Despre Renault in general ...., Fost: "primele impresii"
![]() ![]() ![]() |
Despre Renault in general ...., Fost: "primele impresii"
touche |
![]()
Post
#961
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 849 Joined: 14 February 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2.2
2006; 1,5 dci ;80 CP luxe privilege
|
|||
j.d |
![]()
Post
#962
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Touche...sa stii ca PARTIAL are dreptate...insa nu din motivul care-l crede el...multi nu mai aleg rombul, nu pentru ca nu ar fi o masina buna, ci pentru ca Renault este o marca intermediara, si trec la o alta mai scumpa, gen BMW.
|
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#963
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
In fiecare zi vad tot felul de branduri si modele cu tot felul de probleme in service. Fiecare are defectul clasic sau mai fregvent.
Eu cred ca Renault este la ora actuala "the best money can buy" sper ca asa se scrie. Nu vad o alta marca la dotari, performante, fiabilitate, confort, securitate la bani mai buni. Sigur nu este marca din topul listei la nici una din calitatile enumerate, dar sigur este marca cu media optima. Siu asta este numai parerea mea, care am ocazia sa desfac si sa fac zilnic tot felul de masini. This post has been edited by RADU__: 27 Jan 2008, 14:16 |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
ssilviu |
![]()
Post
#964
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(rac @ 27 Jan 2008, 13:31) Ssilviu, putin imi pasa de ratiunile financiare ale Renault sau RRo, este un minus in relatia cu clientul. Majoritatea celor care au avut un Renault nu mai aleg aceiasi marca ulterior. E un fapt, chiar daca masina e ok in general. Pai s-a luat in calcul si scaderea imaginii prin aceste reduceri de costuri. In ceea ce priveste faptul ca posesorii de Renautl isi cumpara o alta masina, eu sunt de acord. Pentru ca: -spre deosebire de piata din Vest, unde nivelul si clasele sociale sunt stabilizate si cine isi cumpara un Megane azi peste 4 ani tot bani de Megane va avea, in Romania asistam la o crestere a nivelului de trai. Astfel ca cel care isi ia azi Megane, peste 4-5 ani va avea mai multi bani si e normal sa ia o masina mai scumpa. -de asemenea, multi dintre posesorii de acum de Megane vin de pe masini gen 1310, nova, multi dintre ei vin in contact pentru prima oara cu serviciile din service. Daca pana acum reparau dacia in spatele blocului, acum vin la service autorizat. Iar acolo Renault sta foarte prost. Mai toti producatorii stau prost. Dar clientul nu stie asta. El se duce doar la Renault si vede cat de prost e si e hotarat sa-si cumpere o alta masina data viitoare, fara sa stie ca asta nu reprezinta automat o garantie a calitatii in service. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
czs |
![]()
Post
#965
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
Ai dreptate in unele cazuri, j.d. Eu spre exemplu am m2 coupe-ul si un prieten al meu a cumparat un auris. L-am condus, l-am puchitat si nu mi-as schimba masina pe auris. Si prietenul meu a zis ca daca ar fi sa mai aleaga odata, nu ar alege aurisul. Si vorbim de feeling, ergonomie, confort, dotari, zgomot motor si habitaclu, vizibilitate...
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
Christu |
![]()
Post
#966
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Sunt de acord cu voi, Ssilviu, JD si czs, insa iaca mai e o alta categorie de public care nu ar mai alege reno. Cei care chiar observa pe de-o parte avantajele care ti le ofera un Reno - raport calitate pret, confort, etc - dar care, pe de alta parte, ridica un pic capul si observa ca alte marci la sume apropiate le ofera o fiabilitate si o anduranta mai mare.
