Probleme la pornire Clio/symbol, motor dCi
![]() ![]() ![]() |
Probleme la pornire Clio/symbol, motor dCi
Flamingo |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|||
jfo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Bujiile erau cumva arse?,astazi le-am verificat pe ale mele si sunt ok ceea ce am observat e ca la baterie nu mai am ochiul ala verde si cam multe bule pe furtunasul ce iese din filtrul de motorina cred ca e returul,asta ar fi a treia iarna cu bateria o sa pun alta baterie sa vad daca se imbunatateste ceva,filtrul de motorina are cam 5000k de cand l-am schimbat nu stiu ce naiba ar putea fi, sper sa descopar .
|
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Buna intrebare...
![]() Dupa ce mi-a schimbat bujiile, mecanicul le-a luat pe toate la "masurat" sa vada ce-si-cum. De fapt a pus o borna de la robotul de pornire pe fiecare-n parte. Rezultat ? Trei dintre ele nu s-au comportat in niciun fel, ![]() ![]() In cazul tau, Jfo, este foarte posibil ca bateria sa nu mai duca prea mult. Vezi sa nu patesti ca mine, cand am ramas fara curent si am luat de la altcineva (pus bornele, dat drumul la motor, stii tu), actiune urmata de prajirea electromotorului / alternatorului, ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
jfo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!apropo @flamingo cat te-a dus prima baterie ?,la mine ar fi a treia iarna asta si mi se pare cam devreme totusi sa ma lase dar asta e ,poate am nimerit-o eu mai proasta sau asa e normal?
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Sper sa nu fim off topic...
Am inteles ca bateria cu care a "venit" masina a fost cea din fabrica. Astfel ea a tinut din februarie 2004 (de la primul propietar) pana in septembrie 2007 cand a schimbat-o subsemnatul... Deci dupa 3 ani si jumatate. Daca stiam ca bacteria este cea originala, o schimbam inca din februarie 2006 cand am luat masina si cand avea numai 2 ani. Oricum, prin primvara cred c-o schimb iar. Mai greu e cu firele si mufele alea care mi-au mancat zilele la prima tentativa de inlocuire a bateriei. This post has been edited by Flamingo: 5 Jan 2009, 09:53 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
CORNEL ZAINEA |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 6 January 09 ![]() |
salut!
am si eu un renault clio 2002 diesel si am mari probleme cu pornirea de dimineata cand masina e rece.dupa ce reusesc sa o pornesc intr-un final,daca o opresc imi porneste imediat iar daca se raceste iar nu mai porneste. Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva ca eu nu mai stiu ce sa mai fac MERSI! |
--------------------
renaul
clio
2002 diesel
- IF 25 FAN
|
|
DMP |
![]()
Post
#37
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca face doar cand sunt temperaturi scazute afara iar in rest porneste usor, cred ca ar trebui sa verifici bujiile de preincalzire.
Vara porneste si cu bujiile duse insa iarna nu mai e ca vara. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@Cornel Zainea
Buba cred ca de la bujii primo... si uleiul secondo... Ai patit la fel ca mine si pana nu am schimbat bujiile incandescente si apoi uleiul 5 W 40, nu i-am dat de cap. ![]() Vezi sa nu te "intepti" la bujii, deoarece unele magazine recomanda bujii pe a caror cutie scrie Renault si care sunt de 2 ori mai scumpe decat restul. Adica 65 lei/buc. fata de 32-35 lei celelalte. In fine, incearca mai intai sa schimbi bujiile si vezi ce se intampla. Bafta ! This post has been edited by Flamingo: 7 Jan 2009, 12:56 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
jfo |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Gata am schimbat si eu bateria mi-am luat o Varta Black de 56 ah, are careva dintre voi marca asta de baterie?, sper sa fie mai buna ca cea din fabrica care a tinut doar 2 ani .
|
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Bun asa, insa nu ne-ai spus cum ti-a pornit dimineata. Ieri am vazut un vecin de-al meu coborand in parcare cu bateria dupa el, veche de altfel iar cand i-am spus de schimbarea bujiilor, s-a uitat la mine ca vitelul la poarta noua. Masina i-a pornit pana la urma (tot diesel are si el), greu, dar i-a pornit.
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
bardu |
![]() ![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Bujiile incandescente sunt la fel de importante ca si bateria, filtrul de motorina la diesel, dar astea nu sunt singurele neajunsuri iarna pe frig.
