Tremurat La Relanti
![]() ![]() ![]() |
Tremurat La Relanti
razvanborza |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 19 October 08 From: Cluj ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
2006 1.5dci 60kw
|
|||
MrA |
![]()
Post
#152
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 20 January 08 ![]() |
Salutari,
Am un Megane 2.1 , 1.6 din 2006 cu 40 mii km. Turatia sta in general putin peste 700 si se simt niste trepidatii. Turatia am observat ca nu este influentata de temperatura , tot la putin peste 700 de turatii sta in orice conditii. Ce e drept am mers subturat dar totusi ma gandesc ca nu are decat 40 mii km ceea ce ar fi cam putin pentru injectoare infundate. Benzina am incercat din mai multe parti. Fara efect. Am citit pana la capat acest topic dar la cate posibile solutii au fost date tot in ceata am ramas... Pana la urma de la ce poate fi ? |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 / Megane IV Sce 1.6
2006
|
|
Hack |
![]()
Post
#153
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Vezi aici.
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
19vik |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Curata clapeta de acceleratie.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
MrA |
![]()
Post
#155
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 20 January 08 ![]() |
Scuza-mi ignoranta dar unde gasesc clapeta de acceleratie ?
|
--------------------
Renault
Megane II 1.6 / Megane IV Sce 1.6
2006
|
|
Hack |
![]()
Post
#156
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
De ce nu te uiti in link-ul pe care ti l-am dat???
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Tossi |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca pe topicul acesta se discuta despre trepidatii, cum si masina mea sufera de acest sindrom din cauza tamponului superior, cod 8200592642 - culoare albastra(verificat azi dimineata) va intreb pe voi, poate cunoasteti mai bine:
Care este diferenta dintre culori? Este posibil ca vre-o culoare sa fie mai rezistenta decat albastru? La tampon ma refer. |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
- B6SSSS
2004
|
|
Renaultouille |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 384 Joined: 8 October 07 From: Bucuresti / Rm. Valcea ![]() |
fratilor belea...de vreo cateva zile cand am accelerat-o ceva mai tare incercand sa ies din nameti (cred ca de acolo se trage) imi cade turatia. sta normal la 700-+ si la un moment dat cade turatia pana pe la vreo 500 si desigur si tremuriciul de rigoare. sa nu mai zic ca in momentul caderii de turatie da si niste rateuri pe esapament. am verificat bobinele din punctul meu de vedere sunt ok. am schimbat una acum vreo 1500 km. clapeta de acceleratie a fost curatata cand am schimbat bobina. daca sunt intr-a 2 a ca dehh e aglomerat bucurestiul si mai stai si subturat ca nu poti merge cu a 1 a si accelerez imi d ain nas. inainte mergea liniar si daca eram un pic subturat. care-i buba?
This post has been edited by Renaultouille: 22 Dec 2009, 23:05 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 / 1.6 16v
2004 Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
|
|
Hack |
![]()
Post
#159
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Probabil tot o bobina.
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
clr |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am fost sa fac ITP-ul. Masina pe ansamblu s-a prezentat bine, nu mi-au gasit probleme.
In schimb, tipul s-a chinuit sa ia noxele la rellanti din cauza faptului ca atunci cand o lasa liber, turatia motorului scadea sub 650 ture si nu-i permitea sa valideze testul. Totodata el spunea ca in mod normal trebuie sa se apropie de 700. Suspecta de acest comportament spunea el ca ar putea sa fie clapeta de acceleratie. Pe de alta parte, masina se comporta foarte bine si nu vad de ce as schimba ceva doar pentru faptul ca sta sub cat se considera normal, motorul functionand rotund si tragand foarte bine. Credeti ca are rost sa-mi fac vreo grija pentru asta? Eventual sa fac vreun test clip ceva? Multumesc. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#161
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Nu are rost sa iti faci griji. Am si eu un Megane 2 sedan 1,5 dci si am observat ca scade turatia daca opresti ventilatorul de la climatizare. Daca dai drumul la ventilator creste turatia motorului.
