Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

53 Pages « < 29 30 31 32 33 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ITP - Inspectia Tehnica Periodica

Batrânul
post 14 Aug 2009, 14:10
Post #901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




@Adila16:
Excelenta ideea de a reconditiona asa masinarie clasica.
Desi sunt off-topic, tin sa va spun ca m-au emotionat pozele (le-am si descarcat de altfel) - pt. ca seamana grozav cu motocicleta pe care o avea tatal meu prin anii '70 (tot Ural M63 cu atas, chiar si culoarea e aceeasi...) si pe care am invatat si eu sa merg (fara atas si fara... permis). Au trecut aproape 40 de ani de atunci... dar parca a fost ieri.
Succes la reconditionare si bafta la ITP !


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 14 Aug 2009, 14:17
Post #902


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




<span class='edit'>14 Aug 2009, 15:18:</span>
QUOTE(aleksanders @ 14 Aug 2009, 13:53)
si on - am facut itp-ul de curand - cost 150 lei - locatia serus bd-ul timisoara - nu mi-a verificat nimeni trusa si instinctorul iar la poluare a zis ca se poate incadra linistita la euro 4 desi masina mea este euro 3  biggrin.gif
*


Un motor Euro 3 in buna stare poate sa aiba fara probleme nivelul de noxe emise comaparabil cu un Euro4. De fapt la itp nivelul de noxe maxim admis este acelasi si pentru Euro3 cat si pentru Euro4(ma refer la motoarele mas-kat,evident!) smile.gif
Of.
P.S.
Colega aleksanders,vezi ca pentru faptul ca am scris "instinctor"(automatism verbal,deh) mi-am luat o gramada de "-" la reputatie! happy.gif

This post has been edited by marian-j: 14 Aug 2009, 14:19


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 14 Aug 2009, 16:55
Post #903


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Ba da, neica ... Excelent sesizat!

Si, avand in vedere insolitul unei astfel de motociclete, intelegi de ce abia astept sa iau ITP-ul...?...
Aseara l-am trecut din nou in revista si pot a spune ca n-are scurgeri de lubrifianti (nici macar din grupul reductor sau carterul axului cardanic), nu da cu fum nici daca-l turez pana caleaza, semnalizarea, luminile de stationare, de intalnire si de drum sunt coerente, numarul este iluminat corect (lizibil), iar eficienta franelor, cum am mai zis, imi pare acceptabila pentru o motocicleta cu sistem de franare pe tamburi/ saboti actionati mecanic cu excentric (adica, la cat e de greu, daca ii calc frana de picior, blocheaza roata ...)...
Ce altceva mai trebe sa verific si, daca trebe, sa remediez? (Nu de alta, dar cred mi-ar crapa obrazul de rusine sa ma respinga nenea inspectorul pentru vreun maruntis oarecare...)

Off-topic: Uralul M63 e construit dupa o copie sovietica (sub conditia unor modificari asa-zis ... functionale: comenzile ambreiajului si franei fata articulate pe ghidon, nu la capatul acestui, arcurile seilor inlocuite cu tampoane de cauciuc, forma esapamentului si introducerea unui fel de by-pass intre tevile de evacuare etc.) a BMW-ului model 1940, un side-car care avea sa devina unul din simbolurile neoficiale ale Wehrmacht-ului ...
...Pe care, pana prin '99 l-am posedat in vajnica exploatare (m-am "scolit" pe el in ale motoarelor si calaritului "dihaniilor" bi- sau tri-roate), apropitar fiind bunicul din partea mamei ...
Alte diferente intre ele sunt mai de substanta, neputand fi sesizate decat daca le-ai pipait p-amandoua: cadrul Uralului este exagerat de masiv si robust, putand acomoda fara probleme un motor mult mai mare (am vazut exemplare de Ural M63 care gazduiesc motorul de pe BMW Saharian, de 1050 cmc), in timp ce cel al BMW-ului desi pare la fel de masiv, doar pare ...

Gata cu astfel de amanunte, ca-s tare off-topic ...

@Batranu: Multam de aprecieri si incurajari. Poate, daca iau itp-ul, vin cu el la vreo intalnire, si acolo voi povesti mai pe larg in ce a constat reconditionarea (cateva ore de smirgheluit, vopsit si spalat) si in ce context ...
Off-topic: Mai ramane valabila oferta cu sticker-ul?

