Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire, Probleme pornire cu motor cald

ionete57
post 17 Mar 2009, 09:44
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 12 March 09
From: Turnu Magurele




Baterie este,invarte fara probleme.
Pana sa porneasca,tremura motorul foarte tare.Dupa ce porneste ,daca il opresc si il pornesc iarasi, porneste foarte bine.
Problema apare caind il pornesc la 10 - 15 min dupa ce l-am oprit.Dupa 35-40 min(cand se raceste aproape de tot) porneste normal.
Mentionez ca la pornirea la rece nu am nici un fel de problema(nici la -15 grade C) excl.gif

17 Mar 2009, 09:47:
A mai patit cineva asa ceva???????
senzorul ce cod are,si ce pret???

This post has been edited by ionete57: 17 Mar 2009, 09:47


--------------------
renault clio - TR04FPB 1,5dci/65CP/2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caustic
post 17 Mar 2009, 12:49
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 12 May 08
From: Bucuresti




S-ar putea sa mearga senzor de solenza. La renault e mult prea scump. Printeaza poza cu el din tutorialul meu si du-te cu ea la un magazin dacia.


--------------------
Renault Clio 1.4 8V/2000 3 Volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 17 Mar 2009, 15:42
Post #33


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




@ionete57

din cate am mai auzit eu pe aici, majoritatea problemelor legate de pornirea greoaie la cald s-au datorat injectiei: injectoarelor - iti doresc sa nu fie asta si sa fie ceva "mai ieftin"

masina e din 2002? cati km are? s-a mers subturat? etc. - adica, din 2002 masina ar cam trebui sa aiba ceva mai mult de 100k km (ceea ce nu e mult pt. injectoare dar nici putin)

un test al injectoarelor ar ptea sa te lamureasca


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianul
post 17 Mar 2009, 16:51
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 12 January 09




Salut,

Din proprie experienta iti pot spune (am aceeasi problema...) ai probleme cu injectoarele din pacate.
De obicei problema se manifesta datorita blocarii supapelor de retur la injectoare, din cauza imporitatilor (pilitura generata de pompa inalta presiune in cazul meu ... ) si raman pe pozitia deschis rezultatul fiind pierderea presiunii pe retur.
Verifica presiunea rampa (tre s fie peste 200bari) daca ai acess la cineva cu un tester. Mie de exemplu testerul imi indica presiune sub 200 si eroare la regulatorul de presiune, dar banuies era o eroare indirecta.
In fine, verifica filtrul de motorina - purjeaza-l (scoate intr-un pahar transparent si curat ceva motorina prin desurubarea surubului din partea de jos a filtrului) si apoi testeaza cu un magnet daca exista pilitura, daca ai problema asta ... alta pompa de inalta (unii ii zic injectie dar nu e corect) + injectoarele care se pot reconditiona cu aprox 3,5 mil bucata dar aici parerile sunt impartite unii zic ca treaba e buna altii nu ... Eu unu asa am facut cu 2 injectoare infundate si mi-au mers fara probleme ... pana s-au infundat acum iar cu pilitura (tipul de la service mi-a zis ca "inca" nu am probleme cu pilitura ... sa il prind acuma i-as baga pe gat filtrul cu tot).

Cu respect,
Lucian


--------------------
reno Symbol 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 17 Mar 2009, 21:11
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




salutari! si la mine e la fel uneori nu vrea sa porneasca la cald decat dupa 3,4,5,6.. chei asta doar cand o apuca dar nicodata nu am probleme cu pornirea la rece poate sa fie si ger si nu are treaba,acum 2 ani am fost la reprezentanta in baia mare si m au informat ca pompa de injectie ar avea ceva problema insa atunci nu imi facea asa ceva la pornire a apucat o doar de vreun an ,am vazut ca multi au zis ca poate sa fie acel senzor,acum o sa il curat si eu sa vad daca mai are draci,apropo cum zicea cineva mai sus cand incerc sa pornesc motorul se scutura foarte tare.sunt tare nedumerit dac tot ar fi problema cu injectoarele cu pomba de injectie de ce face asta doar la cald nu si la rece??? si de ce dac nu o pornesc timp de o saptamana o ia la prima cheie nu ar trebui sa fie la fel dac ar avea probleme injectoarele si pompa mereu adica si la rece si la cald si la foarte rece?era sa uit masina e adusa din germania acum 2 ani iar simptomele astea le are de vreun an cu motorina alimentez doar de la petrom!sa ma duc la patriciu sa imi schimbe injectoarele? mad.gif


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionete57
post 18 Mar 2009, 14:21
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 12 March 09
From: Turnu Magurele




