Se opreste in mers sau nu porneste - dCi, dCi - cauze, solutii, remedieri
![]() ![]() ![]() |
Se opreste in mers sau nu porneste - dCi, dCi - cauze, solutii, remedieri
vead |
![]()
Post
#1
|
||
vechi Group: Members Posts: 184 Joined: 22 August 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan1.4 laureate
- tm09zzz Timisoara
2005
|
|||
cip31 |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Curata senzorul si sa ne spui daca mai face. Alte manifesta anormale mai are? In sarcina cum se comporta? Scoate fum?
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
vead |
![]()
Post
#3
|
vechi Group: Members Posts: 184 Joined: 22 August 05 From: Timisoara ![]() |
Masina functioneaza perfect , trage foarte bine....am observat ca in toate treptele de viteza, daca acceleratia este calcata pina pe la jumatate.....trage bine, dar de la jumatate spre capactul cursei, trage de rupe!
Referitor la fum, nu este nimic iesit din comun. Scoate putin fum la prima accelerare <cam peste 3000 de ture> dupa care nu mai scoate aproape deloc. O sa incerc sa curat senzorul de turatie.....cu toate ca nu sint sigur ca asta ar fi problema! Repet masina porneste la sfert, functioneaza perfect in toate rezimurile ......dar problema a aparut deja de trei ori.....si de fiecare data in aceleasi circumstante: Plecat de acasa <motorul rece> si dupa citeva reprize scurte de accelerare, a se intelege condus putin mai sportiv, dar fara exagerari , la prima incetinire , cu ajungerea motorului la turatia de ralanti.....moare.....si porneste apoi foarte greu, cu chei lungi si eventuale usoare apasari a pedalei de acceleratie. <de obicei la oprirea la un semafor> Singura chestie care am observat-o si de care nu sint sigur ca face parte din comportamentul normal a uni motor 1.5 DCI ete decelerarea. La mine, cind acccelerej in gol, sau intre schimbarile de trepte de viteza, motorul decelereaza <scade in turatie> destul de greu, cu un delay de cam o secunda. Din aceasta cauza , intre 2 trepte de viteza, cam trebuie sa faci o pedala de ambriaj mai lunga, de cam o secunda, deoarece turatia scade mai incet si nu se preteaza la schimbari de trepe mai scurte <sportive> Asta eu nu am considerat-o o problema deoarece nu am mai condus diesele de la Reno, in schimb mai am un Logan 1.4 benzina, care are acelasi delay de turatie <problema care am observat-o la destul de putine alte marci de masini> |
--------------------
dacia
logan1.4 laureate
- tm09zzz Timisoara
2005
|
|
cip31 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Probleme pe la instalatia electrica nu sunt pentru ca nu ramane aprins vreun martor pe la bord. Aer in instalatia de alimentare nu exista pentru ca ar pornirea greoaie mai mereu.Pedala de acceleratie ar putea fi dar nu esti sigur decat la tester. Si oricum, sunt foarte rare cazurile cu pedala de acceleratie.
Sa ne spui si nou daca mai face dupa ce faci o curatare a senzorului de turatie. |
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
vead |
![]()
Post
#5
|
vechi Group: Members Posts: 184 Joined: 22 August 05 From: Timisoara ![]() |
O sa desfac senzorul de turatie...si poate pedala de acceleratie <daca nu necesita chinuri prea mari> dar asta o sa se intimple simbata ....daca nu ploua.
Pina atunci incerc sa mai caut informatii despre simptomele astea. Un test CLIP nu cred ca o sa fac <din cauza costurilor> decit daca problema se agraveaza! |
--------------------
dacia
logan1.4 laureate
- tm09zzz Timisoara
2005
|
|
vead |
![]()
Post
#6
|
vechi Group: Members Posts: 184 Joined: 22 August 05 From: Timisoara ![]() |
Asa cum am promis.....simbata am curatat senzorul de turatie <de pe volanta>
M-am chinuit putin sa il desfac.....surpriza a fost ca senzorul era neasteptat de curat. Avea ....sa zic asa...cam 20 de granule <ca si cele de nisip fin> in jurul electrodului magnetic......in rest era foarte curat. Cu aceasta ocazie am purjat si filtrul de motorina........din care a curs doar motorina cutata <apa sau mizerie nu am vazut deloc> Pina in acest moment, fenomenul de oprire la ralanti nu a mai aparut <inainte de curatare am patit sa se opreasca de 2-3 ori> Nu sint 100% convins ca am rezolvat problema....dar va tin la curent! |
--------------------
dacia
logan1.4 laureate
- tm09zzz Timisoara
2005
|
|
mbc |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
Prima data a facut in mers, s-au aprins becurile STOP si semnul de la baterie... a repornit deoarece am retrogradat din 3 in 2 (treceam peste o sina de tramvai) si am sesizat cum s-au stins toate becurile (era ora 3 dimineata), ramanand aprinse doar cele 2... a pornit si a mai mers cam 500m, apoi s-au stins iar toate becurile asa ca am tras pe dreapta. Nu a vrut sa mai porneasca sub nici o forma.
