Viteza Maxima Atinsa Cu Masinutele Dvs ..., indiferent de motorizare....
![]() ![]() ![]() |
Viteza Maxima Atinsa Cu Masinutele Dvs ..., indiferent de motorizare....
Vio |
![]()
Post
#211
|
||
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|||
jack |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 4 January 06 From: London ![]() |
Salut! E prima oara cand postez - va pot spune de M1 dci - 190 km/h pe ceas, undeva la 3700-3800 ture. Am atins pentru putin timp viteza asta (dehh...prietena in dreapta...). Turatia imi este taiata undeva la 4200 rpm - poate mai mult data viitoare...singur..
![]() Cand despre viteza maxima intr-un Renault - am mers cu Megane-ul RS si am atins 230km/h "pe ceas" . consumul instantaneu: 29,9l - dar sincer cred ca nu poate afisa mai mult... |
--------------------
Vauxhall
Astra
2004 SRI
|
|
zyppo |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 23 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Dl. Vio, va vad un pic nelinistit. Si ca sa va calmez va spun urmatoarele:
1. si eu fac parte din aceeasi categorie a masinilor de mic litraj, dupa cum reiese din semnatura masinii. 2. Mecedesul cu care am mers nu era al meu, si chiar daca ar fi fost nu cred ca ar trebui sa te intereseaza pe tine situatia mea financiara. Se pare ca suferi de oarece frustrare, dar nu cred ca este cazul sa o discutam aici. 3. Cred ca m-ai inteles gresit. Eu nu contest cei 190km/h afisati pe vitezometru. Sint perfect reali, tinind cont de viteza maxima a masinii tale ( daca ai avut curiozitatea sa o afli ) si de eroarea vitezometrului. Cu ce NU sint de acord, este aprecierea conform careie la un 1.4 16V 98CP, la 190km/h "mai ai pedala" ! Daca doresti sa continuam discutia o putem face prin PM. Iar daca consideri ca te-am jignit cu ceva imi cer scuze, desi nu vad cu ce. |
--------------------
Renault
Megan Sedan
2004 - 1.6 16v MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon. |
|
nacht |
![]()
Post
#214
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
mai copii, mai, potoliti-va mai !!!! ca acu vine nenea moderatoru' si va ia de urechi
|
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
Vio |
![]()
Post
#215
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Zyppo, (renunt la Dl. suntem colegi, nu?) ce-ar fi sa ne calmam amandoi? Ok, poate am sarit si eu un pic calul, bine?...
Nu am vrut sa spun nimic despre situatia financiara a nimanui, dar mai fusesem deranjat anterior de atitudinea unor cunoscuti cu motoare mari si care erau de parere ca numai alea sunt motoare, si restul gunoi... poate de aceea am reactionat asa, un pic disproportionat. Si nu e vorba de frustrare aici, maine as putea avea o masina mai puternica daca as vrea, dar deocamdata sunt foarte multumit de Meganasul meu... La punctul 3 incepem sa ne intelegem - dar cum mama saraciei sa spun altfel daca la 190 inca nu eram la 6000 de turatii, respectiv nu aveam pedala la fund?! (mai mult nu am incercat si nici nu o sa incerc, sunt om casatorit si cu o fetita de un an jumate ca pasager...). Ai scapat cateva vorbe un pic prea dure, eu am reactionat prea tare (lucru pentru care imi cer, la randul meu, scuze). Cred ca putem considera discutia incheiata, nu?... cu mii de scuze moderatorilor pentru off-topic... pana acu eram un membru model de cumintenie, acu poate ma aleg cu un warn... ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
sandman_ |
![]()
Post
#216
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(jack @ Jan 9 2006, 03:19 PM) consumul instantaneu: 29,9l - dar sincer cred ca nu poate afisa mai mult... poate, poate... Mie mi-a indicat 30,x pe la 5,7k rpm in tr3 |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
sigur poate. Am avut pe M1 cand mergea in 3 bujii din cauza unei bobine...
|
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
jack |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 4 January 06 From: London ![]() |
scuze pt off topic - am doar o poza la viteza aceea si acolo apare consumul instantaneu de 29,9...
iar eu la dci-ul meu...mai mult de 21,x nu am vazut afisat... ![]() |
--------------------
Vauxhall
Astra
2004 SRI
|
|
padre |
![]()
Post
#219
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa poata, peste 25 am vazut si eu la a mea, intr-a doua cu talpa data asa, cu "simt de raspundere", special sa vad cat de mult poate sa duca.