Chiar pot spune ca am trecut prin service in cele 7 luni de cand am masina (schimbat ambreiaj, curatat clapeta motorizata, schimbat centura, curatat gratuit pe garantie caile de scurgere) si sincer nu ma declar deloc nemultumit de calitatea serviciilor oferite de reno, in speta Serus - rapiditate, good customer service, etc. Ca dupa ce ies din garantie si am vreo problema o sa ma doara chiar si in adancul sufletului asta e alta problema, care cred ca as avea-o si la alta marca. Extrapoland, DA - eu ma inscriu in aceasta categorie, DA - imi place in continuare masina pe care mi-am luat-o si fiecare senzatie din ea indiferent de drum si indiferent de greierasi, ambreiaje schimbate, etc si da, sper sa apuc sa termin perioada de garantie si chiar perioada de leasing in ea. No matter what, Megane-ul meu va ramane in familie mult timp de acum, indiferent ce masina imi voi lua apoi! |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#967
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Christu @ 27 Jan 2008, 15:27) Sunt de acord cu voi, Ssilviu, JD si czs, insa iaca mai e o alta categorie de public care nu ar mai alege reno. E categoria de oameni care nu ar mai alege marca pe care au cumparat-o pentru ca nu vad mai mult de defectele la propria masina. Pur si simplu nu pot sa vada calitatea unui produs in ansamblu si se limiteaza la a generaliza de la exemplul personal. QUOTE Cei care chiar observa pe de-o parte avantajele care ti le ofera un Reno - raport calitate pret, confort, etc - dar care, pe de alta parte, ridica un pic capul si observa ca alte marci la sume apropiate le ofera o fiabilitate si o anduranta mai mare. Ironic cum zici asta. Dupa ce nu reusesti sa vezi calitatea in ansamblu a unui Megane, desi stai pe un forum dedicat si esti in tema, cum reusesti sa faci afirmatii si sa ai convingeri despre o alta marca despre care stii mai putine. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
czs |
![]()
Post
#968
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
Iti respect opinia si imi pare sincer rau ca ai avut nenorocul sa ai o masina cu problemele pe care le-ai avut. Eu din curiozitate m-am uitat si pe alte forumuri si sa vezi spre exemplu oamenii care si-au luat passat si cati au probleme...din pacate recunosc si chiar nu imi place ceea ce trebuie sa zic, este vorba de reducere de costuri si masinile nu mai sunt la aceeasi calitate cum au fost. Dar eu sunt la al 5-lea renault. Am avut un r19 fabricatie 90, nu a avut absolut nici o problema, am vandut-o pentru ca aveam ocazia sa cumpar prima varianta de megane, fabricatie 96. Acela m-a lasat masca la dotarile pe care le avea, si erau de serie, pe vremea aia avea o groaza de gizmo-uri. Acel megane l-au vandut ai mei ca sa-si cumpere m2.2 sedan cu care nu au avut nici o problema, iar eu mi-am luat un m2.2 coupe cu care nu am avut nici o problema, dar in urma unui accident cu daune totale eu am scapat fara nici o zgarietura, si acum, cel de-al 2-lea coupe merge ireprosabil. Cine isi cumpara o masina, din pacate orice brand ar fi, poate sa aiba ghinionul sa prinda una cu probleme (nici mie nu-mi place, dar asta este adevarul).
La sume apropiate nu cred sa existe o masina cu dotarile, confortul meganeului, doar din alta clasa, mai mica. This post has been edited by czs: 27 Jan 2008, 15:54 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
Christu |
![]()
Post
#969
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ssilviu, am specificat clar faptul ca sunt realmente incantat de masina pe mai multe planuri - insa nu pe toate.
Cred insa ca se impune sa facem o alta clasificare - a celor care nu au avut vreo problema cu masina sau foarte putine - cum esti tu spre exemplu - si a celorlalti care ne-am cam plimbat prin service intr-un timp destul de scurt. Nu ma deranjeaza deocamdata foarte tare avand in vedere ca nu am platit decat "cate o spaga mica" acolo unde am simtit nevoia, la unii meseriasi foarte binevoitori. Dar crede-ma ca desi am o viata activa si ma misc destul de mult ma deranjeaza efectiv sa imi pierd timpul ptr o problema: 1) ma duc ptr constatare si programare 2) ma duc ptr a-mi lasa masina ptr reparatie sau imi pierd cel putin 1.5 ore (spre exemplu ptr schimbatul unei amarate de canturi). Imi zici ca nu am cum sa vad defectele unei alte marci ptr ca nu o am? Foarte adevarat. Dar sunt dispus sa le vad si apoi sa fac o comparatie! ![]() |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
dumid |
![]()
Post
#970
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
De la 01.01.2007 s-au scos urmatoarele chestii de pe Megane si in Franta, nu doar in RO: capac motor, capac baterie, inscriptionare motorizare laterala, lampa interioara spate cu 3 becuri (a ramas doar cu 1 bec).
