Clio Fidji, prezentare, pareri, comparatii
![]() ![]() ![]() |
Clio Fidji, prezentare, pareri, comparatii
eddie33 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|||
Race |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Motorul ala sta pe loc.In functie de masina pe care e montat,poate atinge 180 kmh/h,intr-adevar.E generatie mai noua decat foarte multe benzinare,evident.Iti dai seama cate motoare pe benzina au fost facute de pe la 1900 pana acum ? Si cu siguranta se misca bine motorul,si asta pe suportii pe care e fixat...doar e Diesel,trebuie sa vibreze si el.
Floppy abtine-te de la comentarii stupide.Toti posesorii de Diesel ori nu stiu,ori se fac ca nu stiu cum se conduce rapid o masina.Nu-l auzi pe copilul ala,mandelu,ca nu stie sa retrogradeze o treapta ca sa creasca in ture ? Ca sa nu mai vorbim ca toti,cand auziti de 5-6000 ture o dati la intors,ca nu mergi asa prin oras etc.Ce are asta de-a face cu sportivitatea ? In cazul ca nu stii,sportivitatea se vede cu masinile fortate la maxim,nu la ore de varf in ambuteiaj la Victoriei. Si apropo,am provocat pe destui cu Diesel la o liniuta,chiar si pe forumul asta.Toti au gasit motive stupide de genul "nu e relevant","conteaza soferul","nu ma lasa nevasta sa depasesc 60 km/h"...in mare toate scuzele lor se traduc prin "stiu ca o sa pierd si e doar gura de mine,deci nu ma dau cu nimeni". |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
Manuel |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Corect. L-au vazut pe asta de 80 mai mic si cu bube-n cap si au sarit pe el! Eu sunt un fost viitor proprietar de DCI 65, actual viitor proprietar de DCI 80 care viseaza la un 1,9!
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Floppy |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Race man, ta-m rugat doar sa nu ne faci prosti. Mergem cu ce masini vrem noi si cum vrem noi, unii mai sportiv, altii mai incet, altii prin oras, altii pe unde au treaba.
Atata timp cat nu ne faci prosti si nu ne spui ca noi nu stim sa schimbam vitezele nu e nici o pb. Fiecare cu opinia lui. Comentariile care tie ti se par stupide, li se par altora OK. Daca tu nu esti de acord cu ele nu e nici o pb. Inca o data te rog nu ne mai face prosti/stupizi etc. Spune-ti parerea despre masini si atat, nu despre persoane. Hai sa nu deviem de la subiect. Consideram ca ne-am impacat pe tema asta... |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
2005 Extreme
- PH10RXB I love my car!!!
|
|
stef |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 December 05 ![]() |
mdea...orisucm clio e mai bun la drum ca loganul datorita stabilitatii mai bune in curbe etc,a suspensiilor si kiar a depasirilor;)
|
-------------------- |
|
mandelu |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
@Race
Draga "schumi" zis si Race: te rugam frumos sa te abtii de la calificative care nu isi au sensul. Asta ca sa nu incep si eu cu unele la fel. daca nu stii sa discuti frumos, du-te pe camp. Nu am zis nicaieri ca nu stiu sau ca nu se poate face retrogradarea. Dar la jaful ala de cutie de viteze de pe logan poti sa faci 5 retrogradari tot jaf ramane. Parerea mea, care am condus niste mii bune de km loganuri. Eu am zis ce am avut de zis, o sa mai treaca multi ani pana o sa apara un logan mai "sportiv" decat clio dci 80 cp. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 14:58 |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
radari |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
stiu ca sunt offtopic dar este in context: in ultimul numar ams exista niste teste comparative intre logan si symbol, logan si logan. ideea e ca masinile sunt diferite. acelasi motor, alte performante, alte consumuri. in acelasi timp pretul este muuult diferit. 20-25% e ceva. ce mai vreau sa zic este ca io ma gandesc la viteze de 120-130 km/h, la care daca dai intr-o groapa sau intr-un pietroi (asa cum se cade la noi in tarisoara) mori si in una si in cealalta. nici nu vrea sa ma gandesc ce se intampla la viteza de 180, pe care in paranteza fie spus nu cred ca ati prins-o nici unul. cred ca vreti voi sa vedeti 180, nici nu mai pun la socoteala abaterea vitezometrului, care este de peste 10 km/h. facem cu toti bravura ca conducem sportiv, ca suntem tari, doar pentru ca am avut 2000E in plus. cei care au 20.000E in plus oricum se pisa pe noi.
si inca ceva: daca ne-am informa mai mult, daca am citi macar manualul ala care il primim, am reduce la jumate topicurile de pe forum. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
Race |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
mandelu daca tie a merge la turatii ridicate daca vrei performante si a retrograda daca vrei mai multe ture ti se par concepte legate de lumea Formulei 1,cred ca ar trebui sa mai faci scoala de soferi inca o data.
