Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Benzina sau diesel power ?, care-i mai bun sa castige ! :D

Daca ati cumpara o masina pentru urmatorii 5 ani, ati opta pentru o motorizare diesel sau benzina (sa zicem ca ambele ar avea o puterea modica de qprox. 100CP) ? (a se lua in considerare si costrile de intretinere)
 
1 Sa zicem ... 1.4 16v sau 1.6 16v Benzina [ 29 ] ** [40.28%]
2 Sau ... sa zicem ... 1.5 dci 105 cp Motorina [ 43 ] ** [59.72%]
Total Votes: 72
  
EL_BGD
post 5 Oct 2005, 08:29
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Sunt tare curios care, cum, ce si mai ales de ce a ales (nu numai in poll ci si in realitate)

E mai bun dieselul caci e mai economic? E mai prost ca in timp "cade" (cel putin asa am auzit si am si constatat).

E mai bun motorul pe benzina, fiind mai performant, sau poate mai usor de intretinut...

Postati aici alegerile, sau motivele alegerilor, sau pur si simplu cazuri, trebuie sa facem o partajare, acum ca cele doua categorii au ajuns la un nivel de performante aproape identic, diferind doar costul de service pe termen lung si consumul instant care pe termen lung inseamna economii masive.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 5 Oct 2005, 08:35
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Diesel Power cool.gif

Merg foarte mult (25-30k pe an) si pe termen lung costurile sunt mai avantajoase la diesel. Si in plus, imi place mai mult cum toarce smile.gif

Un motor diesel tine foarte mult daca ai grija de el.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 5 Oct 2005, 08:37
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Diesel all the way! Desi e unii care incearca sa-l discrediteze pentru a-si justifica greseala de a lua benzina, la un rationament corect dieselul iese castigator cu conditia sa nu fie masina de duminica (~10k km pe an)...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper
post 5 Oct 2005, 08:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




dieselu !!! daca stii sa mergi cu el, e ok. in plus asta de pe reno mie mi se pare cel mai silentios la ora actuala, de consum nici nu mai vorbesc, e un pic mai mare ca la o dacie pe gaz. acu fiabilitatea nu ma bag , din martie 2005 pana acu ..... sa mai cresc un pic.


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvici
post 5 Oct 2005, 08:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




Dupa 350.000 km exclusiv pe benzina,anul asta am facut pasul catre diesel. O fi bine o fi rau nu pot spune, insa am facut acest pas in urma unei analize ce a necesitat acesti nr. buni de km.


--------------------
Renault Symbol 2005 dci 80
Megane 2014 - dci 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 5 Oct 2005, 09:11
Post #6


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Benzina...benzina...benzina... wink.gif !!! Nu vreau sa aud de ,,tractoare, tractorase si alte utilaje agricole''......!!! dry.gif


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 5 Oct 2005, 09:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Diesel all the way. un 206 hdi mi-a schimbat total modul de privire al dieselului. De aia mi-am si luat dci (sa nu se inteleaga ca nu mi-a placut insa era mai ieftin renault). Urmatoarea masina sper sa fie tot un diesel.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 5 Oct 2005, 10:15
Post #8


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




diesel.. putere mai mica la turatii mai joase.. si, evident, consum mai mic
a.. uitasem de chiptuning.. mai interesant la dci smile.gif

chiar.. sa nu cumva sa devieze topicul in clasica "cearta" diesel vs benzina.. Race, ai grija..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint
post 5 Oct 2005, 10:30
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 8 June 05
From: Romania Bucuresti




imi plac turatiile mari deci benzina.Nu ma intereseaza consumul.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 1.4 16v
Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 5 Oct 2005, 10:31
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Diesel-ul imi place si mie foarte mult datorita banilor investiti/100km smile.gif, si imi mai place si datorita cuplului la turatii joase, dar totusi, parca nu e frumos sa se taie acceleratia la 4000 (sau 4500, nu mai tin minte) cand vezi ca mai e loc sa se duca acul pana in 7000, si chiar poate fi si mai urata aceasta treaba intr-o depasire la viteza mare, unde masina dci, pe la 3000rpm, nu mai are cuplul pe care-l avea ea odata la 1500rp biggrin.gif. Nu spun ca nu e bun, dar depinde de nevoile proprietarului si de modul de intrebuintare. Trebuie sa recunosc faptul ca si eu am fost ff impresionat cand am condus prima oara un diesel, dar pentru cateva milioane in plus pe an (o estimare, nu o cifra exacta pt. ~25k) prefer benzina. Oricum, ar fi frumos sa voteze mai toata lumea, sa vedem cum stam, chiar daca intuitia imi spune ca dieselul va iesi fruntash. Si ca o paranteza, la un Mondeo din '99, luat de nou, 1.9TD, dupa 190k au inceput sa cada ca piesele de domino tot felul de componente, ca pompa de injectie si alte'alea.Poate era si uzura fizica a lor, dar reparatiile au costat destul de mult, si mai mentionez ca masina a fost folosita mai mult extraurban.
Sunt multe de zis, multe unghiuri din care se poate analiza problema si va las pe vaoi ca deja am aberat destul si tre' sa ma intorc la munca. (plec in orash cu TDI-u' lu' shefu'...sa vad cum se comporta la turatii mari wink.gif )


