Nu porneste motorul, Dau cheie si nu invarte nici electromotorul
![]() ![]() ![]() |
Nu porneste motorul, Dau cheie si nu invarte nici electromotorul
birosz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
R5 super 1986/TS/1.4 71 CP
1986 Renault clio 1.4 16V 98 CP 2001 100000 km
|
|||
wolfin |
![]()
Post
#2
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.809 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
ok.. pune contactul si asteapta 15-30 sec.
daca nu merge cu prima cheie incearca si cu a doua este posibil sa se fi demagnetizat cheia This post has been edited by wolfin: 11 Sep 2009, 11:28 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#3
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Ce se intampla cand dai cheie cu martorii care in mod normal stau aprinsi? Nu e pompa defecta daca zici ca nu invarte nici electromotorul.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
birosz |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 April 07 ![]() |
Daca astept sa se stinga martorii nu mai invarte nici electromotorul.
Daca nu astept si ii dau direct cheie electromotorul invarte pana ce se sting martorii si in acel moment se opreste. |
--------------------
Renault
R5 super 1986/TS/1.4 71 CP
1986 Renault clio 1.4 16V 98 CP 2001 100000 km
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Inteleg ca la un moment dat, cand ai spus ca ai umblat la pompa de benzina, a mai pornit ... acum mai porneste sau nu ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
birosz |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 April 07 ![]() |
Da a pornit atunci, dar de atunci a mai facut figura chiar azi dimineata, prima data fiind luni(06.09.09).
<span class='edit'>11 Sep 2009, 20:40:</span> Da a pornit atunci, dar de atunci a mai facut figura chiar azi dimineata, prima data fiind luni(06.09.09). Faza cu cheia am incercat cu cea de rezerva si tot asa face. Cred ca treaba cu pompa de benzina a fost o coincidenta dar nu sunt sigur. This post has been edited by birosz: 11 Sep 2009, 20:44 |
--------------------
Renault
R5 super 1986/TS/1.4 71 CP
1986 Renault clio 1.4 16V 98 CP 2001 100000 km
|
|
wolfin |
![]()
Post
#7
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.809 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
ai alarma pe masina?
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
birosz |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 April 07 ![]() |
Nu am alarma.
|
--------------------
Renault
R5 super 1986/TS/1.4 71 CP
1986 Renault clio 1.4 16V 98 CP 2001 100000 km
|
|
GsmWorld |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 15 September 08 From: Maramures ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare la diesel.Buba era UCH-ul (centralina) care a terbuit schimbat.
|
--------------------
Renault
Clio
2003
|
|
calin_bm |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 10 December 06 From: BAIA MARE ![]() |
verifica sigurnatele din compartimentul motor
ai ceva becuri ramase aprinse pe bord? iti recunoaste cheia? |
--------------------
Dacia
Duster 1.5dci
2014
|
|
hamzteru |
![]()
Post
#11
|
![]() un simplu membru Group: Members Posts: 315 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai adaugati unu caruia ii face la fel masina. Am plecat dimineata, am ajuns unde trebuia si acum la 10 si ceva a trebuit sa o iau din loc. Ghici ce?! Nu mai vrea: se aprind toti martorii, se sting, dau cheie si nimic. Pot sa dau cheie si pana sa se stinga si tot nimic. Ce e de facut?????
15 Sep 2009, 17:01: M-am intors. Am incercat sfatul cuiva de aici si m-am dus la masina, am lasat-o in viteza, am lasat frana de mana si am impins-o foarte putin. Am dat cheie si a pornit. Sa fi sarit de la punct?! Oricum sunt ![]() This post has been edited by hamzteru: 15 Sep 2009, 16:01 |
--------------------
renault
clio symbol / megane estate
---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
NU. Ai senzorul murdar. La diesel nu stiu unde se afla, la 1.4 8v stiu exact. Trebuie curatat sau schimbat.
|
--------------------
.
.
.
|
|
hamzteru |
![]()
Post
#13
|
![]() un simplu membru Group: Members Posts: 315 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut |Relu! Mai spune-mi despre senzorul asta: cum ii spune exact si de gasit il caut eu
![]() |
--------------------
renault
clio symbol / megane estate
---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Cred ca se refera la senzorul de turatie. La 1.4 se gaseste pe carcasa ambreiajului, undeva sub senzorul pentru temperatura apa.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Senzor de turatie dar inca odata nu stiu unde se afla la diesel
|
--------------------
.
