Probleme pornire, Probleme pornire cu motor cald
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire, Probleme pornire cu motor cald
ionete57 |
![]() ![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 March 09 From: Turnu Magurele ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
- TR04FPB
1,5dci/65CP/2002
|
|||
caustic |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 12 May 08 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea sa mearga senzor de solenza. La renault e mult prea scump. Printeaza poza cu el din tutorialul meu si du-te cu ea la un magazin dacia.
|
--------------------
Renault
Clio
1.4 8V/2000 3 Volume
|
|
crisolro |
![]()
Post
#33
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@ionete57
din cate am mai auzit eu pe aici, majoritatea problemelor legate de pornirea greoaie la cald s-au datorat injectiei: injectoarelor - iti doresc sa nu fie asta si sa fie ceva "mai ieftin" masina e din 2002? cati km are? s-a mers subturat? etc. - adica, din 2002 masina ar cam trebui sa aiba ceva mai mult de 100k km (ceea ce nu e mult pt. injectoare dar nici putin) un test al injectoarelor ar ptea sa te lamureasca |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
lucianul |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 12 January 09 ![]() |
Salut,
Din proprie experienta iti pot spune (am aceeasi problema...) ai probleme cu injectoarele din pacate. De obicei problema se manifesta datorita blocarii supapelor de retur la injectoare, din cauza imporitatilor (pilitura generata de pompa inalta presiune in cazul meu ... ) si raman pe pozitia deschis rezultatul fiind pierderea presiunii pe retur. Verifica presiunea rampa (tre s fie peste 200bari) daca ai acess la cineva cu un tester. Mie de exemplu testerul imi indica presiune sub 200 si eroare la regulatorul de presiune, dar banuies era o eroare indirecta. In fine, verifica filtrul de motorina - purjeaza-l (scoate intr-un pahar transparent si curat ceva motorina prin desurubarea surubului din partea de jos a filtrului) si apoi testeaza cu un magnet daca exista pilitura, daca ai problema asta ... alta pompa de inalta (unii ii zic injectie dar nu e corect) + injectoarele care se pot reconditiona cu aprox 3,5 mil bucata dar aici parerile sunt impartite unii zic ca treaba e buna altii nu ... Eu unu asa am facut cu 2 injectoare infundate si mi-au mers fara probleme ... pana s-au infundat acum iar cu pilitura (tipul de la service mi-a zis ca "inca" nu am probleme cu pilitura ... sa il prind acuma i-as baga pe gat filtrul cu tot). Cu respect, Lucian |
--------------------
reno
Symbol 1.5 dci
2006
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
salutari! si la mine e la fel uneori nu vrea sa porneasca la cald decat dupa 3,4,5,6.. chei asta doar cand o apuca dar nicodata nu am probleme cu pornirea la rece poate sa fie si ger si nu are treaba,acum 2 ani am fost la reprezentanta in baia mare si m au informat ca pompa de injectie ar avea ceva problema insa atunci nu imi facea asa ceva la pornire a apucat o doar de vreun an ,am vazut ca multi au zis ca poate sa fie acel senzor,acum o sa il curat si eu sa vad daca mai are draci,apropo cum zicea cineva mai sus cand incerc sa pornesc motorul se scutura foarte tare.sunt tare nedumerit dac tot ar fi problema cu injectoarele cu pomba de injectie de ce face asta doar la cald nu si la rece??? si de ce dac nu o pornesc timp de o saptamana o ia la prima cheie nu ar trebui sa fie la fel dac ar avea probleme injectoarele si pompa mereu adica si la rece si la cald si la foarte rece?era sa uit masina e adusa din germania acum 2 ani iar simptomele astea le are de vreun an cu motorina alimentez doar de la petrom!sa ma duc la patriciu sa imi schimbe injectoarele?
![]() |
--------------------
renault
clio
- MM88LTI
2002 expression,1.5 dci
|
|
ionete57 |
![]() ![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 March 09 From: Turnu Magurele ![]() |
Masina e din 2002/noiembrie, are 125000 km , eu o am din 2007si am probleme cu ea din vara 2008.Daca ar avea probleme cu presiunea din retur de ce ar face figuri decat dupa 10-15 min de la oprire si nu mai tarziu de 30-35 min cand motorul este aproape rece???????
