Consum mare de ulei - Clio 1,5 Dci , consum ulei
![]() ![]() ![]() |
Consum mare de ulei - Clio 1,5 Dci , consum ulei
tyamathis |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
clio
2002/symbol
|
|||
gabidrideanu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 18 April 10 ![]() |
Salut din cate am inteles tu ai descoperit ulei in turbina => turbina dusa ... ai verificat jocul ei? oricum nu ar trebui sa aiba ulei la turbina sub nici o forma .... caraitul acela este posibil ca una sau mai multe pale ale turbinei sa se fi rupt si a fost aspirata in motor .... cel mai bine da tubulatura jos si fa o poza la turbo si vezi daca mai e intreg
|
--------------------
Renault
Clio
2002 1.5dCi
- B-31-SIV
|
|
Alex Z |
![]()
Post
#3
|
![]() diesel flower power Group: Validating Posts: 178 Joined: 4 July 09 From: Ploiesti==>>>Brasov ![]() |
Salut, motoarele diesel sunt recunoscute pentru fiabilitate , iar eu personal cunosc persoane carea au mers cu dci 350.000km fara sa segmenteze motorul.Problema ta pare sa fie din cauza unei uzuri a axului turbinei.
Daca ai posibilitatea sa defaci tu turbina, si respectiv tubulatura care merge de la evacuarea turbinei pana la admisia motorului si sa verfici zona. Turbinele cu geometrie variabile au pe traseu niste conducte care permit amestecarea aerului rece cand e cazul cu gaze de evacuare, sau in unele cazuri cu aer din interiorul motorului. Normal o turbina pe dci ca al tau ar trebui sa duca cel putin 150.000 km asta daca km masinii sunt reali. Mult succes... <span class='edit'>20 Nov 2011, 21:14:</span> Ai aici un link cu prezentarea motorului 1.5 dci K9K 105CP http://www.renault.com/RCW_Binaries/module...lage_moteur.swf Este asemanator cu al tau, in cazul tau cred ca nu ai intercooler. This post has been edited by Alex Z: 20 Nov 2011, 21:15 |
--------------------
RENAULT
Symbol 1.5dci 85cp
2009
- PH 85 ZAR
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Nu are nici geometrie variabila cel de 65 cai. Doar 105 cai are intercooler + geometrie variabila. Iar 85cai are doar intercooler
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
tyamathis |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 December 06 ![]() |
Salutare.
Am fost in alt Service in Iasi. Pe langa faptul ca s-au chinuit 2 oameni 15 minute sa scoata un furtun intepenit (deci la reprezentanta nici nu a fost demontat), am asistat si eu la manopera langa masina. Turbina, tubulatura, EGR, toate pline de ulei. S-a pornit motorul, au accelerat si am fost martor la improscarea uleiului de catre a mea turbina "curata si impecabila" dupa cum a fost descrisa de catre cei din reprezentanta. Asa cum banuiam, nici vorba de motor uzat. Totodata acolo era si un Kangoo de la o firma din Iasi cu exact aceeasi problema ca a mea, venit tot de la reprezentanta cu acelasi diagnostic: "uzura interior motor". Ce se intampla la reprezentanta Renault din Iasi? Ori au vazut ca este turbina defecta, dar au vrut sa ma taxeze pentru reparatia motorului, ori sunt atat de incompetenti incat sa nu poata gasi o problema la masina? Un lucru e cert: pe mine m-au pierdut de client. Am sa atasez si pozele care le-am facut azi cu turbina "curata". Bafta |
--------------------
Renault
clio
2002/symbol
|
|
nonic |
![]()
Post
#6
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Nu cred ca exista motor care sa consume 1-1,5 litri ulei la 1000 km indiferent de uzura ( poate fara pistoane
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
Alex Z |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() diesel flower power Group: Validating Posts: 178 Joined: 4 July 09 From: Ploiesti==>>>Brasov ![]() |
Cred ca au vrut sa iti incarce devizul, reparatia ta te costa cu 70% maio putin decat te-ar fi taxat cei de la reprezentanta si cine stie ce turbina ti-ar fi montat pe o caruta de bani.
Ce e de invatat din acest episod este ca niciodata nu poti avea incredere deplina in service urile din Romanica, chair daca iti duci masina la reprezentanta. |
--------------------
RENAULT
Symbol 1.5dci 85cp
2009
- PH 85 ZAR
|
|
pfarcutiu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 08 ![]() |
La mine consuma de la prima revizie in jur de 500ml ulei intre revizii iar de pe la 70000km cam 750ml.Mentionez ca stau in germania si merg mult pe autostrada in general 160km/h
|
--------------------
renault,
clio symbol,megane
2009 expression ,2007 expresion
- ar76med
|
|
ionut01 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 April 13 ![]() |
Salut, am un Reno megan 2, motor 1.5 dci ,an 2004 si am o problema mare la el Consum foarte mare de ulei la motor am fost la serivice mi-au zis sa schimb turbina ,dar am fost la mai multe si mi-au zis ca motoru treb reparatie ,si nustiu ce sa fac ....
consuma aproximativ la 1000( una mie)km -2 l de ulei ,are parcurs 218000km . Nu merg cu ea de cand am depistat problema. |
--------------------
Renault Megane
Renault
2005 Megane
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Consumul de ulei al motorului a intervenit dupa ce turbina s-a defectat....nu?
Nu cred ca este rentabil sa repari un motor care consuma ulei si mai bine cauta un SH bun....si gata! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#11
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
La orice service decent se stie ca se verifica intai turbina la diesel si abai apoi se da cu parerea despre motor....
