Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tabla Renault!?!?!?, Nu vi se pare cam subtire?

MihaiS
post 3 Oct 2005, 19:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 20 May 05
From: Bucuresti




Tocmai cand ma declaram multumit de alegerea facuta, a aparut o problema, destul de grava, zic eu...

Am lasat masina parcata la un moment dat sub un castan si am observat ca au cazut pe ea cateva castane (alarma, deh, a inceput sa bipaie...). Era sa mor cand am fost ultima data la spalatorie si am vazut ca e plina capota de infundaturi marunte (probabil de la interactiunea castane-tabla). Culmea este ca nu sunt zgarieturi in zona contactului, doar tabla este indoita...

Este normal, mai frati forumisti, ca tabla de pe masina sa fie atat de sensibila? Am avut inainte un Megane I si au cazut pe el si obiecte mai grele dar nu au ramas urme pe tabla ca in branza...

Normal ca se poate rezolva cu CASCO dar in stilul asta o dau la "nivelat" o data pe an????


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5dCi 80CP 2005 - Extreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 3 Oct 2005, 19:47
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




poi tu ai senzatia ca o castana care cade e un fulg ? e normal ce naiba si tu ! ai grija unde lasi masina mai bine
altfel vorbind tabla de la reno se cheama plastic !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 3 Oct 2005, 20:26
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




exact la aceeasi concluzie am ajuns si eu.nu numai ca e foarte subtire tabla, dar se si deformeaza plastic f f usor.mi e si firca sa ma gandesc ce inseamna o grindina.


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 3 Oct 2005, 20:51
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Consideri m=10grame adica 0.01Kg ; F=mx10=0.01x10=0.1N adica 0.0001kN
Considerand o tabla de 1mx1m si 0.1mm grosime o castana poate produce deformatii tablei de 0.03mm.
Daca tabla ar fi din aluminiu atunci ar avea deformatii de 0.085mm.

Acum ganditi-va ca tabla este undeva intre... dry.gif
Cam ce adancime aveau infundarturile?

PS
Feriti-va de castane laugh.gif
Calculul este pe bune si daca cineva mai doreste putem discuta smile.gif


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UFO
post 3 Oct 2005, 21:48
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 7 November 04
From: Bucuresti




Ne-ai lamurit! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2001 1.4 8v.
Renault Clio Symbol 2001 ,1.4 8V gri metalizat.
Megane Sedan 1.6 16v. 2004 full options
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiS
post 3 Oct 2005, 23:24
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 20 May 05
From: Bucuresti




E ciudat, pentru ca am avut o lovitura de la o minge de fotbal pe laterala (langa aripa spate), vopseaua s-a zgariat, dar de indoit nu s-a indoit! Si socul a fost mult mai puternic!

Pe de alta parte inclin sa cred ca e ceva mai groasa de 0.1 mm (tabla, nu va ganditi la prostii)... Clar este mai subtire decat la generatia anterioara!

Am mai facut testul "cu degetul" (prima data la masini... tongue.gif ), adica l-am pus pe tabla si am apasat usor. Mai ales la soare se vede ca se indoaie imediat. Nu raman urme (acu' depinde si de deget...) dar deformarea este vizibila!

S-apoi de parcat am parcat-o unde lasam si Megane-ul anul trecut (nici macar nu aveam CASCO la el...). Ala saracul trebuia sa aiba tabla franjuri... dar nu a fost asa!

In fine, astept sa se termine sezonul castanelor, trec prin iarna (poate mai incaseaza niste fulgi de zapada si se indoaie si mai rau tongue.gif ), apoi CASCO!

This post has been edited by MihaiS: 3 Oct 2005, 23:27


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5dCi 80CP 2005 - Extreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 4 Oct 2005, 07:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Eu imi fac nervi la fiecare spalare, mai apare din cand in cand cate o mica infundatura in usi.. mad.gif , asta datorita parcarilor aglomerate gen Carrefour, unde pe vecinii de parcare ii doare undeva de masina de alaturi si dau cu usa ca animalele. Macar daca ar aplica si pe muchia usii bandouri de cauciuc, dar...


