Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Noul Chevrolet Aveo, sau cati bani dam pe viata noastra

Manuel
post 20 Mar 2006, 10:54
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Dupa cum probabil stiti, la testele de impact realizate de Euro NCAP, noul Chevrolet Aveo a obtinut o stea jumatate http://www.euroncap.com/content/safety_rat...tings.php?id1=2

Intrucat pe daciaclub sunt discutii foarte aprinse pe acest subiect, o parte din membri care activeaza si pe reno si pe daciaclub acuzandu-ne de subiectivism si considerand ca aceste teste sunt total irelevante, as vrea sa aflu si parerea voastra referitoare la acest subiect.
Asadar, v-ati cumpara o masina care a obtinut un asemenea rezultat? Au aceste teste vreo relevanta, sau sunt doar gaselnite de marketing ale constructorilor?


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 20 Mar 2006, 11:49
Post #2


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




pai la mine treaba sta asa:
io iau masina ptr ca-mi place. nu ptr ca are nush cate stele. intre 2 masini din aceeasi clasa si cu pret asemanator o iau p-aia care-mi place mai mult si care mi se pare mai fiabila. chiar daca are doar juma din stelele aleilalte smile.gif


clio din semnatura l-am luat ptr ca mi-a placut mai mult nu ptr ca are mai multe sau mai putine stele decat alte masini la acelasi pret.

aia pe daciaclub vad ca au transformat topicul ala intr-un fel de logan vs aveo laugh.gif
o avea loganu 3 stele...da' tot i se ciobeste vopseaua, sta becu in torpedou aprins...etc. laugh.gif


si vb unuia d-acolo...si bmw seria 3 de prin 1998 tot o stea juma are la testu ala. da' placerea conducerii unui 325i nu se poate masura in stele NCAP smile.gif



--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 20 Mar 2006, 12:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




cristi, hai sa nu bagam Loganul in ecuatia asta. Nu am facut nicio referire la Logan, vroaim doar sa stiu cat conteaza pentru voi rezultatele testelor astora. Si mai ales, de ce sa iau Aveo, cand la aceeasi bani pot lua un Accent de-asta nou cu 5 stele la Euro NCAP, de exemplu.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Mar 2006, 12:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Daca m-as fi bizuit pe stelele euroncap demult eram in pardesiu de scanduri. Nu-i dau importanta. Am mai spus-o si dincolo: cea mai buna protectie la crash-test este conducerea preventiva. La impact totul tine de noroc, ori scapi cu bine, ori esti ranit usor/grav (doamne fereste) ori mori.
Asa as putea sa-mi iau un tanc care, la un astfel de impact cred ca ar lua 20 de stele la test. Dar nu-mi permit consumul, n-am unde sa-l parchez, etc.
Cine aduce ca argument faptul ca are sotie/copii acasa, ar face bine sa se gandeasca la asta inainte de a turti acceleratia, nu inainte de a cumpara o masina mai nesigura.
Veti aduce argumente cu alta masina ce a intrat pe contrasens si a facut praf un tico. Totul tine de noroc, scenariul se poate repeta cu un camion care intra pe contrasens si face la fel praf un mercedes. Si gata.
In orice masina ne vom sui intotdeauna ne vom asuma un risc de viata si de moarte, risc pe care ni-l asumam zi de zi, indiferent ca vom conduce o motocicleta sau un tir.
@Manuel: lumea nu prea recomanda Accent, mai degraba nu recomanda nici un fel de masina importata de Tiriac. S-ar putea sa platesti mai mult dupa aceea. La Tiriac de exemplu o programare de service costa 100 de euro, adica ti se intocmeste factura imediat ce ai inchis telefonul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 20 Mar 2006, 12:44
Post #5


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




manuel, nu ma intereseaza testele alea. repet, din 10 masini din aceeasi clasa, cu dotari asemanatoare o aleg p-aia care-mi place mai mult si care consider eu ca-i mai fiabila.

tu de ce ai luat logan?ptr ca are 3 stele?stiai cate stele are cand l-ai cumparat?....sau eu de ce-am luat clio? ptr ca are 3 sau 4 stele? habar n-aveam cate stele are cand am luat masina.

