Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

CASCO, pana la 30.06.2006

Ce asigurator CASCO folositi?
 
ASIROM [ 34 ] ** [13.82%]
ALLIANZ TIRIAC [ 123 ] ** [50.00%]
OMNIASIG [ 23 ] ** [9.35%]
ARDAF [ 5 ] ** [2.03%]
ASIBAN [ 52 ] ** [21.14%]
AGRAS [ 1 ] ** [0.41%]
UNITA [ 8 ] ** [3.25%]
GENERALI [ 0 ] ** [0.00%]
Altele [ 0 ] ** [0.00%]
Total Votes: 246
  
flotl
post 15 Nov 2005, 15:37
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Am primit de la BCR Asigurari o oferta buna, poate si din cauza ca firma unde lucrez e client important al bancii BCR.
La o valoare asigurata de 14567 EUR, franciza furt total 10% si 0% la furt partial, de platit in 10 rate 680 EUR.
Nu stiu cum lucreaza ei la o eventuala paguba, la Alliantz cel putin era si avantajul de a fi ruda cu inspectorul de asigurari.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 15 Nov 2005, 21:15
Post #92


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




@flo8200: daca vrei sa aflii cum lucreaza, intreba agentul care e procedura si intreaba si la service-ul (-urile) unde te-ai duce sa-ti repari eventualele daune cum lucreaza ei cu asiguratorul respectiv.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-bogdan_i
post 16 Nov 2005, 13:11
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




Tudor, in primul rand: super util si comprehensiv ghidul tau despre CASCO. Mi-a lamurit multe neclaritati.

Totusi, am o nelamurire: La punctul "11. Cand e avarie totala si ce e de facut?", ce-ai vrut sa spui cu
" Daca acesta refuza oficial oricare dintre ofertele primite de dvs. si nu negociaza cu dvs. valoarea epavei, valorificati epava la cel mai bun pret oferit si cereti asiguratorului sa va despagubeasca diferenta."?

Care diferenta? Diferenta intre pretul pe care i l-ai cerut tu initial si cat ai reusit sa obtii din vanzare?


--------------------
Waiting... Symbol 2005, Fidji 1,4
Symbol Fidji 1,4 8V, beige angora, sep. 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 16 Nov 2005, 14:41
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




office@totaladvisor.ro; office@ibroker.ro; office@romasigurari.ro; fairway@seanet.ro; eos.risq@fx.ro; simax@mailbox.ro; Rosro@xnet.ro; btmc@pcnet.ro; nick_insurance@hotmail.com; office@asigest.ro; baldor@xnet.ro; office@londonbrokers.ro; office@hobbitasig.ro; cns@fx.ro; Adriana.amuradi@mai-cee.com; info@beneficasig.ro; sirbrokers@rdslink.ro; carom@carom-sa.ro; romtir@ceta.ro; fortis@pcnet.ro; nbc@investechro.com; xnetro@xnet.ro; bogdana@porscheleasing.ro; florin.sava@xnet.ro; office@corporateinsurance.ro; iulianvg@xnet.ro; office@asig-asig-consult.ro

Adrese de mail de la cativa brokeri de asigurari din Bucuresti. La 7 din ei mi-a venit mesaj de eroare. Probabil ca nu mai sunt valabile casutele de e-mail.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 16 Nov 2005, 19:46
Post #95


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(bogdan_i @ Nov 16 2005, 02:11 PM)
Totusi, am o nelamurire: La punctul "11. Cand e avarie totala si ce e de facut?", ce-ai vrut sa spui cu
" Daca acesta refuza oficial oricare dintre ofertele primite de dvs. si nu negociaza cu dvs. valoarea epavei, valorificati epava la cel mai bun pret oferit si cereti asiguratorului sa va despagubeasca diferenta."?

Care diferenta? Diferenta intre pretul pe care  i l-ai cerut tu initial si cat ai reusit sa obtii din vanzare?