.
.
|
|
BiCos |
![]()
Post
#16
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 16 November 06 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(BiCos @ 8 Sep 2009, 21:27) Nu faceti ca mine: Am facut o cheie la Auchan atelierul de chei-30 lei doar metalul. Stiam bineinteles ca e fara cip si nu ar porni motorul. Dar totusi am incercat - nici macar nu a invartit demarorul. Ideea e ca nu am mai reusit sa pornesc masina cu nici una din cheile originale. Invartea 1 sec dupa care taia singur contactul cu oricare cheie. Telefon la RENAULT si mi-au zis sa tin una din cheile originale mai mult in contact cu el pus si dupa 15 sec sa dau la demaror - A PORNIT. NU mai bag niciodata cheia aia in contact, o am doar pt a descuia sau brelog la chei ![]() S-ar putea sa nu vada cheia la fel ca mai sus la mine, se comporta exact la fel. |
--------------------
Sania
.
D Logan 2005 1,4 8V // D Logan mcv 2016 1,5 dci
- ACE
|
|
hamzteru |
![]()
Post
#17
|
![]() un simplu membru Group: Members Posts: 315 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Tristete mare. Dimineata am vrut sa plec si, din nou, aceeasi poveste. Nu mai porneste. Am schimbat bateria mea de 60 A cu una de 75 sa vad daca ar fi o hiba acolo si nimic. Nu mai vrea.
![]() |
--------------------
renault
clio symbol / megane estate
---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Fratilor ajutati-ma si pe mine pe tema de "Clio nu porneste" vad ca nu mai raspunde nimeni! Judecand la rece cazul meu seamana izbitor cu cel de aici, numai ca eu am 1,5 DCI. Am sa fac un rezumat ale celor facute pana aici:
1. Masina nu pornea cand si cand motor rece/cald /calai sau cum vreti sa-i spuneti 2. Daca asteptam sa se stinga senzorii nu facea nimic, daca ii dadeam direct invartea un pic, apoi se oprea motorul 3. S-au schimbat pe rand la masina asa: baterie, bujii, releu injectie si nimic.... la fel 4. S-au mai schimbat bobina electromotor iar releul de pornire s-a inlocuit cu un fir 5. Masina tot nu porneste, dar in alt mod: invarte la nesfarsit dar nu porneste injectia 6. S-a curatat senzorul de turatie/volanta si ... nimic 7. Toate testerele de pe lume nu semnaleaza nicio eroare. Inclusiv test electronic de injectoare care a aratat o functionalitate perfecta a acestora 8 Cand nu porneste au fost desfacute pe rand furtunele de la injectoare - nu venea motorina pe niciunul; s-a dat cu un puf de spray de pornire in filtrul de aer si a luat-o!!! Apoi am incercat s-o pornesc cu mai putine injectoare. Porneste si cu doua, mai cu fum cu trepidatii ... dar porneste 9. Mai mentionez ca: nu am alarma, am incercat cu ambele chei si nimic 10 Uneori cand nu porneste si actionez inchiderea centralizata sau avariile clipesc toate becurile de pe bord Am vazut pe acest forum o problema care mie mi se pare izbitor de asemanatoare! Astept sfaturile dvs. Ce inseamna circuitul UHT? are legatura cu problema asta? This post has been edited by Paraipan: 5 Oct 2009, 22:57 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca nu vine motorina la injectoare nu ti-e clar ce este ca eu zic ca e destul de clar POMPA DE MOTORINA
|
--------------------
.
.
.