Masina e din 2002/noiembrie, are 125000 km , eu o am din 2007si am probleme cu ea din vara 2008.Daca ar avea probleme cu presiunea din retur de ce ar face figuri decat dupa 10-15 min de la oprire si nu mai tarziu de 30-35 min cand motorul este aproape rece???????
Si dupa o pornire greoaie la cald(tremura motorul), daca o opresc si o pornesc porneste normal???
O sa verific si presiunea din injectoare Si daca este pilitura in filtru....
Va tin la curent .
blink.gif blink.gif excl.gif


--------------------
renault clio - TR04FPB 1,5dci/65CP/2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 18 Mar 2009, 14:26
Post #37


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




pilitura se poate verifica usor si cu un magnet curat coborat cu o ata, struna etc. direct in rezervor ... la filtru se mai intampla ca spanul sa se infinga in filtru si sa nu gasiti mare lucru in filtru

verificati forumul ca mai exista cateva topicuri cu pornire greoaie, clio disel nu mai porneste, problema cu injectia etc. si acolo gasiti mai multe explicatii (daca nu ma insel si ceva legat de intrebarea voastra cu cald-rece)

This post has been edited by crisolro: 18 Mar 2009, 14:29


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 8 Apr 2009, 20:30
Post #38


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




nu stiu daca intreb unde trebuie dar sper. s-a intamplat acum vreo 2 luni sa dau cheie si nu pornea. a pornit decat la a treia cheie. am mai patit asa la masina mai veche , e ca si cum nu ar primi benzina. si acu doua dimineti m-i s-a intamplat iar. ce ar putea sa fie?
si pe langa asta la un motor de un an jumate mi se pare cam ciudat sa fie murdar cu ulei si praf.(praful inteleg ca e acolo dar uleiul nu, dar nu ulei mult, arata ca un motor imbatranit) e normal?


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v - MM 66 GBY 2007 dec
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 9 Apr 2009, 12:54
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Pune niste poze cu motorul. La tine e posibil sa fie vorba doar de bujii daca nu porneste la rece.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 10 Apr 2009, 16:39
Post #40


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




deci..mi s-a intamplat doar de doua ori intr-un an jumate deci nu cred sa fie bujiile


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v - MM 66 GBY 2007 dec
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 12 Apr 2009, 18:31
Post #41


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




cam asa ceva. vreau sa stiu daca a mai patit asa cineva sau daca e normal

Attached thumbnail(s)
12042009332.jpg ( Size: 260.98k ) Number of downloads: 515
12042009333.jpg ( Size: 262.39k ) Number of downloads: 549


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v - MM 66 GBY 2007 dec
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 12 Apr 2009, 21:37
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Nu e normal, am avut Logan 1.4 si dupa doi ani nu pierdea lichide pe nicaieri. Ala de la tine nu pare sa fie ulei, poate e lichid de frana sau altceva.
Citeste si aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...20ulei%20%20MPI.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 22 Apr 2009, 17:37
Post #43


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




am fost azi la reno si mi-au spus ca pe langa surubele ce tine carcasa motorului pierde putin ulei ca nu sunt etanse. au facut poze....o sa trimita nu stiu unde si in cateva zile au zis ca o rezolva cu ceva pasta ce o sa etanseze mai bine


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v - MM 66 GBY 2007 dec
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Apr 2009, 18:00
Post #44


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Am si eu 1.4 16v, asa ca-mi permit sa-mi dau cu parerea...1. ce se vede in poza sunt vapori de ulei+praf (mult praf, ca n-are cum sa fie altfel pe-aici pe la noi), deci nu o pierdere de ulei.
2. Sunt niste suruburi smechere pe partea motorului fara acces, dinspre peretele despartitor habitaclu, care mie mi s-au slabit atat de mult, am pierdut destul ulei incat am dat cutia de viteze jos crezand ca s-a spart semeringul axului si s-a dus uleiul de cutie in ambreiaj. Pe astea sa le verifice in service.
In rest, spala motorul si e ca nou.

Apoi, nu porneste 1.4 16v la cald? Se curata captorul de turatie (senzor de turatie, spuneti-i cum vreti). E o fitzomanie a acestui motor.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 Apr 2009, 09:49
Post #45


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Suruburile de care vorbesti Hellcat ... exista la fel si la 8V ? poti sa-mi dai mai multe detalii ... Mersi smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 23 Apr 2009, 20:30
Post #46


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Buna intrebare...sincer nu stiu, nici nu m-a mai interesat pe moment, cand am vazut ca am dat cutia jos degeaba, i-am lasat pe mecanici sa faca puzzle-ul la loc.
Dar m-am uitat in dialogys la k4j in upper engine/cylinder head si cylinder block...si chiuloasa si blocul motor e plin de "gauri" in partea din spate.
Asa ca uita-te si la k7j, care oricum are acelasi bloc motor, nu?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Apr 2009, 09:31
Post #47