si daca maine ar zice NCApu' ca testele la logan si clio au fost gresite ...si de fapt ambele masini au doar un sfert de stea.....ai scapa de masina imediat???
io unu' nu. is multumit de masina mea si asta imi ajunge.

aveo are doar o stea jumate. ok. si care-i problema? mai sint si alte masini cu 1 stea juma.

intre aveo si accent...as alege p-aia care e mai vioaie, p-aia cu consum mai mic, p-aia cu dotari mai multe, p-aia mai frumoasa ca aspect... in nici un caz n-as alege dupa stelele NCAP. daca vreau stele ma uit pe cer smile.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 20 Mar 2006, 12:59
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




OK, am priceput ideea. Repet, Loganul n-are nicio legatura cu asta. Va rog sa faceti abstractie de el.
Laurentiu, Accentul era doar un exemplu. La fel de bine poate fi un Clio sau stiu eu ce alta masina.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Mar 2006, 13:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Exact. Bunica-miu a avut 160 de mii de km un Moskvitch, din 67 pana in 81 si dupa aceea Lada. Daca aveo ar fi moarte sigura atunci despre Moskvitch-ul cu tehnologia anilor 60 (la care a montat centuri dupa aceea, ca ele nu existau) ce mai e? Mergea cu el cu 110-115, mai mult nu putea, 120 era viteza maxima. A murit acum jumatate de an, dar nu de accident.
Asa ca mai dale-n masa de teste euroncap. Asa si eu daca ma duc la agatat, in loc sa caut la o gagica sa arate bine, sa aiba 'dotari', etc, incep sa ma interesez daca stie sa gateasca, sa fie devreme acasa, descurcareata, etc. O iau pentru o aventura, nu pentru o viata, totusi.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
div
post 20 Mar 2006, 13:09
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 13 March 05
From: Bucuresti




Pentru mine conteaza stelele de la Euro NCAP destul de mult. Daca nu ar fi contat, nu ma interesa nici sa-mi iau masina cu 6 airbag-uri, ca tot nu ma ajuta la parcare, dupa cum spunea cineva mai sus. Si nici ABS nu-mi trebuie, ca o sa conduc preventiv si nu o sa fie cazul sa pun frana brusca. De ESP nici nu mai vorbesc... Am divagat putin, dar toate cele de mai inainte le am pe masina pentru ca am vrut sa ma simt cat mai in siguranta si daca Doamne fereste se intampla vreun accident sa am mai multe sanse sa scap decat daca nu le-as fi avut.

In concluzie, n-as cumpara o masina de genul lui Aveo, care a luat 2 stele barate (ceea ce inseamna ca Euro NCAP a considerat ca exista un risc deosebit de mare de leziuni fatale in cazul unui impact la 62km/h cu un obstacol fix). Ganditi-va ce inseamna acest lucru, daca luati in calcul ca in oras puteti sa mergeti cu 50km/h si vine inca unul din fata cu 50km/h...


--------------------
Renault Laguna III 2008 Dynamique 2.0 dci 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 20 Mar 2006, 13:24
Post #9


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Trebuie sa va contrazic, baieti. E parerea mea si va rog s-o luati ca atare.
Principalul motiv pentru care mi-am luat Megane 2 a fost ca are 5 stele la crash test si ca are 6 airbag-uri standard. Bine, las la o parte si ca mi-a placut cel mai mult si ca l-am gasit la un pret f bun, zic eu.
Cert este ca urmatoarea mea masina va fi tot una cu maxim de stele la siguranta. Nu cred ca in cazul unui accident totul tine numai de noroc. Cred ca e mult mai bine sa ajuti norocul cu o conducere preventiva dar si cu masina cat mai sigura.
Sunt convins ca intr-un impact la 130-150 km/h nu ai mari sanse in nici o masina, inclusiv in Megane. Dar la 60-90 km/h se cam schimba situatia, alte sanse de scapare ai intr-un Megane 2 fata de un Clio, Logan, Chevrolet, orice altceva cu mai putin de 3-4 stele. Nu vreau sa supar pe nimeni dar am la serviciu un Clio Symbol doar cu airbag sofer si fara ABS. Evit pe cat posibil sa ma deplasez cu masina aia, in special cand e vorba de deplasari in afara Bucuurestiului. Adica nu vreau sa dau o cauta de bani pe masina mea in care ma simt in siguranta si chiar am o speranta in caz de Doamne-Fereste si sa se intample nenorocirea intr-o masina cu 1 airbag si cu o conceptie veche de nush' cati ani.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 20 Mar 2006, 15:00
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




