Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Service-uri Autorizate Renault din toata tara, Opinii, pro/contra

cipman
post 23 Feb 2006, 15:13
Post #91


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Intr-un service autorizat al unei marci de autovehicule (indiferent ca e Renault, Volvo, Mercedes etc) lucrurile stau altfel decat intr-un service de cartier sau general tip <La Nea' Gica Mecanicu'>:
- piesele poarta certificarea producatorului de autovehicul (Renault in cazul nostru); chiar daca nu e fabricat de el din lingou; asta costa!; exemplul mai la indemana e al pc-ului din fata voastra: chiar daca are piese/subansamble facute la aceeasi fabrica din Taiwan, daca e de marca, costa mai mult; poarta garantia marcii (dell, ibm, ce-o fi); la fel, costa mai mult, si cand inlocuiti ceva prin el: daca veti cumpara piesa de la dealer-ul/service-ul autorizat al marcii, veti plati mai mult decat luand aceeasi piesa de la un importator de piese chinezesti chiar daca provin de la aceeasi fabrica;
- manopera e normal sa fie pretuita mai mult; ganditi-va ca intr-un service autorizat se pot efectua TOATE lucrarile ce se ar putea fi necesare pt. inlaturarea unei defectiuni; incepand de la posibilitatea/abilitatea comandarii de piese (nu alergati voi dupa ele), trecand prin existenta tuturor sculelor si dispozitivelor necesare depanarii (numai CLIP-ul costa cat o masina) si pana la abonamentul platit pt. mentinerea la zi a documentatiei de reparatii (un fel update-uri la manualul de service); chestiile astea, pe care nea' Gica nu costa, nu se uzeaza, nu se amortizeaza? dar sunt multe alte diferente care costa; n-am dat decat 3 exemple si sunt sute;
- normele de reparatii prevad schimbarea intregului subansamblu din care provinde defectul; de mult, de foarte mult timp, nu se mai repara un alternator prin rebobinare daca are o infasurare arsa; asa cum nu se repara o placa video din pc sau din televizor cautand in nestire piesa defecta ci inlocuind toata placa; in cazul cu firele rupte de mai sus s-a procedat foarte corect, in conformitate cu normele de reparatie; si asa se face indiferent de marca masinii; difera doar in functie de marimea subansamblului, de la producator la producator;
RaduMan, ce ai fi vrut sa faca? Sa desfaca maneta, sa gaseasca in mecanism o piesa rupta si abia dupa aceea sa-ti spuna ca trebuie inlocuit tot subansamblul (pt. ca piesa cu pricina nu se livreaza separat sau se poate monta decat cu utilaje mult prea speciale)? Daca nu era o problema de fire? Manopera de desfacut subansamblul si constatat ca l-au desfacut degeaba o plateai? Daca te razgandeai si le-ai fi zis s-o lase asa ca n-ai bani de piesa, plateai timpul pierdut?

De acord cu punctul 2. Cine stie cine, cum si de ce ti s-a servit chestia aia. Uscaturi sunt peste tot, de ambele parti ale baricadei. Si printre angajatii din service dar si printre clienti.

Am fost de doua ori in service obligat sa trec si pe la receptie: o data sa-mi iau o emblema laterala, furata de pe masina, si a doua oara la revizie. In ambele dati m-am nimerit pe langa cate un posesor de M2 care-si facea plangerile. Ambii se plangeau de defecte inexistente, de chestii provenite din necitirea manualului, aspecte de bun simt sau pura matematica de clasa a V-a. Si totusi, receptionerul si-a pastrat calmul (de zambet nu-mi aduc aminte) si lua notite. La ultima chestie (ceva legat de indicatiile comp. de bord in raport conditiile de exploatare) n-am mai rezistat si-am sarit la gatul clientului (politicos, sa nu va inchipuiti altceva). I-am explicat in linii mari ca e normal, e o chestie de medie etc. N-am prea apucat sa-mi duc ideea pana la capat ca ma tot intrerupea cu prostii. Si atunci i-am zis: "domnule, eu va demostrez cu creionul pe hartie si in proba de trafic ca nu e nimic in neregula cu comp. de bord, indiferent pe care masina vreti sa facem probe (el avea dCi) si ca asa trebuie sa fie; si asta pe un pariu masina contra masina; ce spuneti? acceptati pariul sau stergeti plangerea de pe lista?". Receptionerul nu apucase inca sa scrie niciuna dintre plangeri. Pana la urma nu stiu ce anume s-a scris. Inainte de asta se plansese ca nu se inchide portbagajul si ca in dimineata cu pricina n-a putut nici sa-l deschida (omul avea sedan). Acestea intr-adevar, trebuiau cercetate. Am vazut cu ochii mei cum respectivul posesor a fost chemat la masina si i-a fost arat ca n-a putut sa deschida portbagajul pt. ca inghetase peste noapte de la spalatul de cu seara (scrie clar in manual, pag. 4.12: "nu spalati vehicolul in soare sau pe timp de ger"). Iar inchiderea nu stiu cum o facea el dar i-a fost aratat cat de usor si de frumos se inchide porbagajul de la masina domniei sale fie cu un deget fie tragand-o de locasul de pe interior.
Din povestea asta eu ce concluzie ar trebui sa trag? Pentru ca am vazut de doua ori un client plangandu-se de ceva inchipuit sau datorat necitirii instructiunilor din manual ma arunc sa trag concluzia ca toti posesorii de renault suntem intr-un fel sau altul?

