Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am trecut cu masina prin balta, ce probleme sa aiba?

cip31
post 5 Jun 2010, 17:09
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Verifica si distributia. Dar daca a sarit de la punct, de obicei nu scapi fara supape deformate si pistoane lovite.


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 5 Jun 2010, 20:12
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




nu mai zice nimeni nimic???sad.gif(


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 5 Jun 2010, 20:25
Post #33


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




QUOTE(marius88 @ 4 Jun 2010, 18:14)
stie cineva daca sa verific distributia  putea sa sara de la pct si sa fie asta o probl? dat socului termic?
*



se cheama soc hidraulic...si eu zic sa nu mai astepti nimic...fa tot posibilul sa nu o pornesti DELOC...


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 9 Jun 2010, 13:32
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




soc hidraulic .....de unde atat poate soc termic ...dak tot ai idee de cea ce se intampla intr-un motor ..nu m-am hotarat sa desfac motoru....nu am un mecanic atat de bun sa stiu ca merita sa fac asta...in schimb as vrea sa stiu .dak a tras apa pe la filtru de aer ....apa unde ajunge prima data in capu pistoanelor ?sau in turbosuflanta? nu am idee exact .azi am pornit masina si surpriza a pornit sa fixat la 800 rot/min si cca 2.30 min nu sa aprins martoru de la buji .si nici o modificare in avans .a stat constant.in schimb a scos fum dens ,urat mirositor si de culoare albastru inchis .ca si cand ar arde cu apa .sa fie apa in egr sau in turbo? ma gandesc ca biela sau nus ce piston ar afecta mersu motorului ..pana nu incerc sa ma apropii exact de cauza nu am sa desfac motoru !!! as ruga sa posteze un mecanic cu serioase cunostiinte..care este circuitul aerului prin toate cele ..ca de filtru nu avea cum sa treaca apa pur si simplu au trecut vapori ....iar la temp..respectiva cred ca sau evaporat instantaneu.cand am schimbat uleiu nu era alb si nici spuma nu facuse..oare sa fii tras prin tubulatura de la intercooler? ast mai multe pareri .nbu doar biele strambe ...bun si dak sunt strambe, motoru mai merge rotund?
am mers 10km de la blata pana acasa in sarcina ..nus despre ce este vb si am mers 50km in speranta ca se usuca si gata!banuiesc ca spargea blocu la biele sau piston bulit! multumesc


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Jun 2010, 13:43
Post #35


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.386
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Turbina prima data si dupa acea direct in capul pistoanelor.....


Marius ti s-a explicat mai mult decat clar.... acuma ca tu vrei sa intelegi bine... daca nu iarasi bine.... ramai cu speranta ca este totul ok...... ei bine nu este asa.... motorul tau este bulit.... acuma fa cum crezi.... roag-o sa-si revina sau gaseste un mecanic priceput.... sfatul meu este sa nu o mai pornesti pt. ca risti sa scoti si mai multi bani din buzunar prin stricarea altor componente care poate ca acum sunt ok...


FUm albastru= consum de ulei..... trage singur concluziile...

This post has been edited by cj98czh: 9 Jun 2010, 13:49


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 9 Jun 2010, 14:31
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




bun si dak intra in turbina ...aceasta este racita permanet cu ulei ..deci soc termic se putea produce la turbina ..odata amestecat apa cu uleiul din turbina nu are cum sa mai ajunga apa in capul pistoanelor? nu? asta incercam sa aflu ! sau ceva de genu .dasta ma intereseaza principiul exact .pt k dak nu ajunge direct in capul pistoanelor nu are cum sa se produca soc termic in compartimentul motor
!


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Jun 2010, 14:50
Post #37


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.386
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Turbina este racita cu ulei... este dar la nivelul axului.... adica intre partea unde trage aer si cea pe unde ies gazele..... daca trage apa in loc de aer.... direct in capul pistoanelor ti-o trimite....

In tubina nu se amesteca aer cu ulei si nici ulei cu gaze de evacuare.... decat daca turbina este uzata...

http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger

This post has been edited by cj98czh: 9 Jun 2010, 14:51


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 9 Jun 2010, 15:11
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




ok multumesc de sfat ..

