Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

52 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Anvelope de iarna, sa ne pregatim din timp...

aurelyan
post 28 Sep 2010, 17:48
Post #541


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




De pe 29.09 la Carrefour am vazut ca vor avea anvelope de iarna Dayton, la dimensiunea standard de 175/65 R14 pretul este de 140 lei (fara montaj si echilibrat).


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 28 Sep 2010, 20:28
Post #542


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




vine vremea să îmi încalț prințesa cu botoșeii GY UG7+ așa că vin cu o întrebare puțin offtopic: neavînd nici o pană pînă acum (50300km) habar n-am unde se pune cricul, cartea nu prea m-a luminat, mie mi'e ca sa nu deformez ceva table de sub prag. (anvelopele sunt montate pe jenți gata echilibrate și puse la păstrare de astă primăvară)
Ontopic: stimați colegi nu mergeți cu gume de iarnă pe căldură, mașina consumă mai mult, se uzează anvelopele degeaba și în plus suferă și la capitolul stabilitate.
Iar dacă tot faceți un efort să luați anvelope de iarnă, dați un ban pe ceea ce merită, în nici un caz nu recomand anvelope la mîna a doua sau mai rău gume doar pe puntea față, deși eu cred că spatele nefiind condus, acolo se pierde aderența mai repede și acolo ar trebui roțile cele mai bune--- părerea mea. Și cel mai important: treceți pe cauciucuri adecvate sezonului chiar dacă costă... viețile voastre și ale celorlalți sunt neprețuite... dar asta știți deja

This post has been edited by Ayden_CJ: 28 Sep 2010, 20:30


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 28 Sep 2010, 21:17
Post #543


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Și eu am fost în dubiu. Uite un răspuns care pe mine m-a lămurit:
QUOTE(cmandrei @ 14 Sep 2010, 13:21)
In partea din fata si cea din spate a pragului exista cate o gaura/ureche in buza pragului ... acolo este locul in care trebuie asezat cricul.
*


Și apoi m-am uitat mai atent și în cartea mașinii și am văzut în desen că acolo e poziționat.

This post has been edited by S4b1n: 28 Sep 2010, 21:24


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Redogs
post 28 Sep 2010, 21:22
Post #544


Flavius


Group: Members
Posts: 207
Joined: 17 November 06




Recomanda cineva anvelopele all-seazon ?


--------------------
Renault Symbol - CS-05-DVC Expresion/ Decembrie 2006/ 1,4 8V/ Barum Quartaris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 28 Sep 2010, 21:24
Post #545


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




daca sunt de calitate, eu le recomand wink.gif


aici e un mic top

http://www.tirerack.com/tires/surveyresult....jsp?type=UHPAS

This post has been edited by rtBK: 28 Sep 2010, 21:32


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 29 Sep 2010, 09:33
Post #546


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




depinde de ce drumuri vrei sa faci. Daca vrei sa mergi la munte, prin statiuni montane, sau ai multe drumuri in afara orasului, atunci cu certitudine iti trebuie anvelope de iarna (si pe fata, si pe spate).
Daca ramai numai in oras, pe unde de bine de rau tot se mai da zapada la o parte, iti sunt suficiente cauciucurile mixte, mai ales daca ai Symbol. Spre exemplu eu am ramas uimit de ce aderenta are un prieten cu Super Nova folosind anvelope all season Debica Navigator 2.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 29 Sep 2010, 09:46
Post #547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




rtBK, sunt curios cat mai e treaba lor cand se duce sanie in masina ta.
Decat all season mai bine de sezon low budget combinate cu adaptarea vitezei si respect fata de ceilalti participanti la trafic.


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 29 Sep 2010, 09:55
Post #548


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




bardu.. evident ca vorbim din experienta cu all-seasonul de calitate.. asa-i?



--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 29 Sep 2010, 10:04
Post #549


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Nu, vorbim de lucruri pentru oameni mari.
De ce au disparut posturi?


