Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consuma ulei

SorinN
post 12 Aug 2004, 09:02
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Am fost ieri la Ipso.... Daca pana acum am crezut ca poate sunt eu carcotas sau ca am ceva cu ei... Acum m-am convins. Sunt complet idioti. In primul rand la receptie era "prietenul meu" cu care m-am certat cu alta ocazie ca la usa cortului... si din prima mi-a spus ca nu poate sa-mi faca compresia intrucat nu am zis nimic de compresie cand am facut programarea si ca nu are timp suficient pt ca "e o operatiune complexa care dureaza 2-3 ore" :shock: .Am incercat sa-i explic - cand scoti bujia, inainte sa o pui pe cea noua bagi manometrul si gata! nuuuu - nu se poate, trebuie sa faceti programare separata. Oricum, ca sa nu o lungesc - nu mi-au schimbat bujiile, de ce? surpriza!!! "s-a rupt cheia de bujii" - incredibil nu? "e o cheie speciala si nu aveam decat una, care s-a rupt". Cand am auzit, m-am dus la magazinul de piese unde mi s-a spus ca nu au bujii pt motorul meu (cand am facut programarea telefonic am cerut legatura la piese pentru a-i intreba daca au bujii pt motorul asta - aveeem, nu e nici o problema...) si ca pana acum au vandut un singur set (de la un singur set sa rupi cheia de bujii....) Concluzie - am schimbat doar uleiul si am facut programare pt 21.08 - "o verificare amanuntita pt a ne da seama de ce consuma ulei" - au spus ca pana atunci or sa aiba si cheie nerupta ca sa -mi verifice compresia.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 12 Aug 2004, 09:30
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Operatia in sine nu e complicata, insa trebuie sa lasi motorul sa se raceasca. De-aia dureaza citeva ore. Nu poti sa scoti bujiile cind motorul e incins. Cel mult caldut, dar incins nu.

Vad ca IPSO a decazut rau de tot. A ajuns sub orice critica. sad.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 12 Aug 2004, 09:42
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Mai bine nu te mai duce acolo.... :twisted:
Daca ti-au facut probleme de fiecare data nu inteleg de ce te-ai mai dus la ei...


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 12 Aug 2004, 10:41
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Am mai spus de ce... Pt ca la telefon au spus ca imi pot schimba bujiile deci, au si bujii si cheie... E al 3-lea service unde am fost si nu mi-au putut scoate nenorocitele alea de bujii. Daca as avea una, mi-as face singur o cheie.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 12 Aug 2004, 11:05
Post #65


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Am fost azi la service cu masina pt revizie generala de 40.000 km. Vreau sa va spun ca mecanicul a vrut sa-mi schimbe bujiile la 40.000 km dar eu am zis ca respectivele bujii se schimba la 120.000 km. Daca era altyul in locul meu si nu stia ii schimba mecanicul bunatate de bujii. Astia cred ca aveau cheie pt bujii laugh.gif laugh.gif Cand se schimba cureaua de distributie si filtrul de benzina :?: Prima la 60.000 km si filtrul la 10.000 km :!: :?:


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 12 Aug 2004, 11:08
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Bujii poti sa-ti comanzi la Augsburg.
Tot la Augsburg au niste chei de bujii foarte bune (nu din alea in forma de T cum gasesti la benzinarii, ci unele cu clichet, foarte misto) cu cap de 16 sau 21 mm. Inteleg ca bujiile tale au 14 mm. Intreaba-i daca nu poti sa comanzi (sigur trebuie sa gaseasca printr-un catalog) un cap de 14 mm. In esenta acesta nu e altceva decit o tubulara de 14 mm cu patratul de 3/8 toli, atita doar ca e mai lunga decit o tubulara obisnuita, ca sa incapa coada bujiei inauntru.

Plus ca la alea cu clichet poti sa-ti cumperi de la Brico Store prelungitoare si articulatii de 3/8 si iti faci o chestie lunga si ultra-flexibila, cu care scoti orice bujie din orice motor. Eu asa am facut, dupa ce am rupt doua din alea ieftine in forma de T.

Singura problema este sa gasesti capul de 14 mm. Totusi, atita timp cit exista bujii de 14 trebuie sa existe si capete de 14 pentru aceste chei.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 12 Aug 2004, 11:12
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




QUOTE
Am mai spus de ce... Pt ca la telefon au spus ca imi pot schimba bujiile deci, au si bujii si cheie... E al 3-lea service unde am fost si nu mi-au putut scoate nenorocitele alea de bujii. Daca as avea una, mi-as face singur o cheie.

