Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

52 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Anvelope de iarna, sa ne pregatim din timp...

rtBK
post 20 Sep 2010, 22:14
Post #511


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




zic doar ca nu are sens sa faceti experimente si dupa aia pentru 100 de lei economie sa dati inca de 10 ori pe atat pentru reparat tabla si faruri. Prima iarna sa zicem ca sunt ok .. sunt oameni care au facut iarna si cu anvelope de vara... au mai spart o bara, dar au supravietuit... a 2-a iarna in mod cert nu o sa mai mearga.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnisav
post 20 Sep 2010, 22:58
Post #512


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 September 09
From: Baia Mare




Ahaaa...Eu am facut iarna trecuta cu cauciucurile de vara si n-am spart nimic. Dar e drept ca erau aproape noi si am mers mult cu a doua :-( Anul asta vreau musai cauciucuri de iarna. Ma orientasem spre First Stop-urile alea ptr ca nemtii zic ca-s bune. Iar la pretul ala...ma bate gindul sa le testez. Apropo, daca este cineva care a mai folosit d-astea il rog sa-mi dea un feedback...


--------------------
Renault Clio Symbol - 1,5 dci - 68 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 21 Sep 2010, 10:57
Post #513


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




si eu am facut prima iarna cu anvelopele de vara GT2 dar era masina si ele noi si pe nameti NU am iesit din parcare, si nu am mers in afara localitatii decat cand era asfaltul negru NU RECOMAND nimanui anvelope de vara iarna, am avut eu la dacie numai de vara si iarna stateam pana se deszapezea de tot soseaua, dupa aia pusesem allseason pe fata dar nu se compara cu cele de iarna care efectiv ara zapada facand partie daca e zapada moale pana la proiectoare


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ma3x
post 21 Sep 2010, 14:10
Post #514


-


Group: Members
Posts: 488
Joined: 25 April 10
From: B




Pentru cei care au mai facut ierni cu Clio pana acum , ce amprenta credeti ca e cea mai indicata pentru masinile noastre, 175, 185 sau 195 ?

Siguranta inainte de toate, neaprat gume de iarna smile.gif , mai ales daca sunt incepatori.


--------------------
- - - - -
ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007
ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 21 Sep 2010, 14:49
Post #515


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




as spune sa mergi linistit pe 175


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 21 Sep 2010, 14:57
Post #516


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Iarna amprenta cea mai indicata e cea mai mica (evident recomandata de producatorul masinii). Astfel incat presiunea pe cm patrat sa fie cat mai mare.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 21 Sep 2010, 15:02
Post #517


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(mihai leu @ 21 Sep 2010, 10:57)
si eu am facut prima iarna cu anvelopele de vara GT2 dar era masina si ele noi si pe nameti NU am iesit din parcare, si nu am mers in afara localitatii decat cand era asfaltul negru NU RECOMAND nimanui anvelope de vara iarna, am avut eu la dacie numai de vara si iarna stateam pana se deszapezea de tot soseaua, dupa aia pusesem allseason pe fata dar nu se compara cu cele de iarna care efectiv ara zapada facand partie daca e zapada moale pana la proiectoare
*


Eu m-am descurcat foarte bine cu GT2-urile pe Symbol(mai bine decat cu nct5-urile de pe Megane sau pe Clio3). Am urcat si dealul de la tara cand era plin de zapada. A fost singura masina cu anvelope de vara care urca. Si pe polei daca foloseai frana de motor, oprea in timp(n-aveam abs si erau si primele luni de condus).


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnisav
post 21 Sep 2010, 22:06
Post #518


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 September 09
From: Baia Mare




@Ma3x
Din proprie experienta, subscriu la parerile colegilor: cu cit mai inguste, cu atit mai bine. Exemplu: acu' citeva ierni, nameti mari, drumuri de munte, multe masini nu au putut urca. In schimb, un Tico pricajit ne-a dus toate bagajele si ne-a salvat Revelionul! :-)

This post has been edited by cnisav: 21 Sep 2010, 22:07


--------------------
Renault Clio Symbol - 1,5 dci - 68 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 22 Sep 2010, 11:30
Post #519


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




..si totusi, care ar fi explicatia logica ca amprenta cauciucului sa fie cat mai mica, ca masina sa nu derapeze pe zapada?
Ca eu stiu ca tancurile rusesti T34 din al doilea razboi mondial nu se afundau in zapada exact din motivul contrar: aveau senilele mai late decat Tiger-urile germane, si nu se impotmoleau in namol si zapada, din acest motiv fiind mult mai mobile. Aceatsa are si o explicatie logica: forta de presiune este egala cu forta de apasare (aici greutatea tancului) impartita la suprafata pe care se produce apasarea.

