Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am trecut cu masina prin balta, ce probleme sa aiba?

marius88
post 25 May 2010, 15:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




excl.gif am trecut cu masina prin balta dupa o ploaie abundenta.sad.gif(cand am iesit din apa motorul s-a oprit.este vb de motorul dci 60 kw.euro 3.sunt intr-o situatie delicata...dupa ce sa oprit am incercat sa-l pornesc imediat .nimic ca si cum nu avea curent ,dupa 10 min a pornit..mergea urat zgomot si avans instabil oscila in jurul 800/1200 rot/min .am ajuns acasa dupa 20 min dupa un drum de 5km .dim am desfacut filtru de aer si era plin de apa..am scos joja si se simte ca ar avea apa in ulei .motoru merge ,porneste bn ,dar dupa 40 sec de la pornire si aprinde martorul de la bujii si incpe sa scoata un fum innecacios si oscileaza tare relantiu .nu am mai pornit-o .nus exact ce sa fac .pot sa plec cu ia la service sau motor compromis? ast rps de la cei care au idee ce trebuie sa fac si ce sa intamplat.multumesc


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 May 2010, 15:58
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai in cel mai nefericit, dar si cel mai probabil caz ai strambat una sau mai multe biele.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 May 2010, 16:00
Post #3


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Schimba ulei filtre tot si spera ca R19 e prea pesimist


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 25 May 2010, 16:09
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




rog mult de tot sa ma ajutati si pe mn ,iar cine sa confruntat cu asta sa-mi lase si mie mail exact cu ceea ce a facut in situatia asta!multumesc


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 May 2010, 16:11
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cum altfel sa fi ajuns apa in ulei?
marius88, forumul exista pentru a se raspunde aici, pentru ca problemele si raspunsurile date sa ramana scrise si pentru alti ghinionisti care vor trece prin balti prea mari.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 25 May 2010, 16:15
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




vreau sa sper .ca in iarna am schimbat si injectoarele dupa 6 luni de chin ,masina fff fiabila 200000km.fabricatie fr.dupa ce am facut afacere cu un tip .sau dus .gresala mea in rest distributie schimbata la 179000km.si atat urmeaza discuri si ceva bucsi cred si flansele la amortizor .si ink ceva merge greu si volanul dar nu de acum..in schimb cat o sa ma coste distractia in apa si in ce consta .asta vreau sa stiu:((
am innebunit

25 May 2010, 16:17:
intleg ..dar sunt in presesiune si am o gramada de facut pt fac .nus cat timp mai am sa ma ocup de problema asta.dar sper sa nu fie legata de distributie sarita .biele strambe ,rupte si garnitura chiuloasa .si etc.


This post has been edited by marius88: 25 May 2010, 16:17


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 25 May 2010, 16:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Nasol moment, sigur era vorba doar de o balta de ai filtrul de aer plin cu apa?
Cred ca cea mai buna solutie e platforma (sa nu agravezi situatia) si service.
Vei afla singur cat de costa distractia.


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 May 2010, 16:25
Post #8


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Iti intelegem problema ... dar cred ca s-a explicat destul de clar nu crezi ? (plus ca ... te rugam sa citesti regulamentul pentru a scrie corect in posturi). Daca aveai apa "peste tot" ... schimba ulei + filtre si roaga-te sa fie doar atat ... preturi ? o revizie normala. Mai mult de atat ... trebuie sa vezi ce s-a intamplat "mai rau" si apoi preturi.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 25 May 2010, 16:35
Post #9


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




eu nu inteleg prin ce balta ai trecut ca eu nu ma feresc de balti care ajung la teava de esapament si n-am avut astfel de probleme pana acum blink.gif


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 25 May 2010, 17:09
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




da imi cer sqz...balta era pana la nr.de inmatriculare ..am venit poate un pic cam tare dar nu cred ca mai era o dacie in fata si a ramas si aceasta ...problema ca a tras apa pe la tubul de aer si adusa in filtru ca nu mai am aparatoarea de plastic la aripa dreapta a zburat pe autostrada la 170km/h
.concret as vrea sa stiu exact ce se-n tampla in astfel de situatii .pt ca ma gandesc serios sa remediez problema cu un alt motor decat sa-l rectific pe asta cu supape segmenti si biele si mai stiu yo ce zice ala de la service .am sunat la renault .si au zis ca imi trimit o platforma si ca e grav .asa au zis si cu injectoarele si nu a fost ca iei pt inject imi cereau 1200 lei\mult blink.gif


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 May 2010, 17:18
Post #11


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ti-am spus ce se intampla - prin admisie ajunge apa in camera de ardere, iar, cum lichidul este relativ incomprimabil, ceva cedeaza - de obicei biela.

