Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Benzina sau diesel power ?, care-i mai bun sa castige ! :D

Daca ati cumpara o masina pentru urmatorii 5 ani, ati opta pentru o motorizare diesel sau benzina (sa zicem ca ambele ar avea o puterea modica de qprox. 100CP) ? (a se lua in considerare si costrile de intretinere)
 
1 Sa zicem ... 1.4 16v sau 1.6 16v Benzina [ 29 ] ** [40.28%]
2 Sau ... sa zicem ... 1.5 dci 105 cp Motorina [ 43 ] ** [59.72%]
Total Votes: 72
  
strumfuadi
post 5 Oct 2005, 14:40
Post #31


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(Race @ Oct 5 2005, 03:33 PM)
Evident am votat benzina...daca eram fan Diesel circulam cu RATB.

laser frate!
chiar ma gandeam cand apare "cursantul" nostru.. laugh.gif


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 5 Oct 2005, 14:43
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Ooooffff... Iar o luam de la inceput... Se pare ca de moarte, de impozite si de lupta dintre diesel si otto nu scapam orice-am face... rolleyes.gif
In fine, nu-l inchid inca, dar il mut la Diverse.

Va rog ca in aria de Clio sa deschideti numai discutii referitoare la Clio.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 5 Oct 2005, 14:48
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




QUOTE(cmandrei @ Oct 5 2005, 02:29 PM)
da si prin 203x o sa vina un asteroid si papa lume albastra ... (azi la radio stire de stire ca sa poata sa stea lumea linistita ...) scuze de off-topic


Eu asa am inteles din documentarul respectiv, unde veneau cu explicatii de tot felul, si aratau diferiti oameni in halate albe. Poate nu e asa (nu spun ca au dreptate, doar relatez ce am vazut), dar cert este ca in ritmul asta, se va intampla cat de curand.
Si din observatiile mele, la chestiile rare pretzu' creste, fie ca e un ferarri enzo, fie ca e un diamant...
Scuze si eu de off-topic, dar oricum, cand se va intampla, voi avea grija ca eu sa fiu ultimul care alimenteaza cu benzina motorul meu de 8l biturbo supraalimentat si cu 56 de valve de pe muscle-car laugh.gif biggrin.gif huh.gif ohmy.gif (o fi existand asa ceva, 8l supraalimentat stiu sigur, dar nu si restu), dupa care o impachetez in vid si o vand mai tarziu cu patruj'da'catralioane, dupa care imi iau o japoneza care sa mearga pe combustibil 777 laugh.gif

scuze din nou de off-topic da' e al naibii de mare plictiseala la servici'.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-toto
post 5 Oct 2005, 16:45
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 22 December 04




QUOTE(strumfuadi @ Oct 5 2005, 02:22 PM)

ca sa nu mai vorbim de cel mai bun motor de 2l pe benzina, motorul iVTEC facut de honda.. rolleyes.gif

Am discutat cu un amic cu Honda Accord 2l benzina, cutie automata... treburi, masina cel putin brici.

Media over-all (de cand a luat-o) este 13%. Asa ca 155 CP vin cu un cost destul de mare...


--------------------
Ravasit de stima si buimac de respect.

megane 2 sedan, 1,5 dCI 100 CP, privilege, negru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 5 Oct 2005, 16:54
Post #35


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




ma refeream la iVTEC.. cel de 200cp de pe civic type-r, respectiv 240cp pe S2000..
nu a zis nimeni ca merge pe aer ca dieselul.. wink.gif

[ps: cutia automata ia cam 1-2litri in plus. confortul vine de asemenea cu un pret wink.gif ]


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexas
post 5 Oct 2005, 17:17
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 September 05
From: Acasa




Io am luat benzina 1.2 16V benzina...am vrut motorina..insa dupa mai multe sfaturi de la prieteni sefi de service...kare au motoare motorina ...si Renault inklus...e klar...motorina..are nevoie de un minim de 30-40 km zilnic...e nevoie de ungere...si de kilometraj k acel motor sa aiba viatza frumoasa..si sa fie rentabil..


