Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio Fidji, prezentare, pareri, comparatii

k0b3
post 18 Dec 2005, 23:19
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




De la 1 km/h.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef
post 19 Dec 2005, 00:02
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 December 05




1kmh?smile.gif)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 19 Dec 2005, 00:25
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Adica din momentul in care pornesti motorul porneste si turbina (e antrenata de gazele de esapament).


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 19 Dec 2005, 00:37
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Turbina functioneaza non-stop, nu are un prag al vitezei de la care "porneste".

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:00


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef
post 19 Dec 2005, 01:13
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 December 05




aham..si totusi auzisem ca la motoarele astea diesel exista un fel de turbo de la o viteza..care e faza?smile.gif sau am inteles eu gresit?:-?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 19 Dec 2005, 01:18
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




foloseste functia search ... pina atunci citeste ce scrie aici (e de la diverse)
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=42183
spor la citit


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxinvestus
post 28 Dec 2005, 13:40
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 December 05




Hi guys! Sunt nou pe aici si tre' sa recunosc ca am cam petrecut toata dimineatza sa citesc topicul acesta...
Am un fidji 80 dci din iulie 2005 (roshu ca focu') si pot sa spun ca in plus fata de versiunea expression are ABS si radio cu CD in dotare standard.
La optiuni nu poti (sau puteai, am inteles ca s-a terminat seria limitata!), so... nu poti alege decat jenti alu si vopsea metalizata. Chestii cu tapiteria, oglinzi electrice/incalzite, etc nu prea ma intereseaza, pentru ca ma gandesc ca la un model superior de gama nu se ofera decat ce e in plus fata de modelul anterior.
Una peste alta, sunt foarte multzumit de performatele ei, avand in vedere pretul platit!
Am fost asta vara vreo 9k km prin Italia, Austria, Germania cu fidji (doua persoane la bord+ bagaje) si impreuna cu un logan 1.6 benzina din febr. 2005 (cu 4 persoane la bord si bagajele aferente) iar cel cu loganu' imi spunea ca ar putea sa se tina dupa mine (la peste 140 km/h), "dar sarea consumul", mai ales ca eu faceam alimentare mult mai rar decat el. Cel mai mult au fost impresionati de "impulsul" pe care-l luam cand ieseam din rand si plecam pe o banda mai rapida a autostrazii. Loganul nu avea asa demaraj si eu ma gandeam atunci (aveam masina de 1 luna) ca erau de vina pasagerii in plus, dar tre' sa mentionez ca nu plecam "la forja", adik mai aveam resurse pana "la blana". Pur si simplu, mergeam pe o noua banda, cu un regim de viteza superior (cunoscatorii stiu!)Viteza max. (atinsa de mine) 170km/h dar, cum spuneam, mai aveam resurse... si mergeam cu a/c. Asta, una la mana...


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 Fidji
80dci roshu ca focu'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxinvestus
post 28 Dec 2005, 14:20
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 December 05




A doua, legat de comparatia cu logan...
Eu plecasem chitit sa-mi iau Clio pe benzina, dar am avut noroc sa dau la dealer peste o persoana care a putut sa-mi explice datele inscrise in foile de prezentare a masinilor (benzina vs. motorina, 1.4 8V vs. 1.4 16V, dci 65 vs. dci 80). Asa ca, pe scurt, nu pot sa spun ca o an. versiune e mai buna (sau mai "sport") decat alta (sau decat logan), in primul rand tre' sa stii ce sa ceri de la masina. Eu aveam o SuperNova Clima cu motor de 1.4 si stiam ca vroiam nu viteze maxime mai mari (pentru ca nu stiu de cate ori mergi cu viteza maxima), ci numai un spor de putere cand te angajezi intr-o depasire, plecand dintr-un sir care merge, sa zicem, cu 80-90 km/h. In acest punct, sa trecem la cifre:
Doua sunt elementele care trebuie comparate (atentie si la consum la aceleashi performante, dar shi la pretz!): puterea maxima si cuplul maxim. Dar, pentru mine e mai important al doilea element, cuplul maxim si, mai ales, la ce turatzie apare.
La fidji 80 dci:
Putere maxima (CP DIN) tr/mn: 80/4000 (ai 80 CP incepand de la 4000 rot/min)
Cuplu maxim (Nm) tr/mn: 185/2000
La fidji 1.4 16V
Putere maxima (CP DIN) tr/mn: 98/6000
Cuplu maxim (Nm) tr/mn 127/3750 (date extrase de pe site reno)
Ca sa traduc pe romaneshte, in timp ce dci are nevoie de (numa') 2000 rot/min. ca sa apese cu 185 Newton-metru, la "sportivul" 1.4 16V tre' sa ajunga la 3750 rotatzii pe minut! ca sa apese cu numai 127 Nm! Sa nu mai vorbim de 1.4 8V!Acuma sa-mi zicetzi voi, benzinarii (printre care eram shi eu pana in vara!), de cate ori ajungeti la 4000 ture/min. intr-un regim de mers normal (atat in oras cat si la drum lung). Nu vorbesc de regimuri de tip intreceri sportive, curse pe fashie, etc. Eu vorbesc de Bucuresti, mama drumurilor aglomerate shi inghesuite!
Acum, trebuie sa luati in calcul si folosirea sau nu a a/c, incarcarea mashinii, etc, dar deja sunt detalii personalizate in functie de stilul shi obishnuintza ficaruia. PUNCT
In alta ordine de idei, Clio are acelasi volum de portbagaj ca shi Logan, dar ca este dispus pe lungime, la aprox. aceeasi accesibilitate (sectiune a usii portbagajului). Aviz amatorilor!
Cat priveste alarma, eu am dat in vara 5 mil. lei pe un K2 care are telecomenzi separate de chei shi nu mai pot folosi butoanele din chei decat pentru a inchide ushile fara armarea alarmei.
Anything else?


