MEGANE 2 VERSUS ALTELE....PE SOSEA
![]() ![]() ![]() |
MEGANE 2 VERSUS ALTELE....PE SOSEA
MiB |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 18 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane
Estate
2005 1.5 DCI Renault Megane II Estate full option, 1.5 dci 80 CP
|
|||
uncle |
![]()
Post
#62
|
![]() pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
hop si io cu meganu'
![]() ![]() sunt mandru de mashinutza mea... de luat in trafic cu diversi m-am luat cu destui, deh eram si io mai tanar, dar nu prea aveam masina, mai nasol e ca am "atractie" la toti distrusii care sunt gata de "road rage" era sa ma bat cu cativa de cateva ori, dar m-am mai calmat... cea mai tare chestie care mi s-a intanplat pe A2 a fost cu un Audi A3 Sportsback 2.0 TDI (wide bodykit, figuri ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
richie |
![]()
Post
#63
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(strumfuadi @ Dec 14 2005, 10:42 AM) d Daca cei care shi'au luat motoare diesel ar recunoashte ca au facut'o ptr un consum scazut shi ptr ca asha e trendy, lumea ar fi "a better place".. dar nu, ei vor sa shi alerge.. ![]() Uite....eu nu recunosc ![]() Nu m-a interesat nici diferenta de consum....ca ..ce naiba...s-or mai gasi p'ici pe colea vreo 2...3 milioane in plus pe luna....nici pentru ca e trendy, pentru ca am aversiune la trenduri si figuri si detest spiritul de turma. L-am luat, pur si simplu pentru ca ...imi plac motoarele cu cuplu mare. Iar la benzinar, ca sa ai acelasi cuplu, ai motor de la 3 litri in sus. Si acolo....incep ...accize chestii....impozite...altele, pe care chiar n-am chef sa le dau. Iar cu alergatul..... cu masina mea, in treapta a 6-a...sunt la "relanti" pe la 120. Asta inseamna, logic, ca as merge subturat. Acu...daca la 3000 rpm, unde mie mi se pare ca ar fi cam optim, am 160 la ora...inseamna ca alerg dieselul? A...si daca tot la 3000 rpm si 160 la ora mai si consuma duar 6.5...6.6..e vina mea? Sau a constructorului? :-? QUOTE(strumfuadi @ Dec 14 2005, 11:29 AM) asha este. sunt unii cu mashini top class care ii respecta pe ceilaltzi, ishi respecta mashina shi se respecta pe sine procedand asha. ![]() Pai da...sunt unii care au A6 (A sase) si mai E unii, care are A6 (A seis) mantzalegi fratziuare?....Beeep si beeep in clima lor bizonica..... Si ontopic. Topicul mi se pare oarecum idiot si fara sens. Ceea ce a inceput sa se exprime aici, mi se pare pueril sau chiar periculos.(atunci cand se pune in practica). Denota maxim 2 ani de la obtinerea permisului, iar daca aceasta situatie nu se verifica....denota o stagnare din evolutie la maxim aceasta perioada. Daca pe mine ma depaseste unul care are o masina sub....demnitatea ???!!!! masinii mele, consider ca nu e de demnitatea mea de om oarecum intelectual sa ma iau in gura cu el si sa-i arat ce rabla are el si ce tupeu sa ma depaseasca. Daca are chef....duca=se. Daca nu....o sa-l depasesc probabil, in mod natural, cand va fi momentul. In plus...facand asta ii mai dai si satisfactie. Parca-l vad ranjind " uite-l shi pe cretinul asta ce s-a injectat ca l-am depasit....ce fraier e! " |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#64
