Problema functionare a/c, aer conditionat
![]() ![]() ![]() |
Problema functionare a/c, aer conditionat
crisolro |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|||
Batrânul |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
crisolro a observat bine: termometrele "de camera" nu se mai fac demult cu mercur, ci cu o solutie alcolica. Scuze de off-topic ...
M-ati bagat la idee; ma duc sa fac si eu masuratorile respective, sper sa incapa termometrul (cam butucanos) intre aripioarele grilei. |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
crisolro |
![]()
Post
#63
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
termometrul nu trebuie neparat sa incapa in gauri al meu e imens fata de gaurile alea ... il tii cu mana lipit de grila si-n max 1 min se duce in jos pana unde poate AC-ul sa-l coboare ... eu am folosit viteza 2 la ventilatie pt. test si cu aer de afara nu recirculat! aerul intrand prin cele 3 grile din bord (stanga-dreapta si central) - am masurat la grila (de fapt sunt 2) din mijloc
This post has been edited by crisolro: 19 Jun 2009, 11:58 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Mercur sau alcool tot aia este (la modul de reactie la diferente de temperatura), cel digital este mult mai rapid. Important este ca raceste.
|
--------------------
.
.
.
|
|
lucianvl |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 8 July 07 ![]() |
Am si eu o problema cu AC... Pana zilele trecute cand il porneam se aprindea becul rosu si incepea sa bage aer rece. Ieri am observat ca desi apas pe buton nu vrea sa mai porneasca in primele 5 minute (aproximativ)
Am facut proba sa il las pornit cand opresc motorul si dupa 2 ore am plecat cu masina... surpriza... a pornit singur dupa vreo 5 minute... S-a mai intalnit cineva cu problema asta? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- CT41LVM
2003
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Adica? Il pornesti si nu se aprinde becul si nici nu baga aer rece, iar dupa 5 minute se aprinde becul si baga aer rece? Daca da ai o problema electrica. Butonul in primul rand, un papuc slabit, un contact imperfect ......
|
--------------------
.
.
.
|
|
goransplit |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 25 June 08 ![]() |
buna...nu am pornit aerul pana acuma,asa ca intreb.la drum lung,se pune pe recirculare?sau in mod normal,in oras...se multumeste
|
--------------------
renault
twingo
1999,metropolis easy we've got the jazz
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe recirculare se pune pe perioade scurte de timp: de ex. cand vrei sa se faca mai repede racoare in interior, sau cand treci printr-o zona cu mult praf, mirosuri neplacute etc. Pe perioadele mai lungi se pune pe aer exterior.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
hitman1234 |
![]()
Post
#69
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
mda,tata merge numai pe recirculare cu ea,nu suporta smogul din oras,si de cand pune contactul,fie iarna fie vara, AC pornit si pe recirculare..intr-o seara i-am luat-o si eu nu mai stiu de ce,si cum eu nu merg pe recirculare decat cand sunt prins in spatele vreunui camion am oprit aerul si am mers cu geamurile..instantaneu parbrizul a facut un fel de floricele mici,albe si rezistente ale naibii de nu puteai sa le stergi cu mana,cine stie ce bacterii s-au strans acolo..asa ca aer "curat" de afara, filtre schimbate de 2 ori pe an si aia e..
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Subscriu, pe recirculare pun cand il am pe unul in fata pe GPL sau vreun camion care a trecut ITP-ul pe spaga.
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
bardu |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Coane Flamingo nu trebuie neaparat sa fie camion am intalnit masini mici care scoteau fum in veselie (audi A4, BMV, deastea reciclate de pe la nemti pe 1-2 mii de euro), mai ales cand o calca taranu sa-ti arate ce ranci de masina are el...!
|
--------------------
Renault
Symbol
- MS-08-?MS
Fidji Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
Batrânul |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai e o problema cu AC pe recirculare: se aburesc geamurile, daca afara este umezeala/ploaie si sunt mai multe persoane in masina.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
Flamingo |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Nenea...