Presiunea=greutate/suprafata .

Ca un tanc sa nu se afunde, e necesar ca presiunea exercitata asupra soulului sa fie cat mai mica. Asta inseamna ca greutatea tancului sa fie cat mai mica , si suprafata senilelor sa fie cat mai mare (lucru evident la tancurile T34, care erau mai usoare decat Tiger-urile, si aveai si senilele mult mai late).
Prin extrapolare, nu ar fi necesar ca si la masini sa fie la fel? Adica ca amprenta la sol sa fie cat mai mare, ca masina sa nu derapeze prin zapada? La Tico e explicabil ca nu derapeaza, ca el e f. usor, deci si presiunea exercitata asupra zapezii e mica...dar la 2 masini Clio Symbol, nu ar fi normal ca cea cu amprenta mai mare la sol sa nu derapeze? (adica cea cu cauciucuri mai late)?
Intreb si eu, nu dau cu parul.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 22 Sep 2010, 11:44
Post #520


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




anvelopele mai subtiri pot "taia" mai usor in timp ce la anvelopele mai late se formeaza un baraj in fata anvelopei si la un moment dat se blocheaza. Acum depinde si de textura anvelopei pentru ca niste anvelope de offroad se vor bloca foarte greu. De aceea cu cateva pagini in urma recomandam anvelope care sa aiba o textura taiata si sa poata sapa in zapada si in cele din urma iesi singur.

Daca te uiti la masinile de competitie pe timp de iarna au anvelope atat de subitiri incat ai spune ca sunt de bicicleta.

Si mai conteaza si compozitia... o anvelopa de iarna ar trebui sa fie foarte gumata, practic vara la o frana brusca ar trebui sa ramai fara striatii in cativa metri si totusi matador, kormoran fac anvelope de iarna incredibile care vara nu au nici o problema biggrin.gif

This post has been edited by rtBK: 22 Sep 2010, 11:46

Attached thumbnail(s)
yokoa034002Small.jpg ( Size: 32.2k ) Number of downloads: 1977


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 22 Sep 2010, 12:23
Post #521


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Astia care pun frane bruste vara cu cauciucuri de iarna sa nu aiba nici unul ABS?
Sau care este mai exact ideea, ca eu nu m-am prins.
Vara, cu o anvelopa din asta cramponata (ca in poza de mai sus) si cu ABS nu te prea opresti deoarece suprafata de contact este mult mai mica si nu exista nici o banda continua de contact cu asfaltul.
Compozitie gumata radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif ?


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Sep 2010, 12:32
Post #522


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(theodor2004 @ 22 Sep 2010, 12:30)
Presiunea=greutate/suprafata  .
dar la 2 masini Clio Symbol, nu ar fi normal ca cea cu amprenta mai mare la sol sa nu derapeze? (adica cea cu cauciucuri mai late)?
Intreb si eu, nu dau cu parul.
*


Revenind de la tancuri la masini, amprenta la sol mai mica genereaza o apasare mai mare pe unitatea de suprafata, EXACT ce ar trebui sa ne intereseze in situatii de aderenta scazuta, cum ar fi iarna.
Aspectul "taierii" stratului de zapada vine in completarea acestei situatii.

Pentru evitarea derapajului pe o suprafata slab aderenta cel mai important lucru e adaptarea vitezei de deplasare.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 22 Sep 2010, 12:41
Post #523


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(bardu @ 22 Sep 2010, 13:23)
Compozitie gumata  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif  ?
*



moale, e ok?


pune mana pe o debica frigo si pe un vredestein mai scump si o sa intelegi de ce am zis " gumata "...

This post has been edited by rtBK: 22 Sep 2010, 12:41


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 22 Sep 2010, 13:46
Post #524


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




aha, deci e invers decat stiam eu. Practic, ca sa ai o aderenta mai mare pe zapada, trebuie ca presiunea exercitata pe unitatea de suprafata sa fie cat mai mare (ca rotile sa se ,,lipeasca'' de zapada), chiar daca asta ar duce la afundarea masinii.
mda, e o chestie: te afunzi mai mult in zapada, dar nu aluneci. E mai bine decat sa nu te afunzi, dar sa patinezi.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 22 Sep 2010, 15:12
Post #525


