Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Turatii Diesel!, nu-s deloc original... :)

La cate ture schimbati in mod UZUAL vitezele la 1.5 dci 80 CP?
 
<2000 [ 15 ] ** [6.98%]
2000-2500 [ 107 ] ** [49.77%]
2500-3000 [ 76 ] ** [35.35%]
3000-3500 [ 13 ] ** [6.05%]
>3500 [ 4 ] ** [1.86%]
Total Votes: 215
Guests cannot vote 
casper
post 23 Sep 2005, 13:42
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




hai sa-mi expun si io parearea vizavi de consumurile astea: dimineata (pana la ploaia asta) mergeam pe un consum de 5,7 la suta, ei dupa ploaie am obtinut performantza de 6,5 la suta. ei de la ce o fi ????? oricum, ce e de remarcat este faptul ca daca circul dupa ora 11 seara obtin un consum de 5 la suta. ultimu' drum afara l-am facut pana in crevedia sa ajut pe cineva care-l lasase dacia smile.gif. de abia la intoarcere a scazut de la 6,5 la 4,2 , asa ca ii trebe ceva drum sa-si arate adevaratele fortze......


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaston
post 23 Sep 2005, 16:54
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 13 June 05
From: Bucuresti




Eu acum schimb in oras pe la 2000-2100 I-a, II si a III pe la 2300-2500, si probabil ca dupa rodaj o so tin tot asa pe a I-a si a II-a si a III-a 2200-2800. Afara o sa-i dau si 160 daca am unde, oricum o s-o tin peste 2500. Din cate am citit la topicul cu intretinerea turbinei e bine sa fie turata, chiar daca nu mereu.
Consumul pe ploile astea 7.3 fara AC mers dimineata si seara la ore de varf pe traseu aglomerat(deja un pleonasm in Bucuresti) mad.gif

A am uitat sa mentionez, l-am resetat de 40 Km computerul

This post has been edited by gaston: 23 Sep 2005, 16:56


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005 1.5 dCi
In politics stupidity is not a handicap
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresss
post 23 Sep 2005, 18:04
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 11 August 05




am numai o singura chestie de spus. nu vreau sa intru min aberatii de turatii si alte chestii de alea. am mai spus si pe alte posturi unde am publicat si diagrama de putere/cuplu (par)/turatii si se schimba intre 2000-si 3000. peste 3000 oricat accelerezi nu mai ai rezerva de acceleratie.
iar consumul nu se poate reseta calculatorul in fiecare zi oameni buni ca nu obtineti un consum real. eu dupa 3045 km nu mai stiu cat combustibil am folosit, dar am un consum de 5.4 si cu o viteza medie de 58 km/h


--------------------
MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RamsesII
post 27 Sep 2005, 18:06
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 September 05




Am citit cu atentie parerile membrilor forumului in diverse topicuri (inclusiv cel cu prelungirea vietii turbinei) si majoritatea recomanda schimbarea vitezelor undeva pe la 2500 rpm.

Masina mea are doar 2300 km la bord, insa in a 3-a de exemplu, la rpm > 2300 vibreaza suficient de neplacut ca sa ma faca sa bag a 4-a. Iar viteza a 2-a e f. zgomotoasa la turatii > 2000 rpm.

Ma intreb insa, pe kilometraj exista niste buline rosii, la 30km/h, la 50km/h si la 90. Oare alea nu au fost puse acolo pt a indica momentul in care sa schimbi? (Stiu ca o sa-mi sariti in cap cum ca nu viteza e cea care comanda momentul schimbarii, doar ma intreb care e rostul bulinelor alora acolo).


--------------------
Renault Megane / Skoda Octavia II
Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper
post 27 Sep 2005, 19:48
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




bulinele alea am impresia ca sunt puse cu scopul de a-ti arata viteza maxima legale.


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 27 Sep 2005, 20:09
Post #36


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




... ai impresii bune.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corneliustacitus
post 27 Sep 2005, 20:44
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 12 March 05
From: Brasov




QUOTE(casper @ Sep 27 2005, 07:48 PM)
bulinele alea am impresia ca sunt puse cu scopul de a-ti arata viteza maxima legale.

de acord.... wink.gif


--------------------
Megane 2 Sedan 1,5dCi 80CP, Confort Privilege, Gri-Eclipse
Ford Fiesta 1,4 TDCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RamsesII
post 27 Sep 2005, 20:44
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 September 05




LOL! Numai la asta nu ma gandeam smile.gif)


--------------------
Renault Megane / Skoda Octavia II
Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morph
post 27 Sep 2005, 21:22
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 17 May 04
From: Bucuresti




Eu schimb intre 2000 si 2500 si asta doar pentru consum. Pe 1500Km am scos 5,5l/100km in oras.

