CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v
trans-am |
![]()
Post
#2311
|
||
![]() Membru Inginer Group: Members Posts: 92 Joined: 31 January 06 From: Cluj-Napoca,Alba Iulia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2016
- 1.6 Turbo 205 hp Cum isi ingrijeste omul masina,asa are grija si de el.
|
|||
ghertzoi |
![]()
Post
#2312
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
Condus relativ economic (partial voit si partial traseu aglomerat), 140 km, centru cluj-aiud-centru cluj, viteza medie 64km/h, consum 6.1%
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
merqry |
![]()
Post
#2313
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 471 Joined: 12 January 08 ![]() |
Salutare,
Pentru mine e simplu..Vrei consum mic i-ati diesel.Nu!! acceptati soarta Megane 1.6...16v Break cu 4 persoane ..Bgaje full Clima pornita tot timpul Plecat PLoiesti--Bucuresti-(autostrada)-Constanta- Mangalia Media 100 km/h Consum ajuns in Mangalia( cu 2-3 forje de 150) 7.5 Mangalia - - Constanta Vreme urata..bara la bara in CT Cu Greu a-3-a--Mangalia a crescut la 7.9 Plecare Constanta--Slobozia - Urziceni-Ploiesti-- Media de 80 -100 depasiri si maxim 110 a scazut la 7.7 Deci pe ultimii 800 Km am un consum extraurban si urban de 7.7...Avand in vedere ca am ales ca masina si break sunt ok cu acest consum..Benzina cam scumpa (300 Ron toata distractia) |
--------------------
Renault
Megane II
2005
|
|
shyck |
![]()
Post
#2314
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 620 Joined: 24 August 05 ![]() |
QUOTE(qwertyuiop @ 9 Jul 2010, 08:23) de frica ![]() eu nu zic ca nu se poate, dar totusi, nu am zis sa zbori cu masina, dar totusi de 3 zile de la ultima alimentare merg ca mosul, efectiv am avut pana ieri 8,6 average, azi am dat un pic drumul la clima deh, cald azi, si a crescut la 9,1. am deja aici vb numai de oras na, oi fi eu mai nervos, mai imi sare mustarul pe cate unul si o calc, dar ... bafta |
--------------------
Renault
Megane IV Estate
2018 GT 205 Ex: Renault Megane II Sedan 1,6 16V 2003 Privilege + Cruise
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#2315
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
cred ca s-a stricat computadorul de bord...
de mai bine de 550km de capitala, indicatia consumului mediu oscileaza intre 10.5 - 10.6... cu clima in permanenta pe 21 celsius...sa nu-l deochi! foarte adevarat ca folosesc aproape permanent franarea de motor, incerc sa rulez cat mai constant posibil, iar la accelerari, m-am obisnuit sa calc pedala astfel incat consumul momentan sa nu "sara" peste 16%. schimb treptele undeva peste 3200 rpm, lasand totusi motorul sa se "intinda" pana la aceasta turatie. in rest, nimic notabil: benzina numai de 95, filtrul de aer inlocuit la fiece schimb de ulei sau si mai devreme (personal, consider ca scuturarea/suflarea filtrelor de aer de hartie e simpla pierdere de vreme sau prilej de socializare cu vreun vecin mai curios), iar presiunea in roate verificata ori la fiecare 1500-2000 km ori cand mi se pare ca vreuna din roate isi da aere. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
imagecam |
![]()
Post
#2316
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 25 November 05 From: Cluj ![]() |
De ieri am revenit in Clubul Reno cu un Megane 2 1.6 16v 2007
La primul drum, Bucuresti - Cluj, 5,7/100. Am condus cat mai economic, cu o singura repriza de cox de 30 km (Turda -Cluj) Inainte am avut Golf 5 1.4 16V la care consumul era putin peste, fara sa mai vb de performante... |
--------------------
Renault
Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI
2008 imagine motor-sport
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#2317
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Am si eu o problema.
