Noul Megane 2, Va place?
![]() ![]() ![]() |
Noul Megane 2, Va place?
danuzz |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 6 May 04 ![]() |
|
||
-------------------- M II Bicorp, 1.5 dci, 80 CP, xenon, clima
|
|||
Solon |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu siguranta o gramada de optionale or sa fie scoase pentru piata noastra.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#63
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(cornel_t @ Jan 3 2006, 09:45 AM) Probabilistic fulia defazoare s-a stricat mult mai rar decat flansele, asa ca eu nu m-as hazarda sa zic ca e o "boala comuna" multumesc ptr raspuns, cornel! ideea e ca flansele sunt recunoscute ca boala acestei masini.. si nu te deranjeaza inafara de zgomot la nimic, poti ajunge cu ele la destinatie. in schimb, motorul, daca nu mai merge bine e mult mai nasol.. vom vedea daca la motorul de 110CP care va fi pus pe "noul" megane au scos acest VVT... |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Solon |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Boala, neboala se pare ca in ultimul timp exista din ce in ce mai putini oamnei care se vaita de aceasta problema.Oare au remediat problema din fabrica?
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(strumfuadi @ Jan 3 2006, 12:51 PM) vom vedea daca la motorul de 110CP care va fi pus pe "noul" megane au scos acest VVT... Mai degraba cred ca cei cativa CP pierduti se reflecta in norma de poluare Euro 4, si VVT va ramane in continuare ca e ceva benefic pt motor. |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
sorin |
![]()
Post
#66
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
La diesel se cresc puterile ca sa satisfaca o norma superioara de poluare,la benzine se scad?care este logica?
_________ 1.9 dCI |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#67
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
nu creste puterea ptr a satisface norme de poluare, o cresc ptr marketing.
normele sunt satisfacute folosind FAP.. ![]() |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
sorin |
![]()
Post
#68
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Strumfu,de fapt intrebarea a fost,de ce nu cresc puterea si la benzina,de ex. 120 cp?FAP-u este filtrul de particule din cate stiu eu.
________ 1.9 dCI |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#69
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
da, este vorba de filtrul de particule.
de ce nu o cresc? fiindca nu prea pot sa o creasca la un motor atmosferic.. la diesel, toate fiind turbo acuma, e mai simplu sa'i cresti puterea crescand presiunea turbinei. si la un motor turbo pe benzina i se poate ridica puterea imediat in acelasi fel. dar la motoarele atmosferice nu, puterea o poti ridica doar prin cresterea compresiei => din ce in ce mai pretentioase la calitatea benzinei. neavand turbo, nu poti creste cantitatea de aer care intra in cilindrii.. la motoarele supraalimentate (turbo dar si cele supercharged) aceasta cantitate de aer poate fi crescuta si altfel sta treaba.. gandeste'te pe de alta parte la motorul honda de 2l atmosferic care este pe S2000. are 240CP din 2l, perfect atmosferic. asta ca sa'ti dai seama ce poate un motor pe benzina cand inafara de emisii nu prea mai conteaza nimic (consum, calitatea benzinei, etc) |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
morph |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Sunt asa de multe variabile la dCi de marire a puterii motorului ca nici nu stii la care sa umblii mai intai. (turbina, intercooler(mai eficient), presiune in injectoare etc.) Si pacalirea ECU-ului duce la un surplus de cp, cu ajutorul unui powerbox (care probabil e analogic) poti obtine din cal armasar
![]() M-as mira ca un mecanic (care in 99% din cazuri da pronosticuri gresite daca nu s-a mai intalnit cu defectiunea respectiva de cel putin doua ori) sa stie el ca Renault scoate fulia ca e problematica si d-asta are motorul 110cp. strumfuadi, cu flansele alea da-mi voie sa fiu sceptic. Nu este o boala a acestei masini. Chiar daca topicul despre flanse are 17 pagini, bag mana in foc ca din 1600+ de membri ai forumului, nici macar jumatate dintre ei nu au avut aceasta problema localizata in Romania. |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
Solon |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Au fost si oameni care au avut probleme,dar oricum sunt si multe impresii postate.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Fanu |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE ideea e ca flansele sunt recunoscute ca boala acestei masini.. si nu te deranjeaza inafara de zgomot la nimic, poti ajunge cu ele la destinatie. in schimb, motorul, daca nu mai merge bine e mult mai nasol.. vom vedea daca la motorul de 110CP care va fi pus pe "noul" megane au scos acest VVT... In primul rand am stat si eu de vorba cu un tehnician adevarat si mi-a spus ca cei care au avut probleme cu flansele au avut o problema de zgomot. Nu a existat nici un alt efect asupra masinii decat zgomotul neplacut la gropi. Am avut un Megane Bicorp Pack Authentique 1.5 cu care am mers 40.000 km. N-am avut probleme cu nimic Am un altul acum, tot Pack Authentique 1.5 cu care am 8.500 km. Nici un zgomot, nici la interior, nici la exterior. Masina e beton. Motorul de 1.6 are 110 CP datorita trecerii la Euro 4. De fapt sunt 112 sau 113, dar se pare ca s-a ajuns la nivel european la o conventie sa anunte cifra de 110 CP. Noul Megane va fi si in Romania in februarie. Atat am putut afla de la dealer. |
-------------------- Megane II.2 Bicorp Confort Expression 1.5 dCi 100 - Bleu Extreme
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#73
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(Fanu @ Jan 4 2006, 11:02 PM) In primul rand am stat si eu de vorba cu un tehnician adevarat si mi-a spus ca cei care au avut probleme cu flansele au avut o problema de zgomot. ma refeream la flansa care antreneaza axul cu came de pe admisie. face parte din sistemul VVT. tu te referi la flansele de la amortizoare si asa este: inafara de zgomot nu au efect asupra sigurantei, etc. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Fanu |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Din cate am inteles nu a fost o incidenta de defecte pe variatorul de faza al distributiei.
In schimb la Fiat sau Alfa Romeo schimbi unul la 20-30.000 km. Am avut un Stilo. Iar noul Megane va avea cadrane de bord pe fond bleu, ca la Scenic. |
-------------------- Megane II.2 Bicorp Confort Expression 1.5 dCi 100 - Bleu Extreme
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#75
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
defineste'mi, te rog, ce vrei sa spui prin "incidenta de defecte".
nu s'a intamplat niciunul sau nu a fost o "epidemie" de asemenea defecte? ai inside informations? oricum, ideea e ca au aparut semnalari ale acestei probleme si aici pe forum si pe un forum englez.. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Fanu |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu n-am auzit pe nimeni cu 1.6 sa se planga de asa ceva. Nici zgomotul specific - tzacanit de tacheti ca la diesel - nu l-am auzit pe vreun Megane.
Eu sunt patit cu Stilo, asa ca stai calm... Megane e super masina. ![]() |
-------------------- Megane II.2 Bicorp Confort Expression 1.5 dCi 100 - Bleu Extreme
|
|
nashu |
![]() ![]()
Post
#77
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 27 December 05 ![]() |
m3 seamana cu conceptul zoe
![]() |
--------------------
renault
megan sedan
1.5 dci 80 cp renault megane sedan 1.5 dci 80cp comfort privilege 2005
mazda3 gt navi 110cp diesel range rover sport amd tuning renault laguna 2 2.0 T peugeot 307 1.6 hdi 110cp full 2005 skoda octavia rs fulloptions 2005 renault grand scenic comfort privilege 2.0 16v,jante17",piele,xenoane..alea,alea >>>> the good father <<<< |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 13:51 |