Eu v-as sugera moderatie in manevrarea parului sau batei. Hai sa ne mai uitam si in gradina proprie. Nu neg scaparile sau uscaturile. Inteleg sa nu va convina ceva dar nu va grabiti sa etichetati. Inteleg sa intrebati dar nu sa trageti concluzii pripite.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tino
post 23 Feb 2006, 17:03
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 9 February 06




nu stiu cati bani ai tu chef sa cheltuiesti cu masina dar a fost cineva pe forum care a spus ca s-a rezolvat cu 10 mil o schimbare de pompa apa si nu mai stiu ce care in service renault costa peste 30mil .....zic eu ca este ceva diferenta smile.gif


--------------------
MEGANE II 1.6 benzina 2004 PRIVILEGE
MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luka
post 23 Feb 2006, 17:36
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 3 May 05




''RaduMan, ce ai fi vrut sa faca? Sa desfaca maneta, sa gaseasca in mecanism o piesa rupta si abia dupa aceea sa-ti spuna ca trebuie inlocuit tot subansamblul (pt. ca piesa cu pricina nu se livreaza separat sau se poate monta decat cu utilaje mult prea speciale)? Daca nu era o problema de fire? Manopera de desfacut subansamblul si constatat ca l-au desfacut degeaba o plateai? Daca te razgandeai si le-ai fi zis s-o lase asa ca n-ai bani de piesa, plateai timpul pierdut?''

Pai sincer sa spun, atunci cand merg in service pt o problema, intai de toate se face o constatare pe care o platesc. Abia dupa aceea, la dorinta mea, se trece la reparatie. Deci eu platesc manopera inclusiv pt constatare.

Problema mea de pe topicul despre Laguna (http://www.reno.ro/index.php?showtopic=44220biggrin.gif, ei imi cereau minim 400 euro.


--------------------
Renault Laguna II 2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP
Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tino
post 23 Feb 2006, 17:50
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 9 February 06




faptul ca faci reviziile la service AUTORIZAT nu garanteaza ca masina e OK


--------------------
MEGANE II 1.6 benzina 2004 PRIVILEGE
MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 23 Feb 2006, 19:06
Post #95


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Da' ce treaba are sula cu prefectura? Eu am aratat doar cum sta treaba intr-un service autorizat reanult, ca e la fel ca la orice alt service autorizat al oricarei alte marci, de ce anume sunt date diferentele si am dezaprobat cum unii dau cu bata si arunca cu cuvintele aiurea. Ce treaba are cu cat vrea cineva sa cheltuiasca? Fiecare e liber sa repare masina unde crede ca e bine sau mai ieftin. Chiar si la aprozar daca se poate.
Dar sunt curios de o chestie? A primit factura pe manopera? Are garantie pe manopera si pe piese? Inclusiv daca pica pompa de apa si se gripeaza motorul in termenul de garantie al lucrarii? Dar daca ii sare cureaua si buseste chiulasa, pistoanele, supapele?
Sau despre ce vorbim? Sper ca nu despre eludarea legii. Ia citeste ARTICOLUL ACESTA.
Eu nu sustin sa stai lipit de service-urile autorizate. In toate trebuie gasita masura si apreciat riscul. Dar in nici un caz nu trebuie sa dai cu pietre. Mai ales cand esti pe dinafara de subiect.
La ce service autorizat te referi? Autorizat Renault sau autorizat in general? Iar arunci cu vorbe. Daca ai o problema, pune-o pe hartie, du-te la Renault Nissan Romania, OPC, RAR. Dovedeste si vei fi ajutat.