Tinand cont de faptul ca se vb de consum carburant si implicit si de benzina, va intreb daca trebuie sa alimentez masina(Renault 2 1,6 benzina) doar cu benzina de 98 si 99. Doar de asta 99 am bagat. Nu am folosit de cand am luat-o niciodata 95. Care este diferenta intre 95 si 99 si mai eles daca se cunoaste in mersul motorului si la intretinerea lui faptul ca folosesc benzina de 99. Ma gandesc ca la preturile astea de carburant care explodeaza sa mai las garda si sa mai bag si de 95 dar nu stiu cum o va ,,inghiti'' motorul ? |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
qwertyuiop |
![]()
Post
#2318
|
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 22 March 09 From: Buc ![]() |
la a mea aproape tot timpul ii bag 95 , iarna ii bag 99 sau carrera 100 din cauza ca motoru la rece da in nas cateodata cu benzina 95 , io unu ii bag de 95 numai de la mol si nu am avut probleme , de la petrom nu recomand
|
--------------------
-
-
-
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#2319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Ok Ok, pe mine ma intereseaza daca are ceva in caz ca-i mai pun si de 95 ?
Ca doar nu tuseste. Totusi ma ingrijoreaza daca-mi face probleme in motor asta. Este adevarat ? Sau are ceva daca se amesteca in rezervor 95 cu 99 ? Oricum diferenta de pret intre 95 si 99 este redusa ca sa facem rabat de pret. Si de ce sa nu alimentez de la Petrom ? La mine(Curtea de Arges) tocmai ca cei mai multi alimenteaza de la Petrom. Avem si la Lukoil, dar nu iau de la ei, tocmai din aceste considerente de calitate. |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#2320
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Poti sa pui 95 linistit. E motor vechi, nu face mofturi la benzina. Iarna e bine sa pui o benzina de calitate. Nu se intampla nimic daca se amesteca 95 cu 98/99/100.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
kmeleonu3 |
![]()
Post
#2321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
daca va spun ca toata benzina e la fel m-ati crede? in afara de companiile care au rafinarie proprie ( Petrom, LukOil &Rompetrol) ceilalti cumpara de la cei 3. In special Petrom si Rompetrol, Lukoil mai de back-up. Cel putin asa era acum 4 ani cand eram in domeniu. Tot ce difera sunt aditivii folositi...daca or mai pune acuma.
|
--------------------
Pejos
2.0
83
|
|
ritter |
![]()
Post
#2322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Mers intins cu pilot automat 90-100 km / h : consum 7.2
Mers in oras, dar la modul calm : consum 9.8 Ambele variante au fost testate dupa metoda plin-pe-plin, nu dupa CDB. In functie de stilul de condus, valorile de mai sus urca semnificativ, dar pentru oamenii linistiti consider ca sunt minime, oricat s-ar lauda unii pe aici. |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#2323
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
Vineri seara, Pitesti - Aiud 256,7 km, consum mediu 5,7 l/100 km la o viteza medie de 60,4 km/h.
Dupa ceva drumuri prin Aiud, la intoarcerea in Pitesti CB arata astfel: 556,6 km parcursi, consum mediu 5,9 l/100 km la o viteza medie de 56,8 km/h. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
cristian.b |
![]()
Post
#2324
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
De cand cu caldurile astea, clima pornita mereu pe 20 de grade , nu am mai vazut pe CB sub 11 % , si am inceput sa schimb la maxim 2500 de ture , merg cu a 5-a in oras. Cand trageam de ea ( 3500 - 4000 RPM pe distante mai lungi, in oras ) aveam pe CB consum de 12 % maxim ( fara clima ).
|
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
clr |
![]()
Post
#2325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Dupa o vacanta in Croatia, situatia sta cam asa: 3400 km, din care cca 1700 pe autostrada, masina cu 3 persoane + bagaje full, consum 7,8 .