This post has been edited by Adila16: 14 Aug 2009, 17:03


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 15 Aug 2009, 01:34
Post #904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




He,he..
Neica Adila,ma obligi sa-ti dezvalui un mic "secret" in legatura cu inspectorii itp ce au dreptul sa efectueze inspectiile tehnice la motocicluri.
Pentru a se putea autoriza ca inspectori tehnici pe acest gen de autovehicule trebuie sa posede categoria A.Obligatoriu!
Deci ti-e clar ca au calarit si ei diverse fierotenii pe doua(sau trei!) roate.
In consecinta cel ce iti va face inspectia iti va fi(mai mult sau mai putin,ma rog) un soi de camarad. wink.gif
Mai spui matale ca starea lu' "Ivan" e foarte buna.Dupa cate "ciondaneli" am avut noi doi pe aici m-ai convins de faptul pot pune baza pe spusele dumitale.
In consecinta,nu-ti tin pumnii!Nu am de ce! biggrin.gif
Cosideratii personale:
-faina culoare ia-ai dat!
-nici nu am curaj sa ma gandesc la cata migaleala a fost necesara sa reconditionezi atasul ala!
P.S.
Absolut oftopic.
Coane Adila,cand inginerii nemti proiectau cadrul BMW-ului tineau seama de resursele interne(destul de modeste,dupa stiinta mea) pe cand inginerii rusi aveau in spate resursele unui "imperiu" de dimensiunile unui continent.Cred ca de aici provine fragilitatea sesizata de matale.
Colega Batrânul,mi-s tare bucuros ca si matale apreciezi un lucru facut fain! smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 16 Aug 2009, 19:21
Post #905


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Sa ne mentinem in linia off-topicului...Cu scuzele de rigoare catre onor moderatori...

@Batranul si @ Neica Marian:
In prima instanta Uralul a fost respins la ITP...Din cauza de neprezentare si a atasului, care este prevazut in CIV-ul motocicletei...

Atas care sedea abandonat de vreo sase anisori sub un sopron, acoperit de te miri ce ...

La un moment dat, determinat de formalitatile multe si greoaie de scoatere a atasului de pe CIV, am decis sa-l extrag de sub gramada de obiecte mai mult sau mai putin utile si sa-i arunc un ochioloi critic...Chiar daca tablele nu sunt un capitol care sa ma atraga, am constatat cu placuta surpriza ca atasul nu era nici pe departe atat de deteriorat pe cat apreciam eu (numai din inaginatie...caci nu-l mai vazusem la cuoare de ... vreo opt anisori batuti pe muchie: si-mi imaginam cum ca ar fi gaurit si ruginit si vai de mama lui...): cateva ore de smirgheluit cu doua granulatii - 180 si 220 -, o galeata cu apa si trei tuburi de vopsea verde sorvereign ... Suficiente si pentru motocicleta si pentru Maria-Sa atasul...
Deci, reconditionarea a fost de fapt mai mult o fatzuiala, ca sa nu imi crape obrazul de rusine cand nenea inspectorul va incepe sa il studieze si sa-l analizeze peste tot...

Nenea Marian, n-am acuzat de nimic inginerii germani. Stiau ce fac in limita resurselor disponibile...
Rusii au construit Uralul astfel incat Ivan Ivanovici Drojdienko sa nu-i duca prea mult grija: ca ar rugini prea devreme, ca n-ar fi capabil sa porneasca cu vodca in rezervor sau ca l-ar lasa pe ciolovec in mijlocul Siberiei, cu Natasa la spate si malenkii in atas... smile.gif
Stiu, sunt rautacios..Dar, nu fac decat sa admir simplitatea cu care rusii au tratat intotdeauna dihaniile mecanice...Incepand de la Volga si Ural si terminand cu Buran-ul si Mig-ul 29 ... smile.gif



--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 17 Aug 2009, 18:37
Post #906


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Respins azi la ITP, cu motivul ca seria motorului nu figureaza cu cea din baza de date, are o litera gresita. blink.gif

E posibil asa ceva?


