Dura Lube - sau alti aditivi, pro sau contra?
![]() ![]() ![]() |
Dura Lube - sau alti aditivi, pro sau contra?
Nicotine |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|||
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#32
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
aici era vb de aditiv de motor in spetza ulei si anume DURA LUBE care in mare nu este aditiv ci reconditzioneaza metale... e solutzie pe baza de teflon... la injectoare singurul lucru care are efect este curatzarea cu ultrasunete...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
Nicotine |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca DURALUBE era sfantul graal pt motoare nu crezi ca toti producatorii de uleiuri nu scoteau si ei propria lor versiune a formulei magice Duralube? Hai sa fim seriosi.
Deci nu bagati prostii in motoare ci numai sa incercam urmatoarele sfaturi : - ulei bun - schimbat la timp - un pic de cox din cand in cand Si merge asa Oricum eu nu dau 190 ron pe un flacon de DURALUBE nici sa ma impusti. Bine daca aveam o petarda de passat la 300 000 km reali si o aranjam pentru vanzare tot m-as fi candit de 2 ori daca bagam 190 ron in ea. Mai bine o spalare de tapiterie si un polish de banii astia This post has been edited by Nicotine: 29 May 2006, 20:15 |
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#34
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- asa cum pepsi sa straduit decenii sa cloneze formula/reteta de la coca-cola si a sfarsit prin asi dezvolta propria formula secreta asa si Dura Lube... nu contine sfantul graal dar este o formula care nu a putut fi copiata 100%... a fost o incercare dar care a fost departe de dura lube... Slick50 produs de nemti, cat despre producatorii de uleiuri... aici ar fi o polemica intreaga... toti marii producatori de uleiuri au recunoscut calitatile de reconditionarea metalelor a lui Dura Lube... si in plus ei produc uleiuri destinate ungerii pieselor metalice aflate in miscare... nicidecum produse care sa reconditioneze metale, aici incurci borcanele... asa cum multi incurca aditiv cu Dura Lube... de fapt multi nici nu stiu ce reprezinta un aditiv din punt de vedere chimic, oricum ar fi de preferat sa vb la acest topic din proprie experienta daca se poate si nu paralelisme de genul sfantul graal etc
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
SorinN |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Am aproape 9000 km de cand am pus Dura Lube in motor. Am mai scris pe forum ca am probleme cu motorul care papa ceva ulei. Nu spun ca imi consuma mai putina benzina, e mai silentioasa si mai nervoasa pt ca nu e asa... la consumul de ulei insa... chiar consuma mau putin, nu exagerez dar cred ca a scazut cu cel putin jumatate.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#36
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
placebo...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cmandrei |
![]()
Post
#37
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
R19/16v eu am folosit mult timp astfel de solutii ... la R5 adevarat si nu dura lube ci 2+2 ... dar clar mergea mai rotund motorul ... zgomot mai mic, porniri mai usoare la rece ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
R19/16v |
![]()
Post
#38
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Andrei...acum ca zici tu, suna altfel...
dar 1a la mana dura-lube fusese interzis in state pt ca se dovedise ca nu face nimic din ceea ce spunea ca face (strumfadi gasise articolul). si a 2a la mana, dar sa scada consumul de ulei si de benzina, nu imi vine a crede... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cmandrei |
![]()
Post
#39
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu spus ca face minuni o astfel de solutie, dar la mine asa era. Ulei oricum nu consuma deci nu pot sa-mi dau seama daca ajuta, iar benzina nimic simtitor la R5.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
SorinN |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
paco |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 3 June 06 ![]() |
Cred ca daca le scrii celor dela DL, te vor imbogati. Nici cele mai optimiste reclame ale lor nu ar fi indraznit sa constate un asa efect miraculos. De la 1l la 2000 km la 1 l la 5000, inseamna o reducere de 5 ori a consumului de ulei. Practic, cu flaconul ala ti-ai reparat motorul! N-am mai auzit asa ceva...Cei mai multi se chinuie sa constate binefacerile si sfarsesc prin a se plictisi si a nu mai folosi DL...
