Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire, Probleme pornire cu motor cald

flooriin
post 24 Jan 2008, 16:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Salutare,

Problema mare cu cliozaurul meu care a inceput sa faca figuri urate la plecarea la cald. In ce consta: la pornire turatia creste la ~1250 turatii dupa care cade la 500 si cu putin noroc creste la 750 sau cu ghinion se opreste motorul (asta daca nu-l ajut cu acceleratia). Tocmai s-a schimbat filtrul de aer, de benzina, de polei si uleiul. Dupa schimbare, problema era mai grava in sensul ca atunci nu exista notiunea de noroc si motorul sigur se oprea daca nu era ajutat cu acceleratia wacko.gif .

Problema nu se manifesta la pornirea la huh.gif rece.

Alimentez de la OMV, Carrera95.

Aveti idee care este cauza si cum se poate remedia?

Multumesc.


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 24 Jan 2008, 17:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Cauza poate fi captorul de pe fulie
http://reno.ro/index.php?showtopic=41552&hl=captor+volanta
Sper sa te ajute

Cu respect


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 24 Jan 2008, 18:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Pacat ca motorul e 1.4 16V si nu dibui senzorul decat pe rampa.
Dupa cum scria prin post poate fi si o bobina defecta desi testul clip nu a zis nimic. unsure.gif

Mersi.


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_san
post 27 Jan 2008, 13:07
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 15 March 06




Am aceeasi problema.

Faza e ca la mine a aparut dupa ce am schimbat toate bobinele de inductie cu unele Bosch si bujiile cu unele pe care scria Renault.
Eu suspectez ca ar fi de vina urmatoarele:

1. captorul acela de turatie- care am inteles ca trebuie curatat sau inlocuit deoarece se murdareste cu pilitura si nu mai citeste nu stiu ce parametrii.

2. ori bujiile Renault care nu cred ca sunt chiar originale.

PS: eu am patit odata acuma pe frigurile astea sa nu imi mai porneasca dupa 2 zile de repaus...m-am chinuit vreo 20 de min pana a luat-o si a trebuit sa o tin accelerata sa nu se opreasca.

Nici eu nu gasesc acel captor turatie pt ca pe site nu am gasit poze decat la motorul de 8 valve si e pozitionat putin altfel.
In alta ordine de idei nu stiu de unde sa il cumpar daca e sa il inlocuiesc.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 1.4 16V Expression
Renault Clio Bicorp 2003 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 27 Jan 2008, 21:37
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Ciudat ... si eu am schimbat o bobina pe motiv ca era arsa ... Dar clipul nu a aratat ca s-ar fi ars si alte bobine.
Si ceva noutati: sambata dimineata a pornit abia la a 6-7-a cheie, accelerata sau nu. Duminica a pornit din prima. Diferenta: sambata, dupa problema cu pornirea, am facut plinul cu aceeasi benzina. Inainte mai erau 2-3 liniute pana la pompa. Sincer, nu cred sa fie de vina benzina. Mult mai sigur bobina schimbata.


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_san
post 28 Jan 2008, 00:19
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 15 March 06




La mine problema cu pornirea se intampla doar vara cand e cald afara si e cald si motorul.

Din cate imi dau seama la tine nu cred sa fie problema de bobina deoarece chiar si cu 2 bobine arse masina tot porneste doar ca merge ca un tractor- adica in 2 cilindrii...asta daca nu se si opreste.

Sa stii ca in cazul meu testul CLIP nu mi-a aratat decat 2 bobine arse. Dupa ce le-am schimbat masina nu mergea la fel ca inainte. Am fost la un mecanic si s-a uitat la ele..intr-adevar se vedea ca erau "impuscate" si celelalte doua.

Problema cu bobinele de inductie se manifesta doar la relanti si in treptele inferioare de viteza cand trebuie sa tii ambreiajul si sa o accelerezi sa nu ti se opreasca motorul. Daca nu ai aceasta problema atunci nu are sens sa schimbi bobinele.
Daca ai probleme doar la pornire atunci mai mult ca sigur ca e captorul acela de turatie. Du-te la un service sa ti-l curete daca nu te descurci si apoi mai vezi cum merge decat sa arunci banii pe niste bobine.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 1.4 16V Expression
Renault Clio Bicorp 2003 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 28 Jan 2008, 01:01
Post #7


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Eu am avut o bobina care nu era arsa,ci intrerupta.Functiona sporadic si aleator.Cand m-am prins,am schimbat-o,dar dupa multe incercari,metoda reducerii cauzelor,etc.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 20 Feb 2008, 23:08
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Se pare ca problema era de la corpul clapeta. A fost curatata si acum nu mai face. Mai trebuie ceva teste de mers, dar inceputul este promitator.

