Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce Va Streseaza Cel Mai Mult?, In traficul urban

Ce va streseaza cel mai mult Ăźn traficul urban?
 
soferii nesimtiti/prosti [ 146 ] ** [61.34%]
aglomeratia [ 25 ] ** [10.50%]
gropile din carosabil [ 53 ] ** [22.27%]
pietonii zevzeci [ 10 ] ** [4.20%]
baietii de la Circulatie [ 2 ] ** [0.84%]
consumul de combustibil [ 2 ] ** [0.84%]
Total Votes: 238
Guests cannot vote 
st0rm3ru
post 16 Jan 2006, 02:49
Post #91


god of the hell fire


Group: Members
Posts: 175
Joined: 14 December 05
From: Bucharest, .ro




RoVal1972: se poate si mai rau (mult mai rau) cu aruncatul. asta vara pe drumul dintre Drajna si Fetesti a aruncat un bou (pardon, 'un sofer nesimtit/prost'...) de camion o doza de bere pe geam in timp cel depaseam (sper ca macar era N/A!!!, suc n-avea cum sa fie pentru ca n-am vazut inca doze de 0.5 cu suc!). nu m-a atins, dar in timp ce facea asta a si tras ca boul de volan stanga... probabil si-a gasit punct de sprijin in volan pentru majestosul cos de 3 puncte pe care-l executa. am 'muscat' putin din marginea stanga a soselei dar macar am scapat de nenorocit.

revenind la 'pietonii zevzeci'... aseara la intersectia nesemaforizata margeanului cu petre ispirescu... eu mergand dinspre statia de tramvai de pe calea rahovei catre drumul sarii.
opresc la intersectie sa las 2-3 pietoni sa treaca, inaintez putin. in directia in care mergeam aveam de dat prioritate la toate autovehiculele.
astept, astept si prind un moment in care o zbughesc de pe loc. de partea cealalta a intersectiei este o trecere de pietoni. o 'pietoana zevzeca' de pe margine isi impinge intr-un mod imbecil si imprevizibil caruciorul cu copilul pe trecere in fata masinii mele la cativa metri.
trebuie spus ca mergea pe trotuar cu spatele catre mine pana cand a ajuns in dreptul trecerii... tot cu spatele era si cand a efectuat miscarea. aveam suficienta viteza (probabil vreo 30 km/h) incat daca franam imi zgariam cu siguranta bara sau imi spargeam un far lovind caruciorul. tongue.gif
din fericire am jalonat pe langa carucior, un pic pe contrasens si cu o mana adanc infipta in claxon. mai eram cu inca 2 prieteni in masina si inlemnisem toti. amandoi mi-au spus ca n-au mai vazut asemenea hal de inconstienta. sa zica merci nenorocita ca nu eram autobuzul 139, ca cine stie ce repercursiuni ar fi avut o intalnire de gradul ala... tremur si acum cand scriu...


--------------------
Renault Clio Symbol - Expression 2002 1.4 8v
Trance eXcess! :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy
post 17 Jan 2006, 11:05
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 28 September 05
From: BRASOV




Azi am vazut un tare, o cucoana cu Fiesta, intre Palatul Copiilor si Budapesta, se oprea din 3 in 3 minute, deschidea usa si scuipa pe jos (!!!), dupa care inchidea usa si isi aranja parul in oglinda retrovizoare...

NO MORE COMMENTS!!! ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif


--------------------
Renault Clio 1.5 dCi - PH10RXB 2005 Extreme
I love my car!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 17 Jan 2006, 11:09
Post #93


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Va dati seama ce presiune exercita pentru scuipat de trebuia sa-si aranjeze parul?!
laugh.gif


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 20 Jan 2006, 14:47
Post #94


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




soferii nesimtiti ma scot din sarite . In specia aia care se baga in fata la semafor, aia care blocheaza intersectiile (desi ar putea sa se opreasca 2 metri mai devreme sa lase loc sa se treaca), care claxoneaza ca tampitii cand tu incerci sa fii civilizat si sa nu blochezi intersectia, sau sa lasi pe unul care vine de pe o srada fara prioritate sa se inscrie in trafic...cred ca ati prins ideea.

