Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 6 7 8 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Viteza Maxima Atinsa Cu Masinutele Dvs ..., indiferent de motorizare....

Vio
post 9 Jan 2006, 15:10
Post #211


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Dl. Zyppo (daca va place sa ne domnim...), imi place foarte mult condescendenta cu care vorbiti de amaratii de proprietari de, citez: "masini de mic litraj"... Eh, daca de atata am avut si noi, viermii pamantului, bani..
Cum altfel sa ma exprim, domnul meu, daca asta este cea mai clara descriere: la viteza mentionata mai am inca o mica cursa a pedalei, cam de cei 5-10 km/h de care vorbiti Dvs... Deci chiar mai aveam pedala, desi asta intra in contradictie cu vastele Dvs. cunostinte in materie de viteze maxime la Megane... Ca o fi sau nu viteza reala, asta nu stiu, repet: asta era informatia de pe VITEZOMETRU, n-am GPS sa verific...
Oi fi avand eu 1,4 16V, dar nici mie nu mi-a aratat de putine ori 190km/h...

About no offence, e cam greu sa nu fii ofensat de condescendenta matale, si de faptul ca imi spui in fata ca sunt un mincinos...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jack
post 9 Jan 2006, 15:19
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 4 January 06
From: London




Salut! E prima oara cand postez - va pot spune de M1 dci - 190 km/h pe ceas, undeva la 3700-3800 ture. Am atins pentru putin timp viteza asta (dehh...prietena in dreapta...). Turatia imi este taiata undeva la 4200 rpm - poate mai mult data viitoare...singur.. wink.gif
Cand despre viteza maxima intr-un Renault - am mers cu Megane-ul RS si am atins 230km/h "pe ceas" . consumul instantaneu: 29,9l - dar sincer cred ca nu poate afisa mai mult...


--------------------
Vauxhall Astra 2004 SRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zyppo
post 9 Jan 2006, 15:49
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 23 February 05
From: Bucuresti




Dl. Vio, va vad un pic nelinistit. Si ca sa va calmez va spun urmatoarele:
1. si eu fac parte din aceeasi categorie a masinilor de mic litraj, dupa cum reiese din semnatura masinii.
2. Mecedesul cu care am mers nu era al meu, si chiar daca ar fi fost nu cred ca ar trebui sa te intereseaza pe tine situatia mea financiara. Se pare ca suferi de oarece frustrare, dar nu cred ca este cazul sa o discutam aici.
3. Cred ca m-ai inteles gresit. Eu nu contest cei 190km/h afisati pe vitezometru. Sint perfect reali, tinind cont de viteza maxima a masinii tale ( daca ai avut curiozitatea sa o afli ) si de eroarea vitezometrului. Cu ce NU sint de acord, este aprecierea conform careie la un 1.4 16V 98CP, la 190km/h "mai ai pedala" !

Daca doresti sa continuam discutia o putem face prin PM. Iar daca consideri ca te-am jignit cu ceva imi cer scuze, desi nu vad cu ce.


--------------------
Renault Megan Sedan 2004 - 1.6 16v
MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 9 Jan 2006, 15:57
Post #214


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




mai copii, mai, potoliti-va mai !!!! ca acu vine nenea moderatoru' si va ia de urechi


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 9 Jan 2006, 16:04
Post #215


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Zyppo, (renunt la Dl. suntem colegi, nu?) ce-ar fi sa ne calmam amandoi? Ok, poate am sarit si eu un pic calul, bine?...
Nu am vrut sa spun nimic despre situatia financiara a nimanui, dar mai fusesem deranjat anterior de atitudinea unor cunoscuti cu motoare mari si care erau de parere ca numai alea sunt motoare, si restul gunoi... poate de aceea am reactionat asa, un pic disproportionat. Si nu e vorba de frustrare aici, maine as putea avea o masina mai puternica daca as vrea, dar deocamdata sunt foarte multumit de Meganasul meu...
La punctul 3 incepem sa ne intelegem - dar cum mama saraciei sa spun altfel daca la 190 inca nu eram la 6000 de turatii, respectiv nu aveam pedala la fund?! (mai mult nu am incercat si nici nu o sa incerc, sunt om casatorit si cu o fetita de un an jumate ca pasager...).
Ai scapat cateva vorbe un pic prea dure, eu am reactionat prea tare (lucru pentru care imi cer, la randul meu, scuze). Cred ca putem considera discutia incheiata, nu?... cu mii de scuze moderatorilor pentru off-topic... pana acu eram un membru model de cumintenie, acu poate ma aleg cu un warn... unsure.gif


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 9 Jan 2006, 16:22
Post #216


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(jack @ Jan 9 2006, 03:19 PM)
consumul instantaneu: 29,9l - dar sincer cred ca nu poate afisa mai mult...

poate, poate... Mie mi-a indicat 30,x pe la 5,7k rpm in tr3


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 9 Jan 2006, 16:31
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




sigur poate. Am avut pe M1 cand mergea in 3 bujii din cauza unei bobine...


