Ce piese ati schimbat pana acum la clio symbol?, Fiabilitate Clio Symbol
![]() ![]() ![]() |
Ce piese ati schimbat pana acum la clio symbol?, Fiabilitate Clio Symbol
Fanu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
McVic |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Hâc!
ca sa nu zic gâl ![]() |
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
ess1902 |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE Da, reparatia mi-a platit-o cel care a pus benzina, nu petrom-ul, ca daca afla conducerea, il dadeau afara. Eu nu am spus ca poti sa pui motorina tip M, care de fapt nici nu se mai gaseste. Dar nici ca la dci-ul meu, pentru care trebuie sa fac o adevarata munca de cercetare sa vad care motorina e mai buna in oras, care e mai uleioasa, etc. Si sa stii, cei care au alimentat de pe afara, au spus ca motorina de acolo are o densitate mai mare, iti da impresia ca e mai uleioasa. Cu tdi-urile sunt si cu ele probleme, dar nu cu sistemul PD, ci cu turbina, maf-ul si alte componente care stau in jurul turbinei si regleaza admisia. Asta mai ales daca conduci subturat. Dar la astea pot sa pun motorina de oriunde, numai sa fie euro diesel. Daca e proasta, trage mai greu, scoate fum mai mult si grabeste infundarea injectoarelor. Numai ca nu distruge injectia la 25000 km. Hai poate ca la mine a fost si benzina aia, dar la alte 70-80 de masini, cate s-au inregistrat cu aceeiasi problema, sa fi pus si aia benzina ? Renault stia de problema asta, dar le-au lasat sa pice, ca poate-poate ica in afara garantiei. Uite ca a mea mai avea o luna de garantie. Sic ! vorbesti probabil de prima reparatie, aia facuta in iasi...dar schimbarea sistemului de injectie ...facut pe garantie, stii cumva la cit se ridica cu totul??? |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
flohusky |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
Da, reparatia de la Iasi, care s-a ridicat la vreo 5 milioane cu tot cu manopera, a platit-o cel de la Petrom. Schimbarea injectiei a fost facuta in garantie si ar fi costat 120 milioane cu tot cu manopera. Cica unii (din cei 70-80 cati au avut problema asta) s-ar fi luat de guler cu renault si i-ar fi convins pe astia sa plateasca ei reparatia, chiar in afara garantiei. Dupa cum spuneam, renault sunt niste golani care au umplut bine buzunarele celor de prin guvern care au incheiat privatizarea daciei, iar acum fac ce vor, fara sa le ceara nimeni socoteala. Si la urma urmei sunt firma privata, asa ca fac ce vor, in folosul sau detrimentul propriei imagini. Ce vreau sa zic e ca renault trebuia sa cheme toate clio-urile fabricatie '02-'03 si sa le schimbe chestia aia, nu sa astepte sa se strice singure, sa mai plateasca si omul ceva. Ce vreti, firma serioasa... Dar in Romania probabil si Mercedes e l afel de serioasa. La noi, legea e departea celor cu bani mai multi in buzunar si cu pile mai multe. Ca sa beneficiezi de atentie in service si sa ti se asculte toate pasurile trebuie as cinosti pe cineva sau sa-ti faci o cunostinta, stiti voi cum...
|
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
rty745 |
![]()
Post
#65
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 31 December 04 ![]() |
Salutare!