Bineinteles ca trebuie sa-ti si placa masina pe care o iei, dar conteaza si siguranta. Mai intai alegi "candidatii" dupa motorizare, dotari, pret, look si toate cele, si dupa aceea iei in calcul si stelutele Ncap. Bineinteles, daca ai de ales intre o masina de 5 stele cu un motor care te lasa pe drum dupa doua luni, si una mult mai fiabila, dar cu 4 stele, atunci normal ca o alegi pe cea fiabila.
In ceea ce priveste norocul in caz de accident, cred ca acesta exista, dar are anumite limite. Norocul te poate salva de la alunecarea capului de pe airbag pe geamul lateral, sau de la prinderea piciorului intre pedale, dar nu te scapa de un ax de volan (sau coloana de directie, sau cum se numeste... oricum stiti la ce ma refer) sau un bloc motor care intra in masina. Sau norocul poate face ca masina sa nu ia foc, dar in caz contrar nu norocul este cel care determina daca usa se deschide sau trebuie taiata masina ca sa poata fi scos omu' inainte ca focul sa se raspandeasca.
Oricum, nimeni nu-si ia masina ca sa-i puna la incercare siguranta cu prima ocazie posibila, dar si eventualitatea unui accident (Dumnezeu sa ne fereasca, dar se mai intampla) trebuie luata in calcul.


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 20 Mar 2006, 15:17
Post #11


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




La pretul lui in mod clar m-as orieneta spre o masina care imi ofera si siguranta sporita. Nu are rost sa cumperi o masina fara sa te gandesti si la elementele de siguranta. Mai ales azi cand sunt disponibile si tot felul de airbaguri si sisteme abs, esp, ebd si alte alea.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 20 Mar 2006, 16:14
Post #12


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Stiti bine ca regretele ulterioare nu aduc viata sau sanatatea inapoi. Decat sa ajung sa spun "as da orice ca sa.... " mai bine dau mai multi bani la inceput si am o sansa in plus. Desigur, trebuie sa poti da acel ban in plus, despre situatii de genul asta e vorba. Eu daca as putea mi-as cumpara un Volvo XC90 sau chiar un Hummer H1 daca ar fi vorba sa aleg masina dupa siguranta oferita, fara criterii de pret si costuri. Desi daca ai bani de asemenea masini nu cred ca te mai gandesti prea mult la costuri biggrin.gif


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
modulsys
post 20 Mar 2006, 18:08
Post #13


Sofer cuminte


Group: Members
Posts: 192
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Nu cred ca se poate spune ca nu conteaza stelele EuroNCAP sau orice evaluare similara.
Mergand mai departe cu aceasta gandire, putem spune ca airbagurile si centurile de siguranta sunt inutile, mai bine le-ar trece la optionale ca sa luam masinile mai ieftine.

Diferenta dintre o masina care te protejeaza in caz de impact si una care te baga direct in groapa o stiu doar cei care au avut incidente rutiere si au scapat cu viata.

Mai bine sa sara vopseaua de pe Logan - da-o-n papuci de vopsea! - decat sa-mi intre volanul in piept.