Megane mai poate tremura si din cauza tamponului de la motor care costa 500 lei. Vreau si eu sa il schimb. Daca te iei dupa specialistii lui peshte de la ITP sau de la un service Renault trebuie sa schimbi jumatate de masina. Ex: Mi-au zis ca trebuie sa schimb discurile pe spate la 120.000 km si nu le-am schimbat. Am deja 206.000 km si inca mai merg. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
solidconvert |
![]()
Post
#162
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
@CristianFlorea: nu-ti mai da tu cu parerea ca nu este asa cum crezi tu... in primul rand el are motor pe benzina si este gandit sa functioneze in alti parametri si cu o alta turatie la relanti(700rpm din cate stiu...), la tine este motor diesel si turatia la relanti trebuie sa fie mai mare(800-850rpm). Atat dimineata cand motorul este rece, cat si in momentul in care porneste compresorul de AC este normal sa se ridica turatia cu 50rpm pentru a face fata solicitarilor... din aceasta cauza la tine cand opresti climatizarea (asta daca ai AC automat), scade si turatia...(marirea turatiei cu 50rpm este valabila si la AC manual cand ai compresoru' pornit...
![]() ON: @clr: nu cred ca sunt probleme daca motorul functioneaza rotund si nu intrerupe de nici o culoare... exista posibilitatea ca aparatul aluia de la service sa nu fi functionat in parametri si de aici si abaterea de 100rpm... This post has been edited by solidconvert: 12 Jan 2010, 15:48 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#163
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
@solidconvert
In primul rand, nu scrie nicaieri ca are motor pe benzina. Si in al doilea rand, nu vad care e deranjul ca imi dau si eu cu parerea. Cred ca pot sa spun si eu o parere despre masina pe care am cumparat-o de noua cu zero km (full deci si clima automata - ca sa iti satisfac curiozitatea) si cu care am facut peste 206.000 km. Asa ca, pe viitor, fii mai relaxat si lasa-i si pe altii sa isi exprime opiniile. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
criv |
![]()
Post
#164
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
pot sa confirm si eu ca tremuratul la relanti poate aparea din cauza tamponului hidroelastic. Eu l-am schimbat acum 3 zile si am scapat de trepidatii.
Aveam aceleasi simptome: tremuratiii aleatorii la relanti, care mai scadeau la pornirea AC. L-am inlocuit pe cel vechi (care nu parea deteriorat dar cu siguranta era "obosit" si nu-si mai facea treaba) cu unul de Logan 1,5 dci de 85 CP - a fost mult mai ieftin...Urmeaza sa vad cat va fi de fiabil in timp... PS: din cate stiu eu, cele cu dunga aia de vopsea albastra sunt ptr diesel-uri |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
clr |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Scuze, am fost foarte incarcat azi si nu am reusit sa urmaresc reply-urile. Asa ca o sa vin cu cateva precizari:
1. poate nu s-a inteles bine din postul meu, dar omul nu a criticat absolut nimic; pur si simplu s-a chinuit sa obtina turatia necesara pentru a-si putea face testul, lucru pe care l-a reusit abia dupa ce i-am sugerat sa porneasca AC - ul ; eu sunt cel care l-am intrebat daca e vreo problema cu asta, iar omul chiar nu credea ca ar fi si mi-a spus ca parerea lui e ca nu trebuie sa-mi fac griji 2. 1.6 benzina, e greseala mea ca n-am precizat de la inceput, eram convins ca exista informatia in semnatura mea (ceea ce nu e adevarat, voi corecta) 3. nu stiu de unde s-a tras concluzia ca motorul trepideaza, eu doar am spus ca sta rellanti-ul mai jos, dar ca motorul merge rotund. Cat despre faptul ca e jos, e drept ca si eu am fost dintotdeauna de parerea asta, chiar si cand e motorul rece nu sta nici macar la 1000. Iar in ceea ce priveste eroarea de aparat ma indoiesc, aparatura era destul de noua, iar turometrul masinii confirma turatia respectiva. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#166
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
SorinCT |
![]()
Post
#167
