Benzina sau diesel power ?, care-i mai bun sa castige ! :D
![]() ![]() ![]() |
Benzina sau diesel power ?, care-i mai bun sa castige ! :D
strumfuadi |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
|
||
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|||
VladSoare |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Ooooffff... Iar o luam de la inceput... Se pare ca de moarte, de impozite si de lupta dintre diesel si otto nu scapam orice-am face...
![]() In fine, nu-l inchid inca, dar il mut la Diverse. Va rog ca in aria de Clio sa deschideti numai discutii referitoare la Clio. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(cmandrei @ Oct 5 2005, 02:29 PM) da si prin 203x o sa vina un asteroid si papa lume albastra ... (azi la radio stire de stire ca sa poata sa stea lumea linistita ...) scuze de off-topic Eu asa am inteles din documentarul respectiv, unde veneau cu explicatii de tot felul, si aratau diferiti oameni in halate albe. Poate nu e asa (nu spun ca au dreptate, doar relatez ce am vazut), dar cert este ca in ritmul asta, se va intampla cat de curand. Si din observatiile mele, la chestiile rare pretzu' creste, fie ca e un ferarri enzo, fie ca e un diamant... Scuze si eu de off-topic, dar oricum, cand se va intampla, voi avea grija ca eu sa fiu ultimul care alimenteaza cu benzina motorul meu de 8l biturbo supraalimentat si cu 56 de valve de pe muscle-car ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() scuze din nou de off-topic da' e al naibii de mare plictiseala la servici'. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
reno-toto |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 22 December 04 ![]() |
QUOTE(strumfuadi @ Oct 5 2005, 02:22 PM) ca sa nu mai vorbim de cel mai bun motor de 2l pe benzina, motorul iVTEC facut de honda.. ![]() Am discutat cu un amic cu Honda Accord 2l benzina, cutie automata... treburi, masina cel putin brici. Media over-all (de cand a luat-o) este 13%. Asa ca 155 CP vin cu un cost destul de mare... |
-------------------- Ravasit de stima si buimac de respect.
megane 2 sedan, 1,5 dCI 100 CP, privilege, negru. |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#35
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
ma refeream la iVTEC.. cel de 200cp de pe civic type-r, respectiv 240cp pe S2000..
nu a zis nimeni ca merge pe aer ca dieselul.. ![]() [ps: cutia automata ia cam 1-2litri in plus. confortul vine de asemenea cu un pret ![]() |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Lexas |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 September 05 From: Acasa ![]() |
Io am luat benzina 1.2 16V benzina...am vrut motorina..insa dupa mai multe sfaturi de la prieteni sefi de service...kare au motoare motorina ...si Renault inklus...e klar...motorina..are nevoie de un minim de 30-40 km zilnic...e nevoie de ungere...si de kilometraj k acel motor sa aiba viatza frumoasa..si sa fie rentabil..
|
--------------------
Renault Clio
Bicorp Extreme
- B 47 KJN
2005 1.2L 16V 75HP Aloha
|
|
MihaiS |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 20 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Fac cam 25000 km pe an asa ca merita diesel (6.5 in oras fata de 10 benzina - la acelasi stil de conducere). Motoarele Renault Diesel sunt O.K. Mai nou sufar cand ma catar in cate o masina pe benzina si vad consumul pe comp. M-am invatat rau...
|
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5dCi 80CP
2005 - Extreme
|
|
Garrett |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 June 05 ![]() |
Diesel din doua motive primul obiectiv merg destul de mult ~25k pe an majoritatea in oras decand am minunea asta e o placere sa vad ca consuma aproape la jumatate decat vechea masinuta.
Al doilea subiectiv lucrez la unii care fac turbocompresoare deci ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 Dynamique Garrett
Clio Symbol Dynamique 1,5 dci 80 CP mai 2005 |
|
sorin |
![]()
Post
#39
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Am votat benzina,pentru ca sunt pilot de F1 si conduc in fiecare zi in Bucuresti de aceasta maniera.Dar nu depasesc numai turbodiesele(RATB),ma uit bine inainte de a intra in depasire si apoi ii dau 7000 rpm/ora......
