Probleme la pornire Clio/symbol, motor dCi
![]() ![]() ![]() |
Probleme la pornire Clio/symbol, motor dCi
razvan_b |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
mbc |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
in cazul in care nu porneste, ai fost atent, becul rosu rotund de pe bord ramane aprins sau se stinge? in timpul mersului cum este, aprins sau stins? vorbesc despre becul de la imobilizator (sau, ma rog, becul care palpaie atunci cd e motorul oprit).
|
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
2005, 1.5dci / 1999
- B43HZK clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
dya |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 ![]() |
Chestia asta poate fi de la mai multi factori. Conducta de carburant de la rezervor la pompa usor infundata (obturata in diametru), pompa de carburant "obosita", senzoru' ala de pe volanta (de-acum celebru!)...
Imi amintesc ca la o masina anterioara pe benzina aveam o problema asemanatoare. In interiorul pompei de benzina era o asa numita "pastila", un fel de membrana care de la caldura se dilata prea tare si nu mai facea presiune prea bine, astfel incat nu prea tragea benzina din rezervor. La diesel nu bag mana in foc ca e asa, totusi as vrea sa te intreb, mergi cu destul de multa motorina in rezervor, sau esti mai mult "pe zero"? This post has been edited by cmandrei: 16 Feb 2006, 15:02 |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
ledul ala se stinge in timpul mersului, iar cand e oprita clipeste
|
-------------------- |
|
razvan_b |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
se pare ca face la fel sin panta si pe plat
|
-------------------- |
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
razvan_b masina nu porneste ? adica motorul se invarte si nu porneste ? nu face click bip nimic cand rotesti cheia ... fi putin mai explicit ... daca becul din bord se stinge in momentul in care invarti cheia pana inainte de "motor" -cand se aprind toate beculetele de pe bord cel rosu central tre' sa se stinga nu altceva- sunt ceva sanse sa fie http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41552
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
razvan_b |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
problema e ca nu e masina mea, dar se pare ca s-a lamurit cat de cat despre ce e vorba
multumesc pt sfaturi |
-------------------- |
|
raszvan |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
daca stii, sa ne spui si noua cum s-a rezolvat.
|
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
3xtreme |
![]()
Post
#9
|
Fraier incepator Group: Members Posts: 100 Joined: 31 January 06 ![]() |
Tipic. Telefonul fara fir. Mi-a zis un prieten ca... Am auzit de la cineva ca... Si toate prezentate de parca ar fi un cunoscator...
|
--------------------
Renault
Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP
2004 / 2007 Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
cica ar fi senzorul de pe volanta
cand il curata va vedea daca a fost el. va anunt cand am noutati. |
-------------------- |
|
Cipangoo |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 18 August 06 ![]() |
Am si eu aceasi problema
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2004 Symbol
|
|
Cipangoo |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 18 August 06 ![]() |
ok., am fixat treaba. Mai exact baietii de la service au fixat-o. De vina era un releu + senzorul de presiune care facea figuri.
|
--------------------
Renault
Clio
2004 Symbol
|
|
alexandru1969 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 14 November 07 ![]() |
Salut!! am si eu o problem la pornire la un clio 1.5 dci. Aproximativ de o saptamana a inceput sa porneasca mai greu la prima cheie. Pe langa asta am alarma cu pornire motor din telecomanda si asta imi porneste la a 3-a comanda lucru care pana acum 1 saptamana nu mi s-a intamplat. I-am facut plinu cu euro4 si i-am bagat si aditiv. Ce poate sa fie:
-motorina , termostatul de la bujii , preincalzitorul , electromotorul sau bateria Multumesc anticipat pentru pareri |
--------------------
renault
clio
2001/1.5 dci authentique
|
|
AndreiPavel |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 10 December 05 ![]() |
Problema ta de pornire a survenit odata cu scaderea temperaturii. Sunt mai multe cauze generate de acest factor ce influenteaza pornirea greoaie.
- Uleiul devine mai vascos - motorina si ea se ingroasa dar zici ca ai pus aditivi si o ajuta mult. - la temperaturi joase si bateria poate avea unele probleme, dar daca are pana in 2 ani de vechime si reuseste sa invarta motorul si sa il porneasca in cele din urma, eu zic ca nu e ea cauza. - o cauza probabila este legata de defectiunea bujiilor incandescente care incalzesc amestelcul de motorina si aer din camera de ardere inainte de pornirea motorului. Acestea se ard in timp, iar motorul poate porni la temperaturi normale lejer si fara ele (mai ales in timpul verii), dar daca temperaturile sunt destul de joase, trebuie un mic ajutor pentru incalzirea amestecului de ardere. Daca aceste bujii sunt defecte, motorul va necesita mai multe cicluri de rotatie efectuate de electromotor, si in urma compresiei se incalzeste in cele din urma zona respectiva si se declanseaza ciclul motor. -Electromotorul nu are cum sa fie cauza, pt ca daca ar fi defect intampina probleme la pornire si la temperaturi mai ridicate. This post has been edited by AndreiPavel: 20 Nov 2007, 13:48 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dci Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci BMW X5 E53 3.0d BMW E90 320d |
|
mbc |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
Ideea e ca bujiile incandescente au nevoie de un anumit interval de timp pt a ajunge la temperatura optima de pornire; personal consider o mare tampenie alarmele cu pornire deoarece iarna timpul de asteptare pentru a isi face bujiile treaba este mult mai mare decat timpul maxim de asteptare la care poate fi programat modulul de pornire.