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Am vorbit si eu azi cu un mecanic si s-a uitat la tamponul hidroelastic. Mi-a explicat omul ca acel tampon e format din 2 suprafete de cauciuc cu un strat de ulei intre ele. Daca s-a scurs uleiul si ajunge cauciuc pe cauciuc apar trepidatii. Mi-a aratat omul si frimituri de cauciuc in zona respectiva. Pana imi schimb tamponul sunt intr-o dilema... sa stau cu AC pornit si sa-mi creasca consumul sau sa merg cu trepidatii sperand ca n-are nici pe dracu
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
- CT-XX-LEA
2012 Privilege 1.5 dCI Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
ang3lo |
![]()
Post
#168
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 5 October 09 ![]() |
Scuze ca ma bag...dar de 2 zile mi se intampla si mie, adik merg ce merg daca ma opresc la semafor si o las pe liber imi ramane un pic turata ( intre 1000 rpm si 900 rpm) credeti-ma se simte...si se si vede acul turometrului cum variaza, iar apoi imediat scade la 900 cum sta el normal. e treaba de 5-10 secunde actiunea asta, nu ma ingrijoreaza f tare dar cert e ca nu se intampla. Iau in calcul si motorina ,poate o fi slaba ca si calitate .
|
--------------------
Renault
Megane
- VS 86 ARM
2003 1.9 Dci 120 de cai
|
|
aliennt |
![]()
Post
#169
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 23 June 06 ![]() |
Si eu am avut problema cu trepidatul la ralati. Era si o scadere de turatie. Mentionez ca am un Renault Megane 1.5dCI. In cazul meu am schimbat un suport la motor (aproximativ 4 mil. cu tot cu manopera). Asta, bineinteles, dupa ce variati mecanici m-au pus sa schimb tot felul de piese, bobine, etc.
Merita verificat. Cu stima. |
--------------------
Renault Megane
1.5DCI
2004
|
|
xavyi |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 17 May 08 From: TG MURES ![]() |
eu am benzina si cred ca acel tremurat este normal. mai ales daca pornesti dezaburirea lunetei se observa imediat cum scade un pic turatia la fel si cand aprinzi si stingi farurile-faza scurta.
mai am 1500 km pana la revizia de 30000 si nu cred ca bujiile au ceva pt ca masina porneste normal, trage normal, plus ca asa facea si meganul 1 pe care l-am avut pana in 2008. am schimbat benzina petrom 99 cu rompetrol efix 95 si crd ca am ales foarte bine eu simt o diferenta la calitate si la felul in care se comporta masina acest tremurat nu apare constant si sigur nu mai apare deloc dupa ce se incalzeste motorul.apare la motor rece.asa cred eu |
--------------------
RENAULT
MEGANE
- MS-77-ACB
1,6 16VPrivilege 2008
|
|
Ovis |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Salut,
Am tremuratul la relanti de cand am cumparat masina (2006). De fapt pe mine nu tremuratul ma deranjeaza ci faptul ca scade turatia la 700, si chiar 500 cateodata, si cand plec de pe loc trebuie sa am grija sa nu moara motorul. In plus, cand o pornesc dimineata la rece, turatia urca pana pe la 1200 apoi scade la aprox 850 si apoi treptat la 700 (in loc sa urce la 1700 apoi sa scada la aprox 1000 si apoi treptat la 750). Nu se manifesta intotdeauna si nici cu AC-ul pornit. Am incercat diverse: "solutii" in benzina, schimbat senzor de turatie, curatat clapeta, schimbata sursa de benzina (OMV, Rompetrol), trecut pe benzina de 100. Solutia (nu completa) am gasit-o de curand cand am trecut pe benzina de la MOL (de 95). De cand bag de la ei, motorul se comporta normal dimineata si nici nu mai scade turatia sub 750 decat rar de tot. La 500 de ture chiar nu a mai scazut niciodata. A mai dat roade si solutia cu curatatul clapetei de acceleratie dar doar pentru vreo 2-3 luni, dupa care a revenit "la normal". |
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
mihai.p |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 6 November 10 ![]() |
salutari tuturor!azi am fost cu masina la revizie si i-am spus mecanicului si despre trepidatiile de la relanti, problema existenta de ceva vreme.Raspunsul a fost ca de vina e volanta.Mentionez ca trepidatiile sunt fara variatii de turarie a motorului.Voi ce parere aveti?multumesc!
