Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se opreste in mers sau nu porneste - dCi, dCi - cauze, solutii, remedieri

vead
post 19 Apr 2010, 09:01
Post #1


vechi


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 August 05
From: Timisoara




Asa cum am spus in titlul topicului, dupa citeva reprize scurte de accelerare <pedala la podea..in treptele 1,2,3 .....si cam 3-4000 de ture> , la revenirea la ralanti <la semafor> motorul se opreste si porneste apoi foarte greu dupa citeva chei lungi si cu usoare apasari a acceleratiei. <specific ca la aceste incercari de pornire , nu am asteptat initializarea ..LED-urilor, am dat la cheie direct si lung timp in care motorul rar dadea semne de pornire, ca si cum ar incerca sa porneasca intr-un singur piston!>
Aceasta problema deja se intimpla a 3-a oara!
Masina este un Bicorp 1.5 DCI de 65 cai,din 2002 cu 135 de mii km, care in principiu functioneaza bine si de curind a trecut ITP cu brio!
Masina o am de cam 3 luni, a facut cam 2000 de km in aceasta perioada.....si o cam conduce sotia. Prin weekend ...mai prind si eu bicorpul si atunci mai primeste tratamente mai ..extreme.. de talpuiala , pentru curatarea EGR!
Va rog sa imi spuneti si mie daca ati mai patit chestii asemanatoare si eventualele rezolvari.
Eu banuiesc senzorul de pe volanta <care eu inca nu l-am curatat>, pedala de acceleratie sau EGR.
De EGR nu cred ca este inca cazul , deoarece masina porneste la sfert, nu scoate fum <am facut ITP de curind> si trage chiar foarte bine.
As vrea sa rezolv problema asta deoarece in iunie vreau sa plec la un drum de vre-o 3000 km in grecia si incerc sa rezolv de acasa toate problemele ...care ar putea sa apara la acest drum.




--------------------
dacia logan1.4 laureate - tm09zzz Timisoara 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 19 Apr 2010, 09:32
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Curata senzorul si sa ne spui daca mai face. Alte manifesta anormale mai are? In sarcina cum se comporta? Scoate fum?


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vead
post 19 Apr 2010, 10:07
Post #3


vechi


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 August 05
From: Timisoara




Masina functioneaza perfect , trage foarte bine....am observat ca in toate treptele de viteza, daca acceleratia este calcata pina pe la jumatate.....trage bine, dar de la jumatate spre capactul cursei, trage de rupe!
Referitor la fum, nu este nimic iesit din comun. Scoate putin fum la prima accelerare <cam peste 3000 de ture> dupa care nu mai scoate aproape deloc.
O sa incerc sa curat senzorul de turatie.....cu toate ca nu sint sigur ca asta ar fi problema!
Repet masina porneste la sfert, functioneaza perfect in toate rezimurile ......dar problema a aparut deja de trei ori.....si de fiecare data in aceleasi circumstante:
Plecat de acasa <motorul rece> si dupa citeva reprize scurte de accelerare, a se intelege condus putin mai sportiv, dar fara exagerari , la prima incetinire , cu ajungerea motorului la turatia de ralanti.....moare.....si porneste apoi foarte greu, cu chei lungi si eventuale usoare apasari a pedalei de acceleratie. <de obicei la oprirea la un semafor>
Singura chestie care am observat-o si de care nu sint sigur ca face parte din comportamentul normal a uni motor 1.5 DCI ete decelerarea.
La mine, cind acccelerej in gol, sau intre schimbarile de trepte de viteza, motorul decelereaza <scade in turatie> destul de greu, cu un delay de cam o secunda.
Din aceasta cauza , intre 2 trepte de viteza, cam trebuie sa faci o pedala de ambriaj mai lunga, de cam o secunda, deoarece turatia scade mai incet si nu se preteaza la schimbari de trepe mai scurte <sportive>
Asta eu nu am considerat-o o problema deoarece nu am mai condus diesele de la Reno, in schimb mai am un Logan 1.4 benzina, care are acelasi delay de turatie <problema care am observat-o la destul de putine alte marci de masini>


--------------------
dacia logan1.4 laureate - tm09zzz Timisoara 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 19 Apr 2010, 10:38
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Probleme pe la instalatia electrica nu sunt pentru ca nu ramane aprins vreun martor pe la bord. Aer in instalatia de alimentare nu exista pentru ca ar pornirea greoaie mai mereu.Pedala de acceleratie ar putea fi dar nu esti sigur decat la tester. Si oricum, sunt foarte rare cazurile cu pedala de acceleratie.