|
--------------------
Renault
25
- B 14 VJL
TDX, 1991
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#42
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Am spart baia la 50000km la megane si am mers vreo 50km din care 12km pe drum de tara (neasfaltat) cu maxim 80km/h restul drumului,progresiv, fara probleme dupa ce am pus la 9000km un flacon de dura-lube.Mentionez ca aveam numai cratime la comp de bord,nu mai retin daca mai era vreun bec aprins,era duminica si nu aveam de unde pune ulei.
A doua zi dimineata am pus 2 litri si am pornit motorul.Am ajuns la service si spartura era exact linga busonul de golire al baii,in punctul cel mai decliv.Baia nu mai continea ulei pe care pompa sa-l poata trimite in circuit. S-a executat sudura la rece dupa degresare cu benzina si uscare, cu ceva de genul A+B. Masina a mai mers la mine pina la 98000km si apoi am vindut-o.Nu am avut nici o problema pe tema asta de la incident pina la vinzare. Concluzia...la mine a mers. Ce parere aveti? |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#43
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Nu m-am putut abtine si mi-am bagat si eu nasul pt a va impartasi cateva experiente legate de aditivii de ulei. Am luat masina in iunie 2004, deci acum 2 ani si ceva. Cu ceva timp inainte de a o cumpara, am vazt o prezentare in cadrul unei expozitii la Romexpo pentru un aditiv de ulei. In cadrul prezentarii erau facute si niste teste (reale din cate am putut observa) pe care nu le pot descrie f exact, dar in orice caz, tin minte ca era un mecanism cu o roata metalica care era unsa cu ulei si care era apasata cu o anumita forta asupra unui alt corp metalic....in fine nu mai retin exact. Ideea e ca atunci cand era unsa doar cu ulei si apasata se putea observa o anumita uzura asupra corpului cu care intra in contact, iar dupa ce era turnat aditivul in acelasi ulei se apasa cu aceeasi forta (sau chiar mai mare daca retin bine) si uzura era mult mai mica. Mai mult de atat, dupa ce se turna acest aditiv, se arunca uleiul de tot (se facea analogie ca si cum s-ar sparge baia de ulei a unei masini), se apasa cu aceleasi forte iar frecarea ramanea aceeasi ca mai inainte uzura nemarindu-se. Aveau mai multe tipuri de aditivi: pt motoare noi noute, pt motoare uzate, plus aditivi de benzina, vaselina speciala, etc... V-am povestit mai din 'topor' asa, dar atunci nu am stat prea mult sa analizez totul si sa fiu f atent la ce e acolo dar ideea e ca am luat un pliant, apoi am stat mult pe ganduri inainte de a lua masina daca sa torn sau nu asa ceva in motorul nou sau nu. Am strans din dinti si am pus. Nu stiu daca au fost ceva efecte asupra zgomotului motorului, ungerii, consumului, etc, pt ca nu mersesem cu masina decat cativa km inainte de a pune. Ce vreau sa va spun in schimb este ca atunci cand am facut prima revizie pe la 14kkm s-au luat mecanicii de mine ca am umblat la masina si ca intre timp mi-am mai schimbat eu uleiul inca o data. Mi-au zis ca nu au mai vazut ulei asa curat si vascos, etc. Eu stiam care era motivul dar bineinteles ca nu am scos nici un sunet. ![]() Nu am dat numele aditivului ca sa nu spuna gurele rele ca fac reclama cuiva, etc. Acel aditiv nu se gaseste in comert si am intrebat de ce duralube il gasim mai peste tot si pe asta nu. Mi s-a raspuns ca e cu mult peste duralube (care este un aditiv f slab si ca ar fi tehnologia anilor '50) si ca daca ar fi introdus in comert nu ar putea fi vandut "profesional", etc, etc.... Eu