Si mai e ceva ca mi se pare culmea nezimtirii: aia care merg cu farurile de ceata , si mai ales stopurile de ceata aprinse cand nu e pic de ceata ...afara, ca in capul lor cred ca e o ceata groasa, groasa... mad.gif Si bineinteles aia care nu au bunul simt sa-si regleze farurile.

Inteleg ca cineva poate sa fac o greseala da' astia care sunt nesimtiti, nu pot sa-i sufar.



--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morph
post 20 Jan 2006, 14:58
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 17 May 04
From: Bucuresti




Neseriozitatea si prostia dor cel mai mult in tara asta. Mai mult neseriozitatea (una se zice si alta se face daca se face) ca prostia nu ai ce sa-i faci daca e de la mama natura, e scuzabila.

Si ma mai enerveaza si numele topicului ca fiecare cuvant e scris cu litera mare.


--------------------
fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006
VW Polo Happy 1,2 HTP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 20 Jan 2006, 15:22
Post #96


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Din pacate nu dor, ca daca ar durea...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 20 Jan 2006, 15:28
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(rty745 @ Jan 20 2006, 02:47 PM)
soferii nesimtiti ma scot din sarite . In specia aia care se baga in fata la semafor, aia care blocheaza intersectiile (desi ar putea sa se opreasca 2 metri mai devreme sa lase loc sa se treaca), care claxoneaza ca tampitii cand tu incerci sa fii civilizat si sa nu blochezi intersectia, sau sa lasi pe unul care vine de pe o srada fara prioritate sa se inscrie in trafic...cred ca ati prins ideea.

Si mai e ceva ca mi se pare culmea nezimtirii: aia care merg cu farurile de ceata , si mai ales stopurile de ceata aprinse cand nu e pic de ceata ...afara, ca in capul lor cred ca e o ceata groasa, groasa... mad.gif  Si bineinteles aia care nu au bunul simt sa-si regleze farurile.

Inteleg ca cineva poate sa fac o greseala da' astia care sunt nesimtiti, nu pot sa-i sufar.
*



Da ce au aia cu farurile de ceatza aprinse ? Sau cu stopul aditional de ceatza ?
Asta chiar n-o intzeleg. Care e deranju' pentru cel care vine din sens opus.
Intzeleg sa ii trimiti la origini pe aia care merg cu farurile stinse, sau aia care merg cu masini vechi la care pozitiile, desi aprinse abia se vad in cativa metri (am patzit-o o data, depaseam si ma trezesc cu un cretin care ori avea ochi in infrarosii, ori nu conta pentru el viatza...)
Inainte, pe M1, mai mergeam si eu cu cele de ceatza aprinse+ pozitii. Dar acum cu aprindere automata, nu are rost.


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 20 Jan 2006, 15:50
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




pai e f. simplu:

Pe mine unul ma deranjeaza f. mult sa merg in spatele unuia care are storile de ceata aprinse, mai ales noaptea. Pur si simplu imi baga lumina in ochi. Si pe bune ca nu ii inteleg: pe individul respectiv nu il ajuta cu nimic da cred ca le aprinde sa vada lumea ca are stop de ceata.

E adevarat, cei care vin din sens opus cu faruri de ceata sunt mai putin deranjanti (daca sunt reglate ca sunt unii cu niste faruri de ceata zici ca au faza lunga). Anyway, pe ei nu ii ajuta mai deloc, in schimb pt cei din fata lumina asta suplimentara nu poate decat sa deranjeze.

In tarile civilizate mersul cu farurile de ceata aprinse cand nu e cazul se sanctioneaza destul de sever, si nu cred ca asta e doar de sanchi. Farurile de ceata se cheama "de ceata" pt ca sunt facute sa fie folosite cand e ceata smile.gif.