![]() INTODEAUNA se vor aburi geamurile in astfel de conditii ! Mergeti pe "normal" si cu "paletele" indrepate spre parbriz si toata lumea va fi multumita. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
packard |
![]() ![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 June 09 ![]() |
in masina se va raci muuuult mai repede daca veti merge pe aer de afara decat pe aer recirculat. pe probate
![]() cel mai bine e, daca aveti optiunea, sa lasati recircularea pe automat |
--------------------
seat
leon
2003 150hp 4wd Igienizare Climatronic / Aer conditionat auto
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
@ Flamingo:
Ma bucur ca ai inteles ce am vrut sa spun... @ packard: Trebuie sa te contrazic: cand este foarte cald afara, in masina se va raci mai repede daca se pune AC pe aer recirculat. Tot "pe probate". De altfel, asa scrie si in cartea tehnica a masinii. |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
bardu |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Din cate am observat eu aerul devine cam "sec" si greu respirabil daca se insista foarte mult pe recirculare (simti o "uscaciune" in gat), mai ales cand ai multi consumatori de oxigen in masina.
Packard cred ca a uitat sa mentioneze ca avea viteza mare cand a probat A/C-ul fara recirculare ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- MS-08-?MS
Fidji Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
virgilpopa |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 14 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut,am un symbol 2008 cu AC automat.De cind am cumparat-o am observat ca pusa pe pozitia AC automat(de ex pe 22 grd)dupa ce porneste pe turatie max la ventilatie ,in timp turatia ventilatiei scade treptat ,dar niciodata sub pozitia 3.Poti sa mergi 2 zile si nu scade mai mult,adica sa ajunga macar la 1,pt ca sincer sa fiu e deranjant vijiitul ala.Cine are AC automat? La voi e la fel?Si cind zic 2 zile nu glumesc pt ca anul trecut am fost in Grecia si am mers cam 10 ore cu Ac pornit pe automat si nu a scazut ventilatia sub pozitia 3 niciodata,chiar daca am crescut temperatura-de ex am fixat-o la 28 chiar si la 30 grd-afara erau 40-44 grd.Si acum e la fel,nu vrea sa scada sub tr 3 la ventilatie pe poz. automat.Am fost la garantie la Cobalcescu,dar cit e in garantie la ei totul e normal <asa sint toate dom'le>.Nu cred asta pt ca am experienta bogata cu reprezentantele Reno de la symbolul vechi.
A doua problema: se incinge cheia de contact destul de rau(mai ales acum ca e vara si cald in masina)chiar si dupa 30 minute de mers.Si se incinge destul de rau incit te frige efectiv daca o scoti din contact si faci greseala sa atingi pielea de ea. Tot la aceeasi imbecili de la Cobalcescu am fost(DE 2 ORI AM FOST LA EI) si au zis ca nu prea ar fi tocmai normal,dar....nu au ce sa-i faca.Nici problemei cu cheia incinsa si nici cu Ac automat.Ca ei nu schimba nimic pe garantie atita timp cit functioneaza totusi.Ce parere aveti?Ce sa fac?Sa ma duc peste ei cu scandal sau cu protectia consumatorului...dar atita timp cit nu vor sa-mi dea nimic scris...macar o negatie....nu pot sa fac nimic. Totusi,va intreb,e normal ca ventilatia pe AC automat sa nu scada sub tr 3? Cu cheia incinsa sint convins ca nu e normal,o sa merg si la IPSO saptamina asta. |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji,AC automat
04/2008 - 1,4 -8V
|
|
andurs |
![]()
Post
#78
|
![]() membru Group: Members Posts: 612 Joined: 27 October 07 From: Iasi ![]() |
@packard
Si la mine se raceste mai greu in masina daca dau pe recirculare decat pe aer de-afara. Lucru probat de mai multe ori, pentru ca altceva citisem pe-aici pe forum. In fine, n-am stat sa caut o explicatie, dau pe recirculare doar in caz de fum, mirosuri etc. |
--------------------
Renault
Scenic 3
2014 1.5 dci
|
|
virgilpopa |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 14 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Fost azi la IPSO ca tot aveam o treaba prin Pipera si m-am oferit sa ma duc cu masina mea (nu cu Loganu' de servici).A venit un nene electrician,a lasat-o pornita 1/2 h cu AC pornit pe automat si pe temp.28 grd,a constatat ca nu scade sub tr.3,la fel a constatat ca se incinge si cheia de contact.Mi-a zis spus ca nu prea e in regula (cel putin faza cu cheia incinsa)iar despre AC nu stie ce sa zica,...mai studiaza.A verificat(sumar zic eu)pe sub bord si in contactul cheii contactele electrice si in concluzie...... nu stim unde e buba.Pe principul nu e bine dar nici nu stim cum s-o reparam...La final mi-au dat alt termen cind sa revin (foarte generos!!)peste......1 luna,pt ca acum au de lucru si aici e de cautat la toata instalatia electrica.Asta pe garantie,pt ca daca vroiam pe bani incepeau verificarea saptamina viitoare cind era loc de programare. Problema e ca peste 15 zile plec in concediu si..nu stiu ce sa zic cu cheia aia ce se incinge.Sfat(de la ei):mai faci si mata pauze pe drum macar la 2 ore,si cu extinctoru'la indemina am completat eu..
