Ce piese ati schimbat pana acum la clio symbol?, Fiabilitate Clio Symbol
![]() ![]() ![]() |
Ce piese ati schimbat pana acum la clio symbol?, Fiabilitate Clio Symbol
McVic |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|||
mallox |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 9 December 04 From: Bacau ![]() |
Clio Symbol din 2001 in 68.000 km - releu si punte diode alternator undeva pe la 35.000 km. La 68.000 km, am toba finala facuta praf, deci trebuie schimbata, amortizoarele f. moi (nu au curs inca) asa ca o sa le schimb, deasemeni un burduf de planetara spart.
|
-------------------- |
|
chipson78 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
toba la clio sa pare ca e o defectiune generala la cele din 2001. a mea nu e chiar praf, adica mi s-a dus decat un invelis.pana nu incepe safaca ca tractorul nu o schimb.
|
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
VladSoare |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Idem. Vazut crapatura intimplator, cind am schimbat filtrul de benzina.
Nici nu ma gindesc sa dau banii pe alta toba pina cind nu incepe sa faca zgomot. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
mallox |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 9 December 04 From: Bacau ![]() |
Nu o sa mai dureze prea mult pana se asparge de tot --> maxim 2 luni din experienta. La mine sunt sparte ambele invelisuri. Cei de la service au zis ca a explodat
![]() ![]() |
-------------------- Clio Symbol 1.4 16V
Opel New Astra vine pe 15 aug. |
|
adso |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
o solutie eleganta: borla. o voi aplica si eu cat de curand, si la mine toba e pe duca
![]() |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Nu o sa mai dureze prea mult pana se asparge de tot --> maxim 2 luni din experienta. La mine sunt sparte ambele invelisuri. Cei de la service au zis ca a explodat ![]() ![]() eu o am de un an asa si nu da semne ca ar vrea sa ma faca de ris. bine, la mine doar invelisul extrior e dus, celalalt e intact. si cand spun dus spun ca invelisul exterior e format din doua table care aproape atirna pe linga toba. |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
Valix |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Intrucat eu am pornit topicul, hai sa zic si eu:
1. chedere geamuri fatza (zdranganeau geamurile); 2. boxe fatza; 3. aerator dreapta; 4. panglica de plastic de la torpedo; 5. caseta directie+bielete+capete de bara (toate vin impreuna). Toate pe garantie. |
-------------------- Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP Elegance, full options Neagra, interior bej |
|
adso |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
imi veni in cap o alta chestie:
la mine, capetele "chederului" de la parbriz in partea de sus stau ciulite, ca niste urechi, mai ales cea de pe partea soferului. desi le tot bag la loc in santuletele de tabla de dedesupt, foarte curand sunt iara "prezente la apel". Am vazut numeroase symboluri cu problema asta. Cum ati rezolvat chestia asta? exista o solutie eleganta, sau pur si simplu lipici ![]() |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Si la mine e la fel. Nu m-am obosit sa le lipesc, pentru ca oricum am vazut ca nu intra apa pe acolo.
Din cind in cind le mai imping la loc. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Radu718 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Am mai spus-o, cu un silicon special...M-am tot laudat ca o sa fac un tutorial cu niste poze vis a vis de problema asta (se elimina si suieratul)
|
-------------------- Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal |
|
adso |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
pai chiar te rugam sa vii cu detalii, ca e foarte interesant si de abia astept sa aplic solutia.
ce silicon? cum se pune? etc. multumesc ![]() |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
Radu718 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Off topic: poate rezolv sapt. asta si va arat cum se izoleaza fonic:
1) suieratul de la colt sus 2) insonorizare la usile fata, unde trebuie purfix pe usa fata/spate 3) fasaitul de vant: unde incepe chederul usii (partea sub forma de lopatica-pt.scurgerea apei) trebuie lipita de caroserie tot cu acest silicon |
-------------------- Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal |
|
chipson78 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
radu eu zic sa le trimit si la renault. poate prin viitoarele clio nu o sa mai bata vantul :wink:
|
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
Radu718 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Iti vine sau nu sa crezi , mi-au furat ideea la Bicorp Extreme,dar e o alta poveste...in tutorial mai multe amanunte
|
-------------------- Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal |
|
MMihai |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
spuneati voi de toba exfoliata, clio fabricatie 2001 .. a mea e din 2000 si e la fel de terminata insa spre surprinderea mea e numai pe dinafara si nu face nici un fel se zgomot, deci nu o schimb inca. apropo a ajuns la cineva in stadiul in care sa faca ca o masina de raliu ?
![]() |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
adso |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
Radu, copyright nu poti sa le ceri, pentru ca nu e inventie, in cel mai bun caz inovatie.