Am amorsat pompa manual (de la celebra gogoasa) dupa care a pornit la prima cheie. Am observat ceva ca o biluta pe una din conducte, m-am gandit ca o fi avand vreo legatura cu supapa de sens din pompa manuala care tine si pompa de injectie amorsata... Am presupus ca trage aer fals pe undeva deoarece pe retur in special erau foarte multe bule de aer. Am verificat si nu am observat pe unde ar putea trage aer fals, nic pe la gogoasa si nici pe la filtrul de motorina (pe care l-am schimbat cu regularitate la fiecre 10.000km). A facut din nou acum 3 zile: nu a vrut sa porneasca din nou sub nici o forma. Degeaba am incercat sa mai amorsez de la gogoasa, nu se amorsa. Asa ca am luat o supapa de sens, am taiat conducta, am inserat supapa si a pornit. A mers asa pana in dimineata asta cand s-a oprit din nou la 2 minute de la pornire. Am dat la gogoasa si a pornit, apoi a mers fara probleme. Mentionez ca de cand s-a oprit prima data pornirea a fost mult mai greoaie. Rog pe cei care au mai patit asa ceva sa-mi spuna ce sa verific. Rog nu incepeti cu pilitura. Ii rog pe toti cei care nu au habar si care posteaza pe acest forum de cele mai multe ori ca sa se bage in seama (ingrijorati mai degraba de micile zgarieturi de langa manerele usilor, de greierasii din usi sau preocupati sa-si monteze A/C, servodirectie si airbag-uri) sa se abtina de la ineptii. Va multumesc. |
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
- B43HZK
2005, 1.5dci / 1999 clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
bogdanel.arad |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 25 July 10 ![]() |
Te salut,
Nu stiu daca te pot ajuta, dar am patit aceeasi problema la un renault Master la o autoutilitara, am fost in service si au verificat fiecare conducta de la alimentarea injectoarelor constatand ca una dintre ele primea din cand in cand aer....s-a strans si de atunci problema a disparut La intrebarea mea ...ce a fost?... mi s-a raspuns presiunea joasa din capul de injector... Am postat in speranta ca poate te pot ajuta! Respect, Bogdan |
--------------------
Renault
Laguna / Megane III
- AR 50 MAI
2004 1.9 Dci 120 Cp / 2014 1.6 130 Cp
|
|
mbc |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
Am reusit si i-am dat de cap.
S-a dovedit ca filtrul de motorina ciupise un oring si pe acolo tragea aer fals. Ideea este ca vreau sa ii schimb filtrul si toate conductele, am inteles ca la un moment dat cedeaza mufele de conexiune. Daca tot schimb conductele vreau sa schimb si pompa de amorsare. |
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
- B43HZK
2005, 1.5dci / 1999 clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
alin75 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 16 April 06 ![]() |
Si acel oring a fost inlocuit pana la urma? Se gaseste la piese auto? Si eu m-am gandit ca tot tragand de mufele alea la schimbarea filtrului tb sa apara pana la urma probleme.
|
--------------------
Renault
X
- Gj-xx-XXX
X
|
|
ady24 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Bine ca a fost vorba de oring, la unii am mai observat ca tragea aer pe la injectoare. Nu etansa perfect capacul de la duza cu filetul injectorului.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
mbc |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
Am schimbat oringul si functioneaza, ideea e ca oricum trebuie sa-i fac revizia peste foarte foarte putina vreme, ocazie cu care ii voi inlucui si filtrul de carburat (care filtru vine in dotare si cu oringurile de rigoare).
