunge frumos la 145-150 CP, si ai puterea unui 2,2 dCI.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladus
post 27 Feb 2006, 13:13
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




da, dar un chip pe 2.2 dci la cat ajunge smile.gif? Daca e sa ma uit la motoare pe benzina 2.0T nu ma uit decat la Golf GTI sau octavia rs. Oricum consumul va sari de 15% in oras garantat daca eu acum cu 1.6 am consum de 12.5 (picior cam greu). Motorul de 1.9 pe laguna e mult prea mic dupa parerea mea.


--------------------
Renault Megane2 2004 Dinamique
Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 27 Feb 2006, 13:30
Post #45


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Man, la banii astia poti sa alegi dintre o gramada de masini; poti chiar sa iei doua mai mici smile.gif Cred ca alegerea ta tine mai mult de gusturi si de dotari decat de pret. In multe cazuri o sa iti ramana si bani de tuning daca te pasioneaza. Eu dc as avea banii astia mi-as lua ce masina vreau eu si nu as merge pe recomandari. Nu de alta dar dc o sa alegi una si sa nu iti placa....o sa te cam zgarai pe oki ca te-ai luat dupa ala care ti-a zis ca e beton laugh.gif
La consum nu cred ca e cazul, daca iti permiti sa dai atata pe masina mi se pare de cacao sa nu ai bani de benzina biggrin.gif


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 27 Feb 2006, 13:50
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Un 2.0T o sa consume mai putin decat un 2.0 aspirat. Este un motor cu randament mai mare, plus de asta este un motor de turatie mica (Pmax la 5000rpm, turatie cu ~10% mai mica decat la cel aspirat). Curba de cuplu este mult mai buna decat la un aspirat. Astea sunt avantajale turbosuflantei. Sa nu te miri daca in realitate in oras, la acelasi stil de condus o sa ai consum apropiat de 1.6 aspirat. Daca e vorba de chip si crezi ca ai nevoie, si la benzinar se poate.
Oricum, 2.2 dCi are destule dezavantaje in comparatie cu 2.0T.
Am un "N7Q" turbo, de 200cp care are consumul mediu, de iarna, exterior + oras pe drumuri scurte 8.6. Benzina, 1948cmc, 200cp. Benzina turbo nu inseamna neaparat consum cu galeata.
Mai asteapta atunci 2.0dCi, ca o sa se incadreze in banii tai


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 27 Feb 2006, 14:22
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Ce sa zic R&D, poate asa o fi in cazul Renault, practic nu stiu cum e un 2.0 aspirat vs. 2.0T, dar in cazul lui 1,8T de la VW am vazut pe viu cum turbina "ajuta" sa pape masina vreo 2-3 litri in plus fata de un 1,8 aspirat.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 27 Feb 2006, 14:25
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




1.8 T avea ca si principal dezavantaj consumul f. mare. Mult prea mare.
2.2 dCi este si el depunctat de consumul prea mare pentru un diesel.
Pe de alta parte, daca vei folosi 170cp din motorul 2.0T o sa fie consumul mai mare decat la un aspirat , categoric.... Dar in opinia mea 2.0 T este cel mai potrivit motor din oferta curenta de Laguna.
Dupa ce o sa apara si 2.0dCi se poate discuta altfel...


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladus
post 28 Feb 2006, 11:42
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




Si cu toate astea peste 15% in oras nu vreau sa am consum. Daca e sa imi iau ceva cu un motor de 200cp asa cum am zis si pe paginile anterioare o sa fie numai golf gti sau octavia rs. Pe laguna 200cp nu par sa se impace cu suspensia moale si dimensiunile mari ale masinii. Adica ori iau ceva conceput sa alerge ori un fel de hibrid intre o limuzina si o masina sport. Concluzia e ca daca iau sport pai atunci sa fie sport si atat, daca iau limuzina trebuie sa aiba un motor care sa faca fata caroseriei, nu sa ma bage in subvirare la fiecare curba. Atunci cand ai 200cp trebuie sa ai si cu cei sa-i tii in frau.