Da noi dam o bere pentru patent. ![]() |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
itharangus |
![]()
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 24 December 04 From: tm ![]() |
QUOTE Ma intereseaza in special piesele ce tin de directie, si daca se poate, cum se manifesta degradarea lor. Tocmai s-a terminat cu garantia la dCI ul meu si pot spune ca sunt multumit (in general); am schimbat doar un suport motor de doua ori (problema frecventa la Clio dCI), dar cloncanitul dreapta fata a revenit dupa vreo 2 luni (il am si acum); poate fi si de la amortizoare. Alte piese n-am schimbat. |
-------------------- CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
|
|
flohusky |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
Schimbat injectia (injectoare+pompa injectie+conductaraie+rezervor+nervi) la 25000 km, iar acum, la 35000, schimbat flansa cap amortizor (doua bucse cauciuc +rulmentul dintre ele) din motive de trancaneala infernala pe fata. Dupa schimbare, tot trancane si s-a descoperit ca si amortizorul aferent e aproape dus (probabil el e sursa trancamelii), respectiv si bieleta directie si o bucsa de cap de bara (asa a zis mecanicul). Precizez ca, pe la 30.000, cand inca era in garantie, mecanicul a zis ca e normal sa trancane, ca e suspensia cam rigida. Adevarul ca trancanea mai putin atunci, dar trancanea. Eu am luat-o de buna si acum, dupa ce a iesit din garantie, se descopera uzura critica la o caruta de piese. Solutia extrema: o dau cu vreo 8000 euro si ma duc la Octavia II. M-am saturat de renault. Cei drept, in afara de lista de mai sus, sunt multumit de ea. Totul merge perfect pe ea, nici un bec ars, nici o problema electrica. Nu am avut probleme de pornire. Se pare ca dupa ce au umblat la ea a inceput sa trancane vreo aparatoare de plastic sau nu stiu ce care e in contact cu motorul si vibreaza impreuna cu acesta.
Pentru cine vrea sa-si ia o masina de pana in 10000 euro, grea decizie, dar nu as recomanda clio. Poate ceva de la skoda, dar sunt ceva mai scumpe. |
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
ess1902 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
IN SFIRSIT CINEVA CARE A AVUT INTR-ADEVAR PERSONAL PROBLEMA CU INJECTOARELE!!!!!!
te rog da mai multe detalii.....in primul rand DIN CE AN ESTE MASINA??? in al doilea rand CUM S-A MANIFESTAT EXACT....A AVUT CEVA SIMTOME CARE SA PREVESTEASCA ASA CEVA??.....in al treilea rand CE MOTORINA AI FOLOSIT (DE UNDE ??)..... |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
George |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
este cumva clio alizee ?
|
-------------------- |
|
flohusky |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
Este clio symbol authentique, fabricat in decembrie '02 sau ianuarie '03, ca eu l-am primit prin martie '03. E posibil ca noi sa fi grabit procesul, pentru ca un BOU de la Petrom mi-a pus benzina in loc de motorina, desi i s-a spus ce sa puna. S-a mers cu masina de la Galati la Iasi cu motorina care mai era in rezervor (vreo 10l), dupa care a intrat pe benzina si s-a oprit. Adica a fost oprita intr-o parcare, pentru un popas, iar la pornire nu a mai vrut sa o ia. Intr-un service renault din iasi s- a dat toata benzina jos din rezervor, conducte, filtre, s-a verificat cu atentie pompa ca sa nu fie terminata, s-a schimbat doar o garnitura de vreo 2 milioane in ea, apoi s-a pus totul la loc si a mers perfect. Dupa vreo 7-8000 km, intr-o seara, am simtit mici fluctuatii in relanti, dar mici, probabil ca unul mai nesimtit nu le-ar fi simtit. A doua zi dimineata am mai mers 5 km cu ea, a inceput sa dea rateuri in mers, apoi s-a oprit si relantiul si nu a mai putut fi pornita. Pe conductelea alea de plastic transparente care vin si ies din filtru, pe fundul lor, era pilitura foarte fina de fier. Aceasta pilitura s-a dus pe retur pana in rezervor si pe tur pana in injectoare. E posibil ca benzina aia sa fi grabit procesul, dar oricum pica. MOtorina puneam pana atunci numai de l apetrol, super euro diesel. Dupa "accident", un sef de service mi-a spus sa pun euro diesel, ca e mai uleioasa. Cea super e mai uscata, ca