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 5 Oct 2005, 10:33
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




QUOTE(claus @ Oct 5 2005, 10:15 AM)


chiar.. sa nu cumva sa devieze topicul in clasica "cearta" diesel vs benzina.. Race, ai grija..

Apropo, nici eu nu doresc o cearta pe tema asta.... doresc sa urmaresc firul epic biggrin.gif


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 5 Oct 2005, 10:34
Post #12


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




subscriu la ce a postat SAINT. senzatziile date de ce le doua motoare nu se compara.
in plus, la un diesel daca incepe sa piarda compresia s'a terminat.
un motor pe benzina, chiar shi cu o compresie mai obosita va merge, fiindca principiul e altul wink.gif
iar la 10-12k cat fac io pe an... dieselul pierde teren in optiunile mele.


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 5 Oct 2005, 10:39
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Sunt total de acord cu ce a spus strumfadi, in legatura cu compresia, si pot corela vorbele cu faptul ca am condus un Renault 5 Alpine si masina mergea foarte frumos si tragea bine (avand in vedere mix-ul de componente prin care a fost readus la viata wink.gif ), ceea ce nu pot spune despre un VW Caddy de vreo 4-5 ani...


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 5 Oct 2005, 11:33
Post #14


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




eeee, merci..

totushi, nu e mai putzin adevarat ca sjtiu un reno 5 diesel chior care are 750mii km. segmentat motorul la 500mii, acuma segmentii erau in super stare..
ideea e ca dieselurile de acum nu mai tzin o viatza ca cele mari shi aspirate din trecut..
adica sper ca nu va ashteptati ca un 1.5dci de 105cp, comprimat shi turbat, sa tzina cat un 1.9, 2.2 d'ala veki, fara turbo shi care scoteau 60 shi ceva-70cp..
alea tzineau o viatza..
pana la urma insa, vrem ceva care sa ne tzina o viatza dar sa nu ne ofere decat consum mic, vibratii si cuplu la ture mici? o viatza avem fratilor.. biggrin.gif

intrebarea era benzina vs. diesel.
de ce nu'mi place motorina? raspunsul motorului este CONTRAR asteptarilor naturale (creshte turatia, creshte puterea, creshte cuplul, trage din ce in ce mai bine.) nu. la diesel itzi rupe gatul pana pe la 2500-2800 dupa care te trezeshti ca daca nu schimbi treapta te rade tirul de pe contrasens.. plaja mica de rpm a motorului nu permite decat un fals condus sportiv. dieselul e cam ca o ciunga: gustul puternic care dureaza putzin..
benzina? turezi, turezi, shi cand zici ca sar pistoanele dai blana shi se mai duce 1500-2000rpm. orgasmic.
[deci nu creez polemici, da? zic doar parerea mea shi de ce ash lua io benzina]


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 5 Oct 2005, 11:41
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




mai ales ca e vorba de 5 ani si nu o viatza biggrin.gif


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint
post 5 Oct 2005, 11:43
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 8 June 05
From: Romania Bucuresti




Daca a-ti sti voi ce frumos suna 1.4 16v in 5000-6000 rpm si ce vana are in el ....Intr-adevar consumul e pe masura dar cui ii pasa,vorba lui strumfuadi O VIATA AVEM!!!!


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 1.4 16v
Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geocosma
post 5 Oct 2005, 11:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Benzina.
Aprox. 12K km/an, cei mai multi in extraurban.