--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 20 Jan 2006, 15:59
Post #99


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




discutia asta cu proiectoarele de ceata a mai fost si va mai fi cu siguranta... insa degeaba!
Cei care merg cu ele aprinse cand nu e cazul vor gasi intotdeauna explicatii sa te convinga de faptul ca ei nu deranjeaza pe nimeni si tu esti ala nebun. blink.gif


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 20 Jan 2006, 16:15
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




A fost sau nu discutia asta, la o masina normala, chiar nu e o problema. Farurile de ceatza bat la nivelul solului si la maxim 10-15 in fatza.
Daca insa esti tampit si farurile, oricare ar fi ele iti bat aiurea prin copaci, da, ai dreptate.
Personal, nu m-a deranjat niciunul cu faruri de ceatza pana acum. Si conduc de ceva vreme. Sau cu stop aditional de ceatza.

Dar cine te pune sa stai in fundul celor cu stopuri de ceatza. Daca pune frana brusc, orbesti de tot biggrin.gif

Ce ma enerveaza, sunt aia care au Dacii vechi cu stopuri decolorate, la care nu stii cand a apasata frana sau nu. Si un cacat d'ala de plastic costa o frectie de bani.


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 20 Jan 2006, 16:31
Post #101


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(RoVal1972 @ Jan 20 2006, 03:28 PM)
Da ce au aia cu farurile de ceatza aprinse ? Sau cu stopul aditional de ceatza ?
*



In principiu se numesc faruri de ceata pentru a fi folosite pe timp de ceatza...
In Austria e intrerzisa folosirea lor in conditii normale (fara ceata si fara ploitorentiale sau ninsori abundente), iar baietii respecta treaba asta cu sfintenie.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 20 Jan 2006, 16:34
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Evident ca pentru asta se folosesc. Dar unii uita stopul de ceatza aprins. Si nu se dezactiveaza la oprirea motorului.
Dar in fine, lungim discutia aiurea. Dar oricum eu nu il vad un motiv real de stres.
Daca unii au problema asta, e chiar problema lor.


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 20 Jan 2006, 16:39
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




macar si pt simplu fapt ca unii ca mine gasesc lucrul asta enervant, si ca nu aduce nici un beneficiu real pt conducatorul masinii care merge cu stopul ala aprins, cred ca e cel putin o lipsa de respect pt ceilati conducatori sa-l foloseasca cand nu e cazul. La fel si cu farurile de ceata, daca tot bat la 10-15 m, de ce sa le aprind cand nu e ceata? doar ca sa vada lumea ca mi-am luat masina "bengoasa", are si faruri de ceata , e foarte tare frate, foarte tare laugh.gif

am condus si eu destul de mult ca sa ma lamuresc ca nu ma ajuta cu nimic sa merg cu farurile de ceata aprinse cand nu e cazul, da pe altii s-ar putea sa-i deranjeze.

anyway, sunt total de acord cu tine referitor la aia care nu le aprind atunci cand ar trebui, dar aia e de-a dreptul inconstenta, cred ca se pun in primul rand pe ei in pericol....da' probabil ca merita riscul, consuma masina mai putin daca mergi cu farurile stinse biggrin.gif


--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 20 Jan 2006, 16:49
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Ai sa razi, dar am auzit o discutie mai demult, accidental, nu stiu daca facea misto individu', dar ii spunea celuilalt ca masina consuma mai mult in cazurile astea. smile.gif

Sunt convins ca te streseaza, ca doar d'aia ai postat, dar eu personal nu il vad ca un real motiv de stres/risc/problema/ etc. Nu inseamna ca nu-ti respect parerea.



--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 20 Jan 2006, 17:05
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




rty745 Posted Today, 05:39 PM
QUOTE
am condus si eu destul de mult ca sa ma lamuresc ca nu ma ajuta cu nimic sa merg cu farurile de ceata aprinse cand nu e cazul

Aici te contrazic!Tocmai ca pe timp de noapte te ajuta sa vezi "craterele" din drum si in destul de multe cazuri (daca nu sint prea extinse) sa le ocolesti.
RoVal1972 Posted Today, 05:34 PM
QUOTE
Dar unii uita stopul de ceatza aprins. Si nu se dezactiveaza la oprirea motorului.