@luka: Vad ca tot nu e clar. Ti-a fost diagnosticat ca fiind defect subansamblul (cel mai mic posibil) care nu-si face datoria. Iar rezolutia e aceeasi in orice service al oricarei marci: se schimba subansamblul! Nu se cauta SMT-uri pe placa. Nimeni nu sta sa-ti dezlipeasca chip-uri numai ca sa le masoare. Acelasi lucru daca se strica RCD-ul: se inlocuieste. Chiar daca s-ar sti sigur ca e vorba de 2 tranzistori de 10.000 lei perechea pe care ii iei din targ si-i schimbi in juma' de ora. Asta e procedura pe intreg mapamondul indiferent de marca. In cazul asta ai avut noroc. Mai putei avea sansa sa mergi la un electronist chitibusar sa-ti ia modulul la puricat si sa-ti gaseasca defectul. Asta nu inseamna nicidecum ca service-ul autorizat al marcii, care e obligat sa lucreze dupa normele producatorului, e un hot.
Stiu ca suntem saraci si nu ni se potriveste acest mod in care au evoluat lucrurile dar asta e. Acesta e modul de diagnosticare si remediere al zilelor noastre. Poate ca o sa ajungem intr-o zi in care o sa schimbam masina la primul greieras in bord.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tino
post 23 Feb 2006, 19:10
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 9 February 06




CIPMAN> eu nu am fost la nici un service RENAULT pana acum ca abia am luat masina...vorbesc doar din ce se scrie pe aici...s-ar putea sa ca cei de la SERVICE RENAULT sa fie superok .....sper sa nu deranjez pe nimeni....mie reviziile nu mi se par scumpe ...doar unele reparatii care spun cei de pe aici ca la RENAULT costa de cateva ori mai mult decat in alte parti ....dar asa e la orice service de marca smile.gif
CU GARANTIA PE PIESE SI LUCRARI ITI DAU MARE DREPTATE

eu mi-am facut programare la un service RENAULT ptr revizia de 45.000 ....dupa asta pot sa am si eu o parere cat de cat avizata smile.gif

BRAVO RAPID HAI STEAUA

This post has been edited by tino: 23 Feb 2006, 19:15


--------------------
MEGANE II 1.6 benzina 2004 PRIVILEGE
MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 23 Feb 2006, 19:32
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(cipman @ Feb 23 2006, 07:06 PM)
Poate ca o sa ajungem intr-o zi in care o sa schimbam masina la primul greieras in bord.
*


Sa te auda Dumnezeu laugh.gif


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 23 Feb 2006, 19:42
Post #98


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Hai sa dau un exemplu concret dar ipotetic:
- sa zicem ca am de facut un schimb de ulei, ca asta e mai frecvent
- ma programez daca e cazul, duc masina la service la ora programata, las cheile, fac toate formalitatile
- sa zicem ca mi se spune sa vin dupa 2 ore sa-mi iau masina
- iau masina, toate bune, platesc, eventual verific si plec
- dupa cateva zile observ cateva pete sub masina si remarc scaderea nivelului la ulei.
- ma duc din nou la service foarte "bucuros"
- se constata o strangere insuficienta a busonului de ulei, se restrange la cuplu, se completeaza uleiul cu unul de aceeasi marca si calitate, toate pe cheltuiala service-ului.
In acest moment, dupa criteriile unora, ar trebui sa spun ca service-urile Renault sunt de cacao, acolo lucreaza numai nepriceputi, Renault - o firma de doi lei sau masina nu face doi bani (ma rog, inainte sau dupa aceasta a doua vizita la service).

Bun. Acum, tot ipotetic, sa presupunem ca exista un personaj invizibil care stie tot ce s-a petrecut in service la vremea cu pricina sau ca avem o camera video cu care am inregistrat tot ceea ce s-a petrecut (aia pe care unii dintre voi o au deja deasupra capului si pe care o injura zilnic).
Dand timpul inapoi se observa urmatoarele:
- la masina au lucrat doi mecanici, asa cum se obisnuieste a fi alcatuita o echipa, unul mai cu experienta si un junior relativ incepator.
- se da drumul la ulei, se asteapta scurgerea
- de obicei juniorul e cel responsabil cu lucrurile mai murdare si mai simple sau repetitive.
- juniorul stie in mod sigur cum se pune busonul la loc si cum se face operatiunea.
- in loc sa stranga cu cheia dinamometrica, la cuplul pe care-l cunoaste (i-au fost prelucrate toate amanuntele opertiunii pe care le-a si facut pana acum de nenumarate ori, e doxa de carte la remontarea busonului) alege sa stranga busonul cu cheia cu care a desfacut, facand-o "la mana" sau "la ochi" si, de data asta, a facut-o insuficient. Asta din lene, din dorinta de "economisi" timp ca sa fumeze o tigara, pt. ca a imprumutat cheia colegului care-i dus la toaleta sau la pascut etc. - nu conteaza. Toate motivele nu pot fi scuze ci doar acuze.