benzina si nu se unge bine pompa. Acum, pompa pe care mi-au pus-o ei e altfel, cica nu mai pica, dar eu, ca sa fiu sigur, schimb masina. Cica tdi-urile de la VW merg cu orice fel de motorina, singura lor problema fiind turbina. Ceea ce ma seaca pe mine nu e neaparat injectia, care poate a picat si din cauza mea (sau a BOULUI care a pus benzina) si a fost schimbata si in garantie. Ma seaca faptul ca a inceput sa pice suspensia, iar mecanicii se manifesta exact ca cei de la dacia: schimba piesa cu piesa ca sa vada care trancanea. Am schimbat flansa, acum imi zic ca e amortizorul. Daca tot mai trancane, au sa zica ca mi-au spus ca e uzura mare si in bieleta directie si nu stiu ce bucse. De acum masina incepe sa pape bani. Va dati seama ca si partea dreapta e facuta cu aceleasi piese, care vor pica in cel mult 1000km. Iar spatele abia asteapta si el sa inceapa sa trancane. NU mai zic de ambreiaj, pe care il astept sa inceapa sa mearga in trepte. Mi s-a rupt saptamaan asta si mie aia de la torpedou,dar sta si asa. Mai am mici greierasi pe la bord, plus o trancaneala in ton cu vibratiile motorului. Normal, la o masina de rangul asta, toate astea trebuiau sa inceapa pe la 70-80000 km. La aceasta varsta se considera ca ai amortizat banii dati pe ea sau a trecut de copilarie si incep problemele de tinerete - mai o bucsa, un amortizor, o bieleta. Pe care le schimbi, ca nu ai ce face. Abia dupa 2-300000 km poti sa te gandesti si la motor, daca e unul mai putin fiabil. Eu am avut o dacie noua din '97, iar la 35000 km nu aveam probleme cu suspensia, iar amortizoarele nu le schimbasem nici la 70000, cand am vandut-o ca sa-mi iau clio.
O solutie pentru cei care au dci-uri de prin 2002-2003 (alea cu bube in cap): schimbati mai des filtrul de motorina (e scump, dar n-ai ce face) si interesati-va mai amanuntit cum e motorina cu care alimentati. O motorina buna am luat de la omv si lukoil. Lukoil e singurul din astea doua care e in galati. Mai e si problema ca astia schimba motorina la fiecare transport, asa ca... mai bine luati-va TDI. |
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
Fanu |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Cica tdi-urile de la VW merg cu orice fel de motorina, singura lor problema fiind turbina. Incearca tu sa pui motorina de tractor intr-un TDI, sa vezi ce bine merge. Echivaleaza cu un chip-tuning. :evil: Comprimarea benzinei e unul din cele mai rele lucruri care se pot intampla unui motor diesel. Avand in vedere ca e greseala celor de la Petrom, trebuiau sa-ti plateasca ei reparatia. Asa ai avut-o pe garantie, eu zic ca te-ai scos onorabil. Fiecare tehnologie diesel are avantajele si dezavantajele ei. TDI-ul este mai zgomotos decat commonrail-urile si usor predispus la probleme pe termen lung datorita complexitatii sistemului PD. |
-------------------- Megane II.2 Bicorp Confort Expression 1.5 dCi 100 - Bleu Extreme
|
|
flohusky |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
Da, reparatia mi-a platit-o cel care a pus benzina, nu petrom-ul, ca daca afla conducerea, il dadeau afara. Eu nu am spus ca poti sa pui motorina tip M, care de fapt nici nu se mai gaseste. Dar nici ca la dci-ul meu, pentru care trebuie sa fac o adevarata munca de cercetare sa vad care motorina e mai buna in oras, care e mai uleioasa, etc. Si sa stii, cei care au alimentat de pe afara, au spus ca motorina de acolo are o densitate mai mare, iti da impresia ca e mai uleioasa. Cu tdi-urile sunt si cu ele probleme, dar nu cu sistemul PD, ci cu turbina, maf-ul si alte componente care stau in jurul turbinei si regleaza admisia. Asta mai ales daca conduci subturat. Dar la astea pot sa pun motorina de oriunde, numai sa fie euro diesel. Daca e proasta, trage mai greu, scoate fum mai mult si grabeste infundarea injectoarelor. Numai ca nu distruge injectia la 25000 km. Hai poate ca la mine a fost si benzina aia, dar la alte 70-80 de masini, cate s-au inregistrat cu aceeiasi problema, sa fi pus si aia benzina ? Renault stia de problema asta, dar le-au lasat sa pice, ca poate-poate ica in afara garantiei. Uite ca a mea mai avea o luna de garantie. Sic !