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 29 Sep 2010, 10:27
Post #550


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




chiar rog un admin sa stearga posturile inutile cu informatii luate din ceasca de cafea.




--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 29 Sep 2010, 10:43
Post #551


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




asta e o dilema mare: anvelope low cost, (dar de sezon) versus anvelope all season, (dar de calitate).
Pt siguranta ta si a celorlati, e mai bine sa mergi cu anvelope low cost, dar adaptate sezonului. (ex Sava Perfecta pe timp de vara, si Debica Frigo pe timp de iarna). Dar ce te faci cu faptul ca sunt f zgomotoase, riscul de aquaplanare e mai ridicat, si mai ,,ai si noroc'' ca una sa fie mai grea decat celalata cu vreo 200g (desi astea sunt cazuri rare).
Cele all season de calitate sunt clar mai silentioase, au stabilitate, masina merge drept, dar iarna risti sa patinezi ca sania (mai ales daca calci nesabuit frana si acceleratia).
Acum fiecare alege in functie de cum considera...ca de asta e dilema. biggrin.gif
Parerea mea!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 29 Sep 2010, 10:55
Post #552


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Iarasi incepeti sau continuati ?
De ce incercati sa va convingeti unul pe altul sau unii pe altii de "calitatea" unor gume sau de "costuri" ... fiecare stie cat poate sa dea pe roti si ce vrea sa faca si asa mai departe ... cei care nu au nici cea mai mica idee merg la vulcanizare si vor fi "ajutati" sau nu de cei de acolo.
Ca ne spunem parerile despre anumite anvelope situatii si asa mai departe e ok ... dar nu cred ca este normal sa ne impunem ideile pentru ca intotdeauna vor fi situatii limita/extreme in care gandirea din momentul X nu se potriveste (ca sa nu spun ca nu este buna).

Va rog deci, incercati sa va reveniti si sa purtati o discutie normala.

Multumesc,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 29 Sep 2010, 11:08
Post #553


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Andrei ai dreptate, este gresit sa ne impunem punctul de vedere cu orice pret.
Tin totusi sa subliniez ca topicul se refera la anvelopele de iarna.
Sunt de parere ca fiecare are dreptul sa isi ia anvelope de sezon pe masura bugetului fara sa il criticam ca a ales sa cumpere "bombe" sau ca va ajunge ca si altii in sant.

PS. rtBK imi cer scuze ca daca te-am jignit. white_flag.gif


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 29 Sep 2010, 11:14
Post #554


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




Andrei, ai dreptate, dar totusi e putin aiurea ca sunt destui oameni care intra pe aceasta pagina ca sa isi faca o idee in privinta a ceea ce ar trebui sa cumpere si pleaca mai ametiti decat au venit. Pana si pe un topic cu uleiuri auto nu intelegi nimic pentru ca tot timpul vine fiecare si spune x e bun, y e prost si pleaca fara sa dea vreun motiv.

Teste sunt pe internet, dar in mod special imi plac cei de la adac care testeaza fiecare anvelopa in aceleasi conditi. In testul de mai jos chiar spun despre o anvelopa all - season "The all-season type of Goodyear remains but - contrary to expectations - in this criterion only at the level of winter tires."

Ideea asta ca all-season sunt proaste oricare sunt ele trebuie totusi eliminata, fiecare anvelopa are o caracteristica care trebuie luata in considerare. De exemplu in alt test o anvelopa care se comporta exceptional la o dimensiune mica a obtinut rezultate satisfacatoare la dimensiuni mai mari.

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...rcePageId=31821


bardu cheers.gif

This post has been edited by rtBK: 29 Sep 2010, 11:17


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 29 Sep 2010, 11:17
Post #555


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Asa este ... amandoi ... stiu ca este destul de greu sa intelegi un lucru clar si din acest topic si din altele ... dar asa cum ati spus si voi e cam greu sa raspunzi totusi clar la: Anvelopele X sunt bune ? ...