acesta problema este numai pt diesel. |
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
2005, 1.5dci / 1999
- B43HZK clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
mircha |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 November 07 ![]() |
Servus,
Clio-ul meu din 2003 (1,5 dCi) are acceasi buba, cu pornirea pe timp rece, de dimineata. In restul zilei porneste bine, cand motorul este cat de cat cald. Cu toate astea, am o succesiune interesanta de "martori" la pornire. Se pare ca masina porneste doar atunci cand martorul de incalzire bujii se aprinde scurt. Simultan cu becul de incalzire bujii (dupa 1-2 incercari de pornire, in care masina gafaie, tuseste si moare (se invarte electromotorul totusi dar degeaba)), mi se aprinde martorul de "temperatura lichid racire", dupa care dispare.... Cand incerc iar sa pornesc merge, imi apare martorul SERVICE pt o secunda, si apoi totul e fain si frumos, se stinge tot si plec. Nicio problema la rulare. Am citit undeva ca exista o bobina de preincalzire a pompei de injectie care poate fi buba. Cu toate astea, inca sunt in ceatza. Multumesc oricum pt posturile de mai sus, care m-au mai linistit un pic. Numai bine, Mircea This post has been edited by mircha: 28 Nov 2007, 22:41 |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
2003 / Symbol
|
|
bobolino |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 May 08 ![]() |
salutare!!sunt nou pe aici sunt putin mai mult disperat si nu stiu ce sa fac. sper k ma poate indruma cineva cu niste ideii . am un renault clio 1.5 dci din 2003 l-am cumparat sh cu 65 de mii de km nu are chitul de distributie schimbat urmeaza sa il schimb eu in aceste zile dar inca,caut un service bun care sa mi-l schimbe cu piesele mele. dar nu asta este prob .problema este urmatoarea am fost plecat cu el in tara timp de o saptamana mers foarte lejer cu el max 110 km la ora am parcus 900 de km in timpul parcuregerii acestor km am folosit motorina euro 5 si a mers perfect masina . dupa ce am terminat rezervorul cu euro 5 am bagat euro 4 de la petrom e si de aici au inceput prob.acum 3 zile dura ceva mai mult pana pornea adica tineam mai mult apasat pe cheie pana pornea pana ieri dimineata cand a pornit la a 2 cheie si in drum sper casa dupa 300 de km am oprit la o benzinarie pt o sticla de suc , cand am vrut sa plec la drum pauza nu mai pornea am incercat de 3 ori si pe urma am stata 15 min dupa care a pornit dupa o incercare mai lunga de pornire \, iar la relantii se simte o vibratie in toata masina dar cand o turez dispare in totalitate.in dimineata asta nu a mai vrut sa porneasca decat dupa ce am incercat de 3 ori si foarte greu,\. am oprit motorul si am incercat odata sa il repornesc dar degeaba si am renuntat deoarece nu vreau sa agravez situatia.ma gandesc k sunt bujiile incandescente.dar din cate am citit eu pe forum masina poate porni si fara bujii pe vremea asta.2 la injectoare poate s-au infundat de la motorina de la petrom .sincer nu stiu ce sa fac masina a implinit 70.000 km sa fie aceaasta cauza. masina am luat-o la 65.000 si am facut cu ea 5000km timp in care am schimbat uleiul+filstru + filtru aer+si mai am de schimbat filstrul de motorina si am vrut sa schimb si chitul de distributie +curea alternator+pompa apa. eu va cer parerea k sa stiu ce trebuie sa fac si cum sa procedez .imi cer scuze pt aceasta lunga poveste .multumesc astept mes .
|
--------------------
Renault
Clio
2003 1.5 dci
|
|
leonardo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 22 May 05 From: Bistrita ![]() |
Dupa spusele tale (tremur al motorului la ralanti )sigur este un injector.