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
ritter |
![]()
Post
#2326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(cristian.b @ 26 Jul 2010, 23:10) De cand cu caldurile astea, clima pornita mereu pe 20 de grade , nu am mai vazut pe CB sub 11 % , si am inceput sa schimb la maxim 2500 de ture , merg cu a 5-a in oras. Cand trageam de ea ( 3500 - 4000 RPM pe distante mai lungi, in oras ) aveam pe CB consum de 12 % maxim ( fara clima ). Nu mai merge cu a 5-a prin oras. Distrugi motorul. Merge subturat. |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#2327
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Merg cu 70-80 km\h in oras , ce te face sa crezi ca este subturat la 80 intr-a 5-a ? Cand merge subturat si nu are putere , motorul ti-o spune , trebuie doar sa auzi si sa-ti cunosti masina
![]() PS: Azi am facut un experiment in Bucuresti pe vreo 80 de km. Am reusit sa scot un consum de 7.3 % ( pe CB ) , fara clima , fara accelerari bruste si fara sa trec de 2000 RPM. NU stiu cum am avut atata rabdare. |
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
qwertyuiop |
![]()
Post
#2328
|
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 22 March 09 From: Buc ![]() |
QUOTE(cristian.b @ 28 Jul 2010, 23:25) Merg cu 70-80 km\h in oras , ce te face sa crezi ca este subturat la 80 intr-a 5-a ? Cand merge subturat si nu are putere , motorul ti-o spune , trebuie doar sa auzi si sa-ti cunosti masina ![]() PS: Azi am facut un experiment in Bucuresti pe vreo 80 de km. Am reusit sa scot un consum de 7.3 % ( pe CB ) , fara clima , fara accelerari bruste si fara sa trec de 2000 RPM[SIZE=1]. NU stiu cum am avut atata rabdare. wow , nu e sanatos deloc ca faci pt motor This post has been edited by qwertyuiop: 29 Jul 2010, 09:16 |
--------------------
-
-
-
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2329
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ba, este dacă este folosit în condiții corecte.
On topic: De ieri mi-a crescut consumul cu vreo 10-15% în orice condiții ![]() ![]() This post has been edited by ssilviu: 29 Jul 2010, 09:19 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ritter |
![]()
Post
#2330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(cristian.b @ 28 Jul 2010, 22:25) Merg cu 70-80 km\h in oras , ce te face sa crezi ca este subturat la 80 intr-a 5-a ? Cand merge subturat si nu are putere , motorul ti-o spune , trebuie doar sa auzi si sa-ti cunosti masina ![]() PS: Azi am facut un experiment in Bucuresti pe vreo 80 de km. Am reusit sa scot un consum de 7.3 % ( pe CB ) , fara clima , fara accelerari bruste si fara sa trec de 2000 RPM. NU stiu cum am avut atata rabdare. Dragul meu: 1. la 80 km in a 5-a, inseamna cam pana in 2.000 rpm, ceea ce inseamna clar subturat 2. treapta a 5-a se foloseste sanatos dupa 110-120 km / h 3. Cu cat mergi peste 2.500 rpm, inseamna un stil de condus ok ptr masina, chiar si ptr un diesel. Pentru benzina cu atat mai mult cu cat este un motor de turatie, cuplu se atinge dupa 4.000 rpm In rest faci cum vrei. Pana la urma, o faci pe banii tai ![]() Oricine crede ca mergand la turatie joasa protejeaza masina, FACE EXACT INVERS (d'aia cad atatea turbine, injectoare, bujii, etc.....si toti isi dau cu parerea pe toate forumurile cat de proaste sunt masinile aia sau aia.... ![]() Ca sa-ti faci o idee, metaforic: ia o masina murdara si spal-o la jet de furtun de la pompa din curte sau la jet cu presiune de la o spalatorie auto. In care din situatii iese mai curata ?! De ce se spune ca atunci cand pui un aditiv de curatare sa mergi cu masina peste 3.000-3.500 de ture ? Pentru ca la presiune se curata injectoarele, se ard depunerile de funingine din turbina, etc, etc, adica exact ceea ce, mandru de tine, ai acumulat cand "protejai" masina mergand la/sub 2.000 de ture ca sa nu tocesti pistoanele.... ![]() This post has been edited by ritter: 29 Jul 2010, 10:08 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#2331
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Oricum...subturatul la benzina este total alta treaba decat la diesel...lasa turbina..etc..ca suntem la 1.6..si nu are treaba cu turbina...eu nu am benzina..am diesel si stiu perfect care este treaba cu subturatul..dar mai stiu pe cineva care foloseste un 1.6..si merge exact ca userul de mai sus..(cristianb)...si masina are 197.000 km..asa ca...benzina nu este asa pretentioasa precum dieselul..