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(richie @ Apr 22 2006, 11:35 AM) Uite....eu nu recunosc ![]() Nu m-a interesat nici diferenta de consum....ca ..ce naiba...s-or mai gasi p'ici pe colea vreo 2...3 milioane in plus pe luna....nici pentru ca e trendy, pentru ca am aversiune la trenduri si figuri si detest spiritul de turma. L-am luat, pur si simplu pentru ca ...imi plac motoarele cu cuplu mare. Iar la benzinar, ca sa ai acelasi cuplu, ai motor de la 3 litri in sus. Si acolo....incep ...accize chestii....impozite...altele, pe care chiar n-am chef sa le dau. Sau esti baiat istetz si iti cumperi otto supraalimentat (adica benzinar turbo) de capacitate apropiata cu dizälache al tau. ![]() QUOTE(richie @ Apr 22 2006, 11:35 AM) Iar cu alergatul..... cu masina mea, in treapta a 6-a...sunt la "relanti" pe la 120. Asta inseamna, logic, ca as merge subturat. Acu...daca la 3000 rpm, unde mie mi se pare ca ar fi cam optim, am 160 la ora...inseamna ca alerg dieselul? Daca la 160 ai 3k rpm, atunci la 120 ai fix 2,25k rpm, ceea ce nu se prea poate numi "relanti". Sau poate A6 are relanti la jumatatea turatiei de putere maxima. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
richie |
![]()
Post
#65
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Da....un uoto supraalimentat are cuplu mai mare....dar ca llitraj apropiat de dizelache al meu....tot sub 200Nm e. N6am vazut otto sub 2L cu cuplu peste 200. Poate doar preparat.Cat deCat despre "relanti-ul" respectiv....evident ca glumeam.Si nu....nu am A6...cel putin nu inca! Si nu...nu am 2500RPM LA 120...ci aprox. 2000 rpm.
|
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#66
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(richie @ Apr 23 2006, 06:14 PM) Da....un uoto supraalimentat are cuplu mai mare....dar ca llitraj apropiat de dizelache al meu....tot sub 200Nm e. N6am vazut otto sub 2L cu cuplu peste 200. Poate doar preparat. Poate ar trebui sa mai iesi in lume putin, sa vezi ce motoare otto turbo exista sau ce inseamna otto turbo, pentru ca tu dai date despre otto aspirat. 2.0L aspirat de la renault are Cmax = 192. 2.0FSI de la VAG are Cmax = 200Nm. 2.0T de la reno (F4R776) are Pmax=163CP, Cmax=270Nm. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
richie |
![]()
Post
#67
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Uatevar.....dar te rog sa lasi deoparte exprimarile de genul : "Poate ar trebui sa mai iesi in lume putin, sa vezi ce motoare otto turbo exista sau ce inseamna otto turbo..." si altele...aparute prin alte topicuri. E adevarat, am tratat superficial problema motoarelor otto de care-or fi ele...pentru ca nu m-a interesat prea mult. Dar, nu ne tragem de sireturi si te rog sa te exprimi adecvat.
Si...hai c-o dam offtopic. Am incheiat cu postatul in topicul asta.....cel putin pe langa subiect. Edit: Iar 2.0T de la reno....pe ce masina se gaseste in afara de RS? Iar RS nu este o masina care sa intre vreodata in optiunile mele. De fapt....mai general vorbind...>Renault nu cred ca va mai intra vreodata in optiunile mele. Decat daca-si schimba niste chestii prin politica... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#68
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Daca ma rogi atat de patimash, poate nu le voi mai folosi la adresa ta, insa ar fi foarte interesant sa incerci sa faci si tu niste afirmatii fondate, insotite de cifre concrete, sau sa nu discuti chiar atat de vehement subiecte care nu te intereseaza prea mult doar de dreagul de a contrazice.
2.0T (F4R776) de la Renault este disponibil pentru toate "formele de megane" (hatch, sport-hatch, sedan, cc) in Europa. In Romania este disponibil, din pacate, numai pe Laguna2 si are 170CP. Oricum, discutia o deviasei catre o comparatie intre un diesel supraalimentat si omoloagele benzinare... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
richie |
![]()
Post
#69
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
1.N-ai inteles....acel.."te rog" era o forma amabila de exprimare.....Altfel spus...nu-ti permit sa vorbesti asa cu mine. Ti-am spus...nu ne tragem de sireturi....
