Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 6 7 8 9 10 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce Fel De Motorina Puneti In Dci?

Zetu
post 21 Sep 2007, 17:24
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




EU pun premium diesel de la petrom v, mi se pare ciudat ca premium diesel la petrom v costa 3.23 si la omv 3.50 si ceva..inainte puneam sprint diesel nu am observat cine stie ce diferenta.


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 21 Sep 2007, 17:37
Post #212


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




cred ca bagi Sprint Diesel tongue.gif ia uita-te pe un bon, vezi ce scrie


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 21 Sep 2007, 22:27
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Scrie OMv Premium diesel, sunt cateva statii petromV printre care si aia de langa carrefour orhideea unde motorina asta e mai ieftina. Inca nu stiu de ce..Acuma le-am facut reclama sper sa nu stau la coada data viitoare smile.gif

Uite am reusit sa pozez un bon smile.gif

This post has been edited by Zetu: 22 Sep 2007, 21:49

Attached thumbnail(s)
079bon.jpg ( Size: 73.03k ) Number of downloads: 134


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 23 Sep 2007, 07:19
Post #214


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Nu te sfatuiesc sa mai alimentezi de acolo. Inainte de PetromV a fost MOL...am alimentat de acolo cam 30 de litri, iar motorul nu mai avea putere, tragea mult mai greu, mi s-a parut de foarte proasta calitate motorina. Acum, de la venirea PetromV, nu stiu ce sa zic...eu oricum nu mai calc pe acolo. (poate asta ar fi explicatia pentru pretul mai scazut la Premium Diesel...)! unsure.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 23 Sep 2007, 08:49
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Eu alimentez acolo cam de cand am luat masina ...am mai pus si de la cateva omvuri, nu mi se pare ca si-au lasat bacteriile aia de la MOl pe acolo ...mai sunt si alte petromV-uri care au preturile astea.
Intr-adevar motorina sprint diesel de acolo are o culoare ciudata..(daca te uiti la bulele alea de la pompa unde se vede motorina), dar asta premium arata bine smile.gif.
Mie la omv nu-mi place pentru ca am impresia ca te cam fura mai ales daca bagi cantitati mari.

This post has been edited by Zetu: 23 Sep 2007, 08:51


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
desk
post 23 Sep 2007, 09:58
Post #216


membru


Group: Members
Posts: 64
Joined: 18 August 07




citind parerile voastre si observand comportamentul masinii mele am ajuns la inevitabila concluzie: dieselul scoate fum
am schimbat si eu o vreme statiile de unde alimentez, insa atunci cand o forjezi mai fara mila scoate fum de zici ca-i locomotiva deaia pe aburi
daca schimbi viteza pe la 3000rot e ok
Am tot alimentat multa vreme de la petrom insa ultima data , surpriza: oscila turometrul la relanti. Oare sa aiba legatura cu faptul ca Patriciu a vandut-o?
Nu mai alimentez de la petrom, ma duc sa mai caut la altii.
Oricum motorina de la noi nu-i ca aia din vest, da ce sa-i faci? traim in Romania si tre sa suportam


--------------------
renault megane 1,9dci - SB06--- 2002/clasic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
altair
post 27 Sep 2007, 10:47
Post #217


-<>-


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 August 05
From: Galati




QUOTE(lucien @ 17 Sep 2007, 12:40)
Mersi poseidon06.

pentru shteffanivlad:
motorina eu 4 difera de cea eu 5 prin:
- continut mai mare de sulf
- continut mai mic de aditivi ( cea eu 5 este mai aditivata in vederea ameliorarii vascozitatii )
-pret de achizitie mai mic
-contine 2% biodiesel ( incepand din vara aceasta )
Eu am pus euro 5 de la MOL si a mers foarte bine ( nu pot compara deoarece a fost primul plin )
*



Eu sunt la inceput si am optat pt MOL (e4 tempo diesel) ...
Mi se pare curios acel adaos de 2% biodiesel pt motorina e4, de unde ai informatia ?