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 17 Aug 2009, 18:40
Post #907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




poftim...cum vine asta????

adica atunci cand au facut cartea de identitate au scris gresit seria motor...sau la politie au scris gresit in talon.....

eu zic...scandal mostru la rar....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 17 Aug 2009, 18:41
Post #908


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




la ce statie de ITP ai fost?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 17 Aug 2009, 21:34
Post #909


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Din pacate este posibil,colega mihai_dorin.
Daca seriile citite de pe masina nu sunt aidoma cu cele din CIV precum si cu cele din programul itp nuse poate trece mai departe la efectuarea inspectiei propriuzise.Capitolul "Identificare vehicul" este eliminatoriu in caz de cea mai mica neconcordanta.E suficiet ca un singur caracter sa fie diferit,lipsa,in plus,etc si gata!Inspectorul este obligat sa indrume clientul spre reprezentanta RAR in vederea clarificarii situatiei.
Inteleg ca cei din statia in care ai fost ti-au intocmit deja un asa zis "raport cu cod 200" adica raportul cu care te vei prezenta la RAR.Ei bine daca deja ai un astfel de raport in mana nu are rost sa-ti mai incerci norocul in alta statie deoarece esti blocat in tot sistemul de inspectii adica indiferent ca vei dori sa faci inspectia in Constanta,in Bucuresti sau la Baia Mare nu vei putea s-o faci pana nu vei face mai intai o vizita la RAR.
La noi la reprezentanta RAR locala acest gen de neplaceri sunt tratate priorioritar.
Rapoartele cod 200 se inceaqrca sa fie solutionate cat mai rapid.Probabil ca si la Constanta se procedeaza la fel.
Poti face si scandal dar nu cred ca ajuta la ceva.Pana baza de date nu primeste OK-ul de pe serverul central masina va avea accesul blocat la itp.
Nu-mi ramane decat sa-ti urez multa bafta si sa-ti rezolvi cat mai rapid problema.
Colega barf,seria motorului este specificata doar in CIV nu si pe talon.
Politia s-a spalat pe maini de penibilitatea asta cu verificarea seriei de motor. sleep.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 17 Aug 2009, 22:51
Post #910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Cum adica drum la RAR? mad.gif Asta imi mai lipsea....

Am vorbit cu cei de la statia de ITP si au zis ca vad saptamanal cazuri asemanatoare. Problema la mine este la seria de la motor, au gresit o litera. Si i-am intrebat cine e vinovat....ei RAR Bucuresti...bunnn..
Le-am cerut o hartie ca sa am ce sa ii dau la politist si cand se rezolva problema ma cheama ei. Acum circul fara ITP...in caz de accident se poate intampla ceva?

Este vorba de statia de ITP din Medgidia, de langa Petrom.

Maine scanez foaia pe care am primit-o. sad.gif

17 Aug 2009, 23:52:
+ Am stat ca berbecu 30 de min insoare, ca mi s-a ars si becul de la faza scurta. rolleyes.gif

This post has been edited by mihai_dorin: 17 Aug 2009, 22:52


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 18 Aug 2009, 08:56
Post #911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Se pare ca am priceput eu incorect spusele matale,Mihai.
Sa inteleg ca seria motorului de pe masina coincide cu cea din CIV dar nu si cu cea cea din programul itp?Atunci da,nu ai ce sa cauti la Registrul Auto ci trimite statia un fax la reprezentanta locala a RAR in vederea corectarii bazei proprii de date.Dupa cum am mai spus pana nu coincid toate cele trei serii(masina,CIV,program itp) nu se poate initia inspectia.
Astept scanarea aia ca sa ma pot pronunta mai exact.
Hartia data de statie nu te "acopera" cu nimic in cazul unui accident!Ai grija!!Ochii in patru sa nu patesti chiar acum ceva!!
Imi pare rau ca ti s-a ars becul.
Din cate stiu eu e chin sa schimbi becul ala.sleep.gif

This post has been edited by marian-j: 18 Aug 2009, 08:58


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 18 Aug 2009, 09:37
Post #912


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




O sa scanez mai pe seara ca acum trebuie sa dau o fuga pe la spital, va multumesc mult pentru ajutor.

