Clio Fidji, prezentare, pareri, comparatii
![]() ![]() ![]() |
Clio Fidji, prezentare, pareri, comparatii
k0b3 |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|||
stef |
![]()
Post
#152
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 December 05 ![]() |
1kmh?
![]() |
-------------------- |
|
pablo |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
Adica din momentul in care pornesti motorul porneste si turbina (e antrenata de gazele de esapament).
|
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
k0b3 |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Turbina functioneaza non-stop, nu are un prag al vitezei de la care "porneste".
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:00 |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
stef |
![]()
Post
#155
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 December 05 ![]() |
aham..si totusi auzisem ca la motoarele astea diesel exista un fel de turbo de la o viteza..care e faza?
![]() |
-------------------- |
|
pablo |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
foloseste functia search ... pina atunci citeste ce scrie aici (e de la diverse)
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=42183 spor la citit |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
maxinvestus |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 December 05 ![]() |
Hi guys! Sunt nou pe aici si tre' sa recunosc ca am cam petrecut toata dimineatza sa citesc topicul acesta...
Am un fidji 80 dci din iulie 2005 (roshu ca focu') si pot sa spun ca in plus fata de versiunea expression are ABS si radio cu CD in dotare standard. La optiuni nu poti (sau puteai, am inteles ca s-a terminat seria limitata!), so... nu poti alege decat jenti alu si vopsea metalizata. Chestii cu tapiteria, oglinzi electrice/incalzite, etc nu prea ma intereseaza, pentru ca ma gandesc ca la un model superior de gama nu se ofera decat ce e in plus fata de modelul anterior. Una peste alta, sunt foarte multzumit de performatele ei, avand in vedere pretul platit! Am fost asta vara vreo 9k km prin Italia, Austria, Germania cu fidji (doua persoane la bord+ bagaje) si impreuna cu un logan 1.6 benzina din febr. 2005 (cu 4 persoane la bord si bagajele aferente) iar cel cu loganu' imi spunea ca ar putea sa se tina dupa mine (la peste 140 km/h), "dar sarea consumul", mai ales ca eu faceam alimentare mult mai rar decat el. Cel mai mult au fost impresionati de "impulsul" pe care-l luam cand ieseam din rand si plecam pe o banda mai rapida a autostrazii. Loganul nu avea asa demaraj si eu ma gandeam atunci (aveam masina de 1 luna) ca erau de vina pasagerii in plus, dar tre' sa mentionez ca nu plecam "la forja", adik mai aveam resurse pana "la blana". Pur si simplu, mergeam pe o noua banda, cu un regim de viteza superior (cunoscatorii stiu!)Viteza max. (atinsa de mine) 170km/h dar, cum spuneam, mai aveam resurse... si mergeam cu a/c. Asta, una la mana... |
--------------------
Renault Clio
Symbol
2005 Fidji 80dci roshu ca focu'
|
|
maxinvestus |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 December 05 ![]() |
A doua, legat de comparatia cu logan...
Eu plecasem chitit sa-mi iau Clio pe benzina, dar am avut noroc sa dau la dealer peste o persoana care a putut sa-mi explice datele inscrise in foile de prezentare a masinilor (benzina vs. motorina, 1.4 8V vs. 1.4 16V, dci 65 vs. dci 80). Asa ca, pe scurt, nu pot sa spun ca o an. versiune e mai buna (sau mai "sport") decat alta (sau decat logan), in primul rand tre' sa stii ce sa ceri de la masina. Eu aveam o SuperNova Clima cu motor de 1.4 si stiam ca vroiam nu viteze maxime mai mari (pentru ca nu stiu de cate ori mergi cu viteza maxima), ci numai un spor de putere cand te angajezi intr-o depasire, plecand dintr-un sir care merge, sa