This post has been edited by flooriin: 20 Feb 2008, 23:10


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_san
post 21 Feb 2008, 00:41
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 15 March 06




clapeta de la acceleratie?
poti sa imi dai mai multe detalii? eventual si la ce service ai fost ca sa incerc sa imi rezolv si eu problema.

merci frums


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 1.4 16V Expression
Renault Clio Bicorp 2003 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 21 Feb 2008, 09:11
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Am fost la service-ul AutoCobalcescu de pe Cobalcescu. Trebuie sa specifici ca vrei sa-ti curete clapeta si nu s-o inlocuiasca dry.gif .

Bafta.


--------------------
Renault Clio Bicorp - b40rxo 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 25 Jan 2009, 23:07
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




salutari!toata lumea vorbeste despre acel captor,senzor care in momentul cand motorul e cald nu citeste iar masina nu porneste decat dupa 4,5 incercari am si eu un 1.5 dci 65caluti si la fel am si eu problema asta, mai ziceati ca se gaseste pe volanata si ca se poate remedia printr o simpla curatare,se poate sa puneti niste imagini sa vedem si cei care nu stiu cum arata si unde se gaseste rog din suflet mi ar fi de foarte mare folos!!multumesc mult de tot scuze daca ceva nu e bine sunt incepator(exprimare si altele)multumesc mult!


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminph
post 29 Jan 2009, 18:09
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 29 January 09




Salutare* Am un Clio/2001 1.4/8v si vara trecuta(2008) aveam probleme cu pornirea in sensul ca invarteam cheia si masina nu pornea - se comporta ca si cum nu se alimenta* Dupa cateva incercari o lua* Interesant e ca se intampla atat la rece cat si la cald* In ultimele 2-3 luni nu am mai patit chestia asta dar nu este exclus sa se repete* Are cineva idee ce ar putea fi? Multumesc*


--------------------
Renault Clio II - PH-00-XXX 2001/1.4 8V K7JA7 - GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 30 Jan 2009, 13:07
Post #13


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Trebuie sa mai citesti putin pe aici prin zona ... poate fi cheia (beculetul rosu din bord nu se stinge) sau cititorul de pe fulie (care se poate curata sau schimba) sau bine-nteles altceva dar trebuie analizat daca zici ca nu mai face smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmat2003
post 31 Jan 2009, 11:23
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 10 January 08
From: Bacau




Probleme cu pornirea si la mine dar la rece. Ieri a pornit la a 7 a cheie. Benzina aveam cam 8 litri. M-am gandit ca o fi avut apa benzina. Dupa ce am reusit sa o pornesc am facut plinul si acum porneste normal. Masina este un 1.4 16v de 1 an si 13000 km. Motorul, merge rotund, masina trage deci nu e de la bobine.


--------------------
laguna 2/2006. 1.6 laguna2 1.6/2006 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 31 Jan 2009, 19:23
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




am rascolit pe aici mai mult si am si gasit niste imagini cu acel captor care sunt sigur ca imi face si mie probleme! dar era de la o varianta pe benzina eu am 1.5 dci 65 cp este la fel pozitionat sau nu l am gasit eu ???altii ziceau ca e mai inspre radiator altii mai inspre bord deci pana la urma unde i??il zaresc mai bine daca deschid capota sau daca intru sub masina cum il gasesc mai usor sa i vin de hac?? astept sugestii si ajutor nu prea am cunostiinte de mecanica dar daca ma ajutati poate reusesc sa scap de problema aceasta!va multumesc!


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caustic
post 22 Feb 2009, 13:15
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 12 May 08
From: Bucuresti




Eu am curatat ieri senzorul de pe volanta (aka celebrul captor). Era negru varful lui. M-am chinuit putin pana am desfacut cele 2 suruburi si am rupt tubulara de 10, dar se merita.

Porneste acum la sfert de cheie. L-am curatat cu spray de contacte.


--------------------
Renault Clio 1.4 8V/2000 3 Volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 23 Feb 2009, 21:33
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




si unde era amplasat??? adica mai exact (langa,pe,sub,..indicii indicii biggrin.gif )unde sa ma uit si eu dupa el fiindca sincer cand ridic capota parca ma uit in manualul de matematica tongue.gif .doar ai pulverizat cu acel spray pe senzor pur si simplu??? ms mult de tot!


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caustic
post 24 Feb 2009, 08:52
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 12 May 08
From: Bucuresti




Trebuie scos si curatat, daca doar pulverizezi e frectie. Hai ca fac eu un tutorial in weekend cu el.

Nu stiu daca motorul tau e la fel cu al meu... dar totusi... hai sa-ti dau cateva repere:

- cum deschizi capota te uiti in dreapta, pe langa filtrul de aer si undeva bagat in motor vezi o sonda. Nu e ala smile.gif. Aia e sonda de apa. E bine sa ii scoti si mufa ei ca sa poti sa umbli mai usor la senzor.
- sub sonda de apa, vei vedea captorul
- e prins in 2 suruburie si are o mufa cu o prindere ciudata.
- ca sa o scoti ridici o clema si tragi de ea
- apoi iti trebuie o tubulara de 10 cu un prelungitor cam de 10 cm
- desfaci cele 2 suruburi... cu grija sa nu le scapi in motor... si scoti afara senzorul
- dai cu spray de contacte penste tot si il montezi la loc

Cam asta e. Daca nu e urgent poti sa astepti pana in weekend cand voi pune pozele.


