Nevoie de ajutor! M-au furat la testul de noxe!, vor spaga si nu mi se pare corect!
![]() ![]() ![]() |
Nevoie de ajutor! M-au furat la testul de noxe!, vor spaga si nu mi se pare corect!
b28rdw |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 4 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) test_noxe.JPG ( Size: 25.07k ) Number of downloads: 3917 |
||
--------------------
Renault
Clio II Symbol
LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
|
|||
M i h a i |
![]()
Post
#2
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Si la service renault daca iti faci Itp-ul iti tureaza masina pana la 4800 (in cazul tau diesel)..nu stiu daca e ok sau nu..pana la urma este limitata..Stiu cum te simti cand vezi pe strada toate junghiurile care au luat Itp pe spaga..asta este...inca nu am ajuns la nivelul in care sa se faca o selectie corecta..
|
--------------------
------
------
------
|
|
ninjacul |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 16 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca poti du-te la alt service unde se face ITP!
|
--------------------
RENAULT
CLIO 2
2002 1.5 Dci
- B-54-CHU
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Da, buna idee, incearca la altii.
La diesel se tureaza motorul pana in limitare, nu 4000 sau alte valori. Si mie imi vine randul in septembrie cand implineste masina 2 ani. E imposibil ca asa o masina sa pice itp-ul. This post has been edited by diesel_power: 4 Aug 2007, 13:55 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
b28rdw |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 4 December 05 From: Bucuresti ![]() |
A facut crize al meu tata si s-a dus peste astia, cu masina, si au dat-o la intors. A zis ca el are legea de mai sus in mana si sa ii arate aia unde au scris sa testeze altfel. Au raspuns ei ca au niste norme de la RAR, s-au apucat sa le caute, dar nu le-au gasit. I-au zis tot felul de motive (o fi filtrul de aer, sau mersul subturat, motorina aiurea, neincalzita suficient etc) dar le-a dat al meu parinte (eu n-am fost cu el) peste nas la orice. Pana la urma au zis ca le pare rau ca asa o masina, si curata, si intretinuta, sa nu ia ITP-ul... "Sa vina marti fiul cu ea si trece, ca acum s-a inchis calculatorul central de la RAR si nu se mai poate baga o data". Cand au vazut ca n-au cum sa o intoarca......bulangii.
Faza e ca aveam bonul dat de dimineata, care, in adevar, e dovada clara ca au facut o ilegalitate: sa te respinga cand ei nu au respectat procedura scrisa in lege!! Dar inainte de astia, tatal a nimerit intr-un al service. S-a luat cu aia la cearta pana s-au uitat aia in acte si au zis ca astea "nu sunt de la noi. Sunt de la urmatorul service" ![]() ![]() Acum, marti ma duc sa imi puna ITP-ul. SFAT: NU VA LASATI INTIMIDATI. Legea zice CLAR la diesel: TURATIA LA CARE MOTORUL ARE PUTEREA MAXIMA!!!! Nu TURATIA MAXIMA A MOTORULUI!!!. iar la mine la 1,5 dCI 80CP scrie CLAR 4000 ture! asa ca platesc revenirea 15 ron. taxa initala a fost de 65 ron. ar trebui sa plateasca fomistii aia cei 15 ron si sa mai dea si o bere pentru drum in plus si timp pierdut ![]() This post has been edited by b28rdw: 4 Aug 2007, 14:33 |
--------------------
Renault
Clio II Symbol
LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
QUOTE Masurile noi ( ce s-au modificat)mai importante, ce au intrat in vigoare de la 10 martie 2005 sant urmatoarele: - la partea de dotare; de acum fiecare autovehicul trebuie sa aiba un stingator de incendiu avizat, certificat ( termenul de valabilitate este de 12 luni ). La trusa sanitara termenul de valabilitate este de 18 luni. - La partea norme de poluare: procedura de verificare Autovehicule echipate cu motor cu aprindere prin scanteie (benzina) A) Atunci cand emisiile nu sunt limitate de un sistem de reglare perfectionat, cum ar fi un catalizator tricomponent gestionat de sonda lambda: 1. inspectia vizuala a sistemului de evacuare, pentru a se verifica daca acesta este complet si intr-o stare satisfacatoare si daca nu exista neetanseitati; 2. inspectia vizuala a oricarui echipament de reglare a emisiilor instalat de catre constructor, pentru a se verifica daca acesta este complet si intr-o stare satisfacatoare si daca nu exista neetanseitati. Dupa