Rezultatul este:

Bent Rod_full.gif


QUOTE
What causes bent push rod?
In: Pontiac Transport [Edit categories]
[Improve]

one cause could be hydro-lock. i.e. a cylinder full of fuel, which would be caused by a plug not firing repeatedly (filling it with unburned liquid fuel). this would be a bad coil, plug, plug wire, distributor cap or rotor, ect...

another cause could be pre-ignition. a cylinder firing when it is in the wrong part of its stroke, thereby causing the explosions "up-force" to fight either the valves attempt to open, or forcing a not fully seated valve closed. this would be caused by the timing being off its mark, though your damage would be more wide spread as it would effect multiple cylinders unless this is a single cylinder engine.

also, it could be caused by a stuck lifter, though that would ultamately lead to one of the 2 above causes.

there could be other causes, but thats the most likely 3 (short of a bad cam, broken timing belt/chain, ect...).


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 May 2010, 17:18
Post #12


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ai fost la un service pentru o diagnosticare ? - care e rezultatul ?
Noi ti-am spus parerile noastre ... cum ai vrea sa iti spune ce s-a intamplat exact daca nu am vazut masina nu am desfacut motorul ?
Totul e probabil si posibil ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 25 May 2010, 18:18
Post #13


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




se pare ca ai facut soc hidraulic...este destul de grava situatia...sper sa o rezolvi si data viitoare sa ai grija prin ce "balti" intrii


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 25 May 2010, 18:53
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




ai casco la masina? ca eu de exemplu am casco full care acopera si partea aceasta cu baltile.adica dau in balta si mi se strica motorul plateste caso


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 25 May 2010, 19:06
Post #15


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




din cate stiu casco nu se baga la astfel de daune...poate in caz de calamitati naturale,cand iti gasesti masina avariata din cauza apei dar nu ca ai intrat tu cu masina in apa


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 25 May 2010, 19:11
Post #16


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Este o clauza optionala la casco: "patrunderea in zone inundate".


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 25 May 2010, 19:46
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




nu am casco si la service inca nu am ajuns .sper sa o rezolv in week-end am mai citit si pe alte forumuri si am gasit ca la astra a patit cineva asa si sa rezolvat doar cu un dublu schimb de ulei.am sa incerc asta intai pt ca nu vreau sa platesc aiurea .tot ce-mi da speranta este ca la pornire masina merge perfect la fel ca innainte de ...balta ..si cum se aprinde martoru de la bujii incepe probl .la 40.50 sec dupa start!
va tin la curent..acum masina am lasat-o la tara.in week-end merg sa vad despre ce este vb


25 May 2010, 19:54:
oare sunt singurul posesor de clio dci care a patit asta? sunt dezbatute atea probleme dar asta nu:D..cred ca de la lipsa aparatorii si de la vitza am patit doar yo asa!norocul meu dar cu o zii in urma ma prins si radar de tip nou in localitate ...82km/h


This post has been edited by marius88: 25 May 2010, 19:54


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 May 2010, 21:57
Post #18


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.385
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Tare ma tem ca R19 are dreptate... si ca nu o rezolvi nici cu 10 schimburi de ulei.... du-te la un service nu o mai taragana... si nu o mai pornii... ca faci buba mai mare...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 25 May 2010, 23:41
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... sigur ai cel putin o biela indoita ... nu esti singurul caz, fiind destui care cred ca masina lor e cea mai tare "barca" ...
... cred ca mai ieftin iesi daca iti cauti alt motor deja ... o reparatie sumara fiind undeva in jur de minim 4000 lei ...
...observatie statistica de luat in calcul: inclusiv simeringul de palier arbore cotit este afectat de socul termic in astfel de cazuri ... (ceea ce implica d/m cutie-ambreiaj-volant) ... (se observa in general la 2-3 luni de la trecerea prin apa mare) ...



Bafta!


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 26 May 2010, 07:57
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




La problema cu baltile conteaza daca e pe benzina sau diesel?


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 May 2010, 08:13
Post #21


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.385
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Orice motor in care ajunge apa se buleste.... indiferent de carburant..... cine crede ca are amfibie se insala.... si reparatia costa..... din pacate....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 May 2010, 08:51
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Si.... cam cat de adanca era balta aia? Pana la capota?
La 1 m adancime nu cred ca se poate numi balta.
Oricum a ajuns apa si pe la senzori, contactori electrici..... Cel mai bine e sa mergi la un service.