--------------------
Ford Focus C-MAX 2004 1.6 TDCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Mar 2006, 18:45
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




La mine nu conteaza asa mult stelele alea. Oricum stelele se puncteaza pe clase, iar o masina de clasa mai mare cu 3 stele cred ca va fi mai sigura la un impact decat o masina mica cu 5 stele. Ganditi-va la un Mercedes S care intra intr-un stalp la 80 la ora si o alta masina mica cu 5 stele care intra in acelasi stalp. Cine are mai multe sanse de supravietuire in acest caz?
Eu mi-as lua Aveo fara probleme, nu m-ar deranja stelele la siguranta, am zis si mai sus, ce ma deranjeaza e service-ul mai scump fata de daewoo, si asta ar cam fi un motiv pentru care nu prea se merita acum. Cat despre aberatiile pe care le spun acolo anumiti membri frustrati de pe acolo eu nu le bag in seama, sunt sigur ca n-au vazut prea mult volanul la viata lor.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 20 Mar 2006, 19:18
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Despre ce aberatii vorbesti?


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 20 Mar 2006, 20:05
Post #16


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Atata timp cat, in aceiasi bani (sau la o diferenta relativ nesemnificativa) as putea lua o masina superior dotata cu elemente de siguranta, atat activa cat si pasiva, A(l)veo(la) ala, ar trebui sa ma dea pe spate taaaaaaaaaaaaaare de tot ca sa-l cumpar. Ceea ce nu e cazul. Si cred ca nu se gasesc foarte multi care sa dea pe spate cand vad un Aveo.

Siguranta denotata de stelele NCAP, nu e nici pe departe un criteriu in a-mi alege masina. Dar, cand in optiuni exista ceva superior......


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Mar 2006, 20:16
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Manuel @ Mar 20 2006, 07:18 PM)
Despre ce aberatii vorbesti?
*


Uitasem sa adaug unele detalii.
Vorbeam de un Mercedes S de prin 93 sa zicem si o masina mica de acum cu 5 stele. Eu zic ca ai mai multe sanse de supravietuire in prima masina, desi poate n-ar lua mai mult de o stea la NCAP.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 20 Mar 2006, 20:17
Post #18


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Laurentiu, e parerea ta si nu zic ca nu ti-as respecta-o, dar probabil ca e influentata si de varsta ta. Desi si eu sunt tanar am probabil vreo 5 ani in plus si asta inseamna 5 ani mai multa experienta si mai multe vazute si citite in lumea asta. Sunt sigur ca in timp vei incepe sa-ti reconsideri parerile privind siguranta intr-o masina. Oricum nu inteleg cum de ti-ai lua fara nici o retinere o masina construita in anul 2006, de conceptie 2006 si care nu are decat o stea jumate la crash test. Poate o sa vina o varsta cand o sa conteze mai mult felul in care te duce o masina la destinatie decat felul in care arata masina care te duce pana acolo.
Si sunt convins ca o masina de clasa mai mare (care poate insemna si urmatoarea clasa, nu? nu neaparat S Classe care este un etalon din orice punct de vedere, nu doar siguranta) dar cu mai putine stele este mai putin sigura pentru pasageri decat una de clasa compacta cu 5 stele la crash-test. Asa cum spunea cineva mai devreme, te pot accidenta pedalele, volanul, bordul care-ti poate strivi piciorul, poti da cu capul de orice daca centurile cedeaza, si asa mai departe. Exemplele pot continua la nesfarsit, nu are rost sa mai continuam pe tema asta.
Cine nu pune pret pe rezultatele unui crash-test sigur nu a avut niciodata vreun eveniment neplacut cu masina si mai ales - nu gandeste suficient de mult anumite lucruri in viata.
Poate ar fi bine sa-l intrebati pe octav, de exemplu, ce inseamna un accident si ce inseamna sa ai sansa.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
modulsys
post 20 Mar 2006, 22:26
Post #19


Sofer cuminte


Group: Members
Posts: 192
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Laurentziu83: ceea ce spui tu de S klasse din 93 e valabil in cazul unui impact frontal intre un S klasse si un megane2. Pentru ca S klasse ar fi ajutat de masa.

Dar in cazul lovirii de un camion sau de un copac, oamenii aceia din S klasse au sanse mai mici de supravietuire decat cei din megane2.

Uite un C klasse din 97:

merc_cclass_1997.jpg

Si un Megane2:

megane_2002.jpg


--------------------
Ford Focus C-MAX 2004 1.6 TDCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktmbull
post 21 Mar 2006, 02:57
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 546
Joined: 6 August 05
From: Bucuresti




La mine conteaza maxim.E vorba de siguranta si in caz de accident ai mai multe sanse sa iesi viu din una cu 5 stele, asa ca conteaza foarte mult.
Cu cat dai mai multi bani pe o masina consider ca si nivelul de siguranta treuie sa fie mai ridicat.