Eu nu am reusit sa duc acul mai sus de 180, de fapt nici nu a ajuns fix la 180, mai avea asa o jumatate de mm.... ![]() Pana la urma Reno zice 170 viteza maxima pentru masina mea, nu cred ca merge mai repede, poate doar la vale si cu vantul din spate. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#220
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
jack, mai incerca; sigur ajungi pe la 30
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
cipman |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Domnilor, lasati condescendenta si reveniti pe forum.
Expresiile "mai aveam pedala" sau "mai era pedala" pot avea doua intelesuri: geometric (fizic) si dinamic. Adica: - geometric: la atingerea unei viteze (sau a unei acceleratii) impuse pedala de acceleratie se mai putea apasa; asta nu inseamna ca ar fi avut, neaparat, vreun rezultat; - dinamic: dupa atingerea unei anumite viteze (sau acceleratii), prin apasare pedalei de acceleratie, viteza se poate mari (sau acceleratia se poate mari - ca valoare); se numeste, mai corect, rezerva de putere. In general, cursa pedalei de acceleratie e compusa din trei zone de lucru: 1. zona tampon - cea intre pozitia neapasat (limitator, sa zicem superior) si cea in care clapeta de acceleratie incepe sa se miste; are rol de a anula efectul anumitor jocuri sau a decalibrarilor in exploatare; cand pedala e neapasata trebuie sa fim siguri ca si clapeta de aer din admisie (sau tija pompei de injectie sau ce fel o fi la diesel) sta pe pozitia de relanti; asta in cazul general; la megane lipseste, situatia se rezolva printr-un contact in limitatorul superior. 2. zona utila - zona in care orice modificare a pozitiei pedalei de acceleratie se traduce printr-un raspuns al clapetei de acceleratie (sau al ... na, ca am uitat cum se spune, generic, la respectivul organ de comanda ca sa fie valabil si pt. m.a.s. si pt. m.a.c.) 3. zona de degajare - zona dintre pozitia corespunzatoare pozitiei de maximum a clapetei de accel. si limitator (sau podea, daca nu exista limitator) Ca atare, geometric vorbind, intotdeauna vom mai avea pedala dupa atingerea vitezei maxime. Dinamic vorbind, la viteza maxima nu mai avem pedala; cu alte cuvinte rezerva de putere este nula. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
NUT |
![]()
Post
#222
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 16 October 05 ![]() |
Scurt si la obiect !!!
masina noua - proaspat iesita din rodaj (2000 km - 2400 km), viteza maxima atinsa 180 km/h - nu cred ca mai lua mai mult decat daca ma dadeam jos sa o mai imping sau sa bata vantu din spate si sa ii pun o vela. cauciucuri de iarna (195/65/15) - daca are vreo importantza. daca nu gresesc acuma - consum instantaneu aratat la comp de bord 12 - 13 l/100km. turatia nu o mai stiu !!!! poate sa mai lasa in timp motorul sau dupa prima revizie .... sau poate la vara cand e mai cald .... acu era si destul de frig afara !!! daca ia mai mult de atat va anuntz !!! bye. nut. |
-------------------- M2 Sedan, 100 CP, dci, Black, ESP.
|
|
Nicotine |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Mi-e mi-a taiat la aprox 90kmh intr-a doua, dar mai avea pedala cand a intrat limitarea; cred ca pe la 6100 rpm.
|
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
cipman |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Pt. motorul de 1.6l 16V limitarea intervine la 6350 rot/min. Uite aici doua valori masurate de mine in treapta a II-a (precizia vitezei e 1 km/h si nu cred ca e valoarea rotunjita ci partea intreaga):
89 km/h -> 6364 rot/min (viteza calculata: 91.34 km/h) 88 km/h -> 6330 rot/min (viteza calculata: 90.86 km/h) Viteza calculata nu tine seama de pata de pata de contact si de alunecare; eroarea e de cca. 2%. Asa ca, daca aveai 90 km/h, viteza reala era de 90 * 0.96 = 86.4 km/h, la care corespunde o turatie de aprox 6180 rot/min. Edit: pe acest forum nu se mai admit discutii despre viteze mai mari decat limitele legale atinse pe drumurile publice Pt. moderatori: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=44253 |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
sandman_ |
![]()
Post
#225
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
mai intervine si latenta tuormetrului. In treptele inferioare, cuplul e destul de mare pentru a permite o crestere rapida a turatiei, insa turometrul nu raspunde la fel de repede si de-aia e posibil sa ai peste 6250 rpm, dar acul sa stea sub 6250.
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 14:05 |