La motoarele diesel mai e si problema compresiei mici mai ales daca masina are kilometri foarte multi in spate (cam aici se termina mitul masinii diesel mult mai fiabile, iarna iti pune capac uneori!) . "Soacra" mea are un fiesta 1,4 TDCI cu 130.000 de km si schimbatul bujiilor sau al bateriei n-au ajutat deloc, masina sta "moarta" in service de 2 saptamani. |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
DMP |
![]()
Post
#42
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Adica a compresiei mari pe care o folosesc motoarele diesel.
Si care creaza probleme atunci cand din diferite motive nu se mai poate realiza aceasta compresie la valorile cu care au fost proiectate motoarele sau la valori cat mai apropiate de acestea. Si iarna pierderea de compresie se simte mult mai acut pentru ca insasi comprimarea amestecului in cilindrii creste temperatura si face ca amestecul sa se autoaprinda. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai bun, dar rusii ce fac in cazul asta ?
![]() ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
bardu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Da ai inteles bine, motor uzat ==> compresie mai mica ==> autoaprindere mai greu de realizat! Kudos to you sir!
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
fidio |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 January 09 ![]() |
salutare
sunt si eu nou pe aici asa ca sper sa ma ajutati si pe mine cu un sfat am un clio 1.5dci an 2003 fratilor m+au lasat injectoarele la 93.000 de km vreau sa stiu daca mai e cineva in situatia mea si pot sa va spun ca toata distractia asta ma duce pe undeva pe la 4000 roni. ieftin nu? dar ce sa facem.... viata merge inainte.... va pup papa |
--------------------
renault
clio symbol
2003
- mh-02-kpp
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Dar cine ti-a zis ca te-au lasat injectoarele ? Cei de la service ?
Masina o ai de noua sau ai luat-o second hand ? Vezi "istoria" ei in service... si mai incearca si pe la altii sa vezi ce spun ref. la injectoare. |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#47
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
@fidio
cum ai ajuns la concluzia asta ??? citeste p'aici si ai sa vezi ca au fost mai multi in situatia ta, printre care si eu... pe mine distractia m-a costat jumatate din suma vehiculata de tine, iar in service reno mi-au cerut 3000 pt tot setul de injectoare. da si tu mai multe detalii despre cum se manifesta problema si citeste pe forum ca-s multe topicuri dedicate problemei ![]() bafta... |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
bardu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
@fidio
4000 de ron cred ca e pretul pe care il pretinde reprezentanta pt injectoare+manopera, cam atat i-au cerut si unui amic cu un logan dci. A rezolvat mult mai ieftin (set injectoare ~2000 Ron + manopera ~500 Ron daca nu ma insel). Mai cauta putin inainte de a arunca cu banii. |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
ms78duh |
![]()
Post
#49
|
![]() alin Group: Members Posts: 12 Joined: 3 December 08 ![]() |
salut fratilor si la multi ani fara reparatii!!! am o nelamurire,sper ca ma puteti ajuta careva.clio al meu (1500 dci an 2004)cam de la Craciun incoace de cand s-a racit vremea (-10 -22 de grade sunt de pe langa Sovata)imi pornea tot mai greu dar pornea (cam a 2 a 3 cheie).am fost la service abia de 2 zile (12 ianuarie)sa imi verifice bujiile si surpriza toate 4 erau arse.le-am schimbat si dimineata e testul(cam -10 cred ca o sa fie).nelamurirea mea e urmatoarea daca trebuie sa astept sa se stinga de la bord de fiecare data si becul de la bujii sau numai la rece?cum trebuie sa procedez corect ca poate eu le-am ars ca nu am tinut cum trebuie>va rog daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat sa nu cumva sa le ard iara(m-au costat 180 ron si sunt bosch,oare sunt bune?)
![]() |
--------------------
renault clio
clio hatchback
2004
- ms78duh
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Asteapta sa se stinga acel bec... cat despre Bosch, da... sunt super ok.
![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
radunre |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
ms78duh, asa cum zice si colegul Flamingo, astepti pana se stinge martorul "bujii preincalzire" si dupa aceea pornesti motorul. Computerul de injectie stie sa regleze durata de preincalzire in functie de temperatura motorului, daca este inghetat (-10 , -25) poate sa dureze 4-8 secunde, daca este cald timpul se reduce la 1 secunda sau chiar fractiuni. Oricum bujiile incandescente sunt "aprinse" intermitent si in primele minute de functionare a motorului.