2.Discutia nu o deviasem eu.... 3.Ar fi trebuit intr-adevar sa dau mai multe amanunte, pentru a fi mai ..pe inteles cu motivele mele...dar postasem de pe un communicator si imi era peste mana sa scriu mult. |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
claus |
![]()
Post
#70
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
si 4 .. daca discutia continua.. continua cu warn
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
sorin1967 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 29 March 05 From: Bacau ![]() |
Da, e un topic idiot ,dar e al meu
![]() ![]() |
--------------------
ML
350
- BC-35-SDS
2013 MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt... |
|
sandman_ |
![]()
Post
#72
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
1. Atata timp cat suntem membri pe acelasi forum ne tragem de sireturi prin definitie. (daca esti baiat destept si reusesti sa citesti printre randuri, vei vedea
2. Oricine e in stare sa caute scuze si sa incerce sa se dezvinovateasca ![]() 3. Atata timp cat furnizezi date eronate, si le mai si sustii sus si tare pana in panzele albe, e normal sa te traga cineva de atentie, ca doar dezinformezi forumul ![]() 4. nu fi, nene, asa suparacios. discutam si noi, ca oamenii Megande vs. altele? pai e simplu: VAG-ii zic: ce-i cu "desteptul" acela care crede ca poate sa ma faca cu rabla lui frantuzeasca? iar apoi si-o iau pe coaja cei cu "bemveu" zic : uite si la asta ce-si forjeaza cutia ca sa se tina dupa mine cei cu "golan" dci zic: megan, logan, tot pe-acolo e, deci ar tb sa-l fac instantaneu, ca oricum sunt sofer mai bun. In esenta, topicul e oarecum lipsit de sens, probabil aceasta e si cauza devierilor suparatoare generate de carcotashi ca mine. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
nacht |
![]()
Post
#73
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
off topic: oameni buni nu va certati, bateti-va!!!
![]() oricum de mare intensitate faza cu "postasem de pe un communicator" ![]() Topicul are rost atata timp cat ramanem on-topic. Comparatia inevitabila benzina vs. motorina nu-si are rostul indiferent despre ce marci discutam. Fiecare tip de motorizare are plusurile si minusurile ei. |
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
bogdan1978buc |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 January 06 ![]() |
Va rog, o sa fiu scurt ( scriu de pe P800
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2006 1.5dci Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari. |
|
sandman_ |
![]()
Post
#75
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
legale, presupun, pentru ca ilegale sunt impotriva regulamentului
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
bogdan1978buc |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 January 06 ![]() |
Desigur ca legale; pentru ilegale... ( a se citi pe toate partile cele 3 puncte ).
|
--------------------
Renault
Megane
2006 1.5dci Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari. |
|
sagetator |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Salutare salutare!