A dracu cutia aia de pe Logan,aparent nu respecta legile fizicii.Tot retrogradezi la trepte,si turatia tot nu creste...unde a ajuns cibernetica asta ! Eu nu am condus Logan mii de kilometri,ci destul de putin...suficient insa cat sa-mi dau seama ca e mai rapid decat un Diesel cu 10 CP mai putin. La faza cu viteza maxima sunt si eu de parere ca nici una nu atinge 185 km/h.Daca arata atata,e abaterea vitezometrului. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
sagetator |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Deşi e offtopic (şi-mi cer scuze pt. asta), dar tot nu mă pot abţine:
Şi de ar fi cu 50 CP mai puternic un Logan, şi la acelaşi preţ, tot un Symbol de 80 dCi mi-aş lua. Şi asta NUMAI PT. CĂ NU E FĂCUTĂ ÎN ROMÂNIA. Deşi sunt făcute de turci, totuşi parcă au un simţ al răspunderii mai ridicat. Am cel puţin două motive să-mi întăresc afirmaţia anterioară: 1. Se lansează Loganul. Zic: "nu merg la îmbulzeală ci las să treacă fro' o săpt- două apoi merg să-l văd şi eu". Ajung şi eu într-un final la reprezentanţă. Primul lucru mă uit sub una din aripile spate, aşa la plesneală (s-a nimerit să fie cea din stânga - irelevant oricum). ŞOC! O ditamai crăpătura lungă de aprox. 10 cm şi groasă de-ţi puteai băga degetul în ea la locul de îmbinare (sudare) a suportului telescopului pe tăblăria şasiului. ![]() ![]() Asta a fost despre calitatea fabricaţiei acestor "sculpturi în gheaţă" vorba unui prieten de-al meu, de le zice Logan. 2. Îşi ia naşul meu Logan. "Hai să ţi-l prezint" - mă îmbie. Ne îndreptăm spre maşină, dezactivează alarma, şi-mi spune uşor stânjenit: "Cei de la serviceul Dacia, care mi-au montat alarma, nu au pus întrerupător şi pe uşa din dreapta spate !!!! ŞOC! ![]() ![]() ![]() Aceasta a fost un exemplu de "calitatea" muncii prestată de reprezentanţii serviceurilor Dacia. Şi din nou am înjurat în gând, pt. acelaşi motiv. Exemplele-s nenumărate. Ştiţi şi voi asta. |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
@Race
Hai sa ma bag si eu in seama si sa-mi dau cu parerea ![]() ![]() La clio in schimb imi place foarte mult felul in care accelereaza si cum este etajata cutia de viteze. (putin offtopic)...am mers si cu loganul dci cu motor exact k al meu de pe clio.Mi s-a parut mai lenes insa am fost placut impresionat de cutia de viteze care permite o schimbare mult mai rapida si mai confortabila a treptelor. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 14:58 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
cbalmus |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 December 05 From: Bucharest, Romania ![]() |
Aici asa este, la demaraj / proportionare viteze, Clio sta impecabil. Ii faci pe toti la stop. E adevarat ca dupa 140km ora, urca greu spre 160 si pana la 180 ai ceva de asteptat. Dar 100a se prinde f repede, iar in depasiri, cu a 4-a, e f sprintena.
Si franele sunt super pe Clio - se lipeste de sosea daca ai cauciucuri bune. Ca sa nu mai vorbim ca mi se pare extem de stabila in curbe si la drum lung, pentru o masina din clasa ei. |
--------------------
Renault
Clio SYMBOL
2000
|
|
burliu |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 11 September 03 ![]() |
am si eu o mica problema , daca merg pe piatra cubica si iau viraj stinga sau dreapta (exemplu drumul cu piatra cubica de la aviatorilor spre televiziune apoi spre arcul de triumf ) parca as avea ceva in scut o cheie o surubelnita desi acolo m-am holbat si nu este nimic !se balangane ceva !(nu este benzina din rezervor)
zgomot metalic se aude ,masina este noua de o luna ,nu am dat in nici o groapa sau altceva de genul acesta , a mai patit cineva asa ceva? |
--------------------
.
.
.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#103
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Sunt clio-uri noi la care se manifesta un fel de pocnit metalic infundat, asta in conditiile de virare cu rotile bracate la maxim, si la plecarea in fata si in marsarierre. Ma gandesc ca ar putea fi de la suspensia fata, bielete de directie si nu vreau sa ma gandesc la planetare.
Cazuri din astea sau inmultit in ultima vreme, de prin vara, cand turcaletii au bagat ca migu', mai ales in perioada cu Remat-ul. Cresterea, fortarea productiei duce inevitabil la anumite hibe de asamblare. Si chestia asta ma face sa cred ca si logan-ul va avea cam aceeasi soarta. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
rttt_gia |
![]()
Post
#104
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
O intrebare legate de fidji: am un prieten care si-a luat masina de vreo 2 luni si d-abia ieri am observat ca are bandoul din stanga inscriptionat cu "fidji", iar cel din dreapta cu "dci" - e normal? adica asa au toate?