Vezi topicul urmator ,aceleasi simptome au fost si la @rel.(motor dci 1,5 ) http://www.reno.ro/Probleme-t102024.html |
--------------------
Ford
C-Max Ghia
2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
- BN-22-ZZZ
|
|
verde |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Cred ca ar trebui sa purjezi filtrul de motorina sa vezi daca nu ai apa.O poti face tu ,nu te costa nimic si elimini o cauza importanta.Gasesti detalii suficiente pe forum.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
hellcat |
![]()
Post
#20
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@bobolino:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=54060&hl=delphi Mai este un link in topicul de mai sus...discutii cu si despre injectoare, pompe...si poti sa mai mai cauti si tu...functia SEARCH! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bobolino |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 May 08 ![]() |
salutare!! in seara asta am chemat un mecanic si dupa vreo 3 incercari am pornit-o aveam pe furtnul de la tur o mare bula de aer ba chiar ceva mai multm, din ce spunea el acolo a spus k a amorsat pompa sau filtrul de motorina dupa care a trecut la injectoare ,injectorul 1 sau 4 nu stiu sigur cum sunt numerotate nu prea mai functiona dupa ce la bijbirit el pe acolo a spus k nu mai lucra cum trebuie dar gata cu tremuratul masini a mai ramas doar pornirea care din cate spunea mecanicul este de la bujii pe care o sa le cumpar maine ,acum o sa caut sa vad care sunt cele mai indicate , o sa schimb si filtrul de motorina,deja ma simt putin mai bine sper sa se rezolve si treaba cu pornirea k sa pot sa schimb si chitul de distributie, multzumesc frumos pt raspuns si pt ajutor
ATENTIE: limbajul irc ... k tz sh ... este interzis prin regulament |
--------------------
Renault
Clio
2003 1.5 dci
|
|
bejenariu florin |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 November 08 ![]() |
Sint nou pe forumul asta...si am un clio 1.5 dci 65cai 2005 57000km. Asta e primul renault....si ce am mai citit pe aici m-a ingrozit. Asa ca am citeva nelamuriri.Care sinteti mai vechi cu renault-urile poate ma lamuriti.
1. Cum a dat frigul porneste mai greu si dupa pornire se aprinde din nou martorul de bujii incandescente concomitent cu o crestere a turatiei la ralanti).Repede, bujiile incandescente...una era intrerupta...le-am schimbat pe toate 400.000 bujia bosch, 300 manopera). ok. 2. Turatia la ralanti la mine e la 400 ...nu e cam mica?....parca mai bine s-ar auzi motorul la vreo 6-700. La voi cum sta treaba? In carte scrie ca aprinderea martorului de bujie incandescenta dupa pornire ar insemna "defect electronic sau apa in filtrul de motorina". Am schimbat si filtrul de motorina ..si bujiile incandescente dupa cum am zis si se repeta...mai rar dar se repeta. Cam astea ar fi ...nelamuririle...in rest merge bine....ma gindesc la revizia de 60.000 |
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
|
|
CLIO2000 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 October 08 From: IASI ![]() |
Ce anume te-a ingrozit? Stai linistit. Se poate si mai rau? Asta e singura problema pana la 57k? Se rezolva. Stii vorba: Ai masina, ai probleme.
|
--------------------
renault clio
renault clio
2000
- benzina 55kw
|
|
hellcat |
![]()
Post
#24
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@bejenariu florin: Stai ca eu nu sunt lamurit din explicatiile tale...pornirea greoaie si turatia de cca. 400 rpm (asa mica?) persista si dupa inlocuirea bujiilor?
Martorul acela galben se mai aprinde si acum? Turatia de relanti mica se mentine in toate perioada de utilizare, adica si "la cald"? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bejenariu florin |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 November 08 ![]() |
turatia la ralanti e aceeasi indiferent ca e cald sau rece motorul.dar am observat ca dupa ce pornesc(chiar si cu bujiile incandescente schimbate) si se aprinde din nou martorul de bujii creste un pic turatia pina pe la 500. apoi dupa ce plec de pe loc si ii dau un demaraj mai sanatos se stinge martorul.cam asta e. la tina la cit sta ralantiul?
|
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Turatia la relanti cu motor rece la pornire trebuie sa fie 1.000 rot/min, dupa incalzire trebuie sa scada pe la 750 rot/min. Astea sunt valorile normale zic eu (la mine asa sunt). Caz particular 1000 rot /min cu motor cald si AC pornit
|
--------------------
.
.
.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Zilele trecute la -7 grade a pornit din a sasea sau a saptea cheie...
![]() Intentionez oricum sa schimb uleiul (are vreo 7000 km)... De baterie nici nu se pune problema (sau se pune ?), pentru ca o am de 1 an si vreo 3 luni. Ce ziceti ? Multumesc anticipat Hellcat ! ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#28
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai in functie de cand ai schimbat ultima data filtrul de motorina il schimbi sau nu. Despre bujii, daca nu le-ai schimbat niciodata poate ar fi optim sa le schimbi.
Acumulatorul se verifica ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Flamingo |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Unde dai si unde crapa... Eu il asteptam pe Hellcat sa apara pe aici... cand colo...
![]() Hehehee, multumesc pentru raspuns Cmandrei. Dupa sarbatori dau fuguta la service... sa rezolv problema. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
jfo |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
@Flamingo si eu am aceeasi problema cum e temperatura sub -2Grade nu porneste niciodata la prima cheie ,problema asta o am de anul trecut din iarna am fost cu ea de 3 ori la service au pus testerul ,au verificat bujiile, bineinteles totul a iesit ok ,sfatul mecanicului de acolo a fost sa pun bujiie sa se incalzeasca de 2 ori cand sunt temperaturi cu -,ceea ce mie nu mi se pare ok am auzit de la altii ca procedand asa se arde nu stiu ce releu,cand rezolvi problema posteaza si tu te rog cum ai rezolvat problema cu pornirea.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 14:18 |