Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Filtru de habitaclu, sau filtru de polen

octav_
post 21 Jan 2006, 20:19
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




La revizia de 15k, l-am rugat pe mecanic sa arunce un ochi sa vada daca am filtru de particule. Raspuns... nu este! biggrin.gif Mi-a spus ca la putine Symboluri a intalnit acel filtru montat din fabrica.
Cu ceva timp in urma cineva spunea ca ii intra apa in masina pe la conductele de AC. Oare daca ma apuc sa montez acest filtru e posibil sa patesc si eu asa?


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 21 Jan 2006, 23:34
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




pt doctoru: cum s-a ajuns de la tester la filtru? spaga i-ai dat-o tu sau a cerut-o el? nu vad legatura...

This post has been edited by mbc: 21 Jan 2006, 23:35


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi 2005, 1.5dci / 1999 - B43HZK
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 22 Jan 2006, 12:15
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




A mea nu stiu daca are sau nu filtru.Oricum se apropie revizia de an si pot sa aflu in aceste conditii...Masina n-are decat vreo 6000 de km ...Se schimba oricum filtrul ? (daca il are,evident)


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Jan 2006, 14:23
Post #34


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(octav_ @ Jan 21 2006, 08:19 PM)
Cu ceva timp in urma cineva spunea ca ii intra apa in masina pe la conductele de AC. Oare daca ma apuc sa montez acest filtru e posibil sa patesc si eu asa?
*


Intra apa in masina pe la conductele de AC? Si eu unul nu vad legatura dintre montajul filtrului si etanseitatea conductelor. Se poate monta fara probleme si la Symbol, plus (fapt observat la bicorp-ul meu) reduce cantitatea de praf intrat in masina.
Se plange cineva ca intra apa pe la acele conducte?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doctoru'
post 23 Jan 2006, 11:38
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 9 January 06




QUOTE(mbc @ Jan 21 2006, 11:34 PM)
pt doctoru: cum s-a ajuns de la tester la filtru? spaga i-ai dat-o tu sau a cerut-o el? nu vad legatura...
*




Nu are nici o legatura am povestit de la inceput de ce am ajuns la ei.Sa ajuns la filtru fiindca eu i-am rugat sa mi-l arate deoarece mai in toate posturile puse colegii nostrii scriau ca nu are.referitor la spaga nu a cerut mi-a spus doar "vezi ca mai vii si cand reparam softu'" asa ca m-am simtit obligat sa-i bag ceva nu?
Tu ce ai fi facut mbc?


--------------------
Renault Clio Fidji1.5dCi80CP 2005 Symbol
Clio Fidji 1.5 dCi 80CP nov.2005
Skoda Fabia 1.9 Sdi
Clio Fidji 1.5 dCi 80CP 2006 (de scarbici)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Jan 2006, 16:43
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu nu i-as fi dat nika. La 400 de mii ora de manopera... Si eu poate m-as fi simtit, da' ma scuz zicand ca masina e pe firma si sefu' nu mi-a dat si bani pentru spagi. wink.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Feb 2006, 18:06
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cumparat si montat astazi filtru de praf.
Am luat la rand magazinele de piese de dacia si am lasat pe multi cu semne de intrebare, nici nu auzisera ca ar exista asa ceva. Eu ii intrebam simplu: aveti filtru de climatizare de Solenza? Raspuns: Ce-i aia? In fine, intru eu intr-un magazin si imi raspunde vanzatoarea NU si patronul DA, uite ca e acolo sus. Mi-au sticlit ochii in momentul ala, deja ma gandeam ca nu mai gasesc. Asadar noroc de patron ca in rest nu prea stiau ce-i ala. Mi-a placut remarca vanzatorului: in sfarsit cineva care tine la masina. smile.gif Filtrul a fost 280 de mii, piesa de origine dacia, made in france, si era marca valeo, chiar avea o sageata pe el care corespundea cu sageata de pe aeroterma.
M-am dus la masina si n-am mai rabdat pana acasa, asa ca m-am apucat sa mi-l montez. Am pierdut un surub din plastic cu braduti (a cazut cine stie pe unde in contraaripa), dar am reusit sa-l montez. Ce nu mi-a placut a fost ca am avut destul de putin spatiu de manevra la montatul filtrului, a trebuit sa-l turtesc ca sa intre. Pana la urma sper ca l-am asezat corect. Puterea de ventilare se pare ca nu a scazut sensibil, astept sezonul cu praf sa vad ce poate.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 22 Feb 2006, 19:23
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




este bun, cel putin pt. protectia aerotermei care costa o caruta de bani.