Sorry!!
Pana la urma o sa ajungi sa iti cumperi propria ta cheie de bujii!! laugh.gif


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 12 Aug 2004, 11:14
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Pai da, asta e oricum solutia cea mai buna, daca reuseste sa gaseasca virful potrivit.
Si le-ar schimba singur in 5 minute, in loc sa dea sute de mii la service.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 23 Aug 2004, 10:52
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Dupa vizita de la Ipso, am trimis un mail "suparat" la renault ro. Am fost sunat a doua zi si mi s-a promis ca se vor interesa de un set de bujii si de un service care sa le poata inlocui. Intr-adevar dupa inca doua zile, mai exact vineri m-au sunat si mi-au spus ca cei de la Automarcus au primit si bujii si cheie si ca ma pot duce linistit la ei sa mi le schimbe. Nu am putut sa ma duc eu, in schimb s-a dus tata la service, mi-au schimbat bujiile fara probleme dar... bineinteles el a uitat sa ceara si un test de compresie. Bujiile vechi nu le-a lasat ci le-a adus acasa. Am vazut ca 3 dintre ele sunt perfecte (caramizii, curate, etc.) insa a 4-a, tot caramizie insa plina de calamina - daca asa se scrie. Pareri? - sa aiba legatura cu consumul de ulei?


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Aug 2004, 11:41
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Posibil. Chiar probabil, as spune.

Pacat ca a uitat de compresie, ar fi fost interesant sa vedem ce presiune ai in cilindrul respectiv. Presupun ca nu mai stie nimeni acum de la ce cilindru provenea bujia aia, nu?

Oricum, daca ii faci compresia si vezi la un cilindru o presiune sesizabil mai mica decit la ceilalti, e clar unde se duce uleiul. Dar sa nu anticipam. Hai sa asteptam intii rezultatele oficiale. smile.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin32
post 18 Sep 2012, 17:34
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 September 12




salut!am un clio bicorp din 2001 cu motor de 1.2 ,16v ,75 de cp benzna ,problema mea cu el e ca scoate un fum negru la turatiemare si scuipa apa banuiesc ca e de la condens,acum vreo 2 sapt am facut schimbul de ulei si toate alea si anume filtre de ulei si de aer,bujii la un service oarecare.as zice ca marele "meserias" care mia pus uleiul a pus tot bidonul de 4 litri neintersandu-se cat trebuie.azi am facut o verificare am vazut ca nivelul la ulei era cu mult peste nivelu maxim,am scos vreo 700 de grame din ele.eu as zice ca surplus ala de ulei ar fi intrat pe galeriile de evacuare si de aici si fumul negru.parerea mea ,o astept si pe a voastra.ms mult


--------------------
dacia logan 2005,preference - vs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryry
post 17 Oct 2015, 00:08
Post #72


Reno fan


Group: Members
Posts: 235
Joined: 20 April 07
From: Bucuresti




QUOTE(VladSoare @ 3 Aug 2004, 14:15)
Ce dracu' au testat pe calculator? Astia sint idioti?  :shock:
Ce naiba, doar nu se asteptau sa diagnosticheze calculatorul pierderile de ulei !?!?!
Am auzit multe lucruri despre incompetentii din service-urile Renault, dar asta chiar ca le intrece pe toate.
Si chiar daca i-ai da in goarna, care-i problema? Eu ii dau la Symbolul meu in goarna de-i sar pistoanele prin capac si nu consuma pic de ulei.
Cretinii naibii...  icon_evil.gif
O problema exista SIGUR. Or daca exista o problema mecanica, degeaba ii pui alt ulei. Alt ulei ar putea, cu putin noroc, sa amelioreze efectele, dar n-ar indeparta cauza.
Du-te la un service serios (neaparat altul decit cel la care ai fost), nu neaparat de Renault. In primul rind trebuie urcata pe elevator si investigat motorul amanuntit pe toate partile posibile si imposibile, trebuie sa vezi daca exista vreo pata de ulei cit de mica. Daca da, atunci vezi de unde vine. Poate fi o garnitura. Nu-i nevoie sa vezi balta pe jos. E posibil sa picure foarte slab si sa nu apuce niciodata sa se stringa pe jos. De altfel, in garaj doar o bagi si pe urma o opresti imediat, or pierderile au loc in timp ce motorul merge, de-aia probabil ca nu vezi pete pe jos in garaj.
Daca motorul e perfect curat si nu scapa pe nicaieri nici o picatura, atunci e nasol. Ar insemna ca e ceva in neregula in interior si arde ulei. Chiar daca masina e noua, am auzit de cazuri de motoare care veneau din fabrica cu segmenti lipsa intr-un cilindru. Erori de asamblare. Se intimpla si la case mai mari, chiar si la masini nemtesti (da, nemtesti, ai citit bine, nu sint nici ele scutite). Nu zic ca si la tine e la fel, dar te poti astepta la orice.
Din pacate, nu e o chestie de "do it yourself". Sau, ma rog, poate fi, daca esti suficient de dotat cu unelte si cu know-how, dar in general chestiile astea se fac in service.
Cit despre vinzarea masinii... intotdeauna m-am gindit ca asta nu e o solutie, pentru ca noul proprietar o sa descopere si el problema si o sa vina si el aici sa intrebe, si o sa-l sfatuim si pe el s-o vinda, si asa mai departe... biggrin.gif
*