This post has been edited by $$ilvviu: 26 May 2010, 08:52


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 26 May 2010, 11:12
Post #23


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




A scris ca balta era pana la numarul de inmatriculare si nu avea nici aparatoare...
Eu am intrat accidental cu masina intr-o balta care ajungea pana la bandoul de pe usa si a trecut un carnat cu jeep-ul pe langa mine si valul de apa a ajuns pana la geam dar totusi nu am patit nimic. Daca trebuie sa mergi cu masina prin astfel de balti atunci mergi incet, cat se poate de incet si spera ca nu se intampla nimic.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 May 2010, 12:21
Post #24


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.385
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(RaduNG @ 26 May 2010, 12:12)
Daca trebuie sa mergi cu masina prin astfel de balti atunci mergi incet, cat se poate de incet si spera ca nu se intampla nimic.
*




Corect .... atat timp cat motorul nu trage apa in loc de aer.... si masina are o turatie corespunzatoare ca apa sa nu poata sa obtureze evacuarea...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 26 May 2010, 12:35
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




multumesc pt sfaturi ..am sa vad ce rezolv in week-end si am sa postez ce am rezolvat dak rezolv.sad.gif


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 1 Jun 2010, 16:13
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




am facut schimbul de ulei .nu am gasit apa in ulei .am pus alt ulei si motoru face la fel ..doar ca se stinge si se aprinde martoru de la buji.cred ca merge in 3 pistoane cam asa sunt simtomle..as vrea sa stiu dak cunoste-ti de unde pot sa fac rost de un motor la fel mai ieftin sau dak se poate modifica tot sist .sa trec la un motor benzina..si ce costuri ar ridica asta! multumesc mult

ATENTIE: limbajul de tip irc ... sh tz k ... este interzis prin regulament

This post has been edited by cmandrei: 1 Jun 2010, 16:18


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 1 Jun 2010, 17:23
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... sa transformi auto pe bezina este costisitor si necesita foarte multe alte piese suplimentare, altele decat motorul (exemplu calculator injectie, volanta, modificari sau inlocuire cablaje electrice, suporti, senzori, s.am.d.)

... ramane sa incerci ori din Italia, Germania, centre dezmembrari auto din tara (prin Focsani aducea chiar unele motoare aproape noi de Renault, vezi eventual daca raspunde la office@dezmembrariautomond.ro sau 07236460580); sau auto dauna totala din parcurile asiguratorilor eventual;... sau search pe forum, vezi
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=63325&hl=dezmembrari#
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=171...hl=dezmembrari#
etc


... dar incearca oricum mai intai cu un mecanic bun sa dai cel putin chiulasa jos sa vezi cat de grava e problema ...

This post has been edited by TRANCA: 1 Jun 2010, 17:33


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 2 Jun 2010, 09:38
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Eu zic sa incerci sa verifici sistemul de alimentare. Poate a ajuns ceva apa in rezervor, implicit in filtre(motorina). Daca porneste si se comporta normal nu cred ca sunt probleme interne in motor.


--------------------
renault espace - bulgariax4 2.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Jun 2010, 10:00
Post #29


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




N-avea cum sa ajunga apa in rezervor.
Are o biela stramba.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 4 Jun 2010, 17:14
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




am verificat apa in filtru ,nu este vb de data asta are 9000km filtru si nici strop dupa reparatia de injectoare la bosch car service .la 10000 ma asteapta la revizie pt garantia de 1 an:(. daca desfac chiuloasa .trebuie garnitura si toate cele si ajungi lejer pe la 600-800 ron doar sa ma aflu in treaba..e aproape juma de motor sh.am sa incerc sa caut unul...ma gandesc sa mai incerc sa curat egr si turbo..pt.verificare de apa..dar nu prea stiu inca cum sa procedez .ast sa ma mai informez.pana atunci orice parere ,sfat sunt bn primite.multumesc si tin sa salut pe toata lumea care incearca sa de-a o mana de ajutor..apropo..nici odata nu voi mai detine renault...ii strica service-ul .e dublu fata de cat e masina si nu se merita! de fiabilitate la dci orikum jos palaria.motoru mergea impecabil la 200000 dar impotriva apei nu ai ce sa-i mai faci!:(

4 Jun 2010, 17:17:
stie cineva daca sa verific distributia putea sa sara de la pct si sa fie asta o probl? dat socului termic ?scoate mult fum practic daca merge in 3 nu are de ce sa scoata fumul asta asa de gros


This post has been edited by marius88: 4 Jun 2010, 17:17


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 20:18
Dacia