Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Turatii Diesel!, nu-s deloc original... :)

La cate ture schimbati in mod UZUAL vitezele la 1.5 dci 80 CP?
 
<2000 [ 15 ] ** [6.98%]
2000-2500 [ 107 ] ** [49.77%]
2500-3000 [ 76 ] ** [35.35%]
3000-3500 [ 13 ] ** [6.05%]
>3500 [ 4 ] ** [1.86%]
Total Votes: 215
Guests cannot vote 
bebecool
post 16 Mar 2008, 23:38
Post #61


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




dggy 1.9 are vana mai mare decat 1.5,e motor mai mare cuplu si putere mai mare.La 1.5 daca mergi cu el subturat consuma mai mult si incep trepidatiile sub 1500rpm.Eu schimb peste 2000rpm mai tot timpu cu varfuri de 4000-4500 cand fac depasiri:)si cand mai curat injectoarele deasemeni;))putina forja nu strica nu?


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 2007 - B-08-BBM
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin.t
post 17 Mar 2008, 11:48
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7 December 07




II la 1800 ture (I-a e facuta doatr sa miste masina, si daca turezi la 3000, tot la 1100-1200 scade turatia cand cuplezi a II-a)
III la 2000-2200
IV la 2500-2600
V la 2800-3000

Totul e ca la vitezele mai mari (IV-V) turatia motorului cand ai lasat ambreiajul sa fie pe aproape de turatia de cuplu maxim, putin peste prsete


--------------------
reno megane 2007 - bh-08-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Mar 2008, 12:08
Post #63


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(florin.t @ 17 Mar 2008, 11:48)
I-a e facuta doatr sa miste masina, si daca turezi la 3000, tot la 1100-1200 scade turatia cand cuplezi a II-a
*



biggrin.gif Dacă spui tu... biggrin.gif

Am votat 2500-3000 rpm. Consider că astfel motorul e cel mai puțin solicitat.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 17 Mar 2008, 21:57
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




ce sa votez in cazul in care, uzual, merg doar cu I-a si-a II-a?
hai ca sunt carcotas, si mai am si 1.9, dar cand merg cu a lui tata (1.5/85CP) tot intre 2500-3000 schimb, ca-i place smile.gif
se pune?


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 18 Mar 2008, 00:48
Post #65





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




QUOTE(poseidon06 @ 16 Mar 2008, 00:42)
Pai 1.5-ul am impresia ca se limiteaza spre 5000 rpm....au mai pus 500 rpm pana la 5500 sa zici ca e racheta biggrin.gif. 1.9 parca e gradat pana la 5000, limitatorul intra la 4700.

Off topic: 19vik, ma tot chinui sa iti dau un plus la reputatie, dar nu stiu ce naiba are !!! Cred ca am dat la 10 pana acum  blink.gif si tot nu merge...
*



la 1.5 limita e la 4500. de acolo incepe si partea rosie in care acul nu are cum sa ajunga.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr_viorel
post 18 Mar 2008, 08:20
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




Salut! Am vazut la un autotractor de TIR Renault, marcat pe turometru cu verde, zona de schimbare a vitezelor. Este 1800-2.300 rot/min. Ideea este ca motorul fiind Diesel, asta este plaja recomandata de fabricant. In manualul Megane nu se specifica plaja de schimb a vitezelor. Din cele citite de mine referitor la Diesel, schimbarea se face in zona de cuplu maxim (1.900 la dci), deci dupa trecerea in treapta superioara turatia motorului sa fie la sau putin peste aceasta valoare-cu mentiunea de exceptie la trecerea din tr. I in treapta II, unde puterea la roata este mare la turatii mici ale motorului.


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Mar 2008, 08:42
Post #67


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cu cât motorul este mai mare, cu atât turația de exploatare optimă e mai mică.
Nu se pot compara un motor de TIR și unul de autoturism.

Exploatarea în plaja de turații 2000-3000 rpm e cea mai corectă pentru motoarele de care vorbim.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enemi
post 19 Mar 2008, 09:22
Post #68


doar membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 5 September 05
From: Bucuresti




Sunt de acor cu tr_viorel! Optim, schimbarea de viteza in treapta superioara se face la turatia de cuplu maxim (2000 pentru 1.5 dci) si scade pana la 1500. Sub 1500 masina e subturata, peste 2000 intri in "rezerva de putere" a motorului. Binenteles, exceptie fac treaptele I si II.


--------------------
Renault Megane Bicorp 2007 Extreme 1.5dci 78kW
"Don't steal! Goverment hates competition..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UnBogdan
post 20 Mar 2008, 10:11
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 28 December 07




nu stiu cum schimbati voi la 3000 ca la mine se aude foarte turata si de obicei schimb la 2500 sau putin sub.
am observat intr-un taxi diferenta de sunet la 3000 ture. taxiul cu pricina era un Fiat Linea de 1.1(parca) Dci si cand ajungea la 3000 nu parea atat de zgomotoasa ca Meg-ul meu 1, cu motor 1.9 dTi.
Oricum, atata timp cat masina nu este fortata (sa bagi piciorul tare in acceleratie) nu vad de ce s-ar strica ceva cand scade acul sub 2000 dupa ce-ai schimbat.

Later edit:
QUOTE
Cu cât motorul este mai mare, cu atât turația de exploatare optimă e mai mică.
Nu se pot compara un motor de TIR și unul de autoturism.

Exploatarea în plaja de turații 2000-3000 rpm e cea mai corectă pentru motoarele de care vorbim.


acum am observat postul lui MAERSK si pare ca ce-a zis el sa fie o explicatie plauzibila la ce-am descris eu mai sus.

This post has been edited by UnBogdan: 20 Mar 2008, 10:13


--------------------
Renault Megane Sedan Classic 2000, 1.9 dTi, 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 20 Mar 2008, 11:53
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Motorul 1.9 dTi este cu pompa injector si deci mai zgomotos din natura lui...


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 09:10
Dacia