--------------------
Renault Megane Sedan(2.1), 1.6 16v, Confort Expression+Clima, 2005.
+2 roti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 21 Mar 2006, 03:26
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Parerea mea... siguranta ta la volan nu poata fi data la o parta, orice ati spune.
Sa fim seriosi.
Apoi, restul e destin... Daca e sa-ti cada un ghiveci in cap cand treci pe langa un bloca, asta o sa patzesti, dar nici sa-ti fortzezi norocul nu e bine.


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Mar 2006, 09:19
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@padre

Daca se mai ia cineva de cati ani am ma supar. Momentan criteriul de alegere al unei masini la mine este pretul, normal, nici Clio nu mi l-as fi permis.

In orice caz, de centuri care cedeaza eu nu prea am mai auzit de vreo 25 de ani, volanul nu prea mai are cum sa iti intre in tine, coloana de directie este special proiectata in asa fel incat volanul nu mai iese spre tine, asta inca de acum multi ani si cum spunea cineva mai sus, in impactul dintre o masina mare si una mai mica ai mai multe sanse in cea mare decat in cea mica. Si te cam ajuta gabaritul in astfel de situatii si oricum sunt mii de posibilitati de impact care pot schimba enorm datele problemei, nu prea ai cum sa negi asta.
Evenimente la volan n-am avut prea multe, recunosc, nu am decat vreo 75 de mii de km de cand am carnet, dar asta si poate pentru ca eu conduc destul de atent. Mi s-a intamplat de multe ori sa ma sui la altii in masini si sa-mi doresc sa cobor dupa primii metri. Intr-adevar, tine si de faptul ca poate intra altul in tine si atunci trebuie sa fii protejat.
Raman la parerea ca atunci cand iti fortezi norocul in fiecare secunda (si vedem o groaza de papagali dintr-astia pe sosele) poti sa ai mai putine sanse cu toate stelele tale decat unul care merge normal si are stele mai putine. Stelele sunt relative, oricum, la fel cum e si ABS-ul si alte sisteme de siguranta. Ajuta, dar nu pot face minuni. De asta tot spun eu aici de conduita preventiva.

This post has been edited by cmandrei: 21 Mar 2006, 17:09


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 21 Mar 2006, 13:35
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Inainte de a lua Clio pentru sotioara mea un coleg de servici ma tot batea la cap sa-i iau un Matiz ca e mic,e bun pentru oras,nu consuma mult,etc.Asa e doar ca doamne fereste sa te lovesti de ceva cu el.
Siguranta sporita a unei masini iti ofera sansa de a supravietui unui accident nu neaparat te si salveaza.
Pentru mine asta conteaza


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 21 Mar 2006, 14:42
Post #24


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.912
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Mertul ala din poza nu e S Classe, ci prima generatie de C Classe, care, personal, mie nu mi-a inspirat deloc incredere...mai ales ca am avut una pe mana...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
modulsys
post 21 Mar 2006, 15:30
Post #25


Sofer cuminte


Group: Members
Posts: 192
Joined: 26 May 04
From: Brasov




@b06fcn
Stiu, am si mentionat asta.
N-am gasit un S klasse din 93, dar fii sigur ca in cel mai fericit caz s-a comportat ca un C klasse din 97.