Nu cred ca pt 80 de masini cu probleme Reno ar fi trebuit sa schimbe obligat pompele la 3-4 mii de masini (sau poate mai multe). Dar mi s-ar parea normal ca in cazul in care defectiunea apare, sa suporte integral costul reparatiei, indiferent ca masina mai e sau nu mai e in garantie. E clar ca e o hiba de proiectare/fabricatie. Dar as fi foarte curios sa stiu cum a rezolvat VW problemele cu turbinele de la TDI-ri. Ma indoiesc ca au fost mai domni cata sunt astia de la reno. Eu am un symbol dci din 2002 , 45000 km , si nu am avut absolut nici o problema importanta. Tot ce am schimbat e un pivot fata dreapta ( la 30000 km) si becurile de faza scurta (pe care le folososc si ziua, dac merg la drum lung). Nici macar placutele de frana nu a fost nevoie sa la schimb pana acum. Tot ce am facut in plus a fost sa fac reviziile la 10000 km si sa schmb de fiecare data filtrele. Motorina OMV ( cu doua sau 3 exceptii cand eram in tara si nu am gasit OMV si am mai pus de la Petrom). |
-------------------- |
|
flohusky |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
Problemele de la turbina tdi-urilor au niste cauze foarte logice, care pot fi ocolite conducand altfel, adica mai turat. La renault, problema cu pompa de injectie are tot felul de explicatii bizare, dar nici una din ele nu sta in picioare astfel incat sa faci in asa fel sa nu ti se intample si tie. Pana una-alta teoria e una si practica e alta. Teoretic, ar trebui ca Renault Romania sa lasa masinile asa, iar la care pica injectia, sa le repare chiar si in afara garantiei. Practic, RR le lasa sa pice cand vor ele si le repara pe banii clientului, daca au iesit din garantie. Si mai e ceva: la tdi, daca chiar vrei sa schimbi acea turbina in loc sa o cureti, te costa app. 1000 $ acea turbina, in timp ce la renault schimbi totul, in valoare de 120 milioane ( asa mi s-a spus). La tdi, daca conduci mai turat, stil ce avantajeaza curatarea turbinei, ai probleme cu aceasta pe la 100- 150000 km, in timp ce la renault trebuie sa te astepti ca la 50000 sa pice, indiferent cum conduci si ce ulei sau motorina bagi. In continuare spun insa ca nu injectia defectuoasa ma face sa schimb masina, mai ales ca acum am o noua pompa, ci suspensia foarte rigida care macina componentele ei bucata cu bucata. Vin toate ca pe banda rulanta: bucsa, amortizoare, flanse, bielete, etc. Nu zic sa nu se strice, chiar si la 30000 km, accidental, dar nu toate la rand. Pai ce fac, repar una si peste o saptamana incepe sa trancane alta ? La dacie dadeam radiolul mai tare sa nu aud, dar la asta nu, ca am dat pe ea cat pentru 3 dacii.
|
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
demisonat |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 ![]() |
Are dreptate omu
RR trebuie sa isi revizuiasca atitudinea fata de client !!! Hai la multi ani !!! |
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
reno-meck |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 1 January 05 From: Constanta ![]() |
sunt nou in "conspiratia Clio".
Symbol 2001 75 cp, 8 v, full options, mana 3. Probleme: -din carnet service - schimbat rulment dr sp, -radiator apa + bara si ce mai e pe acolo dupa o intalnire frateasca la drum de seara cu un maidanez, -cablu acceleratie (se poarta) pe la 71000 km, -filtru polen (daca e imbacsit poate da belele la a/c & caldura - debit redus de aer cald/rece. asta l-am schimbat singur dupa ce l-am cumparat de la unii care vand filtre de toate neamurile. am iesit la juma de pret, vreo 450.000 fata de vreo 800.000 cat era la service -mi-a zburat "urechea" dr sus la chederul parbriz si nu se gaseste decat cu tot sistemul de cheder parbriz (vreo 3 mil parca) -stergatoare - normal, sunt "consumabile", -ma asteapta pompa de apa. lacrimeaza de cel putim 1 an da' merge. tot timpul ma uit sub masinutza daca lasa pata ca melcu. inca nu. treba e ca daca aveti asa ceva, tot timpul completati cu antigel preparat, nu cu apa, altfel distrugeti presetupa de tot. asta e facuta sa lucreze in amestec de antigel si daca vede apa distrugerea ei se va face accelerat. -gaz bag de la omv de 100. e mai scumpa dar se simte la mers. in plus la orice furnizor de gaz cifra se micsoreaza cu 1 sau 2 puncte (c-asa-i in tenis). cam asta ar fi deocamdata cu masinutza. bafta. |
-------------------- |
|
kat_bg |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 January 05 ![]() |
Claxonul - in garantie (dupa 3 luni de asteptare)
Far ceata stanga Placute de frama la 21000. In rest, nimic. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 2
- cj 08 pst
|
|
flohusky |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
Am schimbat astazi amortizorul stanga, care ajunsese ca cloncane urat. Am fost la un service particular, fara nici o legatura cu renault, a desfacut flansele din capul amortizoarelor, s-a uitat la ele, desi una o schimbasem la renault degeaba. Din chestia asta mi-am dat seama ca celor de la renault le-ar fi luat cel mult 10 minute sa vada daca flansa e de vina in trancaneala cu pricina. Ei mi-au schimbat-o, apoi au zis ca trancane probabil din cauza amortizorului. Baiatul din service-ul la care m-am dus astazi le-a desfacut pe toate si a dat verdictul: amortizorul. L-a schimbat cu unul Gabriel, pe gaz, 2,3 mil lei; 350k lei manopera. Nu mi se pare super amortizorul, dar nu mai trancane. Trebuiau schimbate amandoua,dar celalalt e bun.
|
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#71
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
amortizoarele, ca shi cauciucurile, se schimba pereche shi trebuie sa fie de acelashi tip.. dar daca zici ca vrei sa scapi de ea... oricum, nu se face..