--------------------
Renault Megane Estate II.1 - 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 5 Oct 2005, 11:48
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




As fi curios sa vad cum merge un dizal.Am condus numai benzine pana acum asa ca am votat in consecinta.
Singurul lucru misto la dizal e suieratul turbinei.
Ah, sa nu uit!Cum traim in Romania si avem belel cu service-ul, atata mai imi trebuia sa dau peste vreun bou de mecanic care sa-mi spuna ca ca e motorina proasta, doar ca sa-mi inchida gura.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 5 Oct 2005, 13:16
Post #19


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




diesel. cuplu mare, turatii mici, consum mic (eu merg destul de mult pe an).

ce marfa ar fi un ford d-ala diesel de ia suta in 8,7 sec smile.gif ar face...spĂźrc pe multe benzinare tongue.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresss
post 5 Oct 2005, 13:33
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 11 August 05




diesel la 30.000 km pe an nu am de ales.
oricum rad ca prostul cand ies cu masina din benzinarie si-mi marcheaza o autonomie de 1200 km biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ma uit pe ceas si ma unfla rasul.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
singura chestie pentru care imi place benzina inafara de miros ph34r.gif este ca nici macar nu se aude motorul la relanti. dar din punctul asta de vedere DCI este un motor destul de reusit.


--------------------
MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 5 Oct 2005, 13:37
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




am avut benzina = dacia
am diesel = renault.
visez la un motor pe benzina: meg sedan 2 - 1.6
e clar: sunt avantaje si dezavantaje la fiecare. nu sunt asa radical ca voi. sunt undeva "intre"


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moromete
post 5 Oct 2005, 13:44
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 8 September 05




Intotdeauna benzina!!,cat o mai exista si s-o fabrica!!...nu ma intreseaza consumul...si sunt fan al formulei : Ec=m*v la puterea a doua!!...recunosc ca in ultimii ani motorul diesel a facut progrese importante...nu intr-atat incat sa ma convinga (am condus diesel, 4 marci de masini).Cand motorul V8 sau V12 v-a ajunge din pozitia de ""tata lor" pe care o are acum ( la mare distanta!! ) la cosul de gunoi, o sa-mi revizuiesc parerea...pana atunci strang bani de unul. wink.gif


--------------------
Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 5 Oct 2005, 13:45
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




QUOTE(Saint @ Oct 5 2005, 11:43 AM)
Daca a-ti sti voi ce frumos suna 1.4 16v in 5000-6000 rpm si ce vana are in el ....

Daca ai sti ce frumos face si ce vana are in el la 7000 tongue.gif laugh.gif . Si in rest, se gasesc si benzine cu turbine biggrin.gif . Dar deja avem nevoie de 2 rezervoare. Eu unul, am pus de vro' 40ron benzina undeva dupa fetesti cernavoda, iar pe autostrada, de la Ciulnita, sau Drajna sau cum s'o chema (eu o stiu drept Ciulnita dar nu conteaza) am dat in ea la max. Urmaream o Octavia 1.9TDI wink.gif (stia el ceva). Si mergeam amandoi fericiti cu 190, cand pe mine m-a batut pe umar becul magic. Mai nasol ca s-a intamplat inainte de iesirea spre Fundulea cu vreo 10 km. Logic, instantaneu am mers la jumate din cat aveam inainte, si mi-am facut rugaciunile si crucile(era si cam 4am si nu trecea nici draq si cine trecea nu cred ca oprea). Am ajuns in final in Capitala, unde m-a derutat un MOL care avea de toate, numai benzina nu(abia il deschideau); in final am ajuns tot la batranul Agip, care era ceva mai sus.
Pentru asta as opta pt. un diesel. Reversul e ca am condus si respectivul model de masina, pe acelasi drum, si consumul crescuse si el semnificativ la aceiasi viteza(pe autostrada), mi se pare, pe la 10% sau poate ceva mai mult. Ce-i drept, nu se compara cu vro' 25% sau cat imi sugea mie(aveam muz mai tare ca refuzam sa aud zgomotele ce-mi spuneau sa merg mai incet..vant, aer care intra fortat prin gurile de ventilatie si ventilatia pornita). Cu ocazia asta chiar vreau sa va intreb pe voi astia mai norocosi cu extreme sau megane-uri, care aveti acel comp. de bord minunat, care poate fi consumul maxim atins de motoarele din dotare (la turatie maxima). Un prieten care are MII 1.4 16V mi-a spus ca la el ar fi aratat 18.ceva, dar tind sa nu prea cred.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 5 Oct 2005, 13:52
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Si cu dedicatie pt. moromete; am vazut eu undeva la tv ca cica prin 2050 vom fi siliti sa ne luam adio de la masini "as we know them" ca o sa se termine combustibilii fosili (sau cum se cheama mai exact).
S-au dus in rezervoare vislele mele ca la batranetze sa-mi iau supercar.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 5 Oct 2005, 14:22
Post #25


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(EL_BGD @ Oct 5 2005, 02:45 PM)
Si in rest, se gasesc si benzine cu turbine  biggrin.gif . Dar deja avem nevoie de 2 rezervoare.

