CASCO, pana la 30.06.2006
![]() ![]() ![]() |
CASCO, pana la 30.06.2006
flotl |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
|
||
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|||
Tudor |
![]()
Post
#92
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@flo8200: daca vrei sa aflii cum lucreaza, intreba agentul care e procedura si intreaba si la service-ul (-urile) unde te-ai duce sa-ti repari eventualele daune cum lucreaza ei cu asiguratorul respectiv.
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
reno-bogdan_i |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Tudor, in primul rand: super util si comprehensiv ghidul tau despre CASCO. Mi-a lamurit multe neclaritati.
Totusi, am o nelamurire: La punctul "11. Cand e avarie totala si ce e de facut?", ce-ai vrut sa spui cu " Daca acesta refuza oficial oricare dintre ofertele primite de dvs. si nu negociaza cu dvs. valoarea epavei, valorificati epava la cel mai bun pret oferit si cereti asiguratorului sa va despagubeasca diferenta."? Care diferenta? Diferenta intre pretul pe care i l-ai cerut tu initial si cat ai reusit sa obtii din vanzare? |
--------------------
Waiting...
Symbol
2005, Fidji 1,4 Symbol Fidji 1,4 8V, beige angora, sep. 2005
|
|
flotl |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
office@totaladvisor.ro; office@ibroker.ro; office@romasigurari.ro; fairway@seanet.ro; eos.risq@fx.ro; simax@mailbox.ro; Rosro@xnet.ro; btmc@pcnet.ro; nick_insurance@hotmail.com; office@asigest.ro; baldor@xnet.ro; office@londonbrokers.ro; office@hobbitasig.ro; cns@fx.ro; Adriana.amuradi@mai-cee.com; info@beneficasig.ro; sirbrokers@rdslink.ro; carom@carom-sa.ro; romtir@ceta.ro; fortis@pcnet.ro; nbc@investechro.com; xnetro@xnet.ro; bogdana@porscheleasing.ro; florin.sava@xnet.ro; office@corporateinsurance.ro; iulianvg@xnet.ro; office@asig-asig-consult.ro
Adrese de mail de la cativa brokeri de asigurari din Bucuresti. La 7 din ei mi-a venit mesaj de eroare. Probabil ca nu mai sunt valabile casutele de e-mail. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
Tudor |
![]()
Post
#95
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bogdan_i @ Nov 16 2005, 02:11 PM) Totusi, am o nelamurire: La punctul "11. Cand e avarie totala si ce e de facut?", ce-ai vrut sa spui cu " Daca acesta refuza oficial oricare dintre ofertele primite de dvs. si nu negociaza cu dvs. valoarea epavei, valorificati epava la cel mai bun pret oferit si cereti asiguratorului sa va despagubeasca diferenta."? Care diferenta? Diferenta intre pretul pe care i l-ai cerut tu initial si cat ai reusit sa obtii din vanzare? Despagubirea in caz de dauna totala = suma asigurata - valoarea recuperata pe epava - (fransizele aplicabile, daca exista) - (ratele ramase de achitat in polita, daca exista). In cazul in care asiguratorul va refuza toate ofertele dvs si refuza si negocierea (sau negocierea nu ajunge la nici o finalitate), dvs. veti valorifica epava la cea mai buna oferta pe care ati primit-o, dupa care veti cere asiguratorului sa va despagubeasca cu diferenta intre suma recuperata de epava si suma asigurata (din care s-au scazut in prealabil fransiza si ratele neachitate, daca exista asa ceva). |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
QUOTE(Tudor @ Oct 28 2005, 04:40 PM) Sfatul l-am dat deja in ghid: daca aveti ocazia sa cumparati asigurari prin intermediul brokerilor, faceti-o. de ce spui asta Tudore?sunt de acord ca interesul brokerului e sa te aiba de client, dar nu vad alt interes nici la personalul firmei de asigurari.foarte adevarat insa ce spui mai jos, mergi la un service mare cu care asiguratorul vizat are contract de decontare directa, si vezi parerea celor de acolo.insa de asemenea , nu e total relevant, faptul ca service ul nu si primeste banii pe reparatie pe loc, sau in termen f f scurt, nu este = cu "asigurator prost" |
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
Tudor |
![]()
Post
#97
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Personalul firmei de asigurari (cel pe care il gasesti la ghiseu / birou / agentie) are doar "teoretic" acest interes, deoarece:
- sunt platiti la salariu fix, cu plan, iar bonusurile pentru depasiri sunt adesea putin semnificative; - realizarea planului depinde mai mult de capacitatea de a completa cat mai multe polite in orele de varf (orele cu afluenta mare de clienti, cand incerca sa "rezolve" cat mai multi, nu cat mai bine, pentru ca daca nu-i rezolva el ii rezolva colegii si el ramane cu planul nerealizat), decat de calitatea vanzarii (cat de bine, clar, complet, elocvent, convingator etc. a prezentat polita, cat de mult si corect a analizat situatia, cat de bine a stabilit constructia politei samd) - chiar si daca isi face treaba bine fata de un client, acesta rar va recomanda angajatul, ci va recomanda eventual agentia (ar fi greu sa recomande angajatul, deoarece acestia lucreaza in ture si clientul nu stie cand poate fi gasit angajatul respectiv) Este adevarat ca ansamblul angajatilor de la vanzari aduc noi clienti prin calitatea vanzarii, dar cum din totalul vanzarilor iau, de regula, prime numai sefii, rezultatul este cel intalnit zi de zi la asiguratorii romani. Ar fi bine daca si ei ar fi motivati sa-si faca treaba cat mai bine, concurenta aduce doar avantaje. Interesul unui broker este si invers: atunci cand pierde un client (evident nemultumit) risca considerabil sa piarda si clientul care l-a recomandat pe nemultumit si clientii recomandati de nemultumit. In cazul angajatilor, de nemultumirea unui client, afla doar clientii aflati in acel moment in agentie / birou (si aceia doar partial). Brokerul are un interes sporit nu numai de a vinde bine, ci si de a mentine o foarte buna relatie cu fiecare client. Sincer, nu prea am intalnit angajati care sa fie dispusi sa fie sunati la 3 dimineata de catre un client cu dauna si sa il consilieze ce sa faca. Marea lor majoritate (exista si exceptii care merita apreciate) nici nu concep sa ofere nr de telefon mobil personal vreunui client. In ceea ce priveste modul in care un asigurator se deconteaza cu un service, pot sa-ti spun urmatoarele: - asiguratii unui asigurator care stoarce la sange toate devizele service-ului sunt adesea tratati mai prost si mai lent decat cei ai unui asigurator care autorizeaza tacit devizul; - asiguratorii care platesc cu intarziere facturile service-urilor au probleme financiare (cand au astfel de probleme asiguratorii prefera sa amane chiar aceste plati deoarece: se afla mai greu in piata, iar service-urile sunt mai putin carcotase pt ca asigurarile aduc foarte multa vanzare in service-uri) Este bine pentru orice asigurator sa obtina termene de plata cat mai mari. Eu am vrut sa subliniez ca respectarea termenelor este o dovada de "sanatate" financiara a unui asigurator. Nimeni nu cred ca se plange daca o factura este platita in termenul agreat (indiferent ca acesta este 30/60/90 sau 180 zile). Cand intrebati daca vreun asigurator este rau-platnic, intrebati de fapt daca el isi plateste sau nu la termenele scadente facturile, nu care sunt termenele. Mai clar: asigurator bun = isi plateste facturile in termenele agreate ; asigurator prost = isi plateste facturile cu intarziere (fata de termenele agreate). |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
- nu se mai poarta cam de multisor in piata salariul fix, ci variabil, in fct de indeplinirea planului
-poate firma cu care lucrezi tu are "ore de varf", in rest activitatea e relativ constanta, din pct de vedere al incheierii asigurarilor -la fel, nu prea am auzit de "lucru in ture" la asigurari.ca se sta peste program in mod constant, e alta poveste.la fel, recomandarea e in primul rand a persoanei, abia pe planul 2 a firmei pe care respectivul o reprezinta cat despre "client service" la 3 noaptea, sa ma scuzi, dar hai sa nu inventam noi un nou set de "business hours" pe plan local.insa, fie cum zici tu, e un plus la broker. cat despre decontarea devizelor, astept cu sufletul al gura sa aflu de un asigurator din romania care nu verifica la sange ce are de plata.oricum, un termen de decontare cu servisul de 60 de zile e deja f mare, si cred ca poate sa apara numai in cazuri speciale, unde exista relatii de colaborare vechi. |
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
Tudor |
![]()
Post