aducerea motorului la parametrii normali de functionare, tinand cont de recomandarile constructorului, se masoara concentratia emisiilor de monoxid de carbon (CO), cu motorul la mers in gol incet, cu ambreiajul decuplat. Continutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sa depaseasca urmatoarele valori: - pentru autovehiculele fabricate pana in anul 1986 inclusiv: COcor: 4,5% in vol.; - pentru autovehiculele fabricate incepand cu anul 1987: COcor: 3,5% in vol. Atunci cand emisiile sunt controlate de un sistem de reglare perfectionat, cum ar fi un catalizator tricomponent gestionat de sonda lambda: 1. inspectia vizuala a sistemului de evacuare, pentru a se verifica daca acesta este complet si intr-o stare satisfacatoare si daca nu exista neetanseitati; 2. inspectia vizuala a oricarui echipament de reglare a emisiilor instalat de catre constructor, pentru a se verifica daca el este complet si intr-o stare satisfacatoare si daca nu exista neetanseitati; 3. determinarea eficacitatii sistemului de reglare a emisiilor prin masurarea valorii lambda si a continutului de CO din gazele de evacuare, conform dispozitiilor pct. 4 sau procedurilor propuse de constructor si agreate la omologarea de tip. Pentru fiecare dintre teste, motorul este adus la parametrii normali de functionare, conform recomandarilor constructorului vehiculului; 4. emisii la iesirea din teava de evacuare - valori limita; Continutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sa depaseasca urmatoarele valori: - masurari efectuate la turatia de mers in gol incet, cu ambreiajul decuplat: continutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sa depaseasca valoarea COcor: 0,5% in vol. ( EURO 1 sau EURO 2) ssau nu trebuie sa depaseasca valoarea COcor: 0,3% in vol. pentru autovehiculele -autoturisme sau autovehicule comerciale usoare- omologate(EURO 3 sau EURO 4); - masurari efectuate cu motorul la turatia de cel putin 2.000 min-1, cu ambreiajul decuplat: continutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie sa depaseasca valoarea COcor: 0,3% in vol.( pentru EURO 1 sau EURO 2) sau el nu trebuie sa depaseasca valoarea COcor: 0,2% in vol. pentru autovehiculele - autoturisme sau autovehicule comerciale uasoare- omologate EURO 3 sau EURO 4; - Lambda: 1±0,03 sau conform specificatiilor constructorului; Autovehicule echipate cu motor cu aprindere prin comprimare (Diesel) a) masurarea opacitatii fumului în accelerare libera, de la turatia de mers în gol încet la turatia de întrerupere a alimentarii, cu ambreiajul decuplat si comanda cutiei de viteze la punctul mort; cool.gif aducerea motorului la parametrii normali de functionare a autovehiculului: 1. autovehiculele pot fi controlate cu respectarea, din motive de securitate, cel putin a conditiei ca motorul sa fie cald si într-o stare mecanica satisfacatoare; 2. sub rezerva dispozitiilor de la lit. d) 3, nici un autovehicul nu poate fi respins fara a fi fost respectate urmatoarele conditii: - motorul trebuie sa fie cald: altfel spus, noutate ! temperatura uleiului motorului masurata de o sonda în tubul jojei trebuie sa fie de cel putin 80°C ( pana acum temperatura uleiului era numai de 60°C ) sau sa corespunda temperaturii de functionare normale, daca aceasta este inferioara, sau temperatura blocului motor, masurata dupa nivelul radiatiei în infrarosu, trebuie sa atinga o valoare echivalenta. Daca, din cauza configuratiei vehiculului, nu este posibil sa se procedeze în acest mod, temperatura normal de functionare a motorului va putea fi stabilita altfel, de exemplu pe baza functionarii ventilatorului de racire; - Noutate ! sistemul de evacuare trebuie curatat prin 3 accelerari libere sau printr-un mijloc echivalent. c) Procedura de încercare 1. inspectia vizuala a oricarui echipament de reglare a emisiilor instalat de constructor, pentru a se verifica daca este complet si într-o stare satisfcatoare si daca nu exista neetanseitati; 2. motorul, si, daca este cazul, turbocompresorul trebuie sa functioneze la turatia de mers în gol încet înainte de începerea fiecarui ciclu de accelerare libera. 