l-am luat de la un nene care a facut prezentarea la Romexpo si mai nou am aflat ca exista si un club cu vreo 2000 de membri care sunt "fani" de asa ceva... Eu nu vand si nici membru nu sunt dar in schimb m-a cam convins si pe mine respectivul aditiv, nu am patit absolut nimic la masina si sper ca mi-a facut pe la motor treaba buna si am de gand sa il mai folosesc din cand in cand. ....iar concluziile, daca vreti, le trageti voi..... This post has been edited by Meghitzanul: 2 Aug 2006, 12:46 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
SorinN |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paco @ 2 Jul 2006, 11:32) Cred ca daca le scrii celor dela DL, te vor imbogati. Nici cele mai optimiste reclame ale lor nu ar fi indraznit sa constate un asa efect miraculos. De la 1l la 2000 km la 1 l la 5000, inseamna o reducere de 5 ori a consumului de ulei. Practic, cu flaconul ala ti-ai reparat motorul! N-am mai auzit asa ceva...Cei mai multi se chinuie sa constate binefacerile si sfarsesc prin a se plictisi si a nu mai folosi DL... Nu incerc sa fac reclama (nu am nici un motiv), am scris doar ceea ce am constatat, in schimb ce ai scris tu... nu are nici o legatura cu matematica invatata de mine. |
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
cstavaru |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 February 04 ![]() |
QUOTE(Meghitzanul @ 2 Aug 2006, 15:43) Salut, Nu m-am putut abtine si mi-am bagat si eu nasul pt a va impartasi cateva experiente legate de aditivii de ulei. ... Eu nu vand si nici membru nu sunt dar in schimb m-a cam convins si pe mine respectivul aditiv, nu am patit absolut nimic la masina si sper ca mi-a facut pe la motor treaba buna si am de gand sa il mai folosesc din cand in cand. ....iar concluziile, daca vreti, le trageti voi..... Sunt sigur ca era vorba de Metabond, mi-a povestit cineva de testele alea. DuraLube nu au aditivi pentru motoare noi. Si "clubul" ala erau persoanele din schema de marketing de retea (oameni care vand pe la usi asa ceva) ![]() Oricum, cauta metabond pe Internet si o sa gasesti un site de rahat, probabil ca produsele sunt niste tampenii daca nu sunt in stare sa aiba macar un site profesional. Eu cred ca te-au cooptat si pe tine in retea ![]() This post has been edited by cstavaru: 5 Aug 2006, 02:12 |
-------------------- Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Am un vecin profesor universitar de mecanica. A avut un oltcit, acum are Logan. Zicea ca la oltcit ii punea metabond in ulei. Metabondul e un aditiv care se pune in uleiurile motoarelor diesel de tancuri. Reduce f mult uzura. Cica dupa ce se pune in motor trebuie stat cu el la relanti cateva ore pana isi face efectul. Efectul consta in depunerea de teflon pe camasile cilindrilor. Teflonul are cel mai mic coeficient de frecare dintre materialele cunoscute.
Mi-a mai povestit ca pe oltcit ii reducea consumul cam cu 0.5 - 1 litru la suta, se simtea cum ca ar fi mai sprinten, si dupa 160k km motorul nu prezenta uzura decat f putina. Mi-a spus ca o sa bage si in logan (1.4mpi) metabond dar dupa ce iese cu el din rodaj. Nu l-am intrebat de unde il procura fiindca nu m-a interesat sa bag asa ceva in motorul meu. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
morph |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Hai mai baieti, ce naiba, nu ar fi pus toti producatorii mari de uleiuri teflon in ulei daca aducea beneficii? Intr-un motor cu ardere interna nu se pune teflon, dauneaza.