Intrebari:
1. Am fost indreptatit sa blagoslovesc intreg service-ul, producatorul si sa-l injur chiar si pe Jules Renault cu fratii lui cu tot?
2. Ce masura ar fi trebuit sa se ia, impotriva cui si cum trebuie facut ca o astfel de istorie sa nu se mai repete?

Repet: exemplul e unul ipotetic.
Am uitat sa precizez: povestea se petrece pe plaiuri mioritice.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verzuiul
post 23 Feb 2006, 21:09
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 7 January 05




1.Da.
2.Juniorul sa devina "specialistu' " si invers!
laugh.gif

Expresia "cheia dinamometrica, la cuplul pe care-l cunoaste" e cu siguranta necunoscuta sau clar actiunea neaplicata la ulei si de unul, si de celalalt.
Eu as face un poll chiar pe tema asta(cam penibil totusi) insa sunt convins ca nu trece de 3% procentul celor la care la schimbul de ulei s-a folosit cheia dinamometrica.
CONVINS!


--------------------
Megane E,Techno fara optiuni,gri shist.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electriczbif
post 23 Feb 2006, 21:27
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 23 May 04
From: Cluj




Ok, poate au dreptate cei care sustin cauza service-urilor autorizate in general si renault in special. E corect chiar si faptul ca se schimba intreg subansamblul, e de inteles, asa se face in toata lumea. Inghit si preturi triple sau chiar mai mari la manopera si la piese fata de un service neautorizat/de cartier, cu o sigura conditie: dupa ce mi-am scos masina din serivce sa fiu multumit de calitatea lucrarilor, de cea a pieselor, sa nu trebuiasca sa stau langa masina si sa nu scap din ochi mecanicul, sa nu am emotii ca-mi schimba cineva piesele, sa nu astept 6 ore dupa ora la care am fost programat acum 3 saptamani si mai ales sa nu ma apuc acasa sa strang busonul de ulei, sa demontez portiera, etc, ca efectiv n-am nici timp si nici chef.
Din pacate astea de obicei NU se intampla la multe reprezentante renault. Experientele mele cu service-ul din cluj sunt in cel mai bun caz neplacute. Am asigurare casco, sa zicem ca mi-as permite si alte reparatii la motor/suspensie/etc la reprezentanta si cu toate astea ma gandesc cu groaza ca doamne-fereste sa nu-mi zgarie cineva masina, sa nu o lovesc, sa nu se intample ceva la motor, sa nu-mi crape parbrizul ca ajung iarasi pe mana astora si vai de masina mea. Asta de fapt este problema: oricati bani ai fi dispus sa dai, nu ai absolut nici o garantie ca ducandu-te la reprezentanta problemele vor fi rezolvate favorabil. Ok, ma duc la Sibiu, dar daca masina are un defect care nu-mi permite drumul? God forbid!
Si la ce-mi folosesc factura si garantia primite? Sa ma apuc sa umblu prin tribunale sa ma judec cu unul dintre cei mai mari ma..oti din cluj? N-as prea crede... Vocea clientului? No shit, Sherlock!
Nu sustin ca la service-urile no-name situatia e mai roza, nici pe departe, si tocmai de aici situatia imposibile: nu ai unde sa mergi ca sa fii multumit, indiferent de bani.
Nemultumirea generala vis-a-vis de reprezentanta cred ca e urmatoarea: te costa mult mai mult ca cineva sa-si bata joc de tine. Dar exista si o compensare: ramai cu dovada scrisa a acestei batai de joc: factura, garantie, chiar si o stampiluta in caietul de service. cool.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luka
post 24 Feb 2006, 16:38
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 3 May 05




QUOTE(cipman @ Feb 23 2006, 07:42 PM)

Intrebari:
1. Am fost indreptatit sa blagoslovesc intreg service-ul, producatorul si sa-l injur chiar si pe Jules Renault cu fratii lui cu tot?
2. Ce masura ar fi trebuit sa se ia, impotriva cui si cum trebuie facut ca o astfel de istorie sa nu se mai repete?


*



1. Da, ai fost totalmente indreptatit sa-i injuri pt ca ei l-au angajat pe respectivul mecanic. Intotdeauna seful raspunde pt ca el a luat decizia de a-l angaja pe om.

