Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce piese ati schimbat pana acum la clio symbol?, Fiabilitate Clio Symbol

Fanu
post 30 Dec 2004, 18:57
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




McVic... traiasca berea smile.gif

La Multi Ani tuturor!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
McVic
post 30 Dec 2004, 18:59
Post #62


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 358
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Hâc!
ca sa nu zic gâl laugh.gif


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal
Full options

Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005
Negru
...on za uei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 31 Dec 2004, 01:32
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




QUOTE
Da, reparatia mi-a platit-o cel care a pus benzina, nu petrom-ul, ca daca afla conducerea, il dadeau afara. Eu nu am spus ca poti sa pui motorina tip M, care de fapt nici nu se mai gaseste. Dar nici ca la dci-ul meu, pentru care trebuie sa fac o adevarata munca de cercetare sa vad care motorina e mai buna in oras, care e mai uleioasa, etc. Si sa stii, cei care au alimentat de pe afara, au spus ca motorina de acolo are o densitate mai mare, iti da impresia ca e mai uleioasa. Cu tdi-urile sunt si cu ele probleme, dar nu cu sistemul PD, ci cu turbina, maf-ul si alte componente care stau in jurul turbinei si regleaza admisia. Asta mai ales daca conduci subturat. Dar la astea pot sa pun motorina de oriunde, numai sa fie euro diesel. Daca e proasta, trage mai greu, scoate fum mai mult si grabeste infundarea injectoarelor. Numai ca nu distruge injectia la 25000 km. Hai poate ca la mine a fost si benzina aia, dar la alte 70-80 de masini, cate s-au inregistrat cu aceeiasi problema, sa fi pus si aia benzina ? Renault stia de problema asta, dar le-au lasat sa pice, ca poate-poate ica in afara garantiei. Uite ca a mea mai avea o luna de garantie. Sic !


vorbesti probabil de prima reparatie, aia facuta in iasi...dar schimbarea sistemului de injectie ...facut pe garantie, stii cumva la cit se ridica cu totul???


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flohusky
post 31 Dec 2004, 10:53
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 04
From: Galati




Da, reparatia de la Iasi, care s-a ridicat la vreo 5 milioane cu tot cu manopera, a platit-o cel de la Petrom. Schimbarea injectiei a fost facuta in garantie si ar fi costat 120 milioane cu tot cu manopera. Cica unii (din cei 70-80 cati au avut problema asta) s-ar fi luat de guler cu renault si i-ar fi convins pe astia sa plateasca ei reparatia, chiar in afara garantiei. Dupa cum spuneam, renault sunt niste golani care au umplut bine buzunarele celor de prin guvern care au incheiat privatizarea daciei, iar acum fac ce vor, fara sa le ceara nimeni socoteala. Si la urma urmei sunt firma privata, asa ca fac ce vor, in folosul sau detrimentul propriei imagini. Ce vreau sa zic e ca renault trebuia sa cheme toate clio-urile fabricatie '02-'03 si sa le schimbe chestia aia, nu sa astepte sa se strice singure, sa mai plateasca si omul ceva. Ce vreti, firma serioasa... Dar in Romania probabil si Mercedes e l afel de serioasa. La noi, legea e departea celor cu bani mai multi in buzunar si cu pile mai multe. Ca sa beneficiezi de atentie in service si sa ti se asculte toate pasurile trebuie as cinosti pe cineva sau sa-ti faci o cunostinta, stiti voi cum...


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 31 Dec 2004, 11:17
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




Salutare!

Nu cred ca pt 80 de masini cu probleme Reno ar fi trebuit sa schimbe obligat pompele la 3-4 mii de masini (sau poate mai multe). Dar mi s-ar parea normal ca in cazul in care defectiunea apare, sa suporte integral costul reparatiei, indiferent ca masina mai e sau nu mai e in garantie. E clar ca e o hiba de proiectare/fabricatie. Dar as fi foarte curios sa stiu cum a rezolvat VW problemele cu turbinele de la TDI-ri. Ma indoiesc ca au fost mai domni cata sunt astia de la reno.