--------------------
Renault Symbol - zzz Fidji 2007 1.5 dCi 70CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 27 Sep 2007, 11:09
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




Am alimentat si eu cu top euro diesel, euro diesel , euro l diesel, efix, sprint diesel, ce-i drept motorina euro5 inca nu am bagat. Diferente observate? NICIUNA unsure.gif dar data viitoare bag euro 5 poate poate simt ceva.

@desk vb de rompetrol si scriai petrom in postul tau

@altair citeste aici, s-ar putea sa nu contina toate tipurile de motorina biodiesel dar nu prea cred.


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bibanu
post 28 Sep 2007, 10:34
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 19 September 07
From: Bucuresti




Motorina cu diferite clase (euro 3,4,5,)se refera la normele de poluare,si daca ai un motor mai "obosit" ar putea fi probleme la verificarea tehnica ,atunci cind fac testul de noxe,dar daca motorul nu mai are compresia cum trebuie atunci n-are demaraj ,scoate fum,e mai zgomotos indiferentde care motorina pui.Important este ca benzinaria sa aiba rezervoare mai noi si mai ales NU alimenta cind vezi cisterna ca transvazeaza in rezervorul de la statie.De asemenea in general la statiile mici, cu rezervoare mici "minareala" se observa mai usor,ca aceeasi cantitate de apa ,intr-un rezervor mic apare si la tine in rezervor mai repede decit la una mare.Ai o problema dupa ce ai alimentat,adio ,schimbi statia!Iarna, o motorina special aditivata contra inghetului, este o alegere buna.In rest , inflatia de noi tipuri de motorina, nu-i decit o metoda de a mari pretul, ca doar e "produs NOU, cu calitati exceptionale" si omul nu mai "cirie" inghite-n sec si plateste!


--------------------
exRenault, Toyota Camry - B11xxx 2020, Hybrid 2.5/218cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 29 Sep 2007, 07:59
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




I-am facut reclama la pompa aia...iar acuma dupa ce m-am intors dintr-o excursie ..am fost sa pun iara motorina premium diesel ..s-a facut 3.58


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
real77
post 23 Nov 2007, 22:34
Post #221


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 30 October 07




eu am inteles ca daca ai un motor euro 3 sau 4 nu prea e indicat sa pui motorina euro 5 deoarece e mai putin vascoasa si nu se lubrefiaza bine pompa si injectoarele. acu nu stiu ce sa mai cred cu atatea feluri de motorina care probabil difera numai la denumire.asta pentru fraierii de consumatori.ca doar toate statiile se aprovizioneaza de la aceleasi rafinarii!!! oricum merg pe mana omv sau petrom.


--------------------
renault megane2.1 - xnf 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmarius
post 24 Nov 2007, 08:30
Post #222


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 3 August 05




eram pe bec,cu bmw-ul,eram pe langa facultatea de drept si zic hai sa bag de la petrom,noroc ca mergea pompa greu,am bagat doar de 50 lei si surpriza cand scot pompa observ pe marginea aceea un fel de mal,apoi pornesc si dupa cativa km mi se parea ca nu mai trage masina bine,de atunci alimentez doar de la rompetrol sau omv si masina trage perfect


--------------------
renault megane 2005
renault megane 2005 1.6 16v 115cp
bmw 320d 2004 ...150 magari de rasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_
post 24 Nov 2007, 09:15
Post #223


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 7 July 06
From: Constanta




QUOTE(real77 @ 23 Nov 2007, 22:34)
daca ai un motor euro 3 sau 4 nu prea e indicat sa pui motorina euro 5 deoarece e mai putin vascoasa.
*



Din cate stiu eu, diferenta ditre aceste tipuri de motorine este doar la continutul de sulf.
Totusi, e partial adevarat ce spui. Adica, odata cu scaderea continutului de sulf scade vascozitatea la motorina neaditivata.
DAR, la pompa, motorinele au o gramada de aditivi care compenzeaza unele proprietati (densitate, cetani, vasozitate, lubricitate, etc) pentru ca exista standarde de calitate.
Oricum, poti verifica proprietatile motorinelor (Euro 3/4/5) la toti producatorii pe site-uri sau la benzinarii (rompetrol/petrom/omv/lukoil) si vei vedea ca nu sunt diferente.