3. la începerea fiecarui ciclu de accelerare libera pedala de accelerare trebuie apasata rapid si progresiv (în mai putin de o secunda),dar nu brutal, astfel încât sa se obtina debitul maxim al pompei de injectie si sa se atinga turatia de întrerupere a alimentarii, respectându-se valoarea specificata a timpului de baza; 4. la fiecare ciclu de accelerare libera motorul trebuie ca, înainte sa fie eliberata comanda, sa atinga turatia de întrerupere a alimentarii sau, în cazul automobilelor cu transmisie automata, turatia indicata de constructor ori, daca aceasta nu este cunoscuta, doua treimi din turatia de întrerupere a alimentarii. Aceasta se poate asigura, de exemplu, prin supravegherea regimului motorului sau lasând sa treaca un timp suficient între momentul de actionare si cel de eliberare a pedalei de acceleratie, adica cel putin 2 s pentru autovehiculele destinate transportului de persoane, care au, în afara locului conducatorului, mai mult de 8 locuri pe scaune, si pentru autovehiculele destinate transportului de marfuri având o masa maxima tehnic admisibila mai mare de 3.500 kg. 5. Vor fi efectuate 3 probe de curatire, nu una singura ca pana acum, montandu-se traductorul de turatie si sonda pentru masurarea temperaturii; 6. Cu ocazia efectuarii probelor de curatare se va verifica daca turatia de regulator este corespunzatoare ( adica turatia de mers in gol respectiv turatia max.) Daca este corespunzatoare, se va incepe testul, in caz contrar se respinge autovehiculul pentru nerespectarea conditiilor de verificare impuse; d) Valori limita 1. nivelul opacitatii nu trebuie sa depaseasca valorile limita ale indicelui de opacitate (coeficientului de absorbtie), care sunt urmatoarele: Indice de opacitate (coeficient de absorbtie) maxim pentru: - motoare Diesel cu aspiratie naturala: 2,5 m-1; - motoare Diesel cu turbocompresor: 3 m-1; - Noutate !! o limita de 1,5 m-1 se aplica urmatoarelor vehicule omologate �autoturisme si autovehicule comerciale usoare cu motor Diesel EURO 4; 2. autovehiculele nu trebuie respinse decât daca media aritmetica a valorilor masurate în cel putin ultimele 3 cicluri de accelerare libera depaseste valoarea limita, cu conditia sa nu se înregistreze diferente semnificative ( se accepta pana la aprox. 10% ) între turatiile minime masurate la ciclurile de accelerare sau între turatiile maxime masurate la ciclurile de accelerare. Aceasta medie poate fi calculata ignorând valorile observate care se îndeparteaza cu mult fata de media masurata sau poate fi obtinuta printr-un alt mod de calcul statistic care tine cont de dispersia valorilor masurate; 3. Noutate ! pentru a evita efectuarea de încercari inutile, prin derogare de la dispozitiile lit. d) pct 2, sunt admise autovehiculele pentru care valorile masurate în mai putin de 3 cicluri de accelerare libera ori dupa ciclurile de curatare vizate la lit. c) 5. (sau aplicarea unui procedeu echivalent) sunt mai mici cu 0,5 m-1 fata de valorile limita precizate la lit. d) 1. 4. Noutate ! daca valoarea opacitatii masurate in cadrul primului ciclu de accelerare libera nu este mai mica cu 0,5 m-1 fata de valoarea limita admisa de actualele reglementari pentru autovehiculul testat se continua cu celelalte cicluri de masurare conform softului opacimetrului. Pe listing indiferent de valoarea indicelui mediu de opacitate calculat si tiparit de opacimetru si de ciclurile validate de acesta , se va proceda astfel : se va incerca identificarea a 3 cicluri consecutive pentru care valorile turatiilor minime si maxime masurate nu inregistreaza diferente semnificative intre ele, iar media valorilor indicilor de opacitate masurati pentru ciclurile respective este mai mica decat valoarea maxima admisa de prezentele reglementari, indiferent daca valoarea indicelui de opacitate pentru unul din cicluri este mai mare fata de valoarea maxima admisa pentru respectivul autovehicul. 5. Daca nu pot fi identificate 3 cicluri consecutive care sa poata fi luate in considerare, autovehiculul va fi respins la capitolul poluare. Cam asta e legea. Scuze pentru diacritice. Sursa vwforum.ro Am bold-uit ceea ce era mai interesant. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
b28rdw |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 4 December 05 From: Bucuresti ![]() |
pai, in cazul asta, limitez acasa acceleratia cumva sa nu treaca de 4000 de ture si asta e.