zicem, cu 80-90 km/h. In acest punct, sa trecem la cifre: Doua sunt elementele care trebuie comparate (atentie si la consum la aceleashi performante, dar shi la pretz!): puterea maxima si cuplul maxim. Dar, pentru mine e mai important al doilea element, cuplul maxim si, mai ales, la ce turatzie apare. La fidji 80 dci: Putere maxima (CP DIN) tr/mn: 80/4000 (ai 80 CP incepand de la 4000 rot/min) Cuplu maxim (Nm) tr/mn: 185/2000 La fidji 1.4 16V Putere maxima (CP DIN) tr/mn: 98/6000 Cuplu maxim (Nm) tr/mn 127/3750 (date extrase de pe site reno) Ca sa traduc pe romaneshte, in timp ce dci are nevoie de (numa') 2000 rot/min. ca sa apese cu 185 Newton-metru, la "sportivul" 1.4 16V tre' sa ajunga la 3750 rotatzii pe minut! ca sa apese cu numai 127 Nm! Sa nu mai vorbim de 1.4 8V!Acuma sa-mi zicetzi voi, benzinarii (printre care eram shi eu pana in vara!), de cate ori ajungeti la 4000 ture/min. intr-un regim de mers normal (atat in oras cat si la drum lung). Nu vorbesc de regimuri de tip intreceri sportive, curse pe fashie, etc. Eu vorbesc de Bucuresti, mama drumurilor aglomerate shi inghesuite! Acum, trebuie sa luati in calcul si folosirea sau nu a a/c, incarcarea mashinii, etc, dar deja sunt detalii personalizate in functie de stilul shi obishnuintza ficaruia. PUNCT In alta ordine de idei, Clio are acelasi volum de portbagaj ca shi Logan, dar ca este dispus pe lungime, la aprox. aceeasi accesibilitate (sectiune a usii portbagajului). Aviz amatorilor! Cat priveste alarma, eu am dat in vara 5 mil. lei pe un K2 care are telecomenzi separate de chei shi nu mai pot folosi butoanele din chei decat pentru a inchide ushile fara armarea alarmei. Anything else? |
--------------------
Renault Clio
Symbol
2005 Fidji 80dci roshu ca focu'
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Bine ai venit pe forum!
Acum, hai sa-ti spun eu "Anything else" . Uite graficul puterii si cuplului in functie de turatie. 1. dCi 1,5/80CP scan00016cy.jpg 2. 1.4/98CP scan00028fz.jpg Ca sa pastrez formularea ta: Una la mana: nu ai putere maxima 80CP incepand de la 4000rot/min ci ai maxim de putere la 4000rot/min dupa care... lipsa. A doua: ai cuplu maxim 185Nm la 2000rot/min dupa care e mai subtire. A treia: fi atent la cum e cuplu la "benzinara" (aproape linie orizontala pe toata gama de turatie), adica zvacneste aproape la fel pe cand la motorina se cam stinge zenzatia dupa 3000rot/min. A patra: toata lumea stie ca "benzinarele" se conduc mai turate. Daca intrebi ce se intampla in oras, in aglomeratie, ca nu ajungi la 3500rot/min de acord, dar totodata afirmi ca ti-ai luat masina care sa te ajute in depasiri, stai linistit ca in depasiri "benzinara" de 98CP condusa cum trebuie fuge de nu-i adevarat, asta nu inseamna ca si "tractorul" in aceleasi conditii nu se "duce", dar nu putem spune ca e mai sportiv (vezi aceleasi datele 0-100Km/h puse pe site de Renault). Nu e normal sa compari doua motoare diferite (unul pe benzina, altul pe motorina) la aceeasi turatie ca s-ar putea sa te intrebe "benzinarii" cum se comporta motorul tau la 5500-6000rot/min ![]() A cincea: intrutotul de acord cu tine daca facem comparatie, la "sportivitate" pe sosea, cu Loganul care are o forma aerodinamica... ceva de speriat. P.S. Sa nu crezi ca desconsider motoarele pe motorina ba din contra, daca te uiti la semnatura vezi ca am si eu doua "tractorase", dar nu trebuie sa facem din ele mai mult decat sunt, fiecare luandu-si masina cu motorizarea care a considerat ca-i satisface cel mai bine nevoile, iar daca dupa ce a cumparat-o aceasta a fost peste asteptari asta-i alta poveste ![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
hellcat |
![]()
Post
#160
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Una la mana: maxinvestus, ai spus ceva? Ca nu prea te mai aud...
