Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

MEGANE 2 VERSUS ALTELE....PE SOSEA

MiB
post 21 Apr 2006, 12:17
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 18 September 05




Am un diesel pricajit de 80cp dar sincer sunt multumit de el. Pe autostrada nu ii dau mai mult de 140-150. Consider ca cineva care conduce cu mai mult de 120 pe drumurile patriei e ori inconstient ori incepator, si pentru ce? Ca in urmatorul oras sa il vad in fata mea la 7-8 masini diferenta? Versus alte masini eu zic ca meganul are o aliura destul de sobra si inpune destul de mult respect asta si fiindca nu scriu pe ele ce motor are tongue.gif o chetie buna fiindca daca ai un motor slab macar sti ca mai sunt si altii cu megan cu motoare destul de puternice care sa iti spele rusinea.

Per ansamblu nu imi e rusine cu masina mea, nu imi era rusine nici cind aveam dacie. In megan am tot confortul de care am nevoie iar motorul este in limitele bunului simt. Ma duce la destinatie in siguranta si pina acuma nu m-am certat cu el.


--------------------
Renault Megane Estate 2005 1.5 DCI
Renault Megane II Estate full option, 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 21 Apr 2006, 14:36
Post #62


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




hop si io cu meganu' smile.gif ce sa zic, cel mai tare am mers cu ea cu 170 pe A2 si nu prea m-a depasit nimeni (cred ca era cam libera soseaua atunci laugh.gif );
sunt mandru de mashinutza mea...

de luat in trafic cu diversi m-am luat cu destui, deh eram si io mai tanar, dar nu prea aveam masina, mai nasol e ca am "atractie" la toti distrusii care sunt gata de "road rage" era sa ma bat cu cativa de cateva ori, dar m-am mai calmat...

cea mai tare chestie care mi s-a intanplat pe A2 a fost cu un Audi A3 Sportsback 2.0 TDI (wide bodykit, figuri smile.gif - pe asta il conduceam io cu 180) iar din spate vine unu cu Peugeot 407 cu flasuri si trece pe langa mine de parca stateam pe loc ... blink.gif cam cat sa fi avut domnul ala?! ma rog exista tot felul de nebuni numai sa nu te pui cu ei.


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 22 Apr 2006, 11:35
Post #63


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(strumfuadi @ Dec 14 2005, 10:42 AM)
d
Daca cei care shi'au luat motoare diesel ar recunoashte ca au facut'o ptr un consum scazut shi ptr ca asha e trendy, lumea ar fi "a better place".. dar nu, ei vor sa  shi alerge..  huh.gif
*



Uite....eu nu recunosc tongue.gif
Nu m-a interesat nici diferenta de consum....ca ..ce naiba...s-or mai gasi p'ici pe colea vreo 2...3 milioane in plus pe luna....nici pentru ca e trendy, pentru ca am aversiune la trenduri si figuri si detest spiritul de turma. L-am luat, pur si simplu pentru ca ...imi plac motoarele cu cuplu mare. Iar la benzinar, ca sa ai acelasi cuplu, ai motor de la 3 litri in sus. Si acolo....incep ...accize chestii....impozite...altele, pe care chiar n-am chef sa le dau.
Iar cu alergatul..... cu masina mea, in treapta a 6-a...sunt la "relanti" pe la 120. Asta inseamna, logic, ca as merge subturat. Acu...daca la 3000 rpm, unde mie mi se pare ca ar fi cam optim, am 160 la ora...inseamna ca alerg dieselul? A...si daca tot la 3000 rpm si 160 la ora mai si consuma duar 6.5...6.6..e vina mea? Sau a constructorului? :-?


QUOTE(strumfuadi @ Dec 14 2005, 11:29 AM)
asha este. sunt unii cu mashini top class care ii respecta pe ceilaltzi, ishi respecta mashina shi se respecta pe sine procedand asha.  smile.gif
*



Pai da...sunt unii care au A6 (A sase) si mai E unii, care are A6 (A seis) mantzalegi fratziuare?....Beeep si beeep in clima lor bizonica.....