Petrom: E4: http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/...0Diesel%204.pdf
Petrom: E5: http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/...o%20Diesel5.pdf

Rompetrol:E5: http://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_com...o5_motorina.pdf
Rompetrol E4: http://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_com...ix%20Diesel.pdf


In alta ordine de idei, exista o concentratie maxima de apa in motorina, conform standardelor fiecarui producator. Daca aveti dubii ca o motorina ar avea apa cred ca se pot face contestatii la OPC sau direct la producator.

This post has been edited by sorin_: 24 Nov 2007, 09:24


--------------------
Renault Clio Symbol - CT 2007 Dynamique 1.4 16v + clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 29 Nov 2007, 10:14
Post #224


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Lukoil Euro 5 baga cineva in mod constant? si din ce statie din Bucuresti daca se poate.. rolleyes.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 30 Nov 2007, 11:57
Post #225


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




am bagat eu lukoil diesel euro4 cred- sincer a crescut consumul si merge mai zgomotos motorul - cel mai multumit sunt de rompetrol - cat despre apa in motorina putem face teste daca vreti- taicamiu alimenteaza avioanele cu combustibil si afce zilnic un test sa arate ca nu are apa in cherosen - va pot ajuta curiozitatea cu pastilele respective care iti spun daca ai apa sau nu in combustibil wink.gif

-un sfat prietenesc- nu cumparati benzina si motorina de la fostele sheluri - au bazinele incalzite pe perioada iernii - pot aparea 2 probleme-
1- sa luati combustibil cald la o anumita densitate - sa faceti plinul si cand acesta se raceste sa fie sa arate undeva la 45-50% din rezervor - asta e partea buna;
2- sa luati ceva mai multa apa in combustibil datorat condensului - partea mai rea;

biggrin.gif - daca are cineva informatii de cum se fura la pompa ar fi un subiect interesant icon_mrgreen.gif


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 30 Nov 2007, 21:02
Post #226


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Stie careva daca au bagat astia la OMV Alpine Diesel-ul?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 30 Nov 2007, 21:10
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Da, la OMV Lizeanu este de vreo 2 saptamani!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arpad
post 1 Dec 2007, 20:33
Post #228


Adolf


Group: Members
Posts: 34
Joined: 7 August 07




Oare motorina de la OMV e din Austria sau de la Petrom?


--------------------
Reanault Megane 2 - B-42-XXX 2006/ Lux Privilege
Ex.:Renault Megane, 2006
Lux Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 1 Dec 2007, 20:42
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Loganul e masina din Franta sau de la Colibasi?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_
post 3 Dec 2007, 09:59
Post #230


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 7 July 06
From: Constanta





Cu privire la temperatura motorinei, sincer, nu cred ca influenteaza temp motorinei cantitatea de apa (deoarece exista un standard de calitate pe motorina, care nu tine cont de temp, ci doar spune ca motorina trebuie sa contina maxim 200 mg apa /Kg de motorina.

Pe al doilea aspect….da, ai intr-un fel dreptate….daca iei motorina la 50 de grade (caz extrem)….1 litru inseamna 0.80905 Kg, fata de 15 grade, unde 1 litru inseamna ~ 0.8325 Kg. La un rezervor de 50 litri, inseamna un minus de ~1 litru. Dar una peste alta, daca aveti suspiciunea ca motorina este la o temp mai mare de 15 grade (standard), puteti anunta producatorul sau OPC.