De stopul de ceata nu stiu dar farurile de ceata la Megane II se dezactiveaza daca opresti motorul.


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 20 Jan 2006, 17:19
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(pablo @ Jan 20 2006, 05:05 PM)
rty745 Posted Today, 05:39 PM


De stopul de ceata nu stiu dar farurile de ceata la Megane II se dezactiveaza daca opresti motorul.
*



Se dezactiveaza amandoua. Un gadget interesant de altfel.


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur_dci
post 20 Jan 2006, 17:32
Post #107


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 21 April 05




QUOTE(RoVal1972 @ Jan 20 2006, 05:34 PM)
Evident ca pentru asta se folosesc. Dar unii uita stopul de ceatza aprins. Si nu se dezactiveaza la oprirea motorului.
Dar in fine, lungim discutia aiurea.  Dar oricum eu nu il vad un motiv real de stres.
Daca unii au problema asta, e chiar problema lor.
*




chiar daca lungim discutia aiurea :

stopul de ceata are intensitate mai mare decat celelalte lumini rosii din spatele masinii tale si este obositor pentru ceilalti care merg in spate pentru ca au in fata ochilor mai multe puncte de urmarit

cum ai spus si mai devreme : sa nu mai stea in spatele meu .....dar nu toti sau mereu te pot depasi, daca esti in coloana ce faci ?
la megane ai un singur stop de ceata dar ce te faci cu cielo, ford sau chiar clio bicorp


in UE este interzisa folosirea acestor lumini pe vreme buna din motive de siguranta a circulatiei


--------------------
Clio Bicorp 1.5dci 80cp extreme 2005
clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 20 Jan 2006, 17:39
Post #108


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(RoVal1972 @ Jan 20 2006, 04:49 PM)
Ai sa razi, dar am auzit o discutie mai demult, accidental, nu stiu daca facea misto individu', dar ii spunea celuilalt ca masina consuma mai mult in cazurile astea. smile.gif
*



Pai asta e destul de clar:
farurile de ceata consuma 2*p Watti, ceea ce inseamna o sarcina de 2*p*(1/12) Ah din baterie, care trebuie incarcata de catre alternator, care ia puterea de la.... motor, care consuma... benzina/motorina in plus.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 20 Jan 2006, 21:22
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Un sambure de adevar e, dar cat poti face economie ? 0,0x l/100km, poate.
A fost la TopGear un test cu un A8, parca, au incercat sa vada cat pot sa mearga cu masina intre Londra si Manchester, parca, daca nu ma inseala memoria...


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 20 Jan 2006, 21:27
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Adica daca e sa puneti in balanta stresul/ problemele create de un amarat de stop de ceatza, sau doua proiectoare de ceatza, cu taximetristii, sau cu gropile, sau cu inconstientii care merg fara lumini aprinse (acum doua duminici, un artist pe DN 1 intre Campina si Nistoresti mergea cu farurile stinse ( i se vedeau doar stopurile)), ne legam de primele ?!?!?!? blink.gif

Ref. proiectoare ceatza, chiar cred ca ajuta in anumite momente, chiar daca nu e ceatza. Iar daca ati fost deranjati de faruri de ceatza, inseamna ca acelea bateau dupa OZN uri.


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 20 Jan 2006, 21:34
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




As mai adauga si ''figurantii'' care , intalnindu-se ,crezand poate, ca strada e a lor(strada,oricum ingusta ca majoritatea, pentru traficul actual),opresc portiera langa portiera si stau la taifas,chiar daca dupa ei s-au format cozi si,in ciuda protestelor celorlalti,nu se grabesc sa termine ,ba chiar par nedumeriti daca le atrage cineva atentia...Te privesc superior ,peste ochelarii de soare ,de la inaltimea bolidului cu nr.de aiurea (deseori inchiriat sau sh)convinsi ca lor nu li se poate intampla nimic...