This post has been edited by M i h a i: 29 Jul 2010, 10:15 |
--------------------
------
------
------
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#2332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
depinde de mana ta si de manutele celor de la spalatorie.
Mersul turat sau subturat nu stiu cat de mult dauneaza unui benzinar, dar stau si ma intreb de ce oare la megane III atunci cand cuplu e suficient iti indica la 50-55km/h sa schimbi in treapta a-V-a? Oare asa de cretini sunt inginerii astia? |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#2333
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
1. Te rog sa mergi cu a 5-a la 80 km\h si sa-mi spui la cate RPM ajunge motorul ( CRED ca o sa fii surprins )
![]() 3. De ce trebuie sa ating mereu cuplul maxim daca nu am nevoie de el ? In BUCURESTI nu are rost sa duci masina la peste 3000 RPM, nu ai unde si nici nu vad care ar fii motivul ( doar daca ai un stil de condus agresiv ceea ce duce si la un consum mai mare ). @ritter : Incep sa observ ca habar nu ai ce vorbesti . This post has been edited by cristian.b: 29 Jul 2010, 10:20 |
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#2334
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
cluj aiud si retur, masurat strict intre intrarile/iesirile oraselor
Consum mediu 5.7%, viteza medie 72 km/h. Am avut noroc sa nu prinde decat 2-3 coloane de 10 masini, in rest depasiri sporadice. Am incercat sa mentin in plaja 80-100 km/h cu anticipat curbe, cat mai putin franat, si ceva mai incet in localitati. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
ritter |
![]()
Post
#2335
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(tatimeu @ 29 Jul 2010, 10:15) depinde de mana ta si de manutele celor de la spalatorie. Mersul turat sau subturat nu stiu cat de mult dauneaza unui benzinar, dar stau si ma intreb de ce oare la megane III atunci cand cuplu e suficient iti indica la 50-55km/h sa schimbi in treapta a-V-a? Oare asa de cretini sunt inginerii astia? Da, sunt cretini. Mergi tu cu a 5-a la 50 km si sa ne spui si noua cum merge masina.... Ce naiba, e la mintea cocosului.... QUOTE(cristianb @ 29 Jul 2010, 10:18) Sigur. Asa este, ca tine. This post has been edited by ritter: 29 Jul 2010, 10:45 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#2336
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
merge foarte bine stai tu linistit (o turatie de aproximativ 2000 de ture si un consum instant in jur de 4,5-5 in functie de configuratia drumului usoare urcari coborari drum drept distantele fiind scurte normal din moment ce nu iti spune sa schimbi viteza in treapta inferioara) Poate o sa ai o surpriza dupa ce conduci cu o masina cu un asemenea indicator.