9 Jun 2010, 15:18:
dar de supape stii ceva?


This post has been edited by marius88: 9 Jun 2010, 15:18


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Jun 2010, 15:23
Post #39


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.386
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai pe la supapele de admisie ajunge apa in capul pistonului....

Cauta un service bun si apuca-te de treaba.... pagubele nu au cum sa le stii decat cand se desface motorul.... trebuie luate problemele pe rand.... si poate ai o surpriza placuta sa nu ai o paguba mare.... dar oricum nu-l mai pornii...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 10 Jun 2010, 10:36
Post #40


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Daca ai biela cumva indoita este de la socul MECANIC, nu TERMIC. Confunzi.

Soc termic inseamna cand apa rece se atinge brusc de o componenta foarte fierbinte si o raceste brusc. ALa este socul termic si se poate manifesta prin fisurarea sau crparea componentei care a fost racita brusc.

Socul mecanic este cel care-ti indoaie biela, pentru ca daca ai tras apa in piston, biela il impinge in sus ca sa faca compresia, dar apa din el nu se poate comprima asa ca forteaza biela care poate sa se indoiae. Ala e socul mecanic.

Desi sper din tot sufletul sa ai biela OK, eu zic sa asculti ce zice colegul CJ98CZH.
Nu o mai porni si du-te cu ea la mecanic. Chiar nu are rost sa strici mai multe in speranta ca se va repara singura.....


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 16 Jun 2010, 15:58
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




nu am mai scris nimic pe forum ...acum vine un mecanic sa pun testeru sa vedem care sunt erorile ..problema asta am mai intalnit-o si fe forum bmw.si cineva zicea ca a fost vb doar de turbina .care a necesitat reconditonare .iar altcinva o bila .depinde de noroc ma rog la D-zeu sa fie altceva decat motoru .ca nu am gasit apa in el
! intr-o ora asa -2 am sa postez erorile si ce coduri mai apar acolo sper sa fiu ajutat de voi cei de aici cu .indentificarea erori dupa cod!!!multam

16 Jun 2010, 16:36:
erori aparute ..105 E si 1078..prima defectiune cilindru 1 .si a 2 semnal la sistemu de franare defectuos
sad.gif

16 Jun 2010, 16:39:
vreau si eu linkuri unde pot gasii preturi pt .biele .garnituri si toate cele la motor!


This post has been edited by marius88: 16 Jun 2010, 16:39


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 16 Jun 2010, 16:53
Post #42


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Link-uri cu preturi pentru asa ceva nu cred ca vei gasi (pe site-uri in romania). Dar poti accesa sectiunea Anunturi si ii poti intreba pe cei care au topicuri pentru vanzare piese auto despre ceea ce te intereseaza.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius88
post 12 Jul 2010, 17:36
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 May 10




SALUT!!
biggrin.gif
nu am mai postat nimic pt k nu am mai avut timp de clio.as dori o informatie legata de masina din semnatura .rog moderatori sa ma ajute kat mai rpd ,pt asta.am desfacut motoru dupa ce am pus testaru si era biela de la pistonu 1 stramba bn.acum intrebarea mea este :1-se potriveste orice biela de 1.5dci difera .in fct de puterea dezvoltata?
2:cine ma ajuta cu o biela buna si pret accesibil!dar rog sa aflu dak se poate sa stiu exact dak merge ,reparatia o fac cu un mecanic bunicel .dar nu cred ca el imi va zice sincer pt ca nu -l cunosc prea bn .multumesc


--------------------
renault clio 2002 dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 12 Jul 2010, 18:59
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Cred ca o vacanta mica te-ar prinde foarte bine, poate te imprietenesti putin cu regulamentul.


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scanman78
post 27 Jul 2010, 21:50
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 July 09




eu

This post has been edited by scanman78: 27 Jul 2010, 21:52


--------------------
renault clio symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelus_ionut
post 28 Jul 2010, 09:35
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 8 March 10






Esti cumva student la Politehnica ca s a mai discutat odata problema asta tot pentru un clio??

This post has been edited by stelus_ionut: 28 Jul 2010, 09:38


--------------------
Renault Clio - IL-21-CSM 2003 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 09:37
Dacia