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
mallox |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 9 December 04 From: Bacau ![]() |
Astazi am reusit sa-mi iau masina din service. M-am trezit cu o factura de mi-am pus mainile in cap ! 34.000.000 lei. Schimbat toba finala (vreo 10 milioane cu tot cu manopera si accesorii), amortizoare, ba a mai aparut si un intinzator la cureaua de alternator (ce-i drept scartzaia) pt. care ii suspectez de manopera defectuoasa la schimbarea distributiei (care include si curea alternator) - 9.000.000 lei un kk de intinzator. Si iaca asa masina mea a papat vreo 15-16 milioane in primii 60.000 km (revizii plus o problema la alternator,) iar intre 60.0000 si 70.000 km a papat 55 milioane ....
|
-------------------- Clio Symbol 1.4 16V
Opel New Astra vine pe 15 aug. |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#73
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
![]() pai nu shtii ca mashinile se vand inainte de revizia de 60mii km?? pe la 50-55mii, asha, sa nu prinzi tu revizia aia MARE.. :wink: |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
mallox |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 9 December 04 From: Bacau ![]() |
LOL. E masina de la firma, daca era a mea o vindeam probabil. Am postat ca sa stie lumea la ce sa se astepte
![]() |
-------------------- Clio Symbol 1.4 16V
Opel New Astra vine pe 15 aug. |
|
Radu718 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu va inteleg de ce va duceti in service R...in fine...Eu o sa-mi schimb ambreiaju' si o sa-l fac cu baietii...Vreau sa o facem, batraneste, pe indelete, asa cum vreau eu...Si banul e mai putin....
|
-------------------- Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal |
|
vimp |
![]()
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 25 October 04 From: Bacau ![]() |
Am schimbat un releu, cica de la aprindere sau cam asa ceva. Asta dupa ce am fost nevoit sa bun benzina proasta de la o benzinarie de-aiurea si masina mergea ff greu pana a murit.
In rest nimic. Am 30.000 Km, Clio Symbol Expresion 1.4 8v benzina. |
--------------------
Renault/Dacia
Clio Symbol/Duster
2003/2010 1.6 4x4 Dacia Duster 1.6, Laureate, 2010
Renault Clio Symbol 1.4 8V, Expression, 2003 |
|
cmandrei |
![]()
Post
#77
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Un lucru interesant cred eu ... ceea ce au schimbat la service in afara de placute de frana si asa mai departe ... este o "tija" cu cate o bucsa in fiecare capat ... ce spuneau ei ca "face legatura" intre cutie si motor ... cica era slabita si "vibra" prea tare.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#78
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Probleme aparute in timp la Symbol.
Masina din semnatura,48000km parcursi: Sistem injectie(5500km) inlocuit in garantie. Radio-cd(garantie) Plutitor nivel carburant(garantie) Bielete directie(dupa 30000km,deci pe banii mei) |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Zi-mi si mie cum ti-a aparut problema cu plutitorul de nivel carburant.
Radio-cd-ul l-ai schimbat tot pentru ca se oprea cand era motorul oprit? Cum s-a manifestat defectul cu bieletele? Eu am facut 13500 km in 11 luni, n-am fost la service pana acum decat pentru reparatii caroserie. Probleme: Cd-player-ul se opreste uneori cand e motorul oprit, eventual porneste iar, etc. As fi vrut sa-l schimb pe garantie, dar am aflat ca e defect conceptual si nu se merita sa-mi bat capul sa-mi dea altul la fel. Cand merg cu geamul deschis am un tacanit in portiera, de asemenea mai am un greiere in portiera dreapta. In rest liniste. Cand calc ambreiajul trebuie sa las un timp de 1 secunda inainte de a cupla mersul inapoi, altfel imi caraie sincroanele in cutie. Decat sa ma duc la service sa-mi strice altceva la cutie mai bine m-am obisnuit cu manevra asta si o mai patesc foarte rar. In rest schimbatorul merge bine. Diuza dreapta a spalatorului de parbriz supureaza, rezultatul consta in murdaria cu lichid albastru a carcasei filtrului de aer. Am sa o rezolv din cutter intr-un week-end. Scaunul soferului se lasa in timp in mers, cam la 2-3 zile trebuie sa-i ridic spatarul vreo 2-3 dinti. Cam e problema generala, asa ca nu-mi bat capul. Cam astea ar fi, in rest sunt multumit de fiabilitate. |
--------------------
.