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




QUOTE(rtBK @ 22 Sep 2010, 13:41)
pune mana pe o debica frigo si pe un vredestein mai scump si o sa intelegi de ce am zis " gumata "...
*



up.gif

Vredestein snowtrac 3 spre exemplu, sunt foarte bune pe zapada. Eu primele 2 ierni le-am facut cu nct-urile care vin din fabrica pe megane si m-am descurcat bine, insa asta iarna cam patinau si am fost nevoit sa le pun lanturi si m-am descurcat mai bine decat iernile trecute. Anul asta mi-am luat cauciucuri de iarna (cele mentionate mai sus) pt ca deja nu ma mai risc si in plus se anunta iarna grea. Iarna se recomanda gume mai subtiri si cu un profil mai agresiv.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 22 Sep 2010, 16:31
Post #526


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




cumparati anverlope de iarna cei care nu aveti, si cei care aveti folositi le inca de la prima zapada, sunt curios anul asta cand va fi prima zapada in Bucuresti\daca am folosi aceleasi ancelope cu care a venit masina si iarna si vara pana se tocesc ele dupa 60 000 ar da faliment magazinele si vulcanizarile, am avut pe o dacie la 30000 anvelope originale din 96 aveau 14 ani si rizuri bune dar pe fata le schimbasem, oricum dacia respectiva mergea rar, anvelopele dupa 5 ani au imbatranit deja chiar daca nu au ajuns la limita de uzura trebuiesc schimbate
am luat un tico din 2000 in 2008 cu anvelope kumho, nu cred ca erau alea originale ca pe factura scrisese ca era echipat cu montana, totusi rezerva era noua in portbagaj tot cu kumho, ideea e ca aveau microfisuri si cel de la vulcanizare mi-a spus ca aveau minim 4 ani, si le-am schimbat cu unele Hankook si deja aveam ALTA MASINA
acelasi lucru mi se intampla pe la 1 nov cand schimb pe cele de vara cu cele de iarna cand le pun pe cele de iarna am alta masina mai stabila si nu mai pierde aderenta pe umed


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 22 Sep 2010, 16:45
Post #527


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Hankook sunt super cauciucuri, dar sunt f scumpe. Practic sunt la fel de scumpe ca si Michelin.
Eu te cred ca aveai alta masina cu cauciucuri Hankook fata de Montana.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 22 Sep 2010, 19:54
Post #528


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




QUOTE(rtBK @ 22 Sep 2010, 12:41)
pune mana pe o debica frigo si pe un vredestein mai scump si o sa intelegi de ce am zis " gumata "...
*


Hai fi sincer pana la capat si pune tu primul mana !


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 23 Sep 2010, 08:54
Post #529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




hai ca ma faceti de pun eu primul mana. Sa vedem care e mai moale (se presupune Vredstein). Sau sunt la fel??!!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ma3x
post 23 Sep 2010, 10:43
Post #530


-


Group: Members
Posts: 488
Joined: 25 April 10
From: B




Asta stiam si eu vis-a-vis de presiunea mai mare pe cm2 in cazul gumelor mai inguste , deci amprenta cat mai mica ( evident cea recomandata de producator ), asta pentru a nu ramane impotmolit; cat despre situatia din orase ( deszapezite se presupune ) , o amprenta mai mare ar insemna cred o franare mai eficienta .

In legatura cu cealalata discutie , din pct meu de vedere nu conteaza cat de moi sunt gumele cand ,,pui mana", ci mai degraba cat de moi raman la temperaturile pentru care sunt recomandate tongue.gif.

Ca sa tii vara cauciucuri de iarna trebuie sa fii tralala daca nu iti dai seama ca nu te avantajeaza deloc post-336-1110552489.gif .



--------------------
- - - - -
ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007
ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 23 Sep 2010, 13:01
Post #531


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Colegul Ma3x, ai luat toate punctele smile.gif. trophy.gif
Exact prin comportamentul cauciucului de iarna la temperaturi scazute poti cu adevarat sa concluzionezi daca o anvelopa este superioara alteia, nu prin examinare organoleptica.
Ma indoiesc ca vreun coleg cu 3-4 ani de experienta intr-ale sofatului a avut ocazia sa testeze tot ce afirma legat de multi producatori de anvelope.


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 23 Sep 2010, 13:18
Post #532


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




experienta n-oi avea eu, dar nici macar dusmanilor nu le-as recomanda matador/kormoran si alte bombe din clasa asta. Am vazut destui la stiri cu anvelopele mentionate rasturnati in sant injurand primaria ca doar ei si-au luat anvelope de iarna si in acelasi timp pe langa ei trec nestingherite sute de masini.. sa nu ii luam in considerare pe cei care isi pun doar pe fata sau spate.