![]() ________________ 1.9 dCi+ |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Ma uit cu o mare dezamagire la rezultatele poll-ului de pana acum
![]() ![]() ![]() ![]() La diesel in timp, se intampla ceva pe la motor si face exact ca un motor de tractor (pe mine nu ma deranjeaza dar poate pe altii da); cand iese turbina din functiune, se duce si acceleratia, o turbina mai puternica e ca o lama cu 2 taisuri; daca se merge intr-un regim de turatii crescut, constant consuma si diesel-ul mai mult, si, cum spunea si my partner in crime, stumfuadi, un turbo pe benzina nu inseamna ca acesta consuma mai mult, si face exact ce face diesel-ul de v-a vrajit pe toti (chiar si pe mine ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
RCS |
![]()
Post
#41
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Da..va rog si eu: ,,votati benzina'' !!!
![]() |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
flotl |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Cred ca multi utilizatori ai forumului sunt foarte tineri si pun mai mult pret pe diferentele care nu tin de ordin economic dintre cele doua motoare.
Oameni buni, sint familist, am o situatie materiala buna si vreau sa ma plimb cat mai mult. Cand planific o calatorie si am un buget limitat, conteaza si cele cateva sute de mii pe care ii economisesc pentru ca am masina pe motorina. E adevarat ca o parte din economia asta se duce la momentul reviziei cand platesc filtrul de motorina, dar pe total oricum ies in castig si lucrul cel mai important este daca am bani suficienti pentru a-mi duce familia undeva week-end-ul urmator. Nu ma intereseaza ca motorul se aude mai tare in exterior sau chiar in interior. Nu ma intereseaza nu stiu ce valente ale motorului pe benzina care m-ar face sa ma simt mai barbat daca as fi la varsta cand mi-ar sta o pustoaica pe scaunul din dreapta. Nu ma intereseaza ca ar pica turbina la 150.000 km, oricum o marit inainte de a parcurge distanta asta. In concluzie, majoritatea isi iau masina diesel numai din ratiuni economice. E un lucru cert ca se face o economie daca ai diesel, nu sunt pure supozitii pe care unii le lanseaza aici despre motoarele pe benzina si despre cele pe motorina. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
Saint |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 8 June 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
Sincer singurul motiv pe care-l aud la cei ce voteaza diesel este acela ca are un consum mai mic.Altceva mai are diesel-ul asta???
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 1.4 16v Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
|
|
pablo |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
Am votat si eu benzina
De ce? ... E adevarat ca dieselul are un consum mai redus insa chestia cu turatii joase e relativa.Trebuie sa fie in zona de cuplu - putere maxima adica cca 1.800-3.750 rot/min.De preferat undeva peste 2.000.Din aceasta cauza nu este un motor elastic si necesita schimbari mai frecvente ale vitezei.Zgomotul in habitaclu nu e asa mare ca si in exterior ... mie chiar imi place cum suna un diesel. Consumul creste si la diesel destul de tare odata cu cresterea vitezei (la 100 km/h e undeva pe la 4,2-4,5l iar la 130 km/h e pe la 6,2-6,5l). |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
Race |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai e un motiv suficient pentru unii.
flo8200 e unul dintre putinii fani Diesel care spune adevarul.Cei care ii dati inainte cu performantele motoarelor Diesel,cum spulbera ele echivalentele pe benzina etc.,luati aminte la postul anterior.Daca nu ati incerca sa va faceti masinile economice sa para rachete,certuri "Diesel vs benzina" nu ar mai exista. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
Saint |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 8 June 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
[QUOTE]Consumul creste si la diesel destul de tare odata cu cresterea vitezei (la 100 km/h e undeva pe la 4,2-4,5l iar la 130 km/h e pe la 6,2-6,5l).