PS: care e treaba cu turbina? e nu functioneaza non-stop? intra doar la o anumita turatie? (ca motoarele bmw de concurs de pe vremea bunicii)

This post has been edited by morph: 27 Sep 2005, 21:23


--------------------
fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006
VW Polo Happy 1,2 HTP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper
post 27 Sep 2005, 22:26
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




cam asta e ora la care ies la plimbare, mine o sa trag linie la servici , si o sa va spun cat mi-a luat de la unirii pana in militari. mentionez ca am inceput sa o turez ceva mai mult ca pana acum. vedem maine rezultatu.


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 28 Sep 2005, 00:32
Post #41


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




QUOTE(RamsesII @ Sep 27 2005, 05:06 PM)
Masina mea are doar 2300 km la bord, insa in a 3-a de exemplu, la rpm > 2300 vibreaza suficient de neplacut ca sa ma faca sa bag a 4-a. Iar viteza a 2-a e f. zgomotoasa la turatii > 2000 rpm.

Da ce tie frica de galagie? laugh.gif Si la femei te opresti cand ajungi la 2000 de ture? biggrin.gif
Chiar nu esti curios sa vezi cum sare prin capota la 3500 rpm ohmy.gif ?
____________
1.9 dCi+


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RamsesII
post 28 Sep 2005, 00:52
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 September 05




smile.gif))


OK, ok, zgomotul sa zicem ca pot sa-l suport, dar vibratia?

Nu sunt panicard de felul meu, insa am observat ca zgomotul motorului la relanti si la viteze mici s-a schimbat. Greu sa explic cum, dar e mai... aspru. Nu mai e rotund ca la inceput. Diversi imi spun ca rulmentul de presiune ar fi cauza. In fine, nu ma grabesc deocamdata la service, daca nu mai apare nimic, cred ca la revizia de 15k o sa pun problema pe tapet.


--------------------
Renault Megane / Skoda Octavia II
Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 28 Sep 2005, 01:03
Post #43


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Nu are nimic,tu condu cat mai corect si ai sa vezi ca isi revine.Si eu auzeam pana nu demult tot felul de galagii si frecari si mi-au explicat baietii ca nu e nici o problema de fapt,totul e explicabil.Eu auzeam o frecare de curea cand aveam motorul cald,la rece nu facea,intinzatorul curelei de distributie fiind din ceva aliaj de aluminium se dilata si intinde bine cureaua,nici o problema deci.
__________
1.9 dCi+


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper
post 28 Sep 2005, 09:14
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




vreau sa spun ca vezi altfel viata la 3000 de ture, consumul a ramas cam acelasi - 5,2 - 5,4 %, insa parca merg cu alta masina in a 3 a la 2800 de ture, am zis ca am automata la un moment dat. urla un pic cam tare, dar deh, alte senzatii, alta putere in motor, de aia avem cd pe el. in a 4 a eram pe la suta (dar ce mai ie suta in ziua de azi ?) fara sa-mi dau seama, asa ca trebuie sa renunt momentan la a 4 a.


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvici
post 28 Sep 2005, 10:57
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




[QUOTE] Ma intreb insa, pe kilometraj exista niste buline rosii, la 30km/h, la 50km/h si la 90.

Eu ma gindeam ca alea ar fi vitezele maxime ce se pot atinge in treptele I, II si III.


--------------------
Renault Symbol 2005 dci 80
Megane 2014 - dci 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali79m
post 28 Sep 2005, 12:49
Post #46


No. 620


Group: Members
Posts: 509
Joined: 5 April 05
From: Titan-Salajan




wink.gif am votat 2500-3000 rpm dar se intampla sa schimb si intre 2000-2500 rpm...


--------------------
Clio Symbol 2005 dci-80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper
post 30 Sep 2005, 19:41
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 481
Joined: 9 September 05
From: militari pe stanga




nu stiu ce sa zic vizavi de turatiile astea mari. de cateva zile in urma citirii scrierilor de pe forum am adoptat si io mersu la turatii ridicate. am alimentat cu motorina (fiind solidar cu 1 octombrie) si am resetat calc. vitezele le schimb pe la 2500-3000 de ture, dar deocamdata consumul se invarte undeva pe langa 7,3 - 7,6 % in oras. nu prea sunt multumit dat fiind faptul ca e si un pic cam zgomotoasa la turatiile alea. mai astept vreo 200 - 300 de km sa vad daca intervine vreo schimbare. deocamdata ma abtin de la vot.....