--------------------
Renault Megane2 2004 Dinamique
Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 28 Feb 2006, 11:59
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Laguna GT (aia de 205cp) are suspensia modificata fata de restul motorizarilor. Oricum nu se incadreaza in buget...
Eu povesteam de cea mai potrivita motorizare pe Laguna II phase 2, care la pretul pe care il are in varianta Lux Dynamique si financiar este oferta cea mai buna si tehnica folosita merita banii... dar mai sunt si alte masini la pretul asta...
In anul 2006 nu merita sa dai atatia bani pe 2.2 dCi. Si asta o stiu si cei de la Renault...

Cat despre masini "sport" si restul, toate cele enumerate de tine sunt un compromis... Un Clio RS o sa se aseze mai bine decat un Golf V GTI sau Octavia.(Astra H sta de altfel mai bine decat GTI-ul la handling). Dar si Clio RS este un compromis ca de fapt o masina pur sportiva nu arata asa... deci pana la urma tot cu un compromis te alegi...


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 28 Feb 2006, 12:15
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Si ca sa-mi dau si eu cu parerea, nu lua O2RS decat daca vrei un spatiu mai mare (si ala la portbagaj)....Mai bine G 5 gti, desi nu sunt adept VW (adica mai bine m2rs biggrin.gif )..... Diferenta intre cele doua consta (in opinia mea) in materialele interioare si felul cum sunt asamblate, iar Golf-ul sta mai bine ca Octavia la acest capitol. Oricum, doar un sfat.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 28 Feb 2006, 15:57
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




dar ce-ar fi sa nu-ti mai iei tu nimic, huh? cu 20 000 faci megane-ul avion, moare lumea tongue.gif si sunt convins ca satisfactia va fi mai mare decat la volanul oricarei masini amintite mai sus wink.gif


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 1 Mar 2006, 13:37
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




Orice Vectra inclusiv cel OPC...


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladus
post 1 Mar 2006, 15:21
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




cred ca m-am cam hotarat la Golf GTI 5 usi smile.gif sa o vaz in carne si oase si ma lamuresc complet smile.gif)


--------------------
Renault Megane2 2004 Dinamique
Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 1 Mar 2006, 16:03
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Mai bine o iei in 3 usi daca se poate!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 1 Mar 2006, 16:18
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




daca te intereseaza performante si eu zic 3 usi, daca mai vrei si altceva... fii pregatit sa mai pierzi din sportivitate... smile.gif. Eu, cel putin, astept impresiile...


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladus
post 1 Mar 2006, 21:28
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




sincer nu vreau sa ma dau jos de fiecare data cand vrea cineva sa urce sau sa coboare din spate. Acum cat de mult poate sa conteze, oricum trecerea de la 1.6 115cp la 200cp o sa o simt smile.gif


--------------------
Renault Megane2 2004 Dinamique
Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 1 Mar 2006, 21:54
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




QUOTE
Astra H sta de altfel mai bine decat GTI-ul la handling

Astra Turbo e unul dintre cele mai proaste hot-hatch-uri.Nici nu se atinge de GTI.

Cum ati ajuns voi la concluzia ca pierzi din sportivitate daca ai 5 usi ?! Masina are aceleasi dimensiuni,deci va merge exact la fel.Exista un singur motiv pentru ca o masina sa aiba doua usi:daca are doar doua locuri.Altfel,e un moft inutil,si incomod pe deasupra.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 1 Mar 2006, 22:53
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti





caroseria cu 5 usi nu este atat de rigida ca aia cu 3 usi


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 2 Mar 2006, 09:19
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




se pierde rigiditate(cum zicea si_182_) iar in termen de dimensiuni, nu cred sa ai dreptate, este acelasi ampatament dar dimensiunile exterioare inclin sa cred ca difera, la fel si greutatea.


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 18:17
Dacia