De la 01.09.2007 s-au scos: beculete usi, inscriptionare "Renault" hayon. Am observat aceste lucruri de la userii (proprietari de megane) al unui forum frantuzesc (al carui membru sunt) (forum-auto.com). |
--------------------
5461
1997
2012
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#971
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ca sa vezi
![]() 28 Jan 2008, 11:15: QUOTE(gotty @ 26 Jan 2008, 16:42) hai sa nu exageram...renault (romania cel putin)nu abunda deloc in oameni profesionisti....si ma opresc aici ....(nu de alta dar ma mir ca nu ne am luat warn pana acum ![]() QUOTE(czs @ 26 Jan 2008, 17:03) Cred ca aici pierdeti din vedere faptul ca nu vorbim de Renault, ci de Renault Romania. La restul nu se scot aceste briz-brizuri. Deci pana la urma au fost decizii luate de Renault, nu de Renault Romania. Ca de incompetenta celor de la Renault Romania sunt si eu convins. Am scris si aici: http://www.reno.ro/Renault-Romania-Incompe...-t70516-s0.html This post has been edited by ssilviu: 28 Jan 2008, 11:15 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
herculane |
![]()
Post
#972
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
in cazul modelului clio in RO sunt multe lucruri de care nu poti beneficia si care exista in afara. unele dintre ele: motorul de 2L 140cp, jante mai mari, cauciucuri mai late, ESP, pachetul de drumuri grele este obligatoriu etc.
mai spunea cineva mai sus ca cine a avut un reno nu-si mai ia altul. uita-te la semnatura mea ![]() |
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
- xxxxx
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
|
|
czs |
![]()
Post
#973
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
QUOTE(dumid @ 28 Jan 2008, 10:36) De la 01.01.2007 s-au scos urmatoarele chestii de pe Megane si in Franta, nu doar in RO: capac motor, capac baterie, inscriptionare motorizare laterala, lampa interioara spate cu 3 becuri (a ramas doar cu 1 bec). De la 01.09.2007 s-au scos: beculete usi, inscriptionare "Renault" hayon. Am observat aceste lucruri de la userii (proprietari de megane) al unui forum frantuzesc (al carui membru sunt) (forum-auto.com). In acest caz imi cer scuze, nu vreau si nici nu am vrut sa induc pe nimeni in eroare. In schimb tot nu vad de ce nu se poate cumpara la noi toata gama de motorizare pe megane si optionalele gen cabasse, esp la bicorp si coupe, kit maini libere, carminat... Tot zic ca are de-a face cu RRo. Ca doar ce ar costa sa poti sa pui aceste optionale? din punct de vedere al productiei, bineinteles, daca se face pe aceeasi linie de productie? Doar nu trebuie sa ti le aduca aici daca vrei sau nu. Dar sunt mai mult ca sigur ca daca ar fi disponibile, nu as fi fost singurul care sa aleg macar una din aceste optiuni |
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
gotty |
![]()
Post
#974
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
QUOTE(dumid @ 28 Jan 2008, 10:36) De la 01.01.2007 s-au scos urmatoarele chestii de pe Megane si in Franta, nu doar in RO: capac motor, capac baterie, inscriptionare motorizare laterala, lampa interioara spate cu 3 becuri (a ramas doar cu 1 bec). De la 01.09.2007 s-au scos: beculete usi, inscriptionare "Renault" hayon. Am observat aceste lucruri de la userii (proprietari de megane) al unui forum frantuzesc (al carui membru sunt) (forum-auto.com). si daca am masina dinainte de 01.09.2007 fara beculete in usi? ![]() |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#975
