Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 6 7 8 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ABS la Clio

mihai leu
post 21 Oct 2010, 22:26
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




au fost cel putin inteligenti cei care au introdus abs obligatoriu, se va introduce si espul obligatoriu, cu abs daca nu tine trag repede frana de mana dar nu blochez fata si nu ma duc sanie, fara abs am vazut la polo happy- dezastru se duce sanie ca dacia


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 21 Oct 2010, 22:48
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




QUOTE(sindrom @ 21 Oct 2010, 22:28)
Am o mica intrebare, la prima vedere care pot fi cauzele pentru care abs-ul nu functioneaza. Asa am luat masina. Eu acum practic am frana mecanica, nu mai e frana aia care te da cu capul de parbriz.
*




frana aia care te da cu capul in parbriz nu se datoreaza ABS ci servofranei.

daca ar fi problema la ABS s-ar aprinde martor in bord.

pentru frana neeficienta cauzele pot fi aer pe instalatie, lichid de frana alterat, placute de frana sau discuri praf , piston blocat, servo defecta .. etc

This post has been edited by lucianm: 21 Oct 2010, 22:51


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 29 Aug 2011, 23:03
Post #213


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Stie cineva de la ce viteza e activ sistemul ABS? De exemplu iarna pe gheata, am vazut ca la mine la masina (diesel), e dezactivat la viteze care sunt sub viteza pe care o am in treapta I la ralenti. E diferita aceasta viteza sub care e dezactivat la diesel fata de benzina?

Si acum sa va spun de ce intreb. Coboram acum vreo 2 ierni o strada plina de gheata (era inclinata sa zic cam 5%), mergeam incet, treapta 1 - 1500 ture deci undeva la 15 km/h, o las sa incetineasca din frana de motor, asistata usor de frana de serviciu, simteam ca intra abs-ul. Ajung cu motorul undeva la 950-1000 de ture, si in mod normal, calc ambreiajul, insa frana de picior am mentinut-o apasata, si constat ca masina nu mai vrea sa incetineasca, dar nici nu lua viteza. E, eu in momentul respectiv ma asteptam sa-mi dezactiveze ABS-ul, pentru ca de regula prin parcare cand mai franam, am facut un test, si mi s-a parut ca pe o franare sa zicem de la 25km/h, pe gheata, frana de serviciu apasata pana intra ABS-ul si tinuta asa, si apoi cu roti blocate dupa ce se dezactiveaza ABS-ul (de la ~11km/h la zero), masina dadea impresia ca frana ceva mai bine dupa ce se blocau rotile.

Sincer sunt si cam obosit cand scriu mesajul, deci sper ca am reusit sa ma fac cat de cat inteles. Ideea e, daca aveam benzina (automat aveam viteza mai mica la 1000 de ture datorita raportului, cu 1-2 km/h), la 1000 de ture sigur as fi avut ABS-ul dezactivat?

This post has been edited by S4b1n: 29 Aug 2011, 23:05


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 6 7 8
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:48
Dacia