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 4 Oct 2005, 08:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




QUOTE(MihaiS @ Oct 3 2005, 11:24 PM)
E ciudat, pentru ca am avut o lovitura de la o minge de fotbal pe laterala (langa aripa spate), vopseaua s-a zgariat, dar de indoit nu s-a indoit! Si socul a fost mult mai puternic!

Da, socul a fost mai puternic dar suprafata de contact a fost mult mai mare... smile.gif


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 4 Oct 2005, 08:35
Post #9


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




mie nu mi se pare deloc subtire. chiar sint multumit de tabla de pe masina. poate difera grosimea tablei si in functie de anul de fabricatie. or fi avut vreun an mai prost si au facut si ei economie bagand tabla mai subtire biggrin.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 4 Oct 2005, 09:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




In afara de apripile de plastic care sunt de o tampenie rara, tabla mi se pare ok.
Am luat si eu o minge in usa din spate,rau de tot, am zis ca s-a indoit usa dar culmea n-a avut nimic.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 4 Oct 2005, 09:43
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
In afara de apripile de plastic care sunt de o tampenie rara, tabla mi se pare ok.


Aripile se fac de plastic (cu toate ca nu-i plastic) asa incat la un impact frontal sa nu blocheze usile si sa se sfarame...este lucrul esential intr-un test de siguranta. Majoritatea masinilor moderne au aripile din fibra...cum va explicati ca logan are tabla si megane sau laguna "plastic"...tabla-i mult mai ieftina smile.gif


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 4 Oct 2005, 09:47
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




In cateva luni dupa ce luasem Renault-ul (iulie 2004),am prins 2 furtuni cu grindina,dar ca lumea....slava Domnului ,m-am uitat si nu e indoita tabla pe nicaieri.


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 4 Oct 2005, 09:58
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Si mie mi se pare buna tabla cel putin fata de logan. Am o zgarietura pe o portiera facuta cu alta portiera (vreun chior care nu stie sa deschida usile) si se vede alb. O am de cateva luni nici gand de rugina. Si mai am un mic punct (un alt chior care a dat cu spatele fara sa tina cont ce face botul masinii) pe tabla deasupra unei roti spate. Eram super ingrijorat si cu aia dar nici gand de rugina.

de altfel m-am uitat si prin oras, nu am vazut nici un clio cu rugina asa vizibila. Cum era cazul la dacii de ex.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blus113
post 4 Oct 2005, 11:04
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 5 September 05




QUOTE(ncristi @ Oct 4 2005, 09:43 AM)

Aripile se fac de plastic (cu toate ca nu-i plastic) asa incat la un impact frontal sa nu blocheze usile si sa se sfarame...este lucrul esential intr-un test de siguranta. Majoritatea masinilor moderne au aripile din fibra...


Aripile de la Clio din ce sunt? Din plastic? Ca se indoaie foarte usor, in timp ce restul tablei nu are astfel de probleme.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5DCI
Symbol Fidji 2005 1.5dCI 80HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin00
post 4 Oct 2005, 12:59
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 12 May 05




Aripile din fata la Clio sunt din "plastic". Nu e nici o tampenie. Nu prezinta deformari remanente, sunt mai usoare. As fi preferat sa mai fi bagat "plastic" si prin alte parti. E clar ca materialul ala compozit este de fapt mai scump decat tabla. Acuma explicati-mi si mie cu ce va incalzesc aripile din tabla?

La pragul stanga (in dreptul portierei fata), s-a zgariat vopseaua pana la tabla - de la urcat-coborat- chiar pe muchie, pe o lungime de vreo 10 cm. Tabla are o culoare mistho, maro inchis, ca rugina sanatoasa smile.gif. In rest, vopseaua se tine bine de tabla, desi tabla e un pic cam moale (raman urme de la castane - trebuie sa fie un castan destul de inalt , oase aruncate de vecini pentru cainii vagabonzi, grindina mai serioasa, etc).