Despagubirea in caz de dauna totala = suma asigurata - valoarea recuperata pe epava - (fransizele aplicabile, daca exista) - (ratele ramase de achitat in polita, daca exista).
In cazul in care asiguratorul va refuza toate ofertele dvs si refuza si negocierea (sau negocierea nu ajunge la nici o finalitate), dvs. veti valorifica epava la cea mai buna oferta pe care ati primit-o, dupa care veti cere asiguratorului sa va despagubeasca cu diferenta intre suma recuperata de epava si suma asigurata (din care s-au scazut in prealabil fransiza si ratele neachitate, daca exista asa ceva).


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 16 Nov 2005, 20:28
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




QUOTE(Tudor @ Oct 28 2005, 04:40 PM)
Sfatul l-am dat deja in ghid: daca aveti ocazia sa cumparati asigurari prin intermediul brokerilor, faceti-o.


de ce spui asta Tudore?sunt de acord ca interesul brokerului e sa te aiba de client, dar nu vad alt interes nici la personalul firmei de asigurari.foarte adevarat insa ce spui mai jos, mergi la un service mare cu care asiguratorul vizat are contract de decontare directa, si vezi parerea celor de acolo.insa de asemenea , nu e total relevant, faptul ca service ul nu si primeste banii pe reparatie pe loc, sau in termen f f scurt, nu este = cu "asigurator prost"


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 16 Nov 2005, 23:59
Post #97


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Personalul firmei de asigurari (cel pe care il gasesti la ghiseu / birou / agentie) are doar "teoretic" acest interes, deoarece:
- sunt platiti la salariu fix, cu plan, iar bonusurile pentru depasiri sunt adesea putin semnificative;
- realizarea planului depinde mai mult de capacitatea de a completa cat mai multe polite in orele de varf (orele cu afluenta mare de clienti, cand incerca sa "rezolve" cat mai multi, nu cat mai bine, pentru ca daca nu-i rezolva el ii rezolva colegii si el ramane cu planul nerealizat), decat de calitatea vanzarii (cat de bine, clar, complet, elocvent, convingator etc. a prezentat polita, cat de mult si corect a analizat situatia, cat de bine a stabilit constructia politei samd)
- chiar si daca isi face treaba bine fata de un client, acesta rar va recomanda angajatul, ci va recomanda eventual agentia (ar fi greu sa recomande angajatul, deoarece acestia lucreaza in ture si clientul nu stie cand poate fi gasit angajatul respectiv)
Este adevarat ca ansamblul angajatilor de la vanzari aduc noi clienti prin calitatea vanzarii, dar cum din totalul vanzarilor iau, de regula, prime numai sefii, rezultatul este cel intalnit zi de zi la asiguratorii romani.
Ar fi bine daca si ei ar fi motivati sa-si faca treaba cat mai bine, concurenta aduce doar avantaje.

Interesul unui broker este si invers: atunci cand pierde un client (evident nemultumit) risca considerabil sa piarda si clientul care l-a recomandat pe nemultumit si clientii recomandati de nemultumit. In cazul angajatilor, de nemultumirea unui client, afla doar clientii aflati in acel moment in agentie / birou (si aceia doar partial). Brokerul are un interes sporit nu numai de a vinde bine, ci si de a mentine o foarte buna relatie cu fiecare client. Sincer, nu prea am intalnit angajati care sa fie dispusi sa fie sunati la 3 dimineata de catre un client cu dauna si sa il consilieze ce sa faca. Marea lor majoritate (exista si exceptii care merita apreciate) nici nu concep sa ofere nr de telefon mobil personal vreunui client.

In ceea ce priveste modul in care un asigurator se deconteaza cu un service, pot sa-ti spun urmatoarele:
- asiguratii unui asigurator care stoarce la sange toate devizele service-ului sunt adesea tratati mai prost si mai lent decat cei ai unui asigurator care autorizeaza tacit devizul;
- asiguratorii care platesc cu intarziere facturile service-urilor au probleme financiare (cand au astfel de probleme asiguratorii prefera sa amane chiar aceste plati deoarece: se afla mai greu in piata, iar service-urile sunt mai putin carcotase pt ca asigurarile aduc foarte multa vanzare in service-uri)
Este bine pentru orice asigurator sa obtina termene de plata cat mai mari. Eu am vrut sa subliniez ca respectarea termenelor este o dovada de "sanatate" financiara a unui asigurator. Nimeni nu cred ca se plange daca o factura este platita in termenul agreat (indiferent ca acesta este 30/60/90 sau 180 zile). Cand intrebati daca vreun asigurator este rau-platnic, intrebati de fapt daca el isi plateste sau nu la termenele scadente facturile, nu care sunt termenele.
Mai clar: asigurator bun = isi plateste facturile in termenele agreate ; asigurator prost = isi plateste facturile cu intarziere (fata de termenele agreate).