Daca vreti ajutor la motor, doar aditivii de combustibil pot face un bine (doar unii dintre ei, multi sunt frectie). DuraLube Hoax This post has been edited by morph: 7 Aug 2006, 09:25 |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#48
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
QUOTE(Meghitzanul @ 2 Aug 2006, 13:43) Ce vreau sa va spun in schimb este ca atunci cand am facut prima revizie pe la 14kkm s-au luat mecanicii de mine ca am umblat la masina si ca intre timp mi-am mai schimbat eu uleiul inca o data. Mi-au zis ca nu au mai vazut ulei asa curat si vascos, etc. Eu stiam care era motivul dar bineinteles ca nu am scos nici un sunet. ![]() Ideea este ca tocmai asta este rolul uleiului,pe linga cel de ungere:sa tina in suspensie toate "bizdiganiile" care rezulta in urma procesului de ardere a carburantului. Cu cit un ulei se impurifica mai repede (se innegreste mai repede) cu atit el isi face treaba mai bine.Un ulei care ramine aproximativ la fel este mai slab. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Inseamna ca la diesel se "impurifica" repede pt. ca faci schimbul de ulei, mergi 20 km si uleiul este negru ca taciunele.....
![]() Parerea mea ca aditivi pusi in ulei nu fac decat sa strice balanta chimica existenta in ulei.......eu zic ca cel mai bun aditiv este uleiul de calitate schimbat cat se poate de des, impreuna cu toate filtrele (ulei, aer, compustibil)....in felul asta o sa mearga motorul mult si bine... This post has been edited by cj98czh: 8 Aug 2006, 12:43 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#50
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cstavaru @ 5 Aug 2006, 04:11) Sunt sigur ca era vorba de Metabond, mi-a povestit cineva de testele alea. DuraLube nu au aditivi pentru motoare noi. Si "clubul" ala erau persoanele din schema de marketing de retea (oameni care vand pe la usi asa ceva) ![]() Oricum, cauta metabond pe Internet si o sa gasesti un site de rahat, probabil ca produsele sunt niste tampenii daca nu sunt in stare sa aiba macar un site profesional. Eu cred ca te-au cooptat si pe tine in retea ![]() Da, dupa cum bine ti-ai dat seama de Metabond e vorba si NU m-au cooptat in retea pt ca nu am timp de asa ceva. Ideea e ca am vazut testul ala, am fost convins de ceea ce am vazut (si poate sunt si acum) iar ca dovada e faptul ca am folosit Metabond chiar cand masina era nou-nouta.....nu era nici un shmen la mijloc, sunt sigur de asta, iar atunci cand se folosea Metabond-ul frecarile erau mult mai mici, chiar incomparabile. Am facut de atunci peste 47kkm iar masina merge de rupe, ia forje la greu (doar atunci cand e cazul ![]() Ideea e ca sunt ff multe pareri pro si contra acestor aditivi si chiar nu stiu ce sa zic.....asta e, nu sunt profesor universitar de specialitate ca sa imi dau seama exact...... Oricum, eu dupa ce am schimbat prima data uleiul la 14kkm, l-am schimbat apoi numai la 10kkm iar dupa ce am iesit din garantie am folosit numai Mobil 5W40. Poate ca intr-adevar un schimb de ulei f bun si la timp, combinat cu niste filtre de calitate (din nou dau exemplul meu si va zic ca folosesc numai Mann, cica ar fi cele mai bune, pe care le schimb pe toate la fiecare schimb de ulei) sunt mai sigure decat un aditiv posibil bun. p.s. scuze daca am facut prea multa reclama pe aici ![]() This post has been edited by Meghitzanul: 8 Aug 2006, 17:09 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE Am facut de atunci peste 47kkm iar masina merge de rupe, ia forje la greu (doar atunci cand e cazul smile.gif ).....atinge viteze gen 210km/h si 6200rpm fara nici un fel de probleme 47K e nimic. Dacă ai grijă de ea în limitele bunului simț (adică cele trei reguli de bază: ulei bun, ulei schimbat la timp, neforjat la rece), va atinge 210 la oră și 6200 rpm și la 300.000 de km. A mea are aproape 60.000 și merge ca în prima zi și nu mănîncă nici o picătură de ulei, deși n-a văzut Metabond sau alte drăcii din astea. Dar repet, la asemenea kilometraje e normal să nu aibă nici o problemă. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