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
ionut01 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 April 13 ![]() |
pai nush daca e defectata turbina a inceput dupa ce mia dat eroarea CHECK INJECTION , dupa asta numai necazuri !!La cei din serivice nu am increderea in ei ...
care ar putea fi problema reala ,acu arat ce am scos eu dintr-o teava Attached thumbnail(s) 2013_04_02_15.15.48.jpg ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 4352 2013_04_02_15.15.11.jpg ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 4637 2013_04_02_15.16.02.jpg ( Size: 769.35k ) Number of downloads: 4523 |
--------------------
Renault Megane
Renault
2005 Megane
|
|
espacern |
![]()
Post
#13
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ce ai scos din EGR nu are nici o legatura cu consumul de ulei din motor.
Prezenta uleiului pe la zonele subliniate este relativ normala...in anumite cantitatii. Verifica jocul la ax turbina daca tot ai demontat furtunele...parerea mea. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ionut01 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 April 13 ![]() |
poate sa fie turbina defectata? sau cum... la asa consum mare de ulei sa fie ea de vina?
|
--------------------
Renault Megane
Renault
2005 Megane
|
|
espacern |
![]()
Post
#15
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Orice varianta este posibila inclusiv cea cu turbina defecta.
Tocmai de aceea este de preferat sa incepi diagnosticarea problemei cu controlul turbinei. La un service cu experienta(reprezentanta)poti sa afli si o parere autorizata daca se vede masina/motorul. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ionut01 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 April 13 ![]() |
ok ms de sfaturi ,dupa ce gasesc problema o sa revin cu noutati, salutare
|
--------------------
Renault Megane
Renault
2005 Megane
|
|
ionut01 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 April 13 ![]() |
Problema rezolvata reparatie total la motor )))) turbina a fost buna
|
--------------------
Renault Megane
Renault
2005 Megane
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Deci ai facut set motor sau ce ? Ca nu se intelege ?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
ionut01 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 April 13 ![]() |
Da
![]() |
--------------------
Renault Megane
Renault
2005 Megane
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Si cam cat costa o astfel de operatiunie? Scuze ca intreb.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
UXE |
![]()
Post
#21
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
si cat dureaza?
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
ionut01 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 April 13 ![]() |
ajunge la 1000 EURO (la mine mai putin) dureaza 1 saptamana sau mai mult aici si piesele joaca rolul daca nu-e treb la comanda
|
--------------------
Renault Megane
Renault
2005 Megane
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
ionut01 - este greu sa dai informatii complete si detaliate? serios ...? mi se pare ca te dor degetele sa tastezi ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Salutare, sper ca mai urmareste ceinva topicul acesta. Am si eu o nedumerire. Am un clio 1.5 dci, 48 kw, 108.000 km. Am facut revizia acum aproximativ 14000 km. Mecanicul atunci mi-a completat cu ulei, iar nivelul pe joja era undeva la al doilea x si jumatate. adica ceva putin sub mijloc(amvazut ca sunt 6 x-uri). Astazi m-am gandit sa ma mai uit putin la nivel si supriza era sub liniuta de minim. E normal sa se intample asta? nu am completat niciodata cu ulei decat la revizii(la 15000 km). Nu scoate fum, trage ca n prima zi, nu merg subturat cu ea. Singura mea nedumerire este ca am vazut pe un furtun care ajuneg la turbina(are si un fel de capac la un moment dat(ca la borcan)) era mai negru, dar dand cu mana pe el am observat ca era negreala(funingine sau ulei, dar nu lichid). Poate sa fie un inceput de sfarsit pentru turbina?
Pe scut m-am uitat si e curat, la fel si motorul nu are urme. Unde ma pot duce si eu sa verific totusi turbina aia ca sa elimin un pericol? Nu prea vreau sa trec pe ulei 10w, vreau sa raman la 5w. Orice sfat e bine venit. Multumesc. |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
QUOTE(alexme24 @ 1 Sep 2013, 13:11) Am facut revizia acum aproximativ 14000 km. Mecanicul atunci mi-a completat cu ulei, [...] nu am completat niciodata cu ulei decat la revizii(la 15000 km). Citind lucrurile astea, firul meu de executie a facut break; Tu la revizii nu schimbi uleiul, doar completezi ? |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
nu doamne fereste:)). Am gresit exprimarea. Schimbat evident, nu am completat niciodata la masina ulei. Imi cer scuze pentru greseala.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Este posibil sa ai probleme cu recuperatorul vaporilor de ulei,este un fel de valva cu membrana.Daca este stricata poate trage ulei in admisie din cauza ei.
Attached thumbnail(s) IMG_1413.JPG ( Size: 382.25k ) Number of downloads: 3914 |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Exact piesa asta la mine are un strat pe afara de negreala(funingine sau ulei nu stiu exact). Daca trage in admisie nu ar trebuie sa fie ulei pe filtrul de aer sau egr? ca sa stiu ce sa verific. Ms frumos
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Este dupa filtrul de aer chiar inainte de turbo,la egr este posibil sa fie ulei de la ea.Urmareste traseul ce duce de la recuperator spre admisie si vezi daca este ulei.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
In afara de cel din poza pe care tu ai postat-o , nu mai exista ulei prin alte parti. Astazi am verificat iar nivelul la ulei, si era la 2 x-uri. Asta dupa o noapte de stat pe o suprafata neteda.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 15:44 |