Sa ne spui si nou daca mai face dupa ce faci o curatare a senzorului de turatie.


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vead
post 19 Apr 2010, 11:10
Post #5


vechi


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 August 05
From: Timisoara




O sa desfac senzorul de turatie...si poate pedala de acceleratie <daca nu necesita chinuri prea mari> dar asta o sa se intimple simbata ....daca nu ploua.
Pina atunci incerc sa mai caut informatii despre simptomele astea.
Un test CLIP nu cred ca o sa fac <din cauza costurilor> decit daca problema se agraveaza!


--------------------
dacia logan1.4 laureate - tm09zzz Timisoara 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vead
post 26 Apr 2010, 08:19
Post #6


vechi


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 August 05
From: Timisoara




Asa cum am promis.....simbata am curatat senzorul de turatie <de pe volanta>
M-am chinuit putin sa il desfac.....surpriza a fost ca senzorul era neasteptat de curat.
Avea ....sa zic asa...cam 20 de granule <ca si cele de nisip fin> in jurul electrodului magnetic......in rest era foarte curat.
Cu aceasta ocazie am purjat si filtrul de motorina........din care a curs doar motorina cutata <apa sau mizerie nu am vazut deloc>
Pina in acest moment, fenomenul de oprire la ralanti nu a mai aparut <inainte de curatare am patit sa se opreasca de 2-3 ori>
Nu sint 100% convins ca am rezolvat problema....dar va tin la curent!


--------------------
dacia logan1.4 laureate - tm09zzz Timisoara 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 24 Oct 2010, 11:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




Prima data a facut in mers, s-au aprins becurile STOP si semnul de la baterie... a repornit deoarece am retrogradat din 3 in 2 (treceam peste o sina de tramvai) si am sesizat cum s-au stins toate becurile (era ora 3 dimineata), ramanand aprinse doar cele 2... a pornit si a mai mers cam 500m, apoi s-au stins iar toate becurile asa ca am tras pe dreapta. Nu a vrut sa mai porneasca sub nici o forma.
Am amorsat pompa manual (de la celebra gogoasa) dupa care a pornit la prima cheie. Am observat ceva ca o biluta pe una din conducte, m-am gandit ca o fi avand vreo legatura cu supapa de sens din pompa manuala care tine si pompa de injectie amorsata...
Am presupus ca trage aer fals pe undeva deoarece pe retur in special erau foarte multe bule de aer. Am verificat si nu am observat pe unde ar putea trage aer fals, nic pe la gogoasa si nici pe la filtrul de motorina (pe care l-am schimbat cu regularitate la fiecre 10.000km).
A facut din nou acum 3 zile: nu a vrut sa porneasca din nou sub nici o forma.
Degeaba am incercat sa mai amorsez de la gogoasa, nu se amorsa. Asa ca am luat o supapa de sens, am taiat conducta, am inserat supapa si a pornit.
A mers asa pana in dimineata asta cand s-a oprit din nou la 2 minute de la pornire.
Am dat la gogoasa si a pornit, apoi a mers fara probleme.
Mentionez ca de cand s-a oprit prima data pornirea a fost mult mai greoaie.
Rog pe cei care au mai patit asa ceva sa-mi spuna ce sa verific.
Rog nu incepeti cu pilitura.
Ii rog pe toti cei care nu au habar si care posteaza pe acest forum de cele mai multe ori ca sa se bage in seama (ingrijorati mai degraba de micile zgarieturi de langa manerele usilor, de greierasii din usi sau preocupati sa-si monteze A/C, servodirectie si airbag-uri) sa se abtina de la ineptii.
Va multumesc.