--------------------
Renault Clio 1.4 8V/2000 3 Volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 25 Feb 2009, 23:01
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




multumesc mult, nu e urgent am problema asta de vreo 6 7 luni asa ca inca 2 3 zile nu e o problema smile.gif si nu face asta mereu doar cand o apuca uneori oricum daca zici ca vi cu niste poze esti mare! biggrin.gif mersi mult inca odata!

26 Feb 2009, 00:03:
apropo uitasem motoarele noastre nu sunt la fel al meu e 1,5 dci si la mine filtrul de aer e in dreapta cum deschizi capota dar macar sa vad cum arata acel senzor,captor ca asa stiu si eu aproximativ dupa ce sa ma uit acolo sa nu privesc ca in manualul de matematica tongue.gif

26 Feb 2009, 00:04:
STANGA vroiam sa zic scuze cam obosit dupa o zi lunga.multumesc

This post has been edited by blacklitmouse: 25 Feb 2009, 23:04


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 27 Feb 2009, 20:55
Post #20


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.029
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




am si eu un clio 2003 1.4 8v si nu vrea sa mai porneasca.dupa ce ii pun contactu nu se mai aude bazaitu ala.invarte dar nu o ia.cred ca este ponpa de vina, altceva ce poate fi????daca este pompa cum pot afla da este dusa????? wacko.gif


--------------------
RENAULT CLIO - IF 03 DAP 2003/LB0C5/CLIO
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caustic
post 28 Feb 2009, 11:50
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 12 May 08
From: Bucuresti




Cheia ti-o recunoaste?


--------------------
Renault Clio 1.4 8V/2000 3 Volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 28 Feb 2009, 16:59
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




QUOTE
invarte dar nu o ia.
Deci ii recunoaste cheia.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 28 Feb 2009, 21:44
Post #23


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.029
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




stie cineva????(fara service-uri)


--------------------
RENAULT CLIO - IF 03 DAP 2003/LB0C5/CLIO
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 28 Feb 2009, 21:50
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Incearca in prima faza cu alta cheie.
Apoi poti scoate bancheta si verifici daca ajunge curent la pompa.
Daca pompa e alimentata acolo e buba.
Daca nu ar putea fi captorul de turatie.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 28 Feb 2009, 21:56
Post #25


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.029
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




multumesc la toti acum ma duc sa vad


--------------------
RENAULT CLIO - IF 03 DAP 2003/LB0C5/CLIO
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Mar 2009, 00:46
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Batrânul @ 28 Feb 2009, 16:59)
Deci ii recunoaste cheia.
*


Nu, demarorul invarte chiar daca nu recunoaste cheia si palpaie des ledul din bord. Ca nu e scanteie la bujii, e alta poveste.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 1 Mar 2009, 09:55
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




la cele diesel nu invarte daca cheia nu este recunoscuta si acel beculet STOP palpaiea ca nebunul am avut neplacuta experienta sa nu imi recunoasca cheia la masina din semnatura daca se poate un sfat cel mai bine ar fi o diagnoza nu e o avere si macar scapi fiindca vad ca acum de cateva zile te chinui sa afli de ce nu porneste.


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 1 Mar 2009, 10:36
Post #28


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.029
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




cum scot si eu pompa de benzina din locu ala?????????are curent la borna am verif cu un beculet si se aprindea.nu stiu cum trebuie sa iasa pompa de acolo???????????????????ms


--------------------
RENAULT CLIO - IF 03 DAP 2003/LB0C5/CLIO
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionete57
post 16 Mar 2009, 13:08
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 12 March 09
From: Turnu Magurele




Aceiasi problema cu pornirea la cald.Pe tester nici o anomalie.
Am curatat si senzorul de la volanta(putina pilitura) nu prea murdar.
Problema persista!!!!!!!!!!!!!!!
Ce as mai putea face???? blink.gif


--------------------
renault clio - TR04FPB 1,5dci/65CP/2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caustic
post 16 Mar 2009, 16:12
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 12 May 08
From: Bucuresti




Incearca sa aplici procedura complexa ce se foloseste de catre mecanii priceputi de la service-urile autorizate: schimba-l si vezi daca mai face.

If no then succes, if yes then repeat procedure radmasa.gif

Serios acum
- baterie ai destula?
- in timp ce dai la automat daca o accelerezi porneste?


--------------------
Renault Clio 1.4 8V/2000 3 Volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 14:19
Dacia