Pana una alta Multumesc de intelegere la amandoi smile.gif si hai sa vedem ce oferte apar ca apare si frigul curand smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nxx
post 6 Oct 2010, 21:49
Post #556


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(soul_assassin @ 15 Sep 2010, 21:42)
Astazi am achizitionat 4 anvelope Good Year UltraGrip7+ 175/65/r14 la pretul de 222 lei buc.
*


De unde, daca se poate ...
Merci.


--------------------
Clio Symbol II 1.4/8V 2003 Expression
Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 6 Oct 2010, 23:12
Post #557


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




As vrea sa demitizez un pic o idee tot mai prezenta pe forumuri si mestecata indelung si de oameni care se pricep, dar din pacate si de oameni care doar au auzit de la altii si incearca sa fie intersanti.
Ideea este aceea ca anveolpele intermediare sau all season daca vreti, ofera cel mai prost compromis, nefiind bune nici iarna nici vara.

Nu mai vorbiti prostii!
Anvelopele intermediare ofera un compromis mai mult decat bun.
Este adevarat ca vara o anveolpa de vara bate clar o anvelopa intermediara, iar iarna o anvelopa de iarna bate clar o anvelopa intermediara. Nici o urma de indoiala aici, numai ca se pierde din vedere un mare amanunt.

Exista soferi, extrem de multi, care nu schimba anveolpele in functie de sezon.
Din considerente de spatiu, de pret, de comoditate.....whatever.
Multi nici nu au habar ca exista roti diferite in functie de anotimp.
Majoritatea sunt in situatia in care au roti de vara (excelente vara), dar pe care le pastreaza si iarna.
Mergand iarna cu roti de vara se schimba mult datele problemei.
In acest caz anvelopele all season sunt compromisul ideal, pentru ca ofera cate putin din toate.
Nu vor fi atat de bune vara, dar cu siguranta iarna vor fi mai bune decat anvelopele de vara.

Deci va rog, nu mai blamati anvelopele all season, intrucat au si ele rostul lor bine definit.

This post has been edited by vallixx: 6 Oct 2010, 23:14


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soul_assassin
post 7 Oct 2010, 06:40
Post #558


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




QUOTE(nxx @ 6 Oct 2010, 21:49)
De unde, daca se poate ...
Merci.
*


De aici. Azi am facut comanda, a doua zi au venit acasa. Plata la curier.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytzuady
post 7 Oct 2010, 09:02
Post #559


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 September 10




cred ca ar trebui sa punem iarna, doar anvelope de iarna daca vreisa economisesti ceva pune ceva de calitate pe fata si ceva mai ieftin pe spate.


--------------------
renault megane classic 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 7 Oct 2010, 09:26
Post #560


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




explica-ne si noua...celor care nu stim ... logica ta si mai ales ce faci in curbe abordate incorect cu anvelope scumpe pe fata si ieftine pe spate ( ca doar suntem oameni si gresim ).

This post has been edited by rtBK: 7 Oct 2010, 09:27


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ma3x
post 7 Oct 2010, 11:05
Post #561


-


Group: Members
Posts: 488
Joined: 25 April 10
From: B




Hello again,

Avand in vedere ca nu prea e buget, s-a votat pentru iarna asta
SH-uri de iarna pe jante de 14 , import Germania ... saptamana viitoare merg sa imi aleg.

Probabil siti de filmulet
,
nu as vrea sa fiu in fata unui iresponsabil care se crede shumacher iarna cu gume neadecvate; sau eu sa ma trezesc ca nu urc in vreo panta/pasaj si sa nu ma pot opri in timp util in vreo ,,vale" unde e semaforul rosu unsure.gif.