--------------------
Renault Clio Bicorp Extreme - B 47 KJN 2005 1.2L 16V 75HP
Aloha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiS
post 5 Oct 2005, 18:51
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 20 May 05
From: Bucuresti




Fac cam 25000 km pe an asa ca merita diesel (6.5 in oras fata de 10 benzina - la acelasi stil de conducere). Motoarele Renault Diesel sunt O.K. Mai nou sufar cand ma catar in cate o masina pe benzina si vad consumul pe comp. M-am invatat rau...


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5dCi 80CP 2005 - Extreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garrett
post 5 Oct 2005, 19:16
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 June 05




Diesel din doua motive primul obiectiv merg destul de mult ~25k pe an majoritatea in oras decand am minunea asta e o placere sa vad ca consuma aproape la jumatate decat vechea masinuta.
Al doilea subiectiv lucrez la unii care fac turbocompresoare deci tongue.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 Dynamique
Garrett
Clio Symbol Dynamique 1,5 dci 80 CP mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 5 Oct 2005, 20:07
Post #39


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Am votat benzina,pentru ca sunt pilot de F1 si conduc in fiecare zi in Bucuresti de aceasta maniera.Dar nu depasesc numai turbodiesele(RATB),ma uit bine inainte de a intra in depasire si apoi ii dau 7000 rpm/ora...... laugh.gif
________________
1.9 dCi+


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 6 Oct 2005, 09:01
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Ma uit cu o mare dezamagire la rezultatele poll-ului de pana acum sad.gif , si daca ieri erau pe la egalitate (+/- 1 vot), acum s-a facut o departajare mai clara. Se pare ca uitam de unde am plecat unsure.gif, sau ca poll-ul e sabotat tongue.gif (glumeam). Oricum, revenind la realitate, votatzi bai benzina !! smile.gif
La diesel in timp, se intampla ceva pe la motor si face exact ca un motor de tractor (pe mine nu ma deranjeaza dar poate pe altii da); cand iese turbina din functiune, se duce si acceleratia, o turbina mai puternica e ca o lama cu 2 taisuri; daca se merge intr-un regim de turatii crescut, constant consuma si diesel-ul mai mult, si, cum spunea si my partner in crime, stumfuadi, un turbo pe benzina nu inseamna ca acesta consuma mai mult, si face exact ce face diesel-ul de v-a vrajit pe toti (chiar si pe mine tongue.gif), cu diferenta ca, atunci cand iese turbina, ajungi f aproape de valoarea de cuplu maxim/putere maxima si se schimba datele problemei, si consumul e chiar invers proportional cu asteptarile. Pe langa asta, nu poti sa alergi un diesel fara sa te astepti sa cada repede (parerea mea, adjustata dupa situatiile intalnite..ce coincidenta, iar tre sa duc masina firmei la service). Ar mai fi faptul ca motorul diesel e si mult mai greu, si vedeti si voi care e diferenta dintre a merge singuri sau a merge cu inca o persoana, chestia fiind ca sunt mai solicitate articulatiile fata, sasiul si alte alea. R mai fi fumul negru scos in regim de turatii mai mari; inamicul nu' tre sa stie ce-i pregatesti rolleyes.gif (glumeam). Oricum, nu vreau sa se supere posesorii de dieseluri pe mine dar desi stiam ca asa va arata la un anume punct poll-ul, nu am vrut sa cred, si acum ma descarc si eu un pic, n-o luati in nume de rau. Sincer, in afara de un oarece consum mai crescut, nu stiu ce ati putea reprosa motoarelor pe benzina (comparatia se face intre motoarele de 100 cp mai mult, sau oricum, daca se compara un dci de 65, sa se compare cu 1.2, nu cu 1.6 tongue.gif ). Inca o data daca v-am suparat, da' e prea mare diferenta si NU E COOOORECT (si mi-a creat un soc la prima' ora)! Oricum, mai votati, poate se intampla ceva si o sa arate cum trebuie poll-ul. Oricum, ma bucur de participarea numeroasa, nici nu se putea altfel, si va multumesc. Nu uitati, votati benzina.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 6 Oct 2005, 09:25
Post #41