![]() |
--------------------
Renault
Clio II Symbol
LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#8
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu-ti ia noxele.. de regula e de la carburant sigur sau toba sparta.
This post has been edited by brandy_tdi: 4 Aug 2007, 23:20 |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
Eudela5 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 17 July 07 ![]() |
Vrei sa iti zic o treaba
![]() sarim peste mine si toate cele Am fost am facut itp la ei si au turat masina in talpa dar nu am avut prob cu ea 2000 100k KM |
--------------------
Renault
Clio
2000
|
|
b28rdw |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 4 December 05 From: Bucuresti ![]() |
am fost azi-dimineata. am stat vreo 40 de minute la rand cu motorul pornit si stergatoarel pe intermitent. mi-a facut semn ca urmez. nici n-a avut tupeul sa se uite la mine. mi-a zis "v-ati plans ca am turat-o!...". a testat-o din nou dar de data asta mult mai usor. probabil doar pana la cele 4000 de ture ce erau trecute in talon. treaba lor ce au scris in noul bon de noxe, m-am dus in fata sa platesc revenirea 15 ron. mi-a cerut talonul, l-a completat, mi-a lipit un abtibild doar pe numarul din fata, a facut poza, mi-a dat talonul si gata. nu s-a uitat deloc la mine. am scapat. in viata mea nu ma mai duc la astia de cartier. doar amg sau ipso.
numai bine |
--------------------
Renault
Clio II Symbol
LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#11
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Asa..si dupa ce te duci la amg si ipso sau meridian,serus...etc..sa-mi spui si mie pana la ce turatie o duce nenea de la Itp..o sa vezi pe foaie 4800....adica maxim...pana in limitare..
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
CGB |
![]()
Post
#12
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
am mai scris asta. dar reiau.
cand am facut ITP-ul la dci (prin martie parca) am fost initial la service reno. mi-au zis ca trebuie sa mi-o tureze pana la 5000 ture. m-au luat la puricat cu trusa cu extinctoru', sa vada daca nu-s expirate...etc (oricum astea le aveam si erau si valabile). i-am bagat in pi**a masii cu tot cu serviceul lor. n-am mai facut la ei de mila masinii. cum sa-i dea 5000 ture animalele alea. asa ca m-am dus la o statie service de-a petromului, care face si ITP. la cineva cunoscut. i-am dat o mica atentie (inca o data pretul ITP-ului) si gata itp-ul. fara turatii d-astea de mii de ture, fara test de noxe. mi-a facut doar testul de frane. atat. nu zic ca-i bine si corect ce-am facut, dar daca aia in serviceuri is jigodii... fiecare se descurca. asta e romanica. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
hellcat |
![]()
Post
#13
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Off topic: @cristib: Din 2 in 2 post-uri frazele tale sunt pline de termeni ca "animale", "jigodii", "masa", "tacsu"...te rog frumos...sunt discutii unde nu se impun...e doar un sfat, pentru moment, sa nu ma intelegi gresit.