La masinile cu tractiune fata din cate stiu se pierde foarte usor aderenta pe puntea spate ( mai ales in viraje mai stranse, abordate cu viteza necorespunzatoare ), asa ca logica ar fi sa fie niste cauciucuri cu un profil pentru aderenta cat mai mare ( sa se pastreze cat mai moi la temperaturi joase ) , pe cand pe rotile/ puntea fata cu tractiune trebuie profil atat de aderenta cat si de grip/sapare . . . eu cel putin asta o sa imi iau daca gasesc ceva in genul ; daca nu, o sa iau acelasi profil toate 4 ca doar nu merg la drifturi pe zapada in oras ph34r.gif , merg unde trebuie sa ajung de nevoie, si vreau sa ajung in siguranta excl.gif .

This post has been edited by Ma3x: 7 Oct 2010, 11:47


--------------------
- - - - -
ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007
ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 7 Oct 2010, 12:02
Post #562


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(rtBK @ 7 Oct 2010, 09:26)
explica-ne si noua...celor care nu stim ... logica ta si mai ales ce faci in curbe abordate incorect cu anvelope scumpe pe fata si ieftine pe spate ( ca doar suntem oameni si gresim ).
*


Ai dreptate, dar nici invers nu e ok pentru ca tre sa te bazezi si pe puntea care asigura si tractiunea si virarea. Faza cu pune roti bune pe o punte si alceva pe cealalta e rea oricum ai da-o. Rotile daca e sa le schimbi, trebuie schimbate toate 4 indiferent de care punte asigura tractiunea sau directia.

This post has been edited by vallixx: 7 Oct 2010, 12:03


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Un_dus
post 7 Oct 2010, 18:05
Post #563


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




@Ma3x - De unde iti cumperi sh-uri din germania?

Eu inca am o mare dilema cu achizitia. Am trecut 2 ierni cu cauciurile standard, dar fara a iesi din oras si doar cu 1, 2 impotmoliri.

Problema e ca fac naveta Bucuresti - Targoviste saptamanal si cred ca va trebui sa scot niste bani din buzunar (evident lipsa smile.gif)


--------------------
Renault Symbol - B xx xxx 2008, 1.5 DcI, Fidji
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 7 Oct 2010, 18:24
Post #564


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




Vezi pe moinesti in militari, aia aduc din germania si gasesti si anvelope vechi de 1 an. Singura problema e ca sunt cu cuie in ele si preturile sunt destul de mari ( anul trecut am preferat sa cumpar noi decat sa iau de la ei )

oricum poate anul asta nu mai au preturi atat de ridicate.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 7 Oct 2010, 19:28
Post #565


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Imi dau si eu cu parerea pe aici. In tarile nordice, unde zapada e la ea acasa minim 6 luni pe an, nu am vazut masina cu cauciucuri de 2,3 sau 4 feluri pe masina. Toti au cauciucuri la fel, fie ca sunt de iarna sau de vara. Si nu din cauza ca au mai multi bani decat noi. Ci din cauza ca diferenta de aderenta dintre punti poate duce la traiectorii care mai de care mai ciudate, masina devenind al naibii de greu de stapanit. Am condus Fiat (tractiune fata) cu cauciucuri diferite fata-spate pe zapada si nu mi-a mai trebuit. Am condus si Ford Granada (tractiune spate) cu anvelope de iarna pe zapada. Nu exista termen de comparatie. Condusa cu grija este extraordinar de stabila. Asa ca daca vreti sa pastrati avantajele tractiunii fata pe zapada, 4 anvelope de iarna reprezinta solutia. Gume de iarna pe fata si de vara pe spate nu va lasa impotmoliti in zapada, dar pe viraje spatele poate sa plece unde vrea muschiul lui cand va e lumea mai draga.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 7 Oct 2010, 19:59
Post #566


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




foarte bine spus d-ice, probabil ca sunt destui care vor spune ca "daca ai pierdut aderenta cu spatele, nu mai conteaza". Va spune teribilistul si incepatorul din mine ca mai exista o sansa cand ai aderenta egala pe ambele punti.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Redogs
post 7 Oct 2010, 20:20
Post #567