.
.
|
|
amp |
![]()
Post
#80
|
![]() AMP Group: Members Posts: 275 Joined: 17 May 05 From: P I T E S T I ![]() |
Am avut un Clio Symbol 1.4 8V din 2002. L-am luat la 110.000km si pana la 135.000 cat l-am tinut, n-am schimbat decat un ulei si placutele de frana.... Am avut un singur greieras in plafon, in rest totul mergea impecabil... Chiar imi pare rau ca l-am dat...
![]() |
--------------------
Renault Laguna II
Privilege 1.9dci
- AGxxAMP
120CP Dec.2001
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#81
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
30.000 km cu masina din semnatura, nici o problema in afara de greierasul din plafon, dar in ultimul timp parca nu-l mai aud...
![]() o sa ma despart cu greu de masina... ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- Expression
2002 1.4 8v Trance eXcess! :)
|
|
radari |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
49k
- problema cu apa in masina, rezolvata prin eliminarea noroioului din gurile de scurgere de sub stergatoare. singur. - greieri in sistemul de prindere al centurilor. WD40. singur - tragea dreapta. schimbat gume si echilibrat roti. vulcanizare. - nu a pornit 3 zile la -18 grade. asteptat incalzire vreme, pus fir de la bateria altei masini. singur. la modul in care am utilizat-o, pe toate genurile de drum, in toate tipurile de vreme, se prezinta exceptional. interiorul este ca nou, exteriorul... datorita soferilor duminicali si cretinilor aflati in libertate poti sa spui ca este o masina folosita. concluzie: fiabilitate maxima. f incantat. nici nu o mai vand... |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
CGB |
![]()
Post
#83
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
aproape 30.000 km. nici o problema. doar consumabile.
ca o paranteza...un pretenar are un symbol 1.4 75 cai luat prin ''99 sau 2000.L-a condus el vreo 2-3 ani iar apoi i l-a dat lu' maica-sa. Masinuta aia merge belea si acum. Nu i-a schimbat decat consumabile, plus ceva pe la directie si suspensii (din cauza gropilor). in schimb motorul merge brici, nu troncane (prea rau ![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
31.000 km facuti in 7 luni de zile. Nici o problema, doar o mica notificare ca s-ar putea sa schimb o bieleta de directie la revizia de 45.000 km.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
uncle |
![]() ![]()
Post
#85
|
![]() pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@Laurentziu83
vezi ca nu cumva opritul radio-cd-ului sa fie de la faptul ca fiind motorul oprit el este setat sa se opreasca la un interval de 20 de minute de functionare! |
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu, nu e de la asta. Mi se intampla si cu cheia de contact pe accesorii.
|
--------------------
.
.
.
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#87
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Mi se intampla si mie,si la cel vechi(nu mai citea cd si facea un zgomot f ciudat) si la cel nou.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
vali79m |
![]()
Post
#88
|
![]() No. 620 Group: Members Posts: 509 Joined: 5 April 05 From: Titan-Salajan ![]() |
Are idee cineva cam cat costa rulmentii de pe spate la un clio din 2001?
Si cam de unde as putea sa ii cumpar la un pret mai bun! "huruie" rau |
--------------------
Clio
Symbol
2005 dci-80 cp
|
|
vali79m |
![]()
Post
#89
|
![]() No. 620 Group: Members Posts: 509 Joined: 5 April 05 From: Titan-Salajan ![]() |
Inca o intrebare...daca o sti cineva.....difera rulmentii de spate la o masina cu ABS sau la una fara ABS?
|
--------------------
Clio
Symbol
2005 dci-80 cp
|
|
Danootz |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 March 11 ![]() |
am 128k cu un Clio dci, si pana acum i-am schimbat urmatoarele:
Ulei, filtre,bucse, bielete antiruliu, kit ambreiaj,capete de bara,distributie,si cel mai "distractiv" arborele cotit! |
--------------------
Renault
Symbol
- BC-06-GUC
2006 DCI Fidji
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 14:11 |