On topic: Pana una alta, daca la dCi si diesel in general asta e procedura la ITP...asta e! Nu sunt inventate regulile de angajatii statiilor ITP...ei acorda o certificare si din acel moment raspund pentru ce-au semnat! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
skkip3r |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 May 07 ![]() |
Nu mi se pare corecta faza cu "atentia". Daca o sa ai vreun incident rutier cat de mic ai sa spui... masina mea este sau era ok. Dar te minti singur.
|
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCI
2004
- cl 01 gic
|
|
saddie |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 4 December 06 ![]() |
FYI
Cand sunteti nemultumiti de un rezultat al ITP puteti sa contestati rezultatul la RAR. Masina este retestata acolo si vi se da rezultatul. In plus calculatorul de la RAR nu se "inchide". Toate datele de la toate statiile ITP se transmit o data pe zi, la sfarsitul zilei de lucru catre serverul RAR, unde intra in baza de date. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1,5 dci, 80 CP, Dynamique, 2006
|
|
b28rdw |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 4 December 05 From: Bucuresti ![]() |
asta cu atentia pentru turatul motorului o inteleg. ii dau dreptate lui cristib. atat timp cu nu folosesc dCi-ul pe post de V12 6000cmc si 7000rpm in mod constant, nu vad de ce sa mi-o calce altii. si nu se produce nici un accident daca am noxe 3,xx in loc de 3 max sau mai stiu eu ce. curios sunt ce indica aparatul la rabele romanesti in panta, sau la autobuzele de 30 de ani. cred ca nu are digiti displayul aparatului pentru valoare
![]() |
--------------------
Renault
Clio II Symbol
LB2E, 2005, K9K-706, dCi, 60kW
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Interesante aprecieri.
Nu stiu care sunt normele si care este procedura corecta dar recent, cu ocazia primului ITP (dupa cel "de nou"), "mesterul" de acolo mi-a spus oarecum intelegator: "- Are de 5 ori mai mare emisia de noxe ... ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() asta inainte de a apuca sa-i dau ceva. In final n-am inteles nimic, am intrebat daca este grav si a reintarit "- Nu va faceti probleme, se intampla uneori din cauza motorinei!" Am luat-o de buna si acum va intreb pe voi, considerand ca aveti mai multa experienta sau cunostinte: era o metoda blanda de a pretinde "atentia" sau era depasit nivelul de noxe dar "merge si asa"? Mi-a dat ITP-ul fara alte comentarii, dar fara recipise ori alte specificatii si n-am mai insistat. De fapt, in toata "cariera" de sofer amator ... lunga ... nu mi-a fost respins nici un ITP, o singura data mi s-a cerut sa platesc "reverificare" sub pretextul ca "Nu va pot da asa ... direct ITP la o masina de 20 de ani!" desi masina era de 10 ori mai buna decat o dacie noua din aceeasi generatie. LE Poate este util sa specific, pentru intelegere, ca eu unul nu am vazut niciodata fum negru in spata, nici macar la rece, dimineata. De schimbat, dupa ce m-am "lecuit" de economie, schimb pe la 3000. De simtit, simt mirosul de esapament, daca deschid portiera, dar nu vad nimic, de-asta nu prea inteleg cum putea fi de 5 ori mai mare. This post has been edited by adi_ar: 10 Aug 2007, 09:53 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Am o intrebare: De ce va e frica sa turati motorul la turatia de limitare?
![]() Doar pentru asta e limitarea, pana la turatia aia motorul poate functiona fara probleme. Eu am fost cu 3 dieseluri la 3 service-uri ITP diferite si la toate m-au pus sa semnez cum ca sunt de acord sa mi-o tureze la limitare, am semnat, mi-au turat-o in limitare, mi-au facut noxele, au iesit ok si gata. Nu m-a deranjat ca mi-o tureaza in limitare, si eu mai fac asa sa mai curat turbina, e sanatate pentru motor. Si, va rog eu, turati-va corect dieselurile, nu mai schimbati vitezele la 2000 de ture, nu sunt dacii sa le omoare turatia mare, ba dimpotriva si ganditi-va ca eu stau in spatele vostru la semafor si la plecarea voastra de pe loc eu raman negru de la mersul vostru "economic". Eu n-am condus multe dieseluri, doar vreo 2 tdi PD de la VW, un 1.7 DTI pe Astra si 1.5 dci pe Logan, dar la toate schimbam vitezele peste 2500 de ture (chiar si 3500) si n-au avut nici pe dracu, inca nu vedea nimeni fum la mine in spate. Daca nu va ies noxele la ITP, luati masina, accelerati progresiv in gol pana la limitare, de cateva ori, pana nu mai iese fum negru pe esapament (daca mergeti subturat, o sa cam iasa), apoi iesiti la un drum intins unde conduceti mai sportiv, cu schimbat la 3500-4000 de ture, sau tinut motorul in turatie mare vreo cativa kilometri, apoi intoarceti-va la ITP si vedeti ce iese. |
--------------------
.