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
QUOTE(edy72 @ 26 Jan 2008, 02:00) poti sa pui acele becuri pt.usi in service. le comanzi pe baza unui model care le are, stiu baietii la service, vezi pretul,si le montezi. vezi ca sunt si pt. spatiul de dep.din podea. Ha?! ![]() ![]() Sau, au pus lampi cu cate un beculet inclusiv in lacasul rotii de rezerva, sa nu ii fie urat pe intuneric!?!.. ![]() 28 Jan 2008, 21:25: QUOTE QUOTE(dumid @ 28 Jan 2008, 10:36) De la 01.01.2007 s-au scos urmatoarele chestii de pe Megane si in Franta, nu doar in RO: capac motor, capac baterie, inscriptionare motorizare laterala, lampa interioara spate cu 3 becuri (a ramas doar cu 1 bec). De la 01.09.2007 s-au scos: [...] inscriptionare "Renault" hayon. Am observat aceste lucruri de la userii (proprietari de megane) al unui forum frantuzesc (al carui membru sunt) (forum-auto.com). * Imi permit niste comentariila adresa Reno: - capac motor si baterie: deranjant, mai ales din punct de vedere estetic (pentru ca praful tot se pune, parca mai abitir, pe sub capace; unde mai pui ca e si mai greu de sters...); - inscriptionare laterala motorizare: ''teapa'' pentru cei care subapreciaza numarul de copite de sub capota (patita de mine cu un flacau loganist, ramas surprins de faptul ca ''un megan de unu-patru are semenea demaraj''; asa stia el, ca Megane-ul BiCorp are 1400 cmc si 90 CP ![]() - lampa interioara cu trei becuri devenita mono-bec: e, intr-adevar, o chestie tare nasoala noaptea, mai ales pentru un fotofag ca mine... ![]() - inscriptionarea Renault: presupun ca managerii Reno s-au prins ca rombu' a devenit o sigla de notorietate mondiala si ca n-avea rost aplicarea de adeziv - oricat de neutru ar fi - pe vopseaua hayonului sau capotei portbagaj (desi, recunosc, ca se vedea bine...; chiar mai deunazi ma gandeam de unde sa produc una bucata inscriptie ''R E N A U L T'' pe care s-o lipesc pe hayon...)... ![]() In rest, modelul Megane 2 (indiferent ca e 2.1 sau 2.2) incepe sa se ieftineasca nu in mod neaparat si necesar datorita ''taieturilor'' facute pe la lampi, pe la capace, pe la inscriptii (cu atat amai mult cu cat, cum sesiza dumid, au inceput sa fie practcate si in patria muma...Ci, cred eu, mai ales prin prisma faptului ca deja este un model amortizat (si care, am inteles, ca va fi inlocuit cat de curand cu Megane 3, nu neaparat un face-lift al actualului Megane 2.2).. ![]() This post has been edited by Adila16: 28 Jan 2008, 21:25 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
czs |
![]()
Post
#976
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
Eu zic ca m3 sigur nu o sa fie un facelift la m2. Incepand cu laguna 3 renault intra pe noua linie caracteristica... sper ca m3 sa fie mai reusit ca estetica fata de l3 totusi. desi daca te obisnuiesti cu formele (mie nu-mi place cumva fata) pana la urma s-ar putea sa inceapa sa-ti placa. poate nu l-am vazut destul de mult
