Revizie 60.000 Km, ce se schimba, cat costa ...
![]() ![]() ![]() |
Revizie 60.000 Km, ce se schimba, cat costa ...
Laurentziu83 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
raszvan |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
Stie cineva daca se poate sa cumparam consumabilele pt. revizie din magazin si sa platim manopera la service? Daca a procedat cineva asa, rog sa dea preturi si detalii despre service. Eu stiu ca in service pretul pieselor este muuuuuult mai mare decat in magazine de specialitate.
|
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Daca ei sunt de acord cu piesele furnizate, le pot monta, dar nici asta nu se merita, ei avand un timp standard pentru o operatie. Ex. schimbat filtru benzina - 20 min, factureaza 1/3 din 14euro, cat e ora de manopera. Daca termina in 5 min, bafta lui, tie/noua tot atat ne ia.
Oricum, ca sa iti raspund la intrebare, daca ei sunt de acord cu provenienta/calitatea pieselor, le monteaza, caci ei dau o garantie pe munca depusa, chiar daca nu are nici o valoare garantia lor, iar per ansamblu eu spun ca nu se merita, poate doar la interventii majore unde conteaza experienta muncii pe reno-uri. Eu personal, la revizia de 60k, voi suna la reno sa intreb ce piese se presupun a fi schimbate, voi cere niste preturi pentru ele, apoi voi suna pe la vreo 2 "firme de specialitate" si voi cere preturile pentru aceste repere. Le iau de unde sunt mai ieftine, si le montez la un service "no name", de-al casei ca sa zic asa. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
raszvan |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
nu cred ca ar avea de ce sa le refuze daca cumparam piesele de la magazinul Dacia din Stefan cel Mare, unde se comercializeaza numai piese de origine. Banuiesc ca avand aceleasi motoare ca si loganul, au si acelasi kit de distributie, filtre..etc. Cand aveam dacie, imi cumparam piese numai de acolo. Au cel mai mic pret si sunt numai piese originale.
Iar tu, daca nu mai ai masina in garantie, nuci nu se merita sa mergi in service renault. O sa fac rost de nr. de telefon al unui tip care a fost mecanic in service renault, iar acum si-a deschis propriul service. Din cate am auzit lucreaza excelent si are preturi super. |
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
eu nu m-am dus in service reno decat la prima revizie, una intermediara candva si cand mi-a cazut cutia. In rest nici n-am vrut sa aud de ei, ca desi aveam masina noua, nu aveam garantie. Niste scarbe MAJORE. In schimb, e posibil sa fie unele piese mai ieftine la ei (desi nu cred). Pe de alta parte, nu stiu cu ce piese te-ar putea ajuta magazinul de pe Dacia, ca motorul tau nu e pe nici una. Oricum, iti urez bafta. Si eu ma apropii de revizie.
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(EL_BGD @ Dec 1 2005, 09:21 AM) Oricum, ca sa iti raspund la intrebare, daca ei sunt de acord cu provenienta/calitatea pieselor, le monteaza, caci ei dau o garantie pe munca depusa, Depinde de ce scarbe prinzi acolo, ei au tot dreptul sa-ti refuze piesele daca vor. Dar, eventual cu o mica "atentie" se rezolva si asta. Daca e sa pice vreo piesa dupa aceea oricum e foarte greu de depistat. Cu uleiul nu e bine sa va jucati, in caz ca exista dubii ca el ar fi "autorul" vreunei daune in garantie, se face analiza chimica a acestuia si, daca nu e ELF, de exemplu, mai platiti si costul analizei in afara de a plati reparatia din buzunar. |
--------------------
.
.
.
|
|
raszvan |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
elf este cel mai ieftin ulei bun, daca-l cumperi de la metro. Daca pui de la service, costa mai mult decat aral sau castrol.
EL BGD, motorul diesel de pe logan este acelasi cu cel de pe clio al meu. This post has been edited by raszvan: 1 Dec 2005, 22:23 |
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Sorry,dar Logan-ul nu are motorul de 1,5 Dci de 80 c.p.,cel care este in semnatura ta la Clio !
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
raszvan |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
este acelasi motor, difera doar softul (cred ca si turbina).