caktuss |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
care ar fi efectele negative asupra motorului ?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan II
- numar cu gaura
1.6 16v 05-2005 m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
Maxx40 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 3 August 06 ![]() |
Salut pe toata lumea si va povestesc si experienta mea
![]() Am avut din 97 pana in 03 un R25 de care eram foarte mandru si mergea foarte bine pana in clipa ghinionului cand am ramas fara el in urma unui accident destul de grav. Dupa am trecut la un TICO avand nevoie de o alternativa urgenta si ieftina. Acest TICO avea 85000 km cand l-am luat, i-am schimbat uleiul cu ce recomanda Woo si dupa 5000 a trebuit sa il schimb, asa ca am hotarat sa imi iau un Valvoline Max Life (pt motoare peste 100k km) si am adaugat si un DL. Efectul nu a fost imediat, a durat cam 500km pana am sesizat ca motorul a prins viata, merge altfel (zgomot mai putin adica silentios) si trage mult mai bine decat inainte. In prezent am 97k km, uleiul este foarte putin uzat si cred ca mai tine pana la 100k km fara probleme. Ca sa continui va spun ca acum 3 luni mi-am luat o alta dragoste si anume tot un R25 cam la 170k km, la care dupa ce am schimbat distributia si am reglat culbutorii am schimbat si uleiul. Am pus Castrol GTX high mileage (tot pentru motoare cu peste 100k km) si am pus tot la fel un DL. Efectul pot sa spun ca a fost imediat, nu se mai aude nimic, motorul merge foarte lin, iar consumul a scazut cam cu un l de benzina si ceva. Greu de crezut dar sa stiti ca este adevarat. Ramane la atitudinea voastra sa credeti ce vreti, dar sa stiti ca DL chiar isi merita banii, avand in vedere ca ajunge cam la pretul unui schimb de ulei cred ca nu e pacaleala. In final va urez la toti km cat mai multi, fara reparatii si consum cat mai mic ![]() This post has been edited by Maxx40: 10 Aug 2006, 11:32 |
--------------------
Renault
25 GTX
85
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Hai daca tot este vorba de r25 sa ma bag si eu.....
Primul Renault 25 cand l-am luat avea 250.000, si bineinteles ca la schimbul de ulei i-am pus DL care a costat vrba cuiva de aici cat schimbul de ulei....si pot sa spun ca nu am simtit nimic in plus....absolut nimic...deci fiecare cu parerile lui... cat despre ulei nu cred ca trebuie pus ulei special...eu pun Elf 10W40 Turbodiesel si nici la R25 trecut nici la cel de acuma nu trebuia sa completez de la un chimb la altul... This post has been edited by cj98czh: 10 Aug 2006, 12:39 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
andu911 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
la laguna ce pui ? ca unii baga 10W40, altii 5w40 ...
|
--------------------
-
-
-
|
|
Vali 1997 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 July 06 ![]() |
Ce recomanda producatorul . Daca recomanda 10w-40 si pui 5w-40 sau 0w-40 crezanda ca este mai bun , e treaba ta . Exista in cartea masinii un grafic "vascozitate - temperatura " . Ala-i sfant .