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 22 Feb 2006, 22:17
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Pt. symbol-ul meu se apropie revizia de an...Nu stiu daca a mea are sau nu filtru dar inteleg ,Laurentziu83,ca nu ai avut la masina din semnatura(asemanatoare cu a mea)
Presupun ca cei de la service nu ar avea ceva impotriva sa pun un filtru de slz...(rezonabil ca pret)


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 22 Feb 2006, 22:22
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




Din moment ce fabrica nu a pus, de ce sa te oblige sa-l pui tu dupa 15000 km.


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Feb 2006, 22:45
Post #41


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(cata70 @ Feb 22 2006, 10:17 PM)
Presupun ca cei de la service nu ar avea ceva impotriva sa pun un filtru de slz...(rezonabil ca pret)
*


Ti-l vor monta pt ca nu-i cine stie ce operatiune solicitanta, dar sa ai un filtru la tine cand te vei prezenta la revizie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axljam
post 23 Feb 2006, 10:07
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 10 February 06




Salutare dragilor...
Clio Bicorp 2002,1.2, benzina.

Am o problema asemanatoare... capacul de la FILTRUL de aer (chestia aia cilindrica) nu mai sta inchisa deoarece s-au rupt vreo doua cleme din alea mici... in concluzie ieri cand am fost la servisul de la FILARET(renault) pentru o verificare tehnica i-am intrebat cat ar costa un astfel de capac. Ei tzinetziva bine ca eu aproape am cazut dupa scaun: Carcasa filtru aer.. 477RON (explicatzi mi-a venit imediat spunandu-mi ca nu pot sa faca comanda doar pentru capac ci pentru toata carcasa filtrului de aer)... VA rog mult de tot daca stitzi de unde pot sa fac rost de un CAPAC DE FILTRU DE AER poate ma indrumatzi si pe mine.

PS. cu scuzele de rigoare ca este off-topic- tot la ei am constatat ca Bieletele de directie si cele antiroliu trebuie sa le schim urgent. Costurile la ei sunt urmatoarele: Bielete directie: 375RON(una singura); Bielete antiroliu: 57RON(una singura)... foarte scump doamna, unde dincolo ar putea fi mai ieftin!???

Va multzumesc
Alex


--------------------
Clio Symbol 2002-1.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 23 Feb 2006, 10:13
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Pt Laurentziu83:

Am si eu niste nelamuriri si daca m-ai putea ajuta ti-as ramane recunoscator.

Eu am vazut la Symbolul meu (cel din semnatura) ca plasticul negru dintre motor si parbriz e continuu, tine dintr-o parte in cealalta. M-am uitat pe un manual de la un bicorp si acolo era o bucata exact in partea stanga cum stai cu fata la motor care se scotea pt a avea acces la filtru.

In fine banuiesc ca trebuie sa scot plasticul ala care pare prins cu un surub din plastic in dreapta si altul in stanga. Mai sunt alte cleme, ceva?

Stergatoare de parbriz sunt prinse in acelasi plastic. Trebuie demontate inainte?

Doar pentru a fi sigur, compartimentul unde se pune filtrul are deja capacul lui cu surub si nu mai trebuie taiat ceva pe acolo, nu?



--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doctoru'
post 23 Feb 2006, 10:29
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 9 January 06




ptr. Chrome
A mea este tot din nov.2005 dar are acel gratar fractionabil(se poate desface pe bucati).Ca raspuns daca esti sigur ca este intreg trebuiesc desfacute stergatoarele ,apoi scoti chederul de pe margine si demontezi "bradutii "din capete sa ai o surubelnita cat mai lata,scoti afara plasticul(nu mai are alte cleme)iar in partea din stanga ai capacul aerotemei cu un surub cu cap de 8mm sau 10 mm ,ai grija ca pe capac vei vedea si un traseu de fire prins intr-o clema de el ,le ridici inspre parbriz ,apoi demontezi capacul(nu mai trebuie sa tai nimic)filtru sigur nu ai,deci il cumperi si il montezi ,vezi ca la montare filtrul intra putin mai greu in sens ca trebuie sa-l indoi putin de la mijloc ca sa intre apoi ii aranjezi fagurele cu mana ca sa-l indrepti.In sesns invers montezi dupa cum ai demontat .