#99
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@soso:
Nici eu nu am spus ca e salariu fix, am spus doar ca el variaza prea putin direct proportional cu rezultatele muncii, astfel ca nu este un factor motivant puternic, desi ar trebui sa fie. Lucrul in ture apare la asiguratorii mari. La cei medii si mici, este adevarat ca nu se lucreaza in ture. Despre suportul in caz de dauna: marea majoritate a angajatilor pe care i-am intalnit nu fac asa ceva; tot suportul lor se reduce la a furniza numarul de telefon al departamentului daune. (poate ca exemplul meu e putin exagerat, dar din pacate daunele nu se produc strict in orele de lucru) . Trebuie cunoscuta o realitate (de altfel perfect normala si de inteles): inspectorii de daune au in "fisa postului" sa plateasca despagubiri cat mai mici. De aceea e de preferat ca suportul in caz de dauna (client service) sa fie furnizat de oameni ca nu fac parte din departamentul daune. Un asigurator care are contract de decontare directa fara accept de plata cu un service nu are ocazia sa verifice devizul de plata facut de service la momentul la care clientul isi ridica masina. Din punctul de vedere al clientului, asiguratorul nu verifica deloc factura service-ului, ci o accepta tacit. Atunci cand acest tip de decontare nu se intalneste, asiguratorul verifica (normal sau cu exces de zel) factura si poate sa apara solicitarea platii unei parti din factura de catre client pentru a-si putea ridica masina, fapt ce adesea supara foarte tare clientul. In cazul decontarii directe fara accept de plata, asiguratorii verifica doar "grosier" devizele (se cauta piese introduse fara legatura cu dauna sau lucrari efectuate fara legatura cu dauna, nu se purica minutele de manopera, gramele de vopsea, consumabilele sau furniturile diverse), dar nu este mai putin adevarat ca negociaza (anterior sau la termene regulate) discounturi globale de volum. Tot ceea ce incerc sa comentez eu este din punctul de vedere al clientului, cum percepe el anumite aspecte. Este normal si sanatos pentru un asigurator sa nu fie "mana larga", dar pe client il intereseaza mai putin acest aspect. Acum putin offtopic: - consideram o situatie ideala, de o corectitudine absoluta, astfel ca orice asigurator obtine un profit x vanzand polita casco la pretul y si platind daunele z si comisionele vanzatorilor (angajat / agent / broker) w; - pentru a sustine vanzarile: pretul y este redus, iar comisionul w este majorat; - ideal ar fi ca profitul total sa creasca din cresterea volumului de vanzari, dar in realitate cresterea volumului de vanzari din Romania e limitata puternic de gradul de "civilizatie de asigurari" si de nivelul de trai - deductia mea logica este: atunci cand un asigurator practica preturi mici sau foarte mici si/sau comisione pentru vanzatori mari sau foarte mari (comparate aproximativ cu media ponderata a pietei), singura modalitate de majorare a profitului x este reducerea (cu exces de zel) a daunelor platite z. Scuze pt offtopic. Nu recomand achizitionarea celei mai scumpe asigurari casco, ci identificarea acelor oferte care la un pret rezonabil y garanteaza plata corecta a unor daune z (ce inseamna plata corecta a daunelor, fiecare e liber sa stabileasca, conform propriilor asteptari, experientei anterioare, experientei apropiatilor etc). Exact cum la achizitionarea unei masini noi recomand testarea acesteia inainte de semnarea contractului si plata avansului si la asigurari recomand informarea cat mai temeinica. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
in sfarsit, consens.sunt perfect de acord cu ecuatia ta, cu mentiunea ca nu prea se mai aplica, pe partea de casco, la asiguratorii de top.foarte buna si recomandarea de "a casca ochii" la polita de asigurare , inaintea contractarii ei.insa...desi deductia ta logica e corecta, clientul nu are cum sa identifice comisionul primit de intermediar, deci nu va fi posibil sa stableasca de aici calitatea asiguratorului.cred ca la fel de adevarat este si faptul, ca, daca un client plateste pretul y, profitul x va fi mai mare daca w=0, implicit(sau macar cu probabilitate mai mare), z vor fi platite decent.