Eu am un symbol dci din 2002 , 45000 km , si nu am avut absolut nici o problema importanta. Tot ce am schimbat e un pivot fata dreapta ( la 30000 km) si becurile de faza scurta (pe care le folososc si ziua, dac merg la drum lung). Nici macar placutele de frana nu a fost nevoie sa la schimb pana acum. Tot ce am facut in plus a fost sa fac reviziile la 10000 km si sa schmb de fiecare data filtrele. Motorina OMV ( cu doua sau 3 exceptii cand eram in tara si nu am gasit OMV si am mai pus de la Petrom).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flohusky
post 31 Dec 2004, 13:44
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 04
From: Galati




Problemele de la turbina tdi-urilor au niste cauze foarte logice, care pot fi ocolite conducand altfel, adica mai turat. La renault, problema cu pompa de injectie are tot felul de explicatii bizare, dar nici una din ele nu sta in picioare astfel incat sa faci in asa fel sa nu ti se intample si tie. Pana una-alta teoria e una si practica e alta. Teoretic, ar trebui ca Renault Romania sa lasa masinile asa, iar la care pica injectia, sa le repare chiar si in afara garantiei. Practic, RR le lasa sa pice cand vor ele si le repara pe banii clientului, daca au iesit din garantie. Si mai e ceva: la tdi, daca chiar vrei sa schimbi acea turbina in loc sa o cureti, te costa app. 1000 $ acea turbina, in timp ce la renault schimbi totul, in valoare de 120 milioane ( asa mi s-a spus). La tdi, daca conduci mai turat, stil ce avantajeaza curatarea turbinei, ai probleme cu aceasta pe la 100- 150000 km, in timp ce la renault trebuie sa te astepti ca la 50000 sa pice, indiferent cum conduci si ce ulei sau motorina bagi. In continuare spun insa ca nu injectia defectuoasa ma face sa schimb masina, mai ales ca acum am o noua pompa, ci suspensia foarte rigida care macina componentele ei bucata cu bucata. Vin toate ca pe banda rulanta: bucsa, amortizoare, flanse, bielete, etc. Nu zic sa nu se strice, chiar si la 30000 km, accidental, dar nu toate la rand. Pai ce fac, repar una si peste o saptamana incepe sa trancane alta ? La dacie dadeam radiolul mai tare sa nu aud, dar la asta nu, ca am dat pe ea cat pentru 3 dacii.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 31 Dec 2004, 19:25
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




Are dreptate omu
RR trebuie sa isi revizuiasca atitudinea fata de client !!!
Hai la multi ani !!!


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-meck
post 2 Jan 2005, 11:18
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 1 January 05
From: Constanta




sunt nou in "conspiratia Clio".
Symbol 2001 75 cp, 8 v, full options, mana 3.
Probleme:
-din carnet service - schimbat rulment dr sp,
-radiator apa + bara si ce mai e pe acolo dupa o intalnire frateasca la drum de seara cu un maidanez,
-cablu acceleratie (se poarta) pe la 71000 km,
-filtru polen (daca e imbacsit poate da belele la a/c & caldura - debit redus de aer cald/rece. asta l-am schimbat singur dupa ce l-am cumparat de la unii care vand filtre de toate neamurile. am iesit la juma de pret, vreo 450.000 fata de vreo 800.000 cat era la service
-mi-a zburat "urechea" dr sus la chederul parbriz si nu se gaseste decat cu tot sistemul de cheder parbriz (vreo 3 mil parca)
-stergatoare - normal, sunt "consumabile",
-ma asteapta pompa de apa. lacrimeaza de cel putim 1 an da' merge. tot timpul ma uit sub masinutza daca lasa pata ca melcu. inca nu. treba e ca daca aveti asa ceva, tot timpul completati cu antigel preparat, nu cu apa, altfel distrugeti presetupa de tot. asta e facuta sa lucreze in amestec de antigel si daca vede apa distrugerea ei se va face accelerat.
-gaz bag de la omv de 100. e mai scumpa dar se simte la mers. in plus la orice furnizor de gaz cifra se micsoreaza cu 1 sau 2 puncte (c-asa-i in tenis).
cam asta ar fi deocamdata cu masinutza.
bafta.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kat_bg
post 6 Jan 2005, 19:36
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 January 05




Claxonul - in garantie (dupa 3 luni de asteptare)
Far ceata stanga
Placute de frama la 21000.
In rest, nimic.


--------------------
Renault Clio Symbol 2 - cj 08 pst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flohusky
post 13 Jan 2005, 13:18
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 04
From: Galati




Am schimbat astazi amortizorul stanga, care ajunsese ca cloncane urat. Am fost la un service particular, fara nici o legatura cu renault, a desfacut flansele din capul amortizoarelor, s-a uitat la ele, desi una o schimbasem la renault degeaba. Din chestia asta mi-am dat seama ca celor de la renault le-ar fi luat cel mult 10 minute sa vada daca flansa e de vina in trancaneala cu pricina. Ei mi-au schimbat-o, apoi au zis ca trancane probabil din cauza amortizorului. Baiatul din service-ul la care m-am dus astazi le-a desfacut pe toate si a dat verdictul: amortizorul. L-a schimbat cu unul Gabriel, pe gaz, 2,3 mil lei; 350k lei manopera. Nu mi se pare super amortizorul, dar nu mai trancane. Trebuiau schimbate amandoua,dar celalalt e bun.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 13 Jan 2005, 13:27
Post #71


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




amortizoarele, ca shi cauciucurile, se schimba pereche shi trebuie sa fie de acelashi tip.. dar daca zici ca vrei sa scapi de ea... oricum, nu se face..


