Se opreste in mers sau nu porneste - dCi, dCi - cauze, solutii, remedieri
![]() ![]() ![]() |
Se opreste in mers sau nu porneste - dCi, dCi - cauze, solutii, remedieri
Sorin_rd |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 15 September 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2012/1.6 16v Collection
|
|||
bvandrei |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 October 12 ![]() |
Cred ca suntem singurii...facea de la inceput asa?....ma gandeam ca poate influenta de la socul automat si pana scade turatia si se stabilizeaza...
Alte pareri? |
--------------------
Renault
Clio/1.5dci 65cp
2004
|
|
Sorin_rd |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 15 September 13 ![]() |
Nu facea de la inceput asa... Acest comportament ciudat a aparut acum vreo jumatate de an... Oare sa aiba legatura si cu volumul de benzina din rezervor ? sincer nu imi dau seama... e adevarat, este posibil ca acest "tremurat" sa apara cand am un nivel mai mic de benzina in rezervor (10 litri sa zicem), nu imi dau seama pe moment, o sa mai urmaresc...
|
--------------------
Renault
Symbol
2012/1.6 16v Collection
|
|
bvandrei |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 October 12 ![]() |
La combustibiil ma gandeam la calitatea lui....uite acum am venit din oras si acum parca nu mai tremura cum tremura.....bine ca tot motorina aia e dar poate a fost ceva atunci
Eu zic sa ai grija sa nu o subturezi ca poate influenta si a nu pui de la lukoil si toate prostiile de benzinarii.....filtrul de benzina banuiesc ca e nou ...altceva nu imi vine..doar ceva temporar,o problema care e pe moment din cauza combustibilului,poate in ultima perioada tot oras nu prea ai putut sa ii mai dai,sa o accelerezi ...urmareste si cu cantitatea Asta a fost parerea mea! |
--------------------
Renault
Clio/1.5dci 65cp
2004
|
|
Sorin_rd |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 15 September 13 ![]() |
Vad ca de ceva timp nu mai tremura la pornirea la rece...
This post has been edited by Sorin_rd: 5 Jan 2014, 16:30 |
--------------------
Renault
Symbol
2012/1.6 16v Collection
|
|
Daniel19 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 January 16 ![]() |
Am aceasi problema, se opreste motorul in mers dar si la relanti. Porneste fara nici o problema. Cateodata la rece porneste perfect dar dupa 2-3 secunde se opreste, reporneste fara probleme, dar nu ramane nici un martor aprins in bord. Pareri va rog.
|
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci
- BH 19 BDR
2004 combi
|
|
CipTal |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Dupa repornire, ralantiul este stabil?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
crisolro |
![]()
Post
#38
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
poate nu se alimenteaza? furtune alimentare sparte (roase, cum s-a mai intamplat la colegi - ma refer ca-s roase de capacul motor sau in alte zone unde se ating de alte piese), mufari imperfecte la filtru motorina etc. ... e prima si cea mai simpla verificare de facut
apoi poti merge mai departe daca totul e ok cu alimentarea This post has been edited by crisolro: 12 Jan 2016, 09:00 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
ccoto |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Daca ar fi din furtune care sa dezamorseze alimentarea, n-ar mai reporni fara probleme. Simptom de calculator injectie la dCi-uri.
|
--------------------
Renault
Kangoo
- CT07KZM
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
|
|
Daniel19 |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 January 16 ![]() |
Sa intru mai in detalii, am pornit din Ronania si la iesire din Belgia spre Franta s-a oprit prima data, am repornit fara probleme, am continuat sa merg normal ca inainte. Dupa vre-o 50 km s-a oprit din nou, am reluat procedura. Totul ok. Am ajuns la tren si stand in coloana s-a oprit din nou. Pe urma am mai parcurs aproximativ 200 km pana in Londra fara probleme. Am parcat iar 2 zile la rand cand am pornit s-a oprit la 2-3 secunde si a repornit fara probleme (nu am mai parcurs nici un km doar am pornit-o). Aseara am miscat putin mufele de la pompa de presiune, acuma seara a pornit fara probleme. Vreau sa o duc la un tester dar am retineri sa nu se opreasca si sa nu o mai pot porni. Cred ca m-ar costa mai mult tractatul decat reparatia in sine.
Relantiul e stabil. Va multumesc. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci
- BH 19 BDR
2004 combi
|
|
CipTal |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Obligatoriu pe tester. Este un comportament destul de ciudat. Cred ca este mai mult o problema din pompa de injectie. Se opreste si in sarcina sau doar la ralanti? Cand spui in mers inseamna ca accelerezi si se opreste sau se opreste cand schimbi treapta de viteza? Sau cum? Este important de stiut cu cat mai multe detalii. Exact cum s-a intamplat...adica am inteles ca masina este in mers dar motorul era in sarcina cand s-a oprit sau era la ralanti? Orice amanunt este important.
This post has been edited by CipTal: 12 Jan 2016, 21:10 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Daniel19 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 January 16 ![]() |
In mers (in sarcina) nu era la relanti, aveam aproximativ 120-130/h si o singura data la relanti stand pe loc. Culmea nu apare nici o eroare in bord. In rest masina se comporta cat se poate de normal, relantiul nu fluctueaza, are sprint, am mer cateva minute cu 180/h sa vad daca merge in hopuri dar s-a comportat bine
|
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci
- BH 19 BDR
2004 combi
|
|
CipTal |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Ar fi interesant de aflat ce se intampla de fapt mai ales ca nu ai erori la bord. Ai un senzor la pedala de ambreiaj? Are legatura cu cruise control si cu apasarea pedalei de ambreiaj inainte de a porni motorul. Verifica conexiunile la acel senzor sau functionarea acestuia.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Daniel19 |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 January 16 ![]() |
Nu cred sa aibe vre-o legatura deoarece cum am mai zis porneste si la 2-3 secunde se opreste dupa care reporneste. Asta s-a intamplat se 2 ori iar in aceasta seara a pornit din prima. Daca ar fi senzorul de la ambreiaj cred ca nu ar porni
|
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci
- BH 19 BDR
2004 combi
|
|
CipTal |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Da. La tine e o problema care opreste brusc comanda injectoarelor pana se opreste motorul apoi totul revine la normal dupa repornire; sa nu fie ceva legat de calculatorul de injectie sau vreun contact imperfect pe la mufa acestuia; asteptam rezultatele de la dignoza facuta pe un tester la reprezentanta.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Daniel19 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 January 16 ![]() |
Am fost la test. Problema este regulatorul de presiune. Saptamana aceasta o sa il schimb.
|
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci
- BH 19 BDR
2004 combi
|
|
CipTal |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Ok. Sa ne spui daca are ceva depus pe filtru acela micut din capul regulatorului sau ce este defect la el. Simptomele pe care le ai nu prea sunt de regulator presiune. Oricum mai consulta si alte pareri, este destul de scump unul nou.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Daniel19 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 January 16 ![]() |
Am schimbat regulatorul de presiune, nu avea nici o depunere pe sita in schimb era umed (cu motorina) locasul mufei unde sunt cei doi pini de contact. Acum porneste normal, nu am parcurs prea multi km sa vad daca se opreste, sper ca nu.
Pretul regulatorului - aproximativ 500 ron (l-am cumparat din Anglia). Deocamdata totul este ok, daca mai apare ceva revin cu informatii. Sa auzim de bine . |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci
- BH 19 BDR
2004 combi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 03:31 |