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 20 Jan 2006, 21:38
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(cata70 @ Jan 20 2006, 09:34 PM)
As mai adauga si ''figurantii'' care , intalnindu-se ,crezand poate, ca strada e a lor(strada,oricum ingusta ca majoritatea, pentru traficul actual),opresc portiera langa portiera si stau la taifas,chiar daca dupa ei s-au format cozi si,in ciuda protestelor celorlalti,nu se grabesc sa termine ,ba chiar par nedumeriti daca le atrage cineva atentia...Te privesc superior ,peste ochelarii de soare ,de la inaltimea bolidului cu nr.de aiurea (deseori inchiriat sau sh)convinsi ca lor nu  li se poate intampla nimic...
*



La categoria asta i-as adauga tot pe taximetristii care opresc in statiile de autobuz, iar autobuzele trebuie sa opreasca pe banda doi, eventual.
Oricum ala care pretinde ca e taximetrist, dar nu coboara din masina sa-ti ia valzia sa ti-o puna in masina, ala nu e taximetrist. Ala e "jmecher" care si-a luat autorizatie de la primarie sa faca pe taximetristu'.


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 20 Jan 2006, 22:47
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Infatuatii si prostii, sau cei care poseda ambele "calitati". Si nu numai in trafic, ci peste tot.


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 21 Jan 2006, 00:32
Post #114


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(RoVal1972 @ Jan 20 2006, 09:22 PM)
Un sambure de adevar e, dar cat poti face economie ? 0,0x l/100km, poate.
A fost la TopGear  un test cu un A8, parca, au incercat sa vada cat pot sa mearga cu masina intre Londra si Manchester, parca, daca nu ma inseala memoria...
*


putin off-topic, insa tot cei de la topgear spuneau ce aport are fiecare la consum:
AC aprox 10%, faza scurta vreo 4-5%, radio 1%, casetofon sau cdplayer cam 2%
etc...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy
post 13 Feb 2006, 16:30
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 28 September 05
From: BRASOV




Cu farurile de ceata, situatia e mai mult decat clara. Cine nu stie cand se folosesc si cand NU se foloesec sa citeasca LEGEA si dupa aceea sa mai caute argumente... Cum bine zice sandman, prin alte tari este pedepsita folosirea abuziva a lor. Doar ca la ei se respecta LEGEA, iar la noi sunt destui care nici macar nu o cunosc dar cred ei ca e mai bine sa mearga cu ele aprinse oricand, oricum si oriunde... Cititi cu ATENTIE punctul b de mai jos.

Art. 143. - (1) Conducatorii de vehicule sunt obligati ca de la lasarea serii si pâna în zorii zilei, ziua când ploua torential, ninge abundent sau este ceata densa, ori în alte conditii care reduc vizibilitatea pe drumul public, precum si în tuneluri, sa foloseasca instalatia de iluminare a vehiculului astfel:

a. luminile de pozitie sau de stationare, în timpul opririi pe partea carosabila în afara localitatilor;

b. luminile de întâlnire sau de drum, în mers, atât în localitati, cât si în afara acestora, dupa gradul de iluminare a drumului public, iar când ploua torential, ninge abundent sau este ceata densa, ori în alte conditii care reduc vizibilitatea pe drum, si luminile de ceata.

(2) La apropierea a doua vehicule care circula din sensuri opuse, conducatorii acestora sunt obligati ca de la o distanta de cel putin 200 m sa foloseasca luminile de întâlnire concomitent cu reducerea vitezei.

(3) Semnalizarea prin schimbarea luminilor de întâlnire cu cele de drum se foloseste pe timp de noapte la intersectiile care nu sunt dirijate prin semnale luminoase sau de catre politisti, precum si în conditii de vizibilitate redusa.