Si ontopic. Topicul mi se pare oarecum idiot si fara sens. Ceea ce a inceput sa se exprime aici, mi se pare pueril sau chiar periculos.(atunci cand se pune in practica). Denota maxim 2 ani de la obtinerea permisului, iar daca aceasta situatie nu se verifica....denota o stagnare din evolutie la maxim aceasta perioada.

Daca pe mine ma depaseste unul care are o masina sub....demnitatea ???!!!! masinii mele, consider ca nu e de demnitatea mea de om oarecum intelectual sa ma iau in gura cu el si sa-i arat ce rabla are el si ce tupeu sa ma depaseasca. Daca are chef....duca=se. Daca nu....o sa-l depasesc probabil, in mod natural, cand va fi momentul. In plus...facand asta ii mai dai si satisfactie. Parca-l vad ranjind " uite-l shi pe cretinul asta ce s-a injectat ca l-am depasit....ce fraier e! "


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 23 Apr 2006, 11:23
Post #64


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(richie @ Apr 22 2006, 11:35 AM)
Uite....eu nu recunosc tongue.gif
Nu m-a interesat nici diferenta de consum....ca ..ce naiba...s-or mai gasi p'ici pe colea vreo 2...3 milioane in plus pe luna....nici pentru ca e trendy, pentru ca am aversiune la trenduri si figuri si detest spiritul de turma. L-am luat, pur si simplu pentru ca ...imi plac motoarele cu cuplu mare. Iar la benzinar, ca sa ai acelasi cuplu, ai motor de la 3 litri in sus. Si acolo....incep ...accize chestii....impozite...altele, pe care chiar n-am chef sa le dau.


Sau esti baiat istetz si iti cumperi otto supraalimentat (adica benzinar turbo) de capacitate apropiata cu dizälache al tau. smile.gif


QUOTE(richie @ Apr 22 2006, 11:35 AM)
Iar cu alergatul..... cu masina mea, in treapta a 6-a...sunt la "relanti" pe la 120. Asta inseamna, logic, ca as merge subturat. Acu...daca la 3000 rpm, unde mie mi se pare ca ar fi cam optim, am 160 la ora...inseamna ca alerg dieselul?


Daca la 160 ai 3k rpm, atunci la 120 ai fix 2,25k rpm, ceea ce nu se prea poate numi "relanti". Sau poate A6 are relanti la jumatatea turatiei de putere maxima. laugh.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 23 Apr 2006, 18:14
Post #65


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Da....un uoto supraalimentat are cuplu mai mare....dar ca llitraj apropiat de dizelache al meu....tot sub 200Nm e. N6am vazut otto sub 2L cu cuplu peste 200. Poate doar preparat.Cat deCat despre "relanti-ul" respectiv....evident ca glumeam.Si nu....nu am A6...cel putin nu inca! Si nu...nu am 2500RPM LA 120...ci aprox. 2000 rpm.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 23 Apr 2006, 21:15
Post #66


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(richie @ Apr 23 2006, 06:14 PM)
Da....un uoto supraalimentat are cuplu mai mare....dar ca llitraj apropiat de dizelache al meu....tot sub 200Nm e. N6am vazut otto sub 2L cu cuplu peste 200. Poate doar preparat.


Poate ar trebui sa mai iesi in lume putin, sa vezi ce motoare otto turbo exista sau ce inseamna otto turbo, pentru ca tu dai date despre otto aspirat.