Masinuta care o am consuma la 130km/h 7-8l Concluziile le puteti trage singuri. ![]() This post has been edited by Saint: 6 Oct 2005, 10:37 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 1.4 16v Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(Saint @ Oct 6 2005, 10:17 AM) Sincer singurul motiv pe care-l aud la cei ce voteaza diesel este acela ca are un consum mai mic.Altceva mai are diesel-ul asta??? Chiar si asa este un motiv destul de puternic, pusese cineva un topic in care intreba de ce ar fi mai bine sa ia diesel, si calculase cineva ca in max 2 ani se amortizeaza diferenta de pret la o exploatare medie a masini. Oricum, intrebarea in poll era de genul ca daca ar fi sa luam o masina noua pt. 5 ani (~varsta cand se uzeaza moral), caz in care economia facuta cu dieselul e semnificativa, dar si banii dati la service cresc direct proportional, in cazul in care se fac ~200.000km, ca daca o iei si iti planifici sa o ti 5 si sa faci 100.000km (20k/an, 54km/zi) e normal ca nu vei apuca momentul cand trebuie investiti bani seriosi si acolo este castigul. Ideea e ca, la aceste motoare, diferenta semnificativa este la consumul urban, ca in extraurban, al meu 1.4 16v suge cam 6% la ~110, iar un dcide 80cp, cred ca vreo 4(corectati-ma daca gresesc). Problema se pune la modul daca ai da mai putini bani sau aceiasi pt 20cp in plus dar si un consum ceva mai mare. Pretul carburantului iese din calcul caci in ziua de azi ambele sunt la aceiasi bani. Si din nou se ajunge la problema modului cum este folosita masina, daca dai in ea, consuma, daca mergi mult in oras, se renteaza diesel, daca mergi mult in oras cu diesel-gropi-articulatii supra-solicitate-bani in plus, intretinere medie mai scumpa, economie semnificativa la carburant. Si repet, o turbina face minuni ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Si mai repet, ar fi frumos sa nu se transforme in benzina vs. diesel sau nush ce motor diesel il face p'ala pe benzina, discutia se refera la 2/3 tipuri de motoare care au cam aceiasi putere si sa spuna fiecare ce-i place la diesel-ul lui, ce nu-i place si de ce regreta sau nu alegerea facuta si alte divagatii pe tema asta, nu trebuie sa se transforme intr-un atac asupra celor care au diesel-uri din invidie ca in oras, consuma aproape cu jumate mai putin. Daca gandesti la rece, motorul diesel are intentii bune
![]() P.S....dati un click la poll la benzina, va creste prestigiu' ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
flotl |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Diferenta de greutate intre M II pe motorina si cel pe benzina este de numai 15 kg. Nu cred ca aceasta diferenta poate crea probleme in plus si implicit schimb de piese mai des.
|
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
asta chiar nu stiam, ceea ce stiam eu e ca un diesel e ceva mai greu, iar la Dacii de ex, la solenza, au facut mai multe ramforsari si au pus alte amortizoaresi arcuri ca sa reziste mai bine.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#51
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
la trepidatii, nu la greutatea mai mare..
trepidatii, da? ![]() |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Kata |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Dieselul se renteaza daca mergi mai mult de 10-12mii km/an asta daca te gindesti la valoarea de amortizare. Psihologic e insa mai bine sa conduci (cel putin in Buc) o masina care-ti ia 6-7% decit una de 9-10%.
Dci-urile de la renault am auzit ca ar fi mai putin zgomotoase decit TDI-urile de la VW de exemplu... Costurile de intretinere sint insa mai mari la Diesel... Votez cu motorul Otto desi daca aveam bani imi luam un Bicorp 80cp Dci... |
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|
SorinN |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Am votat benzina... chiar si la motorul de 1,2, sunetul si senzatia la >5000rpm e... super. Am condus si eu un passat 1,9 tdi... nu m-a impresionat deloc... tocmai cand ma asteptam sa inceapa sa traga se plafona. Cand voi imbatrani probabil o sa-mi iau un diesel.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
godaro |
![]()
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(Kata @ Oct 6 2005, 01:27 PM) Costurile de intretinere sint insa mai mari la Diesel... ce costuri de intretinere ai mai mari la diesel frate? +revizia o faci la 15.000 (sau un an parca) fata de benzina care este la 20.000 +filtrul de motorina care costa in plus 2 mil. nu stiu la dci cum este, dar la hdi ar trebui schimbat numai elementul filtrant (care costa 800.000 lei) iar cartusul ala poate fi refolosit. bineinteles ca baietii in service baga pe gat tot filtrul referitor la zgomot: -cum urla frate o benzina la 120km/h (aprox 4000 RPM) si peste ? asta nu va deranjeaza? bine ca sesizati zgomotul la relanti al dieselului (de parca masina sta la relanti tot timpul) dar zgomotul la viteza impus de RPM mari nu va deranjeaza? referitor la vigoare - la CP similari un diesel sparge benzinarul din orice pozitie ![]() 'ce dracu tot porniti topicurile astea? una doua o dam in versus ![]() |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
CGB |
![]()
Post
#55
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(EL_BGD @ Oct 6 2005, 10:47 AM) placerea mea e sa nu alimentez de unde alimenteaza si U650 sau CLASS sau Reno Magnum, imi place sa fiu mai exclusivist. pai de unde alimenteaza utilajele alea agricole....alimenteaza si mercedes s-classe diesel si bmw 745diesel si saab diesel si volvo v70 diesel.....si multe alte masini pe care daca le-ai avea chiar ca ai fi exclusivist. si ca o gluma...de unde alimenteaza benzinarii...alimenteaza si vechea dacie 1100 si skoda 1200...si multe alte masini de genu asta. halal exclusivitate ![]() merg pe cdi de 105CP. ![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
pablo |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
godaro asta nu e un topic benzina vs diesel!