|
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
- B43HZK
2005, 1.5dci / 1999 clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
corneliu89 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 October 11 ![]() |
salut am aceasi problema pe care ai avut-o tu si o am de vreo trei luni si nimeni nu imi spune clar ce ar putea fi am schimbat ecu+uch si nimic aceleasi simptome ;si am observat ca am foarte multe bule de aer pe conducte in special pe cea de retur ;masina merge foarte bine dar se oreste din mers si cateodata porneste repede dar am stat si o saptamana in ultima vreme si nimeni nu stie ce are toti imi spun altceva si altceva, inainte pornea mai repede ;dar acum din ce in ce mai greu ;maine ma duc la dezmebrari si schimb toate conductele sa vad daca asta e problema
|
--------------------
renault
symbol.1.5 dci
2007
|
|
urtimud2001 |
![]() ![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 6 February 12 ![]() |
Salut,
e prima data cand postez pe forum reno, sper sa nu gresesc cu nimic unde l-am postat. Am un clio 1.5dci din 2006, cu 135.000 km la bord. pana acum nu i-am facut nimic, in sensul sa schimb ceva piese importante, doar ca de ceva timp in mers au inceput sa se aprinda becurile in bord, 3 la numar, si daca continui sa merg asa cu ea se opreste in mers. De pe loc nu vrea sa mai porneasca la cheie, decat cu ajutorul spray-ului iar dupa cateva zeci de secunde se opreste. In unele cazuri se aude o pompa cum umple ceva, cred ca e vorba de cea de combustibil, se aude dupa ce pun contactul ... Daca o accelerez scoate mult fum negru, iar daca vreau sa merg cu ea in a 5-a, dupa 2-3 km cu o viteza medie de 100 km/h se opreste. Am remarcat ca daca merg in treapta a 4-a cu 80 - 90 km/h se aprind becurile in bord (stop, apa si baterie parca), dar masina continua sa mearga. Cand trebuie sa opresc , pun frana si accelerez in acelasi timp si o aduc undeva la 2000 turatii/min ca sa nu imi moara motorul in intersectie. Am fost cu ea la mecanic, mi-a reconditionat 2 injectoare, dupa 2 saptamani de mers ok, a inceput sa aiba aceleasi simptome. Mai nou, daca sunt in mers, nu depaseste 3000 de turatii in a 4-a, de a 5 -a am si uitat ca mai exista, si nu mai are forta, dar asta nu se intampla mereu. Ma intereseaza sa tina relatiul .. sa ii zic asa, sa nu imi mai moara prin intersectii sa ma injure lumea. Bani nu prea sunt, deoarece a venit pe lumea primul baiat din familie si toate cheltuielile au fost redistribuite si nu imi mai ajung sa repar si masina. Am cerut o cerere de oferta la service-uri specializate pe injectoare si pompe de inalta presiune, deoarece, meacanicul a zis ca s-a dus pompa si injectoarele, si mi-au cerut 5200 lei, reparat problema: reconditionat pompa+reconditionat 4 injectoare+curatare sistem de alimentare si filtru de combustibil... Chiar asa sa fie de grav? Recunosc ca nu am bagat nici o piesa pana acum, masina a mers foarte bine ... are 6 ani si 135000 km. Dar si 5200 lei pentru repartie mi se pare mult, in conditiile in care ea se vinde la pret de 2500E - 3000E, sa mai bag 1200Euro ... nu e afacere. Voi ce parere aveti? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- BR56TLC
2005 / 1.5 DCI
|
|
bavarezu |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 12 May 11 From: bucuresti ![]() |
din ce spui tu , eu as suspecta supapa EGR , mecanicul a pus masina pe tester ? iti recomand sa mergi cu masina sa faci o diagnoza in urma careia vei sti mai exact ce se intampla .
|
--------------------
renault
symbol
2008/1.5 dCI/85 ponei "trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
|
|
comanr |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
uita te sa vezi daca ai pilitura in filtru .daca nu ai poti scapa ieftin cu 4 supape retur ,lucrare facuta curat ar trebui sa mai mergi o suta de mii cel putin.
ia -o incet |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Din simptomele spuse par a fi injectoarele,cel mai bine pune-o pe un tester si uita-te la presiunea in rampa comuna,la ralanti cu injectoarele bune trebuie sa fie 300 de bari cel mai probabil sant supapele de retur care pierd presiunea.Fumul negru este de la amestecul bogat prea multa motorina prea putin aer.Mai este posibil sa ai vreun injector blocat pe deschis acesta bagand incontinuu motorina in cilindru in timp putand sa iti topeasca vreun piston.Cel mai bine fa o diagnoza plus o testare a injectoarelor corecta daca nu vrei sa dai banii degeaba pe pompa si injectoare.bafta
|
--------------------
Renault
Clio symbol
- db-
2004,1.5 dci 65
|
|
urtimud2001 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 6 February 12 ![]() |
QUOTE(comanr @ 6 Feb 2012, 22:53) uita te sa vezi daca ai pilitura in filtru .daca nu ai poti scapa ieftin cu 4 supape retur ,lucrare facuta curat ar trebui sa mai mergi o suta de mii cel putin. ia -o incet Cum verific daca am pilitura in filtru? Il desfac si scot motorina din el sa vad daca are impuritati? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- BR56TLC
2005 / 1.5 DCI
|
|
nonic |
![]()
Post
#19