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 Fidji
80dci roshu ca focu'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 29 Dec 2005, 21:54
Post #159


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Bine ai venit pe forum!
Acum, hai sa-ti spun eu "Anything else" .
Uite graficul puterii si cuplului in functie de turatie.
1. dCi 1,5/80CP
scan00016cy.jpg
2. 1.4/98CP
scan00028fz.jpg
Ca sa pastrez formularea ta:
Una la mana: nu ai putere maxima 80CP incepand de la 4000rot/min ci ai maxim de putere la 4000rot/min dupa care... lipsa.
A doua: ai cuplu maxim 185Nm la 2000rot/min dupa care e mai subtire.
A treia: fi atent la cum e cuplu la "benzinara" (aproape linie orizontala pe toata gama de turatie), adica zvacneste aproape la fel pe cand la motorina se cam stinge zenzatia dupa 3000rot/min.
A patra: toata lumea stie ca "benzinarele" se conduc mai turate. Daca intrebi ce se intampla in oras, in aglomeratie, ca nu ajungi la 3500rot/min de acord, dar totodata afirmi ca ti-ai luat masina care sa te ajute in depasiri, stai linistit ca in depasiri "benzinara" de 98CP condusa cum trebuie fuge de nu-i adevarat, asta nu inseamna ca si "tractorul" in aceleasi conditii nu se "duce", dar nu putem spune ca e mai sportiv (vezi aceleasi datele 0-100Km/h puse pe site de Renault). Nu e normal sa compari doua motoare diferite (unul pe benzina, altul pe motorina) la aceeasi turatie ca s-ar putea sa te intrebe "benzinarii" cum se comporta motorul tau la 5500-6000rot/min wink.gif .
A cincea: intrutotul de acord cu tine daca facem comparatie, la "sportivitate" pe sosea, cu Loganul care are o forma aerodinamica... ceva de speriat.
P.S. Sa nu crezi ca desconsider motoarele pe motorina ba din contra, daca te uiti la semnatura vezi ca am si eu doua "tractorase", dar nu trebuie sa facem din ele mai mult decat sunt, fiecare luandu-si masina cu motorizarea care a considerat ca-i satisface cel mai bine nevoile, iar daca dupa ce a cumparat-o aceasta a fost peste asteptari asta-i alta poveste biggrin.gif .


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 4 Jan 2006, 22:01
Post #160


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Una la mana: maxinvestus, ai spus ceva? Ca nu prea te mai aud... biggrin.gif
A doua: din ciclul sa va explic cum mi-am facut eu rodajul la masina cu 170 km/h, dar n-are prea mare importanta ca oricum in 2 ani o vand si s-a gasi vreun fraier s-o cumpere.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 9 Jan 2006, 11:22
Post #161


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




QUOTE(dil @ Dec 17 2005, 07:55 AM)
Am facut comanda pe 11 noiembrie. Poate mai prind.

Trebuie sa-mi ajunga masina dupa Craciun iar pana de Revelion sunt sanse mari sa-mi intre in posesie. Am sa va spun cate telecomenzi am prins. wink.gif

Pana la urma am primit masina pe 6 ianuarie si am doar o telecomanda la una din cele doua chei. Asta nu ma afecteaza prea tare intrucat folosesc inchiderea din telecomanda alarmei.