cat despre lucrul in ture, imi mentin parerea. ![]() ca o recomandare de final, stimati copforumisti, nu va cumparati cea mai ieftina asigurare, ci cea mai buna pt voi, sau macar una care sa va satisfaca intr-o masura cat mai mare. P.S. de la Tudor sau de la mine ![]() |
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
Tudor |
![]()
Post
#101
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
o mica observatie:
- desi asiguratorii isi doresc comisionul w = 0 sau cat mai mic (aici includ si bonusurile angajatilor din vanzari), aceasta politica este falimentara, deoarece determina servirea neglijenta (superficiala, "sictirita" etc) a clientilor si pe termen mediu-lung duce la pierderea lor - nu e mai putin adevarat ca intermediarii (brokeri si agenti) isi doresc comisionul w cat mai mare, dar ca intermediar a alege sa vinzi politele la care castigi cel mai mult este iar falimentar, deoarece pentru a plati comisioane mari, asiguratorul va fi nevoit sa "taie" de la despagubiri, deci iar se ajunge la clienti nemultumiti. ca in multe domenii, adevarul este undeva la mijloc, iar valorile medii sunt adesea cele corecte. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
chiar nu sunt de acord cu observatia nr 1.ma bazez pe fenomene existente pe piata asigurarilor.
|
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
FISICHELU |
![]()
Post
#103
|
![]() Boo Boo Dad Group: Members Posts: 595 Joined: 4 December 05 From: Onesti ![]() |
Cine stie daca e vreo sansa sa imi schimb firma de asigurari pt CASCO, de la ASIBAN, pe periada ratelor? Am inteles ca ar fi un acord intre BRD si ASIBAN...
Hm? Stie cineva ceva? |
--------------------
Renault
Megane Sedan CfExp
1,5 dCi 2005 Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa fie primit !!
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
Tudor |
![]()
Post
#105
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@ oblivion: teoretic da. practic treaba sta cam asa:
1. din cate stiu BRD este de acord si cu polita casco de la Allianz (s-ar putea sa mai fie si altele, de care eu sa nu stiu). 2. daca Asiban a platit daune pe polita casco (indiferent cat), poti rezilia contractul doar dupa ce achiti restul ratelor (pe 1 an sau pe cat e incheiata polita). 3. ceri acordul BRD pentru a rezilia polita Asiban si a o inlocui cu alta polita casco de la alta societate agreata de BRD. 4. daca obtii acordul, inchei noua polita, o cesionezi in favoarea BRD, dupa care reziliezi polita Asiban. Succes! |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
Norad |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 20 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate scrii si ce nu iti place la Asiban. Mie personal mi se par OK. Au preturi mai mici, cu despagubirea Casco nu am avut probleme. ( Mi-am schimbat lejer o janta cu tot cu cauciuc, plus niste zgarieturi reparate pe aripa dreapta spate). Mi-am facut din nou tot la ei si de curiozitate am intrebat agentul cum e la Allianz, si a inceput sa imi explice de sistemul cu francize de mi s-a acrit, nu mai vorbesc ca e si mai scump.
In acelasi timp l-am intrebat cum se poate mari prima de asigurare unui asigurat care a avut un accident cu daune mult mai mari decat suma platita ptr. asta, ptr ca in mod evident, el va pleca la alta firma de aigurari. Raspunsul a fost ca de fapt societatea de asigurari oricum nu prea il mai accepta in calitate de asigurat in aceasta situatie. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16v
dec. 2004
|
|
liviurosioara |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 2 December 05 ![]() |
Eu mi-am facut asigurare la BCR Asigurari. Dupa negocieri dure, in lista mea finala au ramas Asiban si BCR Asigurari. Fransiza zero la toate, primele de asigurare platibile in rate: Asiban 4,21% BCR Asig 4,15%.
Am ales BCR, tinand cont de prima, dar si de faptul ca Asiban nu asigura evenimentele legate de vandalism!!! Mare atentie la acest aspect, pentru ca la noi se poate intampla orice. La o valoare asigurata de 16.107 euro, platesc 668 euro anual. Succese, Liviu |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
|
|
caktuss |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
am o problema
am uitat sa platesc rata a doua la casco in termenul prevazut de ei si mi-auzis ca trebuie sa fac o reinnoire, care preuspune poze facute la masina chestia e ca am atins un prag de un bolovan, si s-a infundat putin ce presupune asta din pdv al asigurarii, imi diminueaza valoare asigurata, sau ramane aceeasi, numai ca platesc reparatia din buzunarul meu ? |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
eddie33 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu cat ai depasit termenul de plata? Ei trebuie sa-ti spuna ce trebuie facut.De ce trebuie reinnoita polita?Pentru ca vei face o reparatie pe asigurare sau pentru ca ai depasit termenul prea mult ?
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
caktuss |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
trebuia sa o platesc pe 26 noiembrie + 15 zile peroada de gratie ... deci cel tarziu pe 11
reinnoirea trebuie facuta pentru ca am depasit termenul, si trebuie facute poze din nou la masina... si nu vreau sa apara cu zgarietura aia cred ca am s-o repar pe banii mei si reinnoiesc asigurarea de la 1 ,sau imediat dupa ce mi-o face |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
eddie33 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Cam asa ceva,altceva nu ai ce face in situatia asta...