This post has been edited by Doctoru': 23 Feb 2006, 10:36


--------------------
Renault Clio Fidji1.5dCi80CP 2005 Symbol
Clio Fidji 1.5 dCi 80CP nov.2005
Skoda Fabia 1.9 Sdi
Clio Fidji 1.5 dCi 80CP 2006 (de scarbici)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Feb 2006, 10:41
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




NU SE SCOATE NICI UN STERGATOR, nu aburiti oamenii.

La Symbol-ul meu se scoate plasticul din stanga, cum te uiti de la motor. La cei cu carcasele lipite nu stiu ce sa zic, dar eu zic ca nu v-ati uitat voi bine acolo, trebuie sa se poata scoate o bucata.
Sa aveti grija cand scoateti plasticul de acolo la surubul din plastic, eu am tras mai tare de carcasa, a sarit si l-am pierdut. Se mai scoate si o parte din chederul de la capota pe acea portiune si se va avea grija la degajarea capacului, pentru ca e prins si acolo. Mai are o prindere, de data asta de aripa. Aici trebuie tras in sus capacul si ar trebui sa iasa.

Apoi veti observa o mufa de alimentare cu ceva plastic rosu pe ea. Pe ea e o clapita rosie in stanga. Trageti de ea si mufa va iesi apoi usor. Apoi cu o cheie de 6 desfaceti capacul aerotermei.

Intr-adevar, e mai greu de montat filtrul acolo, sper ca m-am descurcat si l-am montat bine, pentru ca l-am cam mototolit.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doctoru'
post 23 Feb 2006, 10:46
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 9 January 06




QUOTE(Laurentziu83 @ Feb 23 2006, 10:41 AM)
NU SE SCOATE NICI UN STERGATOR, nu aburiti oamenii.

La Symbol-ul meu se scoate plasticul din stanga, cum te uiti de la motor. La cei cu carcasele lipite nu stiu ce sa zic, dar eu zic ca nu v-ati uitat voi bine acolo, trebuie sa se poata scoate o bucata.
*


Uitate bine la ce a scris Chrome si dupa aceea ,poti sa faci afirmatii.Sucuze ptr.off topic


--------------------
Renault Clio Fidji1.5dCi80CP 2005 Symbol
Clio Fidji 1.5 dCi 80CP nov.2005
Skoda Fabia 1.9 Sdi
Clio Fidji 1.5 dCi 80CP 2006 (de scarbici)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Feb 2006, 10:52
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu neaparat asta, multi au mai zis ca se scot stergatoarele, ori nu erau siguri. Eu am vrut sa clarific acest lucru.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 23 Feb 2006, 11:09
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Merci de rasp (si pt Doctoru' si pt Laurentiu).

Cat despre plasticul negru la mine sigur e dintr-o bucata. M-am uitat cu mare atentie si daca ar fi fost fractionat pe undeva se vedea acest lucru.

Am sa incerc si va anunt de rezultat.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 23 Feb 2006, 11:52
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Spre rusinea mea m-am inselat. Daca ma uitam de pe partea soferului vedeam sub cocoasa aia o imbinare. Dupa ce am tras putin de ele am vazut ca se misca separat. ph34r.gif


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renderman
post 25 Feb 2006, 23:45
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 25 February 06




QUOTE(Laurentziu83 @ Feb 23 2006, 10:41 AM)
...Apoi cu o cheie de 6 desfaceti capacul aerotermei.
*



Deci tu ai dat jos tot capacul aerotermei, nu ai decupat locul unde at trebui sa vina capacul special pentru filtrul de particule.. asa este? Sint multe suruburi de desfacut?(era cam intuneric si nu le-am vazut pe toate)


--------------------
Renault Symbol Expression 1.4 8V 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 26 Feb 2006, 02:42
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




la modelele mai vechi acest capac este turnat. La primul montaj de filtru acest capac se decupeaza si se monteaza altul care-l vei cumpara din service.