(scuze daca s-a mai spus, am dat un search, poate superficial dar...) bafta |
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
hellcat |
![]()
Post
#105
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Da asa au toate, indiferent daca sunt pe benzina sau diesel. Inainte de seria fidji si pe partea stanga era trecut ce e acum pe dreapta.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
sagetator |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
QUOTE(hellcat @ Dec 12 2005, 07:21 AM) Da asa au toate, indiferent daca sunt pe benzina sau diesel... Totuşi dacă sunt pe benzică, mă îndoiesc că scrie "dCi" ![]() |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#107
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Nu, nu ma intelege gresit.
Am vrut sa spun ca toate fidji-urile au pe bandoul stang bulina cu FIDJI. Iar pe bandoul drept este bulina cu tipul motorului: 1.4, 1.4 16v, dCi. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
puscasebastian |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 November 05 ![]() |
maine o iau.deabia astept
![]() fidji 1.5 80 cp This post has been edited by puscasebastian: 14 Dec 2005, 15:55 |
--------------------
renault
symbol
2005 renault clio symbol 1.5 dci 80 cp 2005
|
|
dil |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Sa o stapanesti sanatos!
![]() Eu mai am de asteptat aproape doua saptamani. |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
Solon |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Fidji nu inseamna direct 1.5 dci 80 cp?
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 14:58 |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
dil |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Nope.
Fidji poate fi si 1.5dci de 65 sau versiunile pe benzina. Fidji este numele promotional pentru Clio Symbol in care ai cadou ABS+airbag pasager (parca mai era si Radio-CD-ul). This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 14:58 |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
Solon |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles,mersi frumos!
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
hellcat |
![]()
Post
#113
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(dil @ Dec 14 2005, 04:36 PM) Fidji este numele promotional pentru Clio Symbol in care ai cadou ABS+airbag pasager (parca mai era si Radio-CD-ul). Fidji este o Serie Limitata a clio symbol-ului. Pe langa abs si airbag pasager, mai sunt elemente care odata la nivelul de dotare expression se plateau bani seriosi in plus: radio cd, scaun si volan reglabil pe inaltime. Prin ce se distinge Fidji-ul de Expression: tapiteria deschisa la culoare si capacele de la roti (astea se puneau prin 2004 pe bicorp-uri). Pt cine e interesat sa-si achizitioneze un fidji in viitorul apropiat il sfatuiesc sa se grabeasca, pt ca de prin februarie se revine la expression, unde toate dotarile de mai sus se vor regasi ca dotari optionale. Bine, asa se aude... |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
QUOTE(puscasebastian @ Dec 14 2005, 03:55 PM) maine o iau.deabia astept ![]() fidji 1.5 80 cp Sa o stapanesti sanatos si sa ne spui repede impresiile. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
QUOTE(dil @ Dec 14 2005, 04:31 PM) Sa o stapanesti sanatos! ![]() Eu mai am de asteptat aproape doua saptamani. Adica trebuie sa o iei intre Craciun si anul nou? Cam nasoala perioada ti-ai gasit. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai vad ca seria asta limitata se vinde in draci deja de foarte mult timp si nu cred ca ar fi o afacere prea buna pentru Renault sa renunte la ea. Desi poate daca ar vinde un Expression+optionalele de Fidji ar scoate per total mai multi bani insa marea parte a clientilor s-ar putea sa nu opteze pentru toate optionalele (ceva de genul: nu vreau oglinzi incalzite) asa ca s-ar schimba situatia. Asa omu' vede oferta: serie limitata, cd-player, oglinzi incalzite, etc etc, ar fi mult mai tentat asa si ar trece cu vederea aceste mici amanunte.
|
--------------------
.
.
.
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Ca nu ar vrea sa cumpere toate optionalele ar mai fi cum ar mai fi, dar s-ar putea sa se indrepte spre alte marci.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
hellcat |
![]()
Post
#118
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Eu ma gandesc ca aparitia SL fidji prea s-a pupat cu programul de innoire a parcului auto (remat) si s-ar putea sa dispara o perioada ca sa apara din nou, odata cu partea a doua a programului (de anul viitor).
Si dupa aia totul e marketing, poate va aparea sub alt nume, cu mici diferente dpdv al dotarilor... |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Solon |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca are legatura.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
sagetator |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Numa serie limitată nu e la cât s-a vândut Fidji-ul anul acesta... concurenţa e acerbă... mira-m-aş să se mai revină la varianta intermediară.
Cel puţin în ce priveşte benzinarele, sunt cel puţin 3 modele care concurează în mod direct Fidjiul. Un exemplu cât se poate de clar, care este peste Symbol ca spaţiu interior: Chevrolet Lacetti... mai ales cu reducerea pe care o au acum de peste 900 euro... e o alternativă mai bună. Deci vreau să concluzionez că în acest moment, dacă aş vrea să-mi au un autoturism pe benzină, mi-ar fi mult mai greu să aleg. |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 05:08 |