This post has been edited by hellcat: 23 Sep 2010, 14:47


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the teacher
post 25 Sep 2010, 22:28
Post #533


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 March 07
From: p l o i e s t i




fratilor, am dat azi o tura prin cateva supermarketuri ploiestene si am remarcat si eu anvelopele debica, atat in real cat si in selgros; 175/65/14 au pretul de 200 lei in real si 161 lei in selgros, si sunt all season. ce parere aveti despre ele? sunt bune de ceva pe zapada? mie mi-ar conveni sa iau all-season, nu mai stau primavara si toamna sa tot schimb anvelope. inteleg faptul ca ar trebui sa fie mai proaste ca unele de iarna dar nu plec pe munte cu ele! ce ziceti? are cineva asa ceva?


--------------------
renault symbol - 1,5dci70hp! 2007 expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Sep 2010, 09:31
Post #534


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca zici de debica navigator 2 ... am eu pe masina de vreo 3-4 ani deja ... al doilea set. Pentru iarna sunt bune si foarte bune pe zapada ... pe uscat sunt chiar ok ... pe apa "mai au scapari asa".


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 27 Sep 2010, 10:08
Post #535


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




1)Confirm. Debica Navigator 2 are un prieten pe Super Nova, si iarna am ramas uimit cand am vazut ce aderenta au pe zapada. Le foloseste si vara, sunt bune. Deocamdata are peste 40 000 km, si merge in continuare cu ele.
Singurul inconvenient e ca sunt zgomotoase.
2)Acum am si eu o intrebare: de Debica Frigo ce parere aveti??


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the teacher
post 28 Sep 2010, 06:59
Post #536


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 March 07
From: p l o i e s t i




gata, am rezolvat! am fost ieri in selgros si am luat 4 anvelope debica frigo 2 ( sunt de iarna pana la urma! ) am dat 645 ron. cei care aveti, va rog sa va spuneti parerea despre ele. sunt ok si vara?


--------------------
renault symbol - 1,5dci70hp! 2007 expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 28 Sep 2010, 08:21
Post #537


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




QUOTE(rtBK @ 23 Sep 2010, 12:18)
experienta n-oi avea eu, dar nici macar dusmanilor nu le-as recomanda matador/kormoran si alte bombe din clasa asta. Am vazut destui la stiri cu anvelopele mentionate rasturnati in sant injurand primaria ca doar ei si-au luat anvelope de iarna si in acelasi timp pe langa ei trec nestingherite sute de masini.. sa nu ii luam in considerare pe cei care isi pun doar pe fata sau spate.
*



Parerea mea e ca decat sa mergi cu anvelope de vara pe timp de iarna, mai bine iti iei niste cauciucuri low budget.
Poate ca ce ai vazut tu la stiri sunt soferi din categoria care cred ca daca au anvelope de iarna si afara e zapada pot sa conduca sportiv ca si pe timp de vara.


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnisav
post 28 Sep 2010, 08:22
Post #538


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 September 09
From: Baia Mare




Sal'tare. Nenea Google nu prea m-a ajutat, de aceea va intreb pe voi: stiti care e diferenta intre anvelopele de iarna Goodride 175/65/14 SW601 si SW 602? Am gasit cele doua cauciucuri (acelasi an de fabricatie, aceleasi caracteristici) la preturi diferite: 132 ron primul, 159 al doilea...


--------------------
Renault Clio Symbol - 1,5 dci - 68 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 28 Sep 2010, 08:47
Post #539


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




mr nice guy: sau iti cumperi all-season de calitate.

Cat despre cum conduc anumiti soferi iarna, pe ploaie sau duminica... e treaba lor.. numai sa nu injure primaria, basescu sau pe x-ulescu ca a pus frana brusca ca sa il sicaneze sau nu si masina s-a dus sanie.



--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bormy
post 28 Sep 2010, 10:35
Post #540


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 26 September 10




Am gasit o oferta interesanta la Uniroyal 175/65 R14 Profil R680-iarna. Pret 168 lei. Are cineva pe masina asa ceva? Daca da, ce parere v-au lasat? Multam!java script:emoticon(':blush:')


--------------------
Renault Megane IV 2019-1.5 dCi intense
[B][I][FONT=Arial] Festina lente![COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat











--------------------
Go to the top of the page
52 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 06:10
Dacia