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Da..va rog si eu: ,,votati benzina'' !!! laugh.gif


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 6 Oct 2005, 09:49
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Cred ca multi utilizatori ai forumului sunt foarte tineri si pun mai mult pret pe diferentele care nu tin de ordin economic dintre cele doua motoare.
Oameni buni, sint familist, am o situatie materiala buna si vreau sa ma plimb cat mai mult. Cand planific o calatorie si am un buget limitat, conteaza si cele cateva sute de mii pe care ii economisesc pentru ca am masina pe motorina. E adevarat ca o parte din economia asta se duce la momentul reviziei cand platesc filtrul de motorina, dar pe total oricum ies in castig si lucrul cel mai important este daca am bani suficienti pentru a-mi duce familia undeva week-end-ul urmator.
Nu ma intereseaza ca motorul se aude mai tare in exterior sau chiar in interior. Nu ma intereseaza nu stiu ce valente ale motorului pe benzina care m-ar face sa ma simt mai barbat daca as fi la varsta cand mi-ar sta o pustoaica pe scaunul din dreapta. Nu ma intereseaza ca ar pica turbina la 150.000 km, oricum o marit inainte de a parcurge distanta asta.
In concluzie, majoritatea isi iau masina diesel numai din ratiuni economice. E un lucru cert ca se face o economie daca ai diesel, nu sunt pure supozitii pe care unii le lanseaza aici despre motoarele pe benzina si despre cele pe motorina.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint
post 6 Oct 2005, 10:17
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 8 June 05
From: Romania Bucuresti




Sincer singurul motiv pe care-l aud la cei ce voteaza diesel este acela ca are un consum mai mic.Altceva mai are diesel-ul asta???


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 1.4 16v
Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 6 Oct 2005, 10:28
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Am votat si eu benzina
De ce? ... E adevarat ca dieselul are un consum mai redus insa chestia cu turatii joase e relativa.Trebuie sa fie in zona de cuplu - putere maxima adica cca 1.800-3.750 rot/min.De preferat undeva peste 2.000.Din aceasta cauza nu este un motor elastic si necesita schimbari mai frecvente ale vitezei.Zgomotul in habitaclu nu e asa mare ca si in exterior ... mie chiar imi place cum suna un diesel.
Consumul creste si la diesel destul de tare odata cu cresterea vitezei (la 100 km/h e undeva pe la 4,2-4,5l iar la 130 km/h e pe la 6,2-6,5l).


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 6 Oct 2005, 10:29
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




Pai e un motiv suficient pentru unii.
flo8200 e unul dintre putinii fani Diesel care spune adevarul.Cei care ii dati inainte cu performantele motoarelor Diesel,cum spulbera ele echivalentele pe benzina etc.,luati aminte la postul anterior.Daca nu ati incerca sa va faceti masinile economice sa para rachete,certuri "Diesel vs benzina" nu ar mai exista.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint
post 6 Oct 2005, 10:35
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 8 June 05
From: Romania Bucuresti




[QUOTE]Consumul creste si la diesel destul de tare odata cu cresterea vitezei (la 100 km/h e undeva pe la 4,2-4,5l iar la 130 km/h e pe la 6,2-6,5l).

Masinuta care o am consuma la 130km/h 7-8l

Concluziile le puteti trage singuri. wink.gif

This post has been edited by Saint: 6 Oct 2005, 10:37


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 1.4 16v
Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 6 Oct 2005, 10:47
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




QUOTE(Saint @ Oct 6 2005, 10:17 AM)
Sincer singurul motiv pe care-l aud la cei ce voteaza diesel este acela ca are un consum mai mic.Altceva mai are diesel-ul asta???