shtim.. senzatzia e magica. trage normal dar mai puternic ca un aspirat pana pe la 3000 (mai puternic datorita faptului ca turbina aplatizeaza curba de cuplu foarte mult..), iar dupa 3000 micul garrett T3 indoaie tetierele..
shi asta la "obositul" meu motor de 21 de ani (e drept ca doar 180k km..)
sa shtii insa ca nu ai nevoie de doua rezervoare la turbo pe benzina, dimpotriva. asta e shi ideea lor, motor mic, cu randament marit de turbina sih care scoate o putere maxima comparabila cu un motor mai mare. consumul nu se compara cu motorul mare decat in forje, in regim normal acesta fiind ca la un motor mic.

ma intreb cum o fi la un megane 2 sport cu 2l turbo..
ca sa nu mai vorbim de cel mai bun motor de 2l pe benzina, motorul iVTEC facut de honda.. rolleyes.gif


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Oct 2005, 14:29
Post #26


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




QUOTE(EL_BGD @ Oct 5 2005, 02:52 PM)
Si cu dedicatie pt. moromete; am vazut eu undeva la tv ca cica prin 2050 vom fi siliti sa ne luam adio de la masini "as we know them" ca o sa se termine combustibilii fosili (sau cum se cheama mai exact).

da si prin 203x o sa vina un asteroid si papa lume albastra ... (azi la radio stire de stire ca sa poata sa stea lumea linistita ...) scuze de off-topic

On-topic ... benzina ... unicul si singurul cuvant relevant tongue.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint
post 5 Oct 2005, 14:29
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 8 June 05
From: Romania Bucuresti




EL BGD - Consumul care mi-l arata compu la 185 km/h era de 15%;la 130 este de 7%


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 1.4 16v
Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 5 Oct 2005, 14:33
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




QUOTE
Cu ocazia asta chiar vreau sa va intreb pe voi astia mai norocosi cu extreme sau megane-uri, care aveti acel comp. de bord minunat, care poate fi consumul maxim atins de motoarele din dotare (la turatie maxima). Un prieten care are MII 1.4 16V mi-a spus ca la el ar fi aratat 18.ceva, dar tind sa nu prea cred.

Crede-l ca zice bine.Mie imi arata vreo 16 la viteza maxima,iar Megane e posibil sa consume mai mult.Maximul a fost pe la 28,5 la acceleratie blana in treapta a 2-a inainte de limitator.
Evident am votat benzina....

This post has been edited by claus: 5 Oct 2005, 16:16


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip07
post 5 Oct 2005, 14:37
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 25 February 05




Am ales diesel pentru ca imi place cum merge.
Despre epuizarea combustibililor fosili, stati linistiti ca nu numai petrolul poate fi combustibil.
In prezent este intr-adevar cea mai ieftina metoda de a pune in miscare mijloacele de transport (benzina, motorina sunt scumpe datorita taxelor care reflecta politica statului).


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 2005 EXPRESSION
Clio Symbol, 80 dCI, Expression, iunie 2005

"O masina este o gramada de fier pe patru roti care te duce din punctul A in punctul B" (citat de la discutia cu dealer-ul)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 5 Oct 2005, 14:38
Post #30


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




BENZINA FOR LIFE !!!!
Dupa parerea mea motorul pe benzina ramane sufletul locomotiei motorizate.
Am mers si eu cu diesel si nu pot sa nu recunosc ca pana si micutul ala de 1.5dCi m-a bagat putin in scaun cand pleca de la stop (asta pe Clio, pe megane nu prea face fata asa de bine). Totusi sunetul ca de tractor, cuplul care dispare la turatii peste 3000 rot/min si costurile mari de intretinere o cam trag in jos in topul preferintelor mele. De fiabilitate nu stiu ce sa spun - probabil ca tine foarte mult si de cum este intretinut motorul. Din experienta mea si a altora pot spune insa ca un benzinar e ceva mai ieftin de reparat decat un tractorash. Plusul cel mai mare al unui diesel este consumul de carburant, care insa paleste fata de minusuri (parerea mea).
In masina la mine, la ralanti, face mai multa galagie ventilatorul de la aerisire decat motorul. Si daca tot vorbim de sunete, la 5 mii si ceva de ture motorul pe benzina suna bestial, ca sa nu mai zic de cuplul pe care il are la turatii de genul asta.

Cineva intreba ce consum arata comp. de bord la viteza de 190km/h la un megane benzinar - pot sa-ti spun ca la 170km/h, cu masina din semnatura, din cate imi amintesc, arata aprox. 11, nici vorba de 18 blink.gif chiar si la 190km/h.


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 13:17
Dacia