In alta ordine de idei s-a majorat perioada de garantie a trenului de rulare, de la 20.000km la 50.000km, iar reviziile pentru diesel sunt la 10.000km.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 9 Jan 2006, 12:00
Post #162


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




maxinvestus,ai perfecta dreptate in ceea ce spui.Si asta se poate extinde...uite de exemplu comparatie dCi 80 vs Toyota Celica T-Sport.dCi are 185 Nm/2000 RPM,iar Celica 180 Nm/6800 RPM.Cum nimeni niciodata nu va ajunge la mai mult de 4.000 RPM,nicidecum 6.800,e evident ca bestia,monstrul mecanic,masina super-sport care e Clio dCi 80 va spulbera Toyota Celica TS pe orice drum,in orice conditii.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bunelu
post 9 Jan 2006, 16:40
Post #163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 September 05




@dil
Este valabila majorarea de garantie si la masinile luate anterior dar care sunt inca in garantie (de pilda in septembrie 2005) ?

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:01


--------------------
RENAULT SYMBOL FIDJI 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 9 Jan 2006, 16:50
Post #164


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Din cate stiu nu se aplica retro-activ. Adica vei face reviziile in continuare cum scrie in carnetul de revizii al masinii tale.

Eventual la urmatoarea revizie poate sa-ti recomande sa faci reviziile mai des, desi nu cred.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:01


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b90ewn
post 9 Jan 2006, 17:06
Post #165


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 7 January 06




scan00016cy.jpg

Asta-i formula gasita pe net Cuplul=955*10000*Puterea/Turatie

si corectata de mine C=9*1000*P/rpm

Cuplul maxim este atins la o turatie la care raportul dintre puterea data de motor si turatia este maxim. Adica (babeste vorbind tongue.gif ) la o rotatie a arborelui cotit (1 rotatie pe minut) obtii mai multa putere decat la orice turatie.

Exemplu:
1.5 dCi

100 Nm la 1000 rpm 10 kw (~12,5 de ponei) (putin peste relanti)

180 Nm la 2000 rpm ~40 kw (~51 de ponei) date luate din graficul postat mai sus

140 Nm la 4000 rpm 60kw (80 de ponei)

Concluzii: se observa ca la dublarea numarului de rotatii ale arborelui cotit ale cuplului maxim puterea nu s-a dublat. A crescut, dar nu s-a dublat.

Rotatia corespunzatoare cuplului maxim e rotatia la care motorul merge cel mai eficient.

Parerea mea.

PS: de obicei cand se schimba vitezele crescator se schimba astfel incat sa se "cada" la intrarea in treapta superioara pe turatia cuplului maxim.

This post has been edited by b90ewn: 9 Jan 2006, 17:11


--------------------
renault symbol 2005 fidji
Renault Symbol Fidji 1.5 DCI 80 CP rouge-feu - 2005
in curand MZ RT 125/3 6,5 CP negru - 1961 (restaurat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Jan 2006, 17:07
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Adica eu la Clio am doar 20 de mii de km garantie la trenul de rulare?? mad.gif ph34r.gif
Tartanii dreaku'.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 9 Jan 2006, 17:10
Post #167


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




QUOTE(google @ Dec 29 2005, 09:54 PM)
A treia: fi atent la cum e cuplu la "benzinara" (aproape linie orizontala pe toata gama de turatie), adica zvacneste aproape la fel pe cand la motorina se cam stinge zenzatia dupa 3000rot/min.

Daca ne uitam la versiunea pe motorina dupa 3000RPM cuplul este totusi mai mare ca la "benzinara", desi cuplul scade semnificativ fata de momentul maxim.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b90ewn
post 9 Jan 2006, 17:24
Post #168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 7 January 06




Cuplul este mai mare dar dupa cum am explicat si cu 2 posturi mai sus cuplul il obtii dintr-un raport.

Cuplul 'cela il ai la diesel la alte turatii. Mai mici ca la benzina. Te poate pacali. Gandeshte-te ca ai aceasi masina de o tona si un pic dar puteri egale la turatii diferite
50 cp la 2750 rpm la dci
50 cp la 3800 rpm la benzina

Stiind ca puterea este lucru mecanic /timp, lucrul mecanic este produsul scalar dintre forta si deplasare

Forta necesara urnirii aceleiasi masini de 1 tona*distanta parcursa/timp=50cp (atat la benzina cat si la diesel)

Cred ca acceleratia tine atat de elasticitatea motorului (timpul in care creste si coboara in ture) cat si de etajarea cutiei de viteze (nu stiu daca toate cliorile au aceeasi cutie de viteze pe benzina si pe motorina)

Parerea mea.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:01


--------------------
renault symbol 2005 fidji
Renault Symbol Fidji 1.5 DCI 80 CP rouge-feu - 2005
in curand MZ RT 125/3 6,5 CP negru - 1961 (restaurat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy
post 9 Jan 2006, 17:25
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 28 September 05
From: BRASOV




@dil: Fata de 1.4 8v... La 1.4 16v se cam schimba treaba.


