Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pedala ambreiaj

theodor2004
post 4 Aug 2011, 12:06
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Cati km are masina ta, si din ce an este?
Sa stii ca aa sunt proiectate Symbolurile: ambreiajul tine tare. Am remarcat asta la a mea de cand m-am suit in ea, dar nu m-a deranjat pt ca am forta in picioare.
Problema este ca, pe masura ce ambreiajul imbatraneste, pedala tine si mai tare; si atunci chiar ca e enervanta. Rulmentul de la ambreiaj pierde lubrefierea, si pedala tine si mai tare, si scartaie si mai tare (asta e o problema in plus peste cea cu punctul de sprijin al nucii pe furca). Deci, daca masina ta are multi km. Z_fddbacau, schimbatul kitului de ambreiaj te va ajuta. Pedala de ambreiaj va reveni la ,,taria'' originala, care nu e confortabila, dar acceptabila.

This post has been edited by theodor2004: 4 Aug 2011, 12:07


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 4 Aug 2011, 12:58
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




masina e din 2006, iar kilometrajul.... 63.000. prefer sa se apese greu si sa functioneze bine decat sa bag bani in schimbatul de ambreiaj prea devreme... la urma urmei imi intaresc musculatura piciorului biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 4 Aug 2011, 13:14
Post #363


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Eu la 10.000 km pot zice ca normal nu ar trebuie sa scartaie. Pedala se apasa foarte usor la rece, cand e cald scartaie.

Orice ai pune pe nuca, la incalzire subansamblele se dilata si scoate afara vaselina de pe nuca.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 4 Aug 2011, 13:23
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




da, asta asa e, la rece merge bine si la mine, dar apoi incepe... ciudat este ca nici macar vaselina aia termorezistenta nu ramane acolo macar sa reduca frecarea... cel putin asta e impresia mea.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 4 Aug 2011, 14:33
Post #365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Z_fddbacau: daca face urat de tot, cred ca problema e si la kit-ul de ambreiaj, nu numai la nuca si furca.Au fost destui colegi pe forum care si-au schimbat kitul de ambreiaj, si dupa ce l-au schimbat, sa vezi ce usor mergea pedala.
Aurelyan, cum iti mai merge ambreiajul acum? faci 6 luni de cand l-ai montat, esti multumit? Mai scartaie?
La fel a fost si la mine: a mers bine 1 an, a inceput sa scartaie, dupa 4 ani am schimbat cablul de ambreiaj, a mers binisor alti 2-3 ani, si acum iar e dezastru. ma astept la schimbarea kit-ului de ambreiaj, ca alta solutie nu vad.

@BannedHost; du-te peste ei, semaleaza problema, si sa iti dea in scris cauza.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 4 Aug 2011, 14:46
Post #366


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




eu cred ca scartaitul vine in primu rand de la contactul intre furca si rulment. tin minte ca am gresat odata nuca si tot scartaia, insa cand am schimbat ambreiaju s-a pus vaselina si pe contactul intre furca si rulment si vreo cateva zile a fost ok.
Ce ma deranjeaza e ca Renault nu a facut nimic in sensul asta, se putea foarte simplu lua mecanismu de la alte modele din gama la care nu sunt probleme si adaptat la clio. de exemplu vechiul meu reno 19 nu facea asa. si probabil ca nici megane 1 nu face (cel putin asa stiu) si cutiile sunt similare deci ce era asa greu sa fie rezolvat rahatu asta de problema?


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 4 Aug 2011, 17:47
Post #367


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(theodor2004 @ 4 Aug 2011, 14:33)
Aurelyan, cum iti mai merge ambreiajul acum? faci 6 luni de cand l-ai montat, esti multumit? Mai scartaie?


Functiona bine si celalalt, cu exceptia scartaitului, ma lasase rulmentul si daca tot am umblat acolo...da, isi face treaba foarte bine, pedala este moale, ca la inceput, dar uneori cand este utilizat mai mult,parca il simt ca merge iar in trepte, lucru greu sesizabil, dar fara sa scartaie (inca).

OFF: Pentru cei care vreti sa va schimbati kit-ul de ambreiaj, am vazut ca sunt colegi de pe forumul Dacia care si-au luat kit Valeo de Franta cu 200 lei, bun pretul.

This post has been edited by aurelyan: 4 Aug 2011, 18:36


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 4 Aug 2011, 21:01
Post #368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




da, am vazut si eu valeo la 200 de lei, dar din ce stiam e facut la turci, nu??? sau gresesc eu? ok, kitul nu e mare paguba, dar manopera cam cat ajunge intr-un service autorizat? ca asta nu mai stiu...

theodor2004, ti-am zis, prefer sa trag de el pana crapa. m-am obisnuit asa si avand in vedere ca nu conduc alte masini decat foarte rar, nu stiu daca se merita costurile doar pentru o pedala de ambreiaj mai moale...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 4 Aug 2011, 21:16
Post #369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 13 October 06