Chiar si asa este un motiv destul de puternic, pusese cineva un topic in care intreba de ce ar fi mai bine sa ia diesel, si calculase cineva ca in max 2 ani se amortizeaza diferenta de pret la o exploatare medie a masini.
Oricum, intrebarea in poll era de genul ca daca ar fi sa luam o masina noua pt. 5 ani (~varsta cand se uzeaza moral), caz in care economia facuta cu dieselul e semnificativa, dar si banii dati la service cresc direct proportional, in cazul in care se fac ~200.000km, ca daca o iei si iti planifici sa o ti 5 si sa faci 100.000km (20k/an, 54km/zi) e normal ca nu vei apuca momentul cand trebuie investiti bani seriosi si acolo este castigul. Ideea e ca, la aceste motoare, diferenta semnificativa este la consumul urban, ca in extraurban, al meu 1.4 16v suge cam 6% la ~110, iar un dcide 80cp, cred ca vreo 4(corectati-ma daca gresesc).
Problema se pune la modul daca ai da mai putini bani sau aceiasi pt 20cp in plus dar si un consum ceva mai mare. Pretul carburantului iese din calcul caci in ziua de azi ambele sunt la aceiasi bani.
Si din nou se ajunge la problema modului cum este folosita masina, daca dai in ea, consuma, daca mergi mult in oras, se renteaza diesel, daca mergi mult in oras cu diesel-gropi-articulatii supra-solicitate-bani in plus, intretinere medie mai scumpa, economie semnificativa la carburant.
Si repet, o turbina face minuni smile.gif. Aviz amatorilor, masinile astea nu au fost proiectate cu gandul la forje si turatii f mari; eu pana acum am schimbat tampoane motor, discuri de frana, cutie de viteze, tre sa schimb tamburi spate, plus alte maruntisuri care nu-mi vin acum in minte...dar orice placere are si un pret si fiecare decide daca e dispus sa il plateasca, dupa cum spunea flo8200, placerea lui e sa iasa cu familia in week-end si toata stima pentru asta, placerea mea e sa nu alimentez de unde alimenteaza si U650 sau CLASS sau Reno Magnum, imi place sa fiu mai exclusivist. Cand o sa am alte placeri, o sa am si alte optiuni, deocamdata ma gandesc serios, daca apuc, la o Laguna 2.0 16v Turbo wink.gif (nu vreau sa supar pe nimeni cu ultima parte din post, si daca am facut-o imi cer scuze, nu am nici o intentie ascunsa eu vorbeam de placerile mele pe care le platesc cu ~10ron/100km-urban). Ma bucur sa vad ca au crescut voturile pentru benzina.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 6 Oct 2005, 10:51
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Si mai repet, ar fi frumos sa nu se transforme in benzina vs. diesel sau nush ce motor diesel il face p'ala pe benzina, discutia se refera la 2/3 tipuri de motoare care au cam aceiasi putere si sa spuna fiecare ce-i place la diesel-ul lui, ce nu-i place si de ce regreta sau nu alegerea facuta si alte divagatii pe tema asta, nu trebuie sa se transforme intr-un atac asupra celor care au diesel-uri din invidie ca in oras, consuma aproape cu jumate mai putin. Daca gandesti la rece, motorul diesel are intentii bune smile.gif
P.S....dati un click la poll la benzina, va creste prestigiu' biggrin.gif


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 6 Oct 2005, 11:04
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Diferenta de greutate intre M II pe motorina si cel pe benzina este de numai 15 kg. Nu cred ca aceasta diferenta poate crea probleme in plus si implicit schimb de piese mai des.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 6 Oct 2005, 12:03
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




asta chiar nu stiam, ceea ce stiam eu e ca un diesel e ceva mai greu, iar la Dacii de ex, la solenza, au facut mai multe ramforsari si au pus alte amortizoaresi arcuri ca sa reziste mai bine.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 6 Oct 2005, 12:14
Post #51


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




la trepidatii, nu la greutatea mai mare..
trepidatii, da? ph34r.gif


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kata
post 6 Oct 2005, 12:27
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 10 September 05
From: Bucuresti




Dieselul se renteaza daca mergi mai mult de 10-12mii km/an asta daca te gindesti la valoarea de amortizare. Psihologic e insa mai bine sa conduci (cel putin in Buc) o masina care-ti ia 6-7% decit una de 9-10%.