--------------------
Renault Clio Symbol dCI 2004 Expression
Viata e scurta. Nu o putem lungi. Trebuie s-o facem lata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 4 Oct 2005, 13:15
Post #16


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




@solon aripile din fata sunt din ABS, si este mult mai bine decat sa fi fost de tabla. gandeste-te ca ai un accident usor cu aripa lovita; ce preferi: chit pe ea si stat in service, sau sa ti-o schimbe cu totul in 5 minute?


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 5 Oct 2005, 05:28
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




eu zic ca si tabla are avantajele ei. gandeste-te cat costa o aripa daca un amarat de romb cost 100 roni. plus vopseaua...
totusi eu prefer plasticul sau ce o fi, pentru ca nu rugineste.
insa, trebuie avut grija pt ca sunt f sensibile. mi s-a intamplat sa o lovesc usor si mi s-a spart. practic mi-a sarit o bucata de 3 cm lungime si 0.5 cm latime, la imbinarea cu farul. basca ca se formasera si niste fisuri care parea ca se propaga. vorbesc la trecut pt ca treaba ca rezolvat fara chit. baietii din service (si nu un service reno, ci un service de cartier - un garaj mai mare) au bagat prin spatele aripii fibra de sticla (nu stiu cum), apoi au vopsit cu vopsea de laborator. acum e ca noua.
referitor la tabla, eu sunt multumit. am fost lovit din lateral de o dacie in portiera stanga spate si tabla s-a ondulat. dar nu foarte rau si nici vopseaua nu a sarit. in service-ul de mai sus au impins-o din interior si a revenit pe pozitie. cu putin chit si aceeasi vopsea... = masina noua.
e misto masina asta, merita


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dem
post 5 Oct 2005, 08:07
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




subscriu si eu tablei pentru romanul sarac.
plasticul si schimbatul lui rapid e pentru cei la care timpul emai important ca diferenta. la noi un indreptat de aripa tabla + vopsit e cca. 5 mil (pretz Reno)
Am ciobit recent putin aripa la imbinarea cu spoilerul si schimbatul acesteia si vopsit bate cred in 9-10 mil. daca era tabla scapam ieftin. Prefer sa lipesc bucatzica aceea care nu se vede decit la examinare atenta. daca apelez la Casco intru pe Malux si pierd si acolo bonusul la vreo 5 mil. daca se crapa ma tare sau o lovesc, o sa o schimb
@radari zi-mi te rog unde sa merg s-o lipesc pe a mea si cam cit a costat manopera. bucata mea e de vreo 5 cm ingusta. nu cred insa ca va tzine fiindca acolo sunt solicitari si vibratii

This post has been edited by Dem: 5 Oct 2005, 08:12


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 5 Oct 2005, 08:14
Post #19


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




si eu sint pro "plastic". cel putin scap de grija ruginei care aparea la aripile fata. plus ca daca se zgarie plasticul n-are nici pe dracu. pe cand tabla in urma unei zgarieturi mai profunde putea rugini.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 5 Oct 2005, 08:16
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Din cate stiu eu, prezenta aripilor de plastic creste sansa de supravietuire pentru un pieton lovit de masina cu partea laterala - aspect destul de important la testele ENCAP.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 5 Oct 2005, 09:32
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(Dem @ Oct 5 2005, 09:07 AM)
subscriu si eu tablei pentru romanul sarac.
plasticul si schimbatul lui rapid e pentru cei la care timpul emai important ca diferenta. la noi un indreptat de aripa tabla + vopsit e cca. 5 mil (pretz Reno)
Am ciobit recent putin aripa la imbinarea cu spoilerul si schimbatul acesteia si vopsit bate cred in 9-10 mil. daca era tabla scapam ieftin. Prefer sa lipesc bucatzica aceea care nu se vede decit la examinare atenta. daca apelez la Casco intru pe Malux si pierd si acolo bonusul la vreo 5 mil. daca se crapa ma tare sau o lovesc, o sa o schimb
@radari zi-mi te rog unde sa merg s-o lipesc pe a mea si cam cit a costat manopera. bucata mea e de vreo 5 cm ingusta. nu cred insa ca va tzine fiindca acolo sunt solicitari si vibratii