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanel.arad
post 24 Oct 2010, 11:55
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 25 July 10




Te salut,

Nu stiu daca te pot ajuta, dar am patit aceeasi problema la un renault Master la o autoutilitara, am fost in service si au verificat fiecare conducta de la alimentarea injectoarelor constatand ca una dintre ele primea din cand in cand aer....s-a strans si de atunci problema a disparut

La intrebarea mea ...ce a fost?... mi s-a raspuns presiunea joasa din capul de injector...

Am postat in speranta ca poate te pot ajuta!

Respect, Bogdan


--------------------
Renault Laguna / Megane III - AR 50 MAI 2004 1.9 Dci 120 Cp / 2014 1.6 130 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 31 Oct 2010, 14:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




Am reusit si i-am dat de cap.
S-a dovedit ca filtrul de motorina ciupise un oring si pe acolo tragea aer fals.
Ideea este ca vreau sa ii schimb filtrul si toate conductele, am inteles ca la un moment dat cedeaza mufele de conexiune. Daca tot schimb conductele vreau sa schimb si pompa de amorsare.


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin75
post 9 Nov 2010, 18:13
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 16 April 06




Si acel oring a fost inlocuit pana la urma? Se gaseste la piese auto? Si eu m-am gandit ca tot tragand de mufele alea la schimbarea filtrului tb sa apara pana la urma probleme.


--------------------
Renault X - Gj-xx-XXX X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 14 Nov 2010, 00:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Bine ca a fost vorba de oring, la unii am mai observat ca tragea aer pe la injectoare. Nu etansa perfect capacul de la duza cu filetul injectorului.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 15 Nov 2010, 10:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




Am schimbat oringul si functioneaza, ideea e ca oricum trebuie sa-i fac revizia peste foarte foarte putina vreme, ocazie cu care ii voi inlucui si filtrul de carburat (care filtru vine in dotare si cu oringurile de rigoare).


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corneliu89
post 5 Dec 2011, 19:17
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 23 October 11




salut am aceasi problema pe care ai avut-o tu si o am de vreo trei luni si nimeni nu imi spune clar ce ar putea fi am schimbat ecu+uch si nimic aceleasi simptome ;si am observat ca am foarte multe bule de aer pe conducte in special pe cea de retur ;masina merge foarte bine dar se oreste din mers si cateodata porneste repede dar am stat si o saptamana in ultima vreme si nimeni nu stie ce are toti imi spun altceva si altceva, inainte pornea mai repede ;dar acum din ce in ce mai greu ;maine ma duc la dezmebrari si schimb toate conductele sa vad daca asta e problema


--------------------
renault symbol.1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urtimud2001
post 6 Feb 2012, 17:39
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 6 February 12




Salut,
e prima data cand postez pe forum reno, sper sa nu gresesc cu nimic unde l-am postat.
Am un clio 1.5dci din 2006, cu 135.000 km la bord. pana acum nu i-am facut nimic, in sensul sa schimb ceva piese importante, doar ca de ceva timp in mers au inceput sa se aprinda becurile in bord, 3 la numar, si daca continui sa merg asa cu ea se opreste in mers.
De pe loc nu vrea sa mai porneasca la cheie, decat cu ajutorul spray-ului iar dupa cateva zeci de secunde se opreste. In unele cazuri se aude o pompa cum umple ceva, cred ca e vorba de cea de combustibil, se aude dupa ce pun contactul ...
Daca o accelerez scoate mult fum negru, iar daca vreau sa merg cu ea in a 5-a, dupa 2-3 km cu o viteza medie de 100 km/h se opreste. Am remarcat ca daca merg in treapta a 4-a cu 80 - 90 km/h se aprind becurile in bord (stop, apa si baterie parca), dar masina continua sa mearga.
Cand trebuie sa opresc , pun frana si accelerez in acelasi timp si o aduc undeva la 2000 turatii/min ca sa nu imi moara motorul in intersectie.
Am fost cu ea la mecanic, mi-a reconditionat 2 injectoare, dupa 2 saptamani de mers ok, a inceput sa aiba aceleasi simptome.
Mai nou, daca sunt in mers, nu depaseste 3000 de turatii in a 4-a, de a 5 -a am si uitat ca mai exista, si nu mai are forta, dar asta nu se intampla mereu.
Ma intereseaza sa tina relatiul .. sa ii zic asa, sa nu imi mai moara prin intersectii sa ma injure lumea. Bani nu prea sunt, deoarece a venit pe lumea primul baiat din familie si toate cheltuielile au fost redistribuite si nu imi mai ajung sa repar si masina.
Am cerut o cerere de oferta la service-uri specializate pe injectoare si pompe de inalta presiune, deoarece, meacanicul a zis ca s-a dus pompa si injectoarele, si mi-au cerut 5200 lei, reparat problema: reconditionat pompa+reconditionat 4 injectoare+curatare sistem de alimentare si filtru de combustibil...
Chiar asa sa fie de grav? Recunosc ca nu am bagat nici o piesa pana acum, masina a mers foarte bine ... are 6 ani si 135000 km. Dar si 5200 lei pentru repartie mi se pare mult, in conditiile in care ea se vinde la pret de 2500E - 3000E, sa mai bag 1200Euro ... nu e afacere.
Voi ce parere aveti?


