Dura Lube - sau alti aditivi, pro sau contra?
![]() ![]() ![]() |
Dura Lube - sau alti aditivi, pro sau contra?
cj98czh |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ulei de calitate, si aici ma refer la ULEIUL RECOMANDAT DE PRODUCATOR (nu altele, poate mai performante)+pornirea si incalzirea corecta a motorului rece sunt suficiente pentru a mentine un motor in stare buna.
Incercarea de a pune uleiuri de la cine stie ce nave spatiale si cine stie ce aditivi, de cele mai multe ori au stricat motorul. Prefer sa stiu ca o segmentez la 150 de mii de km in loc de 200 de mii, decat sa ma gandesc ca aditivul poate reactiona cu diferite componente din ulei, poate forma pasta sau piatra si sa-mi blocheze canalizatiile de ungere. Stiu suficiente cazuri de motoare tratate in acest fel la care gaseai in motoare mal peste tot, mai lipseau broastele. La ce bun atunci? @VladL: la tine Duralube a compensat uleiul destul de prost facut de Lubrifin, de asta ai fost multumit. Un ulei recomandat de producatorul masinii e cel mai bun. Producatorul a creeat zeci de motoare, a testat tot atatea tipuri de uleiuri, pana a ajuns la cea mai buna reteta, a montat motorul pe masina cu recomandarea de a folosi uleiul cutare, ulei cu care motorul ofera performantele din cartea tehnica. De ce sa reinventam noi roata? This post has been edited by Laurentziu83: 15 Dec 2006, 15:53 |
--------------------
.
.
.
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#63
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Poate imi explica cineva cum faceam fara dura lube 60 km cu baia de ulei goala...
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Duralube e un TRATAMENT PENTRU MOTOR.
Nu stiu cat e de adevarat sau nu, insa Duralube e o solutie ce trateaza chimic piesele metalice din motor, in sensul ca se impregneaza pe acestea, eliminand rugozitatile microscopice si, reducand frecarea in motor pe acest principiu. Functioneaza pe acelasi principiu cu al uleiului, diferenta este ca "se lipeste" de acesta, nu se scurge. |
--------------------
.
.
.
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#65
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Sint de acord,asta e si parerea mea,este un CONDITIONATOR de metal.
Totusi,daca nu e bun,eu l-am pus la 8000km si la 50000am spart baia,cum de a mai mers motorul atitia km? Eu nu zic sa puneti sau sa nu puneti...am explicat ce mi s-a intimplat. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#66
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(VladL @ 15 Dec 2006, 08:50) si avea intr-a 5-a la 3000rpm 115km/h Asta nu depinde de ulei ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@ghetau dan:
De acord, ajuta motorul sa nu se gripeze imediat la asa ceva, insa nu poate face minuni. Daca ar face minuni, producatorii ar scoate baile de ulei din dotarea masinilor si ar pune una mica, in care sa torni 2-300 de ml de duralube si cu asta basta. Totusi nu fac asta, deci pentru un motor, daca vrei sa ai viata lunga cu el, pui uleiu recomandat de producator. In schimb, am mai zis si mai sus de ce nu recomand duralube. Duralube mergea la dacie si la oltcit, carora le puneai ulei prost romanesc, de le segmentai la 60-70 de mii de km, intr-adevar, la astea un duralube era o minune. La noi insa, riscurile sunt prea mari pentru a compensa o uzura mai redusa. Am mai zis, prefer sa segmentez motorul la 150 de mii in loc de 200, dar sa fiu linistit ca am uleiul bun in perioada asta. |
--------------------
.
.
.
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#68
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Imediat insemnind peste 60 km ...cel putin...
![]() Nu stiu ce ar face producatrii,se merge pe ideea de globalizare pentru a scadea preturile de fabricatie,in acelasi timp uneori se observa si o scadere a calitatii. Producatorii ar vrea sa vinda cit mai multe piese noi iar daca cele de pe masini nu se strica... Eu nu am pus dura-lube si imediat am spart baia...au trecut vreo 2 ani si cca 40000km timp in care am facut 5 schimburi de ulei. Pareri vor fi pro/contra mereu.Eu asta am patit,asta va zic. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
N-am inteles. De ce s-a spart baia? Lipsesc ceva date din ecuatie.
|
--------------------
.
.
.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#70
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ce importanta are? A lovit-o probabil. Ideea era ca a ramas fara ulei.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#71
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Corect,pur si simplu era masina incarcata,mergeam pe drum de tara (viteza cca 30) si a lansat exact pe un dimb...s-a fisurat exact linga busonul de evacuare al uleiului.
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
som3boy |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 March 07 ![]() |
Deci DL nu este aditiv de ulei ci de motor , are un strat protectiv de teflon ce se pune pe camasi , pistoane , etc si ajuta f mult la pornirea la rece.
Este un produs asemanator numit Xceramic , eu am un tico din 2001 si imi cam manca ulei de cand am pus Xceramic consumul de ulei a scazut f mult , iar un prieten are un mercedes 124 caroseria , diesel si ii batea un tachet cum a pus Xceramic nu s`a mai auzit nimik si a mai mers vreo 40.000 km cu motorul pana sa vanda masina. Eu personal la o masina cu motorul sub 100.000 de km nu as pune nici un aditiv , ci recomand un ulei bun (Elf, aral, castrol , mobil ) si filtre de calitate (Mann sau Mahle) si bineinteles sa fie schimbate la timp si nu ve`ti avea probleme cu motorul. |
--------------------
Daewoo
Tico
2001
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#73
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
DL nu e aditiv de ulei/motor ci e conditionator de metal si nu contine teflon.
Nu te gindi ca nu punem uleiuri si filtre de calitate...facem o proba?Goleste baia si mergi 60 km fara ulei si o sa vezi la ce e bun DL...SI MASINA A MAI MERS DUPA AIA CCA 50000KM!!!\ PS mi s-a intimplat mie la 50000km dupa ce pusesem DL la 8000... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
som3boy |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 March 07 ![]() |
Sunt persoane care nu pun ulei cu specificatia ceruta de constructor si iau filtrele cele mai eftine (italiene sau turcesti ) chiar daca diferenta de bani nu este f mare, stiu pt. ca lucrez in domeniu , la un mag de piese auto de import.. si desi le explic care ii diferenta dintre un ulei sintetic, mineral sau semi-sintetic , il aleg pe cel mineral pt. " ca tot ulei ii" eu le dau ce vor ca doar is banii lor..
Chiar azi am vazut ca filtrele Mann se fac si in China , nu numai in Spania... |
--------------------
Daewoo
Tico
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 00:16 |