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mallox
post 20 Jan 2005, 14:06
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 9 December 04
From: Bacau




Astazi am reusit sa-mi iau masina din service. M-am trezit cu o factura de mi-am pus mainile in cap ! 34.000.000 lei. Schimbat toba finala (vreo 10 milioane cu tot cu manopera si accesorii), amortizoare, ba a mai aparut si un intinzator la cureaua de alternator (ce-i drept scartzaia) pt. care ii suspectez de manopera defectuoasa la schimbarea distributiei (care include si curea alternator) - 9.000.000 lei un kk de intinzator. Si iaca asa masina mea a papat vreo 15-16 milioane in primii 60.000 km (revizii plus o problema la alternator,) iar intre 60.0000 si 70.000 km a papat 55 milioane ....


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V
Opel New Astra vine pe 15 aug.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 20 Jan 2005, 14:23
Post #73


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




laugh.gif
pai nu shtii ca mashinile se vand inainte de revizia de 60mii km??
pe la 50-55mii, asha, sa nu prinzi tu revizia aia MARE.. :wink:


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mallox
post 20 Jan 2005, 14:55
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 9 December 04
From: Bacau




LOL. E masina de la firma, daca era a mea o vindeam probabil. Am postat ca sa stie lumea la ce sa se astepte biggrin.gif


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V
Opel New Astra vine pe 15 aug.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 20 Jan 2005, 16:23
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Eu nu va inteleg de ce va duceti in service R...in fine...Eu o sa-mi schimb ambreiaju' si o sa-l fac cu baietii...Vreau sa o facem, batraneste, pe indelete, asa cum vreau eu...Si banul e mai putin....


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vimp
post 29 Mar 2005, 16:27
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 25 October 04
From: Bacau




Am schimbat un releu, cica de la aprindere sau cam asa ceva. Asta dupa ce am fost nevoit sa bun benzina proasta de la o benzinarie de-aiurea si masina mergea ff greu pana a murit.
In rest nimic.
Am 30.000 Km, Clio Symbol Expresion 1.4 8v benzina.


--------------------
Renault/Dacia Clio Symbol/Duster 2003/2010 1.6 4x4
Dacia Duster 1.6, Laureate, 2010
Renault Clio Symbol 1.4 8V, Expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 29 Mar 2005, 16:31
Post #77


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Un lucru interesant cred eu ... ceea ce au schimbat la service in afara de placute de frana si asa mai departe ... este o "tija" cu cate o bucsa in fiecare capat ... ce spuneau ei ca "face legatura" intre cutie si motor ... cica era slabita si "vibra" prea tare.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos clio&astra
post 2 May 2006, 18:05
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 7 January 06




Probleme aparute in timp la Symbol.
Masina din semnatura,48000km parcursi:
Sistem injectie(5500km) inlocuit in garantie.
Radio-cd(garantie)
Plutitor nivel carburant(garantie)
Bielete directie(dupa 30000km,deci pe banii mei)


--------------------
Renault Clio Symbol 2004 1.5dci
Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 2 May 2006, 20:17
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Zi-mi si mie cum ti-a aparut problema cu plutitorul de nivel carburant.
Radio-cd-ul l-ai schimbat tot pentru ca se oprea cand era motorul oprit?
Cum s-a manifestat defectul cu bieletele?

Eu am facut 13500 km in 11 luni, n-am fost la service pana acum decat pentru reparatii caroserie.
Probleme:
Cd-player-ul se opreste uneori cand e motorul oprit, eventual porneste iar, etc. As fi vrut sa-l schimb pe garantie, dar am aflat ca e defect conceptual si nu se merita sa-mi bat capul sa-mi dea altul la fel.
Cand merg cu geamul deschis am un tacanit in portiera, de asemenea mai am un greiere in portiera dreapta. In rest liniste.
Cand calc ambreiajul trebuie sa las un timp de 1 secunda inainte de a cupla mersul inapoi, altfel imi caraie sincroanele in cutie. Decat sa ma duc la service sa-mi strice altceva la cutie mai bine m-am obisnuit cu manevra asta si o mai patesc foarte rar. In rest schimbatorul merge bine.
Diuza dreapta a spalatorului de parbriz supureaza, rezultatul consta in murdaria cu lichid albastru a carcasei filtrului de aer. Am sa o rezolv din cutter intr-un week-end.
Scaunul soferului se lasa in timp in mers, cam la 2-3 zile trebuie sa-i ridic spatarul vreo 2-3 dinti. Cam e problema generala, asa ca nu-mi bat capul.
Cam astea ar fi, in rest sunt multumit de fiabilitate.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amp
post 3 May 2006, 05:49
Post #80