Dci-urile de la renault am auzit ca ar fi mai putin zgomotoase decit TDI-urile de la VW de exemplu...

Costurile de intretinere sint insa mai mari la Diesel...

Votez cu motorul Otto desi daca aveam bani imi luam un Bicorp 80cp Dci...


--------------------
Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 6 Oct 2005, 12:55
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Am votat benzina... chiar si la motorul de 1,2, sunetul si senzatia la >5000rpm e... super. Am condus si eu un passat 1,9 tdi... nu m-a impresionat deloc... tocmai cand ma asteptam sa inceapa sa traga se plafona. Cand voi imbatrani probabil o sa-mi iau un diesel.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 6 Oct 2005, 14:44
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




QUOTE(Kata @ Oct 6 2005, 01:27 PM)
Costurile de intretinere sint insa mai mari la Diesel...

ce costuri de intretinere ai mai mari la diesel frate?

+revizia o faci la 15.000 (sau un an parca) fata de benzina care este la 20.000
+filtrul de motorina care costa in plus 2 mil. nu stiu la dci cum este, dar la hdi ar trebui schimbat numai elementul filtrant (care costa 800.000 lei) iar cartusul ala poate fi refolosit. bineinteles ca baietii in service baga pe gat tot filtrul

referitor la zgomot:
-cum urla frate o benzina la 120km/h (aprox 4000 RPM) si peste ? asta nu va deranjeaza? bine ca sesizati zgomotul la relanti al dieselului (de parca masina sta la relanti tot timpul) dar zgomotul la viteza impus de RPM mari nu va deranjeaza?

referitor la vigoare
- la CP similari un diesel sparge benzinarul din orice pozitie smile.gif

'ce dracu tot porniti topicurile astea? una doua o dam in versus smile.gif


--------------------
307 berlina, 1.6 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 6 Oct 2005, 14:54
Post #55


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




QUOTE(EL_BGD @ Oct 6 2005, 10:47 AM)
placerea mea e sa nu alimentez de unde alimenteaza si U650 sau CLASS sau Reno Magnum, imi place sa fiu mai exclusivist.

pai de unde alimenteaza utilajele alea agricole....alimenteaza si mercedes s-classe diesel si bmw 745diesel si saab diesel si volvo v70 diesel.....si multe alte masini pe care daca le-ai avea chiar ca ai fi exclusivist.

si ca o gluma...de unde alimenteaza benzinarii...alimenteaza si vechea dacie 1100 si skoda 1200...si multe alte masini de genu asta. halal exclusivitate laugh.gif

merg pe cdi de 105CP. smile.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 6 Oct 2005, 14:59
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




godaro asta nu e un topic benzina vs diesel!
Spune-ne tu de ce ai ales diesel si nu benzina (nu chestii de genul ca filtrul se poate curata nu trebuie sa dai 2 mil pe el ... vorbesti de parca ai conduce o dacie din '70)
PS:nu ne lua cu urlatul benzinarului la 130 km/h ca nici cu al tau diesel nu mi rusine la aceeasi viteza (Clio 1,5 dCi 80 CP la viteza aia are cca 3.000 rot/min si e cam zgomot).


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvici
post 6 Oct 2005, 15:51
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(Saint @ Oct 6 2005, 10:17 AM)
Sincer singurul motiv pe care-l aud la cei ce voteaza diesel este acela ca are un consum mai mic.Altceva mai are diesel-ul asta???

