Ce Fel De Motorina Puneti In Dci?
![]() ![]() ![]() |
Ce Fel De Motorina Puneti In Dci?
Zetu |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|||
semit |
![]()
Post
#212
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
cred ca bagi Sprint Diesel
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
Zetu |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
Scrie OMv Premium diesel, sunt cateva statii petromV printre care si aia de langa carrefour orhideea unde motorina asta e mai ieftina. Inca nu stiu de ce..Acuma le-am facut reclama sper sa nu stau la coada data viitoare
![]() Uite am reusit sa pozez un bon ![]() This post has been edited by Zetu: 22 Sep 2007, 21:49 Attached thumbnail(s) 079bon.jpg ( Size: 73.03k ) Number of downloads: 134 |
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|
Duyu |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Nu te sfatuiesc sa mai alimentezi de acolo. Inainte de PetromV a fost MOL...am alimentat de acolo cam 30 de litri, iar motorul nu mai avea putere, tragea mult mai greu, mi s-a parut de foarte proasta calitate motorina. Acum, de la venirea PetromV, nu stiu ce sa zic...eu oricum nu mai calc pe acolo. (poate asta ar fi explicatia pentru pretul mai scazut la Premium Diesel...)!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Zetu |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
Eu alimentez acolo cam de cand am luat masina ...am mai pus si de la cateva omvuri, nu mi se pare ca si-au lasat bacteriile aia de la MOl pe acolo ...mai sunt si alte petromV-uri care au preturile astea.
Intr-adevar motorina sprint diesel de acolo are o culoare ciudata..(daca te uiti la bulele alea de la pompa unde se vede motorina), dar asta premium arata bine ![]() Mie la omv nu-mi place pentru ca am impresia ca te cam fura mai ales daca bagi cantitati mari. This post has been edited by Zetu: 23 Sep 2007, 08:51 |
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|
desk |
![]()
Post
#216
|
![]() membru Group: Members Posts: 64 Joined: 18 August 07 ![]() |
citind parerile voastre si observand comportamentul masinii mele am ajuns la inevitabila concluzie: dieselul scoate fum
am schimbat si eu o vreme statiile de unde alimentez, insa atunci cand o forjezi mai fara mila scoate fum de zici ca-i locomotiva deaia pe aburi daca schimbi viteza pe la 3000rot e ok Am tot alimentat multa vreme de la petrom insa ultima data , surpriza: oscila turometrul la relanti. Oare sa aiba legatura cu faptul ca Patriciu a vandut-o? Nu mai alimentez de la petrom, ma duc sa mai caut la altii. Oricum motorina de la noi nu-i ca aia din vest, da ce sa-i faci? traim in Romania si tre sa suportam |
--------------------
renault
megane 1,9dci
- SB06---
2002/clasic
|
|
altair |
![]()
Post
#217
|
![]() -<>- Group: Members Posts: 102 Joined: 10 August 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(lucien @ 17 Sep 2007, 12:40) Mersi poseidon06. pentru shteffanivlad: motorina eu 4 difera de cea eu 5 prin: - continut mai mare de sulf - continut mai mic de aditivi ( cea eu 5 este mai aditivata in vederea ameliorarii vascozitatii ) -pret de achizitie mai mic -contine 2% biodiesel ( incepand din vara aceasta ) Eu am pus euro 5 de la MOL si a mers foarte bine ( nu pot compara deoarece a fost primul plin ) Eu sunt la inceput si am optat pt MOL (e4 tempo diesel) ... Mi se pare curios acel adaos de 2% biodiesel pt motorina e4, de unde ai informatia ? |
--------------------
Renault
Symbol
- zzz
Fidji 2007 1.5 dCi 70CP
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
Am alimentat si eu cu top euro diesel, euro diesel , euro l diesel, efix, sprint diesel, ce-i drept motorina euro5 inca nu am bagat. Diferente observate? NICIUNA
![]() @desk vb de rompetrol si scriai petrom in postul tau @altair citeste aici, s-ar putea sa nu contina toate tipurile de motorina biodiesel dar nu prea cred. |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
Bibanu |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 19 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Motorina cu diferite clase (euro 3,4,5,)se refera la normele de poluare,si daca ai un motor mai "obosit" ar putea fi probleme la verificarea tehnica ,atunci cind fac testul de noxe,dar daca motorul nu mai are compresia cum trebuie atunci n-are demaraj ,scoate fum,e mai zgomotos indiferentde care motorina pui.Important este ca benzinaria sa aiba rezervoare mai noi si mai ales NU alimenta cind vezi cisterna ca transvazeaza in rezervorul de la statie.De asemenea in general la statiile mici, cu rezervoare mici "minareala" se observa mai usor,ca aceeasi cantitate de apa ,intr-un rezervor mic apare si la tine in rezervor mai repede decit la una mare.Ai o problema dupa ce ai alimentat,adio ,schimbi statia!Iarna, o motorina special aditivata contra inghetului, este o alegere buna.In rest , inflatia de noi tipuri de motorina, nu-i decit o metoda de a mari pretul, ca doar e "produs NOU, cu calitati exceptionale" si omul nu mai "cirie" inghite-n sec si plateste!