Am citit foaia, nu cred ca mai are rost sa o scanez, sunt scrise doar datele masinii si faptul ca masina a fost respinsa cu motivul: "Seria motor nu corespunde cu cea din baza de date".

This post has been edited by mihai_dorin: 18 Aug 2009, 22:57


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 21 Aug 2009, 13:17
Post #913


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




S-a rezolvat cu ITP-ul.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 21 Aug 2009, 14:37
Post #914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Ma bucur pentru tine. Mai bine mai tarziu decat niciodata.
Din patania ta ar trebui sa invete cei care isi inmatriculeaza masinile (noi sau SH): sa controleze chiar ei daca seriile sasiu si motor din CIV coincid cu cele poansonate.
E adevarat ca la tine coincideau (am inteles ca eroarea era in baza de date a RAR), dar la altii a fost si mai complicat.

This post has been edited by Batrânul: 21 Aug 2009, 14:41


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 21 Aug 2009, 17:09
Post #915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




E clar,colega mihai_dorin!
Am interpretat eu eronat spusele matale.
Era vorba doar de o corectura in baza de date a RAR-ului.
Acum treaba e "batuta in cuie" iar la viitorul itp identificarea va decurge snur!
Ma bucur ca ai terminat cu bine treaba cu itp-ul. smile.gif
Colegul Batrânul,e foarte bun sfatul dumitale.
Imi permit insa sa adaug cateva lucruri. Citirea numarului de identificare al masinii, in marea majoritate a cazurilor,este o chestie destul de facila. La citirea seriei motor insa situatia se cam schimba.Unele masini au blestematele alea de serii asa de bine pitite de cauti dupa ele de te apuca nervii!


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 21 Aug 2009, 17:39
Post #916


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Sau se uita in manual si vor vedea unde sunt amplasate seriile.

Va multumesc pentru sfaturi si nu doresc nimanui sa pateasca ce am patit eu.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 25 Aug 2009, 08:40
Post #917


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare pentru Marian, sau pentru restul daca stiti:

Unde se afla seria caroseriei la un Megane 1 phase 2 bicorp, nu o gasesc pe nicaieri.

Cel mai tare mi-e teama sa nu fie in bord si sa se vada prin parbriz, daca este asa inseamna ca parbriz-ul original a fost inlocuit cu unul non-origine.

Multumesc


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 25 Aug 2009, 09:53
Post #918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Relu,incerc eu sa iti dau o mana de ajutor. smile.gif
Ridici capota fata si te uiti in partea dreapta a masinii.
Nu tin minte exact-exact dar parca nr. de identificare la Megane a fost poansonat in doua locatii .
S-ar putea sa fie batuta in apropierea oalei telescopului din dreapta fata sau pe o traversa situata in apropierea farului din dreapta.Atentie insa ca daca imi amintesc eu bine traversa aia este mascata de capac de plastic prin care trece gatul de umplere al vasului spalatorului de parbriz si e destul de dificil sa vezi seria.Caracterele seriei sunt alcatuite din puncte foarte fine si daca e putin prafuita poti foarte usor sa nu o observi.
Bafta.
P.S.
Am gasit si o poza!
Se vede seria insa capacul de care iti spuneam mai sus e demontat.
Baremi sa-ti faci o idee cum arata seria ca sa stii ce cauti.

Attached thumbnail(s)
renault_megan.jpg ( Size: 959.29k ) Number of downloads: 374


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 25 Aug 2009, 09:59
Post #919


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Daca nu mai ai vizeta din parbriz, clar asta din urma a fost inlocuit.

Seria caroseriei se mai poate regasi poansonata pe contra-aripa, o traversa/grinda de ranforsare a acesteia, in dreapta masinii, cumva intre vasul de expansiune si cel al spalatorului de parbriz, sub protectia "semilunei" de plastic ce trebe neaparat demontata (cu grija la turnichetii care au prostul obicei sa devina casanti in aceeasi masura in care adera gospodareste la metalul in care se-nfig) ...

LE: Asa cum spunea si neica Marian, e foarte fin marcata, caz in care recomand sa te inarmezi cu o carpa, acuitate vizuala, o lanterna (nu cu LED-uri...) si destul de multa rabdare ...