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 17 Nov 2005, 22:44
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




- nu se mai poarta cam de multisor in piata salariul fix, ci variabil, in fct de indeplinirea planului
-poate firma cu care lucrezi tu are "ore de varf", in rest activitatea e relativ constanta, din pct de vedere al incheierii asigurarilor
-la fel, nu prea am auzit de "lucru in ture" la asigurari.ca se sta peste program in mod constant, e alta poveste.la fel, recomandarea e in primul rand a persoanei, abia pe planul 2 a firmei pe care respectivul o reprezinta
cat despre "client service" la 3 noaptea, sa ma scuzi, dar hai sa nu inventam noi un nou set de "business hours" pe plan local.insa, fie cum zici tu, e un plus la broker. cat despre decontarea devizelor, astept cu sufletul al gura sa aflu de un asigurator din romania care nu verifica la sange ce are de plata.oricum, un termen de decontare cu servisul de 60 de zile e deja f mare, si cred ca poate sa apara numai in cazuri speciale, unde exista relatii de colaborare vechi.


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 18 Nov 2005, 11:06
Post #99


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




@soso:
Nici eu nu am spus ca e salariu fix, am spus doar ca el variaza prea putin direct proportional cu rezultatele muncii, astfel ca nu este un factor motivant puternic, desi ar trebui sa fie.
Lucrul in ture apare la asiguratorii mari. La cei medii si mici, este adevarat ca nu se lucreaza in ture.
Despre suportul in caz de dauna: marea majoritate a angajatilor pe care i-am intalnit nu fac asa ceva; tot suportul lor se reduce la a furniza numarul de telefon al departamentului daune. (poate ca exemplul meu e putin exagerat, dar din pacate daunele nu se produc strict in orele de lucru) . Trebuie cunoscuta o realitate (de altfel perfect normala si de inteles): inspectorii de daune au in "fisa postului" sa plateasca despagubiri cat mai mici. De aceea e de preferat ca suportul in caz de dauna (client service) sa fie furnizat de oameni ca nu fac parte din departamentul daune.
Un asigurator care are contract de decontare directa fara accept de plata cu un service nu are ocazia sa verifice devizul de plata facut de service la momentul la care clientul isi ridica masina. Din punctul de vedere al clientului, asiguratorul nu verifica deloc factura service-ului, ci o accepta tacit. Atunci cand acest tip de decontare nu se intalneste, asiguratorul verifica (normal sau cu exces de zel) factura si poate sa apara solicitarea platii unei parti din factura de catre client pentru a-si putea ridica masina, fapt ce adesea supara foarte tare clientul.
In cazul decontarii directe fara accept de plata, asiguratorii verifica doar "grosier" devizele (se cauta piese introduse fara legatura cu dauna sau lucrari efectuate fara legatura cu dauna, nu se purica minutele de manopera, gramele de vopsea, consumabilele sau furniturile diverse), dar nu este mai putin adevarat ca negociaza (anterior sau la termene regulate) discounturi globale de volum.
Tot ceea ce incerc sa comentez eu este din punctul de vedere al clientului, cum percepe el anumite aspecte. Este normal si sanatos pentru un asigurator sa nu fie "mana larga", dar pe client il intereseaza mai putin acest aspect.