Si acelasi motor mai gasesti si pe megan, cu un soft ce-i confera 90 de caluti. This post has been edited by raszvan: 1 Dec 2005, 23:40 |
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Si mai are si un intercooler in plus,o presiune mai mare a motorinei.....???? Deci nu e acelasi motor,eu am dat vreo 800 de euro pe diferenta dintre motoarele astea de 65 si 80,asa ca stiu care e diferenta !!!
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
raszvan |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
poate alte anexe, insa motorul, cu siguranta, este acelasi.
|
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
mandelu |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Pai daca are o presiune mai mare a motorinei mai poate fi acelasi motor???
|
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
ciprian burlacu |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 21 February 05 From: Constanta ![]() |
Sunt diferente intre motorul de 65 cp si cel de 80 cp. In primul rand, cel de 80 lucreaza la o presiune mai mare a motorinei si acest fapt a determinat mici modificari in proiectarea si constructia lui: utilizarea unor aliaje care rezista la astfel de valori ale presiunii, o alta turbina, alt soft. In al doilea rand, cel de 80 cp obtine performante dinamice mai bune cu un consum de carburant mai mic. Am urmarit rezultatele unui studiu comparativ realizat pe bicorp in Franta in 2004, concluzia fiind urmatoarea: bicorp-ul cu 80 cp (de fapt 60 kw= 82 cp) cu un plin de motorina parcurge cu 26 km mai mult decat acelasi bicorp dar cu motor de 65 cp. In al treilea rand, turbina pt motorul de 80 cp este fabricata in Franta, iar cea de 65 cp in Portugalia. Oricum amandoua sunt motoare foarte reusite. Sa le utilizati fara probleme!
|
-------------------- Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
|
|
DFA |
![]()
Post
#74
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.557 Joined: 30 September 05 From: Buzãu, RO ![]() |
Totuşi, între 1.5 dCi de 65 şi ăla de 80, diferenţa apare doar la schimbătorul de căldură (intercooler) dintre turbină şi admisie (care nu există la 65), plus schimbări în tabelele din ECU.
În rest, motorul e perfect identic. Abia de la 80 la 100 apar diferenţe mai mari, altă turbină (cu geometrie variabilă), etc.... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încãlz.+Climã, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#75
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Oke ... am "terminat" si cu revizia de 60.000 km
![]() scan60000km9fx.jpg spalarea a fost gratis ... asa ca din suma totala s-a scazut Totul e cat de cat ok ... mai putin 1. Un zgomot ciudat la relanti (dispare la cea mai mica atingere a acceleratiei) sau dimineata cand sta mai turata sau in mers - [mi-au spus ca o sa dispara dupa o perioada nu prea lunga ... ceva cu curelele ... nu prea cred dar mai astept] 2. Ceva atinge/freaca la bracare maxima la roata din dreapta ... [cred ca e ceva de la aripa interioara de plastic ... am mai patit] 3. Frana nu mai este la fel de "fina" ... prinde foarte bine nu sunt probleme ... doar ca nu mai e "cand o pisc ma arunca in cap" ... ori ma obisnuiesc ori ma duc la ei sa rezolve ... Cam atat ... sper sa tina pana la 120.000 km ![]() P.S. daca are cineva ceva idei in legatura cu cele trei "probleme" expuse il rog sa spuna ![]() P.S. e totusi o diferenta intre 2.600 RON la Cobalcescu Bucurestu si 1.075 RON la Lion Tg.Mures pentru aceelasi lucru ... [toate piesele erau in portbagaj, pana si becurile arse, uleiul ramas, antigelul ramas, lichidul de frana ramas ... tot tot] |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
La problema 2 poate fi un plastic desprin pe interiorul aripii. La mine de exemplu, cam de cate ori m-am uitat, la roata di stanga era un plastic desprins, in spate stanga roata, care se poate atasa la loc manual. O parere.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#77