--------------------
Renault Clio Symbol - CT 2007 Dynamique 1.4 16v + clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 3 Dec 2007, 15:14
Post #231


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




tot ce inseamna benzina in romania este facuta in romania- chiar si carrera de la omv biggrin.gif


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 4 Dec 2007, 12:07
Post #232


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Ce au scumpit astia Alpine Diesel-ul... sad.gif 3,87 lei/l sad.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 4 Dec 2007, 16:39
Post #233


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(aleksanders @ 3 Dec 2007, 15:14)
tot ce inseamna benzina in romania este facuta in romania- chiar si carrera de la omv biggrin.gif
*



nu e adevarat


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 13 Dec 2007, 16:28
Post #234


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Desi am afirmat anterior (cu constiinta curata) ca nu am simtit nici o diferenta intre mai multe tipuri de motorina, am avut o experienta neplacuta cu un plin de la MOL (fost SHELL) - iesire Arad spre Nadlac - prima si ultima oara cand alimentez acolo.
De ceva vreme mi s-a parut (sau nu) ca masina nu mai are "vlaga" si parca trepideaza mai tare ca de obicei.
Am zis, las' ca-i trece si mi-am vazut de treaba. In timp, insa, parca lucrurile se agravau, ba chiar mi s-a intamplat intr-o dimineata (prima oara huh.gif ) sa nu porneasca la primul buton ohmy.gif ohmy.gif .
In sfarsit, acum jumatate de ora am facut un plin cu Rompetrol - motorina aditivata (?), inclusiv la pret si ... minune, motorul parca a inviat!
Bogdaproste Rompetrol, macar ca n-a fost de pomana !


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 13 Dec 2007, 16:55
Post #235


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Euro 4 de la Petrom si OMV pana acum, 11.000 km, nici o problema.

Asa cum s-a mai scris pe topic, si eu avand motor euro3 nu ma bag la motorina euro5 pentru ca e prea "uscata" pentru motorul meu.

In timp am pus si de la Rompetrol, Lukoil, Agip, etc, nu am resimtit diferente notabile niciodata - la motorina.

Cand aveam Clio 3 pe benzina insa, am simtit diferente evidente la demaraj, unde OMV 100 era maximul, iar Lukoil si celebra Efix Rompetrol - cele mai lesinate. Nu cred ca mi s-a parut, masina nu tragea cine stie ce (fiind grea), asa ca eram extrem de atent la cum se misca in functie de benzina pe care o puneam.

This post has been edited by dack: 13 Dec 2007, 17:05


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LNG
post 13 Dec 2007, 17:02
Post #236


.


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 August 07




Top Euro Diesel 4


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRD
post 14 Dec 2007, 01:19
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 20 September 06
From: Brasov




Eu am folosit numai sprint diesel de la OMV si masina merge foarte bine,vara consum de 5 l in oras, iarna cam 7 l.


--------------------
Renault Megane 2 1.5 Dci Comfort Expresion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanu_WZI
post 14 Dec 2007, 12:48
Post #238


Membru in trecere


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 August 07
From: Bucuresti




numai EFix de la Rompetrol. masina merge super bine si proneste repede cand temperatura este foarte scazuta.

consumul ?!....nu e relevant


--------------------
Megane Sedan Manager 2007 - 1.5dCI 85CP Euro4
Logan VAN 2007 - 1.4 MPi
Clio Symbol Expression 2005 - 1.5 dCi 65CP Euro3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 14 Dec 2007, 13:26
Post #239


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Update: amestec mai nou SprintD de la OMV cu EfixD de la Rompetrol fara jena primu` care iese in cale aia pun.. la naiba... e doar o masina sofer1.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanu_WZI
post 14 Dec 2007, 13:30
Post #240


Membru in trecere


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 August 07
From: Bucuresti




aaa si la mine in rezervor au ajuns amestecuri "dubioase" de Luk cu Mol cu Omv si Rompetrol. dar in proportie de 80% masina merge doar cu rompetrol


--------------------
Megane Sedan Manager 2007 - 1.5dCI 85CP Euro4
Logan VAN 2007 - 1.4 MPi
Clio Symbol Expression 2005 - 1.5 dCi 65CP Euro3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 6 7 8 9 10 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 11:55
Dacia