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
Vesnic_nemultumitu' |
![]()
Post
#977
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 December 07 ![]() |
QUOTE(dumid @ 28 Jan 2008, 10:36) De la 01.01.2007 s-au scos urmatoarele chestii de pe Megane si in Franta, nu doar in RO: capac motor, capac baterie, inscriptionare motorizare laterala, lampa interioara spate cu 3 becuri (a ramas doar cu 1 bec). Sorry !!! A mea a venit pe 11.01.2008 (construita 24.12.2007) si are trei becuri in spate, functionale toate. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1,5 dci 85 cp
2007 Lux Privilege
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#978
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
QUOTE(czs @ 27 Jan 2008, 00:59) Iti inteleg punctul de vedere ssilviu, dar atunci nu are sens de ce nu pot sa am suspensiile normale, kitul maini libere si altele de genul... nu stiu ce sa zic Iti spun eu de ce. Pentru ca asa a vrut Renault Romania. Asa cum a fost cazul ESP si PDG, in care s-a intamplat o data sa mearga bifata optiunea si apoi de la scandalul pornit s-a dat drumul, tot asa e si cu optiunile astea. Daca ai face comanda la Renault Franta sau in alta parte ai constata cu stupoare ca poti sa pui optiunile astea. Nu e vorba de Renault in general. Este vorba de marlanii astia de la noi. Si nu ma luati (mai ales ssilviu) cu ca reducere in sus, in jos. Ar putea foarte bine sa ofere reducere SAU pentru cine vrea, optionale in plus. Pana la urma ce o sa se ajunga? Sa dau 10.000 pe un megane cu interior de logan, ca mai scot turometrul si tempomat si acolo ajungi. Dar atata timp cat R Romania scoate profit, nu o sa se sesizeze nimeni in Franta. Pe aia nu ii doare ce se vinde. Daca se vinde e bine. Propun sa se faca un sondaj aici pe forum sa vedem cine ar fi vrut dotarile initiale ale Meganului (parbriz atermic, ESP, capace motor, luminite, afisaj normal etc...) Sa vedem cine era dispus sa dea mai multi bani. Si eu am luat masina cu reducere in 2006. Si am becuri, afisaj normal, termometru, bec portbagaj. Nu am putut sa iau ESP si parbriz, dar le-as fi luat, chiar daca dadeam in plus. Cati de aici iau megane cu banii jos? Ca la un credit de 3-7 ani 500 euro in plus nici nu se vede. Asa ca terminati cu regulile pietei si alte alea. De abia astept sa iasa directiva UE cu piesele de schimb, sa vad eu atunci care mai sunt regulile pietei. LE. Hai ca m-am enervat. Si mie imi place masina asta, dar nu pup peste tot RRO. Nu zic ca altii au tratament diferit, da nici chiar asa bataie de joc pe fata. Macar la Skoda scria negru pe alb la optionale cheie rabatabila. M-a pufnit rasul, dar era trecuta acolo, sa vada clientul. Aici, nu, te uiti la o masina zici asta si apoi vezi ca n-are aia, n-are aia, ca s-a scos.... This post has been edited by SwatKat: 29 Jan 2008, 09:24 |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#979
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Si in plus mai e alta belea. Daca vrei neaparat luminile din usi/portbagaj, termometru sau alte cele si platesti pentru ele (de 3x, 5x, 10x, nu conteaza) in service AUTORIZAT, pierzi garantia. Era cineva care a postat mai sus si spunea treaba asta. Adica oricum o dai, nu e bine...