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Asta am spus si eu ca am mai patit ... inca nu am verificat dar o sa vad ... sper sa fie asa ... mersi EL_BGD
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 13:29 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
hellcat |
![]()
Post
#78
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ Dec 1 2005, 05:47 PM) Depinde de ce scarbe prinzi acolo, ei au tot dreptul sa-ti refuze piesele daca vor. Dar, eventual cu o mica "atentie" se rezolva si asta. Daca e sa pice vreo piesa dupa aceea oricum e foarte greu de depistat. Cu uleiul nu e bine sa va jucati, in caz ca exista dubii ca el ar fi "autorul" vreunei daune in garantie, se face analiza chimica a acestuia si, daca nu e ELF, de exemplu, mai platiti si costul analizei in afara de a plati reparatia din buzunar. Eu inteleg ca te-ai legat la cap cu symbolul, dar trebuie sa vezi daca ti-l permiti. Daca nu intoarce-te la Matiz. Nu toata lumea indreapta ca tine vreo janta cu ciocanul pe vreo bordura. Si nu-i nici o rautate in afirmatia mea, chiar admir persoanele pt care o masina nu are secrete. Nu zic ca nu sunt si service-uri cu buline negre, dar in marea majoritate a lor se face treaba de calitate. Si ca parere personala, sunt total impotriva ca un proprietar de renault sa-si cumpere piese (sa zicem kit de distributie) de la nu stiu ce srl, sa vina sa-si faca revizia de 60.000 intr-un service renault si sa-i ceara service-ului garantie pe componente. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Este adevarat ce spui tu dar numai teoretic.Este adevarat ca in ce priveste experientele mele personale cu service-urile renault nu pot sa ma plang dpdv al calitatii serviciilor.Ceea ce e insa o realitate este costul exagerat al pieselor de schimb.In cazul meu am avut de schimbat un pivot (am mai scris asta pe forum), dreapta fata.La reprezentata costa fix 1 100 000 fara manopera.Mi l-am luat printr-un "srl" al unui baiat pe care il cunosc si care imi aduce direct de la distribuitori cu 340 000 , cu tot cu comisionul lui.Piesa e germana e adevarat dar este fix de pe masina.S-a potrivit perfect si merg cu ea fara probleme.Te rog sa-mi spui si mie cum se justifica (sau cum as justifica eu) diferenta de pretz.Adica sa scot vreo 700 000 numai asa de dragu de a lua piesa de origine?
Mai mult ...asa voi face in continuare..voi lua piese de calitate la pret cit mai mic..nu mi-e rusine deloc de asta.(filtrul de motorina care in reprezentata e 2 mil 500, mi-l aduce cu 1 800 000 dar tot nu-l iau inca), iar exemplele pot continua... O a doua problema pe care am expus-o mai sus...este ca sunt din ce in ce mai convins ca "noua regula" de la reno de a schimba la motoarele diesel filtrele de motorina la fiecare 15 000 de km este o pacaleala mare.M-am uitat de curiozitate pe un manual de service(scrie si pe forum ) de la octavia cu motor tdi 140 cp (se schimba prima data filtrul la 60000 km dar se recomanda in romania sa se schimbe la 30 000).Cind am luat eu masina (in 2003) cu motorina de atunci la renault filtrele se schimbau la fiecare 30 000 km.Eu personal am mers primii 30 000 km cu acelasi filtru fara sa fie purjat sau ceva de genu asta, masina stand afara 2 ierni dar numai cu motorina de la omv.Nu am avut nici cea mai mica problema.Acum cind m-am dus la revizia de 45 000 ,mi-au spus ca mai nou se schimba la fiecare 15000 si ca "nu merge mai mult".Am refuzat si gata.Poate n-o sa merg eu chiar 30000 cu el dar nici n-o sa-l schimb cind vor ei... |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
hebron |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Parerea mea e ca afacerea Renault este una dintre cele mai profitoare la noi in tara...poate mai profitoare decat cea cu imobiliare.Iti cumperi masina si apoi esti "legat" de reviziile si de piesele lor de origine.