2.0L aspirat de la renault are Cmax = 192. 2.0FSI de la VAG are Cmax = 200Nm.
2.0T de la reno (F4R776) are Pmax=163CP, Cmax=270Nm.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 24 Apr 2006, 20:03
Post #67


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Uatevar.....dar te rog sa lasi deoparte exprimarile de genul : "Poate ar trebui sa mai iesi in lume putin, sa vezi ce motoare otto turbo exista sau ce inseamna otto turbo..." si altele...aparute prin alte topicuri. E adevarat, am tratat superficial problema motoarelor otto de care-or fi ele...pentru ca nu m-a interesat prea mult. Dar, nu ne tragem de sireturi si te rog sa te exprimi adecvat.

Si...hai c-o dam offtopic. Am incheiat cu postatul in topicul asta.....cel putin pe langa subiect.


Edit: Iar 2.0T de la reno....pe ce masina se gaseste in afara de RS? Iar RS nu este o masina care sa intre vreodata in optiunile mele. De fapt....mai general vorbind...>Renault nu cred ca va mai intra vreodata in optiunile mele. Decat daca-si schimba niste chestii prin politica...


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 24 Apr 2006, 23:06
Post #68


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Daca ma rogi atat de patimash, poate nu le voi mai folosi la adresa ta, insa ar fi foarte interesant sa incerci sa faci si tu niste afirmatii fondate, insotite de cifre concrete, sau sa nu discuti chiar atat de vehement subiecte care nu te intereseaza prea mult doar de dreagul de a contrazice.

2.0T (F4R776) de la Renault este disponibil pentru toate "formele de megane" (hatch, sport-hatch, sedan, cc) in Europa. In Romania este disponibil, din pacate, numai pe Laguna2 si are 170CP. Oricum, discutia o deviasei catre o comparatie intre un diesel supraalimentat si omoloagele benzinare...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 26 Apr 2006, 09:39
Post #69


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




1.N-ai inteles....acel.."te rog" era o forma amabila de exprimare.....Altfel spus...nu-ti permit sa vorbesti asa cu mine. Ti-am spus...nu ne tragem de sireturi....
2.Discutia nu o deviasem eu....
3.Ar fi trebuit intr-adevar sa dau mai multe amanunte, pentru a fi mai ..pe inteles cu motivele mele...dar postasem de pe un communicator si imi era peste mana sa scriu mult.




--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 26 Apr 2006, 10:10
Post #70


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




si 4 .. daca discutia continua.. continua cu warn


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1967
post 26 Apr 2006, 10:29
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 29 March 05
From: Bacau




Da, e un topic idiot ,dar e al meu biggrin.gif .Si in plus vad ca are clientii lui ,asa idiot cum e.Mai bine sa fie inchis. Aleluia... wink.gif


--------------------
ML 350 - BC-35-SDS 2013
MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE
Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 26 Apr 2006, 10:33
Post #72


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




1. Atata timp cat suntem membri pe acelasi forum ne tragem de sireturi prin definitie. (daca esti baiat destept si reusesti sa citesti printre randuri, vei vedea
2. Oricine e in stare sa caute scuze si sa incerce sa se dezvinovateasca wink.gif
3. Atata timp cat furnizezi date eronate, si le mai si sustii sus si tare pana in panzele albe, e normal sa te traga cineva de atentie, ca doar dezinformezi forumul biggrin.gif
4. nu fi, nene, asa suparacios. discutam si noi, ca oamenii

Megande vs. altele? pai e simplu:
VAG-ii zic: ce-i cu "desteptul" acela care crede ca poate sa ma faca cu rabla lui frantuzeasca? iar apoi si-o iau pe coaja
cei cu "bemveu" zic : uite si la asta ce-si forjeaza cutia ca sa se tina dupa mine
cei cu "golan" dci zic: megan, logan, tot pe-acolo e, deci ar tb sa-l fac instantaneu, ca oricum sunt sofer mai bun.