![]() |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
ssilviu |
![]()
Post
#980
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(SwatKat @ 29 Jan 2008, 09:21) Iti spun eu de ce. Pentru ca asa a vrut Renault Romania. Nu e vorba de Renault in general. Este vorba de marlanii astia de la noi. Si nu ma luati (mai ales ssilviu) cu ca reducere in sus, in jos. Sper ca ai observat ca reducerile respective au fost efectuate de Renault Franta, nu de Renault Romania. Pe de alta parte nu stiu de ce ti-am lasat eu impresia ca as tine partea Renault Romania. Nu am nici un cuvant de bine de spus despre ei. Dar intrebarile cu privire la imposibilitatea comandarii unor optionale le am si eu. Si nu am reusit pana acum sa gasesc un raspuns logic la ele. Pentru ca de exemplu sunt alti producatori, care vand mai putin ca Renault in Romania si au disponibile aceleasi modele cu aceleasi optiuni ca in tara de origine. Problema se poate imparti in doua: De ce nu se aduc unele modele la noi in tara? Gen twingo 2? Pentru ca nu se va aduce deloc. Pesemene ca vor exista cheltuieli cu achizitionarea unor modele pentru showroom, instruirea mecanicilor. Dar nici nu trebuie sa fie masina in showroom. Doi trei agarici care sa o cumpere doar din poze tot se vor gasi. Plus de asta, avem contra exemplu la alti importatori care aduc modele care se vand in numar mai mic decat s-ar vinde Twingo 2 la noi in tara. Deci se poate. In al doilea caz, cel al indisponibilitatii unor optionale explicatiile sunt si mai putine. Nu ai cheltuieli suplimentare cu showroomul, nici cu pregatirea mecanicilor. Si atunci? De ce nu se paote comanda? Pentru ca e clar ca sunt atatia oameni care ar cumpara unele optionale in plus. Daca s-ar putea comanda orice fel de optional ca in Franta ar avea numai de castigat. Si atunci de ce nu se poate comanda? Pentru ca Renault Romania zice ca merge si asa? Stiu ca sunt mega incompetenti, dar ma indoiesc ca sunt ATAT de incompetenti. Se spunea ca atata timp cat ei isi ating targetul impus de Renault Franta nu e nici o problema. Sincer sa fiu mi se pare o greseala grava de management sa pui niste targeturi care sa poate fi atinse atat de usor. Si daca cei de la Renault Romania nu au nici o tragere de inima sa faca un profit cat mai mare, ci doar sa-l depaseasca pe cel impus, si nu exista nici un bonus in functie de performanta iar mi se pare o greseala de management de la francezi. Cu toate acestea refuz sa cred ca la un asemenea nivel, precum grupul Renault-Nissan se pot face asemenea greseli la un nivel atat de inalt. E adevarat, poate piata romaneasca nu e asa de mare si in meetingurile la nivel inalt de la Renault Nissan nici nu se ia in calcul. Aici e foarte grav ca nu se face o subdiviziune a muncii de supraveghera a fiecarei piete in parte. E iar o greseala ca nu exista un om, care sa nu se ocupe doar de Romania, ci de mai multe tari din zona, dar care sa stie bine de ce are nevoie fiecare piata in parte. Bine, poate nu sunt fonduri pentru asa ceva. Dar e iar absurd, pentru ca un asemenea om cu cat poate sa fie platit? 100.000 de euro pe an? Datorita deciziile bune luate, 100 de masini castigate i-ar justifica salariul. Numai ca daca ia decizii bune poate sa vanda si 1000 de masini in plus. Si pana la urma, totul se reduce la date financiare, pentru ca pe Renault il intereseaza sa faca profit. Cat mai mult. Si atunci, as dori si eu de la cineva, o explicatie detaliata a modului in care Renault pierde bani daca ar aduce in Romania toate modelele si toate optiunile disponibile in Vest. De la oamenii de la Renault am primit raspunsul ca asta e o "politica comerciala" sau ca "piata nu cere asa ceva". Ceea ce mi se pare destult de mult bullshit. This post has been edited by ssilviu: 29 Jan 2008, 10:22 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
SwatKat |
![]()
Post
#981
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Stiu, de ex am inteles (cat de cat) ideea de PDG. Dar si asta a fost fortata. Adica la alte marci chestia asta stiu ca era oferita gratis, optional, nu o bagau pe gat.