2. Ce masura sa se ia.....sa se tina cont intr-adevar de nemultumirile clientilor si sa se rezolve. Sa angajeze oameni priceputi pe care ii intereseaza munca respectiva si sa ii motiveze sa munceasca cum trebuie....nu e chiar greu smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP
Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 24 Feb 2006, 17:58
Post #102


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Din ce am vazut in acest topic si nu numai foarte multa lume este nemultumita de service-ul de la reprezentantele reno. Eu unul nu am apelat inca la ei si sper sa nu fiu nevoit sa apelez prea curand. Masina am luat-o second si am schimbat si eu pe la un mecanic recomandat de o cunostinta consumabilele la masina (ulei, filtre, lichide) si kitul de distributie. "Revizia" asta mica am facut-o la un service in Craiova, autorizat daewoo. Exista si distribuitori de piese auto reno de la care se pot comanda piese pe baza codului de pe certificatul de inmatriculare. Si cred ca orice mecanic ce a desfacut in viata lui un motor de masina de dupa 2000 stie sau macar are idee cum se schimba un filtru sau uleiul. Pentru chestii mai serioase, totusi cred ca service-ul de la reprezentanta este recomandat.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
imax
post 19 Jul 2006, 19:48
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 July 06




Topicul pe care-l repostez este:
Oameni buni, trebuie musai deschis un asemenea Topic: unde gasesc un service Renault cu oameni specializati, si care sa nu ma oblige sa-mi ipotechez casa pt a plati o revizie?

Eu cred ca pe-aici (prin Bucuresti) se practica jupuitul de piele.
Un preten mi-a ars cu tigara plasticul de pe stalpul din dreapta (cel cu centura) si am vrut sa-l scimb. La IPSO mi-au zis ca e cam 200 ron iar la serus n-au vrut sa-mi spuna decat daca merg acolo, de parca as cobori din casa direct in magazinul lor (stau in capatul opus al buc).
Partea naspa este ca am vorbit cu un prieten din Ungaria care mi-a zis ca-mi ia el bucatica aceea de musama/plastic de tapiterie cu 14 (paisprezece) EURO dar trebuie sa mi-l montez eu.
Cum vine asta??? E o micuta diferenta de vreo 150 ron. Daca platesc motorina buc-ungaria dus-intorstot ies mai ieftin. Mi se pare cam aberant.
Poate traim in Dubai si nu mi-am dat eu seama? Oare toti bucurestenii au salariul peste 5000 ron si eu nu stiu?

Fratilor!!!!!!!!! Ce se intampla aici?
Un alt coleg mi-a spus ca el isi face revizia periodica la bulgari. WHAT??? La bulgari???
Stam rau.

Am deschis acest topic pt a schimba informatii intre noi referitoare la SERVICE-uri de CALITATE si PRETURI NORMALE, magazine cu piese de schimb PROFESIONISTE cu PRETURI NORMALE.

Exista oare asa ceva in Romania? sau ne orientam catre Ungaria si Bulgaria?

Jenant!!!


--------------------
Renault Scenic 2 - - 2004 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amp
post 19 Jul 2006, 22:01
Post #104


AMP


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 May 05
From: P I T E S T I




Eu ce sa mai zic? Facut programare, mers la service renault dupa 3 zile, constatat, luat serii de pe un amortizor si confirmat ca in cateva zile vine. Buuuun... vine amortizoru' dupa fix 2 spatamani.... Duc masina la ei, zice omu ca in 1-2 zile e gata. Vin dupa 2 zile, imi zice sa mai astept 2 zile.... Eu astept de 1 luna si inca mai sper sa-mi iau masina de la ei in urmatoarele 2 zile, dar sunt sigur ca mai apare ceva si ma mai amana cu 1 saptamana. Da ce mama lor le face? Fabrica ei piesele la ciocan si nicovala? Oriunde m-as duce iau piesele in maxim 5 zile (asta daca trebuie sa le aduca de afara), daca nu in 2 zile le am. Si ce pana mea dureaza asa mult sa schimbe un amortizor? E chiar asa de complicat pentru meseriasii de la Renault? Am dus masina la ei ca am zis ca au si ei un stoc de piese si o fac repede si de bani nu ma intereseaza ca plateste casco. Dar daca stiam ca asa o sa se intample, nu mai calcam la ei. Asa e peste tot in tara, sau doar la noi in Pitesti?


--------------------
Renault Laguna II Privilege 1.9dci - AGxxAMP 120CP Dec.2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 19 Jul 2006, 23:02
Post #105


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




I-a vezi tu, nu cumva masina e gata si asteapta sa le intre banii de la asigurare iar pe aia ii doare in pix si nu fac plata?


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amp
post 19 Jul 2006, 23:27
Post #106


AMP


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 May 05
From: P I T E S T I




Pai si eu pe ce lume traiesc de nu mi-am dat seama? laugh.gif Crezi ca nu stiu pe cine trebuie sa injur? google tata, lucrezi cumva la Reno de le tii partea?