Nu o sa inteleg niciodata de ce unii dintre noi isi fac casco... Ideea este cred, sa imbogatim societatile de asigurari. Eu am folosit casco chiar si cand mi-au furat emblema reno din fata, cand mi-am crapat un stop de se vedea doar daca te uitai cu lupa, cand am dat cu roata in groapa si am indoit janta... etc. Pentru orice nimic! E normal! nu vreau ca pe langa cei aproape 500E pe an sa platesc si aceste nimicuri... Sa-mi lipesc aripa cu picatura sau sa dau 5 mil ca sa scutesc casco mi se pare inacceptabil...


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kata
post 5 Oct 2005, 09:43
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 10 September 05
From: Bucuresti




1. aripile de plastic is pentru protectia pietonilor si alte chestii de la testele Euro NCAP

2. casco il poti folosi la multe dar ai asa: sa-ti dea politaiul dovada, sa te duci la constatare si apoi sa stai la service - cateodata te costa mai mult benzina decit reparatia...

Ideal e insa sa le faci pe Casco


--------------------
Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 5 Oct 2005, 11:11
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




@sorinN : in principiu ai dreptate, numai ca eu am facut un pas gresit sau nu... si am renuntat la casco. oricum pt orice "nimic" dai fuga la politie, asigurare = spaga, dupa aia mai am si masina imobilizata in service. asta inseamna pe scurt timp. sunt 50% de acord cu tine, pt ca de curand am fost lovit de un "ghelban" din spate (oprisem cuminte la trecerea de pietoni). pe asigurarea aluia nu am facut nimic pt ca avea la ASTRA. am umblat ca un prost prin oras o juma de zi,pentru ca mareata astra nu avea decat 1 sau 2 agenti, care nu erau de gasit. niste nenorociti. am luat decizia de a merge intr-un service si sa platesc eu. dupa cum am mai scris, am reparat aripa fata (vezi raspunsurile de mai sus), usa dreapta spate (defecte mai vechi) si deformatia portbagajului. recunosc ca am avut norocul ca nu mi s-a spart nici spoilerul spate, nici stopurile si nici capota portbagaj (nu s-a deformat).
tinichigeria a fost 400 roni si inca 600 roni vopsitul (se tarifeaza 100 roni fiecare punct de lucru sa spunem + vopsea de laborator - codul masinii etc). mi-au vopsit toata aripa fata, usa, spoilerul si in portbagaj. o fi mult, o fi putin.... am avut masina gata in 2 zile. dupa spusele unui coleg care a rezolvat pe casco o problema (pt un clio bicorp) a pierdut 3 saptamani pana la programare + 1 saptamana in service - pentru ca a insistat, a telefonat unde trebuia si a promis biggrin.gif (la celebrii ipso, pe care io ii detest)
@dem in concluzie: service-ul este pe soseaua andronache inainte de cf constanta. cred ca aripa (reparatia) te va costa in jur de 100roni + vopsea 100 roni...