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(luckas_itd @ 7 Feb 2012, 00:17) Mai este posibil sa ai vreun injector blocat pe deschis acesta bagand incontinuu motorina in cilindru in timp putand sa iti topeasca vreun piston. Daca ramanea injectorul blocat pe deschis topea imediat pistonul nu ii trebuie decat foarte putin si motorul era distrus. @urtimud2001, goleste filtrul intr-un vas curat si transparent si daca are impuritati folosesti un magnet ca sa iti dai seama daca are pilitura. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
ivega |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 February 12 ![]() |
Stimati colegi,
A-s dori sa precizez faptul ca daca un injector ramane blocat pe deschis, in primul rand motorul nu mai merge rotund, iar pistonul nu se topeste asa de usor de pe o secunda la alta ! Am si eu un symbol si am avut aceeasi problema cu ea. Am schimbat la ea supapele retur, dar n-a tinut decat o zi. A trebuit sa schimb pompa de injectie si iara supapele retur. Am gasit o firma in Bucuresti la care mi-au schimbat pompa de injectie, injectoarele, filtrul de motorina, au curatat rezervorul, totul la un pret acceptabil (2500,00 lei + TVA). M-au programat dimineata la 8, si la ora 13 era gata. Daca intereseaza pe cineva nr de telefon sunatima de seara pe nr 0740815403. |
--------------------
renault
symbol
2007, 1,5 dci
|
|
tilvanconstantin |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 June 12 ![]() |
sunt nou pecest forum si am mare nevoie de ajutorul vostru.am un clio 15 dci din anul 2002 si am o mare problema cu el se oprste numai in mers la viteza de 100 km ora ,masina porneste fara probleme foarte usor si am pus si tester-ul pe ea dar nu a dat nici o eroare.va multumesc anticipat
|
--------------------
renault
clio
2002 15dci
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Ai urmarit pe tester si presiunea din injectie? Mie imi suna a probleme la injectie, i-ai facut "running test", adica sa vezi cum urca presiunea, si pana la ce valoare in sarcina?
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
tilvanconstantin |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 June 12 ![]() |
am urmarit si presiunea la njectoare si mi-a zis mecanicul ca e ok,nu stiu ce sa ii mai fac
|
--------------------
renault
clio
2002 15dci
|
|
ady24 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Foarte probabil sa fie din cauza pompei de injectie. In sarcina presiunea in pompa trebuie sa fie undeva pana in 1400 bari. Ar trebuii pus testerul in mers , si vazut exact datele in timp real in momentul in care motorul se opreste. Mai mult ca sigur ecu(calculatorul de injectie) depisteaza oarece presiune scazuta in pompa si taie alimentarea. Dar dupa ce se opreste, porneste imediat , la prima cheie ?
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
tilvanconstantin |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 June 12 ![]() |
porneste fara probleme imediat se opreste doar cand ajung la viteza de 90 km sau maxim la 100km/ora pot sa o calc si in 5000 de rotatii si nu se opreste dar sa nu sr de 90km.acum 10 mii de km am schimbat si toate duzele la injectoare.chiar nu stiu ce sa ii mai fac
|
--------------------
renault
clio
2002 15dci
|
|
espacern |
![]()
Post
#26
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(tilvanconstantin @ 24 Jun 2012, 14:48) acum 10 mii de km am schimbat si toate duzele la injectoare. Ai schimbat duzele sau supapele de retur sau altceva la injectoare? Ca este diferenta.....de diagnostic. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
tilvanconstantin |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 June 12 ![]() |
duzele de retur sau cam asa le zice sunt niste cilindri mici
|
--------------------
renault
clio
2002 15dci
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
scoate teva dintre pompa si rampa comuna, leaga-i un furtun sa curga intr-un pet transparent, da-i citeva automate mai lungi si vezi si cu ochiul liber si cu cu magnetul pe peretii pet-ului ce gasesti. acolo ai o problema.
si nu te costa nimic!!! succes! |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
tilvanconstantin |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 June 12 ![]() |
multumesc pentru sfat o sa incerc maine
si va spun ce am gasit sper sa nu fie pilitura |
--------------------
renault
clio
2002 15dci
|
|
bvandrei |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 October 12 ![]() |
Buna seara!
Am o problema care ma cam sperie....de la un timp dupa ce pornesc motorul la rece,cam tremura masina...a inceput de acum 2 zile cand nu prea mai era motorina si s-a aprins canistra....am mers vreo 10 km s apoi am alimentat....intradevar nu mai tremura asa tare dar tot tot tremura comparativ de cum era inainte....o alta chestie care ma deranjeaza...in mers cand accelerez usor, mai ales in panta ,parca ma trage inapoi pentru 1-2 sec si apoi merge normal...apoi iar face tot asa...acum poate accelerez prea usor fiind in rampa+incarcatura....acum nu stiu daca am doar impresia Pareri? |
--------------------
Renault
Clio/1.5dci 65cp
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 08:09 |