Ca sa citez un celebru clasic in viata: " A real man drive torque not HP ". Stiu ca suna malitios insa trebuie citit pe un ton glumet. Cum zicea cineva mai sus : " Nu vreau sa supar pe nimeni " laugh.gif


--------------------
Renault Symbol 2005 dci 80
Megane 2014 - dci 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 6 Oct 2005, 15:57
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




ironia sortii face ca eu sa nu fi vrut niciodata diesel. cei 2000 EUR in plus pe un diesel comparabil ca si CP i-am considerat nejustificati (si ii consider si acum) la regimul de mers cu dacia de atunci. tatal meu are benzina din cauza mea, socru-meu are benzina tot din cauza mea, la toti prietenii le-am zis: "nu va luati ba diesel ca tre' sa mergeti 30.000 km parcurs mixt ca sa va recuperati fiecare 1000 de EUR investita in diesel)

cand le-am zis ca imi iau diesel, bineinteles ca pe toti i-a umflat rasul.
lucrurile se schimbasera. acum fix 1 an de zile cand eram cu banul in mana, pejo bagase reducerea aia de 1800 de EUR la 1.hdi (si doar 1000 eur la benzina). nici macar nu dorisem pejo, voiam megane hatch. oferta arata super, pretul era mai bun decat megane si bun in comparatie cu versiunea similara pe benzina

-1.6hdi 110cp m-a vrajit prin prestatie. este mult mai vanos decat motorul tatalui meu de pe M1 1.6 16V 110CP, in orice conditii (nu compar marci aici, doar motoare)
-al doilea argument a fost consumul

ulterior am descoperit si alte avantaje
-stiati ca la viteze de croaziera superioare (120-140 kmh)un diesel este mai silentios? la acea viteza eu am ~2500 RPM, benzinarul nostru are >4000 si zgomot muult mai pregnant, de motor in sarcina


--------------------
307 berlina, 1.6 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 6 Oct 2005, 15:59
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




multumesc pablo, ce draq, aici nu-i Alien vs. Predator biggrin.gif sunt doar motive si opinii care nu trebuiesc neaparat comparate la modul negativ cu "concurentza'" . Daca sunt argumente pro sau sau contra care ne pot deranja, nu tre' sa atacam caci ambele categorii au +-uri si --uri , preferintele conteaza, indiferent ca spuneti "consuma putin" sau "suna bestial", ce e important e sa votati motorul preferat, sau motorul de pe masina, sau motorul de pe viitoarea masina daca nu suntem multumiti cu actualul.

Oricum, mototarele diesel, din cele cu care am mers, m-au facut sa trag concluzia ca sunt concepute cu plaja de turatii necesara pt. majoritatea cazurilor pana in 3000 rpm si pt. o viteza de exploatare de ~120 km/h.

@cristib: referitor la S-klasse diesel si 745 diesel, si dacia 1100 si skoda 1200: daca am un A8 6.0 quattro, ce fac, daca ma vad aia cu dacii 1100 ma linsheaza blink.gif wink.gif . Sau astea nu se pun?? Asa imi iau un SL 65 AMG biturbo dar.............din pacate n-are nici p'aproape ~100 de calutzi si eu n-am nici p'aproape panii de volan(daca o mai avea asa ceva si nu mansha de avion, ca la cum evolueaza..).

E vorba de un motor de ~100cp...hai 200 daca tot au subscris atatia si topicul s-a mutat de la Clio la diverse.
E vorba de un motor de pe o masina care sa ti-o poti lua in viata asta prin munca cinstita, ca nu stiu cati la suta din acestia au facut asa (exista bine'nteles cazuri destule), dar asta e alta discutie.

Sper makar sa ajungem din urma daca nu sa-i si depasim pe domnii cu diesel, asa ca sa vad cati mai pastreaza traditia. rolleyes.gif, poa' se uita pe forum vr-un fabricant de masini si o sa fabrice si ei motoare pe benzina cu turbina included, accesibile, atunci sa vad AVP laugh.gif

Aveti cuvantul


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 6 Oct 2005, 16:04
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




fast reply @ godaro ca tre' s-o sterg:
stiu ca un diesel e mai silentios la turatii mai inalte, in habitaclu' cel putin, dar de ex cu 1.9 TDI, la mers constant la ~160 se aude ca o locomotiva in gara cand pleaca, sau ceva, e un sunet care tot creste si scade in intensitate. Oricum, nu conteaza, intr-adevar, ele nu urla, torc wink.gif


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 23:48
Dacia