Flavius


Group: Members
Posts: 207
Joined: 17 November 06




QUOTE(theodor2004 @ 29 Sep 2010, 11:33)
depinde de ce drumuri vrei sa faci. Daca vrei sa mergi la munte, prin statiuni montane, sau ai multe drumuri in afara orasului, atunci cu certitudine iti trebuie anvelope de iarna (si pe fata, si pe spate).
Daca ramai numai in oras, pe unde de bine de rau tot se mai da zapada la o parte, iti sunt suficiente cauciucurile mixte, mai ales daca ai Symbol. Spre exemplu eu am ramas uimit de ce aderenta are un prieten cu Super Nova folosind anvelope all season Debica Navigator 2.
*




Eu din astea cred ca imi iau. Tinand cont ca am facut 3 ierni si nu usoare cu cele originale de pe masina care erau de vara si nu am ramas impotmolit niciodata si nu am avut probleme sa urc o panta sau evenimente neplacute din cauza zapezii nu vad de ce nu m-as descurca mai bine cu Debica Navigator 2.


--------------------
Renault Symbol - CS-05-DVC Expresion/ Decembrie 2006/ 1,4 8V/ Barum Quartaris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sano
post 7 Oct 2010, 20:52
Post #568


sano


Group: Members
Posts: 399
Joined: 9 August 09
From: Bucuresti




@d-ice: m-ai bagat in ceata. tu ai facut proba cu fiatul care avea fata-iarna si spata-vara? Sau fata-iarna-un model si spate-iarna-alt model?
N-am priceput din ce cauza nu ti-a mai trebuit a conduce...
Eu unul vreau sa iau 2 dunlop winter sport 3D noi-fata, iar pe spate 2 nokian sh iarna... La o adica, banuiesc ca nu conteaza daca pe fata ai alta marca de iarna decat pe spate. :-?


--------------------
megane 2.1 hatchback - VF1 SMR205 33920325 2005/1.5dci / 74kw / 101cp
Stiu ca sunt prost; insa cand privesc in jur, prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sindrom
post 7 Oct 2010, 21:13
Post #569


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




QUOTE(Redogs @ 7 Oct 2010, 20:20)
Eu din astea cred ca imi iau. Tinand cont ca am facut 3 ierni si nu usoare cu cele originale de pe masina care erau de vara si nu am ramas impotmolit niciodata si nu am avut probleme sa urc o panta sau evenimente neplacute din cauza zapezii nu vad de ce nu m-as descurca mai bine cu Debica Navigator 2.
*




Cu debica navigator 2 merge mama de 2 ani pe matiz, iar iarna ce a trecut nu a ramas niciodata impotmolita. Cat am mers si eu de colo colo cu masina, au dat un randament normal, pe care l-ar fi dat si o anvelopa de iarna.

Trebuie sa facem clar diferenta, ca avem masini unii ce nu prind mai mult de 170-180, nu mergem la raliu, nu mergem pe cine stie ce coclauri, asa ca prezenta unor anvelope de iarna scumpe nu se justifica. Eu am mers toata iarna cu anvelope de vara sh pe fata si intermediare pe spate. Iar acum o sa mut cele de vara pe spate si am niste anvelope de iarna de la cel care mi-a vandut masina ce vor veni pe fata.

P.S.: Toata iarna am mers cu mixte pe un kangoo ce cantarea 1450kg si la fel nu am ramas niciodata inzapezit. Asa ca atata timp cat nu am o bestie sub capota, anvelopele de iarna superioare celor low cost, nu-si justifica investitia.


--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Redogs
post 7 Oct 2010, 22:23
Post #570


Flavius


Group: Members
Posts: 207
Joined: 17 November 06




Subscriu la ce a spus colegul nostru mai sus cu un post.


--------------------
Renault Symbol - CS-05-DVC Expresion/ Decembrie 2006/ 1,4 8V/ Barum Quartaris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat











--------------------
Go to the top of the page
52 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 00:02
Dacia