AMP


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 May 05
From: P I T E S T I




Am avut un Clio Symbol 1.4 8V din 2002. L-am luat la 110.000km si pana la 135.000 cat l-am tinut, n-am schimbat decat un ulei si placutele de frana.... Am avut un singur greieras in plafon, in rest totul mergea impecabil... Chiar imi pare rau ca l-am dat... sad.gif


--------------------
Renault Laguna II Privilege 1.9dci - AGxxAMP 120CP Dec.2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
st0rm3ru
post 3 May 2006, 06:23
Post #81


god of the hell fire


Group: Members
Posts: 175
Joined: 14 December 05
From: Bucharest, .ro




30.000 km cu masina din semnatura, nici o problema in afara de greierasul din plafon, dar in ultimul timp parca nu-l mai aud... smile.gif
o sa ma despart cu greu de masina... sad.gif


--------------------
Renault Clio Symbol - Expression 2002 1.4 8v
Trance eXcess! :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 3 May 2006, 09:02
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




49k
- problema cu apa in masina, rezolvata prin eliminarea noroioului din gurile de scurgere de sub stergatoare. singur.
- greieri in sistemul de prindere al centurilor. WD40. singur
- tragea dreapta. schimbat gume si echilibrat roti. vulcanizare.
- nu a pornit 3 zile la -18 grade. asteptat incalzire vreme, pus fir de la bateria altei masini. singur.

la modul in care am utilizat-o, pe toate genurile de drum, in toate tipurile de vreme, se prezinta exceptional. interiorul este ca nou, exteriorul... datorita soferilor duminicali si cretinilor aflati in libertate poti sa spui ca este o masina folosita.

concluzie: fiabilitate maxima. f incantat. nici nu o mai vand...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 3 May 2006, 09:05
Post #83


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




aproape 30.000 km. nici o problema. doar consumabile.

ca o paranteza...un pretenar are un symbol 1.4 75 cai luat prin ''99 sau 2000.L-a condus el vreo 2-3 ani iar apoi i l-a dat lu' maica-sa. Masinuta aia merge belea si acum. Nu i-a schimbat decat consumabile, plus ceva pe la directie si suspensii (din cauza gropilor). in schimb motorul merge brici, nu troncane (prea rau smile.gif ), n-are strop de rugina. masina are cam 150.000 km.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 4 May 2006, 01:07
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




31.000 km facuti in 7 luni de zile. Nici o problema, doar o mica notificare ca s-ar putea sa schimb o bieleta de directie la revizia de 45.000 km.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 4 May 2006, 08:26
Post #85


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




@Laurentziu83

vezi ca nu cumva opritul radio-cd-ului sa fie de la faptul ca fiind motorul oprit el este setat sa se opreasca la un interval de 20 de minute de functionare!


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 4 May 2006, 10:13
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu, nu e de la asta. Mi se intampla si cu cheia de contact pe accesorii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos clio&astra
post 5 May 2006, 07:54
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 7 January 06




Mi se intampla si mie,si la cel vechi(nu mai citea cd si facea un zgomot f ciudat) si la cel nou.


--------------------
Renault Clio Symbol 2004 1.5dci
Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali79m
post 14 May 2006, 21:36
Post #88


No. 620


Group: Members
Posts: 509
Joined: 5 April 05
From: Titan-Salajan




Are idee cineva cam cat costa rulmentii de pe spate la un clio din 2001?
Si cam de unde as putea sa ii cumpar la un pret mai bun!
"huruie" rau


--------------------
Clio Symbol 2005 dci-80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali79m
post 15 May 2006, 12:39
Post #89


No. 620


Group: Members
Posts: 509
Joined: 5 April 05
From: Titan-Salajan




Inca o intrebare...daca o sti cineva.....difera rulmentii de spate la o masina cu ABS sau la una fara ABS?


--------------------
Clio Symbol 2005 dci-80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danootz
post 17 Jul 2011, 22:13
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 March 11




am 128k cu un Clio dci, si pana acum i-am schimbat urmatoarele:

Ulei, filtre,bucse, bielete antiruliu, kit ambreiaj,capete de bara,distributie,si cel mai "distractiv" arborele cotit!


--------------------
Renault Symbol - BC-06-GUC 2006 DCI Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 14:11
Dacia