Eu zic ca e o problema de atitudine.Folosind piese originale din alte surse, ulei din Metro si un service de incredere, poti economisi o gramada de bani. Cei care va duceti si le dati la mecanicii de la Renault cat va cer cu ochii inchisi, o faceti ca sa dormiti mai bine... Exceptie fac problemele care necesita operatii specifice Reno, dar o sa le apara si lor concurenta cat de curand ( sa ne rugam pentru asta). Intretinerea unui Renault in Israel e mult mai ieftina, comparativ cu nivelul de trai dintre cele doua tari, dar asa e romanu', daca are, da! Si nu cred ca Renault e de vina, ci concesionarii aparuti ca ciupercile dupa ploaie care practica tarife dupa bunul plac...asta e la noi, in loc sa scada preturile o data cu cresterea numarului de service-uri si masini, ei il salta, asa cum scumpesc bisnitarii carnea de sarbatori, si in final rezulta bani multi pe servicii facute in graba, si stim noi la ce duce graba... Asta e parerea mea, succes tuturor! ![]() |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
radari |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ess1902 @ Dec 14 2005, 12:12 AM) In cazul meu am avut de schimbat un pivot (am mai scris asta pe forum), dreapta fata.La reprezentata costa fix 1 100 000 fara manopera.800 000 dar tot nu-l iau inca), iar exemplele pot continua... O a doua problema pe care am expus-o mai sus...este ca sunt din ce in ce mai convins ca "noua regula" de la reno de a schimba la motoarele diesel filtrele de motorina la fiecare 15 000 de km este o pacaleala mare. explica-mi te rog si mie ceva: cum ai reusit sa schimb doar pivotul cand el este prins (nituit) pe bascula? la mine la service au spus ca trebuie sa schimb bascula cu totul. m-am interesat si intr-adevar asa este. pretul basculei difera de la 350roni la "meridian", 270roni la "al padrino", 540 roni la "augsburg" (am inteles ca are si cele doua bucse). totodata la "paneuro" mi-au spus ca-mi dau pivotul cu 40roni dar trebuie sa-l prind cu suruburi si parca nu m-as baga. cica la versiunea pe benzina pivotul este independent. in ceea ce priveste filtrul, am aceeasi parere. io am mers 30k km cu acelasi filtru. am fost la 2 revizii inainte (la 10k si 20k) si nu mi s-a spus nici macar de curatare. la 45k l-au schimbat din nou, spunandu-mi ca asta scrie in carte. le-am aratat cartea mea si s-au facut ca ploua. probabil ca asta e politica firmei mama si nu avem ce face. daca dupa 100 ani de "createur de automobile" ei mai fuck prostii d'astea, nu pot decat sa accept.... si sa-mi cumpar o octavia. @cmandrei: pe factura ta nu apare uleiul de motor? nu ai schimbat si cureaua de accesori? "col antrenare distributie" este cureaua de distributie? te intreb pt ca ma apropii cu pasi rapizi de revizia 60k. ![]() multumesc |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Nu te lasa pacalit de cei de la service.Daca este busit si bratul inferior sau/si bucsele poate ar trebui sa o schimbi cu totul.DAR din cite vad din semnatura avem acelasi tip de masina. Pivotul se schimba independent desi aparent nu e asa.Are 3 suruburi (nu e nituit) ..inclusiv cel original. Pivotul are un fel de "tabla"atasata de el (acolo se prinde de bratz cu 2 suruburi) iar al treilea se gaseste in plan orizontal si strange discul cum ar fi (nu stiu exact cum se cheama si din pacate nu am nici poze).Cert este ca pivotul 100% se schimba si costa ffff putin.
Deci cind am cumparat pivotul nou in cutie avea cele 3 buloane + si aici atentie un fel de garnitura de plastic care trebuie neaparat schimbata (tre sa vina in kit).Aia se pune acolo unde intra pivotul in discul rotii (repet ..scuze pt exprimare!!). In leg cu filtrul acum sunt convins ca il las pana inca 30 000 km. Este clar ca e o smecherie de service.Te sfatuiesc sa faci la fel avand in vedere ca masina nu e in garantie. (Am mai aflat o kestie offtopic ...la skoda deci se schimba la 30000..la vw passat , acelasi motor, sunt service-uri la care se schimba obligatoriu la 15 000.Deci si la ei au ajuns de la 60000 km practic..la 15 numai de dragul de a lua banii oamenilor de pomana. |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
radari |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
deocamdata nu m-am lasat pacalit.bine ca inainte de revizie am precizat "nu se schimba nimic fara a ma intreba". cand mi-au spus de bascula am sarit in sus (cum ca stiu ce e aia o bascula) si au rectificat: "de fapt pivotul". "aha". mi-au si aruncat si pretul informativ de vreo 350roni (manopera din parti - mi-e frica sa ma gandesc). dupa accea am fost la magazine si am aflat. din pacate pe dieseluri pivotul vine nituit pe bascula, deci schimbi tot. la benzina, sigur e diferit, cum spui tu adica.