Acum putin offtopic:
- consideram o situatie ideala, de o corectitudine absoluta, astfel ca orice asigurator obtine un profit x vanzand polita casco la pretul y si platind daunele z si comisionele vanzatorilor (angajat / agent / broker) w;
- pentru a sustine vanzarile: pretul y este redus, iar comisionul w este majorat;
- ideal ar fi ca profitul total sa creasca din cresterea volumului de vanzari, dar in realitate cresterea volumului de vanzari din Romania e limitata puternic de gradul de "civilizatie de asigurari" si de nivelul de trai
- deductia mea logica este: atunci cand un asigurator practica preturi mici sau foarte mici si/sau comisione pentru vanzatori mari sau foarte mari (comparate aproximativ cu media ponderata a pietei), singura modalitate de majorare a profitului x este reducerea (cu exces de zel) a daunelor platite z.
Scuze pt offtopic.
Nu recomand achizitionarea celei mai scumpe asigurari casco, ci identificarea acelor oferte care la un pret rezonabil y garanteaza plata corecta a unor daune z (ce inseamna plata corecta a daunelor, fiecare e liber sa stabileasca, conform propriilor asteptari, experientei anterioare, experientei apropiatilor etc). Exact cum la achizitionarea unei masini noi recomand testarea acesteia inainte de semnarea contractului si plata avansului si la asigurari recomand informarea cat mai temeinica.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 18 Nov 2005, 18:41
Post #100


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




in sfarsit, consens.sunt perfect de acord cu ecuatia ta, cu mentiunea ca nu prea se mai aplica, pe partea de casco, la asiguratorii de top.foarte buna si recomandarea de "a casca ochii" la polita de asigurare , inaintea contractarii ei.insa...desi deductia ta logica e corecta, clientul nu are cum sa identifice comisionul primit de intermediar, deci nu va fi posibil sa stableasca de aici calitatea asiguratorului.cred ca la fel de adevarat este si faptul, ca, daca un client plateste pretul y, profitul x va fi mai mare daca w=0, implicit(sau macar cu probabilitate mai mare), z vor fi platite decent.
cat despre lucrul in ture, imi mentin parerea. wink.gif
ca o recomandare de final, stimati copforumisti, nu va cumparati cea mai ieftina asigurare, ci cea mai buna pt voi, sau macar una care sa va satisfaca intr-o masura cat mai mare.
P.S. de la Tudor sau de la mine tongue.gif


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 21 Nov 2005, 12:25
Post #101


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




o mica observatie:
- desi asiguratorii isi doresc comisionul w = 0 sau cat mai mic (aici includ si bonusurile angajatilor din vanzari), aceasta politica este falimentara, deoarece determina servirea neglijenta (superficiala, "sictirita" etc) a clientilor si pe termen mediu-lung duce la pierderea lor
- nu e mai putin adevarat ca intermediarii (brokeri si agenti) isi doresc comisionul w cat mai mare, dar ca intermediar a alege sa vinzi politele la care castigi cel mai mult este iar falimentar, deoarece pentru a plati comisioane mari, asiguratorul va fi nevoit sa "taie" de la despagubiri, deci iar se ajunge la clienti nemultumiti.
ca in multe domenii, adevarul este undeva la mijloc, iar valorile medii sunt adesea cele corecte.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 23 Nov 2005, 21:27
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




chiar nu sunt de acord cu observatia nr 1.ma bazez pe fenomene existente pe piata asigurarilor.


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 6 Dec 2005, 22:40
Post #103


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 595
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Cine stie daca e vreo sansa sa imi schimb firma de asigurari pt CASCO, de la ASIBAN, pe periada ratelor? Am inteles ca ar fi un acord intre BRD si ASIBAN...
Hm? Stie cineva ceva?


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 6 Dec 2005, 23:07
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Sa fie primit !! biggrin.gif Trebuia sa veniti aici la rechini inainte sa va luati masini in rate ! laugh.gif


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 7 Dec 2005, 15:53
Post #105


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




@ oblivion: teoretic da. practic treaba sta cam asa:
1. din cate stiu BRD este de acord si cu polita casco de la Allianz (s-ar putea sa mai fie si altele, de care eu sa nu stiu).
2. daca Asiban a platit daune pe polita casco (indiferent cat), poti rezilia contractul doar dupa ce achiti restul ratelor (pe 1 an sau pe cat e incheiata polita).
3. ceri acordul BRD pentru a rezilia polita Asiban si a o inlocui cu alta polita casco de la alta societate agreata de BRD.
4. daca obtii acordul, inchei noua polita, o cesionezi in favoarea BRD, dupa care reziliezi polita Asiban.
Succes!