![]() A doua: din ciclul sa va explic cum mi-am facut eu rodajul la masina cu 170 km/h, dar n-are prea mare importanta ca oricum in 2 ani o vand si s-a gasi vreun fraier s-o cumpere. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
dil |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.372 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
QUOTE(dil @ Dec 17 2005, 07:55 AM) Am facut comanda pe 11 noiembrie. Poate mai prind. Trebuie sa-mi ajunga masina dupa Craciun iar pana de Revelion sunt sanse mari sa-mi intre in posesie. Am sa va spun cate telecomenzi am prins. ![]() Pana la urma am primit masina pe 6 ianuarie si am doar o telecomanda la una din cele doua chei. Asta nu ma afecteaza prea tare intrucat folosesc inchiderea din telecomanda alarmei. In alta ordine de idei s-a majorat perioada de garantie a trenului de rulare, de la 20.000km la 50.000km, iar reviziile pentru diesel sunt la 10.000km. |
--------------------
-
-
- -
- Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
Race |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
maxinvestus,ai perfecta dreptate in ceea ce spui.Si asta se poate extinde...uite de exemplu comparatie dCi 80 vs Toyota Celica T-Sport.dCi are 185 Nm/2000 RPM,iar Celica 180 Nm/6800 RPM.Cum nimeni niciodata nu va ajunge la mai mult de 4.000 RPM,nicidecum 6.800,e evident ca bestia,monstrul mecanic,masina super-sport care e Clio dCi 80 va spulbera Toyota Celica TS pe orice drum,in orice conditii.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
bunelu |
![]()
Post
#163
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 September 05 ![]() |
@dil
Este valabila majorarea de garantie si la masinile luate anterior dar care sunt inca in garantie (de pilda in septembrie 2005) ? This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:01 |
--------------------
RENAULT
SYMBOL
FIDJI 2005
|
|
dil |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.372 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Din cate stiu nu se aplica retro-activ. Adica vei face reviziile in continuare cum scrie in carnetul de revizii al masinii tale.
Eventual la urmatoarea revizie poate sa-ti recomande sa faci reviziile mai des, desi nu cred. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:01 |
--------------------
-
-
- -
- Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
b90ewn |
![]()
Post
#165
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 7 January 06 ![]() |
scan00016cy.jpg
Asta-i formula gasita pe net Cuplul=955*10000*Puterea/Turatie si corectata de mine C=9*1000*P/rpm Cuplul maxim este atins la o turatie la care raportul dintre puterea data de motor si turatia este maxim. Adica (babeste vorbind ![]() Exemplu: 1.5 dCi 100 Nm la 1000 rpm 10 kw (~12,5 de ponei) (putin peste relanti) 180 Nm la 2000 rpm ~40 kw (~51 de ponei) date luate din graficul postat mai sus 140 Nm la 4000 rpm 60kw (80 de ponei) Concluzii: se observa ca la dublarea numarului de rotatii ale arborelui cotit ale cuplului maxim puterea nu s-a dublat. A crescut, dar nu s-a dublat. Rotatia corespunzatoare cuplului maxim e rotatia la care motorul merge cel mai eficient. Parerea mea. PS: de obicei cand se schimba vitezele crescator se schimba astfel incat sa se "cada" la intrarea in treapta superioara pe turatia cuplului maxim. This post has been edited by b90ewn: 9 Jan 2006, 17:11 |
--------------------
renault
symbol
2005 fidji Renault Symbol Fidji 1.5 DCI 80 CP rouge-feu - 2005
in curand MZ RT 125/3 6,5 CP negru - 1961 (restaurat) |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#166
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Adica eu la Clio am doar 20 de mii de km garantie la trenul de rulare??
![]() ![]() Tartanii dreaku'. |
--------------------
.
.
.
|
|
dil |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.372 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
QUOTE(google @ Dec 29 2005, 09:54 PM) A treia: fi atent la cum e cuplu la "benzinara" (aproape linie orizontala pe toata gama de turatie), adica zvacneste aproape la fel pe cand la motorina se cam stinge zenzatia dupa 3000rot/min. Daca ne uitam la versiunea pe motorina dupa 3000RPM cuplul este totusi mai mare ca la "benzinara", desi cuplul scade semnificativ fata de momentul maxim. |
--------------------
-
-
- -
- Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
b90ewn |
![]()
Post
#168
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 7 January 06 ![]() |
Cuplul este mai mare dar dupa cum am explicat si cu 2 posturi mai sus cuplul il obtii dintr-un raport.
Cuplul 'cela il ai la diesel la alte turatii. Mai mici ca la benzina. Te poate pacali. Gandeshte-te ca ai aceasi masina de o tona si un pic dar puteri egale la turatii diferite 50 cp la 2750 rpm la dci 50 cp la 3800 rpm la benzina Stiind ca puterea este lucru mecanic /timp, lucrul mecanic este produsul scalar dintre forta si deplasare Forta necesara urnirii aceleiasi masini de 1 tona*distanta parcursa/timp=50cp (atat la benzina cat si la diesel) Cred ca acceleratia tine atat de elasticitatea motorului (timpul in care creste si coboara in ture) cat si de etajarea cutiei de viteze (nu stiu daca toate cliorile au aceeasi cutie de viteze pe benzina si pe motorina) Parerea mea. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:01 |
--------------------
renault
symbol
2005 fidji Renault Symbol Fidji 1.5 DCI 80 CP rouge-feu - 2005
in curand MZ RT 125/3 6,5 CP negru - 1961 (restaurat) |
|
Floppy |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
@dil: Fata de 1.4 8v... La 1.4 16v se cam schimba treaba.