Am intalnit persoane care nu lasa aproape niciodata sa se incalzeasca aceste bujii pe motiv ca s-ar "arde" mai repede, ele oricum lucreaza dupa pornirea motorului si daca producatorul a considerat utila/benefica folosirea lor eu cred ca e logic din partea utilizatorului sa le foloseasca. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
ms78duh |
![]()
Post
#52
|
![]() alin Group: Members Posts: 12 Joined: 3 December 08 ![]() |
ok.multumesc.dar mie se aprinde becul de la bujii cam vreo 3-4 sec si dupa ce motorul e cald (dupa un drum sa zic de 30 km reghin mures daca opresc si imediat pornesc iara se aprind vreo 3-4 sec;pana acum nu asteptam sa se stinga ci doar la rece .poate ca nu am asteptata de fiecare data deaia mi s-au ars bujiile)
|
--------------------
renault clio
clio hatchback
2004
- ms78duh
|
|
geanyt |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 11 August 08 ![]() |
am si eu o problema , sau poate e o parere ,cand pornesc dimineata la rece ,porneste fara probleme ,dupa ce se incalzeste motorul ,adica dupa ce merg cu ea si motorul e cald , la pornire am impresia ca tremura(zgaltiie) mai mult ,totusi porneste la prima cheie , nu stiu daca e normal , multumesc .symbol 1.5 dci
|
--------------------
renault
symbol 1.5dci 70
2007
|
|
crisolro |
![]()
Post
#54
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
adica, cheia la cald e "mai lunga" sau "mai violenta"?
asta mai nou, sau de la inceput? motorul asta se scutura urat de tot si la pornire si la oprire ... posibil ca la rece sa fie pornirea usurata de bujiile incandescente, "soc" etc. pornirea ca pornirea, da' cand vad ca la oprire face ca un caine care se scutura de apa ma apuca toate damblalele ... da'-mi trec repede caci toarce asa frumos la ralanti ![]() This post has been edited by crisolro: 2 Apr 2009, 11:03 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
geanyt |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 11 August 08 ![]() |
la cald pornirea e mai violenta , nu tin cheia mai mult ,porneste la fel de repede ,doar parca tremura mai tare cu motorul cald . nu stiu foarte sigur dar parca inainte nu facea asa .
|
--------------------
renault
symbol 1.5dci 70
2007
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine acest tremurat a prezenatat primele simptome ca se duce alternatorul...
![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
made cursa |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 April 09 ![]() |
Salut !am un Clio din 2003 1,5 dci, 80 cp. Porneste greu si foarte greu cand e cald motorul. mi s-a spus ca trebuie sa schimb pompa , injectoare , distributie, rezervor etc distractie de 16000 ron!!! appx 4000 euro . Daca mergea nu puteam sa o vand cu suma asta . Eu mai bine o dau la piese sau cumpar motor nou .Are altcineva o solutie mai ...digerabila . Am avut si o Laguna la care i-a cazut cutia la 1000 km dupa ce am luat-o SH de la reprezentanta si imi dadeau o repratie mai mare decat masina.Eu unul m-am saturat de Renault, de explicatii cu motorina , cu filtre . astea-s abureli. De ce n-o vand ei cu motorina cu tot ca sa fie in garantie . In romania circula si alte masini se defecteaza dar costa mai putin sa le repari . Este o chestie de etica. Nu bagi mortul in casa omului
|
--------------------
renault clio
clio symbol
2003
- b43 wil
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
In principiu schimba-i bujiile si bateria... insa nu ne-ai spus de cand ai masina mai exact daca stii istoricul ei de service, ce s-a schimbat, ce nu... si mai ales cati km are la bord...
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
lungan |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Am vazut scos la vanzare Renault Symbol dci avariat (~ 30.000 de km, motor functional) cu 1.800 de euro, in localitatea Maracineni, judetul Buzau. Ce ramane din el poti sa-l vinzi pe componente, si cred ca obtii mai mult de 1.800 de euro. Da search cu google, ca mai gasesti si altele avariate, eventual cumperi doar piesele care te intereseaza.
|
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
sinisa |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 5 September 09 ![]() |
salut,
aceeasi problema am si eu la un renault clio benzina 1.4 din 2000,ba porneste la prima cheie ba la a 7-a,a 10-a etc.am dus masina la mesteri si mi-au zis ca la acest motor sunt 2 probleme la releu sau pompa de benzina,problema este cand am dus ieri masina pornea numai la sfert de cheie si am asteptat cam 4 ore si am incercat sa nu porneasca si pornea smile.gif,am lasat masina acolo ca sa vada cand nu porneste ce nu pune in miscare.ceva pareri? |
--------------------
Renault laguna I
Renault laguna 1.8
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 06:48 |