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Norad
post 7 Dec 2005, 19:42
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 20 October 03
From: Bucuresti




Poate scrii si ce nu iti place la Asiban. Mie personal mi se par OK. Au preturi mai mici, cu despagubirea Casco nu am avut probleme. ( Mi-am schimbat lejer o janta cu tot cu cauciuc, plus niste zgarieturi reparate pe aripa dreapta spate). Mi-am facut din nou tot la ei si de curiozitate am intrebat agentul cum e la Allianz, si a inceput sa imi explice de sistemul cu francize de mi s-a acrit, nu mai vorbesc ca e si mai scump.
In acelasi timp l-am intrebat cum se poate mari prima de asigurare unui asigurat care a avut un accident cu daune mult mai mari decat suma platita ptr. asta, ptr ca in mod evident, el va pleca la alta firma de aigurari. Raspunsul a fost ca de fapt societatea de asigurari oricum nu prea il mai accepta in calitate de asigurat in aceasta situatie.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v dec. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviurosioara
post 10 Dec 2005, 01:42
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 2 December 05




Eu mi-am facut asigurare la BCR Asigurari. Dupa negocieri dure, in lista mea finala au ramas Asiban si BCR Asigurari. Fransiza zero la toate, primele de asigurare platibile in rate: Asiban 4,21% BCR Asig 4,15%.

Am ales BCR, tinand cont de prima, dar si de faptul ca Asiban nu asigura evenimentele legate de vandalism!!! Mare atentie la acest aspect, pentru ca la noi se poate intampla orice.

La o valoare asigurata de 16.107 euro, platesc 668 euro anual.

Succese,

Liviu


--------------------
Renault Megane Sedan 2005
Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 13 Dec 2005, 13:05
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




am o problema
am uitat sa platesc rata a doua la casco in termenul prevazut de ei si mi-auzis ca trebuie sa fac o reinnoire, care preuspune poze facute la masina

chestia e ca am atins un prag de un bolovan, si s-a infundat putin

ce presupune asta din pdv al asigurarii, imi diminueaza valoare asigurata, sau ramane aceeasi, numai ca platesc reparatia din buzunarul meu ?


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16v 05-2005 - numar cu gaura
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 13 Dec 2005, 14:43
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Cu cat ai depasit termenul de plata? Ei trebuie sa-ti spuna ce trebuie facut.De ce trebuie reinnoita polita?Pentru ca vei face o reparatie pe asigurare sau pentru ca ai depasit termenul prea mult ?


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 13 Dec 2005, 17:11
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




trebuia sa o platesc pe 26 noiembrie + 15 zile peroada de gratie ... deci cel tarziu pe 11

reinnoirea trebuie facuta pentru ca am depasit termenul, si trebuie facute poze din nou la masina... si nu vreau sa apara cu zgarietura aia

cred ca am s-o repar pe banii mei si reinnoiesc asigurarea de la 1 ,sau imediat dupa ce mi-o face


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16v 05-2005 - numar cu gaura
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 13 Dec 2005, 18:39
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Cam asa ceva,altceva nu ai ce face in situatia asta...


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 Dec 2005, 19:35
Post #112


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(liviurosioara @ Dec 10 2005, 01:42 AM)
Eu mi-am facut asigurare la BCR Asigurari. La o valoare asigurata de 16.107 euro, platesc 668 euro anual.