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




In teorie cred ... dar ma voi uita ... Multumesc mult de info.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 2 Jun 2009, 22:07
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




buna!am fost cu masina saptamana trecuta la service si mi au zis ca totul e ok numai 2 injectoare cica ar fi obosite si de aceea am probleme cu pornirea la cald uneori! intrebarea me e : cum pot prelungi viata acestor injectoare? sau ce pot sa fac sa remediez problema? si pana la urma daca chiar asta e problema cu pornirea la cald fiindca precizez masina nu scoate fum,trage foarte bine e sprintena,daca afara sunt minus 20 de grade porneste fara nici o problema, nu mai inteleg si nu stiu ce sa fac si ce sa cred! multumesc mult pentru rabdare! smile.gif


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 3 Jun 2009, 14:41
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




De cateva zile Clio Bicorp 1,9 dti, porneste greu la rece, dupa 4-5 chei;apoi toata ziua nu are nici o problema , porneste la sfert; a adoua zi o ia de la capat;ce ar putea fi ?bateria invarte corespunzator, bujiile incandescenta sunt ok toate, verificate, filtrul de motorina doar ce l-am schimbat.....


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Jun 2009, 15:26
Post #50


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Poate filtrul este problema.... nu este pus bine si prinde aer cum sta peste noapte... dTi nu se stie aerisii singur si face figuri daca aer pe instalatie...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 3 Jun 2009, 15:40
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Am verificat si filtrul de motorina, este pus ok.....


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafi23
post 5 Jun 2009, 08:31
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 11 July 05




ca sa nu patiti la fel
... dava nu va porneste deloc masina verificati furtunul de alimentare cu motorina pentru ca la clio capacul de pe motor atinge furtunul de alimentare si il fisureaza
Cand am patit asta si am dus-o tractata la service mi-au zic sa ii de la injectoare , etc... aberatii si ca ma costa undeva la 30 mil lei reparatu, am avut noroc cu un prieten care mia zis inainte sa inceapa aia reparatu ce sa verific, alfel de la o un furtun care costa 2 lei era sa platesc 30 mil lei pt. nimic defapt


--------------------
symbol 1,5 dci 65cp 2005, expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 7 Jun 2009, 23:28
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




poi noua ne porneste!dar nu porneste la cald decat dupa cateva chei!noah ce zici tu de asta? biggrin.gif


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 8 Jun 2009, 06:57
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




QUOTE(michirec @ 3 Jun 2009, 14:41)
De cateva zile Clio Bicorp 1,9 dti, porneste greu la rece, dupa 4-5 chei;apoi toata ziua nu are nici o problema , porneste la sfert; a adoua zi o ia de la capat;ce ar putea fi ?bateria invarte corespunzator, bujiile incandescenta sunt ok toate, verificate, filtrul de motorina doar ce l-am schimbat.....
*



... verifica daca dai la para de amorsare inainte de pornire, poate o ia mai usor ... atunci ai supapa de sens defecta sau poate pe traseul conductei de alimentare vre-o rosatura, garnitura defecta, por, etc...


QUOTE(blacklitmouse @ 7 Jun 2009, 23:28)
poi noua ne porneste!dar nu porneste la cald decat dupa cateva chei!noah ce zici tu de asta? biggrin.gif
*



... tu ai 1.5 dCi, iar el 1.9dti ... ceea ce nu e chiar acelasi lucru si la "probleme", chiar daca tot pe "motorina" este! ...
La tine daca la rece porneste, si la cald nu ... inainte de a schimba injectoarele ... verifica mufa si/sau inlocuieste captorul de volanta (cu altul de la un prieten mai degraba!) ... apoi releul de injectie ... mai rar apare dar cine stie, poate senzorul de temperatura lichid racire ...
Oricum, dac ti-au facut corect testul de debit pe retur la injectoare, atunci e cazul sa schimbi si injectoarele (sau macar sa le verifici/repari la un specialist ... la noi ia cca.250-300 lei/injector, si ai 60-70% sanse de a mai functiona inca multi km ... )



--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 8 Jun 2009, 20:52
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




multumesc mult pentru sfaturi!


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielpopescu
post 15 Jun 2009, 10:48
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 15 June 09




am si eu o intrebare
pornesc masina merg cu ea ,sa zicem,10 km,si daca o opresc 10minute si pornesc iar se aude un zgomot ,gen clant,cand accelerez. si dispare relativ repede at cand se incalzeste.ce zici ce poate fii. sper sa gasesc raspunsul caci sunt nou logat cool.gif


--------------------
reno symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 06:15
Dacia