Si dupa o pornire greoaie la cald(tremura motorul), daca o opresc si o pornesc porneste normal??? O sa verific si presiunea din injectoare Si daca este pilitura in filtru.... Va tin la curent . ![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
clio
- TR04FPB
1,5dci/65CP/2002
|
|
crisolro |
![]()
Post
#37
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
pilitura se poate verifica usor si cu un magnet curat coborat cu o ata, struna etc. direct in rezervor ... la filtru se mai intampla ca spanul sa se infinga in filtru si sa nu gasiti mare lucru in filtru
verificati forumul ca mai exista cateva topicuri cu pornire greoaie, clio disel nu mai porneste, problema cu injectia etc. si acolo gasiti mai multe explicatii (daca nu ma insel si ceva legat de intrebarea voastra cu cald-rece) This post has been edited by crisolro: 18 Mar 2009, 14:29 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
gabygiovanny |
![]()
Post
#38
|
![]() membrul de la baia mare Group: Members Posts: 428 Joined: 3 January 08 ![]() |
nu stiu daca intreb unde trebuie dar sper. s-a intamplat acum vreo 2 luni sa dau cheie si nu pornea. a pornit decat la a treia cheie. am mai patit asa la masina mai veche , e ca si cum nu ar primi benzina. si acu doua dimineti m-i s-a intamplat iar. ce ar putea sa fie?
si pe langa asta la un motor de un an jumate mi se pare cam ciudat sa fie murdar cu ulei si praf.(praful inteleg ca e acolo dar uleiul nu, dar nu ulei mult, arata ca un motor imbatranit) e normal? |
--------------------
reno
Megane 2.2 1.6 16v
- MM 66 GBY
2007 dec membru
|
|
lungan |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Pune niste poze cu motorul. La tine e posibil sa fie vorba doar de bujii daca nu porneste la rece.
|
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
gabygiovanny |
![]()
Post
#40
|
![]() membrul de la baia mare Group: Members Posts: 428 Joined: 3 January 08 ![]() |
deci..mi s-a intamplat doar de doua ori intr-un an jumate deci nu cred sa fie bujiile
|
--------------------
reno
Megane 2.2 1.6 16v
- MM 66 GBY
2007 dec membru
|
|
gabygiovanny |
![]()
Post
#41
|
![]() membrul de la baia mare Group: Members Posts: 428 Joined: 3 January 08 ![]() |
cam asa ceva. vreau sa stiu daca a mai patit asa cineva sau daca e normal
Attached thumbnail(s) 12042009332.jpg ( Size: 260.98k ) Number of downloads: 515 12042009333.jpg ( Size: 262.39k ) Number of downloads: 549 |
--------------------
reno
Megane 2.2 1.6 16v
- MM 66 GBY
2007 dec membru
|
|
lungan |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Nu e normal, am avut Logan 1.4 si dupa doi ani nu pierdea lichide pe nicaieri. Ala de la tine nu pare sa fie ulei, poate e lichid de frana sau altceva.
Citeste si aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...20ulei%20%20MPI. |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
gabygiovanny |
![]()
Post
#43
|
![]() membrul de la baia mare Group: Members Posts: 428 Joined: 3 January 08 ![]() |
am fost azi la reno si mi-au spus ca pe langa surubele ce tine carcasa motorului pierde putin ulei ca nu sunt etanse. au facut poze....o sa trimita nu stiu unde si in cateva zile au zis ca o rezolva cu ceva pasta ce o sa etanseze mai bine
|
--------------------
reno
Megane 2.2 1.6 16v
- MM 66 GBY
2007 dec membru
|
|
hellcat |
![]()
Post
#44
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Am si eu 1.4 16v, asa ca-mi permit sa-mi dau cu parerea...1. ce se vede in poza sunt vapori de ulei+praf (mult praf, ca n-are cum sa fie altfel pe-aici pe la noi), deci nu o pierdere de ulei.
2. Sunt niste suruburi smechere pe partea motorului fara acces, dinspre peretele despartitor habitaclu, care mie mi s-au slabit atat de mult, am pierdut destul ulei incat am dat cutia de viteze jos crezand ca s-a spart semeringul axului si s-a dus uleiul de cutie in ambreiaj. Pe astea sa le verifice in service. In rest, spala motorul si e ca nou. Apoi, nu porneste 1.4 16v la cald? Se curata captorul de turatie (senzor de turatie, spuneti-i cum vreti). E o fitzomanie a acestui motor. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#45
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Suruburile de care vorbesti Hellcat ... exista la fel si la 8V ? poti sa-mi dai mai multe detalii ... Mersi
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
hellcat |
![]()
Post
#46
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Buna intrebare...sincer nu stiu, nici nu m-a mai interesat pe moment, cand am vazut ca am dat cutia jos degeaba, i-am lasat pe mecanici sa faca puzzle-ul la loc.