In esenta, topicul e oarecum lipsit de sens, probabil aceasta e si cauza devierilor suparatoare generate de carcotashi ca mine.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 26 Apr 2006, 13:49
Post #73


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




off topic: oameni buni nu va certati, bateti-va!!! biggrin.gif
oricum de mare intensitate faza cu "postasem de pe un communicator" laugh.gif

Topicul are rost atata timp cat ramanem on-topic. Comparatia inevitabila benzina vs. motorina nu-si are rostul indiferent despre ce marci discutam. Fiecare tip de motorizare are plusurile si minusurile ei.


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1978buc
post 26 Apr 2006, 15:14
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 January 06




Va rog, o sa fiu scurt ( scriu de pe P800 wink.gif ) : cand bagam si noi niste curse?


--------------------
Renault Megane 2006 1.5dci
Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 26 Apr 2006, 19:54
Post #75


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




legale, presupun, pentru ca ilegale sunt impotriva regulamentului wink.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1978buc
post 26 Apr 2006, 21:18
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 January 06




Desigur ca legale; pentru ilegale... ( a se citi pe toate partile cele 3 puncte ).


--------------------
Renault Megane 2006 1.5dci
Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 26 Apr 2006, 21:54
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Salutare salutare!

Desi eu nu am decat un Clio Symbol (v.2005), nu mi-e rusine cu el, nici de cum se comporta la drum - lung, scurt, nu conteaza - da' nici la consum! wink.gif Cei 80 de caluti isi fac bine treaba, asa ca nu-mi fac probleme daca sunt obligat sa bag piciorul in pedala pana la podea, fiindca stiu ca ma va trece de belea (na! ca am facut si rima biggrin.gif).

Totusi cea mai ciudata treaba am patit-o pe DN 19 (Oradea - Satu-Mare), unde pe singura portiune (de aprox 10 km) pe care-ti permiti sa mergi cu peste suta, m-a depasit un Matiz! Ma uit la kilometraj: rulam cu 130km/h!!! blink.gif Cat o fi avut ala? (nu ca am ceva cu bucurestenii, dar si asta era cu numar de Bucuresti; sincer, manevre de genul asta, si nu numai, din 10 masini la care le vad, 9 sunt cu nr. de Bucuresti.... ca sa le gasesc o scuza, ma gandesc ca-s saracii tare torturati de circulatia infernala a capitalei si s-au "adaptat", dar din pacate mai e aici ceva - desi nu vreau sa nasc polemici - sunt si muuuulti bucuresteni orgoliosi, care vor sa arate lumii ca-s Montoya'n persoana!)

Vorba unei tipe cu care eram in masina: "o fi iesit veninul din ala de la drumul asta prost de pana acum!" laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 27 Apr 2006, 03:12
Post #78


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Multi bucuresteni au mers numai in Bucuresti si nu prea stiu ce inseamna o depasire pe DN sau un viraj abordat mai rapid (nu e o critica)


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 27 Apr 2006, 09:47
Post #79


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(nacht @ Apr 26 2006, 02:49 PM)
off topic: oameni buni nu va certati, bateti-va!!!  biggrin.gif
oricum de mare intensitate faza cu "postasem de pe un communicatorlaugh.gif

Topicul are rost atata timp cat ramanem on-topic. Comparatia inevitabila benzina vs. motorina nu-si are rostul indiferent despre ce marci discutam. Fiecare tip de motorizare are plusurile si minusurile ei.
*





Off topic: nacht ...ai dreptate. Nu ne mai certam (da' nici nu ne batem tongue.gif)
Scuze Sandman.....sunt cam cu capul zilele astea. E vina mea. De obicei nu sunt suparacios la faze de-astea....si de multe ori le folosesc si eu. Dar...ma rog....am niste probleme stresante care m-au cam dat peste cap oarecum.
Iar inevitabilul benzina vs motorina...intr-adevar...chiar nu-si are rostul. Si nici n-ai cum sa convingi un fan inrait al uneia dintre motorizari ca a facut o alegere gresita. Si poate chiar n-a facut.....