.
.
|
|
leonardo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 22 May 05 From: Bistrita ![]() |
Am trecut si eu ITP-ul,cu turarea motorului in 6 etape pina a primit OK de la aparat
S-a mirat de valoarea mica de 20 ,nu cunosc ce reprezinta,cica 18 este minima la un motor diesel. |
--------------------
Ford
C-Max Ghia
2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
- BN-22-ZZZ
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
La diesel se masoara opacitatea gazelor, deci probabil era o unitate de masura a acesteia
![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
history |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 30 April 06 From: Craiova ![]() |
Pana la urma care este turatia maxima la care se face testarea gazelor la masinile diesel? In certificat este trecuta doar turatia la care se obtine puterea maxima.
|
--------------------
Citroen
C4
2009
- DJ-26-DIN
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Turatia de limitare.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Oare sta cineva de la RAR pe acest forum ?
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#24
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
Eu am facut la AMG. Mi-au spus ca tre sa semnez o hartie (tipizat) cum ca sunt de acord sa imi tureze 5000 ture si ca nu sunt ei responsabili daca crapa motorul. Am stat pe ganduri dar WTF, eram curios de un test d-asta de fiabilitate. Am semnat! Au turat-o un pic fara sonda, sa curete traseul de evacuare. Si apoi i-au dat talpa cu sonda-n coor. A iesit bine dar mi-era mila de ea. Cel mai mila! Oricum le-am dat o mica atentie pentru ca n-aveam stingator si trusa si triunghi (am uitat sa le imprumut de la un prieten care e mai catolic decat papa si le-am si zis ca daca nu ma lasa, ma intorc in 5 minute cu ele)
Next time o fac la un service unde eu hotarasc ce verifica ![]() Apropos la 190km/h are un pic peste 4000 de ture (la 180 fix 4000) asa ca n-ar trebui lasati sa faca cascadorii d-astea la 5000 ture. |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
De ce credeti voi ca se strica ceva daca motorul este turat in limitare cateva secunde?
Si, daca s-ar strica, n-ar intra cumva in garantie? This post has been edited by Laurentziu83: 22 Aug 2007, 15:48 |
--------------------
.
.
.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#26
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(cbr-ica @ 22 Aug 2007, 09:29) Apropos la 190km/h are un pic peste 4000 de ture (la 180 fix 4000) asa ca n-ar trebui lasati sa faca cascadorii d-astea la 5000 ture. Nu-s cascadorii...ne place noua sa ne lamentam... ![]() ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#27
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 22 Aug 2007, 16:47) De ce credeti voi ca se strica ceva daca motorul este turat in limitare cateva secunde? Si, daca s-ar strica, n-ar intra cumva in garantie? Iar daca nu mai ai garantie si crapa turbina cand o tureaza ei la 4800 ture ce faci?...la un diesel mai vechi si cu multi km nu cred ca îi face bine treaba asta... |
--------------------
------
------
------
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ma indoiesc ca ar crapa din atata lucru. Daca ar fi sa crape, m-as felicita ca a crapat acolo, la ITP, si nu in mijlocul campului, cateva zile mai tarziu.
|
--------------------
.
.
.
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
da ce chestie si cu legislatia asta, te pune sa semnezi ca esti de acord (iti asumi raspunderea) sa o tureze la 5000, pentru ce? adica daca pica nu e vine lor ci a ta ca ai semnat.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Total de acord... Este o mare porcarie ce se intampla. Bine ca nu te pune sa semnezi ca esti de acord sa-ti testeze parbrizul la un impact cu... ciocanul...
![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:33 |