|
--------------------
exRenault, Toyota
Camry
- B11xxx
2020, Hybrid 2.5/218cp
|
|
Zetu |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
I-am facut reclama la pompa aia...iar acuma dupa ce m-am intors dintr-o excursie ..am fost sa pun iara motorina premium diesel ..s-a facut 3.58
|
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|
real77 |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 30 October 07 ![]() |
eu am inteles ca daca ai un motor euro 3 sau 4 nu prea e indicat sa pui motorina euro 5 deoarece e mai putin vascoasa si nu se lubrefiaza bine pompa si injectoarele. acu nu stiu ce sa mai cred cu atatea feluri de motorina care probabil difera numai la denumire.asta pentru fraierii de consumatori.ca doar toate statiile se aprovizioneaza de la aceleasi rafinarii!!! oricum merg pe mana omv sau petrom.
|
--------------------
renault
megane2.1
- xnf
2005
|
|
ionutmarius |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 3 August 05 ![]() |
eram pe bec,cu bmw-ul,eram pe langa facultatea de drept si zic hai sa bag de la petrom,noroc ca mergea pompa greu,am bagat doar de 50 lei si surpriza cand scot pompa observ pe marginea aceea un fel de mal,apoi pornesc si dupa cativa km mi se parea ca nu mai trage masina bine,de atunci alimentez doar de la rompetrol sau omv si masina trage perfect
|
--------------------
renault
megane
2005 renault megane 2005 1.6 16v 115cp
bmw 320d 2004 ...150 magari de rasa |
|
sorin_ |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 7 July 06 From: Constanta ![]() |
QUOTE(real77 @ 23 Nov 2007, 22:34) daca ai un motor euro 3 sau 4 nu prea e indicat sa pui motorina euro 5 deoarece e mai putin vascoasa. Din cate stiu eu, diferenta ditre aceste tipuri de motorine este doar la continutul de sulf. Totusi, e partial adevarat ce spui. Adica, odata cu scaderea continutului de sulf scade vascozitatea la motorina neaditivata. DAR, la pompa, motorinele au o gramada de aditivi care compenzeaza unele proprietati (densitate, cetani, vasozitate, lubricitate, etc) pentru ca exista standarde de calitate. Oricum, poti verifica proprietatile motorinelor (Euro 3/4/5) la toti producatorii pe site-uri sau la benzinarii (rompetrol/petrom/omv/lukoil) si vei vedea ca nu sunt diferente. Petrom: E4: http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/...0Diesel%204.pdf Petrom: E5: http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/...o%20Diesel5.pdf Rompetrol:E5: http://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_com...o5_motorina.pdf Rompetrol E4: http://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_com...ix%20Diesel.pdf In alta ordine de idei, exista o concentratie maxima de apa in motorina, conform standardelor fiecarui producator. Daca aveti dubii ca o motorina ar avea apa cred ca se pot face contestatii la OPC sau direct la producator. This post has been edited by sorin_: 24 Nov 2007, 09:24 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- CT
2007 Dynamique 1.4 16v + clima
|
|
semit |
![]()
Post
#224
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Lukoil Euro 5 baga cineva in mod constant? si din ce statie din Bucuresti daca se poate..
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#225
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
am bagat eu lukoil diesel euro4 cred- sincer a crescut consumul si merge mai zgomotos motorul - cel mai multumit sunt de rompetrol - cat despre apa in motorina putem face teste daca vreti- taicamiu alimenteaza avioanele cu combustibil si afce zilnic un test sa arate ca nu are apa in cherosen - va pot ajuta curiozitatea cu pastilele respective care iti spun daca ai apa sau nu in combustibil
![]() -un sfat prietenesc- nu cumparati benzina si motorina de la fostele sheluri - au bazinele incalzite pe perioada iernii - pot aparea 2 probleme- 1- sa luati combustibil cald la o anumita densitate - sa faceti plinul si cand acesta se raceste sa fie sa arate undeva la 45-50% din rezervor - asta e partea buna; 2- sa luati ceva mai multa apa in combustibil datorat condensului - partea mai rea; ![]() ![]() |
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
Duyu |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Stie careva daca au bagat astia la OMV Alpine Diesel-ul?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Solon |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, la OMV Lizeanu este de vreo 2 saptamani!