@Nacht: tongue.gif intr-adevar...de mare intensitate....dar...era singura mea optiune de a iesi pe internet, pentru ca laptopul imi e prin service. Asa ca, momentan folosesc un nokia 9500 cu Wi-Fi pe el, pentru a naviga.....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 27 Apr 2006, 10:38
Post #80


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Topicul asta va starni pasiuni inevitabil indiferent pe ce forum te uiti....aia cu Golf-uri V ii fac pe toti, aia cu BMW-uri la fel....noi nici nu mai zic.....dar pe linga masina parerea mea e ca trebuie sa te mai si pricepi la condus....Spre exemplu, in timp ce ma intorceam marti spre B inainte sa ajung la Urziceni rulam cu 120 km/h si.....in spatele meu o....Solenza alba...flash-uri la greu...schimb repede banda, trece de mine, revin si ii dau pina la 160 km/h si se da el la o parte, mai merg cam un minut si in fata aveam pe banda mea un van si pe cealalta un camion care mergeau paralel....eu bag piciorul pe frina si nici nu am intentionat sa fac o depasire....si ala cu Solenza zboara pe linga mine pe contrasens, culmea cu unul cu un SUV lipit de el....si dus a fost....il ducea masina pina la 150-160 si asa mergea....Eu am renuntat sa ma mai duc dupa el considerand ca viata are prioritate..tinand cont ca era aglomerat drumul...asta e..si pt ca spunea cineva ca l-a facut un Matiz...si pe mine m-a surprins unul cind am mers paralel cu el pe E 85 la 140-150.....cool.....eu n-as avea curaj sa merg cu masinuta aia la asa o viteza.....Sa le traiasca!


--------------------
Reno M 2.1/CD - B xx BOG 2005/1.6 16 V
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 27 Apr 2006, 10:47
Post #81


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




A...si in spiritul topicului.....Acu vreo 3 ani, pe cand aveam Clio Symbol dCI de 65 CP....n-a reusit unu cu un Aseis (A6) sa ma depaseasca intre Rm Valcea si Pitesti....aproape 50 km. Ce masini de rahat sunt dom'le Aseisurile astea tongue.gif. (A se citi...ce sofer care habar n-avea ce conduce biggrin.gif) Deoarece n-am mai reusit performanta nici cu megane-ul...nici cu nissanul....concluzia mea este ca, Clio is za best of za best...


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 27 Apr 2006, 11:23
Post #82


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Tipul cu "Aseis"...Nu cumva era ...Tudor (cu accent pe o)...Andrei Tudor?... Tipul ala cu "clima bizonica"? laugh.gif


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zyppo
post 27 Apr 2006, 11:25
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 23 February 05
From: Bucuresti




Am observat acelasi lucru la baietii care au Solenta. Se vede treaba ca este cea mai "tare" masina pe care au condus-o. Altfel nu s-ar explica comportamentul lor in astfel de situatii ...
Intr-o situatie similara m-am aflat si eu intre Pitesti si Craiova de curind. Mergeam linistit cu 120 km/h si vad din spate venind tare o Solenta alba , dind flash-uri la greu, iar in spatele ei un Peugeot 307 - diesel. Se pare ca Peugeotul vroia sa-l depaseasca iar "meseriasul" de pe Solenta nu vroia sa-l lase deloc, mergind mai mult pe contrasens. Si imi zic ... "hai sa vedem cum se termina cursa". Am accelerat si m-am apropiat de Peugeot, fara a avea intentia de a-l depasi. In momentul in care ajunsesem pe la 150-160, Peugeot se baga in depasire dar se baga si Solenta fara a semnaliza, doar pentru a nu-l lasa sa-l depaseasca. Peugeot frineaza violent, iar eu la rindul meu la fel, fiind gata gata sa ma urc pe el. In acel moment mi-am zis ca nu merita un astfel de joc, cu o persoana ca nu este fair-play, renuntind la urmarirea cu pricina.