1. Am fost azi acolo si am si niste prieteni p'acolo care se intereseaza zilnic de ea.
2. Daca era gata trebuia sa-mi puna factura in brate sa o duc eu la asigurari. Masina oricum o iau inainte sa faca asigurarile plata. Doar ca o iau fara talon.
3. Eu le-am dus masina luni dimineata. Pana luni am asteptat piesele.

Nu are nici o legatura cu asiguratorul.

This post has been edited by amp: 19 Jul 2006, 23:28


--------------------
Renault Laguna II Privilege 1.9dci - AGxxAMP 120CP Dec.2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_i
post 3 Aug 2006, 14:21
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 28 January 04
From: Bucuresti




Eu, in 28.000 de km, am fost de 2 ori la service, de fiecare data la IPSO Otopeni. Pana acum, fiecare operatiune efectuata s-a lasat cu urmari, dupa parerea mea din cauza executiei proaste. Hai sa va zic:
- la revizia de 15.000, le-am spus ca nu-mi mai degriveaza oglinda din stanga. OK, au schimbat-o, pe garantie, no problem. Pana cand, la vreo luna-doua de la lucrare, in timp ce mergeam pe piatra cubica, pleosc! se desprinde geamul de la oglinda si ramane atarnat, asa, inspre jos. Scot mana pe geam, il imping inapoi, se lipeste. Si pana acum n-a mai cazut.
- cea mai tare faza: ma duc la ei si le zic despre faptul ca mi s-a ars un traseu din dezaburirea de la luneta. Nu era zgariat, era ars. Se vedea cum era traseul putin topit. Boon, ii spun, ei zic ca da, se rezolva. Cand ma duc sa iau masina, mi-au zis sa nu folosesc dezaburirea vreo cateva zile, sa se intareasca maclavaisul ala. Si tipul de la receptie imi recomanda pe un ton de "daca nu stii sa folosesti masina las-o balta" sa nu-i mai las pe baietii de la spalatorie sa-mi curete luneta, ca se zgarie traseele. Ma rog, era ars, nu zgariat Si imi pusesera si un abtibild peste butonul de dezaburire, pe care scria "A nu se folosi inainte de ..." Zic uau, ce servicii. Super-tare. Numai ca ajungem si in frumoasa zi in care expira termenul de neutilizare a dezaburirii si dau jos abtibildul... Si vad sub el un buton de dezaburire complet mutilat cu surubelnita!!! Mecanicul a incercat sa scoata butonul de acolo, fortand cu surubelnita si zgariind tot plasticul din jur! In conditiile in care era traseul ars, nu avea absolut nimic butonul. Asa ca am sunat inapoi la ei, am cerut direct cu directorul de service, i-am explicat situatia, calm, tipul m-a chemat la el, sa vada masina, si apoi a zis ca da, schimba tot panoul ala care fusese mutilat. Chestia cea mai tare e ca tipul de la receptie imi explica pe acelasi ton superior cum ca dezaburirea lunetei este, dupa demaror, sistemul care solicita cel mai mult partea electrica a masinii. Si ca din cauza asta, daca-l folosesti prea mult, risti sa se topeasca butonul ala, din cauza puterii electrice, mari... Pana cand s-a intors directorul in camera si i-a retezat-o scurt: "Hai, ma! A bagat surubelnita in el!!!"...
Ma rog, pana la urma s-a rezolvat, dar gustul amar a ramas. Pai daca la IPSO, service serios, care se lauda cu servicii de calitate, un mecanic, pe langa faptul ca umbla unde nu e nevoie, pe langa faptul ca nu stie sa demonteze o piesa, pe langa faptul ca strica altceva incercand sa demonteze piesa in cel mai stupid mod, mai incearca si sa ascunda greseala si sa-ti dea teapa, unde sa te mai duci?


A, sorry, am mintit, exista si o lucrare la care pana acum nu am gasit bube: imi caraia o boxa si-au rezolvat-o (schimbat, reparat, habar n-am) si pana acum n-a picat prin portbagaj, merge bine... radmasa.gif



--------------------
RENAULT Symbol - b-45-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 3 Aug 2006, 15:26
Post #108