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugen_foxy
post 28 Feb 2006, 16:13
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Sal'tare domnu' Laurentiu83 ! Nu se scot stergatoare , baterie , motor sau mai stiu eu ce ! Filtrul se potriveste cu cel de Solenza si il gasiti intre 250.000 si 300.000 . Vedeti ca cele de Valeo sunt de doua feluri : de praf si de polen ( 650.000 / 850.000 ) Va spun asta ca si eu am cautat initial de Clio si pretul era astronomic . Atentie la desfacerea surubului de la plasticul de fixare sa nu patiti si voi ca domnu' de mai sus . Dupa ce desfaceti filtrul vechi , nu uitati sa curatati bine incinta . Cel mai bine reusiti prin pornirea aerotermei la viteza mare si astfel vor zbura de acolo frunzele , praful si alte mizerii .


--------------------
Solenza Scala 2003/1.4/75CP
Invatati , invatati , invatati !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isabela
post 9 Mar 2006, 17:57
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 06
From: Bucuresti




Buna
sunt si eu proaspata posesoare de clio. si m-am gandit sa-i schimb si eu cite unele (am uitat sa va spun ca este din nov. 2001).
i-am cumparat filtre, inclusiv de polen pe care am dat 250.000.
la mecanic am constatat ca masinutza nu avea montat filtru. dar nici cel pe care l-am cumparat nu era bun, era alta dimensiune - prea lat si prea scurt, adica 16 cm/23 cm. si alt tip de filtu de polen nu am gasit. ce ma sfatuiti sa fac?

voi spuneti si de un capac.
eu nu am vazut nici un capac acolo. intradevar, se monteaza prin fata, cam in dreptul stergatorului stinga, fara sa scoti stergatorul, doar placuta de plastic ca o grila.

multumesc


--------------------
renault fluence 2011
isabela
clio symbol 1.4 8V (2001)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 9 Mar 2006, 20:29
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




i-am facut revizia de an ,ocazie cu care am constatat ca nu avea astfel de filtru,din fabrica...m-a costat cca.70 RON...Am vazut ca locasul sau este in compart. motorului ,undeva in stanga,privind din fata.Este un capac prins cu niste''braduti'' mi se pare...


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Mar 2006, 20:59
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Izabela, filtrul e bun, trebuie insa turtit acolo ca sa intre. altul nu mai gasesti, intr-adevar cred ca aceleasi dimensiuni le are si filtrul meu.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 11 Mar 2006, 14:54
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




laurentiu,cand i-am facut revizia am vrut sa-i pun filtru de slz. asa cum ai spus anterior,chiar daca ar fi trebuit un pic turtit...Am uitat sa -mi cumpar unul dinainte(de fapt nu stiam sigur daca are sau nu,din fabrica)iar cei de la service mi-au spus ca n-au de slz.( poatede ce sa iau unul la doua sute si ceva si nu la sapte sute?)Data viitoare ma duc pregatit...
Izabela,am gresit ...nu e chiar in comp. motor ci sub grila de la stergator ,din stanga ,privind din fata...


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Mar 2006, 17:09
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Normal, n-au nici un interes sa monteze un filtru de 300 de mii cand pot monta unul de 700. Sunt curios ce diferente or fi, al meu la 280 era valeo made in france, cu aptibild albastru renault dacia.
Daca filtru ala de 700 de mii ar filtra mirosul de combinate agricole de porci, fumul de la gunoaiele arse pe marginea drumului (am probleme tot timpul pe una din intrarile din oras), putoarea de la camioane, putoarea ce se degaja din carutele de tigani (nu radeti ca am patit asta) poate si-ar merita banii, in rest nu.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 11 Mar 2006, 19:25
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Nu stiu exact ce tip este,n-am fost pe faza cand l-au scos din cutie ,am vazut doar cand il indesau in locasul lui...Sincer,acum daca merg dupa un camion,parca nu se mai simte fumul...De celelalte ...inca nu stiu.


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 13 Mar 2006, 21:21
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




mi-am montat si eu filtru de polen la clioutul meu. a costat 67 ron.
avand in vedere ca anul de fabricatie al masinii mele este 2005 se pare ca avea deja trapa pt. filtru si nu a mai fost nevoie decat de filtru.


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valivali
post 14 Mar 2006, 10:13
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 March 06




Themadman, l-ai montat in service sau l-ai montat tu singur? Daca l-ai montat in service, cat te-a costat manopera si cat te-a costat filtru? Sunt curios pentru ca vreau sa-mi pun si eu cand se incalzeste. Multumesc.


--------------------
renault clio 2005
Clio Symbol Fidji, visiniu metalizat, 1,4 8v, dec.2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 16:57
Dacia