--------------------
Renault Megan Sedan 2004 - 1.6 16v
MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 27 Apr 2006, 11:35
Post #84


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Asta sau mai sunt genul de baietasi destepti care te "claxoneaza" cu flash-urile de la 1km distanta, iar dupa ce te dai la o parte, vin in fata si franeaza brusc...Buna gluma dom'le, foarte buna...


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 27 Apr 2006, 11:54
Post #85


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Eu inclin sa cred legat de tipul cu Solenza de care am zis ca avea ceva experienta la volan...sau era putin dus...una din astea...pe de o parte a condus corect pt ca dupa ce am schimbat eu banda sa treaca el cind am accelarat s-a dat la o parte fara sa-i fac semne.....in rest, teribilisti sint citi vrei...recunosc ca si eu ma mai inflamez cind imi da flash-uri cite unul cu un Cielo sau Golf tdi care se cred la volanul unor BMW -uri M 3 sau Megane RS....da asta e.....


--------------------
Reno M 2.1/CD - B xx BOG 2005/1.6 16 V
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 27 Apr 2006, 12:37
Post #86


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(FISICHELU @ Apr 27 2006, 12:23 PM)
Tipul cu "Aseis"...Nu cumva era ...Tudor (cu accent pe o)...Andrei Tudor?... Tipul ala cu "clima bizonica"? laugh.gif
*




Nu cred...dupa cum ai putut sa vezi in filmulet....aseisu lui cu crima bizonica era produs in 2005 (si a costat patrujdemii de euro) deci pe vremea aia nu exista Andrei Tudor ca posesor de Aseis. Probabil....cu greu isi schimba calul de la Faiton tongue.gif

QUOTE(Heron @ Apr 27 2006, 12:54 PM)
.recunosc ca si eu ma mai inflamez cind imi da flash-uri cite unul cu un Cielo sau Golf tdi care se cred la volanul unor  BMW -uri M 3 sau Megane RS....da asta e.....
*



Eu ma inflamez la flash-uri punct. Indiferent de la ce masina provin. Mi se pare o mare mitocanie.....E mult mai elegant sa te pui in spatele omului cu semnalizare stanga....si eventual daca vezi ca nu te baga in seama (de multe ori pentru ca nu te vede) ii mai dai un flash scurt sa te vada in oglinda. Mor pe astia care vin de la un km numai in flash-uri....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 27 Apr 2006, 12:45
Post #87


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Depinde...uneori flash-urile sint practice.....uneori mi s-a intimplat sa merg fara griji dupa ce m-am uitat in spate si nu era nimeni si in secunda urmatoare bang...apare unul in spate......Pe de alta parte ma enerveaza si aia carora le dai un flash si neavind pe nimeni in dreapta continua sa mearga pe banda doi si cind te "infingi" in spatele lor apasind pe frina la greu se misca lent pe banda cealalta....la drumul pe care l-am facut de sarbatori de 900 si nu stiu citi km astia m-au secat cel mai mult....Dar, surprinzator, nu am intilnit multi eroi cu Logan-uri....doar 2-3 asa de exemplu...in rest baieti si fetite cuminti..... biggrin.gif


--------------------
Reno M 2.1/CD - B xx BOG 2005/1.6 16 V
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 27 Apr 2006, 14:42
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Haios! - > Nu stiu daca se "pune", nefiind posesor de Megane (dar poate in viitor); insa ieri am facut test drive cu un Megane Sedan 1.5 dCi 100cp !

Traseul a fost unul scurt ; de la Meridian (langa metro) , iesit putin pe buc-pitesti pana la carrefour, ocolit pe acolo, si hop inapoi. Toate bune .. mi-a placut! Dupa ce-am iesit de la carrefour, intru pe DN in spatele unei Solenza alba (bai ce-au astia cu slz albe impotriva renault-urilor? laugh.gif ). El a accelerat normal, eu am calcat-o putin intr-a 2-a ..beneficiat de cuplu max si i-am dat repejor niste flash-uri, moment in care probabil s-a suparat si a inceput sa accelereze! De la 3000 in sus deja am bagat a 3-a si l-am depasit pe banda I cu pedala la podea.

