Turatii Diesel!, nu-s deloc original... :)
![]() ![]() ![]() |
Turatii Diesel!, nu-s deloc original... :)
bebecool |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
|
||
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
2007
- B-08-BBM Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|||
florin.t |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 December 07 ![]() |
II la 1800 ture (I-a e facuta doatr sa miste masina, si daca turezi la 3000, tot la 1100-1200 scade turatia cand cuplezi a II-a)
III la 2000-2200 IV la 2500-2600 V la 2800-3000 Totul e ca la vitezele mai mari (IV-V) turatia motorului cand ai lasat ambreiajul sa fie pe aproape de turatia de cuplu maxim, putin peste prsete |
--------------------
reno
megane
2007
- bh-08-***
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#63
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Meganer |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
ce sa votez in cazul in care, uzual, merg doar cu I-a si-a II-a?
hai ca sunt carcotas, si mai am si 1.9, dar cand merg cu a lui tata (1.5/85CP) tot intre 2500-3000 schimb, ca-i place ![]() se pune? |
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#65
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
QUOTE(poseidon06 @ 16 Mar 2008, 00:42) Pai 1.5-ul am impresia ca se limiteaza spre 5000 rpm....au mai pus 500 rpm pana la 5500 sa zici ca e racheta ![]() Off topic: 19vik, ma tot chinui sa iti dau un plus la reputatie, dar nu stiu ce naiba are !!! Cred ca am dat la 10 pana acum ![]() la 1.5 limita e la 4500. de acolo incepe si partea rosie in care acul nu are cum sa ajunga. |
--------------------
.
.
.
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Salut! Am vazut la un autotractor de TIR Renault, marcat pe turometru cu verde, zona de schimbare a vitezelor. Este 1800-2.300 rot/min. Ideea este ca motorul fiind Diesel, asta este plaja recomandata de fabricant. In manualul Megane nu se specifica plaja de schimb a vitezelor. Din cele citite de mine referitor la Diesel, schimbarea se face in zona de cuplu maxim (1.900 la dci), deci dupa trecerea in treapta superioara turatia motorului sa fie la sau putin peste aceasta valoare-cu mentiunea de exceptie la trecerea din tr. I in treapta II, unde puterea la roata este mare la turatii mici ale motorului.
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#67
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cu cât motorul este mai mare, cu atât turația de exploatare optimă e mai mică.
Nu se pot compara un motor de TIR și unul de autoturism. Exploatarea în plaja de turații 2000-3000 rpm e cea mai corectă pentru motoarele de care vorbim. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
enemi |
![]()
Post
#68
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 132 Joined: 5 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Sunt de acor cu tr_viorel! Optim, schimbarea de viteza in treapta superioara se face la turatia de cuplu maxim (2000 pentru 1.5 dci) si scade pana la 1500. Sub 1500 masina e subturata, peste 2000 intri in "rezerva de putere" a motorului. Binenteles, exceptie fac treaptele I si II.
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp
2007 Extreme 1.5dci 78kW "Don't steal! Goverment hates competition..."
|
|
UnBogdan |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 28 December 07 ![]() |
nu stiu cum schimbati voi la 3000 ca la mine se aude foarte turata si de obicei schimb la 2500 sau putin sub.
am observat intr-un taxi diferenta de sunet la 3000 ture. taxiul cu pricina era un Fiat Linea de 1.1(parca) Dci si cand ajungea la 3000 nu parea atat de zgomotoasa ca Meg-ul meu 1, cu motor 1.9 dTi. Oricum, atata timp cat masina nu este fortata (sa bagi piciorul tare in acceleratie) nu vad de ce s-ar strica ceva cand scade acul sub 2000 dupa ce-ai schimbat. Later edit: QUOTE Cu cât motorul este mai mare, cu atât turația de exploatare optimă e mai mică. Nu se pot compara un motor de TIR și unul de autoturism. Exploatarea în plaja de turații 2000-3000 rpm e cea mai corectă pentru motoarele de care vorbim. acum am observat postul lui MAERSK si pare ca ce-a zis el sa fie o explicatie plauzibila la ce-am descris eu mai sus. This post has been edited by UnBogdan: 20 Mar 2008, 10:13 |
--------------------
Renault
Megane Sedan Classic
2000, 1.9 dTi, 98cp
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Motorul 1.9 dTi este cu pompa injector si deci mai zgomotos din natura lui...
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 09:10 |