|
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
dil |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.372 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Pai eu m-am uitat la diagramele oferite de b90ewn, adica pentru
1. dCi 1,5/80CP si 2. 1.4/98CP (1.4 16V) @b90ewn Am inteles. ![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:02 |
--------------------
-
-
- -
- Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
Floppy |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Da, a pus google mai inainte 2 diagrame. Recunosc, ca pana spre 4.000 de ture e corect ce ai zis tu, chiar si pentru 1.4 16v. Mai departe...
|
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
hellcat |
![]()
Post
#172
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(bunelu @ Jan 9 2006, 04:40 PM) Este valabila majorarea de garantie si la masinile luate anterior dar care sunt inca in garantie (de pilda in septembrie 2005) ? Nu, nu este valabila. Odata cu micsorarea intervalului de efectuare a reviziilor s-au schimbat si carnetele de intretinere, unde se regasesc toate modificarile. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
waly_2006 |
![]()
Post
#173
|
![]() nefumător Group: Members Posts: 115 Joined: 10 January 06 From: București ![]() |
Salut... Mi-am luat la sfarsitul lui decembrie un Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16V si am atins deja valoarea de 3.000 km... As vrea sa va spun ce am constatat eu (si as vrea niste confirmari, daca situatiile sunt intalnite si de altii):
1. Consumul in oras (Bucuresti), calculat de mine, ca nu am computer de bord, este de aproximativ 9-10 litri/100 km 2. Consumul extraurban la o viteza medie de aproximativ 110-120 km/h este de 5 litri/100 km Oricum, pana acum am condus un Logan 1.4 MPI si mi se pare o diferenta ca de la cer la pamant intre el si seria Fidji... Apropo... un prieten mi-a spus ca sunt asa de ieftine fiindca se fac undeva in Romania, ceea ce eu nu cred... Asa ca as vrea sa stiu: UNDE SE FABRICA? |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 16V Nu conteaza cat de bogat sau faimos esti. La inmormantarea ta va conta doar starea vremii.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Ma bucur ca ai gasit o diferenta asa mare intre Clio Fidji si Logan, deoarece majoritatea posesorilor de Logan se incapataneaza, si nu prea gasesc avantaje la Clio Symbol.
Piesele sunt produse in Franta, iar asamblarea se face in Turcia la Bursa. 80% din linia de asamblare este robotizata. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:02 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Floppy |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Prea bun consumul, mai ales in afara...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
Solon |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Consumul asta daca il scoti la vreo 90km/h.E cam putin pentru viteza de 110.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#177
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(diesel_power @ Jan 10 2006, 11:23 AM) Piesele sunt produse in Franta, iar asamblarea se face in Turcia la Bursa. noi posesori de symbol si M2 sedan, tzineti'va respiratia ca gripa aviara a facut victime la 50km de Bursa.. ![]() ontopic: e dragut fidji, se vrea un extreme al symbolului. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
dil |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.372 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
QUOTE(Floppy @ Jan 9 2006, 05:47 PM) Da, a pus google mai inainte 2 diagrame. Recunosc, ca pana spre 4.000 de ture e corect ce ai zis tu, chiar si pentru 1.4 16v. Mai departe... Corect! Insa la diesel nu mai conteaza ce este dupa 4000 de ture, care este punctul de maxim pentru putere. Similar cu versiunele pe benzina pentru 6000 ture. |
--------------------
-
-
- -
- Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
1.4 16v - 9% in oras cu schimbari la ~2200 rpm
- 5% afara pana in 100 km/h / 3000 rpm acum ![]() - 10-11% in oras cu schimbarea la 3000 - 11-12% in oras cu schimbarea la 4000 (si cam tot asa) - 6%+ afara la 110-120 - 7% afara la 130-140 cu depasiri cutiile sunt diferite intre motorina si benzina, la fel si intre modele chiar daca au aceleasi motorizari. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#180
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(EL_BGD @ Jan 10 2006, 11:51 AM) 1.4 16v - 9% in oras cu schimbari la ~2200 rpm ![]() cum mah sa schimbi la 2200?? poate sa mergi cu 2200 in urma schimbarii (desi si asa este subturat..) man, e motor 16V.. tu mergi cu el ca si cu un diesel?? ![]() pacat. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 15:28 |