Am niste precizari/intrebari :
1. Care-i problema cutiei de viteza pe dCi ? Sau sunt diferite? Ma refer atunci la cea de pe dCi-ul de 100cp. Primele doua trepte sunt parfum! Cand luam curbe intr-a 3-a si acceleram, cuplul trebuia sa ma faca sa nu retrogradez! Dar din contra..simteam ca moare! Ce naiba? Intr-un 307 1.6 HDi 90cp n-aveam prob asta. Zburda ala de la 30km/h intr-a 3-a de rupea pamantul..dar am inteles ca au o cutie mai reusita astia de la Peugeot.

2. Se mai merita 1.6 16v? Au dat-o in bara rau rau de tot cu euro 4! Au trecut de la 115cp la 110 si deja diferenta este de jumatate de secunda (pe hartie) la 0-100. Zic eu ca poate chiar de o secunda daca duceai 1.6 16v 115cp la limita ..prindeai suta in 10.2 - 10.3 ; pe cand acum prinde in 11.1! Adica daca vrei sa scapi de un Logan 1.6MPi .. n-ai nici o sansa intr-un Megane 2.2 1.6 16v.
Concluzia e ca 1.6 16v oricum e motor de turatie, fiind VVT (valve variabile) si cuplu max este atins dupa 4000rpm (tragic de mult!) si nu face fata unui dCi 100cp in oras. Accelerari bruste, pana in 60km/h si chestii de genul asta.

Voi ce parere aveti?


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 27 Apr 2006, 14:49
Post #89


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




"Adica daca vrei sa scapi de un Logan 1.6MPi .. n-ai nici o sansa intr-un Megane 2.2 1.6 16v. " Asta mi-a placut cel mai mult..... biggrin.gif biggrin.gif

Si...ca sa iti zic numai asa...diferenta aia de care pomenesti pe hirtie...nu cred ca e sesizabila in realitate.....asa ca stai linistit...plus ca mai poti sa cumperi inca vechiul megane cu 115 cp daca tot insisti....


--------------------
Reno M 2.1/CD - B xx BOG 2005/1.6 16 V
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zyppo
post 27 Apr 2006, 17:10
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 23 February 05
From: Bucuresti




AND, eu in locul tau nu as socoti timpii dati de la 0-100 km/h. Asta doar daca nu esti un pasionat de liniute si iti iei masina pentru asa ceva. Desi Megane II, numai pentru asa ceva nu e facut. Primele 2 trepte de viteze la Megane II sint 2 lungi. Banuiesc ca le-au setat asa pentru consum. Prin urmare nu vei avea cine stie ce "nervozitate" asa cum ai avea la alte modele cu 115CP. Totusi, diferenta o vei simti de la treapta 3 in sus si mai ales la viteza ridicata. De acolo, nu cred ca te vei mai putea compara cu nici un Logan smile.gif.

Am comparat un Megane II ( al meu ) cu un Megane I ( al unui coleg ). In primele 2 trepte Megane I este peste II. Chiar si cifrele date de producator confirma aceasta diferenta.

Megane II 1.6 16V - 115CP.
Acceleratie 0-100 (s): 11,1 sec. - Viteza maxima (km/h): 193 km/h.
Putere max : 115/6000 CP/rpm. - Cuplu max: 152/4200 Mn/rpm.

Megane I 1.6 16V - 107CP.
Acceleratie 0-100 (s): 9.8 sec. - Viteza maxima (km/h): 195 km/h.
Putere max : 107/5750 CP/rpm. - Cuplu max: 148/3750 Mn/rpm.



--------------------
Renault Megan Sedan 2004 - 1.6 16v
MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th August 2025 - 19:00
Dacia