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
ritter |
![]()
Post
#2337
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(tatimeu @ 29 Jul 2010, 10:52) merge foarte bine stai tu linistit (o turatie de aproximativ 2000 de ture si un consum instant in jur de 4,5-5 in functie de configuratia drumului usoare urcari coborari drum drept distantele fiind scurte normal din moment ce nu iti spune sa schimbi viteza in treapta inferioara) Poate o sa ai o surpriza dupa ce conduci cu o masina cu un asemenea indicator. sâmbătă, 2 ianuarie 2010 Mersul subturat Este o manevra folosita de multi soferi pentru reducerea consumului de carburant. Se merge pe principiul ca o masina cu cat este mai turata, cu atat consuma mai mult, ceea ce este adevarat, dar doar de la anumite turatii in sus. Subturarea se traduce in schimbarea intr-o treapta de viteza superioara la viteze de deplasare mici (sau la turatii sub 2500rpm in general). In principiu 2500rpm este pragul la care se face trecerea intre mers subturat si mers normal, si este o turatie valabila pentru toate tipurile de motoare de pe autoturisme. Pentru anumite motoare chiar si schimbarea treptelor la 2500rpm este considerata mers subturat. Reducerea de consum obtinuta prin mers subturat este sub 0.5l/100km (fata de mers normal), dar acest beneficiu este anulat de efectele negative pe care le are asupra motorului. In timpul rularii subturat amestecul de carburant (combustibil + aer) injectat in motor este afectat si nu se produce o ardere completa, rezultand depuneri cunoscute sub numele de calamina. O parte din aceasta se depune in motor afectand combustia si ungerea, iar o parte este transmisa prin evacuare pana in catalizator. Aici se depune pe sitele din interiorul acestuia, astfel infundandu-l. O infundare a catalizatorului duce la eliminarea defectuoasa a gazelor si caldurii din motor, ceea duce la scaderea puterii acestuia. De asemenea aceasta infundare a catalizatorului are ca efect si valoarea mare a noxelor emanate de motor. Din aceasta cauza nu veti putea obtine ITP-ul (inspectia tehnica periodica), fapt ce va va impiedica sa puteti rula cu autovehiculul pana nu il reparati. Infundarea catalizatorului se poate remedia prin doua metode in functie de gradul de afectarea, respectiv se recomanda sa se parcurca cativa zeci de km, cu motorul foarte turat, daca nu este infundat foarte tare. Dar daca acest lucru n-are efect, catalizatorul fiind mult prea afectat, nu mai puteti decat sa-l schimbati, si v-as sfatui pe cei care sunteti adeptii mersului subturat sa va interesati cat costa toata aceasta operatie. Va garantez ca o sa va lecuiti de subturare. Pentru a evita efectele negative asupra motorului si pentru a obtine un consum de combustibil rezonabil, se recomanda schimbarea in treapta superioara la cel putin 2500rpm, preferabil 2700-2800rpm, in timpul rularii urbane. Extraurban este recomandat schimbarea la cel putin 2800rpm, preferabil 3000rpm si pentru depasiri daca este necesar retrogradarea (vezi articolul cu acest nume). Si aceasta manevra fiind un invers pentru mersul subturat. Daca rulati preponderent in oras, este bine ca atunci cand rulati extraurban (cat mai des cu putinta) sa rulati o parte din traseul dumneavoastra cu motorul turat mai mult, in jurula valorii de 4000-4500rpm (3500rpm la diesel). Un astfel de regim de turatii, duce la arderea si eliminarea calaminei care se depune oricum la mersul in oras, doar ca intr-un ritm mai lent la un mers normal, comparativ cu mersul subturat. Atentie la rulajul pentru eliminarea calaminei, ca la un regim de turatii ridicat, viteza de deplasare in treapta de viteza maxima, va fi mai mare decat limita legala admisa. Pentru a nu avea probleme din aceasta cauza se recomanda utilizarea treptelor de viteza inferioare. Publicat la 23:58 Daca eu "nu am habar ce vorbesc", poate au altii... ![]() This post has been edited by ritter: 29 Jul 2010, 11:45 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
qwertyuiop |
![]()
Post
#2338
|
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 22 March 09 From: Buc ![]() |
cu a 5-a la 80 ai fix 2500 rpm , la cutia de 5 trepte
ontopic - mers cam 100 km in buc -consum 10 , schimbat la 3000 , cateodata si la 5000 , dar nu am prins ore de varf , majoritatea timpului fiind destul de liber , si app io in oras a 5-a ii dau fara probleme la 70 , la 2000rpm , a5-a fiind f elastica |
--------------------
-
-
-
|
|
marshall_balance |
![]()
Post
#2339
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
La viteza din poza aveam 6500 rpm. Nu-i subturat, e ok, asa-i?
![]() ontopic: si 25% consum instant ![]() This post has been edited by marshall_balance: 29 Jul 2010, 13:00 |
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
ritter |
![]()
Post
#2340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
|
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 08:30 |