La noul symbol ambreiajul a ramas pe cablu ca la ph3? nu de alta dar eu l-am inlocuit de vreo 2 ori in 5 ani din cauza scartaitului (despre cablu e vorba tongue.gif)

This post has been edited by mircea_aq: 4 Aug 2011, 21:17


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 4 Aug 2011, 21:20
Post #370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




nu stiu, eu am symbolul din 2006... dar nu cred ca de acolo e scartaitul wink.gif ala apare la contactul intre nuca si furca


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 5 Aug 2011, 09:14
Post #371


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




@Riptor: asta am spus si eu: scarataitul vine din 2 locuri:
-1)in punctul in care nuca se sprijina de furca
-2)unde rulmentul de ambreiaj face contact cu furca (cum ai spus tu).
Cei mai multi cred ca adevarata cauza este 1), dar cauzele sunt 1) si 2).
Ambele sunt deficiente de proiectare ale lui ,,createur d'automobils'', care nu se deranjeaza de 15 ani sa rezole problema. Rusine mad.gif
@Aurelyan: inseamna ca la tine problema este de contactul intre rulment si furca. Si eu am patit la fel: am schimbat cablul de ambreiaj, a mers usor, dar in aglomeratii mari, la mers cu vit I, se intarea din nou (dar nu f tare).
La mine cauza scartaitului a fost cablul de ambreiaj, care se dilata la caldura; acum cauze este rulemtul de ambreiaj.
@Z_fddbacau: eu am gasit kit de ambreiaj Valeo, made in France, la 400 RON. acesta e recomandabil, pt ca se potriveste la perfectie, si nu ramai cu alte sechele dupa montaj ([pedala mai tare, troncanit). Montajul costa 450 RON la un service Dacia, si peste 600 RON la Renault.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 5 Aug 2011, 12:24
Post #372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




nu stiu de ce, dar m-am obisnuit ca manopera sa fie mai mult decat piesa in sine smile.gif)) mai bine iau un ambreiaj sachs, e vreo 470 de lei si am speranta ca e mult mai bun decat valeo...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 5 Aug 2011, 15:38
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




kit-ul Sach are tot piese Valeo in el, asa ca mai bine iei Valeo original, dar sa fie Made in France.
Cele Valeo facute in Turcia nu sunt prea bune, am mai auzit mecanici care se plangeau de ele.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 5 Aug 2011, 16:10
Post #374


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




mie tot nu mi vine sa cred ca astia nu au facut nimic ca sa remedieze problema macar la modelul nou...cand vor aparea modele noi probabil vor disparea aceste probleme doar pt ca a avansat tehnologia nu pt remedierea problemelor...eu am schimbat ambreiajul cu unul valeo si am fost incantat 1 an dupa care au aparut iar aceleasi probleme...


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 5 Aug 2011, 17:01
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




sachs foloseste piese de valeo???? parca nu-mi vine sa cred... nu stiam ca valeo fabrica si in franta, stiam doar de variantele turcesti de care, DA, se plang multi.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 5 Aug 2011, 17:43
Post #376


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Sincer cat mai repede ma duc la ei sa si-o bata de instrument.

De 20 minute am coborat dintr-un pejo 307 cu peste 80.000km la bord am facut cam 30 km prin oras iar cand m-am urcat intr-a mea si am vazut cat de sec se ridica pedala si inca cu un scartait de cauciuc nu mi-a venit sa cred. Cand era noua masinuta pedala de ambreiaj se apasa mai usor decat la pejo...

Mai am inca 4 ani garantie, atata ma tin de ei pana se urasc. Poate mai fac si o prelungire de 2 ani

This post has been edited by BannedHost: 5 Aug 2011, 17:44


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 8 Aug 2011, 11:55
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Nu-i lasa!! Nu te lasa pacalit de eterna replica ,,asa face toate'', pt ca nu e treaba ta cum fac celelalte, ci cum face a ta.
Eu am avut garantie 2 ani, si dupa un an si jumatate a inceput sa tina tare pedala de ambreiaj si sa scartaie. Am fost la ei, dar m-au aburit, ca nu e nici o problema, ca mi se pare, ca asa e la toate. Imediat ce am iesit cu masina din garantie, au inceput sa imi atraga atentia ce probleme am la ambreiaj, din cauza folosirii defectuoase, etc, etc. (adica eu eram de vina, of course).
Sa ii scoti in trafic (cand ambreiajul e cald) sa le arati cum face, si sa gaseasca solutii, eventual sa schimbe kitul sau sa greseze nuca si furca pana le iese pe nas. Asa poate se mai sensibilizeaza, si ii anunta pe Renault ca lumea in Romania s-a mai desteptat, si nu mai tine replica ,,asa face toate''.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 8 Aug 2011, 18:39
Post #378


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




eu am cont si pe un forum dedicat renault clio din UK si la ei fac la fel masinile, deci renault stie de asta