Dar eu cred ca RRO a gandit: de ce sa mai ia lumea masina fara PDG si sa avem apoi mai multe probleme in service, care inseamna mai multe piese in garantie schimbate deci.... Mai bine bagam pe gat PDG si gata. La fel si cu optiunile astealalte. La ei nu isi permit sa scoata chichitele astea ca ii blameaza lumea. La noi, au zis las' ca merge si asa. Cine ce sa zica? E mai usor. Pentru ca la noi se vand si multe masini pe stoc. Ren Fr produce si pe stoc si atunci scoate o serie de modele fara toate aceste dotari. Si prin RRO le cumpara lumea poate cu un profit mai mare pt RFR si implicit RRO. Ca sunt gata facute, nu mai stai sa le "customizezi". Asta e problema. Tu vii sa iei o masina si ti se baga pe gat ceva ce ai ei gata facut. Si de aici reducerile si profitul. Vrajeli ca e model vechi etc. Nu contest asta, insa mare parte din reducerea asta se intoarce in buzunarul lor tocmai prin vanzarea acestor masini de pe stoc. BTW. OT. M-am intalnit zilele trecute cu un prieten de-al lui taica-miu. Are un Passat tdi, nu stiu motorizare. Si s-a dus omu in vacanta in Austria. Acolo bum, motorul, s-a bulit turbina. Au dus aia masina in service si au zis la inceput 2 zile reparatia. Era inainte de Revelion. Dupa 2 zile, telefon si s-au scuzat ca mai intarzie o zi. A treia zi s-au dus sa ia masina, aia o testau de zor, i-au aratat si lui ca mai faceau ceva teste sa nu pateasca ceva ca stiua ca pleaca la drum lung. Au zis ca pt siguranta lor, ca ei au facut reparatia. Ia sa vad la noi asa ceva... |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
herculane |
![]()
Post
#982
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
nu stiu cata dreptate a avut dealer-ul, insa atunci cand m-am hotarat sa iau clio i-am spus ca vreau neaparat motorul de 2L 140cp si ESP, iar el mi-a explicat ca la noi nu se poate asa ceva pt ca s-au facut niste studii si romanii vor in general masini mici, cu motoare mici si ieftine. cine are bani, sare o clasa - doua mai sus si isi poate pune ce optionale vrea..
|
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
- xxxxx
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#983
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(SwatKat @ 29 Jan 2008, 10:36) Si prin RRO le cumpara lumea poate cu un profit mai mare pt RFR si implicit RRO. Ca sunt gata facute, nu mai stai sa le "customizezi". Asta e problema. Tu vii sa iei o masina si ti se baga pe gat ceva ce ai ei gata facut. Nu ti se baga nimic pe gat. Nu te obliga nimeni sa cumperi masina aia. Poti sa comanzi una care sa fie pe gustul tau. Existenta unui parc de masini pe stoc, in principiu cele mai cautate, este o metoda foarte buna de a atrage clientii. Nu are legatura cu ce spui tu. De altfel, nu prea vad cum un Megane care se vinde la noi cu 15.000 de euro ar putea scoate profit mai mare decat acelasi Megane, cu acelasi cost de productie, vandut in Franta cu 20.00. Din contra, un model customizat aduce mai mult profit, pentru ca in primul rand clientul fata de modelul din curte mai ia ceva optionale in plus, optionale care sunt si ele purtatoare de profit. Plus de asta, in cazul automobilelor pe stoc, ele nu reprezinta decat bani imobilizati. Pe cand in cazul unei comenzi, lucrurile nu mai stau asa. This post has been edited by ssilviu: 29 Jan 2008, 10:46 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
czs |
![]()
Post
#984
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 29 Jan 2008, 10:09) In al doilea caz, cel al indisponibilitatii unor optionale explicatiile sunt si mai putine. Nu ai cheltuieli suplimentare cu showroomul, nici cu pregatirea mecanicilor. Si atunci? De ce nu se paote comanda? Pentru ca e clar ca sunt atatia oameni care ar cumpara unele optionale in plus. Daca s-ar putea comanda orice fel de optional ca in Franta ar avea numai de castigat. Si atunci de ce nu se poate comanda? Pentru ca Renault Romania zice ca merge si asa? Stiu ca sunt mega incompetenti, dar ma indoiesc ca sunt ATAT de incompetenti. Se spunea ca atata timp cat ei isi ating targetul impus de Renault Franta nu e nici o problema. Eu tot raman la parerea ca sunt linii de productie separate! Pana acum nu am auzit nici o argumentare cum ca nu ar fi (se poate ca mi-a scapat ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#985