Dar m-am uitat in dialogys la k4j in upper engine/cylinder head si cylinder block...si chiuloasa si blocul motor e plin de "gauri" in partea din spate. Asa ca uita-te si la k7j, care oricum are acelasi bloc motor, nu? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#47
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
In teorie cred ... dar ma voi uita ... Multumesc mult de info.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
buna!am fost cu masina saptamana trecuta la service si mi au zis ca totul e ok numai 2 injectoare cica ar fi obosite si de aceea am probleme cu pornirea la cald uneori! intrebarea me e : cum pot prelungi viata acestor injectoare? sau ce pot sa fac sa remediez problema? si pana la urma daca chiar asta e problema cu pornirea la cald fiindca precizez masina nu scoate fum,trage foarte bine e sprintena,daca afara sunt minus 20 de grade porneste fara nici o problema, nu mai inteleg si nu stiu ce sa fac si ce sa cred! multumesc mult pentru rabdare!
![]() |
--------------------
renault
clio
- MM88LTI
2002 expression,1.5 dci
|
|
michirec |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
De cateva zile Clio Bicorp 1,9 dti, porneste greu la rece, dupa 4-5 chei;apoi toata ziua nu are nici o problema , porneste la sfert; a adoua zi o ia de la capat;ce ar putea fi ?bateria invarte corespunzator, bujiile incandescenta sunt ok toate, verificate, filtrul de motorina doar ce l-am schimbat.....
|
--------------------
renault
Scenic 1,6 dci,96kw.
2011
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Poate filtrul este problema.... nu este pus bine si prinde aer cum sta peste noapte... dTi nu se stie aerisii singur si face figuri daca aer pe instalatie...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
michirec |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Am verificat si filtrul de motorina, este pus ok.....
|
--------------------
renault
Scenic 1,6 dci,96kw.
2011
|
|
mafi23 |
![]() ![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 July 05 ![]() |
ca sa nu patiti la fel
... dava nu va porneste deloc masina verificati furtunul de alimentare cu motorina pentru ca la clio capacul de pe motor atinge furtunul de alimentare si il fisureaza Cand am patit asta si am dus-o tractata la service mi-au zic sa ii de la injectoare , etc... aberatii si ca ma costa undeva la 30 mil lei reparatu, am avut noroc cu un prieten care mia zis inainte sa inceapa aia reparatu ce sa verific, alfel de la o un furtun care costa 2 lei era sa platesc 30 mil lei pt. nimic defapt |
--------------------
symbol
1,5 dci 65cp
2005, expresion
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
poi noua ne porneste!dar nu porneste la cald decat dupa cateva chei!noah ce zici tu de asta?
![]() |
--------------------
renault
clio
- MM88LTI
2002 expression,1.5 dci
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
QUOTE(michirec @ 3 Jun 2009, 14:41) De cateva zile Clio Bicorp 1,9 dti, porneste greu la rece, dupa 4-5 chei;apoi toata ziua nu are nici o problema , porneste la sfert; a adoua zi o ia de la capat;ce ar putea fi ?bateria invarte corespunzator, bujiile incandescenta sunt ok toate, verificate, filtrul de motorina doar ce l-am schimbat..... ... verifica daca dai la para de amorsare inainte de pornire, poate o ia mai usor ... atunci ai supapa de sens defecta sau poate pe traseul conductei de alimentare vre-o rosatura, garnitura defecta, por, etc... QUOTE(blacklitmouse @ 7 Jun 2009, 23:28) ... tu ai 1.5 dCi, iar el 1.9dti ... ceea ce nu e chiar acelasi lucru si la "probleme", chiar daca tot pe "motorina" este! ... La tine daca la rece porneste, si la cald nu ... inainte de a schimba injectoarele ... verifica mufa si/sau inlocuieste captorul de volanta (cu altul de la un prieten mai degraba!) ... apoi releul de injectie ... mai rar apare dar cine stie, poate senzorul de temperatura lichid racire ... Oricum, dac ti-au facut corect testul de debit pe retur la injectoare, atunci e cazul sa schimbi si injectoarele (sau macar sa le verifici/repari la un specialist ... la noi ia cca.250-300 lei/injector, si ai 60-70% sanse de a mai functiona inca multi km ... ) |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
multumesc mult pentru sfaturi!
|
--------------------
renault
clio
- MM88LTI
2002 expression,1.5 dci
|
|
danielpopescu |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 15 June 09 ![]() |
am si eu o intrebare
pornesc masina merg cu ea ,sa zicem,10 km,si daca o opresc 10minute si pornesc iar se aude un zgomot ,gen clant,cand accelerez. si dispare relativ repede at cand se incalzeste.ce zici ce poate fii. sper sa gasesc raspunsul caci sunt nou logat ![]() |
--------------------
reno
symbol
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 06:15 |