|
--------------------
Ford
Focus
2.0 TDCI 163 CP 2012
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#57
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
QUOTE(morph @ 7 Aug 2006, 11:24) Hai mai baieti, ce naiba, nu ar fi pus toti producatorii mari de uleiuri teflon in ulei daca aducea beneficii? Intr-un motor cu ardere interna nu se pune teflon, dauneaza. Daca vreti ajutor la motor, doar aditivii de combustibil pot face un bine (doar unii dintre ei, multi sunt frectie). DuraLube Hoax economia e de consum, deci nimeni nu vrea sa creeze produse care tin o vesnicie, pur si simplu pentru ca noile produse s-ar vinde in numar mult mai mic. totul se rezuma la bani. Daca uleiul ar contine teflon, frecarile ar fi mai mici, deci uleiul s-ar uza mult mai greu, rezultand vanzari mai mici de ulei. O companie va fi intotdeauna 1% de partea clientului si 99% pentru ea. |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
ionut2000 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 14 October 06 From: Bucuresti ![]() |
am un cazan de fiat brava din '97, 185.000 km la bord. ii pot reprosa multe, insa nu si motorului. l-am luat la 90.000 km. din 30.000 in 30.000 km ii pun metal5 curatif. costa in jur de 40 de euro flaconul, contine milioane de particule metalice care se depun in locurile uzate din motor.
masina nu consuma ulei, are decat 103 cai, insa dupa aproape 10 ani pe autostrada se duce la 190 fara probleme (viteza constructiva 175 km !!!). Recomand tuturor care au posibiltatea de a cumpara metal5 sa-l foloseasca cu incredere pentru ca da rezultate. creste compresia, castig de putere, scande cosumul de ulei spre 0. este recomandat pentru masinile cu peste 100.000 km. exista si varianta metal5 preventiv pentru masini cu 0 km. http://www.grb.ch |
--------------------
Mazda
CX7 2.3 DISI Turbo - 260 cp
2008
|
|
VladL |
![]()
Post
#59
|
![]() Bored at work Group: Members Posts: 292 Joined: 14 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare la toata lumea,
Ca viitor posesor de Megane Sedan Luxe Privilege 1.5dCi 100CP si ca prim post pe acest forum vreau sa adaug cateva comentarii vis-a-vis de ce s-a spus mai sus: Metabond: - http://www.metabond.ro/ Din proprie experienta (nu fac reclama) pot spune ca ai mei parinti prin '92 au cumparat o dacie break 1400 printre primele cu cutie in 5 trepte. In jur de 7k km tatal meu a aflat de acest produs si a achizitonat 1 flacon (Metabond M - 250ml - http://www.metabond.ro/modules.php?name=Pr...&op=terms&id=2) pe care l-a adaugat la schimburile de ulei care au urmat. Efectele se pot numara pe degete dar zic ca au fost extraordinare din punctul meu de vedere. Pe langa faptul ca masina pornea "la sfert" la -20 grade, relantiul statea la 600 rpm (la cald) si avea intr-a 5-a la 3000rpm 115km/h, consum mediu calculat de 5.5l/100km extraurban pot spune ca la motor a facut prima SEGMENTARE la 171.000km ![]() DuraLube: Acum la break-ul care il am din 2002, 1410 pe injectie, dupa rodaj la schimbul de la 5000km am pus un flacon de Duralube (nu gasisem pana atunci un contact de la Metabond). Masina are acum aprox. 50k si merge brici si am pe ea si instalatie GPL. Chiar sunt curios la cati km v-a trebui sa umblu la motor. PS: daca aveti curiozitatea sa intrati pe site la Metabond veti vedea ca este o recomandare Autohaus Renault (http://www.metabond.ro/modules.php?name=Referinte&op=edit&link=modules/Referinte/docs/Renault.jpg). Tineti apasat CTRL si dati scroll ca sa mariti imaginea ca sa vedeti ce scrie pe copie (cine stie ceva germana poate traduce ce scrie acolo si posteaza pentru noi restul). Poate postul mergea mai bine la Dacia, dar tinand cont ca viitoarea mea masina va fi un Renault si mai mult acest subiect este si aici, am preferat sa postez aici. |
--------------------
Renault
Megane Sedan II.2 Luxe Privilege - 1.5 100CP
2006
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#60
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
1. ce te face sa crezi ca e o recomandare?!
2. e de cand lumea si pamantu... logoul ala de pe pagina s-a folosit intre '72 si '91! |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 22:15 |