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




APAN Braila , service Renault , pot sa spun ca sunt ok si tind spre ceea ce inseamna un service civilizat , din pacate daca nu stii cum sa pui problema la Receptie Clienti sa nu te astepti sa nu fii "pacalit" intr-un fel sau altul cu ceva , ma refer mai ales la situatia in care masina este in garantie si trebuie schimbat ceva pe garantie...
Personal sunt multumit de acest service Renault si la anumite capitole merita laude, bineinteles ca mai e mult pana departe smile.gif , sa nu va asteptati ca in Franta in service Renault cu pretentii mult mai mari clientul scapa nepacalit... la unele capitole mi se pare ca cei de la noi sunt chiar mai comunicativi si mai deschisi pe cand aia ti-o baga "ca asa zice Renault" si gata , ca si cum Renault asta ar avea voce si constiinta , de fapt domnul Renault e mort de mult smile.gif
Am impresia ca de multe ori personalul din service se lupta din rasputeri cu responsabilii aia mari de la Renault Romania , cei pe care ii "iubesc" eu mult... ziceam ca se lupta cu aia sa obtina ceea ce e corect pentru client ... din pacate de multe ori lupta este inegala si nedreapta si in final tot clientul este cel care suporta consecintele modului de lucru Renault Ro... wink.gif



--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 4 Sep 2006, 15:49
Post #109


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Stie cineva cam in cat timp vin piesele in service, dupa ce se face comanda, presupunand ca exista in stoc in RO? Am avut o mica buba cu Clio (m-a lovit unu in parcare) si ma cam grabesc cu reparatia. Cei de la service mi-au zis ca au facut joi dupa-amiaza comanda la piese (luneta+stergator) si azi pe la 15.30 (luni) nu au ajuns. Am dus masina la Meridian vest, era cel mai liber. Ar trebui sa plec din tara pe 16 sept, asa ca intrebarea este...sa ma duc peste ei cu spaga sau sa mai astept un pic?


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Freeymind
post 5 Sep 2006, 12:54
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 14 July 06
From: Cluj Napoca




Fara spaga! De asta pute tara asta...


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V Bicorp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 5 Sep 2006, 13:35
Post #111


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




smile.gif si eu sunt de acord dar din pacate in cazul asta scopul scuza mijloacele. Mi se pare ca deja dureaza prea mult pana ajung piesele, noroc ca au inceput sa lucreze la ea (au bagat-o la vopsitorie din cate mi s-a mentionat la telefon). O sa dau maine o tura sa vad daca intr-adevar s-au apucat de ea sau nu. Chiar am nevoie se de masina pana pe 16, chiar mai devreme caci mai am de cumparat cauciucuri si de fixat toba (am facut si cartea verde la ea).


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Freeymind
post 5 Sep 2006, 14:21
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 14 July 06
From: Cluj Napoca




Problema e f dura: daca eu maine o sa patesc ceva si va trebui sa-mi duc masina in service - apropos si eu plec in concediu pe 11 - o sa astepte si de la mine ceva. Asa ca, iti propun si tie si mie si celorlalti sa fim atenti mai degraba la detaliile calitative ale service-ului decat la rapiditatea cu care fac lucrarile.


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V Bicorp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 6 Sep 2006, 15:27
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




Nu mai dati frate spaga, nici la service, nici in alta parte...

Sorine, te-ai intrebat de ce erau cei mai liberi?
Eu nu stiu si nici nu vreau sa sugerez nimic, dar simt ca fierb cand mi se fac apropouri la "bacsis".
In plus, ce te face sa crezi ca rezolvi problema? Se prea poate sa-ti ia banii si sa nu faca nimic deosebit.

Daca vrei sa compari, da tu telefoane la alti furnizori de repere auto (meteor, augsburg...) ca sa vezi ce termene ofera
Poate am spus o prostie (nu stiu daca aduc si table, geamuri), dar asta as face eu.

In nici un caz n-as da spaga.


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 6 Sep 2006, 15:54
Post #114


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Azi se pare ca au venit piesele, dau o tura diseara sa vad ce s-a facut intre timp la masina. Stiam de ce sunt mai liberi, mi s-a spus de la serus ca oamenii au mai avut reclamatii la adresa altor service-uri dar sincer sa fiu nu aveam 2 saptamani la dispozitie sa astept programarea la serus. Mi-a placut in schimb cum arata acolo, e civilizat si curat si are un aer de service profesionist cel putin la prima vedere. Sunt ingrijorat in schimb de experientele neplacute avute de alti colegi si ma gandeam sa minimalizez un pic riscul de a nu fi gata masina in timp util.
De dat spaga nu mi s-a sugerat, era doar o initiativa personala ca sa se rezolve problema mea cat mai repede. In alte circumstante nu as fi dispus sa dau dar cum am mai scris, scopul scuza mijloacele.
De partea calitativa nu am emotii decat la vopsitorie dar sper sa iasa bine in final.
Din pacate operatiile astea precum si alegerea service-ului au fost conditionate de lista serviceurilor agreeate de asiguratorul casco (decontare directa), daca era alegerea mea, mergeam in alta parte unde am cunostinte si siguranta unei lucrari bine facute.