--------------------
Ford Focus C-MAX 2004 1.6 TDCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1967
post 21 Mar 2006, 15:40
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 29 March 05
From: Bacau




Cred ca ar trebui facut crash test la 100 km/h ,care dupa mine ar insemna impact a 2 masini care circula cu viteza regulamentara maxima in localitate si din oarece motive se ciocnesc frontal ( la 200 nu mai sunt curios tongue.gif )....parerea mea huh.gif .
Sincer si eu am vrut un Kalos pana sa vad Megane-ul blink.gif pe care l-am luat ,ce-i drept pentru cum arata, si avand incredere in ce poate si ofera(nici drive test n-am facut.... huh.gif )


--------------------
ML 350 - BC-35-SDS 2013
MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE
Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 21 Mar 2006, 17:05
Post #27


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




nici io n-am facut drive test...si tot pt look si siguranta l-am ales smile.gif


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zack
post 9 May 2006, 11:21
Post #28


Cel' incapatzanat


Group: Members
Posts: 95
Joined: 22 March 05




cel mai mult (zic eu) conteaza la o masina fiabilitatea. fara ea...nimic nu e.
zicea cineva "mai bine sa ai sara vopseaua". si ce faci...te duci la 3 luni in service sa ti-o repare ?! peoparte conteaza si siguranta. eu unu nu cred in testele eurncap.
cand mi-am luat masina habar n-aveam cate stele are (si pentru mine ca-s 3, cas-10 tot aia e). repet, pana la urma conteaza fiabilitatea + sa aiba motorul mai vioi...nu sa doarma pe sosea tongue.gif
un factor foarte important(daca nu cel mai important pentru mine) a fost designul.
ori imi place, ori nu imi place. chiar daca de exemplu aveo are o stelutza jumate, dintre el si ...o alta masina de 4-5 (sa zicem un clio) as lua aveo. de ce ? place la ochi mai mult rolleyes.gif nu zic ca, clio e nasol, dar e mai mumos aveo.


--------------------
chevrolet 1.4 16v - nu zic :)) 2005, full
[COLOR=blue]!!! Drive Safety !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 9 May 2006, 14:58
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Stai linistit ca pe aici topicul nu a starnit asa furtuna ca "dincolo"...Chiar nu inteleg de ce comenteaza astia cu Logan fata de Chevrolet Aveo sau Kalos sau care mai sunt ele. De parca ei stiau cate stele are Loganu sau chestii de siguranta. Multi n-au nici ABS, vopseaua se cojeste, tabla rugineste si ei fac misto de alte masini, dar chestia cu capra vecinului se adevereste inca o data.


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 9 May 2006, 15:14
Post #30


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




no coment... @hebron.. o mica intrebare.. ti-a omorat cineva cu Logan vreo ruda sau ceva..te-a lovit vreun Logan si ai ramas infirm( Doamne fereste) ca pe toate forumurile din Romania tu o tii sus si tare ca ce prosti sunt aia cu Logan... ce masini de c..t sunt si asa mai departe.. sau e doar deranjul ca a aparut o alternativa la masinile straine si ca iti compara cineva masina cu Logan.. si mie mi-a spus cineva cand abia mi-am luat Megane adica acum 2 ani ca parca seamana cu Logan la faruri sau ceva de genu asta si nu m-am atacat atat... am mai avut dispute cu tine pe tema asta dar se pare ca nu intelegi... este o masina si atat nu inteleg de ce este atacata atat si adversitatea ta.... te obliga cineva sa cumperi Logan? NU.. te obliga cineva sa asculti manele? NU... te obliga cineva sa te bagi in seama cu privire la Logan din moment ce tu nu ai asa ceva... NU???uita-te pe forum Daewoo sau Opel sau Wv si o sa vezi aceleasi probleme ca la Logan...dar masina fiecaruia e cea mai buna masina... asta e parerea mea.. cand a aparut Cielo in 95 aia care aveau Cielo erau regii soselelor.. ca aveau ceva mai bun ca Dacia.. acu vin bashiti cu ultimele cazane din Germanica... la noi sunt mari masini si sunt ofuscati ca vai domne de 8000 eu mi-am luat Passat.. dar neam de neamu lui nu mai are bani sa repare Passatu` daca se strica...
Cu respect.. un posesor de Logan si MEGANE wink.gif

PS:NCAP spune ca, virgula, cAVEO are 1.5 stele si Logan 3... dar fiecare isi ia ce masina vrea si isi permite...
PS 2: eu ca posesor de Logan stiu ce dotari are si cate stele are .. wink.gif sau pardon prostii 'nu stie'...
PS: a adus cineva vorba de Logan in acest topic? TU dry.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 00:19
Dacia