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Vesti noi: M-am intors acasa si s-a intamplat urmatoarea bizarerie:
- am dat vreo 20 de chei lungi, cu ambele chei alternativ; - de vreo 6-7 ori n-a pornit, in restul a pornit; - de fiecare data cand n-a pornit, nu a pornit cu ambele chei; - de fiecare data cand a pornit a pornit cu ambele chei; - mentionez ca becul rosu (intre SERV si STOP) nu se stinge!!! - de fiecare data cand n-a pornit nu s-a stins; - de fiecare data cand a pornit s-a stins la timp, nu conteaza cheia; - mai mentionez ca atunci cand nu porneste si actionez inchiderea cantralizata, in loc sa clipeasca doar sagetile de avarii, clipesc toate ledurile de pe bord odata cu ele; - de asemenea cand nu porneste si pun contactul fara a da la demaror, acele de la turometru si vitezometru se ridica si coboara putin iar valvele de la aerul conditionat fac un zgomot de deschis-inchis; - zumzetul pompei de motorina este normal intotdeauna. Idei, sfaturi? PS: a fost pusa pe 3 testere la serviceuri Renault diferite si nu s-a gasit nicio eroare This post has been edited by Paraipan: 6 Oct 2009, 12:52 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Becul rosu nu se stinge inseamna ca nu iti recunoaste cipul din cheie implicit nu recunoaste cheia. Daca face cu ambele chei poate sa fie din ambele chei sau din contact.
|
--------------------
.
.
.
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#22
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
iar faza cu acele parca e de la baterie..dar e logic la cat ai chinuit-o..
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
@Relu
Din contact adica cititorul de chei? |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Ceva de genul, era un topic daca il gasesc iti pun link-ul aici.
Am gasit http://www.reno.ro/Cheie-Contact-Motor-dar...ord-t41011.html This post has been edited by Relu11: 6 Oct 2009, 14:10 |
--------------------
.
.
.
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Aha am citit..... numai ca respectivul (andrei) avea symbol si becul clipocea (la fel sau mai repede - nu e clar). Eu am bicorp (1,5 DCI) iar becul rosul ramane apris. Nciodata n-a clipocit mai des......
|
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Symbol sau bicorp tot aia e la capitolul asta si la multe altele, faptul ca ramane aprins si nu se stinge e clar o problema de la cele doua (chei sau contact)
|
--------------------
.
.
.
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Am mai vazut o parere cu "bule de aer" pe furtunul superior filtru - pompa. Eu am asa ceva! Filtrul l-am schimbat la ultima revizie. Si acum marea intrebare: exista posibilitatea ca acel bec rosu sa nu se stinga din cauza ca am apa in motorina (adica bule de aer dupa filtru)???
This post has been edited by Paraipan: 6 Oct 2009, 15:26 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#28
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Mai degraba cred ca nu-ti citeste cheia cateodata..
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
radunre |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Pe mine ma ingrijoreaza urmatorul rand "atunci cand nu porneste si actionez inchiderea cantralizata, in loc sa clipeasca doar sagetile de avarii, clipesc toate ledurile de pe bord odata cu ele". E un comportament f. bizar, de obicei se intampla in cazul unui contact defectuos la masa a bordului sau computer-ului de bord.
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
@radunre
Cred ca e o masa de bord, dar din cate am inteles masina poate sa mearga bine merci si cu bordul stins. Acum eu sunt complet idiot si megaprost deoarece nu pot sa-mi amintesc daca acest bec rosu nu se stingea de 5 luni de cand face figuri. Ceea ce sunt clare sunt urmatoarele: - pana sa schimb ceva la ea facea astfel: cheie lunga - nimic, cheie scurta (peste bujii) invartea putin, apoi se oprea (senzatia ca i se taia curentul); - electromotorul a fost verificat si curatat, iar bobina care e incapsulata a fost schimbata; - odata cu bobina, am renuntat si la releul de pornire (am pus un fir in locul lui); - dupa modificarile astea s-a schimbat radical, adica invarte si 30 de minute daca tin contactul (acuma nu ca las fi tinut vreodata atat de mult), dar nu porneste injectia; - doar azi de abia idiotul de mine am constat ca becul rosu de antidemaror nu se stinge atunci cand nu porneste; Chestia aia cu becurile pe bord apare in majoritatea cazurilor cand nu porneste. Dar au fost si cazuri (nu putine) cand desi se aprindeau ledurile, masina pornea, sau sa nu porneasca cand nu se aprindeau. Marea mea intrebare este.... stand cu manualul tehnic in franceza in fata (fie vorba intre noi sunt cam chinez) nu reusesc sa deslusec simptomele ledului rosu ("voyant rouge"). Este vreo diferenta intre clipocirea becului si dupa contact (sau clipocirea lui mai rapida) si faptul ca nu se stinge (cazul meu)?????? This post has been edited by Paraipan: 6 Oct 2009, 20:27 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 14:16 |