LE: dupa ce se termina va fac un review si revin cu impresii

This post has been edited by sorin.aldea: 6 Sep 2006, 15:56


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 6 Sep 2006, 16:03
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




Succes, sper sa nu ai probleme si sa pleci in concediu cu inima usoara.


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 12 Sep 2006, 09:16
Post #116


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Gata, s-a terminat!
Impresii: baietii au facut treaba buna, mai ales cu vopsitul unde sincer sa fiu cam aveam emotii, mai ales ca e o culoare si un pic mai pretentioasa dupa parerea mea si nu prea comuna. A iesit bine, in ton cu restul caroseriei. M-au rezolvat si cu toba pana la urma, ieri seara inainte sa ridic masina. Am ales o mica solutie de compromis, 2-3 puncte de sudura la imbinarea dintre toba finala si intermediara caci trebuia sa schimb mansonul si costa 250RON sad.gif
Au fost destul de operativi, tratat frumos, au lucrat curat, nu am vazut pete pe tapiterie (volan+scaun protejate cu huse). Nu au fost diferente mari la kilometraj si nici alte semne (lovituri, zgaraieturi) pe masina.
Personal mi-am facut o parere buna despre ei, cred ca o sa revin si cu alte ocazii desi sper sa fie cat mai putine.
Ca o nota negativa - nu mi-au spalat masina inainte de predare, au zis ca nu au avut apa calda sau ceva de genul. In rest numai de bine.
Timp total in service 11 zile (cu tot cu comanda de piese), fara programare prealabila.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Sep 2006, 17:00
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Apan Braila.
Prima data am fost la ei in noiembrie anul trecut, mai mult pentru ca ma batea un prieten la cap ca imi vibra schimbatorul de viteze. Au facut testul CLIP si mi-au explicat ca este normal, ca e prin tija, etc.
A doua oara pentru schimbat spoilerul+revopsit (lovit un caine). Cand am ajuns cu masina in Galati imi atarna plasticul care vine pana sub proiector pe partea dreapta. Mi-a fost fixat la loc, intrucat aveam drum pe acolo.
A treia oara tot la tinichigerie, de data asta la schimbat spoiler spate, indreptat fusta spate si capota portbagaj putin indoita.
Vopseaua au nimerit-o perfect, din pacate capota portbagaj nu mai e centrata, ca sa explic: ar necesita o mana puternica sa stranga de ambele stopuri spate ca sa nu mai mai fie lufturile asa mari.
Mai adaug ca au vrut sa-mi subtilizeze bricheta. La urmatoarea vizita la service i-am avertizat asupra acestui amanunt, chiar nu vreau sa fiu cu ochii ca pe butelie cand ma mai duc cu masina.
Revizia de 15 mii de km. A fost ok, nu am ce sa le reprosez, m-au intrebat daca sa schimbe filtrul de climatizare, i-am refuzat deoarece era abia pus, apoi m-au intrebat daca sa schimb filtrul de aer, pe asta l-am schimbat ca era prafuit. Mi-au dat toate piesele schimbate drept dovada.
Am o banuiala ca ar citi forumul si ca ar sti cine sunt, masina e usor de recunoscut. In fine, daca isi fac treaba eu sunt multumit de ei.
Dar la tinichigerie mai au de lucru.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 16 Sep 2006, 14:07
Post #118


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare relativ offtopic.

Pot cumpara piesele/consumabilele necesare schimbarii la revizie etc. de la un magazin si sa merg cu ele la service?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 16 Sep 2006, 14:52
Post #119


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Avem topic chiar pe tema asta: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=51999
Raspunsul este si da si nu. Depinde de service, de piese, de garantie, de vremea de afara .... Mai cauta in forum ca gasesti relatari destule. Vezi si topicurile de revizii.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmtrek
post 23 Sep 2006, 15:41
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 August 06




fratilor sunt speriat de ce vad pe acest forum. mai am cam o saptamana sa imi vina masina (cica din franta vine mai greu) Megane 2.2 Bicorp , si deja ma gandesc f.serios unde naiba ma duc in caz ca am probleme. solutia in zona unde stau ar fi apan, dar am inceput sa aud lucruri neplacute despre ei. citind pe acest forum , vad ca si in bucuresti situatia nu este foarte placuta.

unde te poti duce, ca sa fii cat de cat linistit? bucuresti? brasov?


--------------------
Renault Megane II Bicorp - GL-06-BJW 2006 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 19:32
Dacia