This post has been edited by radari: 5 Oct 2005, 11:14


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 5 Oct 2005, 11:27
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Sorry, nu am dat niciodata spaga la asigurare si in legatura cu blocatul in service... Am avut aripa si usa spate stanga zgariate, am fost la casco si in 3 zile am avut masina ca noua, fara sa dau spaga in service si fara sa platesc eu ci cu decont direct de la asigurare. Sorry pt offtopic.
Si on topic... un destept de mecanic de la automarcu`s nu a trantit capota ci a inchis-o usor si apoi a apasat pe ea... rezultat o mica adancitura fix in bot sad.gif . Inainte am avut Supernova si mi s-a spus de la cumparare de catre dealer sa nu cumva sa apas pe capota... ar trebui si la reno sa se specifice lucrul asta.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 5 Oct 2005, 11:40
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




am spus 50-50.

vad ca ai bicorp... eu sunt multumit de symbol, mi se pare strong. ce am uitat sa spun, cand am indreptat usa mi-a sarit un pic vopseaua (se vedea tabla). am umblat mai bine de un an asa si nu a aparut nici un pic de rugina, ca la dacie, eventual matiz...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 5 Oct 2005, 11:51
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(galileo @ Oct 4 2005, 02:15 PM)
@solon aripile din fata sunt din ABS, si este mult mai bine decat sa fi fost de tabla. gandeste-te ca ai un accident usor cu aripa lovita; ce preferi: chit pe ea si stat in service, sau sa ti-o schimbe cu totul in 5 minute?

Am avut accident draga Galileo si aripa stanga mi s-a parut deprimanta asa facuta zob.Cat priveste rezistenta ei, te p.... pe ea!Daca e un impact mai puternic sparge aripa si loveste si ce mai e pe sub ea.Parerea mea!
Cat priveste asigurarea ca ti-o indreapta exista suficiente resurse sa-l convingi pe inspectorul de daune sa iti schimbe aripa. ph34r.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 5 Oct 2005, 13:40
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




tocmai asta e problema. intr-o tara ca a noastra, trebuie sa ai resurse de toate felurile pt a convinge. si acum am citit mai bine la sorinN... mie nu-mi convine sa-mi las masina in service 3 zile pt o zgarietura, chiar daca pare ca e gratis (exceptand rata casco).


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 5 Oct 2005, 14:18
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




biggrin.gif Poate am gresit cand am spus zgarietura... dar cam asta a fost... cu toate astea zgarietura a implicat indreptarea si vopsirea aripii si a usii spate stanga +lacuire toata partea stanga ca sa nu se vada nici o diferenta. Crede-ma ca am fost super-multumit pt cele 3 zile...


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dem
post 5 Oct 2005, 16:44
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(SorinN @ Oct 5 2005, 10:32 AM)
Nu o sa inteleg niciodata de ce unii dintre noi isi fac casco...

off topic: pt un sofer mai prost si om ghinionist ca mine e foarte necesar. stiu ma oftic si eu ca-i imbogatzesc pe asiguratori


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 5 Oct 2005, 18:58
Post #30


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(Solon @ Oct 5 2005, 12:51 PM)
Am avut accident draga Galileo si aripa stanga mi s-a parut deprimanta asa facuta zob.Cat priveste rezistenta ei, te p.... pe ea!Daca e un impact mai puternic sparge aripa si loveste si ce mai e pe sub ea.Parerea mea!
Cat priveste asigurarea ca ti-o indreapta exista suficiente resurse sa-l convingi pe inspectorul de daune sa iti schimbe aripa. ph34r.gif

acuma fiecare cu parerea lui; eu prefer sa se faca aripa zob (si ce mai e sub ea in cazul unui impact mai puternic) pentru ca asta inseamna si disiparea socului. iar daca eu scap cu o vanataie mai putin din cauza ca s-a spart aripa, tot merita din plin.

iar daca tot vorbim de "convingerea" agentilor de asigurari, daca ai luat o cheie pe aripa, nu e mai simplu sa se "rupa" o clema daca chiar nu vrei sa stai cu masina in service? (caz pe care nu-l mai poti aplica la tabla, oricat ai negocia cu el). bineinteles ca exemplul dat de mine este un caz extrem, dar daca o zi fara masina te costa mai mult decat "aranjamentul", macar ai o posibilitate.

@dem Mai citeste o data postul lui SorinN, pentru ca ce ai citat tu e scos total din context.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 21:54
Dacia