Desi eu nu am decat un Clio Symbol (v.2005), nu mi-e rusine cu el, nici de cum se comporta la drum - lung, scurt, nu conteaza - da' nici la consum! ![]() ![]() Totusi cea mai ciudata treaba am patit-o pe DN 19 (Oradea - Satu-Mare), unde pe singura portiune (de aprox 10 km) pe care-ti permiti sa mergi cu peste suta, m-a depasit un Matiz! Ma uit la kilometraj: rulam cu 130km/h!!! ![]() Vorba unei tipe cu care eram in masina: "o fi iesit veninul din ala de la drumul asta prost de pana acum!" ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#78
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Multi bucuresteni au mers numai in Bucuresti si nu prea stiu ce inseamna o depasire pe DN sau un viraj abordat mai rapid (nu e o critica)
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
richie |
![]()
Post
#79
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(nacht @ Apr 26 2006, 02:49 PM) off topic: oameni buni nu va certati, bateti-va!!! ![]() oricum de mare intensitate faza cu "postasem de pe un communicator" ![]() Topicul are rost atata timp cat ramanem on-topic. Comparatia inevitabila benzina vs. motorina nu-si are rostul indiferent despre ce marci discutam. Fiecare tip de motorizare are plusurile si minusurile ei. Off topic: nacht ...ai dreptate. Nu ne mai certam (da' nici nu ne batem ![]() Scuze Sandman.....sunt cam cu capul zilele astea. E vina mea. De obicei nu sunt suparacios la faze de-astea....si de multe ori le folosesc si eu. Dar...ma rog....am niste probleme stresante care m-au cam dat peste cap oarecum. Iar inevitabilul benzina vs motorina...intr-adevar...chiar nu-si are rostul. Si nici n-ai cum sa convingi un fan inrait al uneia dintre motorizari ca a facut o alegere gresita. Si poate chiar n-a facut..... @Nacht: ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
BOG |
![]()
Post
#80
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Topicul asta va starni pasiuni inevitabil indiferent pe ce forum te uiti....aia cu Golf-uri V ii fac pe toti, aia cu BMW-uri la fel....noi nici nu mai zic.....dar pe linga masina parerea mea e ca trebuie sa te mai si pricepi la condus....Spre exemplu, in timp ce ma intorceam marti spre B inainte sa ajung la Urziceni rulam cu 120 km/h si.....in spatele meu o....Solenza alba...flash-uri la greu...schimb repede banda, trece de mine, revin si ii dau pina la 160 km/h si se da el la o parte, mai merg cam un minut si in fata aveam pe banda mea un van si pe cealalta un camion care mergeau paralel....eu bag piciorul pe frina si nici nu am intentionat sa fac o depasire....si ala cu Solenza zboara pe linga mine pe contrasens, culmea cu unul cu un SUV lipit de el....si dus a fost....il ducea masina pina la 150-160 si asa mergea....Eu am renuntat sa ma mai duc dupa el considerand ca viata are prioritate..tinand cont ca era aglomerat drumul...asta e..si pt ca spunea cineva ca l-a facut un Matiz...si pe mine m-a surprins unul cind am mers paralel cu el pe E 85 la 140-150.....cool.....eu n-as avea curaj sa merg cu masinuta aia la asa o viteza.....Sa le traiasca!
|
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
richie |
![]()
Post
#81
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
A...si in spiritul topicului.....Acu vreo 3 ani, pe cand aveam Clio Symbol dCI de 65 CP....n-a reusit unu cu un Aseis (A6) sa ma depaseasca intre Rm Valcea si Pitesti....aproape 50 km. Ce masini de rahat sunt dom'le Aseisurile astea
![]() ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
FISICHELU |
![]()
Post
#82
|
![]() Boo Boo Dad Group: Members Posts: 595 Joined: 4 December 05 From: Onesti ![]() |
Tipul cu "Aseis"...Nu cumva era ...Tudor (cu accent pe o)...Andrei Tudor?... Tipul ala cu "clima bizonica"?
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan CfExp
1,5 dCi 2005 Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
|
|
zyppo |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 23 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Am observat acelasi lucru la baietii care au Solenta. Se vede treaba ca este cea mai "tare" masina pe care au condus-o. Altfel nu s-ar explica comportamentul lor in astfel de situatii ...