|
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
Fanu |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa-ti spun o chestie:
eu imi iau de obicei motorina de la Mol sau de la OMV. Am luat si de la Petrom, am luat si de la Lukoil, si de la Rompetrol ... care mi-a iesit in cale. Am pus euro diesel de peste tot, motorul merge la fel de bine. Chestia aia "ca e mai mult sau mai putin uleioasa" mi se pare o tampenie. La livrare semnezi un certificat prin care Renault iti spune sa alimentezi doar cu euro diesel. Doar de la inceperea frigului am pus super diesel de la OMV, ca sa nu cumva sa am surprize de inghet. Am fost la Miercurea Ciuc si erau -15 grade, a pornit la primu' buton dupa 5-10 secunde de bujii aprinse. Asa ca nu mi se pare o grija suplimentara de unde alegi motorina. Ai dat probabil peste un mecanic caruia ii placea sa se auda vorbind. |
-------------------- Megane II.2 Bicorp Confort Expression 1.5 dCi 100 - Bleu Extreme
|
|
demisonat |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 ![]() |
QUOTE Ai dat probabil peste un mecanic caruia ii placea sa se auda vorbind. Pai tu ai megane eu nu am auzit de vreun megane cu problema asta. Asa o fii,poate ca si mecanicului de la noi de pe forum ii place "sa se auda vorbind" http://forum.reno.ro/viewtopic.php?p=6301&...highlight=#6301 Asta este o problema stresanta si RR ar trebuii sa iti repare masina si daca nu mai iesti in garantie. |
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
flohusky |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
Gluma asta cu motorina e la fel peste tot s-o crezi tu mai Fanu. Eu de cate ori am iesit in tara, am cautat OMV si am alimentat de la ei (eu in Galati nu am OMV). Poate e motorul meu mai pretentios decat cel de pe megane-ul tau, dar cu motorina OMV fuge mult mai tare si motorul e si mai silentios. Dupa ce mi-a picat injectia, cei de la renault m-au sfatuit sa pun de la Mol. Sa vezi ce tramba de fum scoteam cateodata cu motorina de la Mol... Altadata nu iesea asa mult fum, tot de la Mol. Si nu vorbesc de diferente mari de timp, ci de la o alimentare la alta. Cea mai tare mi s-a parut aia de la OMV, dar nu am omv aici si bag in ultimul timp de la lukoil, la care mi s-a parut mult mai buna aia super euro diesel. Am luat acum ultima data euro diesel normala si merge destul de prost, zgomot, lipsa de putere, fum. Precizez ca motorul e intact, are 35000 km, revizii la timp, ulei castrol, etc. Ce sa-i faci, romanii sunt niste tzigani imputiti, toti vor sa te traga in piept, chiar si cu 100 l de apa pusi in cisterna de 2 tone de motorina. Sau, si mai rau, iti vand motorina chioara, facuta de cine stie ce rafinarii in cine stie ce condiitii, ca pe motorina euro 3 sau chiar 4. Daca si uleiurile alea foarte scumpe au ajuns sa fie botezate, atunci va dati seama ce se intampla cu motorina. Doamne fereste sa pui de la vreun particular din asta no-name, ca cine stie ce iti pune acolo.
|
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
Fanu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca are vreo legatura ca e Clio, Megane sau Kangoo...
Gama 1.5 dCi este reprezentata de un singur motor (K9K) in 3 versiuni: K9K 704 - 65 CP / 160 Nm K9K 702 - 80 CP / 185 Nm K9K 712 - 100 CP / 200 Nm Elementele gen bloc motor, circuit de alimentare, alternator etc sunt identice indiferent de versiune. Asa ca (indiferent de ASE-ul absolvit) eu consider ca nu are vreo legatura faptul ca motorul e montat pe un Clio si nu pe un Megane. Iar motorina din cate stiu eu nu are scopul sa "unga" pompa de alimentare, ci doar sa propulseze vehiculul. flohusky, te cred ca ai avut probleme la unele benzinarii, dar cel putin eu la OMV-urile si Mol-urile din tara nu am intalnit probleme, la fel nici la Rompetrol sau Lukoil aici in Bucuresti... Si mai am prieteni cu Clio si Megane dCi care nu s-au plans de nimic pana acum... |
-------------------- Megane II.2 Bicorp Confort Expression 1.5 dCi 100 - Bleu Extreme
|
|
McVic |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu(inca in spiritul de sarbatoare) imi dau seama ca cea mai buna motorina este benzina
![]() O fi consumand ea bani mai multi dar pt. mine(accentuez) merge mai bine(cred) Nu am condus niciodata un motor pe motorina, cunosc situatia si problemele, avantajele, din reviewuri si ce scrieti voi aici pe forum. Sumarizand aceste probleme + ale cunostintelor realizez ca benzina este mai buna si mai ieftina pe termen mai lung de 5 ani. Daca nu am dreptate nu dati cu parul, daca aveti dreptate aduceti dovezi ca dau eu ![]() LA MULTI ANI |
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
McVic |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Am uitat sa va spun , feel free to take frome the fridge anything u desire, (motorina cred ca ingheata)(i'm the devil :twisted: )
|
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 14:05 |