Fara comentarii si ramin cu acelasi gust amar despre "garantia Renault" acelasi gust pe care l-am avut si cu vechiul symbol. |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji,AC automat
04/2008 - 1,4 -8V
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu vreau sa te sperii, dar la alte marci de masini au fost incendii cauzate de blocul de contact (la cheie vreau sa spun). Se pare ca nici Renault nu e imun la problema aceasta, daca se incinge asa tare cheia in contact. Fii f. atent - daca apare si miros de plastic ars, opreste imediat masina si scoate cheia din contact. Sper ca la service au introdus in baza de date problema ta; sa nu zica mai tarziu ca nu i-ai anuntat, deci nu au nici o raspundere.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
CRISTIAN_S1981 |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 30 July 09 ![]() |
Salutare!
(Am postat acest mesaj si pe alt topic de pe forumul renault, sper sa nu supar pe nimeni.) Am nevoie de cateva sfaturi sau raspunsuri utile, daca se poate. In urma cu doua luni, am schimbat filtru uscator (butelie deshidratanta) deoarece pierdeam freon pe langa oringurile acestui filtru ( in fiecare vara incarcam freon care nu tinea mai mult de o luna). De cand am schimbat filtru, nu am avut probleme, racea normal (nu la fel de puternic ca si alte masini, dar era in regula), pana ieri, cand nu a mai pornit compresorul (nu facea "clanc-ul" specific). Dupa verificari (printre verificarile facute de mine a fost si impingerea cu o surubelnita a supapei de umplere cu freon, de 5-6 ori; asta pentru a vedea daca este freon in instalatie), am descoperit ca mufa compresorului nu facea contact, astfel nu cupla ambreiajul compresorului. Am "reglat" pinii mufei si acum face contact, porneste compresorul, insa problema e ca nu raceste. Mai bine zis, raceste putin in partea pasagerului si deloc in partea soferului, (acest simptom fiind specific lipsei de freon, comform celor citite pe forum). Adica in urma cu o zi raceste normal, iar a doua zi am pierdut freonul? Se poate sa fi pierdut asa de mult freon cand am apasat supapa de umplere? Cand am apasat a iesit putin lichid verde si mult gaz sub presiune (din cate am citit pana acum, freonul trebuie sa fie sub forma de gaz pe acea conducta). Interesant este ca, conducta de la condensator pana la evaporator (habitaclu) este rece, evoparatorul este destul de rece, dar parca nu in totalitate (nu imi incape mana in acel locas), iar conducta de la evaporator spre filtru uscator, adica pe care se afla supapa de umplere, este calda (pana ieri, cand functiona clima, aceasta conducta era rece ca gheata). Va multumesc anticipat pentru orice sfaturi utile, inainte de a fi nevoit sa merg in service. O zi buna! PS. In anii trecuti, cand nu imi mergea clima decat o luna pe an, imi pornea compresorul si cand nu mai prea aveam freon in instalatie (cand nu recea deloc in habitaclu) |
--------------------
renault
megane 1.5 dci
2004/2 renault megane 1.5 DCI/ 2004 / 80 CP
|
|
rs09 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 22 November 09 ![]() |
Nu stiu daca am postat aici bine dar nu am mai gasit alt topic.Clapeta de la aeratorul din partea stanga a bordului este foarte greu de actionat.Problema am observato din aceasta vara dar acum pot actionata acea clapeta foarte greu.As dori sa stiu daca pot da cu wd40 in zona respectiva pentru a remedia problema.
|
--------------------
renault
symbol 1.4 8v
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 22:11 |