--------------------
Renault Clio Symbol - BR56TLC 2005 / 1.5 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bavarezu
post 6 Feb 2012, 21:54
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 12 May 11
From: bucuresti




din ce spui tu , eu as suspecta supapa EGR , mecanicul a pus masina pe tester ? iti recomand sa mergi cu masina sa faci o diagnoza in urma careia vei sti mai exact ce se intampla .


--------------------
renault symbol 2008/1.5 dCI/85 ponei
"trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 6 Feb 2012, 22:53
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




uita te sa vezi daca ai pilitura in filtru .daca nu ai poti scapa ieftin cu 4 supape retur ,lucrare facuta curat ar trebui sa mai mergi o suta de mii cel putin.
ia -o incet


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 7 Feb 2012, 00:17
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Din simptomele spuse par a fi injectoarele,cel mai bine pune-o pe un tester si uita-te la presiunea in rampa comuna,la ralanti cu injectoarele bune trebuie sa fie 300 de bari cel mai probabil sant supapele de retur care pierd presiunea.Fumul negru este de la amestecul bogat prea multa motorina prea putin aer.Mai este posibil sa ai vreun injector blocat pe deschis acesta bagand incontinuu motorina in cilindru in timp putand sa iti topeasca vreun piston.Cel mai bine fa o diagnoza plus o testare a injectoarelor corecta daca nu vrei sa dai banii degeaba pe pompa si injectoare.bafta


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urtimud2001
post 8 Feb 2012, 19:45
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 6 February 12




QUOTE(comanr @ 6 Feb 2012, 22:53)
uita te sa vezi daca ai pilitura in filtru .daca nu ai poti scapa ieftin cu 4 supape retur ,lucrare facuta curat ar trebui sa mai mergi o suta de mii cel putin.
ia -o incet
*



Cum verific daca am pilitura in filtru? Il desfac si scot motorina din el sa vad daca are impuritati?


--------------------
Renault Clio Symbol - BR56TLC 2005 / 1.5 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 9 Feb 2012, 00:46
Post #19


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




QUOTE(luckas_itd @ 7 Feb 2012, 00:17)
Mai este posibil sa ai vreun injector blocat pe deschis acesta bagand incontinuu motorina in cilindru in timp putand sa iti topeasca vreun piston.
*



Daca ramanea injectorul blocat pe deschis topea imediat pistonul nu ii trebuie decat foarte putin si motorul era distrus.

@urtimud2001, goleste filtrul intr-un vas curat si transparent si daca are impuritati folosesti un magnet ca sa iti dai seama daca are pilitura.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ivega
post 10 Feb 2012, 15:23
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 February 12




Stimati colegi,
A-s dori sa precizez faptul ca daca un injector ramane blocat pe deschis, in primul rand motorul nu mai merge rotund, iar pistonul nu se topeste asa de usor de pe o secunda la alta !
Am si eu un symbol si am avut aceeasi problema cu ea. Am schimbat la ea supapele retur, dar n-a tinut decat o zi. A trebuit sa schimb pompa de injectie si iara supapele retur. Am gasit o firma in Bucuresti la care mi-au schimbat pompa de injectie, injectoarele, filtrul de motorina, au curatat rezervorul, totul la un pret acceptabil (2500,00 lei + TVA). M-au programat dimineata la 8, si la ora 13 era gata. Daca intereseaza pe cineva nr de telefon sunatima de seara pe nr 0740815403.