Intr-o situatie similara m-am aflat si eu intre Pitesti si Craiova de curind. Mergeam linistit cu 120 km/h si vad din spate venind tare o Solenta alba , dind flash-uri la greu, iar in spatele ei un Peugeot 307 - diesel. Se pare ca Peugeotul vroia sa-l depaseasca iar "meseriasul" de pe Solenta nu vroia sa-l lase deloc, mergind mai mult pe contrasens. Si imi zic ... "hai sa vedem cum se termina cursa". Am accelerat si m-am apropiat de Peugeot, fara a avea intentia de a-l depasi. In momentul in care ajunsesem pe la 150-160, Peugeot se baga in depasire dar se baga si Solenta fara a semnaliza, doar pentru a nu-l lasa sa-l depaseasca. Peugeot frineaza violent, iar eu la rindul meu la fel, fiind gata gata sa ma urc pe el. In acel moment mi-am zis ca nu merita un astfel de joc, cu o persoana ca nu este fair-play, renuntind la urmarirea cu pricina. |
--------------------
Renault
Megan Sedan
2004 - 1.6 16v MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon. |
|
FISICHELU |
![]() ![]()
Post
#84
|
![]() Boo Boo Dad Group: Members Posts: 595 Joined: 4 December 05 From: Onesti ![]() |
Asta sau mai sunt genul de baietasi destepti care te "claxoneaza" cu flash-urile de la 1km distanta, iar dupa ce te dai la o parte, vin in fata si franeaza brusc...Buna gluma dom'le, foarte buna...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan CfExp
1,5 dCi 2005 Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
|
|
BOG |
![]()
Post
#85
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Eu inclin sa cred legat de tipul cu Solenza de care am zis ca avea ceva experienta la volan...sau era putin dus...una din astea...pe de o parte a condus corect pt ca dupa ce am schimbat eu banda sa treaca el cind am accelarat s-a dat la o parte fara sa-i fac semne.....in rest, teribilisti sint citi vrei...recunosc ca si eu ma mai inflamez cind imi da flash-uri cite unul cu un Cielo sau Golf tdi care se cred la volanul unor BMW -uri M 3 sau Megane RS....da asta e.....
|
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
richie |
![]()
Post
#86
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(FISICHELU @ Apr 27 2006, 12:23 PM) Tipul cu "Aseis"...Nu cumva era ...Tudor (cu accent pe o)...Andrei Tudor?... Tipul ala cu "clima bizonica"? ![]() Nu cred...dupa cum ai putut sa vezi in filmulet....aseisu lui cu crima bizonica era produs in 2005 (si a costat patrujdemii de euro) deci pe vremea aia nu exista Andrei Tudor ca posesor de Aseis. Probabil....cu greu isi schimba calul de la Faiton ![]() QUOTE(Heron @ Apr 27 2006, 12:54 PM) .recunosc ca si eu ma mai inflamez cind imi da flash-uri cite unul cu un Cielo sau Golf tdi care se cred la volanul unor BMW -uri M 3 sau Megane RS....da asta e..... Eu ma inflamez la flash-uri punct. Indiferent de la ce masina provin. Mi se pare o mare mitocanie.....E mult mai elegant sa te pui in spatele omului cu semnalizare stanga....si eventual daca vezi ca nu te baga in seama (de multe ori pentru ca nu te vede) ii mai dai un flash scurt sa te vada in oglinda. Mor pe astia care vin de la un km numai in flash-uri.... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
BOG |
![]()
Post
#87
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Depinde...uneori flash-urile sint practice.....uneori mi s-a intimplat sa merg fara griji dupa ce m-am uitat in spate si nu era nimeni si in secunda urmatoare bang...apare unul in spate......Pe de alta parte ma enerveaza si aia carora le dai un flash si neavind pe nimeni in dreapta continua sa mearga pe banda doi si cind te "infingi" in spatele lor apasind pe frina la greu se misca lent pe banda cealalta....la drumul pe care l-am facut de sarbatori de 900 si nu stiu citi km astia m-au secat cel mai mult....Dar, surprinzator, nu am intilnit multi eroi cu Logan-uri....doar 2-3 asa de exemplu...in rest baieti si fetite cuminti.....
![]() |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
AND |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Haios! - > Nu stiu daca se "pune", nefiind posesor de Megane (dar poate in viitor); insa ieri am facut test drive cu un Megane Sedan 1.5 dCi 100cp !