QUOTE(r&d @ 6 Aug 2004, 10:39)
Daca compresia e buna, si fum albastru nu scoate, atunci uleiul tau este consumat din cauza simeringurilor de supape.
Mare lucru sa nu fi primit cei de la service Renault pentru seria ta de motoare o notita rosie...dar ca au ignorat-o
Oricum, daca compresia este OK, treci direct la simeringuri. Poti sa le faci la orice service... dar mai bine la Renault
*



VladSoare, r&d, am vazut ca va pricepeti, va felicit!

Aveti idee ce semnifica faptul ca blocul motor (cred ca asa se numeste) este umed tot timpul?
Este umed chiar daca motorul e cald sau rece si nu cred ca este condens ca s-ar fi evaporat de la caldura motorului.
Are legatura cu faptul ca pierd ulei in ultimul timp si ce vad eu este ulei scurs pe motor?
Ma gandesc ca in interior acolo e uleiul.
Mentionez ca am reglat odata tachetii la un service si ma gandesc ca poate nu au pus bine garnitura aia metalica de sus (nu stiu cum se numeste). Este doar o supozitie.
Mi-am zis ca daca nu vad pete sub masina nu este nimic grav dar inteleg dupa ce am citit aici ca uleiul se poate pierde in mers si nu neaparat cand sta masina pe loc.
Pana acum nu erau modificari mari de nivel dar acum a ajuns la jumatate.
Masina mea are motor 1,4 benzina si GPL montat ulterior.

O sa pun o poza daca vreti, ca sa se vada clar la ce ma refer.
Multumesc anticipat.

17 Oct 2015, 10:17:
Am revenit cu poze pentru o imagine cat mai clara a problemei.

This post has been edited by ryry: 17 Oct 2015, 10:17

Attached thumbnail(s)
poza_1_motor.jpg ( Size: 184.66k ) Number of downloads: 137
poza_2_motor.jpg ( Size: 23.76k ) Number of downloads: 137
poza_3_motor.jpg ( Size: 219.02k ) Number of downloads: 138


--------------------
Renault SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL 2007 - B 40 KAR
CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 17 Oct 2015, 18:43
Post #73


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Au discutat despre asta baietii la Cafenea, Coltul suparatilor. Ar fi o garnitura acolo care trebuie schimbata, cea de la capacul culbutorilor.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryry
post 17 Oct 2015, 20:14
Post #74


Reno fan


Group: Members
Posts: 235
Joined: 20 April 07
From: Bucuresti




Multumesc mult pentru raspunsul prompt.

O sa caut topicul acesta.

835 de pagini ...
Am de citit nu gluma. biggrin.gif

This post has been edited by ryry: 17 Oct 2015, 20:26


--------------------
Renault SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL 2007 - B 40 KAR
CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kretzu77
post 17 Oct 2015, 23:36
Post #75


n00b


Group: Members
Posts: 310
Joined: 14 August 06




Da si tu search "culbutor" in aria respectiva cu vizualizare ca post si gata.


--------------------
Toyota Corolla E15/Prius 3 2008 1.4D-4D/2012 Hybrid
Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryry
post 27 Oct 2015, 19:40
Post #76


Reno fan


Group: Members
Posts: 235
Joined: 20 April 07
From: Bucuresti




Pana la urma am fost la piese si am luat-o cu 35 ron si maine o montez. Sper sa fie ok.


--------------------
Renault SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL 2007 - B 40 KAR
CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 27 Oct 2015, 22:33
Post #77


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Vezi cat de tare strangi suruburile de la capac, alea deregula nu se strang tare. "Simte" cata forta aplici la desfiletare.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryry
post 31 Oct 2015, 22:03
Post #78


Reno fan


Group: Members
Posts: 235
Joined: 20 April 07
From: Bucuresti




@RazvanF

Ms de sfat dar am fost la un service de cartier sa mi-o monteze. Sper sa fi strans ok baiatul de acolo .
bafta


--------------------
Renault SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL 2007 - B 40 KAR
CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 16:08
Dacia