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Arpad |
![]()
Post
#228
|
![]() Adolf Group: Members Posts: 34 Joined: 7 August 07 ![]() |
Oare motorina de la OMV e din Austria sau de la Petrom?
|
--------------------
Reanault
Megane 2
- B-42-XXX
2006/ Lux Privilege Ex.:Renault Megane, 2006
Lux Privilege |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Loganul e masina din Franta sau de la Colibasi?
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
sorin_ |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 7 July 06 From: Constanta ![]() |
Cu privire la temperatura motorinei, sincer, nu cred ca influenteaza temp motorinei cantitatea de apa (deoarece exista un standard de calitate pe motorina, care nu tine cont de temp, ci doar spune ca motorina trebuie sa contina maxim 200 mg apa /Kg de motorina. Pe al doilea aspect….da, ai intr-un fel dreptate….daca iei motorina la 50 de grade (caz extrem)….1 litru inseamna 0.80905 Kg, fata de 15 grade, unde 1 litru inseamna ~ 0.8325 Kg. La un rezervor de 50 litri, inseamna un minus de ~1 litru. Dar una peste alta, daca aveti suspiciunea ca motorina este la o temp mai mare de 15 grade (standard), puteti anunta producatorul sau OPC. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- CT
2007 Dynamique 1.4 16v + clima
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#231
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
tot ce inseamna benzina in romania este facuta in romania- chiar si carrera de la omv
![]() |
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
Duyu |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Ce au scumpit astia Alpine Diesel-ul...
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
rttt_gia |
![]()
Post
#233
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Desi am afirmat anterior (cu constiinta curata) ca nu am simtit nici o diferenta intre mai multe tipuri de motorina, am avut o experienta neplacuta cu un plin de la MOL (fost SHELL) - iesire Arad spre Nadlac - prima si ultima oara cand alimentez acolo.
De ceva vreme mi s-a parut (sau nu) ca masina nu mai are "vlaga" si parca trepideaza mai tare ca de obicei. Am zis, las' ca-i trece si mi-am vazut de treaba. In timp, insa, parca lucrurile se agravau, ba chiar mi s-a intamplat intr-o dimineata (prima oara ![]() ![]() ![]() In sfarsit, acum jumatate de ora am facut un plin cu Rompetrol - motorina aditivata (?), inclusiv la pret si ... minune, motorul parca a inviat! Bogdaproste Rompetrol, macar ca n-a fost de pomana ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
dack |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Euro 4 de la Petrom si OMV pana acum, 11.000 km, nici o problema.
Asa cum s-a mai scris pe topic, si eu avand motor euro3 nu ma bag la motorina euro5 pentru ca e prea "uscata" pentru motorul meu. In timp am pus si de la Rompetrol, Lukoil, Agip, etc, nu am resimtit diferente notabile niciodata - la motorina. Cand aveam Clio 3 pe benzina insa, am simtit diferente evidente la demaraj, unde OMV 100 era maximul, iar Lukoil si celebra Efix Rompetrol - cele mai lesinate. Nu cred ca mi s-a parut, masina nu tragea cine stie ce (fiind grea), asa ca eram extrem de atent la cum se misca in functie de benzina pe care o puneam. This post has been edited by dack: 13 Dec 2007, 17:05 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
LNG |
![]()
Post
#236
|
. Group: Members Posts: 320 Joined: 6 August 07 ![]() |
Top Euro Diesel 4
|
--------------------
-
-
-
|
|
DRD |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Eu am folosit numai sprint diesel de la OMV si masina merge foarte bine,vara consum de 5 l in oras, iarna cam 7 l.
|
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
fanu_WZI |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru in trecere Group: Members Posts: 160 Joined: 14 August 07 From: Bucuresti ![]() |
numai EFix de la Rompetrol. masina merge super bine si proneste repede cand temperatura este foarte scazuta.
consumul ?!....nu e relevant |
--------------------
Megane
Sedan
Manager 2007 - 1.5dCI 85CP Euro4 Logan VAN 2007 - 1.4 MPi
Clio Symbol Expression 2005 - 1.5 dCi 65CP Euro3 |
|
semit |
![]()
Post
#239
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Update: amestec mai nou SprintD de la OMV cu EfixD de la Rompetrol fara jena primu` care iese in cale aia pun.. la naiba... e doar o masina
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
fanu_WZI |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru in trecere Group: Members Posts: 160 Joined: 14 August 07 From: Bucuresti ![]() |
aaa si la mine in rezervor au ajuns amestecuri "dubioase" de Luk cu Mol cu Omv si Rompetrol. dar in proportie de 80% masina merge doar cu rompetrol
|
--------------------
Megane
Sedan
Manager 2007 - 1.5dCI 85CP Euro4 Logan VAN 2007 - 1.4 MPi
Clio Symbol Expression 2005 - 1.5 dCi 65CP Euro3 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 11:55 |