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 26 Jan 2008, 19:47) Nu stiu, asta e o intrebare care ma framanta si pe mine. Dar linia de productie nu numai ca este unica, dar este impartita si cu alte modele, astfel incat pe ea nu ies doar Megane Sedan. Explicatia e simpla: nu este viabil dpdv financiar sa ai cate o linie de fabricatie pentru fiecare model in parte, cu atat mai mult pentru fiecare tara in parte. In conditiile in care costurile te obliga la folosirea platformelor comune, la scaderea timpilor de asamblare, o linie de fabricatie diferita nu ar avea sens. Cu atat mai mult cu cat pur si simplu nu s-ar justifica financiar pentru cele 10.000 de masini trimise in Romania. De asemenea, vezi exemplul cu ESP. Nu s-a putut aduce si la un moment dat a fost o eroare in sistem si iata esp-ul. Eroarea aia a schimbat liniile de asamblare? Ma indoiesc. Tocmai pentru ca acele linii de asamblare sunt facute de la inceput in asa fel incat sa fie cat mai flexibile. Sa poata asambla un numar cat mai diferit de modele. This post has been edited by ssilviu: 29 Jan 2008, 13:36 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
czs |
![]()
Post
#986
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
Zici ceva.... dar atunci ceea ce se poate zice despre creierul de la RRO este.... ma abtin
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#987
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 29 Jan 2008, 10:44) Nu ti se baga nimic pe gat. Nu te obliga nimeni sa cumperi masina aia. Poti sa comanzi una care sa fie pe gustul tau. Existenta unui parc de masini pe stoc, in principiu cele mai cautate, este o metoda foarte buna de a atrage clientii. Nu are legatura cu ce spui tu. De altfel, nu prea vad cum un Megane care se vinde la noi cu 15.000 de euro ar putea scoate profit mai mare decat acelasi Megane, cu acelasi cost de productie, vandut in Franta cu 20.00. Din contra, un model customizat aduce mai mult profit, pentru ca in primul rand clientul fata de modelul din curte mai ia ceva optionale in plus, optionale care sunt si ele purtatoare de profit. Plus de asta, in cazul automobilelor pe stoc, ele nu reprezinta decat bani imobilizati. Pe cand in cazul unei comenzi, lucrurile nu mai stau asa. Eu ma refeream la optionalele gen lumina in usi, portbagaj, schimbare afisaj radiocd, manere la scaune etc... Sincer nu am cautat si nu stiu faca de ex in Franta un Megane nou nu are capacele motor sau cum are manerele de la scaune sau daca are becuri in usi. Mai mult, nu stiu daca la ei poti sa pui Cabasse deci sa nu fie displayul asta nou. Eu la asta ma refer. Si aici mi se pare ca pot fi diferentiale modelele pt europa de est. Nu stiu, ma gandesc ca la ei daca ar veni un client si i-ar zice ca nu merge aia, aia ar pleca furios... PS. Si faza cu eroarea in sistem e inadmisibila. Cum sa zica toata lumea ca nu se poate pune ESP ca domle is alti parametri de la PDG si sa se ajunga ca era o eroare de soft si merge, da numai pe sedan. Mie mi se pare inadmisibil. Cu ce difera bicorp de sedan de merge esp numai pe sedan? A, BTW. La bicorp cu e cu toate optionalele astea? Merg puse sau nu? Bicorpul vine cu becuri in usi? |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
czs |
![]()
Post
#988
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
Bicorpul si coupe-ul vin fara capac motor, fara optiune cabasse, cu afisajul nou, farabeculete in usi, fara lampa ambianta interioara spate in 3 becuri, esp neconfigurabil, scaunele sunt de tip nou, cu manerele ca la sedan (cred ca la toate mai nou e asa). coupe-ul meu din 2006 avea capac motor, cabasse, afsajul vechi, beculete in usi, becuri in plafoniera spate in nr de 3, scaunele cu manerele in laterale.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
rombul |
![]()
Post
#989
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
A mea nu are lampa pe spate si este adusa pe 12.12.2007
|
--------------------
renault
captur
- B-21- ....
0,9 tce 90 cp Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
czs |
![]()
Post
#990
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 02:12 |