|
--------------------
megane 2
bicorp
- PH84PUR
2006
|
|
RoxyStef84 |
![]()
Post
#173
|
![]() Stefan Group: Members Posts: 5 Joined: 5 September 10 From: Cluj ![]() |
am si eu un megane 1.5 dci 2003 si la fel face,tremura motorul in relanti dar stiu asta ca am niste aer pe conductele ce duc la pompa de motorina mi-a mai aparut prin bord injection fault si numai porneste,o intreaga capodopera marca renault.Variatiile de la turometru pt cei ce cresc si scad in funtie de ce au activat (aer,becuri etc)sunt din cauza consumatorilor.la aerul conditionat e normal sa creasca turatia pt ca motorul trage mai greu iar ca sa nu se consume bateria i se cresc turatiile motorului de catre calc.este un fenomen intalnit la orice masina.poate v-am ajutat cu ceva si astept sa imi spune-ti so mie ce e cu injection fault asta.mersi
|
--------------------
Renault
Megane Hatchback
- --------------
2004
|
|
Sailas2006 |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Al meu megane , cel din semnatura Tremura ca dracii cand il pornesc, motorina bag de la OMV - Sprint Diesel , la relanti vibreaza toata masina , erori in bord nu am , si stiu ca trebuie sa schimb un tampon de la motor ( ala scump
![]() Ma rog sa nu fie injectoare sau alte caprioare ![]() Pareri ... , ceva ? ![]() This post has been edited by Sailas2006: 5 Aug 2011, 10:57 |
--------------------
Opel
Astra H 1.7 CDTI -
EX Megane 2.1 - 1.5 DCI Nici viitorul nu mai e ce a fost ...
|
|
danyos |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 30 June 09 From: focsani /vrancea ![]() |
pai.......... dupa cum spui si tu c-am sti ce trebuie sa schimbi ,asta daca te deranjeaja acele vibratii, daca nuuuuu laso asa
![]() ![]() |
--------------------
scenic 2
renault
- VN 10 XTX
2005 dynamique 1.5 dci danios
|
|
30 mdc |
![]()
Post
#176
|
Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 22 August 07 From: constanta ![]() |
eu am schimbat tamponul ala scump (suport motor stanga)
am gasit cu 190 ron tot asa aveam trepidatii |
--------------------
renault
megane 2, megane 4 intense
- ct 30 mdc, ct 30 mdk
2003 1.9dci full , 2018 1,6dci
|
|
Sailas2006 |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Eu defapt , voiam sa stiu daca ar putea sa fie altceva inafara de tampon. Maine voi alimenta iar si cu ocazia asta voi incerca motorina de la MoL. Vreau sa vad daca nu cumva este si motorina de vina.
|
--------------------
Opel
Astra H 1.7 CDTI -
EX Megane 2.1 - 1.5 DCI Nici viitorul nu mai e ce a fost ...
|
|
alexutzu_cta |
![]()
Post
#178
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 October 08 ![]() |
este tamponul de motor cauza tremuratului la relanti . 500 lei la renault .
|
--------------------
Renault Megane 2
Megane 2
2005
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Exact! Asa pateam si eu si am schimbat tamponul de sus si gata. Tremura si masina cand porneam si opream motorul.
|
--------------------
Renault
Trafic
- SB 10 KXF
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi With under cover face.
|
|
georgerusu |
![]()
Post
#180
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 29 December 10 From: iasi ![]() |
incearca sa pui motorina aditivata (aia mai scumpa) de la Rompetrol... la mine diferenta a fost majora.
|
--------------------
renault
megane II
2005 coupe 1.5dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 17:39 |