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jack
post 9 Jan 2006, 16:47
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 4 January 06
From: London




scuze pt off topic - am doar o poza la viteza aceea si acolo apare consumul instantaneu de 29,9...
iar eu la dci-ul meu...mai mult de 21,x nu am vazut afisat... smile.gif


--------------------
Vauxhall Astra 2004 SRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 9 Jan 2006, 16:50
Post #219


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Trebuie sa poata, peste 25 am vazut si eu la a mea, intr-a doua cu talpa data asa, cu "simt de raspundere", special sa vad cat de mult poate sa duca.
Eu nu am reusit sa duc acul mai sus de 180, de fapt nici nu a ajuns fix la 180, mai avea asa o jumatate de mm.... laugh.gif
Pana la urma Reno zice 170 viteza maxima pentru masina mea, nu cred ca merge mai repede, poate doar la vale si cu vantul din spate.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 9 Jan 2006, 17:09
Post #220


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




jack, mai incerca; sigur ajungi pe la 30


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 9 Jan 2006, 17:09
Post #221


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Domnilor, lasati condescendenta si reveniti pe forum.

Expresiile "mai aveam pedala" sau "mai era pedala" pot avea doua intelesuri: geometric (fizic) si dinamic. Adica:
- geometric: la atingerea unei viteze (sau a unei acceleratii) impuse pedala de acceleratie se mai putea apasa; asta nu inseamna ca ar fi avut, neaparat, vreun rezultat;
- dinamic: dupa atingerea unei anumite viteze (sau acceleratii), prin apasare pedalei de acceleratie, viteza se poate mari (sau acceleratia se poate mari - ca valoare); se numeste, mai corect, rezerva de putere.

In general, cursa pedalei de acceleratie e compusa din trei zone de lucru:
1. zona tampon - cea intre pozitia neapasat (limitator, sa zicem superior) si cea in care clapeta de acceleratie incepe sa se miste; are rol de a anula efectul anumitor jocuri sau a decalibrarilor in exploatare; cand pedala e neapasata trebuie sa fim siguri ca si clapeta de aer din admisie (sau tija pompei de injectie sau ce fel o fi la diesel) sta pe pozitia de relanti; asta in cazul general; la megane lipseste, situatia se rezolva printr-un contact in limitatorul superior.
2. zona utila - zona in care orice modificare a pozitiei pedalei de acceleratie se traduce printr-un raspuns al clapetei de acceleratie (sau al ... na, ca am uitat cum se spune, generic, la respectivul organ de comanda ca sa fie valabil si pt. m.a.s. si pt. m.a.c.)
3. zona de degajare - zona dintre pozitia corespunzatoare pozitiei de maximum a clapetei de accel. si limitator (sau podea, daca nu exista limitator)

Ca atare, geometric vorbind, intotdeauna vom mai avea pedala dupa atingerea vitezei maxime. Dinamic vorbind, la viteza maxima nu mai avem pedala; cu alte cuvinte rezerva de putere este nula.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NUT
post 9 Jan 2006, 18:18
Post #222


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 16 October 05




Scurt si la obiect !!!

masina noua - proaspat iesita din rodaj (2000 km - 2400 km), viteza maxima atinsa 180 km/h - nu cred ca mai lua mai mult decat daca ma dadeam jos sa o mai imping sau sa bata vantu din spate si sa ii pun o vela.

cauciucuri de iarna (195/65/15) - daca are vreo importantza. daca nu gresesc acuma - consum instantaneu aratat la comp de bord 12 - 13 l/100km. turatia nu o mai stiu !!!!
poate sa mai lasa in timp motorul sau dupa prima revizie .... sau poate la vara cand e mai cald .... acu era si destul de frig afara !!! daca ia mai mult de atat va anuntz !!!

bye.

nut.


--------------------
M2 Sedan, 100 CP, dci, Black, ESP.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nicotine
post 9 Jan 2006, 18:56
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




Mi-e mi-a taiat la aprox 90kmh intr-a doua, dar mai avea pedala cand a intrat limitarea; cred ca pe la 6100 rpm.


--------------------
MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 9 Jan 2006, 19:52
Post #224


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Pt. motorul de 1.6l 16V limitarea intervine la 6350 rot/min. Uite aici doua valori masurate de mine in treapta a II-a (precizia vitezei e 1 km/h si nu cred ca e valoarea rotunjita ci partea intreaga):
89 km/h -> 6364 rot/min (viteza calculata: 91.34 km/h)
88 km/h -> 6330 rot/min (viteza calculata: 90.86 km/h)
Viteza calculata nu tine seama de pata de pata de contact si de alunecare; eroarea e de cca. 2%.
Asa ca, daca aveai 90 km/h, viteza reala era de 90 * 0.96 = 86.4 km/h, la care corespunde o turatie de aprox 6180 rot/min.



Edit: pe acest forum nu se mai admit discutii despre viteze mai mari decat limitele legale atinse pe drumurile publice

Pt. moderatori: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=44253



--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 10 Jan 2006, 11:56
Post #225


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




mai intervine si latenta tuormetrului. In treptele inferioare, cuplul e destul de mare pentru a permite o crestere rapida a turatiei, insa turometrul nu raspunde la fel de repede si de-aia e posibil sa ai peste 6250 rpm, dar acul sa stea sub 6250.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 6 7 8
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 14:05
Dacia