Pentru mai multe detalii: www.politiaromana.ro/DPR/hg_85_2003.htm


--------------------
Renault Clio 1.5 dCi - PH10RXB 2005 Extreme
I love my car!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 13 Feb 2006, 16:43
Post #116


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




@Floppy: In articolul de lege pe care l-ai postat sunt stabilite situatiile in care conducatorul autovehiculului are anumite OBLIGATII. Practic, nu interzice folosirea farurilor de ceata in anumite conditii, ci spune cand este obligatoriu de utilizat.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy
post 13 Feb 2006, 17:04
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 28 September 05
From: BRASOV




Si tu tragi concluzia ca ai voie sa le folosesti oricand? Adica ziua in amiaza mare? Sau cand e noapte si luna plina?

Si crezi ca in alte tari, mai la vest, sunt interzise doar asa de florile marului? Le-au interzis explicit, tocmai pentru ca unii cred ca pot sa le foloseasca oricand vor ei. O sa se ajunga si la noi la aceeasi concluzie si o sa scrie clar ca nu e voie.

Dupa teoria ta "daca nu e interzis e voie", ar trebui sa poata merge unii si cu avariile puse pe unde vor ei (cum si fac multi nesimtiti care depasesc coloana pe contrasens si trec si pe rosu).

Art. 147. - (1) Luminile de avarie se folosesc când vehiculul a ramas în pana ori a fost avariat si nu poate fi deplasat imediat în afara partii carosabile.

(2) Luminile de avarie se utilizeaza si în orice alte împrejurari în care vehiculul imobilizat pe drumul public sau care se deplaseaza foarte lent constituie el însusi un pericol pentru ceilalti participanti la trafic.

(3) Conducatorii de autovehicule trebuie sa puna în functiune luminile de avarie, în mod succesiv, în ordinea opririi si în cazul în care aceasta manevra este impusa de blocarea circulatiei pe sensul de mers.

Nu scrie nicaieri, in articlolul de mai sus, ca e interzis sa mergi cu luminile de avarie cu 60 km/h. Asta inseamna ca e voie? Nu prea cred.


--------------------
Renault Clio 1.5 dCi - PH10RXB 2005 Extreme
I love my car!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 13 Feb 2006, 17:13
Post #118


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




QUOTE(Floppy @ Feb 13 2006, 05:04 PM)
Si tu tragi concluzia ca ai voie sa le folosesti oricand? Adica ziua in amiaza mare? Sau cand e noapte si luna plina?

Daca legea nu interzice, ce sa-i faci! Poate omul vrea sa vada mai bine gropile din asfalt (trebuie sa le lumineze sa vada cat sunt de adanci).

QUOTE(Floppy @ Feb 13 2006, 05:04 PM)
Si crezi ca in alte tari, mai la vest, sunt interzise doar asa de florile marului? Le-au interzis explicit, tocmai pentru ca unii cred ca pot sa le foloseasca oricand vor ei. O sa se ajunga si la noi la aceeasi concluzie si o sa scrie clar ca nu e voie.

Cand se va modifica legea care sa interzica atunci va fi alta treaba. Pana atunci tine de respectul fata de ceilalti participanti la trafic. Pe mine rareori ma deranjeaza proiectoarele de ceata, insa noaptea ma supara foarte tare lampa spate de ceata.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 13 Feb 2006, 17:18
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Oricum la varianta Privilege, daca le uiti aprinse, dupa ce repornesti motorul se dezactiveaza amandoua... deci am scapat de injuraturi smile.gif
Dar sincer, discutia s-a axat pe niste chestii chiar minore ref. stres in trafic. Sunt altele mult mai nasoale...


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 13 Feb 2006, 17:27
Post #120


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Pe mine cel mai mult ma deranjeaza gropile impreuna cu aglomeratia. Problema este ca teoretic ai putea evita o groapa dar de cele mai multe ori esti silit sa treci prin ea din cauza ca nu ai spatiu de manevra in lateral (fie din cauza de colegi de trafic, fie de masinile parcate in lateral). Si daca pui brusc frana risti sa te mai loveasca si altul din spate. Asa ca dai inainte si strangi din dinti mad.gif
Unele mai si scapa nevizitate. Lucky me smile.gif


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 13:43
Dacia