--------------------
renault symbol 2007, 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tilvanconstantin
post 23 Jun 2012, 07:01
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 June 12




sunt nou pecest forum si am mare nevoie de ajutorul vostru.am un clio 15 dci din anul 2002 si am o mare problema cu el se oprste numai in mers la viteza de 100 km ora ,masina porneste fara probleme foarte usor si am pus si tester-ul pe ea dar nu a dat nici o eroare.va multumesc anticipat


--------------------
renault clio 2002 15dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 23 Jun 2012, 10:12
Post #22


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Ai urmarit pe tester si presiunea din injectie? Mie imi suna a probleme la injectie, i-ai facut "running test", adica sa vezi cum urca presiunea, si pana la ce valoare in sarcina?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tilvanconstantin
post 24 Jun 2012, 12:35
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 June 12




am urmarit si presiunea la njectoare si mi-a zis mecanicul ca e ok,nu stiu ce sa ii mai fac


--------------------
renault clio 2002 15dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 24 Jun 2012, 12:48
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Foarte probabil sa fie din cauza pompei de injectie. In sarcina presiunea in pompa trebuie sa fie undeva pana in 1400 bari. Ar trebuii pus testerul in mers , si vazut exact datele in timp real in momentul in care motorul se opreste. Mai mult ca sigur ecu(calculatorul de injectie) depisteaza oarece presiune scazuta in pompa si taie alimentarea. Dar dupa ce se opreste, porneste imediat , la prima cheie ?


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tilvanconstantin
post 24 Jun 2012, 13:48
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 June 12




porneste fara probleme imediat se opreste doar cand ajung la viteza de 90 km sau maxim la 100km/ora pot sa o calc si in 5000 de rotatii si nu se opreste dar sa nu sr de 90km.acum 10 mii de km am schimbat si toate duzele la injectoare.chiar nu stiu ce sa ii mai fac


--------------------
renault clio 2002 15dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 Jun 2012, 14:42
Post #26


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(tilvanconstantin @ 24 Jun 2012, 14:48)
acum 10 mii de km am schimbat si toate duzele la injectoare.


Ai schimbat duzele sau supapele de retur sau altceva la injectoare?
Ca este diferenta.....de diagnostic.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tilvanconstantin
post 24 Jun 2012, 16:20
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 June 12




duzele de retur sau cam asa le zice sunt niste cilindri mici


--------------------
renault clio 2002 15dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 26 Jun 2012, 00:02
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




scoate teva dintre pompa si rampa comuna, leaga-i un furtun sa curga intr-un pet transparent, da-i citeva automate mai lungi si vezi si cu ochiul liber si cu cu magnetul pe peretii pet-ului ce gasesti. acolo ai o problema.
si nu te costa nimic!!!
succes!


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tilvanconstantin
post 26 Jun 2012, 15:35
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 June 12




multumesc pentru sfat o sa incerc maine
si va spun ce am gasit sper sa nu fie pilitura


--------------------
renault clio 2002 15dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvandrei
post 26 Dec 2013, 21:40
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 October 12




Buna seara!
Am o problema care ma cam sperie....de la un timp dupa ce pornesc motorul la rece,cam tremura masina...a inceput de acum 2 zile cand nu prea mai era motorina si s-a aprins canistra....am mers vreo 10 km s apoi am alimentat....intradevar nu mai tremura asa tare dar tot tot tremura comparativ de cum era inainte....o alta chestie care ma deranjeaza...in mers cand accelerez usor, mai ales in panta ,parca ma trage inapoi pentru 1-2 sec si apoi merge normal...apoi iar face tot asa...acum poate accelerez prea usor fiind in rampa+incarcatura....acum nu stiu daca am doar impresia

Pareri?


--------------------
Renault Clio/1.5dci 65cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 08:09
Dacia