dupa cum spuneam doar "paneuro" mi-au spus ca in realitate se potriveste si merge cu suruburi. pe masina mea sunt nituite. mi-e cam frica sa schimb doar pivotul. oricum service-ul autorizat nu va face asta. filtrul... a fost jumate din toata revizia (la pret ma refer). nu mai comentez. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 13:30 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
rmada |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 29 September 05 ![]() |
QUOTE(hellcat @ Dec 13 2005, 08:02 PM) ... Si ca parere personala, sunt total impotriva ca un proprietar de renault sa-si cumpere piese (sa zicem kit de distributie) de la nu stiu ce srl, sa vina sa-si faca revizia de 60.000 intr-un service renault si sa-i ceara service-ului garantie pe componente. Pai, din cate stiu eu, service-ul ofera doua tipuri de garantii: garantie pe piesa si garantie pe montare. Daca iau piesele de la alt comerciant, el imi ofera garantia pe piese iar service-ul garantia pe montaj. E adevarat ca daca se intampla ceva o sa fie mai complicat, ca trebuie sa te duci in doua locuri. Insa eu cred ca merita efortul, mai ales daca le gasesti la pret semnificativ mai mic decat la service. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 Clio Symbol 1.4 8v, 2002, 90.000 km
|
|
Kata |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti ![]() |
cele orginale vin nituite pe bascula. regula e insa ca cele noi sa vina cu suruburi. asa e si la Opel nu te speria...
|
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|
hellcat |
![]()
Post
#86
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Din fabrica pivotii vin nituiti, cei care se schimba vor fi prinsi in suruburi sau se pot nitui la loc.
Referitor la subiectul filtru de motorina, mie personal imi pare rau ca posesorii de dci-uri nu au grija de motoarele lor (cei care nu-si schimba filtrele la timp). La cat de pacatoasa e motorina la noi in tara, pe mine m-ar strange in spate gandul sa-mi crape sistemul de injectie. Financiar e un dezastru. Dar, ce stiu eu, poate motorina de la o vreme e de super calitate. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu la garantia de un an aveam numai 10.000 de km.Am vorbit cu cineva sa faca revizia fara sa schimbe filtrul de motorina.Acesta doar a fost desfacut un surub de sub filtru si a scurs motorina din el.Chiar m-a intrebat de unde alimentez,ca nu avea nici un fel de impuritati.
Parerea mea e ca trebuie schimbat intr-adevar pe la 30.000 de km.Normal sa se bata sa-l schimbe cat mai des,ce-l schimba pe banii lor ? |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
radari |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
@hellcat si kata
piesele pe care le-am vazut erau nituite (la magazine). service-ul nici pe departe nu schimba doar pivotul. filtru... @hellcat: explica-ti(mi) cum de 30k km am mers la ipso la revizie si nu mi-au schimbat filtrul (nici curatat macar), masina fiind in garantie. cum au scris aia de la reno altceva in carte, cum gata, nimeni nu mai gandeste, nimeni nu mai alege. sau o fi totul relativ? apropos: daca am schimbat la 30k si la 45k, insemna ca schimb din 15k in 15k. fara sa vreau m-am afiliat la finantatorii showroom-urilor reno. urmeaza 60k. cred ca vand masina pana atunci... ![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 13:30 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
hellcat |
![]()
Post
#89
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Sincer iti spun ca n-am inteles: ai schimbat filtrul de motorina la 30.000 km sau nu?
Daca va uitati intr-o carte de intretinere, acolo scrie clar cum ca "filtrul de motorina se schimba la 30.000 sau daca nu este schimbat sa se elimine apa din carcasa acestuia". Din ce-am mai auzit si eu, e ca datorita numeroaselor pb cu motoarele dCi de la comercializarea lor in Romania s-a luat la un moment dat decizia ca poate schimbarea filtrului de motorina mai des, ar mai prelungi viata sistemelor de injectie. Oricum, multe service-uri renault, multe obiceiuri, la noi clientului explicandu-i-se programul de vizite in service si revizii de intretinere, iar in final tot el avand ultimul cuvant. La 15.000 daca proprietarul nu vrea sa-i fie schimbat filtrul, nu i se schimba, eventual este intrebat daca il doreste curatat... |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
dya |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 ![]() |
da hellcat, daca nu vrei nu-l schimbi, da' you can kiss your garantie goodbye dupa asta. Pai ce crezi ca-s prosti? Ti-l baga pe gat vrei nu vrei!
|
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 17:11 |