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 9 Aug 2011, 08:49
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




nu cred asta. Problemele cu ambreiajul apar la Clio Symbol, ansamblat la Bursa, in Turcia. In Marea Britanie si Europa Occidentala nu se comercializeaza acest model (deci stie Renault ce stie) ci Renault Clio Bicorp, care este mult mai bun, cu ambreiaj hidraulic.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 9 Aug 2011, 09:08
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




gresit...eu am clio bicorp facut in franta..foarte dotat si mult peste nivelul simbolului nu am ce zice ...dar am aceeasi probleme cu ambreiajul si cu cel original si cu cel schimbat de vreo 2 ani...si nu e hidraulic...probabil la modelul nou o fi, nu te contrazic

This post has been edited by serban24: 9 Aug 2011, 09:10


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 9 Aug 2011, 13:06
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




noul Clio bicorp are ambreiaj hidraulic (tu ai probabil clio 2, facut pana in 2007 sau pana cand s-a mai asamblat Clio 2). Deasemenea, acceleratia este elctronica la Clio3, nu pe cablu
Pana acum nu s-a plans nimeni de ambreiajul de la Clio3. am mers si eu cu aceasta masina, si este altceva.

This post has been edited by theodor2004: 9 Aug 2011, 13:07


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 9 Aug 2011, 14:58
Post #382


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pai nu se plange nimeni nici la logan 1.2 ...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 9 Aug 2011, 15:36
Post #383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




pai asta spun si eu in posturile de mai sus: ca la Bicorp au schimbat sistemul de ambreiaj, si au pus unul cu transmisie hidraulica. La Symbol nu s-au deranjat sa faca asta, si de aici problemele.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 9 Aug 2011, 17:30
Post #384


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Eu ziceam de DACIA. Deci loganu` si sandero are ambreiaj hidraulic pe 1.2 ?

This post has been edited by BannedHost: 9 Aug 2011, 17:30


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 10 Aug 2011, 08:42
Post #385


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




asta nu cunosc, insa chiar daca au pe cablu, depinde de cum a fost proiectata masina. In 2003 nu imi amintesc sa fii existat masini cu ambreiaj hidraulic (poate decat pe la Mercedes si BMW), si nu le scartaia ambreiajul. La Symbol este o deficienta de proiectare, si durerea mea este ca nu au remediat-o nici la noul Symbol. sad.gif (asa cum se astepta toata lumea).


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 10 Aug 2011, 11:58
Post #386


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




La o masina de clasa mica nici nu s-au deranjat sa repare problema.

Cel mai bine iau o cutie de clio 3 sau logan si nu mai am treaba smile.gif)

This post has been edited by BannedHost: 10 Aug 2011, 11:59


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Aug 2011, 13:23
Post #387


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Deci dupa cum spuneam.. Am fost azi sa imi fac programare pentru schimbat de soft si mai ales pentru pedala de ambreiaj.

Referitor de ambreiaj cica era surprins cand i-am spus tipului si nu stia cum poate scartai acest ambreiaj apoi i-am spus ca problema comuna, toata lumea stie de ea si ca nu exista rezolvare, nu a mai avut ce zice, a tacut si a dat din cap intr-un mod (cum ca el nu stie nimic).

Acum sa vedem, miercuri ce rezolva (sigur dupa maxim 2 saptamani reapare scartaitul)


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 12 Aug 2011, 14:39
Post #388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




foarte bine ai facut ca ti-ai actualizat versiunea de soft. Nu ar fi rau sa scrii ce versiune ai acum, ca sa stie si colegii care e ultima varianta de soft.
cat despre ambreiaj, stai pe ei si nu-i lasa. Astia de la Renault sunt actori de actori, maestri in aburerala. Daca unii francezi au titlul de ,,duce de Orleans'', astia din Romania isi merita pe deplin titulatura de ,,duce cu vorba''. icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu.berbece
post 9 Aug 2012, 13:04
Post #389


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 21 September 11




Salutare,

Astazi am efectuat operatiunea de curatare/lubrifiere a "nucii" de plastic. Problema s-a remediat temporar insa am o intrebare: avand in vedere ca burduful care protejeaza imbinarea respectiva era rupt, si inauntru era mult nisip, iar eu am fost generos cu portia de wd40, unde s-a dus tot nisipul (si wd-ul)?


--------------------
Renault Symbol - VL-07-MSE 2005 Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 9 Aug 2012, 14:15
Post #390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




nuca nu este de plastic, altfel s-ar rupe la prima apasare a pedalei si nu ar rezista nici la temperaturile imense din zona aia.

wd40 nu ajuta, nu rezista la temperaturi mari si nici la presiune. daca ai dat mult pe-acolo, e posibil sa fi ajuns pe placa, ceea ce nu e tocmai ok, ca o sa patineze...

dar, daca nu ma insel eu, surplusul se arde sau este evacuat treptat, deci nu o sa ai probleme...daca ma insel, sa ma corecteze cineva...

problema nu stiu cat se rezolva cu vaselina / agenti de gresare. am mai spus-o, eu am luat spray profesional de la kent, ceramic, care ar trebui sa reziste pana la 1200 de grade. problema nu e ca nu rezista, ci ca nu sta fix intre piesele aflate in contacta, este impins spre inafara.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 16:50
Dacia