Spune-ne tu de ce ai ales diesel si nu benzina (nu chestii de genul ca filtrul se poate curata nu trebuie sa dai 2 mil pe el ... vorbesti de parca ai conduce o dacie din '70) PS:nu ne lua cu urlatul benzinarului la 130 km/h ca nici cu al tau diesel nu mi rusine la aceeasi viteza (Clio 1,5 dCi 80 CP la viteza aia are cca 3.000 rot/min si e cam zgomot). |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
razvici |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 10 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Saint @ Oct 6 2005, 10:17 AM) Sincer singurul motiv pe care-l aud la cei ce voteaza diesel este acela ca are un consum mai mic.Altceva mai are diesel-ul asta??? Ca sa citez un celebru clasic in viata: " A real man drive torque not HP ". Stiu ca suna malitios insa trebuie citit pe un ton glumet. Cum zicea cineva mai sus : " Nu vreau sa supar pe nimeni " ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2005 dci 80 Megane 2014 - dci 110 cp
|
|
godaro |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 ![]() |
ironia sortii face ca eu sa nu fi vrut niciodata diesel. cei 2000 EUR in plus pe un diesel comparabil ca si CP i-am considerat nejustificati (si ii consider si acum) la regimul de mers cu dacia de atunci. tatal meu are benzina din cauza mea, socru-meu are benzina tot din cauza mea, la toti prietenii le-am zis: "nu va luati ba diesel ca tre' sa mergeti 30.000 km parcurs mixt ca sa va recuperati fiecare 1000 de EUR investita in diesel)
cand le-am zis ca imi iau diesel, bineinteles ca pe toti i-a umflat rasul. lucrurile se schimbasera. acum fix 1 an de zile cand eram cu banul in mana, pejo bagase reducerea aia de 1800 de EUR la 1.hdi (si doar 1000 eur la benzina). nici macar nu dorisem pejo, voiam megane hatch. oferta arata super, pretul era mai bun decat megane si bun in comparatie cu versiunea similara pe benzina -1.6hdi 110cp m-a vrajit prin prestatie. este mult mai vanos decat motorul tatalui meu de pe M1 1.6 16V 110CP, in orice conditii (nu compar marci aici, doar motoare) -al doilea argument a fost consumul ulterior am descoperit si alte avantaje -stiati ca la viteze de croaziera superioare (120-140 kmh)un diesel este mai silentios? la acea viteza eu am ~2500 RPM, benzinarul nostru are >4000 si zgomot muult mai pregnant, de motor in sarcina |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
multumesc pablo, ce draq, aici nu-i Alien vs. Predator
![]() Oricum, mototarele diesel, din cele cu care am mers, m-au facut sa trag concluzia ca sunt concepute cu plaja de turatii necesara pt. majoritatea cazurilor pana in 3000 rpm si pt. o viteza de exploatare de ~120 km/h. @cristib: referitor la S-klasse diesel si 745 diesel, si dacia 1100 si skoda 1200: daca am un A8 6.0 quattro, ce fac, daca ma vad aia cu dacii 1100 ma linsheaza ![]() ![]() E vorba de un motor de ~100cp...hai 200 daca tot au subscris atatia si topicul s-a mutat de la Clio la diverse. E vorba de un motor de pe o masina care sa ti-o poti lua in viata asta prin munca cinstita, ca nu stiu cati la suta din acestia au facut asa (exista bine'nteles cazuri destule), dar asta e alta discutie. Sper makar sa ajungem din urma daca nu sa-i si depasim pe domnii cu diesel, asa ca sa vad cati mai pastreaza traditia. ![]() ![]() Aveti cuvantul |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
fast reply @ godaro ca tre' s-o sterg:
stiu ca un diesel e mai silentios la turatii mai inalte, in habitaclu' cel putin, dar de ex cu 1.9 TDI, la mers constant la ~160 se aude ca o locomotiva in gara cand pleaca, sau ceva, e un sunet care tot creste si scade in intensitate. Oricum, nu conteaza, intr-adevar, ele nu urla, torc ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 23:48 |