--------------------
Renault Clio 1.5 dCi - PH10RXB 2005 Extreme
I love my car!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 9 Jan 2006, 17:43
Post #170


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Pai eu m-am uitat la diagramele oferite de b90ewn, adica pentru

1. dCi 1,5/80CP

si

2. 1.4/98CP (1.4 16V)

@b90ewn Am inteles. wink.gif

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:02


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy
post 9 Jan 2006, 17:47
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 28 September 05
From: BRASOV




Da, a pus google mai inainte 2 diagrame. Recunosc, ca pana spre 4.000 de ture e corect ce ai zis tu, chiar si pentru 1.4 16v. Mai departe...


--------------------
Renault Clio 1.5 dCi - PH10RXB 2005 Extreme
I love my car!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 9 Jan 2006, 18:37
Post #172


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(bunelu @ Jan 9 2006, 04:40 PM)
Este valabila majorarea de garantie si la masinile luate anterior dar care sunt inca in garantie (de pilda in septembrie 2005) ?

Nu, nu este valabila.
Odata cu micsorarea intervalului de efectuare a reviziilor s-au schimbat si carnetele de intretinere, unde se regasesc toate modificarile.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
waly_2006
post 10 Jan 2006, 11:15
Post #173


nefumător


Group: Members
Posts: 115
Joined: 10 January 06
From: București




Salut... Mi-am luat la sfarsitul lui decembrie un Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16V si am atins deja valoarea de 3.000 km... As vrea sa va spun ce am constatat eu (si as vrea niste confirmari, daca situatiile sunt intalnite si de altii):
1. Consumul in oras (Bucuresti), calculat de mine, ca nu am computer de bord, este de aproximativ 9-10 litri/100 km
2. Consumul extraurban la o viteza medie de aproximativ 110-120 km/h este de 5 litri/100 km

Oricum, pana acum am condus un Logan 1.4 MPI si mi se pare o diferenta ca de la cer la pamant intre el si seria Fidji...

Apropo... un prieten mi-a spus ca sunt asa de ieftine fiindca se fac undeva in Romania, ceea ce eu nu cred... Asa ca as vrea sa stiu: UNDE SE FABRICA?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 16V
Nu conteaza cat de bogat sau faimos esti. La inmormantarea ta va conta doar starea vremii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 10 Jan 2006, 11:23
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Ma bucur ca ai gasit o diferenta asa mare intre Clio Fidji si Logan, deoarece majoritatea posesorilor de Logan se incapataneaza, si nu prea gasesc avantaje la Clio Symbol.

Piesele sunt produse in Franta, iar asamblarea se face in Turcia la Bursa. 80% din linia de asamblare este robotizata.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:02


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy
post 10 Jan 2006, 11:37
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 28 September 05
From: BRASOV




Prea bun consumul, mai ales in afara... wacko.gif wacko.gif wacko.gif


--------------------
Renault Clio 1.5 dCi - PH10RXB 2005 Extreme
I love my car!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 10 Jan 2006, 11:41
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Consumul asta daca il scoti la vreo 90km/h.E cam putin pentru viteza de 110.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 10 Jan 2006, 11:41
Post #177


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(diesel_power @ Jan 10 2006, 11:23 AM)
Piesele sunt produse in Franta, iar asamblarea se face in Turcia la Bursa.

noi posesori de symbol si M2 sedan, tzineti'va respiratia ca gripa aviara a facut victime la 50km de Bursa.. laugh.gif
ontopic: e dragut fidji, se vrea un extreme al symbolului.


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 10 Jan 2006, 11:49
Post #178


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




QUOTE(Floppy @ Jan 9 2006, 05:47 PM)
Da, a pus google mai inainte 2 diagrame. Recunosc, ca pana spre 4.000 de ture e corect ce ai zis tu, chiar si pentru 1.4 16v. Mai departe...

Corect! Insa la diesel nu mai conteaza ce este dupa 4000 de ture, care este punctul de maxim pentru putere. Similar cu versiunele pe benzina pentru 6000 ture.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 10 Jan 2006, 11:51
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




1.4 16v - 9% in oras cu schimbari la ~2200 rpm
- 5% afara pana in 100 km/h / 3000 rpm
acum smile.gif

- 10-11% in oras cu schimbarea la 3000
- 11-12% in oras cu schimbarea la 4000 (si cam tot asa)
- 6%+ afara la 110-120
- 7% afara la 130-140 cu depasiri

cutiile sunt diferite intre motorina si benzina, la fel si intre modele chiar daca au aceleasi motorizari.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 10 Jan 2006, 12:00
Post #180


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(EL_BGD @ Jan 10 2006, 11:51 AM)
1.4 16v - 9% in oras cu schimbari la ~2200 rpm

blink.gif
cum mah sa schimbi la 2200??
poate sa mergi cu 2200 in urma schimbarii (desi si asa este subturat..)
man, e motor 16V.. tu mergi cu el ca si cu un diesel?? huh.gif
pacat.


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 15:28
Dacia