In general, daca e posibil, e bine sa-ti faci un casco pe unde mai cunosti si tu pe cineva. Se pot obtine reduceri consistente si in caz de dauna stai linistit.
Eu am tot la BCR, la o val. asigurata de 9000 E, platesc 260 E pe an.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 14 Dec 2005, 13:36
Post #113


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




In afara de asta, atunci cand ai nevoie de constatare/reparare, ai sanse sa fii tratat mai urgent


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 14 Dec 2005, 22:31
Post #114


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(caktuss @ Dec 13 2005, 06:11 PM)
trebuia sa o platesc pe 26 noiembrie + 15 zile peroada de gratie ... deci cel tarziu pe 11
reinnoirea trebuie facuta pentru ca am depasit termenul, si trebuie facute poze din nou la masina... si nu vreau sa apara cu zgarietura aia
cred ca am s-o repar pe banii mei si reinnoiesc asigurarea de la 1 ,sau imediat dupa ce mi-o face

mergi si plateste rata restanta cat mai curand, nu astepta sa repari zgaiba de pe prag. pana ajungi tu sa o repari si apoi sa platesti rata se poate intampla, Doamne fereste, ceva mai grav si te prinde neasigurat.
tu fa-te ca nu sti de zgaiba de pe prag, mergi la poze cu masina un pic murdara. daca nu o vede, "mergi pe burta si te descurci tu mai incolo". daca o vede, o sa specifice in raportul de inspectie asta si nu o sa-ti plateasca reparatia. dupa ce faci reparatia, daca a vazut initial buba, mergi si cere sa iti refaca inspectia de risc si sa consemneze ca ai reparat pragul.
oricum, mergi si plateste cat de urgent posibil... asta daca vrei sa fii asigurat.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 15 Dec 2005, 00:20
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Allianz - leasing -0% franciza - la 15200EURO DDP - 750€/an


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
d3m3ntzial
post 14 Jan 2006, 17:58
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 3 December 05
From: Vrancea




Va rog sa ma ajutati cu un raspuns:
Vreau sa fac si eu CASCO la noua mea masina(clio extreme 1.4 16v),insa nu stiu daca se poate face inainte de a veni cartea de identitate a masinii si actul de vama.
Mai exact ... ce acte iti trebuie ptr a face CASCO-ul ?
Apoi,in momentul incheierii politei,prima rata trebuie platita in aceeasi zi sau se fixeaza o zi anume ,dupa momentul incheierii politei.


--------------------
Renault Clio Extreme 2006 1.4,16v
Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 14 Jan 2006, 19:10
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Iti trebuie VIN-ul (il gasesti pe factura cu care ai platit avansul) masinii, faci asigurarea incepand cu ziua care vrei tu dar nu intra in vigoare inainte de a plati.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
d3m3ntzial
post 14 Jan 2006, 19:19
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 3 December 05
From: Vrancea




doar VIN-ul ?si atunci de ce idioata aia de la Allianz a spus ca vorbeste cu mine cand ii aduc cartea de identitate ?sad.gif


--------------------
Renault Clio Extreme 2006 1.4,16v
Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 14 Jan 2006, 19:28
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Nu stiu. Eu asa am procedat, cu diferenta ca nu am fost la Alianz si n-am sta de vorba cu o idioata . BTW eu am luat cartea de identitate de la dealer la o zi dupa ce mi-a dat masina.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geocosma
post 15 Jan 2006, 18:22
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Eu am facut casco in aceeasi zi in care am luat masina de la sediul dealerului (au birou de asigurari la sediu) si am platit prima rata tot atunci. L-am intrebat pe lucratorul de la asigurari daca asigurarea e valabila din momentul incheierii ei (adica daca sunt asigurat cand ies pe poarta dealerului) si mi-a confirmat, spunand ca masina fiind noua, luata "de la ei", casco e valabil din acel moment. Nu am avut nici VIN-ul nici cartea de identitate a masinii, dar cred ca a luat datele de la cei de la vanzari. Asigurarea e tot la Allianz, firma care a incheiat-o era agreata de ei (sper, pentru ca polita de asigurare e de la Allianz).
Se pare ca nu e aceeasi situatie, pentru ca d3m3ntial si-a ridicat deja masina.
De aceea recomand celor care-si masini noi, sa intrebe dealerul daca poate face asigurare casco la ei, ca esti asigurat de cand pui prima data mana pe masina.


--------------------
Renault Megane Estate II.1 - 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 06:26
Dacia