Succese nelimitate!

This post has been edited by Adila16: 25 Aug 2009, 10:04


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 25 Aug 2009, 12:19
Post #920


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Marian, poza aia e la un Megane 2.

Megane I nu cred ca are seria sub parbriz. Poate va ajuta asta:
VIN_Megane_I.jpg ( Size: 107.15k ) Number of downloads: 349


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 25 Aug 2009, 14:47
Post #921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Multumesc pentru raspunsuri. Am sa ma uit cand ajung acasa deoarece este vorba de masina tatalui meu. Masina este MEGANE I phase 2 deci teoretic ar trebui sa fie fie pe oala amortizorului dreapta fata fie la roata de rezerva cea de pe stalp am gasit-o problema este ca cei de la casco vor sa fotografieze seria stantata pe caroserie nu cea de pe stalp.

Inca odata multumesc pentru raspunsuri


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 25 Aug 2009, 21:22
Post #922


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




19vik,ai dreptate dar din pacate nu am alta poza. blush.gif
Probabil ca la Megane 1 seria e pusa mai la vedere si nu mi-am facut o poza ca s-o am in mica arhiva personala de "ascunzisuri".
Imi cer scuze daca am "dezinformat"!


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 26 Aug 2009, 17:25
Post #923


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Rezolvat, seria se afla pe oala de la amortizorul dreapta fata exact cum era la vechile dacii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 26 Aug 2009, 21:22
Post #924


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




blush.gif Bine de stiut... blush.gif


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 27 Aug 2009, 12:01
Post #925


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




@marian-j:
te rog sa-mi spui si mie unde se poate gasi seria de motor pt. un Ford Mondeo 1.8 Tdci, an fabricatie 2007
am mers cu masina respectiva la ITP si au cautat-o (inclusiv cu nusce camera) o ora si nu au gasit-o; prin urmre ITP expirat la 24.08.09 si imposibilitatea de a circula cu masina
da, stiu ca prima observatie e ca masina e un 2.0 si nu 1.8 dar totusi pe acte scrie clar 1.8 - dar asta nu cred ca importa
multumesc


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 27 Aug 2009, 12:05
Post #926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




intrebare...

de ce nu te duci cu ea la un service ford ..care are si itp?????


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 27 Aug 2009, 12:13
Post #927


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




da' tu de ce nu lasi "teava" libera si pe marian-j sa se concentreze?
radmasa.gif

serios, unde se afla seria aia de motor? ... probabil acoperita cu mizerie etc.


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 27 Aug 2009, 12:38
Post #928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Colega crisolro,cred ca am gasit ceva. smile.gif
Pun pe PM.
Am gasit si o poza.Nu-i de Mondeo dar cam asa ar trebui sa arate bosajul despre care iti vorbesc in mesaj si acela este tipul de caractere utilizate (la modelele mai noi) de Ford la poansonarea seriilor de motor.
La marea majoritate a Ford-urilor seria motor este aceiasi cu partea finala a numarului de identificare(seria de caroserie).

This post has been edited by marian-j: 27 Aug 2009, 12:47

Attached thumbnail(s)
ford.jpg ( Size: 686.36k ) Number of downloads: 226


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 27 Aug 2009, 12:43
Post #929


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




lasal bre sa se duca la o statie de la service ford.....

ca la aia a lui poate are itp ul aranjat......


nu serios vorbind acum.....

daca te duci la o statie ford....si zic ca nu gasesc..etc...etc... le dai cu masina in cap si ii pui sa demonteze motorul sa o gaseasca...ca doar ei masini de astea repar...sau le fac revizie....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 27 Aug 2009, 12:53
Post #930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Colega barf,daca mi-a cerut omul o mana de ajutor nu-l pot refuza! blush.gif
Acuma ca mai mult il incurc decat sa-l ajut,ramane de vazut.
Fac si io ce pot.
Poate ca o vizita la o reprezentanta Ford l-ar ajuta pe colegul nostru dar aia inseamna timp pierdut suplimentar.
"ca la aia a lui poate are itp ul aranjat......" laugh.gif
Eu nu mi-as permite sa fac astfel de afirmatii.


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
53 Pages « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 02:14
Dacia