Traseul a fost unul scurt ; de la Meridian (langa metro) , iesit putin pe buc-pitesti pana la carrefour, ocolit pe acolo, si hop inapoi. Toate bune .. mi-a placut! Dupa ce-am iesit de la carrefour, intru pe DN in spatele unei Solenza alba (bai ce-au astia cu slz albe impotriva renault-urilor? ![]() Am niste precizari/intrebari : 1. Care-i problema cutiei de viteza pe dCi ? Sau sunt diferite? Ma refer atunci la cea de pe dCi-ul de 100cp. Primele doua trepte sunt parfum! Cand luam curbe intr-a 3-a si acceleram, cuplul trebuia sa ma faca sa nu retrogradez! Dar din contra..simteam ca moare! Ce naiba? Intr-un 307 1.6 HDi 90cp n-aveam prob asta. Zburda ala de la 30km/h intr-a 3-a de rupea pamantul..dar am inteles ca au o cutie mai reusita astia de la Peugeot. 2. Se mai merita 1.6 16v? Au dat-o in bara rau rau de tot cu euro 4! Au trecut de la 115cp la 110 si deja diferenta este de jumatate de secunda (pe hartie) la 0-100. Zic eu ca poate chiar de o secunda daca duceai 1.6 16v 115cp la limita ..prindeai suta in 10.2 - 10.3 ; pe cand acum prinde in 11.1! Adica daca vrei sa scapi de un Logan 1.6MPi .. n-ai nici o sansa intr-un Megane 2.2 1.6 16v. Concluzia e ca 1.6 16v oricum e motor de turatie, fiind VVT (valve variabile) si cuplu max este atins dupa 4000rpm (tragic de mult!) si nu face fata unui dCi 100cp in oras. Accelerari bruste, pana in 60km/h si chestii de genul asta. Voi ce parere aveti? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
BOG |
![]()
Post
#89
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
"Adica daca vrei sa scapi de un Logan 1.6MPi .. n-ai nici o sansa intr-un Megane 2.2 1.6 16v. " Asta mi-a placut cel mai mult.....
![]() ![]() Si...ca sa iti zic numai asa...diferenta aia de care pomenesti pe hirtie...nu cred ca e sesizabila in realitate.....asa ca stai linistit...plus ca mai poti sa cumperi inca vechiul megane cu 115 cp daca tot insisti.... |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
zyppo |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 23 February 05 From: Bucuresti ![]() |
AND, eu in locul tau nu as socoti timpii dati de la 0-100 km/h. Asta doar daca nu esti un pasionat de liniute si iti iei masina pentru asa ceva. Desi Megane II, numai pentru asa ceva nu e facut. Primele 2 trepte de viteze la Megane II sint 2 lungi. Banuiesc ca le-au setat asa pentru consum. Prin urmare nu vei avea cine stie ce "nervozitate" asa cum ai avea la alte modele cu 115CP. Totusi, diferenta o vei simti de la treapta 3 in sus si mai ales la viteza ridicata. De acolo, nu cred ca te vei mai putea compara cu nici un Logan
![]() Am comparat un Megane II ( al meu ) cu un Megane I ( al unui coleg ). In primele 2 trepte Megane I este peste II. Chiar si cifrele date de producator confirma aceasta diferenta. Megane II 1.6 16V - 115CP. Acceleratie 0-100 (s): 11,1 sec. - Viteza maxima (km/h): 193 km/h. Putere max : 115/6000 CP/rpm. - Cuplu max: 152/4200 Mn/rpm. Megane I 1.6 16V - 107CP. Acceleratie 0-100 (s): 9.8 sec. - Viteza maxima (km/h): 195 km/h. Putere max : 107/5750 CP/rpm. - Cuplu max: 148/3750 Mn/rpm. |
--------------------
Renault
Megan Sedan
2004 - 1.6 16v MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th August 2025 - 19:00 |