--------------------
MEGANE SEDANE 2005
megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traicar
post 18 Dec 2005, 14:26
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 August 05




Eu schimb intr-o treapta superioara pe la 2000-2500, iar trecerea mi se pare destul de eleganta.
Cum schimbati intr-o treapta inferioara? Are cineva o explicatie argumentata pentru reperele de pe vitezometru? Nu niste pareri personale!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 18 Dec 2005, 14:47
Post #49


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




N-am mai dat cu parerea personala si cu explicatia argumentata pe tema bulinelor de pe vitezometru. E vorba de vitezele maxime admise pe diferite categorii de drumuri in tarile cu apa ceva mai calda decat a noastra.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu27
post 16 Mar 2008, 00:09
Post #50


membru


Group: Members
Posts: 239
Joined: 6 July 06
From: baia mare




Mi se pare putin ciudat ca turometrul masinii din semnatura sa mearga pana la 7000, in conditiile in care la alte dieseluri este pana la 5000 rpm. Ce ziceti?


--------------------
renault sedan2 2004 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 16 Mar 2008, 00:29
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ai bordul de benzinar. Ai cumparat masina de noua?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 16 Mar 2008, 00:32
Post #52


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




si a mea e la fel, diesel cu turometru 7000rpm.. 2004, cumparata de noua, am incercat sa adaptez un bord sau macar folia de bord cu 5000rpm.. dar nu mergea schimbat bordul cu totul, de fapt mergea dar vroiam sa raman cu kilometrii reali, bordul nou avand 30.000km , aviz viitorilor potentiali cumparatori 017.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 16 Mar 2008, 00:34
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Mine too....Si ma enerveaza, dar asta e...economie probabil (la cerneala rosie biggrin.gif).

This post has been edited by poseidon06: 16 Mar 2008, 00:36


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Mar 2008, 00:36
Post #54


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Dar cu ce va deranjeaza? Si la Scenicul 1.2 meu e la fel (2003).


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 16 Mar 2008, 00:38
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Pai acul se duce maxim pana la 2/3 din scara (la 4000 rpm). In general, intr-o depasire mai rapida, nu mai stai sa te uiti la cat a ajuns acul, cand vezi ca e aproape orizontal, schimbi viteza (adica 5500-6000 la benzina si 4000 la diesel, cu gradatie normala). Sau cand vezi ca se apropie de rosu in 500-1000 de rpm. As zice ca e mai comod, mai util...


L.E. Da semit, si pentru senzatie, am uitat tongue.gif

This post has been edited by poseidon06: 16 Mar 2008, 00:40


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 16 Mar 2008, 00:39
Post #56


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




cu 7000rpm e prea scurt mi se pare.. la cel cu 5000 pare ca urca mai mult in ture wub.gif
ex: la 3000rpm la cel cu 5krpm... ai acul turometrului in aceeasi pozitie in care o ai la 4krpm la bordul cu 7krpm tongue.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 16 Mar 2008, 00:40
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




M2.2 am vazut ca are pana la 5000 (de fapt 5500). Au trecut la risipa? biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 16 Mar 2008, 00:42
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Pai 1.5-ul am impresia ca se limiteaza spre 5000 rpm....au mai pus 500 rpm pana la 5500 sa zici ca e racheta biggrin.gif. 1.9 parca e gradat pana la 5000, limitatorul intra la 4700.

Off topic: 19vik, ma tot chinui sa iti dau un plus la reputatie, dar nu stiu ce naiba are !!! Cred ca am dat la 10 pana acum blink.gif si tot nu merge...

This post has been edited by poseidon06: 16 Mar 2008, 00:43


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4abc
post 16 Mar 2008, 00:49
Post #59


Sofer de duba!


Group: Members
Posts: 62
Joined: 19 March 07




Pentru o mai buna protectie a turbinei si a motorului incerc sa schimb tot timpul peste 2000rpm smile.gif .In oras schimb totdeauna in intervalul 2000-2500..sau cel putin incerc la ce trafic e sad.gif ...iara afara pe la 3000-3500..cand ma granesc 4000rpm. biggrin.gif


--------------------
Renault Kangoo 2004 DCI 60 - 56-MDB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dggy
post 16 Mar 2008, 14:07
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 24 August 07




eu am motor de 1.9, dar nu cred ca conteaza asta, in fond tot diesel e. Eu o tin tot timpul peste 2000 de ture de la treapta a 3-a in sus, schimbat la 2500-3000 de obicei. In treapta 1 si 2 merg cu ea si sub 2 mii, nu am sesizat niciun tremurat la motor sau vreun semn ca nu i-ar placea turatia. Merge bine chiar si putin turata peste relanti. E o prostie sa tii masina subturata mai ales in treptele mari (4,5,6), se formeaza depuneri pe turbina care duc in final la intepenirea ei, asta pe langa consum mai mare de ulei si motorina.


--------------------
Renault Megane 2006 Privilege 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 08:55
Dacia