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#112
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(liviurosioara @ Dec 10 2005, 01:42 AM) Eu mi-am facut asigurare la BCR Asigurari. La o valoare asigurata de 16.107 euro, platesc 668 euro anual. In general, daca e posibil, e bine sa-ti faci un casco pe unde mai cunosti si tu pe cineva. Se pot obtine reduceri consistente si in caz de dauna stai linistit. Eu am tot la BCR, la o val. asigurata de 9000 E, platesc 260 E pe an. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#113
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
In afara de asta, atunci cand ai nevoie de constatare/reparare, ai sanse sa fii tratat mai urgent
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Tudor |
![]()
Post
#114
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(caktuss @ Dec 13 2005, 06:11 PM) trebuia sa o platesc pe 26 noiembrie + 15 zile peroada de gratie ... deci cel tarziu pe 11 reinnoirea trebuie facuta pentru ca am depasit termenul, si trebuie facute poze din nou la masina... si nu vreau sa apara cu zgarietura aia cred ca am s-o repar pe banii mei si reinnoiesc asigurarea de la 1 ,sau imediat dupa ce mi-o face mergi si plateste rata restanta cat mai curand, nu astepta sa repari zgaiba de pe prag. pana ajungi tu sa o repari si apoi sa platesti rata se poate intampla, Doamne fereste, ceva mai grav si te prinde neasigurat. tu fa-te ca nu sti de zgaiba de pe prag, mergi la poze cu masina un pic murdara. daca nu o vede, "mergi pe burta si te descurci tu mai incolo". daca o vede, o sa specifice in raportul de inspectie asta si nu o sa-ti plateasca reparatia. dupa ce faci reparatia, daca a vazut initial buba, mergi si cere sa iti refaca inspectia de risc si sa consemneze ca ai reparat pragul. oricum, mergi si plateste cat de urgent posibil... asta daca vrei sa fii asigurat. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Allianz - leasing -0% franciza - la 15200EURO DDP - 750âŹ/an
|
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
d3m3ntzial |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 3 December 05 From: Vrancea ![]() |
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns:
Vreau sa fac si eu CASCO la noua mea masina(clio extreme 1.4 16v),insa nu stiu daca se poate face inainte de a veni cartea de identitate a masinii si actul de vama. Mai exact ... ce acte iti trebuie ptr a face CASCO-ul ? Apoi,in momentul incheierii politei,prima rata trebuie platita in aceeasi zi sau se fixeaza o zi anume ,dupa momentul incheierii politei. |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2006 1.4,16v Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre |
|
cornel_t |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Iti trebuie VIN-ul (il gasesti pe factura cu care ai platit avansul) masinii, faci asigurarea incepand cu ziua care vrei tu dar nu intra in vigoare inainte de a plati.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
d3m3ntzial |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 3 December 05 From: Vrancea ![]() |
doar VIN-ul ?si atunci de ce idioata aia de la Allianz a spus ca vorbeste cu mine cand ii aduc cartea de identitate ?
![]() |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2006 1.4,16v Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre |
|
cornel_t |
![]()
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu. Eu asa am procedat, cu diferenta ca nu am fost la Alianz si n-am sta de vorba cu o idioata . BTW eu am luat cartea de identitate de la dealer la o zi dupa ce mi-a dat masina.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
geocosma |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am facut casco in aceeasi zi in care am luat masina de la sediul dealerului (au birou de asigurari la sediu) si am platit prima rata tot atunci. L-am intrebat pe lucratorul de la asigurari daca asigurarea e valabila din momentul incheierii ei (adica daca sunt asigurat cand ies pe poarta dealerului) si mi-a confirmat, spunand ca masina fiind noua, luata "de la ei", casco e valabil din acel moment. Nu am avut nici VIN-ul nici cartea de identitate a masinii, dar cred ca a luat datele de la cei de la vanzari. Asigurarea e tot la Allianz, firma care a incheiat-o era agreata de ei (sper, pentru ca polita de asigurare e de la Allianz).
Se pare ca nu e aceeasi situatie, pentru ca d3m3ntial si-a ridicat deja masina. De aceea recomand celor care-si masini noi, sa intrebe dealerul daca poate face asigurare casco la ei, ca esti asigurat de cand pui prima data mana pe masina. |
--------------------
Renault
Megane Estate II.1
- 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 06:26 |